Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
davidduzy schreef op maandag 8 januari 2024 @ 20:57:
[...]

Update: vandaag diende ik de wagen binnen te brengen bij een Tesla SC. 1 uur later kreeg ik bericht dat de krassen te veel en te diep waren en hij naar een body shop moet. Hoe kan dit met een nieuwe wagen?!
Ah gatver, dat is wel een domper zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-06 14:14

Sebazzz

3dp

davidduzy schreef op maandag 8 januari 2024 @ 20:57:
[...]

Update: vandaag diende ik de wagen binnen te brengen bij een Tesla SC. 1 uur later kreeg ik bericht dat de krassen te veel en te diep waren en hij naar een body shop moet. Hoe kan dit met een nieuwe wagen?!
Wat is dat voor raar kenteken op de foto? Ziet er niet Nederlands uit.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• davidduzy
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:24
Sebazzz schreef op maandag 8 januari 2024 @ 21:23:
[...]

Wat is dat voor raar kenteken op de foto? Ziet er niet Nederlands uit.
BE. ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megat
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:45
Teslarossa schreef op maandag 8 januari 2024 @ 19:09:
[...]Na 2 minuten alweer uit je hagelnieuwe Tesla gestapt? 8)7
Ja, eigenlijk wel. Onze dochter stapte met partner in de Tesla en wij als haar ouders in de oude Prius. Het was toch leuk om samen met zijn vieren de aflevering even gezellig af te sluiten, voordat ieder zijnsweegs ging

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
Yes! Zo de Model Y ophalen. Meer Tweakers die vandaag naar Tilburg gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falqoon
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:04
Ik heb eind november een MY Long Range besteld bij de LM, deze is uiteindelijk doorgekomen bij Tesla op 5 dec. Helaas hadden ze een leverstop bij de LM (nadat ze mij vrolijk vertelde dat de levertijd maar 2/3 weken was :X ). Anyway, ik had mooi een levertijd indicatie, maar deze is al ruim een week uit de app verdwenen. Oorspronkelijk stond hij volgens de LM op 15 januari, maar in de app zie ik nu niks meer. Gisteren nog even gebeld naar Tesla en de beste man zei dat door de leverstop het systeem in de war is, maar dat het vanzelf goed komt. Wat is jullie ervaring hier mee? Ik ben een developer, en iets zegt mij dat als die api iets niet doorgeeft aan de app, dat ik ook niet snel een auto heb. Kunnen natuurlijk verschillende systemen zijn, maar toch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LigeTRy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-06 16:05
LigeTRy schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:27:
[...]

Alrighty, ik heb iets gebouwd wat elke 10 minuten zoekt naar wijzigingen in je reservering, en je daar van op de hoogte stelt.

https://gist.github.com/W...e5bbb4353fdd350d01e68a5ea

Het script loopt elke 10 minuten en vergelijkt alle velden van je reservering met de waardes van 10 minuten geleden. Als er wat wijzigt wordt het veld, inclusief oude en nieuwe waarde geprint in je terminal (of via apprise verstuurd als notificatie).

Als het goed is wordt je token elke 8 uur refreshed, maar dat heb ik nog niet goed kunnen testen. :)
Token refresh werkte niet goed, nu wel. Nieuwe versie onder dezelfde link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-PAX2
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-07-2024
Falqoon schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 07:50:
Ik heb eind november een MY Long Range besteld bij de LM, deze is uiteindelijk doorgekomen bij Tesla op 5 dec. Helaas hadden ze een leverstop bij de LM (nadat ze mij vrolijk vertelde dat de levertijd maar 2/3 weken was :X ). Anyway, ik had mooi een levertijd indicatie, maar deze is al ruim een week uit de app verdwenen. Oorspronkelijk stond hij volgens de LM op 15 januari, maar in de app zie ik nu niks meer. Gisteren nog even gebeld naar Tesla en de beste man zei dat door de leverstop het systeem in de war is, maar dat het vanzelf goed komt. Wat is jullie ervaring hier mee? Ik ben een developer, en iets zegt mij dat als die api iets niet doorgeeft aan de app, dat ik ook niet snel een auto heb. Kunnen natuurlijk verschillende systemen zijn, maar toch.
Mijn LM had ook een leverstop en tot vanochtend was de leverdatum in de app bij mij ook verdwenen. Echter staat er nu 9 januari - 18 januari. Ik hoop dat ik vandaag de SMS ga ontvangen voor een afspraak. O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jos84
Wackmack schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 06:52:
Have fun!! Hopelijk gaat alles smooth! Zien graag de foto's van de nieuwe bolide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Mochten er meer mensen met het OV gaan. Uber vanaf station Tilburg is wel erg duur, 60 tot 80e zie ik nu staan.

Pak wel de bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:04
K-PAX2 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 09:30:
[...]

Mijn LM had ook een leverstop en tot vanochtend was de leverdatum in de app bij mij ook verdwenen. Echter staat er nu 9 januari - 18 januari. Ik hoop dat ik vandaag de SMS ga ontvangen voor een afspraak. O+
Welke LM? Ik zit bij VWPFS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wackmack
Jos84 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 10:10:
[...]

Have fun!! Hopelijk gaat alles smooth! Zien graag de foto's van de nieuwe bolide
Bij de model 3 was mijn auto nog helemaal niet in Tilburg dus kon toen helemaal naar huis. Hopelijk dit keer beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-PAX2
Falqoon schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 10:30:
[...]

Welke LM? Ik zit bij VWPFS
Multilease.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-PAX2
Wackmack schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 10:10:
Mochten er meer mensen met het OV gaan. Uber vanaf station Tilburg is wel erg duur, 60 tot 80e zie ik nu staan.

Pak wel de bus.
Zag dat je ook met de deelfiets kan, misschien zelfs wel sneller dan de bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroy
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-05 14:14
Falqoon schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 07:50:
Hier dezelfde situatie bij VWFPS, geen datum meer en volgens de medewerker aan de telefoon komt het vanzelf goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bustertje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-03 20:52
De Hoegh Trapper meert vanavond om 23.00 aan in Zeebrugge. Dan zal die batch volgende week uitgeleverd worden denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LigeTRy
bustertje schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 10:52:
De Hoegh Trapper meert vanavond om 23.00 aan in Zeebrugge. Dan zal die batch volgende week uitgeleverd worden denk ik?
Zelf heb ik vanaf 13 jan staan in mijn app. Ik hoop stiekem vrijdag of zaterdag al op te kunnen gaan halen. Ik weet echter niet hoelang het duurde van Zeebrugge > Tilburg bij vorige boten. Tesla heeft er volgens mij baat bij om het allemaal zo snel mogelijk te laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:45

MazeWing

The plot thickens...

Wackmack schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 10:43:
[...]

Bij de model 3 was mijn auto nog helemaal niet in Tilburg dus kon toen helemaal naar huis. Hopelijk dit keer beter!
Huh? Dus je had een afleverafspraak maar er was geen auto daar?

Dan zou ik me echt zo zwaar klote voelen....

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zava
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 05-06 07:59
bustertje schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 10:52:
Neen, het zal eerder de week daarop zijn. Mijn wagen staat op de Hoegh Trapper en kon pas een afspraak inplannen vanaf 22/1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:06

djbarney

XBL: DeejayBarney

Zava schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 11:06:
[...]

Neen, het zal eerder de week daarop zijn. Mijn wagen staat op de Hoegh Trapper en kon pas een afspraak inplannen vanaf 22/1.
ah, ik kan in de app nog geen afspraak maken, heb daar nog de periode 8 jan - 19 jan in staan, terwijl volgens de hoegh vin tracker mijn machientje ook op de trapper staat. Neem aan dat ik die afspraak pas kan maken zodra de boot in Zeebrugge is aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NdyGen
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-01 08:45
theroy schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 10:49:
[...]

Hier dezelfde situatie bij VWFPS, geen datum meer en volgens de medewerker aan de telefoon komt het vanzelf goed.
Zelfde had ik hier en toen schoof het een maand op, staat nu voor 11 feb - 25 feb terwijl ik in de app ook een VIN heb staan. Volgens de Tesla medewerker is de auto nog niet in Nederland (snap ik) maar is hij ook nog niet geproduceerd (lijkt me sterk als ik een VIN heb)

Iets gaat daar niet helemaal lekker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tissa12345
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 17:11
Mijn auto is inmiddels in de haven aangekomen (Wild Rose Leader) en verwachting is dat ik hem in week 3 op kan komen halen. Dit ter info voor andere mensen met een auto op de Wild Rose Leader :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pattex
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 06-04-2024
NdyGen schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 12:27:
[...]

Zelfde had ik hier en toen schoof het een maand op, staat nu voor 11 feb - 25 feb terwijl ik in de app ook een VIN heb staan. Volgens de Tesla medewerker is de auto nog niet in Nederland (snap ik) maar is hij ook nog niet geproduceerd (lijkt me sterk als ik een VIN heb)

Iets gaat daar niet helemaal lekker
Mijn Model 3 RWD Stealth Grey, 19inch met Trekhaak staat op deze zelfde leverdatum met VIN. Nog meer mensen die deze leverdatum hebben? Of meer info?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lollercopter
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 05-06 20:35
Hoppa, MY - RWD , zwart met wit interieur en trekhaak besteld op 28-12-2024 bij leaseplan.
Kan hem maandag 15-01-2024 ophalen.

Kenteken gechecked by de RDW:

BYD Blade accu _/-\o_ _/-\o_ oOo Mijn dag kan niet meer stuk.

[ Voor 5% gewijzigd door Lollercopter op 09-01-2024 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NdyGen
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-01 08:45
Pattex schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 12:53:
[...]

Mijn Model 3 RWD Stealth Grey, 19inch met Trekhaak staat op deze zelfde leverdatum met VIN. Nog meer mensen die deze leverdatum hebben? Of meer info?
Heeft jouw auto op de website ook geen wielen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bustertje
djbarney schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 11:53:
[...]

ah, ik kan in de app nog geen afspraak maken, heb daar nog de periode 8 jan - 19 jan in staan, terwijl volgens de hoegh vin tracker mijn machientje ook op de trapper staat. Neem aan dat ik die afspraak pas kan maken zodra de boot in Zeebrugge is aangekomen.
Dat zullen ze op de Tesla-locatie waar die geleverd wordt wel vrijgeven zodra ze zeker weten dat de auto er is (of niet, zoals hier boven gebeurde bij iemand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaRo74
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17:21
Wackmack schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 06:52:
Ja ik vanmorgen :)
Was als één van de eerste binnen en mijn auto stond direct klaar voor de ingang van de lounge.
Alles met goed licht en een vergrootglas bekeken. Het zag er allemaal keuring uit en blinkend schoon.

Zie net in het menu dat er een BYD Blade in zit.

De eerste kilometers zitten er op en niet op aan te merken.

mYn Tesla 2024 || MOSTEK 6502C 1.79 MHz | 8/16 - bits | Antic / GTIA | 64k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

djbarney schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 11:53:
[...]

ah, ik kan in de app nog geen afspraak maken, heb daar nog de periode 8 jan - 19 jan in staan, terwijl volgens de hoegh vin tracker mijn machientje ook op de trapper staat.
Hier ook inderdaad. @Zava Hoe heb jij dan wel een afspraak kunnen maken?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henvar
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
RaRo74 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 13:43:
[...]

Ja ik vanmorgen :)
Was als één van de eerste binnen en mijn auto stond direct klaar voor de ingang van de lounge.
Alles met goed licht en een vergrootglas bekeken. Het zag er allemaal keuring uit en blinkend schoon.

Zie net in het menu dat er een BYD Blade in zit.

De eerste kilometers zitten er op en niet op aan te merken.
Hoe zie je dat in het menu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbodinni
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 12-03-2024
Ik had tot vorige week verwachte levering staan tussen 7 januari en 7 februari. Nu is dit verdwenen in de app. En nog geen vin. Zou de mijne dan wel op het schip kunnen staan die vanavond aankomt of zou ik dan moeten wachten op de volgende?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• themrmes
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23-04 06:58
Net afspraak gemaakt voor ophalen M3 RWD ultra red op de 17de in Tilburg. Stond op de Wild Rose Leader die gisteren geland is in Zeebrugge.

Kijk er enorm naar uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artisyy
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 10-05 11:45
Hoi allemaal! 4/01/24 MYLR MCR, 20", trekhaak gekocht via het werk (niet via LM).
Het is mijn eerste elektrische wagen, dus ik kijk er ENORM naar uit!
Iemand een idee wat Tesla verstaat onder 'onderweg - binnenkort beschikbaar'? Of is het altijd gokwerk?
Krijg je na aankoop snel updates van een mogelijke datum? Of hoe moet ik mij het hele proces inbeelden?
Ik lees dat sommige hun status kunnen volgen in de Tesla app? Als ik daar een voertuig wil toevoegen, vragen ze het VIN, maar dat heb ik (nog) niet. Dat krijg je pas als de auto in de garage staat of hoe zit dat?

Een toch wel zeer zenuwachtige Teslarijder in spe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:35
Artisyy schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 15:10:
Hoi allemaal! 4/01/24 MYLR MCR, 20", trekhaak gekocht via het werk (niet via LM).
Het is mijn eerste elektrische wagen, dus ik kijk er ENORM naar uit!
Iemand een idee wat Tesla verstaat onder 'onderweg - binnenkort beschikbaar'? Of is het altijd gokwerk?
Krijg je na aankoop snel updates van een mogelijke datum? Of hoe moet ik mij het hele proces inbeelden?
Ik lees dat sommige hun status kunnen volgen in de Tesla app? Als ik daar een voertuig wil toevoegen, vragen ze het VIN, maar dat heb ik (nog) niet. Dat krijg je pas als de auto in de garage staat of hoe zit dat?

Een toch wel zeer zenuwachtige Teslarijder in spe :)
Volgens mij staat dat allemaal in de openingspost... Maar als je de app installeert en inlogt met hetzelfde mailadres als waar de bestelling mee is gedaan, dan moet er vanzelf iets in de app te zien zijn op een bepaalt moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaRo74
Henvar schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 14:02:
[...]

Hoe zie je dat in het menu dan?
Bij aanvullende voertuiginformatie,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9AzJvqX3S8P7-4iCegpwDoTNyCI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bhEqxtrCN26xaq3aUTmJOAV7.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serpz0r
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06-06 08:37
13-10 besteld via LM
Leverristrictie in december
09-01 SMS ontvangen (levertijd stond voor dat moment: 10jan-24-jan)
Keuze uit 25-01 of 26-01 om op te halen

M3 stealth grey, verder standaard

[ Voor 19% gewijzigd door Serpz0r op 09-01-2024 15:45 ]

Als je niet tevreden bent met het antwoord, dan heb je misschien de vraag verkeerd gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bustertje
Zava schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 11:06:
[...]

De datum is bij mij net verschoven van 8 - 22 jan naar 17 - 25 jan. Staat ook op dat schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artisyy
Rogar schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 15:16:
[...]

Volgens mij staat dat allemaal in de openingspost... Maar als je de app installeert en inlogt met hetzelfde mailadres als waar de bestelling mee is gedaan, dan moet er vanzelf iets in de app te zien zijn op een bepaalt moment.
Verdorie! Ik heb de beginpost diagonaal gelezen. Blijkbaar iets te diagonaal.
Bestelling is door mijn werkgever gedaan via een soort van fleetplatform van Tesla zelf. Ik zal het dus sowieso manueel moeten toevoegen vermoed ik. Even vragen of hij mij mee kan updaten van zodra hij iets ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney

djbarney

bustertje schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 15:25:
[...]

De datum is bij mij net verschoven van 8 - 22 jan naar 17 - 25 jan. Staat ook op dat schip.
grappig dat er zelfs op dat schip nog zo'n verschillen zijn, mijn status is net bijgewerkt naar 9 - 19 januari, ofwel weer een dag opgeschoven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bustertje
djbarney schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 15:41:
[...]

grappig dat er zelfs op dat schip nog zo'n verschillen zijn, mijn status is net bijgewerkt naar 9 - 19 januari, ofwel weer een dag opgeschoven
Inderdaad. Terwijl ik die van mij al in april(!) besteld heb met leverdatum 25 september 2023 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

bustertje schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 16:37:
[...]

Inderdaad. Terwijl ik die van mij al in april(!) besteld heb met leverdatum 25 september 2023 :o
Ik heb in juli besteld en ik sta op de Trapper maar ik had mijn auto al in december kunnen hebben, maar ik hoorde dat leasemaatschappijen graag de leverdatum in het nieuwe jaar willen hebben want dat staat beter op papier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teslarossa
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 22-07-2024
bustertje schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 16:37:
[...]

Wees blij!
Anders had je nu in het oude model gereden. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pattex
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 06-04-2024
NdyGen schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 13:20:
[...]

Heeft jouw auto op de website ook geen wielen?
Op de website zie ik helemaal geen auto. Alleen de schaduw 🙈😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney

djbarney

Pattex schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 17:27:
[...]

Op de website zie ik helemaal geen auto. Alleen de schaduw 🙈😂
dat heb ik inderdaad ook, terwijl als je dan in de f12 devtools kijkt, er wel degelijk het juiste png plaatje van de auto ingeladen word. lijkt voor mij op een bug waarbij de schaduw over de daadwerkelijke auto image geplaatst word of iets dergelijks :D die auto image komt van een compositor die kennelijk niet de juiste results geeft

[ Voor 8% gewijzigd door djbarney op 09-01-2024 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonjour
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 17-04 23:04
K-PAX2 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 10:46:
[...]

Zag dat je ook met de deelfiets kan, misschien zelfs wel sneller dan de bus.
Er is best een goede busverbinding tussen Tilburg Centraal en Tesla Tilburg hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

djbarney schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 17:32:
[...]

dat heb ik inderdaad ook, terwijl als je dan in de f12 devtools kijkt, er wel degelijk het juiste png plaatje van de auto ingeladen word. lijkt voor mij op een bug waarbij de schaduw over de daadwerkelijke auto image geplaatst word of iets dergelijks :D die auto image komt van een compositor die kennelijk niet de juiste results geeft
Het zit in de options parameter denk ik, bij mij:
https://static-assets.tesla.com/v1/compositor/?model=m3&view=STUD_3QTR&size=1440&options=$APBS,$IPB2,$PPSB,$W38A&bkba_opt=1&crop=1450,600,250,300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LigeTRy
LigeTRy schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:27:
[...]

Alrighty, ik heb iets gebouwd wat elke 10 minuten zoekt naar wijzigingen in je reservering, en je daar van op de hoogte stelt.

https://gist.github.com/W...e5bbb4353fdd350d01e68a5ea
Vanmiddag een melding gehad.

code:
1
2
Old JSON: 'deliveryWindowDisplay': 'January 13 - January 24'
New JSON: 'deliveryWindowDisplay': 'January 9 - January 19'

Verder geen verandering, maar in de api staat ook een 'selfscheduling url' in het format https://www.tesla.com/nl_...le/RN<reserveringsnummer>

Nu komt die pagina nog op niks uit, maar dat zal wel veranderen als we een afhaalafspraak mogen inplannen.

M3SR Rood, op de Hoegh Trapper

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-06 15:09
LigeTRy schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 18:04:
[...]

code:
1
2

Verder geen verandering, maar in de api staat ook een 'selfscheduling url' in het format https://www.tesla.com/nl_...le/RN<reserveringsnummer>

Nu komt die pagina nog op niks uit, maar dat zal wel veranderen als we een afhaalafspraak mogen inplannen.

toon volledige bericht
Python script werkt perfect waarvoor dank! Vanmiddag na 40 minuten kreeg ik al een melding dat de afleverdatum van 1 maart - 30 april is gewijzigd in 1 maart - 31 maart. Dat schiet al op 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
bonjour schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 18:03:
[...]

Er is best een goede busverbinding tussen Tilburg Centraal en Tesla Tilburg hoor!
Is inderdaad prima te doen, wel nog even een minuut of 3-5 lopen, dus als het regent, parapluutje mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 21:48
Nog een paar uurtjes en dan komt de trapper aan in Zeebrugge. Benieuwd wanneer de afhaalafspraken gepland gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonazzty
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 26-03-2024
endless90 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 19:55:
Nog een paar uurtjes en dan komt de trapper aan in Zeebrugge. Benieuwd wanneer de afhaalafspraken gepland gaan worden.
Ik ben ook aan het aftellen. Hier zal het alleen wachten worden op het onbekende, want besteld op het werk via LM… dus ik krijg geen sms’en of mails … en als ik onze fleet manager mag geloven worden de wagens bij ons op kantoor geleverd (allicht na dat ze by de dealer zijn klaargestoomd)… maar inderdaad… nog een uur of 4 en de trapper komt aan ! :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzie
  • Laatst online: 20-04-2024
Misschien handig voor anderen: zojuist bevestigd dat mijn ophaal locatie succesvol is veranderd van Tilburg naar Utrecht. Aanvraag via deliveryNL@tesla.com (7/1). Eerder waren alleen Tilburg en Groningen te kiezen in de app / website. Hopen dat dit allemaal goed gaat.

Zelf een M3 SR Stealth Grey (standaard) besteld op 8/12, met VIN (datum onbekend) gevonden op de Hoegh Trapper. Geschatte levering meerdere keren iets verschoven, staat nu op 17-24/1. Wachten op de laatste stapjes dus.

Heb ook de winterbanden erbij besteld. Via support email: "Alle Tesla’s worden standaard geleverd op zomerbanden. Er dient na levering een afspraak ingepland te worden bij service voor het afhalen en eventueel monteren van de winterbanden." Ga ze er zelf onder leggen. Iemand ervaring of deze meteen bij de pickup mee te nemen zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Fly-guy schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 18:47:
[...]

Is inderdaad prima te doen, wel nog even een minuut of 3-5 lopen, dus als het regent, parapluutje mee.
Sneeuw, zoals de verwachting is. Daarna voorzichtig naar huis rijden op je zomerbanden dus :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jopie282
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-05 23:08
Vanmiddag ook een aflever SMSje gehad, kan de auto op 18 januari ophalen in Utrecht. Goed om te zien dat je tijdsloten hebt van 10:30 tot 16:30 waar je uit kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Hier nog geen witte rook. Leverdatum 9-19 januari, Tilburg, LM J&T, M3 Blauw. Hij staat op de Hoegh Trapper.

edit: Boot is nu in Vlissingen (vanaf Zeebrugge) dus de auto's zijn eraf?

[ Voor 26% gewijzigd door Sebazzz op 10-01-2024 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serpz0r
jopie282 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 22:23:
Vanmiddag ook een aflever SMSje gehad, kan de auto op 18 januari ophalen in Utrecht. Goed om te zien dat je tijdsloten hebt van 10:30 tot 16:30 waar je uit kan kiezen.
Ligt het misschien aan de afhaallocatie (de mijne is in Tilburg) ik kreeg eerder op dezelfde dag de SMS om in te plannen maar ik kon alleen uit 25 of 26 januari kiezen. :?

Als je niet tevreden bent met het antwoord, dan heb je misschien de vraag verkeerd gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonazzty
Sebazzz schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 06:26:
Hier nog geen witte rook. Leverdatum 9-19 januari, Tilburg, LM J&T, M3 Blauw. Hij staat op de Hoegh Trapper.

Wow nu al Vlissingen? Dan is die amper in Zeebrugge geweest?! Ik moet mij inhouden om niet vandaag naar de LM te bellen om een update te vragen 😅… maar dat is allicht sowieso nog (veel?) te vroeg …

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 13:49
LigeTRy schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 18:04:
[...]

code:
1
2

toon volledige bericht
Je kan overwegen de 1e pull nog even lokaal weg te schrijven (en de laatste bij het afsluiten) dan krijg je ook echt alleen de verschillen te zien als je 'm herstart, nu is het na een herstart even zoeken of er iets veranderd is tov gisteren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LigeTRy
Sebazzz schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 06:26:
Tijd voor ochtendkoffie, bij mij ligt ie gewoon nog in zeebrugge hoor :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LigeTRy
_-= Erikje =-_ schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 07:54:
[...]

Je kan overwegen de 1e pull nog even lokaal weg te schrijven (en de laatste bij het afsluiten) dan krijg je ook echt alleen de verschillen te zien als je 'm herstart, nu is het na een herstart even zoeken of er iets veranderd is tov gisteren :-)
Ik zal de gist vandaag even omzetten in een repo. Dan mag iedereen er mee aan de haal met pull requests, misschien dat het script dan ook nog wat improvements krijgt nadat ik al vrolijk in m'n nieuwe vierwieler rond rij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bustertje
Teslarossa schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 17:02:
[...]

Wees blij!
Anders had je nu in het oude model gereden. :X
Ben ik ook!
Maar had hem ook vorig jaar al kunnen rijden als de LM een beetje had meegewerkt (iets met trekhaak afbestellen, leverstop, etc.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Teslarossa
bustertje schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 08:25:
[...]

Ben ik ook!
Maar had hem ook vorig jaar al kunnen rijden als de LM een beetje had meegewerkt (iets met trekhaak afbestellen, leverstop, etc.)
Ik zat in het zelfde Hoegh Trappertje/schuitje. Maar als het goed is, rijden we over een week in een Highland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonazzty
Teslarossa schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 08:34:
[...]

Ik zat in het zelfde Hoegh Trappertje/schuitje. Maar als het goed is, rijden we over een week in een Highland!
Duurt dat maar een week? Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

LigeTRy schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 08:03:
[...]

Tijd voor ochtendkoffie, bij mij ligt ie gewoon nog in zeebrugge hoor :)
Vanochtend niet hoor :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3SNuGBOaB9uNfDzD0XI84soDnTg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9Vy0nYs2TBAsDo3AgpJRlZA0.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serpz0r
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2b3RqlxU65RBT0yeqG-mFozVxCI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rFxqIwZeQSbpwYPe9geyu9J6.jpg?f=user_large

Misschien zijn het er wel 2, maar er ligt er nog steeds een in de haven van Zeebrugge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LigeTRy
Op marinetraffic pingelt ie bij mij ook heen en weer tussen terneuen en zeebrugge, op vesselfinder blijft ie wel op Zeebrugge hangen, misschien wat yanky signaal.

Hoe worden de bolides normaliter vervoerd van Zeebrugge naar Tilburg? Ik zie een boel spoor rondom de haven van Zeebrugge maar in de buurt van Tilburg is het lastig lossen (misschien bij lage zwaluwe?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teslarossa
Jonazzty schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 08:46:
[...]

Duurt dat maar een week? Top!
De afleveringtermijn staat nog steeds op 14 - 18 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Teslarossa schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 09:29:
[...]

De afleveringtermijn staat nog steeds op 14 - 18 januari.
Tsja bij iedereen die zijn auto op die boot heeft op een andere datum ;) Hier nog 9-19 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonPoedersuiker
  • Laatst online: 22-02-2024
Spannend zo'n boot die aanmeert. Benieuwd of mijn M3 Stealth Grey LR AWD daar ook op staat.

Besteld via Arval op 05-12 en sinds 05-01 is de geschatte levertijd verdwenen. Via LM en Tesla krijg ik niet veel los anders dan: "er komen 2 boten aan, misschien staat je auto daar wel op!"

Gewoon uit interesse -> om de hoeveel tijd komen er boten met nieuwe modellen deze kant op eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonazzty
Sebazzz schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 10:13:
[...]

Tsja bij iedereen die zijn auto op die boot heeft op een andere datum ;) Hier nog 9-19 januari.
zal allicht ook afhangen van
1) hoe vlot ze van de boot rollen
2) hoe vlot de inspectie verloopt als ze van de boot zijn
3) hoe vlot ze op de vrachtwagen kunnen worden geladen en dan bij de dealer belanden

niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artisyy
Gisteren gehoord dat mijn levertermijn 10-16 januari is (MY LR MCR, 4/01 besteld). Berlijn-België zal wel via het spoor verlopen vermoed ik. Hopelijk geen wijzigingen in de datums!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-06 15:09
DonPoedersuiker schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 10:17:
Gewoon uit interesse -> om de hoeveel tijd komen er boten met nieuwe modellen deze kant op eigenlijk?
Hier ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Mijn auto mag pas op 14 maart geleverd worden. Wellicht staat ie daar ook wel op. Had ergens gelezen dat zo'n vaart rond de 50 dagen duurt. Geen idee of dat waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giancarlo_f
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-04 08:59

giancarlo_f

M3 Highland & EV3

4 oktober 2023 via Athlon is de volgende configuatie besteld : M3 - AWD/LR - DEEP BLUE - 18INCH - BLACK INTERIOR / geen trekhaak. Opdracht LM aan Tesla : levering vanaf 1 januari 2024. Al heel snel, 5 oktober 2023, van Tesla een RN ontvangen met verwachte leverdata (range).

Afgelopen weken stond 'verwachte' levering op 6 januari - 24 januari in de App, echter.....

Sinds vorige week helemaal geen data range meer. Natuurlijk even bellen met Tesla Verkoop/Fleetsales ; er kan geen match gemaakt gemaakt worden.... geen enkele auto voldoet aan uw configuratie. Gaat u er maar vanuit dat het nog weken gaat duren !

Man, man, man... wat een organisatie. Gelukkig is Athlon meewerkend en kan ik voorlopig nog even doorrijden in mijn Kia ;-)

[ Voor 14% gewijzigd door giancarlo_f op 10-01-2024 12:01 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackberry
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 12-11-2024
giancarlo_f schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 11:51:
4 oktober 2023 via Athlon is de volgende configuatie besteld : M3 - AWD/LR - DEEP BLUE - 18INCH - BLACK INTERIOR / geen trekhaak. Opdracht LM aan Tesla : levering vanaf 1 januari 2024. Al heel snel, 5 oktober 2023, van Tesla een RN ontvangen met verwachte leverdata (range).

Afgelopen weken stond 'verwachte' levering op 6 januari - 24 januari in de App, echter.....

Sinds vorige week helemaal geen data range meer. Natuurlijk even bellen met Tesla Verkoop/Fleetsales ; er kan geen match gemaakt gemaakt worden.... geen enkele auto voldoet aan uw configuratie. Gaat u er maar vanuit dat het nog weken gaat duren !

Man, man, man... wat een organisatie. Gelukkig is Athlon meewerkend en kan ik voorlopig nog even doorrijden in mijn Kia ;-)
De verwachte leveringsdatum zegt niet heel veel als er nog geen VIN gekoppeld is, die kan blijven verschuiven. Ze kunnen je misschien wel adviseren welke kleur wel op voorraad is, mits je daar flexibel in bent natuurlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jos84
Lollercopter schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 13:18:
Hoppa, MY - RWD , zwart met wit interieur en trekhaak besteld op 28-12-2024 bij leaseplan.
Kan hem maandag 15-01-2024 ophalen.

Kenteken gechecked by de RDW:

BYD Blade accu _/-\o_ _/-\o_ oOo Mijn dag kan niet meer stuk.
Hoe zie je je kenteken, heb je die via Tesla ontvangen of van de (i/a) leasemaatschappij?

Heb net ook een sms ontvangen of ik de model Y 16 Jan wil komen ophalen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SveeE
  • Laatst online: 08-02-2024
Het lijkt er op dat m’n VIN vandaag in de haven binnenkomt:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vnrKRjXfL64AprSwavwFqfjmDdQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rae3zcSe0zqcdEDIMQZatJCn.jpg?f=fotoalbum_large
Leverdatum in de app staat nog op 9 tm19 januari.
Witte M3, zwarte bekleding, met trekhaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lollercopter
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 05-06 20:35
Jos84 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:15:
[...]

Hoe zie je je kenteken, heb je die via Tesla ontvangen of van de (i/a) leasemaatschappij?

Heb net ook een sms ontvangen of ik de model Y 16 Jan wil komen ophalen *O*
Ik kon geen tijdslot reserveren via de link in de sms, toevallig belde tesla tilburg ook al. Aan de beste man gevraagd en die kon zo het kenteken geven. Na de bevestiging van de tijd krijg ik paar uur later ook sms met kenteken en VIN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbodinni
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 12-03-2024
giancarlo_f schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 11:51:

Ik heb precies hetzelfde. Lijkt wel dat door de blok dat ze niet voor 1 januari geleverd mochten worden er iets mis gaat. Gister gebeld met Tesla toen zei de jongen aan de telefoon ik ga hem persoonlijk matchen en vanavond krijg je een VIN. Nog steeds niets ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

SveeE schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:26:
Het lijkt er op dat m’n VIN vandaag in de haven binnenkomt:[Afbeelding]
Leverdatum in de app staat nog op 9 tm19 januari.
Witte M3, zwarte bekleding, met trekhaak.
Hij was er vannacht al om 00:12 of zoiets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
Lollercopter schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:29:
[...]

Ik kon geen tijdslot reserveren via de link in de sms, toevallig belde tesla tilburg ook al. Aan de beste man gevraagd en die kon zo het kenteken geven. Na de bevestiging van de tijd krijg ik paar uur later ook sms met kenteken en VIN.
Ah thanks, ik heb net het kenteken ontvangen. Kan ik middels het kenteken zien of ik de BYD blade accu heb?

Edit
Ik zie dat ik de Y7CR heb, is meende ik dus met de BYD Blade battery.

[ Voor 7% gewijzigd door Jos84 op 10-01-2024 14:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megat
Artisyy schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 10:30:
Berlijn-België zal wel via het spoor verlopen vermoed ik.
Voor zover als ik weet, gaan alle in Duitsland geproduceerde Teslas, per vrachtauto naar de betreffende Europesche landen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teslarossa
Er kunnen 8500 voertuigen op de Trapper. Als ‘ie helemaal vol zit, duurt het lossen wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonPoedersuiker
  • Laatst online: 22-02-2024
DonPoedersuiker schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 10:17:
Spannend zo'n boot die aanmeert. Benieuwd of mijn M3 Stealth Grey LR AWD daar ook op staat.

Besteld via Arval op 05-12 en sinds 05-01 is de geschatte levertijd verdwenen. Via LM en Tesla krijg ik niet veel los anders dan: "er komen 2 boten aan, misschien staat je auto daar wel op!"

Update:
Inmiddels heb ik weer een geschatte leverdatum, namelijk 1-4 weken. Nog geen VIN. Zou dit dan toch te maken hebben met de vloot die is komen binnen varen….?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bustertje
Teslarossa schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 15:06:
Er kunnen 8500 voertuigen op de Trapper. Als ‘ie helemaal vol zit, duurt het lossen wel even.
Heeft meerdere verdiepingen die ingedeeld worden per land. Zullen er nog steeds heel veel zijn, maar ze zullen geen 8.500 auto's lossen in Zeebrugge :+

Docu over de Trapper: YouTube: Gigantic Overseas Autoliner | Mega Transports | Free Documentary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackberry
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 12-11-2024
Het gaat om 8500 CEU (car equivalent unit), gebaseerd op het formaat van een Toyota Corona uit 1966. Moderne autos zijn stuk groter. Daarnaast is de trapper al gestopt op Cyprus en Malta, dus zal niet vol zitten.

Tesla verwacht mijn M3 vrijdag in Utrecht, dus dan zou het uitladen wel snel moeten gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megat
Er kunnen 8500 voertuigen op de Trapper.
Dan praat je ergens over, ook al zouden het er 1000 minder zijn. Pfft wat een enorm aantal!

[ Voor 8% gewijzigd door Megat op 10-01-2024 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SveeE
jimbodinni schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:32:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. Lijkt wel dat door de blok dat ze niet voor 1 januari geleverd mochten worden er iets mis gaat. Gister gebeld met Tesla toen zei de jongen aan de telefoon ik ga hem persoonlijk matchen en vanavond krijg je een VIN. Nog steeds niets ontvangen.
Mijn M3 mocht ook niet voor 8 januari geleverd worden (ivm lopend leasecontract), maar die zit er nu wel bij. Het hóeft dus niet mis te gaan…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaRo74
Jos84 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 14:13:
[...]

Ah thanks, ik heb net het kenteken ontvangen. Kan ik middels het kenteken zien of ik de BYD blade accu heb?

Edit
Ik zie dat ik de Y7CR heb, is meende ik dus met de BYD Blade battery.
Klopt. Y7CR = BYD Blade

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LigeTRy
Megat schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 15:19:
[...]
Dan praat je ergens over, ook al zouden het er 1000 minder zijn. Pfft wat een enorm aantal!
en wij allemaal maar denken dat we in ieder geval voor een korte tijd een 'unieke' auto zouden kunnen rijden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giancarlo_f
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-04 08:59

giancarlo_f

M3 Highland & EV3

SveeE schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 15:21:
[...]

Mijn M3 mocht ook niet voor 8 januari geleverd worden (ivm lopend leasecontract), maar die zit er nu wel bij. Het hóeft dus niet mis te gaan…
Wanneer heb jij je VIN ontvangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney

djbarney

mijn delivery periode is weer een dag kleiner geworden voor de model 3 rwd ultra red met wit interieur die ook op de trapper staat, nu verschoven naar 10 - 19 januari.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jonazzty
Hoera ! LM eens gebeld om te polsen. Ze wachten enkel nog op de nummerplaat, die aanvraag is "nog maar net gebeurd" .. Al de rest zou al in orde zijn. Wellicht volgende week dus levering. HOERA !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teslarossa
LigeTRy schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 15:32:
[...]

en wij allemaal maar denken dat we in ieder geval voor een korte tijd een 'unieke' auto zouden kunnen rijden :+
En toch, na de eerste levering van de Highland in december heb ik er maar 3 zien rijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LigeTRy
_-= Erikje =-_ schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 07:54:
[...]

Done!

Ik heb er ook meteen een Repo van gemaakt zodat iedereen er wat mee kan

https://github.com/WesSec/teslaorderchecker

Readme wordt nog gevuld, maar voor wie het gemist heeft. Een relatief simpele tracker die elke 10 minuten de API oproept en laat weten wanneer er iets in je reservering is veranderd, eventueel met notificaties via Apprise

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KNEp6PjEBFkZf6vK_nc1IAlj8YQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WTxvCFsTZg2EAasWgEelmpW6.png?f=user_large

(misschien ook leuk om dit in TS te zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Megat schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 15:19:
[...]
De Trapper is ook langs Athene en Malta gegaan, dus ik neem aan dat ie daar voornamelijk zijn lading heeft gelost, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teslarossa
Sebazzz schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 16:47:
[...]

De Trapper is ook langs Athene en Malta gegaan, dus ik neem aan dat ie daar voornamelijk zijn lading heeft gelost, niet?
Da’s waar ook.. Alleen maar gunstig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

LigeTRy schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 09:28:
[...]

Op marinetraffic pingelt ie bij mij ook heen en weer tussen terneuen en zeebrugge, op vesselfinder blijft ie wel op Zeebrugge hangen, misschien wat yanky signaal.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fOD0dpCgWaD6AOhly9_LuetQE3w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kThxJGMnqoEGTbgS4DLvfYbu.png?f=fotoalbum_large

Hmmm :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bustertje
Hij meert nog net niet in Tilburg aan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bonjour
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 17-04 23:04
djbarney schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 15:52:
mijn delivery periode is weer een dag kleiner geworden voor de model 3 rwd ultra red met wit interieur die ook op de trapper staat, nu verschoven naar 10 - 19 januari.
bij mij ook weer dag verschoven van 9-19 januari naar 10-19 januari. Zal morgen wel weer verschuiven naar 11-19 januari. Zolang de 19 januari maar blijft staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SveeE
giancarlo_f schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 15:50:
[...]

Wanneer heb jij je VIN ontvangen ?
Half december ongeveer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kolibrie23
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-01 09:31
Dit lijkt me een betere route van de Trapper. Volgens mij hebben ze hem eerst op een andere plek uitgeladen. Op (oude) satelliet kaarten zien je heeeeeel veel auto’s staan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zRVferzYMsAAOvyvxLH3GYXP3rw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AJgZNmWjBoB4nzCktSLaoDCo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oGppMUyccEoxDz89lCywh_v2IXk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LExzzo3j4aafhVp1BZ0S9SQ6.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 6 ... 62 Laatste

Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.