Ik mag pas in maart in de nieuwe leaseauto rijden, omdat dan het contract van de huidige M3 (bij een andere LM) afloopt.jongetje schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 10:39:
[...]
Bestellen en de restrictie weghalen zijn 2 verschillende zaken.
Een bestelling komt in het systeem van Tesla met een RN nummer die je in de app. kunt volgen.
Je hebt een bestelling nodig om daar een restrictie op te zetten (of af te halen).
Een bestelling zonder restrictie kan wel, maar als je leasecontract pas maart in mag gaan en je krijgt de auto volgende week, dan moet je (werkgever) wel al gaan betalen en ik weet niet of die dat leuk vind....
Als je pas in maart mag rijden zou ik gewoon rustig even wachten, zeker als je graag de juniper wilt.
Dus de leasemaatschappij, als ze nu al besteld zouden hebben, zou wss met een restrictie hebben besteld ("vanaf maart"). Maar die restrictie is nutteloos als de vroegst mogelijke levering van Tesla sowieso mei is. Toch?
Ik heb al 5 jaar een Tesla account met een andere emailadres dan het emailadres wat bij LM bekend is. Geen idee hoe ik dan een nieuwe bestelling in de app zou moeten zien? Een tweede Tesla account aanmaken?
Door de tussenkomst van de wagenparkbeheerder en de leasemaatschappij is het allemaal zo onduidelijk waar de zaken zitten in de keten. Heel frustrerend.