Niet vies-vies maar ook niet schoon. Ik heb stiekem foto's gemaakt (mocht eigenlijk niet), niet echt met het doel om hier te delen dus ze zijn niet van hoge kwaliteit maar om een indruk te geven. Nadat ik het aangaf was alles netjes gemaakt.
Dat de auto vies is maakt niet uit, maar het maakt het wel moeilijker om imperfecties in de lak te spotten. Het gaat niet om mijn auto, ik ben meegegaan met iemand anders.
Kleine spetters bij achterlichten, was zo weggehaald:
Instapveeg onderaan het deurpaneel, kreeg ik zelf al weg met mijn vinger
Dingetje op de achterbank, werd ter plekke gepoetst, bleek enkel een vlekje te zijn, geen beschadiging
Bij de deuropening wat vuil naar binnen gespat, waarschijnlijk met de Tesla naar binnen rijden
Model 3 logo bij de dorpels waren na het poetsen niet schoongemaakt, dus veel opgedroogde druppels. Dit niet vermeld want dat krijg ik zelf wel schoon.
Achterwielen wat vuil opgespat, is weggehaald en ik zag geen steenslag of imperfecties nadat het schoon was. De wielkassen waren goed smerig maar dat vond ik voor aflevering niet spannend.
Wat stippen en vlekken op het interieur, is ook ter plekke schoongemaakt, waren gelukkig geen beschadigen of imperfecties in het kunstleder.
Op de bumper wat poetsvegen maar ook dat is op verzoek netjes gemaakt, waren gelukkig geen krassen:
Buiten dat alles nog drie kleine imperfecties in de lak die ik niet eens op de foto kreeg, ik weet niet of dat gepolijst of gepoetst is (wisten ze niet) maar het was achteraf weg dus prima.
Ik ben nieuw op dit forum, ik weet dat je eigenlijk geen foto's mag maken van de aflevering dus als ik dit weg moet halen prima.
PS: In totaal anderhalf uur bezig geweest. De mensen waarmee ik mee was kopen eens in de vijf jaar een nieuw auto en maken er altijd een feestje van. Dat kon prima. Op geen enkel punt voelde ik mij opgedrongen door Tesla. Er werd zelf basisinstructie gegeven over de bediening en de app. Misschien was het toevallig rustig. Maar het gehaast waar ik over gelezen heb kon ik mij niet in vinden.
[
Voor 7% gewijzigd door
Anoniem: 2058398 op 08-01-2024 18:40
]