Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teslarossa
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 22-07-2024
djbarney schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 02:39:
[...]

Voor mij, ik heb de ruimte van de Y niet nodig, houd meer van sportiever lage zit, de 3 is ietsje zuiniger, en eerlijk gezegd vind ik de Model Y eigenlijk gewoon een lelijker model 3 :) smaken verschillen uiteraard, maar ik neem de kleinere klep en mindere hoeveelheid ruimte voor lief om niet in een Y te hoeven rijden.

Daarnaast heb ik m'n 3 besteld voor de highland upgrade officieel bekend gemaakt werd (lease maatschappij heeft een puinhoop gemaakt van die bestelling, maar das een heel ander verhaal), en met die highland upgrade was de keuze nog makkelijker. Zeker ook met de nieuwe Ultra Red lakkleur die op de Y niet beschikbaar is.
Ik heb - achteraf - het geluk gehad dat de bestelling iets langer op zich liet wachten waardoor ik nu een Highland krijg. Deze schijnt zoveel beter te rijden dan de “oudere” 3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Graag het evt. verder vergelijken van de Model 3 & Y voortzetten in het normale topic: Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 2.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
Wow! Kijk het in mijn Tesla account en zie een VIN en een hele goede datum 1 tot 8 januari! Dat zou dus goed moeten komen voor de wintersport. Ga de 27ste op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-06 07:31

Sebazzz

3dp

NdyGen schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 12:25:
[...]

Stond eerst dat ie 2 jan in Zeebrugge zou zijn, dan zou het nog wel kunnen, maar hij is nu pas in Athene, dus dat gaat ie niet halen.
Ik zie hem helemaal niet op de kaart.

Edit: Tesla Carriers map heeft hem niet, de Excel wel

[ Voor 8% gewijzigd door Sebazzz op 31-12-2023 00:39 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonazzty
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 26-03-2024
Sebazzz schreef op zondag 31 december 2023 @ 00:30:
[...]

Ik zie hem helemaal niet op de kaart.

Edit: Tesla Carriers map heeft hem niet, de Excel wel
Welke excel? 🤔😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackberry
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 12-11-2024
Zie 1e post :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Zie de modalert onderaan

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

bonjour schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 12:24:
[...]

7 jan is zeker onrealistisch omdat de Trapper pas 9 jan aankomt in Zeebrugge. Dan moeten de autos nog met de trailer naar Tilburg (of elders in NL). Dus eerder dan 11 jan zal het niet worden, denk eerder vanaf 15 jan
Zo te zien gaat hij nu naar Malta. Ik kan alleen niet zo snel vinden welke havens hij nog meer gaat aandoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bonjour
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 17-04 23:04
Vaarschema van de Hoegh trapper:
Valletta (MTMLA)
Arrival: 31.12.2023
Malta
Departure: 2.1.2024

Zeebrugge (BEZEE)
Arrival: 9.1.2024
Belgium
Departure: 9.1.2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackberry
bonjour schreef op zondag 31 december 2023 @ 16:02:
Vaarschema van de Hoegh trapper:
Valletta (MTMLA)
Arrival: 31.12.2023
Malta
Departure: 2.1.2024

Zeebrugge (BEZEE)
Arrival: 9.1.2024
Belgium
Departure: 9.1.2024
Zou mooi zijn als dat uitladen zo snel gaat. Op mijn eindfactuur staat leverdatum 11 januari, in Utrecht. Ben benieuwd of ze dat gaan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wum1955
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 28-05-2024
Gisternamiddag mijn MY Quiksilver opgehaald in Tilburg. Bij inspectie van het glazen dak van binnenuit lange maar dunne barst ontdekt. Was van de buitenzijde niet of nauwelijks zichtbaar! Toevallig viel mijn blik er op toen bij callibratie van de bestuurdersstoel mijn stoel helemaal horizontaal lag.
Auto toch meegenomen met een Due Bill (reparatie/vervanging dak op kosten van Tesla) en gelijk een afspraak bij servicecenter Roermond volgende week gemaakt. Wil er niet over nadenken indien ik de barst over een week had ontdekt.. Voorlopige conclusie: inspectie Tesla (van deze auto) is waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teslarossa
Wum1955 schreef op zondag 31 december 2023 @ 19:18:
Gisternamiddag mijn MY Quiksilver opgehaald in Tilburg. Bij inspectie van het glazen dak van binnenuit lange maar dunne barst ontdekt. Was van de buitenzijde niet of nauwelijks zichtbaar! Toevallig viel mijn blik er op toen bij callibratie van de bestuurdersstoel mijn stoel helemaal horizontaal lag.
Auto toch meegenomen met een Due Bill (reparatie/vervanging dak op kosten van Tesla) en gelijk een afspraak bij servicecenter Roermond volgende week gemaakt. Wil er niet over nadenken indien ik de barst over een week had ontdekt.. Voorlopige conclusie: inspectie Tesla (van deze auto) is waardeloos.
Calibratie van de bestuurdersstoel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jrv88
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-06 18:29
Ik ben 1 vd gelukkigen die een voorraadmodel model Y SR wit vandaag besteld heeft en ook meteen een VIN toegewezen heb gekregen.

Erg fijn. Maar het viel me op in de VIN code dat er een NMC accu in plaats van een nieuw LFP in zit. Is het mogelijk om dit voorraadmodel nog af te wijzen voor een LFP model? Iemand die weet of dat op verzoek nog mag/kan?

De betaling (volledig) is wel al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wum1955
  • Laatst online: 28-05-2024
Zie gebruiksaanwijzing: “Stoelen kalibreren
U kunt de bestuurderstoel kalibreren. Dit is nuttig als de stoel naar uw mening niet ver genoeg kan worden versteld of wanneer uw bestuurdersprofiel niet automatisch de stoel voor u verstelt. Navigeer naar Bediening > Service > Kalibratie bestuurderstoel, stuur en spiegels en volg de instructies op het touchscreen.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
jrv88 schreef op maandag 1 januari 2024 @ 13:03:
Ik ben 1 vd gelukkigen die een voorraadmodel model Y SR wit vandaag besteld heeft en ook meteen een VIN toegewezen heb gekregen.

Erg fijn. Maar het viel me op in de VIN code dat er een NMC accu in plaats van een nieuw LFP in zit. Is het mogelijk om dit voorraadmodel nog af te wijzen voor een LFP model? Iemand die weet of dat op verzoek nog mag/kan?

Voorraad als in nieuw? Of occasion? Volgens mij maken ze in Berlijn en Shanghai alleen maar SR's met LFP accu, wel van verschillende leveranciers, maar naar mijn weten nooit NMC.

Als ik jou was zou ik morgen Tesla eerst even bellen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Jackberry schreef op zondag 31 december 2023 @ 17:56:
[...]

Zou mooi zijn als dat uitladen zo snel gaat. Op mijn eindfactuur staat leverdatum 11 januari, in Utrecht. Ben benieuwd of ze dat gaan halen
Dan moet dat schip wel bijna zijn leeggeladen in Malta en Athene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BossGtii
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-02 09:55
Heb zojuist mijn allereerste tesla model 3 besteld.
RW versie, in het wit.
Dit is allemaal nieuw voor mij, ik ruil mijn lexus ct200h in, geschatte inruilwaarde is rond de 10.000 euro.

Nu ben ik mijn gegevens aan het invullen, en ik zie bij totale kosten nog niet de prijs uiteraard, met inruil.
Ik wil graag gebruik maken van de huurkoop, en dan met een restbedrag, zoals in de calculator op de website.

Maar er staat ook een rare kostenpost tussen van:

Bijkomende tegoeden
Negatieve inruil

€ 4.880,00

Deze kosten zijn van tevoren niet gemeld, wat houdt dit precies in?

En kan ik al doorgaan en bevestigen met de huurkoop financierder?

ondanks dat er nu nog een torenhoog bedrag staat?

Graag hoor ik van jullie,

Vind het allemaal wel een beetje spannend :(

Mvg,

I.Bosman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackberry
BossGtii schreef op maandag 1 januari 2024 @ 18:01:
RW versie, in het wit.
Dit is allemaal nieuw voor mij, ik ruil mijn lexus ct200h in, geschatte inruilwaarde is rond de 10.000 euro.

Nu ben ik mijn gegevens aan het invullen, en ik zie bij totale kosten nog niet de prijs uiteraard, met inruil.
Ik wil graag gebruik maken van de huurkoop, en dan met een restbedrag, zoals in de calculator op de website.

Bijkomende tegoeden
Negatieve inruil

€ 4.880,00

Mvg,

I.Bosman
Ik kan helaas niet al je vragen beantwoorden, maar:
In het vorige topic meende ik te lezen dat inruilwaarde bij Tesla erg laag is. Heb je ANWB website gecheckt? En wat kosten vergelijkbare modellen online? Waarschijnlijk krijg je daar een paar duizend meer voor je auto

Voor mijn eigen M3 ook een deel gefinancierd, maar niet via Tesla. Als je huurkoop doet ben je geen eigenaar tot de laatste betaling, dit heeft consequenties. Zo mag je hem bijvoorbeeld niet zomaar verkopen.

Je zou de financiering opties van je eigen bank kunnen checken, of Findio/Freo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BossGtii
Thx voor je antwoord, Tesla's initiele bod is net zoveel als wat de anwb mij biedt.
ik had gekeken bij santander, bij de calculator en daar stond 6,9% is dit het ook?
En ik zou inderdaad toch graag een huurkoop doen, ik heb dit bij mijn vorige auto ook gedaan.

Groetjes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrv88
Taro schreef op maandag 1 januari 2024 @ 16:04:
[...]

Voorraad als in nieuw? Of occasion? Volgens mij maken ze in Berlijn en Shanghai alleen maar SR's met LFP accu, wel van verschillende leveranciers, maar naar mijn weten nooit NMC.

Is een nieuw model uit de voorraad inderdaad. Volgens de VIN komt hij uit berlijn. Inderdaad dat dacht ik ook dat alle SRs met LFP zijn uitgerust. Zal even controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-06 14:26
BossGtii schreef op maandag 1 januari 2024 @ 18:01:
RW versie, in het wit.

Bijkomende tegoeden
Negatieve inruil

€ 4.880,00

Mvg,

I.Bosman
Ik kreeg voor mijn ct uit 2012 met 160k kms iets van 7k een half jaar geleden. Op mp binnen week verkocht voor 12k…

Tav de negatieve inruil, staat er nog iets van een bedrag van een financiering open op die ct? Anders betalen ze die bij Tesla af en dien je die nadien bij Tesla af te terug te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Hopelijk mooie week met veel leveringen. Die van mij wordt 1-8 januari geleverd. Zie al een mooie VIN staan. Nu nog de sms omtrent de juiste datum 🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BossGtii
EvolutionX schreef op maandag 1 januari 2024 @ 20:38:
[...]

Ik kreeg voor mijn ct uit 2012 met 160k kms iets van 7k een half jaar geleden. Op mp binnen week verkocht voor 12k…

Tav de negatieve inruil, staat er nog iets van een bedrag van een financiering open op die ct? Anders betalen ze die bij Tesla af en dien je die nadien bij Tesla af te terug te betalen.
Thx voor je antwoord

Nee, dat is het gekke, CT is sinds vorige week volledig afbetaald.

Bel nu maar ff tesla om te vragen hoe dat zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BossGtii
Het is opgelost, het komt omdat er nog geen inruil bedrag bekend was.

ze bieden 9440 voor mijn lexus ct uit 2015 met 156.000 km

is dat een beetje redelijk?

mvg,

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:31
BossGtii schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 12:02:

mvg,
Op MP beginnen de prijzen voor vergelijkbaar bouwjaar/kmstand bij 13,5-14k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:04

mvg,
Dit betreft het Tesla Leveringen topic. Denk dat je voor dergelijke vragen beter een apart topic kunt aanmaken / zelf kunt kijken op MP / Autoscout etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bustertje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-03 20:52
Wackmack schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 08:24:
Hopelijk mooie week met veel leveringen. Die van mij wordt 1-8 januari geleverd. Zie al een mooie VIN staan. Nu nog de sms omtrent de juiste datum 🥳
Is dat dan een ander schip dan de Hoegh Trapper? Ik heb 8 - 22 jan in de app staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-06 11:40

spartacusNLD

This is Sparta!!

mvg,
Heel simpel hier te checken: https://www.wijkopenautos.nl/

Dat is meestel wel het bodembedrag wat je er voor moet kunnen krijgen.

Verder is dit niet de plek om dit soort dingen te vragen :)

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Serpz0r
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-06 13:53
bustertje schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 13:22:
[...]

Is dat dan een ander schip dan de Hoegh Trapper? Ik heb 8 - 22 jan in de app staan.
The Morning champion meert vanavond nog in Zeebrugge aan, dus daar zal die wel op staan

Als je niet tevreden bent met het antwoord, dan heb je misschien de vraag verkeerd gesteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wackmack
[...]

Ga voor de Model Y en begreep dat die uit Duitsland komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvlijmen
  • Laatst online: 13-10-2024
Wackmack schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 14:08:
[...]

Ga voor de Model Y en begreep dat die uit Duitsland komen.
Wanneer heb je die besteld? Ik wacht ook op een Y, 13 dec besteld. Kan helaas niets zien van VIN door beperking LM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wackmack
Mvlijmen schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 14:13:
[...]

Wanneer heb je die besteld? Ik wacht ook op een Y, 13 dec besteld. Kan helaas niets zien van VIN door beperking LM.
5 december maar toen zat er nog restrictie op dus hij is echt besteld op 15 december. Gaat lekker snel dus. Wie weet heb jij hem ook deze week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:00
[...]

Heb je je VIN al? Daarmee kun je kijken waar je auto op staat met: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Ik heb dezelfde leverperiode in de app, maar mijn auto staat volgens die site op de Hoegh Trapper, die is nu nog bij Malta en komt pas 9 januari aan in Zeebrugge... https://www.marinetraffic...me/shipid:6791640/zoom:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bustertje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-03 20:52
endless90 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 15:39:
[...]

Heb je je VIN al? Daarmee kun je kijken waar je auto op staat met: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Ik heb dezelfde leverperiode in de app, maar mijn auto staat volgens die site op de Hoegh Trapper, die is nu nog bij Malta en komt pas 9 januari aan in Zeebrugge... https://www.marinetraffic...me/shipid:6791640/zoom:10
Yes daar staat die van mij inderdaad ook op. Maar had even hoop dat mijn leverperiode niet klopte :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DareFace
  • Laatst online: 01-06 00:32
Vandaag is via de LM mijn RWD Model Y besteld. VIN nummer staat al in de app, vond dat best wel snel :).
Is er verder nog een plek waar ik de status kan bekijken? Hoe lang duurt het meestal voordat de verwachte leverdatum in de app komt?

Model Y RWD, Wit en alles standaard

[ Voor 7% gewijzigd door DareFace op 02-01-2024 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
bustertje schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 15:52:
[...]

Yes daar staat die van mij inderdaad ook op. Maar had even hoop dat mijn leverperiode niet klopte :9
Die hoop heb ik ook nog steeds :) . Maar ik vermoed dat die site van Hoegh klopt. Ik begrijp daarom ook niet waarom de Tesla-app aangeeft de auto mogelijk eerder te kunnen leveren dan de aanmeerdatum van de Trapper :P.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:44

djbarney

XBL: DeejayBarney

endless90 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 15:54:
[...]

Die hoop heb ik ook nog steeds :) . Maar ik vermoed dat die site van Hoegh klopt. Ik begrijp daarom ook niet waarom de Tesla-app aangeeft de auto mogelijk eerder te kunnen leveren dan de aanmeerdatum van de Trapper :P.
Gezien de Trapper nog steeds niet is aangemeerd in Malta, verwacht ik dat we de komende week simpelweg weer een verschuiving zullen zien van de leverdatum. Ergens is 't leuk om te weten op welke boot de auto precies staat, aan de andere kant zit ik vaker dan gezond is te koekeloeren waar dat ding nu precies is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddos13
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 15-05-2024
endless90 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 15:54:
[...]

De mijne staat ook op de Hoegh trapper deze is nu pas bij italie dus verwacht niet dat deze voor 9 januari in Zeebrugge is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D6Qmv2mMU1XlL04pJjVm388Qp6Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B0zTAltn1AbudPRjzJuOeueS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Jammer! Kijk net naar de app en datum weekje opgeschoven. 7-14 januari!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Iemand wel is een VIN gezien die begint met: XP7YGCEL?

Dit is een deel van mijn VIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tissa12345
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09-06 18:29
Als ik mijn VIN check via https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo krijg ik geen hits. Daar zal ‘ie dus wel niet op staan. Leverdatum is 13-27 januari. Welk schip komt hier het dichtste bij in de buurt? Ik heb hier ooit een overzicht voorbij zien komen, maar die ben ik kwijt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teslarossa
Tissa12345 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 17:08:
Als ik mijn VIN check via https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo krijg ik geen hits. Daar zal ‘ie dus wel niet op staan. Leverdatum is 13-27 januari. Welk schip komt hier het dichtste bij in de buurt? Ik heb hier ooit een overzicht voorbij zien komen, maar die ben ik kwijt.
Het lukte mij in eerste instantie niet om mijn 3 te vinden via de VIN op de site van Hoegh. Je moet goed kijken of je het cijfer nul of de letter O moet invullen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DareFace
Wackmack schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 17:03:
Iemand wel is een VIN gezien die begint met: XP7YGCEL?

Dit is een deel van mijn VIN
Ik had begrepen dat dit een model y is uit Duitsland

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaps
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 11-04-2024
14 december een M3 RWD Deep Blue besteld via LM. Dezelfde dag nog een account en RN gekregen maar de VIN blijft nog uit. Tot vandaag stond er een verwachte leverdatum (17 Januari - 18 Februari) in de app maar nu helemaal geen datum meer. Goed teken? Wat is jullie ervaring?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teslarossa
kaps schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 17:44:
14 december een M3 RWD Deep Blue besteld via LM. Dezelfde dag nog een account en RN gekregen maar de VIN blijft nog uit. Tot vandaag stond er een verwachte leverdatum (17 Januari - 18 Februari) in de app maar nu helemaal geen datum meer. Goed teken? Wat is jullie ervaring?
Tesla’s wegen zijn ondoorgrondelijk.
Gewoon wachten en hopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-06 22:24
Tissa12345 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 17:08:
Zelfde leverperiode hier voor een witte M3 standard range met trekhaak, bij mij ook geen hits bij Hoegh. Ik denk dat mijn auto op de Titus staat die onder Afrika door vaart ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wackmack
DareFace schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 17:34:
[...]

Ik had begrepen dat dit een model y is uit Duitsland
Ja ik ook hoor. Hopelijk rij ik volgende week in de Tesla. Dan is het heel snel gegaan. Binnen een maand is die dan geleverd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Wackmack schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 16:55:
Jammer! Kijk net naar de app en datum weekje opgeschoven. 7-14 januari!
5-17 januari nog voor op de Hoegh Trapper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rioteer
  • Laatst online: 10-02-2024
Sebazzz schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 19:04:
[...]

Idem hier!
Ik gok zelf dat de levering op 12 of 15 januari plaats vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:32
kaps schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 17:44:
Ik ook, Enige verschil ik heb een LR besteld vanaf 17okt. Denk dat Tesla geen deep blue op de schepen heeft staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mati
  • Laatst online: 30-01-2024
Goedenavond,

Komen er ook nog model Y LR uit Shanghai?
Of komen deze nu standaard uit Duitsland? Deze week zal de zwarte variant in bestelling gaan 😊
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Sebazzz schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 19:04:
[...]

Maar alle model Y komen toch uit Duitsland? Maar het schip klinkt ook logisch. Heb trouwens een preformance besteld, misschien gaan die wel per boot? VIN is trouwens nog niet te zien op de boot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonPoedersuiker
  • Laatst online: 22-02-2024
Via LM op 5 december een AWD LR model 3 in Stealth Grey besteld. Niet zo standaard als de meesten, lees ik nu haha.

Had afgelopen weken steeds levertijd tussen 8 februari en 13 april staan, waar ik eerst begon met levering eerste week januari.

Sinds vanmiddag is de levertijd ineens verdwenen. Meer mensen die hier ervaring mee hebben? Ben natuurlijk benieuwd of dit een goed of een slecht teken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Rioteer schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 19:17:
[...]

Idem hier!
Ik gok zelf dat de levering op 12 of 15 januari plaats vind.
Waarom 12 of 15? Wordt er alleen op vrijdag en maandag geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

DonPoedersuiker schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 19:44:

Sinds vanmiddag is de levertijd ineens verdwenen. Meer mensen die hier ervaring mee hebben? Ben natuurlijk benieuwd of dit een goed of een slecht teken is.
Heeft het te maken met die rotzooi in de Rode zee? Dat ze afwachten hoe het daar gaat en anders de omweg rond Zuid-Afrika nemen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jrv88
Taro schreef op maandag 1 januari 2024 @ 16:04:
[...]

Gesproken met support. Ze kunnen tegenwoordig niet meer inzien wat voor accu er in de Tesla gaat. Jammer. Moet uitgaan van LFP dan maar gewoon.

Wel kreeg ik te horen dat dit model in Berlijn geboren was begin december 2023 en een 16volt accu had.

Tijdslijn van order (voorraadmodel - Model Y wit - RWD)
-1 jan besteld + vin code in de app
-2 jan sms ontvangen voor ophalen + kenteken aan de telefoon
- 4 jan was de eerste ophaalmogelijkheid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teslarossa
DonPoedersuiker schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 19:44:
Via LM op 5 december een AWD LR model 3 in Stealth Grey besteld. Niet zo standaard als de meesten, lees ik nu haha.

Had afgelopen weken steeds levertijd tussen 8 februari en 13 april staan, waar ik eerst begon met levering eerste week januari.

Speciaaltjes duren langer, haha.😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonPoedersuiker
  • Laatst online: 22-02-2024
Teslarossa schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 20:21:
[...]

Speciaaltjes duren langer, haha.😜
Dat dacht ik al wel ja, ben alsnog benieuwd wat het verdwijnen van de levertijd betekent. Leasecontract ging per vandaag in, heb tijdelijk een andere auto maar lees bij anderen hier ook over het verdwijnen van geschatte levertijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hetisalex
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-04-2024
DonPoedersuiker schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 20:52:
[...]

Dat dacht ik al wel ja, ben alsnog benieuwd wat het verdwijnen van de levertijd betekent. Leasecontract ging per vandaag in, heb tijdelijk een andere auto maar lees bij anderen hier ook over het verdwijnen van geschatte levertijden.
Ik heb hetzelfde ja, Model Y RWD wit besteld op 12 dec, verder geen VIN in app, eerste levertijd uiteindelijk 27-29 dec en erna 16jan-18feb en sinds vandaag datum weg, dacht even dat dit juist positief was.. Mijn leasecontract verloopt 4 feb. Ben ook bang dat ik in tijdelijke auto mag gaan rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaRo74
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11:15
28 december een Y besteld, vandaag kwam het VIN in beeld. Levering staat nu op 7 - 14 januari dus het ding zal wel ergens in de buurt op voorraad staan :-)

We gaan meemaken wat de uiteindelijke uitleverdatum gaat worden.

mYn Tesla 2024 || MOSTEK 6502C 1.79 MHz | 8/16 - bits | Antic / GTIA | 64k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-PAX2
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-07-2024
Mijn bestelde MY (besteld begin November voor levering deze maand) heeft inmiddels ook geen datum meer. Stond eerder vandaag nog op 17 jan - 18 feb. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DareFace
Wackmack schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 18:18:
[...]

Ja ik ook hoor. Hopelijk rij ik volgende week in de Tesla. Dan is het heel snel gegaan. Binnen een maand is die dan geleverd.
Ik hoop het ook voor je. Mijn model Y is vandaag besteld door de LM en vandaag al de VIN in de app.
Contact gehad met Tesla en hij geeft aan dat hij onderweg is 1 a 2 weken levertijd en ophalen in tilburg.
In de app heb ik nog geen leverdatum maar lees net dat het misschien geblokkeerd is door de LM(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolibrie23
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-01 09:31
Mijn Tesla M3 RWD blue staat ook op de Hoegh Trapper. Helaas blijft ie maar rond Malta dobberen…, de F5 toets is hier inmiddels versleten 😂. Mijn vermoeden is dat ie pas rond de 15e aankomt in Zeebrugge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
DareFace schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 21:36:
[...]

Ik hoop het ook voor je. Mijn model Y is vandaag besteld door de LM en vandaag al de VIN in de app.
Contact gehad met Tesla en hij geeft aan dat hij onderweg is 1 a 2 weken levertijd en ophalen in tilburg.
In de app heb ik nog geen leverdatum maar lees net dat het misschien geblokkeerd is door de LM(?)
Goed dat je direct het hebt gebeld. Zal morgen ook eens bellen. Ga de 26ste op wintersport dus tijd genoeg zou je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

kolibrie23 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 21:43:
Mijn Tesla M3 RWD blue staat ook op de Hoegh Trapper. Helaas blijft ie maar rond Malta dobberen…, de F5 toets is hier inmiddels versleten 😂. Mijn vermoeden is dat ie pas rond de 15e aankomt in Zeebrugge
Geen bereik, stond een ETA van 31 december nu weer vreemd genoeg.
Of Malta is een zwart gat, of die marine tracking sites willen dat je geld uitgeeft voor een recente update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
Wackmack schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 21:45:
[...]

Goed dat je direct het hebt gebeld. Zal morgen ook eens bellen. Ga de 26ste op wintersport dus tijd genoeg zou je zeggen.
Same here, Model Y RWD staat op levering 15 jan - 14 feb, maar ga de 26e ook richting de sneeuw.. Al is het misschien wel zo relaxed dat met de huidge ICE lease-wagen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
kolibrie23 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 21:43:
Wat voor leverdatum staat er in je Tesla app?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wackmack
Jos84 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 21:50:
[...]

Same here, Model Y RWD staat op levering 15 jan - 14 feb, maar ga de 26e ook richting de sneeuw.. Al is het misschien wel zo relaxed dat met de huidge ICE lease-wagen te doen.
Morgen ook even afspraak maken voor winterbanden. Heb jij dat al geregeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolibrie23
endless90 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 21:53:
[...]

Wat voor leverdatum staat er in je Tesla app?
Verwachte levering tussen 5 en 17 januari. Laten we hopen dat de traceerbaarheid rond Malta slecht is😇 Gelukkig hoeven we ons geen zorgen te maken dat piraten nabij de Rode zee in onze Tesla’s rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
Wackmack schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 22:04:
[...]

Morgen ook even afspraak maken voor winterbanden. Heb jij dat al geregeld?
Yes, direct na aflevering komen ze er onder. Net ook nieuwe wieldoppen besteld. Wachten begint nu wel echt vervelend te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry-
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-01 16:04
Jos84 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 22:38:
[...]
Wat voor wieldoppen?

Yes, direct na aflevering komen ze er onder. Net ook nieuwe wieldoppen besteld. Wachten begint nu wel echt vervelend te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teslarossa
De Trapper heeft met een paar dagen vertraging Malta bereikt. Ben benieuwd wanneer ‘ie vertrekt richting Zeebrugge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teslarossa
Op de site van Hoegh staat nog steeds dat de Trapper op 9 januari in Zeebrugge aanmeert.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wackmack
Gebeld met delivery, ze namen weer direct de telefoon op, heel fijn.

Mijn Model Y staat al klaar in Duitsland. Komt waarschijnlijk volgende week in Nederland voor uitlevering, hoppa! Heel goed nieuws. Nu snel winterbanden regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWink
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 16-06 20:38
jrv88 schreef op maandag 1 januari 2024 @ 13:03:

Hoe kon je aan de VIN zien dat er een NMC accu in plaats van een nieuw LFP in zit? Ik wil echt geen NMC accu in de MY RWD..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Weet iemand of mijn model Y performance dat ik in september heb besteld en geleverd heb gekregen, een 12v of een 16v accu heeft? Of hoe ik dat anders kan zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DareFace
Wackmack schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 10:48:
Gebeld met delivery, ze namen weer direct de telefoon op, heel fijn.

Mijn Model Y staat al klaar in Duitsland. Komt waarschijnlijk volgende week in Nederland voor uitlevering, hoppa! Heel goed nieuws. Nu snel winterbanden regelen.
Ook Tesla even gebeld (Ik had vorige keer de verkoper in Purmerend gesproken) net bevestigd gekregen dat ik op do 11-1 mijn MY op kan halen in Groningen. Wel een rit maar dat is natuurlijk niet erg :)
Snelle levertijd en dit wordt een lange week wachten haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zava
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 12-06 16:54
eddos13 schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 16:41:
[...]

De mijne staat ook op de Hoegh trapper deze is nu pas bij italie dus verwacht niet dat deze voor 9 januari in Zeebrugge is.

[Afbeelding]
Deze is ondertussen al op weg naar Zeebrugge zie ik.. Het zal dus wel meevallen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wackmack
DareFace schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 15:19:
[...]

Ook Tesla even gebeld (Ik had vorige keer de verkoper in Purmerend gesproken) net bevestigd gekregen dat ik op do 11-1 mijn MY op kan halen in Groningen. Wel een rit maar dat is natuurlijk niet erg :)
Heel goed! De service is echt een stuk verbeterd tov jaar 2019.

Zie jij een datum range in de app? Mooi dat je gelijk al een concrete datum hebt. De verkoper mikte op woensdag/donderdag zei hij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Laatst online: 13:04
038Robijno schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 14:36:
Weet iemand of mijn model Y performance dat ik in september heb besteld en geleverd heb gekregen, een 12v of een 16v accu heeft? Of hoe ik dat anders kan zien?
Je zit in het leveringentopic.

Om antwoord te geven op je vraag (16V, al heel lang): https://tff-forum.de/t/wi...veraenderungen/100784/641 Je kunt dit ook terug zien in het tabje software - voertuiginformatie.

[ Voor 7% gewijzigd door turkeyhakan op 03-01-2024 15:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackberry
MWink schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 14:26:
[...]

Hoe kon je aan de VIN zien dat er een NMC accu in plaats van een nieuw LFP in zit? Ik wil echt geen NMC accu in de MY RWD..
Dat kun je hier vinden :) Gaat dus om het 7e teken in de VIN, E is NMC, F is LFP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DareFace
Wackmack schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 15:40:
[...]

Heel goed! De service is echt een druk verbeterd tov jaar 2019.

Zie jij een datum range in de app? Mooi dat je gelijk al een concrete datum hebt. De verkoper mikte op woensdag/donderdag zei hij.
Nee ik zie geen datum in de app , hij is gisteren pas besteld door de LM. De medewerker gaf aan dat er een sms naar mij zou zijn verzonden maar die heb ik niet gekregen. Hij heeft me wel een tijd en datum doorgegeven dus ga er van uit dat het wel klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaRo74
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11:15
Jackberry schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 16:05:
[...]

Dat kun je hier vinden :) Gaat dus om het 7e teken in de VIN, E is NMC, F is LFP
E op positie 7 staat voor electric volgens dit,
https://cdn.motor1.com/pd...la-my2023-vin-decoder.pdf

EDIT:

Vanaf 1 augustus 2015 volgens dit,
https://www.findmyelectric.com/tesla-vin-decoder/

[ Voor 12% gewijzigd door RaRo74 op 03-01-2024 16:21 ]

mYn Tesla 2024 || MOSTEK 6502C 1.79 MHz | 8/16 - bits | Antic / GTIA | 64k

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArjenIsM3
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Zojuist even contact gehad met mijn contactpersoon bij Tesla Groningen om te regelen dat mijn M3 die volgens de website op de Hoegh Trapper zou staan (verwachte levering 5-17/1) daar afgehaald kan worden. Zegt ie ja prima hij staat nu in Zeebrugge en je krijgt binnenkort een SMSje voor de aflevering. Uuuuh oke, de wegen van Tesla zijn echt ondoorgrondelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolibrie23
ArjenIsM3 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 16:26:
Zojuist even contact gehad met mijn contactpersoon bij Tesla Groningen om te regelen dat mijn M3 die volgens de website op de Hoegh Trapper zou staan (verwachte levering 5-17/1) daar afgehaald kan worden. Zegt ie ja prima hij staat nu in Zeebrugge en je krijgt binnenkort een SMSje voor de aflevering. Uuuuh oke, de wegen van Tesla zijn echt ondoorgrondelijk :)
Bizar zeg! Dan moet je VIN ook wel veranderd zijn, denk ik? Ik zie inmiddels dat de Trapper weer aan het varen is, ETA is denk ik 9 of 10 januari in Zeebrugge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serpz0r
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-06 13:53
Dan zal deze eerder op de Morning Champion hebben gestaan, deze staat nu in de haven van Zeebrugge.

Als je niet tevreden bent met het antwoord, dan heb je misschien de vraag verkeerd gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Zojuist even contact gehad met mijn contactpersoon bij Tesla Groningen om te regelen dat mijn M3 die volgens de website op de Hoegh Trapper zou staan (verwachte levering 5-17/1) daar afgehaald kan worden.
Is dat afhalen in plaats van in Tilburg? Dat zou voor mij wel schelen als ik de auto bij Tesla Rotterdam kan afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrv88
Zojuist weer met een adviseur gesproken en die gaf aan dat er een nieuw type structural pack in zit.

Geen lfp. Een search maakt niet veel wijzer. Alle model Y’s rwd uit berlijn hebben dit type accu werd verteld.

Morgen wederom bellen met een adviseur voor meer details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teslarossa
jrv88 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 16:53:
[...]

Zojuist weer met een adviseur gesproken en die gaf aan dat er een nieuw type structural pack in zit.

Geen lfp. Een search maakt niet veel wijzer. Alle model Y’s rwd uit berlijn hebben dit type accu werd verteld.

Je maakt je wel erg druk om de accu. Denk je dat ‘t een reden is om de koop te ontbinden als de door jou gewenste accu niet is gemonteerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jos84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
Dat is vreemd, terwijl je VIN aangaf dat hij op de trapper zou moeten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjenIsM3
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
@kolibrie23 @endless90 Volgens de huidige VIN (volgens mij niet gewijzigd maar weet het niet zeker) staat hij "gewoon" op de Hoegh Trapper 8)7
Sebazzz schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 16:45:
[...]

Is dat afhalen in plaats van in Tilburg? Dat zou voor mij wel schelen als ik de auto bij Tesla Rotterdam kan afhalen.
Dat is afhalen in plaats van.. geen idee. De random locatie die Tesla je toewijst? Toen ik in Groningen een proefrit maakte gaf de adviseur aan dat ik hem kon appen on te regelen dat hij daar geleverd zou worden. Geen idee of dat iets specifiek voor Groningen is omdat dat de enige locatie in het noorden is of dat dat altijd kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommi4444
  • Laatst online: 13:01
Ik kreeg gisteren bevestiging van de bestelling van mijn MY RWD via Arval. En de auto was zichtbaar in de app met een reserveringsnummer. Er stond een levertermijn van 1-2 weken.

Nu staat de termijn echter ineens op 40-41 weken...

Het is wel zo dat de termijn van mijn huidige leasewagen (via Leaseplan) met 1 jaar is verlengd (liep af in oktober). Dit is gebeurd omdat er binnen het bedrijf een hele tijd geen auto's konden worden besteld omdat men is overgegaan naar een andere tussenpersoon-organisatie en andere leasevoorwaarden (voor elektrische voertuigen).

Kan het zijn dat ik het contract van mijn huidige auto volledig moet uitdoen (ondanks dat het niet mijn verantwoordelijkheid was dat dit werd verlengd)? Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-06 14:26
jrv88 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 16:53:
[...]

Waarschijnlijk een kletsverhaal van die adviseur, iedere adviseur heeft waarschijnlijk zijn eigen opvatting. Maar zou me wel verbazen als er geen lfp in zit…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
  • Laatst online: 12:49
DareFace schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 15:19:
[...]

Welke versie heb jij? De standaard, long range of performance?

Mijn LM heeft (MY long range zwart) hem als het goed is al besteld, maar zij geven aan levering maart/april.... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tommi4444 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 17:33:
Ik kreeg gisteren bevestiging van de bestelling van mijn MY RWD via Arval. En de auto was zichtbaar in de app met een reserveringsnummer. Er stond een levertermijn van 1-2 weken.

Nu staat de termijn echter ineens op 40-41 weken...

Het is wel zo dat de termijn van mijn huidige leasewagen (via Leaseplan) met 1 jaar is verlengd (liep af in oktober). Dit is gebeurd omdat er binnen het bedrijf een hele tijd geen auto's konden worden besteld omdat men is overgegaan naar een andere tussenpersoon-organisatie en andere leasevoorwaarden (voor elektrische voertuigen).

Kan het zijn dat ik het contract van mijn huidige auto volledig moet uitdoen (ondanks dat het niet mijn verantwoordelijkheid was dat dit werd verlengd)? Iemand ervaring hiermee?
Leaseplan zal er idd een restrictie op hebben gezet. De wagenparkbeheerder zal even met LP moeten schakelen. Dat jullie beide auto’s dus willen hebben.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jackberry schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 16:05:
[...]

Fake news dan. Alle RWDs hebben LFP.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommi4444
  • Laatst online: 13:01
Inspired schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 18:53:
[...]

Leaseplan zal er idd een restrictie op hebben gezet. De wagenparkbeheerder zal even met LP moeten schakelen. Dat jullie beide auto’s dus willen hebben.
Bedankt voor de info. Morgen eens informeren. Ik hoop dat ze wat inschikkelijk zijn... Want twee voertuigen behouden is natuurlijk niet optimaal voor mijn werkgever...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolibrie23
ArjenIsM3 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 17:29:
@kolibrie23 @endless90 Volgens de huidige VIN (volgens mij niet gewijzigd maar weet het niet zeker) staat hij "gewoon" op de Hoegh Trapper 8)7

[...]

Dat is afhalen in plaats van.. geen idee. De random locatie die Tesla je toewijst? Toen ik in Groningen een proefrit maakte gaf de adviseur aan dat ik hem kon appen on te regelen dat hij daar geleverd zou worden. Geen idee of dat iets specifiek voor Groningen is omdat dat de enige locatie in het noorden is of dat dat altijd kan.
Erg bijzonder. Heb je de RWD? Welke kleur? Nou ik hoop dat mijn M3 ook al in Zeebrugge is😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DareFace
Rox92 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 18:35:
[...]

Welke versie heb jij? De standaard, long range of performance?

Mijn LM heeft (MY long range zwart) hem als het goed is al besteld, maar zij geven aan levering maart/april.... :(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WyhDZm2AOYdqWKaiRSxkT_-pd70=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UcZaW4oBYmOlcULIfdHMZD4P.jpg?f=fotoalbum_large
Contract was al op 1 dec getekend bij de LM maar ze waren nog in het "inkoopproces"
Ach nu is het niet meer zo lang wachten...

[ Voor 8% gewijzigd door DareFace op 03-01-2024 19:27 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 62 Laatste

Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.