Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Etenia
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 13-09 23:40
Zelf ook erg benieuwd. LM heeft de auto 28 december besteld. App geeft 2-3 weken aan. Nog geen VIN. Maar ja, dan spreekt ook de ongeduld in mij :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I2vU1EWL4r4v_3lEWCkvBzM0t6A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yunWCp9XfyNcrFl2CQmwJDpI.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:03
Ah dank voor de info beiden. Dan vermoed ik dat de long range langer duurt. Ik ga het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjenIsM3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:38
kolibrie23 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 19:10:
[...]

Erg bijzonder. Heb je de RWD? Welke kleur? Nou ik hoop dat mijn M3 ook al in Zeebrugge is😊
Ja RWD, alles zwart zonder trekhaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tommi4444 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 19:06:
[...]

Bedankt voor de info. Morgen eens informeren. Ik hoop dat ze wat inschikkelijk zijn... Want twee voertuigen behouden is natuurlijk niet optimaal voor mijn werkgever...
Oh, dacht dat ze daarom het contract verlengd hadden? Er zal nu gewoon nog een contract zijn.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolibrie23
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-01 09:31
ArjenIsM3 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 19:59:
[...]

Ja RWD, alles zwart zonder trekhaak.
Check. Laat maar weten als je een SMS hebt ontvangen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommi4444
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 21:45
Inspired schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 20:23:
[...]

Oh, dacht dat ze daarom het contract verlengd hadden? Er zal nu gewoon nog een contract zijn.
Het contract werd verlengd omdat de werkgever niet toeliet dat er auto's werden besteld.

En dan het huidige contract bij Leaseplan en het nieuwe bij Arval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie282
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-09 23:22
Werkt het overzicht in de topicstart niet meer? https://1drv.ms/x/s!AmJO-b-2IM_IzlMC2BYVMOzyggwv?e=4q6wLm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackberry
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 26-08 18:50
Nee helaas, zie ook de Modbreak. Startpost moet weer even bijgewerkt worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie282
Maar kunnen we dan niet weer dit maken om de orders te tracken? Heeft iemand toevallig nog een kopie welke zaken er in stonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonazzty
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 26-03-2024
Buh, hier weer het vervelende kat en muis spelletje tussen Tesla en LM. Tesla gebeld, ze lieten weten dat er *eindelijk* een VIN aan m’n bestelling is gekoppeld, en ik via LM de VIN wel kon krijgen voor verdere opvolging.

LM gebeld, zij zeggen dat ze geen weet hebben van een VIN “want tesla zegt zoveel aan hun klanten”.. en als ik (op aanraden van Tesla ook) vroeg om mij reeds toe te voegen tot de juiste tesla account (om zo alles te kunnen volgen ook) kwam de uitleg dat dit pas gedaan wordt als de wagen geleverd is en de papieren en nummerplaat in orde zijn.

Tesla zegt “normaal zal hij geleverd worden in de voorlaatste of laatste week van januari” … LM zegt “het enige wat wij doorkregen van tesla was 25 december 2023, maar die datum ligt dus al achter ons”…

Wat een soap.

Besteld op 10/10/2023 via ALD Automotive BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zava
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 12-09 11:45
Jonazzty schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 23:46:
Buh, hier weer het vervelende kat en muis spelletje tussen Tesla en LM. Tesla gebeld, ze lieten weten dat er *eindelijk* een VIN aan m’n bestelling is gekoppeld, en ik via LM de VIN wel kon krijgen voor verdere opvolging.

LM gebeld, zij zeggen dat ze geen weet hebben van een VIN “want tesla zegt zoveel aan hun klanten”.. en als ik (op aanraden van Tesla ook) vroeg om mij reeds toe te voegen tot de juiste tesla account (om zo alles te kunnen volgen ook) kwam de uitleg dat dit pas gedaan wordt als de wagen geleverd is en de papieren en nummerplaat in orde zijn.

Tesla zegt “normaal zal hij geleverd worden in de voorlaatste of laatste week van januari” … LM zegt “het enige wat wij doorkregen van tesla was 25 december 2023, maar die datum ligt dus al achter ons”…

Wat een soap.

Besteld op 10/10/2023 via ALD Automotive BE
Je moet gewoon aan Tesla het e-mail adres vragen dat ze gekoppeld hebben aan je order.
Dan kan je via de app wachtwoord resetten doen en zo kan je alles zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DareFace
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 12:23
Toch nog een keer contact gehad met Tesla omdat de auto op 11-1 mij niet goed uit komt.
Toen hadden ze aangegeven dat hij al klaar staat en ik hem eventueel morgen al op kan halen. Ze wachten alleen op de kentekenplaten, daar komt hij nog op terug en anders maandag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonazzty
Zava schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 09:34:
[...]

Je moet gewoon aan Tesla het e-mail adres vragen dat ze gekoppeld hebben aan je order.
Zouden ze dat zomaar geven? Ik vrees dat dit het e-mail adres is van onze fleetmanager of het extern bedrijf waarmee ze samenwerken. Het zou dus niet zo netjes zijn om zomaar even hun account te proberen overnemen 😅😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zava
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 12-09 11:45
Jonazzty schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 09:59:
[...]

Zouden ze dat zomaar geven? Ik vrees dat dit het e-mail adres is van onze fleetmanager of het extern bedrijf waarmee ze samenwerken. Het zou dus niet zo netjes zijn om zomaar even hun account te proberen overnemen 😅😆
Eens, maar bij mij stond het gewoon op mijn e-mail adres..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metrik
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-08 15:27
Ik zal mezelf ook maar 'ns melden :)
Na maanden de Tesla-topics te hebben gevolgd heb ik na veel wikken en wegen (en een proefrit) ook de knoop doorgehakt, vanaf aankomende week ben ik zelf ook de trotse eigenaar van een Tesla *O*

Het gaat om een Model Y RWD, in het zwart, met trekhaak. Verder alles basic. Ik was eigenlijk op zoek naar een tweedehands, maar de markt daarvoor is zwaar bedroevend. Het is uiteindelijk een demo-auto geworden met 3k op de teller (maakt mij persoonlijk niet zoveel uit) waardoor er nog een paar duizend euro afging.

Financiering is inmiddels rond, dus woensdag a.s. ophalen :) Helaas wel in Purmerend (ik woon zelf in Noord-Brabant), ik had zelf op Tilburg gehoopt, maar het is kennelijk niet anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaRo74
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11:50
RaRo74 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 21:08:
28 december een Y besteld, vandaag kwam het VIN in beeld. Levering staat nu op 7 - 14 januari dus het ding zal wel ergens in de buurt op voorraad staan :-)

We gaan meemaken wat de uiteindelijke uitleverdatum gaat worden.
Net de SMS ontvangen en aanstaande dinsdag kan ik de Y ophalen.

Levertijd binnen 2 weken tijd en niet normaal 8)7
Bij sommige merken liepen de levertijden op naar een jaar of langer. Nog een reden voor mij om voor Tesla te kiezen.

mYn Tesla 2024 || MOSTEK 6502C 1.79 MHz | 8/16 - bits | Antic / GTIA | 64k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36
Ik heb op 20 november een standaard M3rwd wit besteld onder private lease bij Directlease. Onder voorwaarde dat ze hem pas op 14 maart mogen leveren.

Ik kreeg snel daarna een mail met instructies om een account aan te maken onder mijn eigen emailadres en de app te installeren.

Op mijn app zie ik netjes het RN nummer en de verwachte datum van leveren.

Wanneer zou ik dan een VIN nummer krijgen en waar zie ik die dan. Direct onder het RN nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serpz0r
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:55
mytheory schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 10:31:
Ik heb op 20 november een standaard M3rwd wit besteld onder private lease bij Directlease. Onder voorwaarde dat ze hem pas op 14 maart mogen leveren.

Ik kreeg snel daarna een mail met instructies om een account aan te maken onder mijn eigen emailadres en de app te installeren.

Op mijn app zie ik netjes het RN nummer en de verwachte datum van leveren.

Wanneer zou ik dan een VIN nummer krijgen en waar zie ik die dan. Direct onder het RN nummer?
Onder "details van het voertuig"

Maar aangezien je zelf 14 maart hebt aangegeven zal deze nog niet aan een VIN gekoppeld zijn,

Als je niet tevreden bent met het antwoord, dan heb je misschien de vraag verkeerd gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonPoedersuiker
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 22-02-2024
Zava schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 09:34:
[...]

Wie bellen jullie precies voor dit soort vragen? Het 013-nummer heeft een keuze menu waar ik niet echt aansluiting vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzert_nl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-03 09:38
Eindelijk een Vin ontvangen. Begin oktober een M3 Stealth gray met trekhaak besteld. Verwachte levering is nu 11 tot 25 feb. Op welke boot zou hij staan? De Titus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 15:25
buzzert_nl schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 11:05:
Eindelijk een Vin ontvangen. Begin oktober een M3 Stealth gray met trekhaak besteld. Verwachte levering is nu 11 tot 25 feb. Op welke boot zou hij staan? De Titus?
Dat vind ik een vrij forse levertijd, heeft dat te maken met kleur en trekhaak. Of is de levertijd sowieso zo'n 5 maanden op dit moment.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DareFace
DonPoedersuiker schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 10:56:
[...]

Wie bellen jullie precies voor dit soort vragen? Het 013-nummer heeft een keuze menu waar ik niet echt aansluiting vond.
De optie kiezen van account problemen volgens mij. Eerst voor Nederlands kiezen. Daarna volgens mij optie 2 (niet de optie voor spoed) en daarna ik dacht optie 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barpij
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 04-09 17:21
Metrik schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 10:10:
Na maanden de Tesla-topics te hebben gevolgd heb ik na veel wikken en wegen (en een proefrit) ook de knoop doorgehakt, vanaf aankomende week ben ik zelf ook de trotse eigenaar van een Tesla *O*

Het gaat om een Model Y RWD, in het zwart, met trekhaak. Verder alles basic. Ik was eigenlijk op zoek naar een tweedehands, maar de markt daarvoor is zwaar bedroevend. Het is uiteindelijk een demo-auto geworden met 3k op de teller (maakt mij persoonlijk niet zoveel uit) waardoor er nog een paar duizend euro afging.

Financiering is inmiddels rond, dus woensdag a.s. ophalen :) Helaas wel in Purmerend (ik woon zelf in Noord-Brabant), ik had zelf op Tilburg gehoopt, maar het is kennelijk niet anders.
Mis je op deze manier dan niet de SEPP-subsidie van € 2.950?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metrik
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-08 15:27
Barpij schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 11:16:
[...]

Mis je op deze manier dan niet de SEPP-subsidie van € 2.950?
Ik heb de auto zakelijk aangeschaft via financial lease (ben zzp'er) , dus daar is de SEPP niet op van toepassing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buzzert_nl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-03 09:38
Davidas schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 11:07:
[...]

Dat vind ik een vrij forse levertijd, heeft dat te maken met kleur en trekhaak. Of is de levertijd sowieso zo'n 5 maanden op dit moment.
Ja het lijkt er op dat alle M3 RWD met trekhaak waren doorgeschoven naar 2024. Dat het schip nu omvaart via Afrika zal ook niet helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megat
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-09 20:25
Metrik schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 10:10:
Na maanden de Tesla-topics te hebben gevolgd heb ik na veel wikken en wegen vanaf aankomende week ben ik zelf ook de trotse eigenaar van een Tesla *O*
woensdag a.s. ophalen :) Helaas wel in Purmerend (ik woon zelf in Noord-Brabant), ik had zelf op Tilburg gehoopt, maar het is kennelijk niet anders.
Een voordeel is misschien dat je dan gelijk een mooie rit naar huis hebt, waarbij je vast een beetje je nieuwe bolide leert kennen.
Veel plezier en veilige kilometers met je ‘Zwarte Schoonheid’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvlijmen
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 13-10-2024
Net ook maar even contact opgenomen. (13dec Y RWD wit + trekhaak) er is nog geen auto gematched helaas, dat is waarschijnlijk pas in de loop van volgende week. 🥲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RalfOnline
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-07-2024
RalfOnline schreef op woensdag 13 december 2023 @ 12:54:
Hoi hoi!
Mijn MY is 11 december besteld door de leasemaatschappij (Alphabet)! Verwachte levering: 2 januari- 1 februari.
Betreft de standaard leasebak met achterwielaandrijving, Pearl white, 19"velgen, zwart interieur.

Zin an!
Ik kan mijn MY komende week (ma/di/wo) ophalen in Tilburg. Had liever Utrecht gehad (een collega moet zijn MY daar ophalen), aangezien ik daar woon...
Trouwens, de leasemaatschappij ontdekte zojuist dat de MY sinds 1 januari 2.000 euro duurder is geworden! Iemand daar iets over gehoord?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nLs90
  • Laatst online: 27-03 21:50
Vandaag eindelijk een VIN mogen ontvangen, door LM (Alphabet) besteld op 11 oktober. Staat nu ook terug een mogelijke levertermijn, 12-24 januari. Standaard M3 Stealth grey, zwarte velgen en interieur, wel Enhanced pilot erbij. Wat kan ik nu checken met mijn VIN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LigeTRy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:00
Zojuist een rode M3 RWD besteld door de LM (Athlon), in de initiële brief staat levering veracht in week 10. al verwacht ik dat het wel wat eerder zal zijn met al die boten die aan zijn gekomen. Will keep you posted. Wat is jullie ervaring met de tijd tussen de bestelling bij LM en bericht vanuit Tesla?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RalfOnline
LigeTRy schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 12:38:
Zojuist een rode M3 RWD besteld door de LM (Athlon), in de initiële brief staat levering veracht in week 10. al verwacht ik dat het wel wat eerder zal zijn met al die boten die aan zijn gekomen. Will keep you posted. Wat is jullie ervaring met de tijd tussen de bestelling bij LM en bericht vanuit Tesla?
Dat was bij mij één dag later al!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bonjour
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 28-08 17:44
Davidas schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 11:07:
[...]

kleur en trekhaak maakt wel uit. Wit of zwart is sneller leverbaar en zonder trekhaak ook. Levertermijnen op de Tesla site zijn redelijk goed, tel er voor de zekerheid max een maand bij op.
ik heb zelf een M3 Ultra Red (verder standaard) besteld op 5/11, levering is over 1-2 weken. Dus 2,5 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonjour
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 28-08 17:44
de Hoegh Trapper heeft gisteren Malta verlaten en is onderweg naar Zeebrugge. ETA Zeebrugge is nog steeds 9/1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonPoedersuiker
DareFace schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 11:15:
[...]

De optie kiezen van account problemen volgens mij. Eerst voor Nederlands kiezen. Daarna volgens mij optie 2 (niet de optie voor spoed) en daarna ik dacht optie 4
Ik heb gebeld maar de man aan de telefoon levert alleen technische support aan accounts.

Mijn verdwenen levertijd in de app is dus vooralsnog niet te verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NdyGen
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-01 08:45
DonPoedersuiker schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 13:31:
[...]

Ik heb gebeld maar de man aan de telefoon levert alleen technische support aan accounts.

Had eergisteren hetzelfde. Gisteren was ie weer terug en aangepast naar 15 jan - 1 feb (geen vin)
Vandaag weer aangepast naar 11 feb - 29 feb maar nu heb ik wel een vin.

Beetje wazig allemaal.

Kan ik nog iets checken met die VIN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DareFace
DonPoedersuiker schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 13:31:
[...]

Dat is gek. Ik heb ze gisteren en vandaag gesproken en ze waren beide keren super behulpzaam.
Ik melde dat ik al een RN nummer en een VIN had maar nog geen verwachte leverdatum in de app zag (zie ik nog steeds niet)
Ik koos 1 > 2 > 4 in het keuzemenu. Ik zou het gewoon nog een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvlijmen
Ik heb contact opgenomen met degene die mij proefrit begeleid heeft, per mail. Na 30 min had ik al een antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XC40_P8
  • Laatst online: 01-02 11:38
RalfOnline schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 12:22:
[...]

Trouwens, de leasemaatschappij ontdekte zojuist dat de MY sinds 1 januari 2.000 euro duurder is geworden! Iemand daar iets over gehoord?
Op de site is de voor SEPP in aanmerking komende mY nog steeds €44.990. Weliswaar alleen wit of zwart, maar toch.

Volvo XC40 P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NdyGen
XC40_P8 schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 14:48:
[...]

Op de site is de voor SEPP in aanmerking komende mY nog steeds €44.990. Weliswaar alleen wit of zwart, maar toch.
SEPP was toch alleen voor particulieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XC40_P8
  • Laatst online: 01-02 11:38
NdyGen schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 14:52:
[...]

SEPP was toch alleen voor particulieren?
Klopt. Maar de catalogusprijs van een MY is voor zowel zakelijk, lease als particulier m.i. gelijk…..

Volvo XC40 P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonazzty
Ik zie hier net op whereboat dat de Morning Champion opweg is naar Antwerpen. Wist niet dat ze daar ook Tesla’s lossen? Of zou dat een foutje zijn in Whereboat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie282
Zijn denk ik al gelost en is nu leeg onderweg naar een andere haven om te laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Wooooooooooot! Net de smsje gehad voor volgende week. Kon netjes alle dagen kiezen en ga dinsdag al de auto ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonPoedersuiker
Mvlijmen schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 14:39:
Ik heb contact opgenomen met degene die mij proefrit begeleid heeft, per mail. Na 30 min had ik al een antwoord.
Dat is een goede, ook meteen gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonPoedersuiker
DareFace schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 14:03:
[...]

Dat is gek. Ik heb ze gisteren en vandaag gesproken en ze waren beide keren super behulpzaam.
Ik melde dat ik al een RN nummer en een VIN had maar nog geen verwachte leverdatum in de app zag (zie ik nog steeds niet)
Ik koos 1 > 2 > 4 in het keuzemenu. Ik zou het gewoon nog een keer proberen.
Ook niets mis met de hulpvaardigheid, maar de medewerker vertelde me dat hij niets kon zien. LM zegt hetzelfde en dat ik nu moet wachten op update Tesla. Ik heb overigens alleen een RN en nog nooit een VIN gehad.

Geduld is niet mijn sterkste punt, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackberry
App zegt nog steeds 3 jan - 17 jan, maar op Tesla website 12 - 18 jan, wat realistischer is aangezien de auto op Hoegh Trapper staat
NdyGen schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 13:49:
[...]

Had eergisteren hetzelfde. Gisteren was ie weer terug en aangepast naar 15 jan - 1 feb (geen vin)
Vandaag weer aangepast naar 11 feb - 29 feb maar nu heb ik wel een vin.

Beetje wazig allemaal.

Kan ik nog iets checken met die VIN?
Je kan checken of hij op een Hoegh boot staat: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo

Let op 0s/Os, beter kopiëren

Edit: Sinds vanavond is de app ook aangepast naar 12-18 Jan :)

[ Voor 5% gewijzigd door Jackberry op 04-01-2024 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NdyGen
Jackberry schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 15:30:
App zegt nog steeds 3 jan - 17 jan, maar op Tesla website 12 - 18 jan, wat realistischer is aangezien de auto op Hoegh Trapper staat

[...]

Je kan checken of hij op een Hoegh boot staat: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo

Thnx, staat niet op een Hoegh boot, dan zou ie al gelost moeten zijn van de Morning Champion en staat ie in Zeebrugge, of staat ie op de Titus.

Normaal krijg je toch een dikke week voor de levering je Vin toch te zien? Dat zou overeenkomen met de Morning Champion terwijl de aangegeven leverdatum (11 feb - 25 feb) weer met de Titus zou kunnen.

Jammer dat je daar niet de VIN kan checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
Jos84 schreef op donderdag 28 december 2023 @ 16:20:
[...]

Bij mij exact hetzelfde. Zelfde auto en zelfde leasemaatschappij.. |:(
Eindelijk staat er sinds vandaag ook een vin + lever data in de app.

15-26 Januari ( Model Y RWD Wit besteld op 14 december)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RalfOnline
XC40_P8 schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 14:48:
[...]

Er blijkt verkeerde info naar de RDW te zijn gestuurd, waardoor bij RDW nu 46.990 staat. Tesla gaat het uitzoeken en zo mogelijk corrigeren.

Ondertussen heb ik het ophaalmoment ingepland: a.s. dinsdag om 13.00 in Tilburg!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Tip van de dag :) Als je de sms van Tesla ontvangt, en je wilt de auto z.s.m. ophalen, reken er dan niet op, dat je je eigen lease auto daar kan achterlaten. Het bedrijf wat ik moet regelen, heeft helaas 5-6 werkdagen nodig. Voor het ophalen van mijn huidige lease auto kan ik pas vanaf vrijdag bij ze terecht.

Dus dinsdag met het openbaar vervoer naar Tilburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackberry
NdyGen schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 15:51:
[...]

Thnx, staat niet op een Hoegh boot, dan zou ie al gelost moeten zijn van de Morning Champion en staat ie in Zeebrugge, of staat ie op de Titus.

Normaal krijg je toch een dikke week voor de levering je Vin toch te zien? Dat zou overeenkomen met de Morning Champion terwijl de aangegeven leverdatum (11 feb - 25 feb) weer met de Titus zou kunnen.

Jammer dat je daar niet de VIN kan checken.
Is dit prive of via LM? VIN krijg je doorgaans als de boot al even onderweg is. Lijkt dat je hem al redelijk vroeg hebt. Als de auto al in Zeebrugge was zou levertijd eerste zijn lijkt me. Heb je al een eindfactuur? Daar staat ook een leveringsdatum op, en in je Tesla account op de website ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nLs90
  • Laatst online: 27-03 21:50
Jackberry schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 15:30:

[...]

Krijg dan geen resultaat te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackberry
nLs90 schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 17:08:
[...]

Krijg dan geen resultaat te zien
Waarschijnlijk op de Titus dan, die komt 20 januari aan in Zeebrugge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NdyGen
Jackberry schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 17:05:
[...]

Is dit prive of via LM? VIN krijg je doorgaans als de boot al even onderweg is. Lijkt dat je hem al redelijk vroeg hebt. Als de auto al in Zeebrugge was zou levertijd eerste zijn lijkt me. Heb je al een eindfactuur? Daar staat ook een leveringsdatum op, en in je Tesla account op de website ook.
is via LM, is besteld op 10-12-2023
Op de website kan ik niet doorklikken op de auto (komt ie weer terug op de account pagina) en in de app staat 11-25 feb

[ Voor 11% gewijzigd door NdyGen op 04-01-2024 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 18:44
Arrival date van de Trapper in Zeebrugge is net aangepast naar 10-jan op de site van Höegh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:05

Sebazzz

3dp

Op de Tesla site zie ik wel mijn Tesla staan maar ik kan niet doorklikken naar de details want hij komt dan weer op dezelfde pagina. Daarnaast heeft de thumbnail ook geen wielen daar 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WwVQoSW927bRHaUzPG8O53gu27c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T4E0cMrhNjhOW3UAAiXgwfUe.jpg?f=fotoalbum_large

Ik de Tesla app is alles wel OK en zie ik VIN en datums staan.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

NdyGen schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 18:22:
[...]

is via LM, is besteld op 10-12-2023
Op de website kan ik niet doorklikken op de auto (komt ie weer terug op de account pagina) en in de app staat 11-25 feb
Heeft jouw Tesla ook geen wielen?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NdyGen
Sebazzz schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 19:21:
[...]
Yup, precies hetzelfde als bij jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWink
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 05:28
jrv88 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 16:53:
[...]

Zojuist weer met een adviseur gesproken en die gaf aan dat er een nieuw type structural pack in zit.

Geen lfp. Een search maakt niet veel wijzer. Alle model Y’s rwd uit berlijn hebben dit type accu werd verteld.

Morgen wederom bellen met een adviseur voor meer details
Dat is vreemd. Ik had tot 31 december een Model Y RWD gekoppeld aan mijn bestelling staan met VIN XP7YGCFS_RB______. Dus model year 2024 met F battery dus LFP
Maar nu wordt volgende week geleverd XP7YGCEJ_RB______. Dus model year 2024 met E en dat is altijd NMC? Lijkt mij sterk. Is dat niet de BYD blade batterij met LFP?

Ik heb juist de RWD besteld vanwege de LFP batterij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackberry
MWink schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 20:01:
[...]

Dat is vreemd. Ik had tot 31 december een Model Y RWD gekoppeld aan mijn bestelling staan met VIN XP7YGCFS_RB______. Dus model year 2024 met F battery dus LFP
Maar nu wordt volgende week geleverd XP7YGCEJ_RB______. Dus model year 2024 met E en dat is altijd NMC? Lijkt mij sterk. Is dat niet de BYD blade batterij met LFP?

Ik heb juist de RWD besteld vanwege de LFP batterij...
Zou de aflevering afwachten en dan kun je zelf kijken welke batterij erin zit. Ga naar: Controls > Software > Additional Vehicle Information

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
Jackberry schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 20:09:
[...]

Zou de aflevering afwachten en dan kun je zelf kijken welke batterij erin zit. Ga naar: Controls > Software > Additional Vehicle Information
idd even afwachten, ik was in de veronderstelling dat er geen verschillende accu's meer zouden zijn..

ter info, en vast in de herhaling voor de VIN (van tesla-info.com) :

XP7YGCEK5RB279047
Digit 4: Model : Car is a Model Y
Digit 5: Vehicle attribute : G = 5 Door LHD Small MPV, typically Model Y
Digit 6: Safety systems : C=2 Front, 2 Rear, 2 3rd Row Seat Belts, Front Airbags, PODS, Side Inflatable Restraints
Digit 7: Battery type (not size, not always accurate) : E=typically Lithium Ion
Digit 8: Motor/Drive combination and power rating. : J=single motor, hairpin winding
Digit 10 which is the model or build year : R details to be confirmed
Digit 11 which is the factory where the car was built : Car was made in Berlin, Germany

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaRo74
Kijk even met je kenteken op de site van de RDW,

https://ovi.rdw.nl/#

Staat daar bij D.2 Variant Y7CR dan krijg je Blade/LFP

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Serpz0r
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:55
Sebazzz schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 19:21:
[...]
Dan hebben jullie meer dan ik, ik kijk al vanaf oktober naar een soort schaduw van een mannelijk geslachtsdeel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DLogVDrrvCR_TMX5PVHYYUs0tQk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i0SorcIacohaqsZ0iQiV09t6.jpg?f=fotoalbum_large

Als je niet tevreden bent met het antwoord, dan heb je misschien de vraag verkeerd gesteld.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• jopie282
In de volgende Google Sheet heb ik een nieuwe leverings-tracker gemaakt. Voel je vrij om aanpassingen te doen of om zelf je eigen levering toe te voegen.

https://docs.google.com/s...gaSj-q4U/edit?usp=sharing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bayra005
  • Laatst online: 21-09-2024
Op 19 december een Model 3 RWD stealth grey met Nova velgen in Groningen besteld. Vanaf toen de verkeerde boot gevolgd. Ik ga me vervelen als dat ding geleverd is.

Leverdatum in de app is 13 jan - 27 jan. Hij staat op de WILD ROSE LEADER gaf Tesla vandaag aan. Zou op 7 jan. in Zeebrugge moeten zijn. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jonazzty
bayra005 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 03:02:
Op 19 december een Model 3 RWD stealth grey met Nova velgen in Groningen besteld. Vanaf toen de verkeerde boot gevolgd. Ik ga me vervelen als dat ding geleverd is.

Leverdatum in de app is 13 jan - 27 jan. Hij staat op de WILD ROSE LEADER gaf Tesla vandaag aan. Zou op 7 jan. in Zeebrugge moeten zijn. 8)7
Waw jij weet zelf op welke boot hij staat? Nice man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaRo74 schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 20:28:

Ik heb H5LD daar staan, maar krijg niet echt ontcijferd wat dat dan zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 08:31:
[...]

Ik heb H5LD daar staan, maar krijg niet echt ontcijferd wat dat dan zou moeten zijn.
Dat is een Model 3 Highland LR. Die eerdergenoemde varianten zijn Ys. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inspired schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 09:05:
[...]

Dat is een Model 3 Highland LR. Die eerdergenoemde varianten zijn Ys. :)
Zover kwam ik inderdaad nog :P Ben vooral benieuwd naar de batterij die erbij mij in ligt, dacht dat dat aan de hand van de variant codes te zien was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 09:08:
[...]

Zover kwam ik inderdaad nog :P Ben vooral benieuwd naar de batterij die erbij mij in ligt, dacht dat dat aan de hand van de variant codes te zien was.
Gewoon dezelfde als in de oude 3 en bv de Y LR/P. Een LG NMC pack van een 79kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DareFace
Jos84 schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 16:18:
[...]

Eindelijk staat er sinds vandaag ook een vin + lever data in de app.

15-26 Januari ( Model Y RWD Wit besteld op 14 december)
Hoe kan jij hem eerder hebben besteld maar krijg je hem later geleverd?
RaRo74 schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 20:28:

Weet jij toevallig ook of je dan de nieuwe BYD batterij krijgt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
DareFace schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 09:19:
[...]

[...]

Y7CR == BYD Blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaRo74
Precies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonazzty
Net nog even contact opgenomen met Tesla. Krijg geen VIN te pakken, maar deze keer konden ze mij wel vertellen dat m’n wagen op de Hoegh Trapper staat. Iemand een idee of die te tracken valt? Want op Whereboat heb ik die nog niet gezien…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LigeTRy
Jonazzty schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 09:55:
Net nog even contact opgenomen met Tesla. Krijg geen VIN te pakken, maar deze keer konden ze mij wel vertellen dat m’n wagen op de Hoegh Trapper staat. Iemand een idee of die te tracken valt? Want op Whereboat heb ik die nog niet gezien…
Is Hierrrrr te vinden.

ik wacht nog steeds op het smsje van tesla, ongeduldig dat ik ben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LigeTRy
Uit nieuwsgierigheid toch even gepolst bij de LM om te vragen hoe de leveringsprocedure bij hun normaliter gaat, daarop kreeg ik terug dat ik geen toegang tot 'de app' zou verkrijgen voor levering van de auto. Zo zou dat normaliter gaan bij zakelijke aanschaf van een Tesla.

Ik hoop dat TS gelijk heeft en de leaseadviseur niet :)

Edit: ik had al een tesla account aangemaakt op het email adres waar ie op besteld is, en daar staat ie nu in :o :o *O* *O*

Edit2: hij staat op de Hoegh Trapper.

[ Voor 20% gewijzigd door LigeTRy op 05-01-2024 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonazzty
LigeTRy schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 12:11:
Uit nieuwsgierigheid toch even gepolst bij de LM om te vragen hoe de leveringsprocedure bij hun normaliter gaat, daarop kreeg ik terug dat ik geen toegang tot 'de app' zou verkrijgen voor levering van de auto. Zo zou dat normaliter gaan bij zakelijke aanschaf van een Tesla.

Ik hoop dat TS gelijk heeft en de leaseadviseur niet :)
Ik kreeg gisteren van m’n LM (ALD) hetzelfde te horen. De app wordt pas gekoppeld als hij ingeschreven is en dus klaar voor levering aan de persoon die ermee zal rijden…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jos84
DareFace schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 09:19:
[...]

[...]

Dit door het lease contract van mijn huidige wagen die aan het eind van deze maand afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Jonazzty schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 12:34:
[...]

Ik kreeg gisteren van m’n LM (ALD) hetzelfde te horen. De app wordt pas gekoppeld als hij ingeschreven is en dus klaar voor levering aan de persoon die ermee zal rijden…
Vreemd, ik heb dus wel het in de Tesla app (J&T autolease).

Moeten jullie de wagen wel zelf halen bij Tesla, of wordt hij afgeleverd voor je eigen deur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Etenia
Ik kreeg een Tesla account nadat de LM de bestelling had geplaatst. Ik kon dus direct al in de app zien dat de auto in bestelling staat. Sinds vandaag een VIN nummer en een bijgewerkte verwachte levertijd (10-01 tot 19-01, 28 december besteld).

Ik had Tesla Hengelo benaderd, maar die geven aan dat afhalen alleen in Groningen of Tilburg kan. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonazzty
Sebazzz schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 12:44:
[...]

Vreemd, ik heb dus wel het in de Tesla app (J&T autolease).

Moeten jullie de wagen wel zelf halen bij Tesla, of wordt hij afgeleverd voor je eigen deur?
volgens mij wordt die van mij op kantoor geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teslarossa
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 22-07-2024
Mijn 3 RWD wordt volgens de serviceadviseur van Tesla afgeleverd in Utrecht. Staat nu nog op de Trapper, die rond 9 of 10 januari aanmeert in Zeebrugge. Ik gok op aflevering 12 of 15 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonazzty
Teslarossa schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 13:08:
Mijn 3 RWD wordt volgens de serviceadviseur van Tesla afgeleverd in Utrecht. Staat nu nog op de Trapper, die rond 9 of 10 januari aanmeert in Zeebrugge. Ik gok op aflevering 12 of 15 januari.
Ik ben een complete lease-noob.. dus excuus voor de domme vraag.. maar gaat dat echt zo snel/vlot? die van mij zou nu ook op de trapper staan... En ik kan uiteraard niet wachten om hem in ontvangst te nemen.. Maar kan niet goed inschatten hoe vlot dat gaat eens de boot in Zeebrugge is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjenIsM3
Inmiddels zijn we een paar dagen verder en nog geen SMS van Tesla. Denk dan ook nog altijd dat wat mijn adviseur bij Tesla Groningen zei (auto staat al in Zeebrugge) onzin is. Denk dat hij "gewoon" op de Trapper staat zoals de site van Hoegh aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LigeTRy
ArjenIsM3 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 13:33:
Inmiddels zijn we een paar dagen verder en nog geen SMS van Tesla. Denk dan ook nog altijd dat wat mijn adviseur bij Tesla Groningen zei (auto staat al in Zeebrugge) onzin is. Denk dat hij "gewoon" op de Trapper staat zoals de site van Hoegh aangeeft.
Op de leaseofferte staat waarschijnlijk een email adres van jou, maak daar eens een tesla account mee aan. Ik heb ook geen sms ontvangen (wel andere LM), maar dit trucje werkte en een dag na bestelling staat mijn M3 in de app

Edit: ik had je vraag verkeerd geïnterpreteerd :)

[ Voor 4% gewijzigd door LigeTRy op 05-01-2024 13:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArjenIsM3
LigeTRy schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 13:37:
[...]

Op de leaseofferte staat waarschijnlijk een email adres van jou, maak daar eens een tesla account mee aan. Ik heb ook geen sms ontvangen (wel andere LM), maar dit trucje werkte en een dag na bestelling staat mijn M3 in de app
Ik heb vanaf dag 1 een Tesla account en de auto stond ook gewoon direct in de app. Dat is het issue niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

In de TS staat dat er een thuislader wordt meegeleverd (granny charger). Klopt dat anno 20232024 nog?

[ Voor 5% gewijzigd door Sebazzz op 05-01-2024 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobTesla
  • Laatst online: 05-01 17:42
Sebazzz schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 14:01:
In de TS staat dat er een thuislader wordt meegeleverd (granny charger). Klopt dat anno 2023 nog?
Bij mijn MY, geleverd laatste week van 2023 zat die inderdaad nog bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Etenia
RobTesla schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 14:06:
[...]

Bij mijn MY, geleverd laatste week van 2023 zat die inderdaad nog bij.
Ook een normale laadkabel (voor publieke laadpalen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Sebazzz schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 14:01:
In de TS staat dat er een thuislader wordt meegeleverd (granny charger). Klopt dat anno 20232024 nog?
Jup :)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Etenia schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 14:10:
[...]
Ook een normale laadkabel (voor publieke laadpalen)?
Natuurlijk.

Voor de volledigheid kreeg ik een pakket met noodlader (granny lader) voor een stopcontact. Daarnaast de blauwe laadkabel voor openbare laadpalen en nog zo'n noodpakket met gevarendriehoek en dergelijke.

Ik heb mijn auto 27-11 opgehaald dus dat zal ondertussen nog wel zo zijn.

[ Voor 44% gewijzigd door spartacusNLD op 05-01-2024 14:15 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jopie282
Vandaag ook contact gehad met Tesla, ze gaven aan dat levering over twee weken plaatsvind en de auto nu op de Wild Rose Leader staat die 8-1 aankomt in Zeebrugge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonPoedersuiker
Zojuist Tesla gesproken over mijn opeens verdwenen leverdatum.

Hij had het erover dat er in mijn account (m3 stealth grey LR AWD besteld op 5-12 via LM) te zien was dat er ‘niet actief gezocht werd’ naar een auto vanaf 5 januari.

Hij vertelde ook dat er inderdaad 2 schepen onderweg zijn en dat mijn auto daar mogelijk ook op zou kunnen staan. Daarnaast heeft hij de optie om op zoek te gaan naar mijn model weer aan gevinkt.

Nog steeds geen leverdatum zichtbaar. Was eerst 8 februari t/m 13 april. De schepen maar afwachten dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _KweeNie_
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-05 20:41
DonPoedersuiker schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 15:53:
Zojuist Tesla gesproken over mijn opeens verdwenen leverdatum.

Hij had het erover dat er in mijn account (m3 stealth grey LR AWD besteld op 5-12 via LM) te zien was dat er ‘niet actief gezocht werd’ naar een auto vanaf 5 januari.

Hij vertelde ook dat er inderdaad 2 schepen onderweg zijn en dat mijn auto daar mogelijk ook op zou kunnen staan. Daarnaast heeft hij de optie om op zoek te gaan naar mijn model weer aan gevinkt.

Nog steeds geen leverdatum zichtbaar. Was eerst 8 februari t/m 13 april. De schepen maar afwachten dus.
Ik zit in eenzelfde situatie. Per mail is mij aangegeven dat ze per vandaag weer gaan zoeken naar een auto. Nog geen datum zichtbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mvlijmen
Ik heb nog wat meer contact en hulp gekregen van Tesla. Mijn Y RWD wit trekhaak 13 dec besteld zat ook ergens vast in proces en werd niet gekoppeld aan een VIN.
Net de sms gehad, vrijdag mag ik m gaan halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackberry
Iemand enig idee waar ik kenteken mag verwachten? Levering staat nu gepland tussen 12-18 januari

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaRo74
Ik kreeg het kenteken via SMS dezelfde dag toen de afhaalafspraak is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackberry
RaRo74 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 16:51:
Ik kreeg het kenteken via SMS dezelfde dag toen de afhaalafspraak is gemaakt.
Thanks! Zou hem eigenlijk iets eerder willen zodat ik de verzekering alvast kan regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonPoedersuiker
_KweeNie_ schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 16:19:
[...]

Ik zit in eenzelfde situatie. Per mail is mij aangegeven dat ze per vandaag weer gaan zoeken naar een auto. Nog geen datum zichtbaar.
Ben benieuwd of het mogelijk is dat onze modellen op de huidige 2 schepen zijn. Mocht je wat meer weten, let me know 😏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tissa12345
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-09 11:24
Kan ik er vanuit gaan dat mijn Tesla met leverdatum 13-01-2024 - 17-01-2024 op de Wild Rose Leader staat aangezien ik deze niet kan vinden via de Hoegh vin finder? Of komt het soms voor dat een vin niet te vinden is, ook al staat hij wel op de Hoegh Trapper?

En hoelang na aankomst van de boot is de verwachte leverdatum?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UyUw1yi8CYI7pBcuth0v5UHitJQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ax9NuS7oJjg9NFk632ILlADt.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door Tissa12345 op 05-01-2024 17:55 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 75 Laatste

Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.