Dit heb ik ook, en in de app kon ik ook geen datum plannen voor het afleveren. De knop die er normaal moet staat was er niet. Dus heb een datum via sms ingepland. Ik kan de auto over 2 week halen, maar er staat alleen nog een foto van de auto en de naam van de LM.van Overveld schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:43:
[...]
Ik heb daar ‘weergeven’ staan. Druk ik daarop, kom ik weer op dezelfde pagina uit. Misschien omdat de bestelling via een LM loopt? Geen idee.
Fijn dat je een datum hebt! Wanneer besteld en welke?Recci schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:16:
[...]
Dit heb ik ook, en in de app kon ik ook geen datum plannen voor het afleveren. De knop die er normaal moet staat was er niet. Dus heb een datum via sms ingepland. Ik kan de auto over 2 week halen, maar er staat alleen nog een foto van de auto en de naam van de LM.
Y RWD blauw besteld in april, restrictie tot 5 nov.van Overveld schreef op zondag 3 november 2024 @ 19:33:
[...]
Fijn dat je een datum hebt! Wanneer besteld en welke?
Yesssss vandaag 04-11-24 een kenteken in de app! Geen sms gezien. De afhaaldatum is a.s. vrijdag.chrisbeko schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 16:33:
[...]
Zojuist een sms ontvangen (24-10-24) voor een afhaaldatum te plannen op 8-11-24
De leverdatum is nu aangepast naar 24-31 december.Tjenok schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 15:53:
Vorige week donderdag door de leasemaatschappij de bestelling bij Tesla gedaan, sinds vandaag met een RN nummer zichtbaar in de app. Gaat om een Model 3 LR RWD in het blauw met trekhaak. Leverrestrictie tot 24/12 en er staat nu een verwachte leverdatum van 2 februari - 18 april. Aan de telefoon werd me verzekerd dat levering hoogstwaarschijnlijk gewoon in december kan plaatsvinden. Ik ben benieuwd!
Mijn duit in het zakje qua timing van de levering tot nu toe.
Gaat om een MYP in Midnight Cherry Red met trekhaak.
Besteld op 28-10 bij LM
Op 29-10 bericht van LM dat auto besteld is bij Tesla
Op 29-10 ook te zien in de Tesla app
Op 30-10 gebeld door Tesla om de bestelling door te nemen
Op 31-10 VIN zichtbaar in app
Op 4-10 kenteken zichtbaar in app
Momenteel staat levering nog op 8-11 / 15-11. Dus nog geen concrete afspraak. Huidige (M3 LR) auto loopt officieel tot na Kerst, maar deze blijft binnen de autopool dus eerder wisselen zal geen problemen geven lijkt het. Ik wist dat het snel zou gaan, maar zo snel had ik niet verwacht
Edit: Inmiddels ook leverafspraak volgende week.
Gaat om een MYP in Midnight Cherry Red met trekhaak.
Besteld op 28-10 bij LM
Op 29-10 bericht van LM dat auto besteld is bij Tesla
Op 29-10 ook te zien in de Tesla app
Op 30-10 gebeld door Tesla om de bestelling door te nemen
Op 31-10 VIN zichtbaar in app
Op 4-10 kenteken zichtbaar in app
Momenteel staat levering nog op 8-11 / 15-11. Dus nog geen concrete afspraak. Huidige (M3 LR) auto loopt officieel tot na Kerst, maar deze blijft binnen de autopool dus eerder wisselen zal geen problemen geven lijkt het. Ik wist dat het snel zou gaan, maar zo snel had ik niet verwacht
Edit: Inmiddels ook leverafspraak volgende week.
[ Voor 9% gewijzigd door Reneuh op 05-11-2024 08:56 ]
Voor de medewachters:
MY wit AWD besteld 16-10.
Verwachting is dat ze binnenkomen op 20-11.
MY wit AWD besteld 16-10.
Verwachting is dat ze binnenkomen op 20-11.
Helaas zojuist in de app gezien dat de levertijd van mijn M3P in Quicksilver 2 weken is verlaat naar 16 december - 30 decemberhutch schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 08:33:
17 oktober heeft de leasemaatschappij Alphabet mijn M3P in Quicksilver besteld. Nog geen VIN, maar gisteren is de verwachte leverdatum aangepast van nov-dec naar 29 november-13 december. Valt toch een beetje tegen gezien de 4-5 weken levertijd indicatie die ik via Tesla door had gekregen.
Ook een aardig vlot schema voor mijn bestelling:
21-10: MY RWD Solid Black besteld via Arval
22-10: Auto zichtbaar in app, levering "November 2024"
26-10: Geschatte levering in app bijgewerkt naar 9-25 November
1-11: VIN zichtbaar, levering aangepast naar 8-15 nov
4-11: Kenteken zichtbaar, paar uur later SMS voor afleverafspraak
13-11: Aflevering
21-10: MY RWD Solid Black besteld via Arval
22-10: Auto zichtbaar in app, levering "November 2024"
26-10: Geschatte levering in app bijgewerkt naar 9-25 November
1-11: VIN zichtbaar, levering aangepast naar 8-15 nov
4-11: Kenteken zichtbaar, paar uur later SMS voor afleverafspraak
13-11: Aflevering
Iemand bekent met de levertijden van de my rwd long range , heb 10-10 besteld via Athlon. Nog geen vin ontvangen
Hier een Model Y Long Range RWD besteld in Pearl White Multi-Coat met trekhaak achteraf.
Besteld op 10-09 bij LM
Op 23-09 bericht van LM dat auto besteld is bij Tesla
Op 23-09 ook te zien in de Tesla app
Op 25-09 gebeld door Tesla om de bestelling door te nemen
Op 04-11 Nog geen VIN zichtbaar in app
Op 04-11 Nog geen kenteken zichtbaar in app
Vorige week gebeld met Tesla en er staat momenteel nog een restrictie op vanuit Ayvens (28-12-2024). Onze wagenparkbeheerder geeft aan dat Ayvens ondanks de restrictie een levering op 28-12-2024 op de mail heeft toegezegd...Bijzonder met deze restrictie....
Vandaag gebeld en deze week hoor ik meer betreffende verwijdering restrictie, aangezien me dat allemaal te spannend gaat worden.
Besteld op 10-09 bij LM
Vorige week gebeld met Tesla en er staat momenteel nog een restrictie op vanuit Ayvens (28-12-2024). Onze wagenparkbeheerder geeft aan dat Ayvens ondanks de restrictie een levering op 28-12-2024 op de mail heeft toegezegd...Bijzonder met deze restrictie....
Vandaag gebeld en deze week hoor ik meer betreffende verwijdering restrictie, aangezien me dat allemaal te spannend gaat worden.
MY LR RWD 2025, Pearl White, 19", Zwart Int, Trekhaak - RN122721XXX - GVZ-xx-F
Is er iemand die ervaring heeft met een bestelling van een MS Plaid?
Bestelling geplaatst bij LM op 20/9.
Bestelling bevestigd door Tesla op 26/9 en ook zichtbaar in app. Wel geen leverdatum te zien.
Sinds 24/10 vin nummer in de app. Nog steeds geen leverdatum beschikbaar.
Bij contacteren Tesla op 31/10 wordt er aangegeven dat de levering voorzien is tussen 11/11 en 15/12.
Bestelling geplaatst bij LM op 20/9.
Bestelling bevestigd door Tesla op 26/9 en ook zichtbaar in app. Wel geen leverdatum te zien.
Sinds 24/10 vin nummer in de app. Nog steeds geen leverdatum beschikbaar.
Bij contacteren Tesla op 31/10 wordt er aangegeven dat de levering voorzien is tussen 11/11 en 15/12.
Vandaag nogmaals bericht dat de eindafrekening klaar staat.gjcvro schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 14:58:
[...]
heb vandaag bericht gekregen dat de eindafrekening klaar staat.
Geen idee waarom, dus toch maar gevraagd. Meteen gevraagd welke datum nou klopt, 16-11 (eindafrekening) of 26-11 tot 10-12 (app):
bootje komt 16-11 pas aan naar verwachting, dus levering ws begin december.
Toch een soort van sinterklaas cadeau dus.
Zit die granny charger er dus wel nog bij? Ik hoorde laatst iemand die zei dat deze er niet meer standaard bij zit.Pogostokje schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 12:41:
Kleine twee weken geleden een MY RWD besteld bij Tesla zelf, met aangevinkt dat het via private lease moet. Auto kon in september nog geleverd worden stond er als geschatte levertijd.
Dat heeft toch nog wel wat voeten in de aarde gehad dat ik graag deel voor als iemand meeleest die ditzelfde wil.
8 sep: bestelling op de Tesla website gedaan
9 sep: telefoontje Ayvens dat het lease traject in gang wordt gezet
10 sep: VIN in Tesla app zichtbaar
11 sep: kenteken zichtbaar + verzoek voor leverdatum uitkiezen vanuit Tesla met data vanaf de week erna.
En daar gaat het mis. Want Tesla wil en kan snel leveren maar denk niet dat de leasemaatschappij diezelfde tijdslijn kent of wil halen. Ik, als klant, dacht dat omdat Tesla zelf met een leasemaatschappij aankomt dat het op elkaar wordt afgestemd ... maar dat is dus niet zo. Wees niet te enthousiast met de datum selectie!
Ten eerste is er een financiele check die rustig 5 dagen duurt. Heb je meerdere bankrekeningen of krijg je verzoek om meer informatie, bel ze dan om te vragen wat ze zoeken want anders blijf je random dingen aan moeten leveren. Check akkoord? Dan ga je een afkoelperiode in van 2 weken. Al die tijd staat er in de Tesla app dat de financiele beslissing nog niet genomen is. Je kunt die twee weken wel versnellen overigens, daarvoor moet je op lokatie komen om een document te tekenen. Doe je dat niet dan haal je sowieso de afgesproken leverdatum van Tesla al niet. Die moet je dan verplaatsen (telefonisch).
Na de afkoelperiode wordt de auto besteld en worden jouw eigen bestelling en die van de LM aan elkaar gekoppeld door Tesla.
16 sep: bestelling gedaan door LM
18 sep: auto afhalen in Tilburg
De aflevering is bijzonder vriendelijk maar zoals hier al vaker benoemd erg karig. Je krijgt in mijn geval een genummerd vak waar de auto ongeveer staat en je mag in de grote hal je auto zelf zoeken en bekijken en uiteindelijk naar buiten rijden. Zou je meteen wegrijden sta je met 15 minuten weer buiten waarbij het op naam zetten nog het langste duurt.
In de kofferbak lagen een laadkabel, een granny-charger en de bekende zak met EHBO spullen.
De auto had maar 18% batterij dus de eerste verplichte stop was een supercharger op 10 km afstand. Ik kreeg wel netjes een charge tegoed dus dat kost mij niks, behalve tijd.
Bij mijn M3 opgehaald op 22 oktober zat deze er idd niet bij. Ook bij navraag werd aangegeven dat deze niet meer gratis meegeleverd worden.edwardmp schreef op maandag 4 november 2024 @ 17:55:
[...]
Zit die granny charger er dus wel nog bij? Ik hoorde laatst iemand die zei dat deze er niet meer standaard bij zit.
Begin september wel. Inmiddels zijn we natuurlijk wel even een paar weken verder...edwardmp schreef op maandag 4 november 2024 @ 17:55:
[...]
Zit die granny charger er dus wel nog bij? Ik hoorde laatst iemand die zei dat deze er niet meer standaard bij zit.
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
Wat staat er voor datum range in je app.?Dio 1969 schreef op maandag 4 november 2024 @ 16:39:
Iemand bekent met de levertijden van de my rwd long range , heb 10-10 besteld via Athlon. Nog geen vin ontvangen
Tesla pulled een Appletje dusitsnaud schreef op maandag 4 november 2024 @ 18:11:
[...]
Bij mijn M3 opgehaald op 22 oktober zat deze er idd niet bij. Ook bij navraag werd aangegeven dat deze niet meer gratis meegeleverd worden.
ik eind september opgehaald (M3P) zat er niet meer bij. Ook niet erg want heb er 1 bij mijn M3LR uit 2019.edwardmp schreef op maandag 4 november 2024 @ 17:55:
[...]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Vandaag contact gehad met Tesla Delivery Tilburg om na te gaan wanneer de restrictie eraf moet, zodat in december geleverd kan worden. Advies Tesla was "Direct" aangezien de fabriek blijkbaar twee weken stil heeft gelegen en er veel vraag is naar de Model Y Long Range RWD. Daarbij gaf de Delivery agent ook aan dat ik hem het beste direct een akkoord voor verwijderen restrictie kan sturen, aangezien er anders weer enkele dagen overheen gaan.erikoss schreef op maandag 4 november 2024 @ 16:45:
Hier een Model Y Long Range RWD besteld in Pearl White Multi-Coat met trekhaak achteraf.
Besteld op 10-09 bij LM
Zojuist akkoord gekregen van Ayvens om de restrictie eraf te halen en Tesla delivery de mail gestuurd. Restrictie is er direct afgehaald.
Nu maar afwachten.
Afgelopen vrijdag besteld en levering staat bij Arval gepland voor tweede helft december. Nu hebben we ergens rond die tijd ook een bevalling uitgerekend, dat zal dan wel dezelfde dag worden

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Welke heb je besteld? Mijn M3 LR staat op de boot en komt 6 december aan (bij de haven).Afgelopen vrijdag besteld en levering staat bij Arval gepland voor tweede helft december. Nu hebben we ergens rond die tijd ook een bevalling uitgerekend, dat zal dan wel dezelfde dag worden
2024 Tesla Model 3 RWD LR
MY LR RWD zwart/zwart met een trekhaak.
Maar goed, Tesla heeft nog niets zelf gecommuniceerd, ik zie alleen de bestelling in de Arval app nog.
Maar goed, Tesla heeft nog niets zelf gecommuniceerd, ik zie alleen de bestelling in de Arval app nog.
10 oktober heb ik via Arval een M3 RWD zwart besteld.
11 oktober Mail gekregen vanuit Tesla voor mijn account
14 oktober Door Tesla gebeld om bestelling door te nemen.
Leveringsindicatie was 31 okt. begin nov. Vervolgens verschoven naar half november begin december.
Staat nu op levering 25 november - 9 december.
Geen VIN of kenteken is zichtbaar
Maandag 4 november gebeld, navraag gedaan omtrent VIN e.d.
Tesla heeft aangegeven dat er al een auto gekoppeld is op mijn RN. Via SMS VIN nummer doorgekregen.
Doorgekregen dat de M3 op de boot onderweg is. E.T.A. is 16 november. Verwachtte levering eind november of misschien eerder.
Wacht in spanning af..
Leveringsindicatie was 31 okt. begin nov. Vervolgens verschoven naar half november begin december.
Tesla heeft aangegeven dat er al een auto gekoppeld is op mijn RN. Via SMS VIN nummer doorgekregen.
Doorgekregen dat de M3 op de boot onderweg is. E.T.A. is 16 november. Verwachtte levering eind november of misschien eerder.
Wacht in spanning af..
Dan staat de auto op de Glovis Stella. Mijn bestelde M3 RWD blauw staat op levering tussen 18/11-2/12.
Ik ben benieuwd op welk moment je dan een SMS krijgt voor het plannen van een afspraak voor aflevering. Ik zie bij anderen een wisselende tijdsduur tussen moment van SMS en de eerste leverdatum optie. Hopelijk is dat niet te krap…
Ik ben benieuwd op welk moment je dan een SMS krijgt voor het plannen van een afspraak voor aflevering. Ik zie bij anderen een wisselende tijdsduur tussen moment van SMS en de eerste leverdatum optie. Hopelijk is dat niet te krap…
Ik heb een MY LR 7 seater besteld op 21 oktober. Deze zou eind van de maand geleverd worden, wat ik al wat snel vond. Datum is uiteindelijk verschoven naar 4/11 - 16/11, maar staat nu op 16/11 - 2/12. Verwacht dat die dus ook op de Glovis Stella staat.
Uiteindelijk zie ik dat er op dit moment pas 6 MY 7 zitters op kenteken zijn geplaatst (Y5LD/BFB3S7T3X).
Uiteindelijk zie ik dat er op dit moment pas 6 MY 7 zitters op kenteken zijn geplaatst (Y5LD/BFB3S7T3X).
Voor als je met spanning wil zitten kijken waar de boot is:
https://www.marinetraffic...9570/vessel:GLOVIS_STELLA
https://www.marinetraffic...9570/vessel:GLOVIS_STELLA
Ik zie in het portaal van mijn LM dat er al een nummerplaat is toegekend. Stuurt Tesla de nodige documenten al door naar de LM voor de wagen er is?
Zojuist een SMS gehad en heb een afleverafpraak gemaakt voor 15/11. Dat ging ineens snel. In de app stond 18/11-2/12 als verwachte levering. Kennelijk staat de auto dan toch op een andere boot dan de Glovis Stella. Of de auto staat inmiddels al in Tilburg…
16/10 Bevestiging bestelling bij Tesla (M3 RWD blauw, zwart interieur en 18 inch wielen)
17/10 Telefoontje Tesla met verwachte levering eind november en dat er al een VIN aan de bestelling is gekoppeld.
6/11 SMS voor maken afspraak (15/11 eerste mogelijkheid)
16/10 Bevestiging bestelling bij Tesla (M3 RWD blauw, zwart interieur en 18 inch wielen)
17/10 Telefoontje Tesla met verwachte levering eind november en dat er al een VIN aan de bestelling is gekoppeld.
6/11 SMS voor maken afspraak (15/11 eerste mogelijkheid)
Ik heb ook zojuist de SMS gehad voor aflevering. Eerste mogelijkheid 19/11, daar hij 18/11 pas binnenkomt in Tilburg.
Betreft een MY AWD wit.
Betreft een MY AWD wit.
1) Besteldatum 21 mei 2024 :-) (oud lease contract huidige auto t/m 30-10-2024)
2) Toegang app en RN nummer 01-06-2024 (levering 01-11-2024)
3) Toekenning Vin 01-11-2024 (datum verwachte levering aangepast naar 13 t/m 27-11-2024)
4) Vandaag gebeld. Mededeling: auto staat op boot en verwachting is levering in de week van 13-11-2024,
dan moet het kenteken er nog op en kunnen we uitlevering in de week van 18-11- 2024 doen.
5) 30 seconden na ophangen een sms bevestiging voor afspraak en net een datum in de app gepland
voor 15-11-2024 in de ochtend.
M3, Blauw, RWD, Zwart interieur.
Ben benieuwd aangezien de geplande aankomsttijd van de boot hierboven op 16-11-2024 is :-)
Ik kijk er naar uit
3) Toekenning Vin 01-11-2024 (datum verwachte levering aangepast naar 13 t/m 27-11-2024)
4) Vandaag gebeld. Mededeling: auto staat op boot en verwachting is levering in de week van 13-11-2024,
dan moet het kenteken er nog op en kunnen we uitlevering in de week van 18-11- 2024 doen.
5) 30 seconden na ophangen een sms bevestiging voor afspraak en net een datum in de app gepland
Ben benieuwd aangezien de geplande aankomsttijd van de boot hierboven op 16-11-2024 is :-)
Ik kijk er naar uit
Hier ook een M3 RWD zwart besteld. Zelfde timing door zichtbaar in de app.GRNJ schreef op woensdag 6 november 2024 @ 08:16:
10 oktober heb ik via Arval een M3 RWD zwart besteld.
Wacht in spanning af..
Ik heb een Model 3 RWD wit/zwart besteld.
23-10 Auto besteld door werkgever.
25-10 Mail van LM dat auto besteld is.
29-10 Mail van Tesla om account aan te maken. Na inloggen was er gelijk een VIN zichtbaar. Verwachte levering stond op 30-10 - 6-11.
30-10 Telefoontje van Tesla om de bestelling door te nemen en meteen verzoek om via de app een afleverdatum in te plannen.
13-11 Geplande aflevering.
23-10 Auto besteld door werkgever.
25-10 Mail van LM dat auto besteld is.
29-10 Mail van Tesla om account aan te maken. Na inloggen was er gelijk een VIN zichtbaar. Verwachte levering stond op 30-10 - 6-11.
30-10 Telefoontje van Tesla om de bestelling door te nemen en meteen verzoek om via de app een afleverdatum in te plannen.
13-11 Geplande aflevering.
Misschien staat de auto dan op de Carrera die wellicht dan via Southampton (aankomst morgen) naar Zeebrugge vaart. De Glovis Stella kan het iig niet meer zijn (aankomst 16/11)kooskabelloos schreef op woensdag 6 november 2024 @ 10:22:
Ik kijk er naar uit
Zijn er hier ook mensen die hun Tesla privé hebben besteld zonder tussenkomst van een leasemaatschappij? zit namelijk zelf te kijken naar de optie 'huurkoop' maar ik hoor wisselde verhalen over de maatschappij waar Tesla mee werkt.
Bij mij ook een zakelijke bestelling, wel zonder financiëring.
RWD wit met zwarte bekleding, geen verdere opties.
24-10: 's Avonds besteld
25-10: VIN bekend en levering de week erop. Dat ging me dus net wat te snel omdat mijn huidige M3 pas begin december uit de lease gaat. Telefonisch afgesproken de auto los te koppelen en vanaf 1nov op zoek te gaan naar een nieuwe.
1-11: Nieuwe auto gekoppeld gekregen
5-11: Aflevering gepland voor 19-11
Wat mij betreft hebben ze tot nu toe de zaakjes goed op orde in dit proces. Erg prettig.
RWD wit met zwarte bekleding, geen verdere opties.
24-10: 's Avonds besteld
25-10: VIN bekend en levering de week erop. Dat ging me dus net wat te snel omdat mijn huidige M3 pas begin december uit de lease gaat. Telefonisch afgesproken de auto los te koppelen en vanaf 1nov op zoek te gaan naar een nieuwe.
1-11: Nieuwe auto gekoppeld gekregen
5-11: Aflevering gepland voor 19-11
Wat mij betreft hebben ze tot nu toe de zaakjes goed op orde in dit proces. Erg prettig.
Wij hebben de auto prive besteld, maar huurkoop was door de rente (van 6,99 dacht ik) niet interessant.R2-D2 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:54:
Zijn er hier ook mensen die hun Tesla privé hebben besteld zonder tussenkomst van een leasemaatschappij? zit namelijk zelf te kijken naar de optie 'huurkoop' maar ik hoor wisselde verhalen over de maatschappij waar Tesla mee werkt.
(rpivate) lease leek ook aan de dure kant, dus uiteindelijk gewoon 'cash' betalen.
@R2-D2
Tesla werkt overigens met twee partijen, Santander en CA Auto Finance NL (Findio). Bron: medewerker van Tesla. Die tweede partij heeft, sinds de overname, veel problemen met de klantenservice.
Mijn advies zou zijn kijk naar een reguliere lening / krediet bij een bank o.i.d, daar moet +-7% rente ook lukken. Of “gewoon” cash betalen
.
Ik heb onlangs (02-11-2024) een M3 RWD LR besteld, privè, cash. Ook lang nagedacht over de huurkoop optie, als je dit doet (6,99 is een prima rente in vergelijking met de markt) zorg er dan voor dat je geen slottermijn hebt. Een slottermijn los je weliswaar pas af aan het einde van de looptijd maar dit mag je niet eerder aflossen, blijf je rente over betalen en je bent pas “echt” eigenaar van de auto als dit afgelost is. Eerder verkopen zit er dus niet in.Zijn er hier ook mensen die hun Tesla privé hebben besteld zonder tussenkomst van een leasemaatschappij? zit namelijk zelf te kijken naar de optie 'huurkoop' maar ik hoor wisselde verhalen over de maatschappij waar Tesla mee werkt.
Tesla werkt overigens met twee partijen, Santander en CA Auto Finance NL (Findio). Bron: medewerker van Tesla. Die tweede partij heeft, sinds de overname, veel problemen met de klantenservice.
Mijn advies zou zijn kijk naar een reguliere lening / krediet bij een bank o.i.d, daar moet +-7% rente ook lukken. Of “gewoon” cash betalen
Dat vermoeden had ik ook. Of die Stella moet wind mee hebben ;-)Rein-de-Vos schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:21:
[...]
Misschien staat de auto dan op de Carrera die wellicht dan via Southampton (aankomst morgen) naar Zeebrugge vaart. De Glovis Stella kan het iig niet meer zijn (aankomst 16/11)
Nee, de stella ligt nog voor Afrika.
Dit zouden 'tesla' boten zijn, "bootjes" waarop Tesla's staan. Alleen de polaris is al in de eu geweest, en is nou op weg naar usa.
https://whereboat.com/
Dit zouden 'tesla' boten zijn, "bootjes" waarop Tesla's staan. Alleen de polaris is al in de eu geweest, en is nou op weg naar usa.
https://whereboat.com/
De mijne staat ook op de Stella, mijn levering staat op 25/11 tot 09/12.Rein-de-Vos schreef op woensdag 6 november 2024 @ 08:40:
Dan staat de auto op de Glovis Stella. Mijn bestelde M3 RWD blauw staat op levering tussen 18/11-2/12.
Bij mij ook, zelfde config!hutch schreef op maandag 4 november 2024 @ 12:56:
[...]
Helaas zojuist in de app gezien dat de levertijd van mijn M3P in Quicksilver 2 weken is verlaat naar 16 december - 30 december
Ik heb hetzelfde maar dan zwart besteld. Restrictie op 6 december maar dat schijnt inmiddels al krap/ spannend te worden. Juist mede door de snelle levertijden voor Tesla gegaan en nu blijkt het toch allemaal krap te worden. Ben benieuwd wanneer hij geleverd wordt.erikoss schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 15:18:
[...]
Vandaag contact gehad met Tesla Delivery Tilburg om na te gaan wanneer de restrictie eraf moet, zodat in december geleverd kan worden. Advies Tesla was "Direct" aangezien de fabriek blijkbaar twee weken stil heeft gelegen en er veel vraag is naar de Model Y Long Range RWD. Daarbij gaf de Delivery agent ook aan dat ik hem het beste direct een akkoord voor verwijderen restrictie kan sturen, aangezien er anders weer enkele dagen overheen gaan.
Zojuist akkoord gekregen van Ayvens om de restrictie eraf te halen en Tesla delivery de mail gestuurd. Restrictie is er direct afgehaald.
Nu maar afwachten.
Hier ook inderdaad. Besteld op 02-11-2024 (M3RWDLR vooraf geconfigureerd, want lekker snel geleverd - not), boot zou 6-12 aankomen. Leverdatum twee weken opgeschoven naar 17-12 / 31-12. Lekker op kerstavond naar Hengelo (daar wordt ‘ie afgeleverd) ;’).:
[...]
Helaas zojuist in de app gezien dat de levertijd van mijn M3P in Quicksilver 2 weken is verlaat naar 16 december - 30 december
Bij mij ook, zelfde config
[ Voor 4% gewijzigd door Cullberg op 07-11-2024 07:24 ]
Vorige week donderdagavond een voorraadmodel M3 RWD besteld en gister opgehaald in Tilburg, wat een feest.
Ik zou iedereen aanraden wel ruim de tijd te nemen bij het ophalen. Ik heb zelf een checklist afgewerkt en dat kostte echt wel een uur om goed te doen. Met deze app kan je makkelijk de standaard checklist afwerken: CarPrep, aanrader.
Uiteindelijk vond ik toch wel wat schade op plekken waar je misschien niet snel kijkt, bijv aan onderkant van de auto bij de bestuurdersstoel. Een klein zaklampje meenemen is handig, want zo licht is het soms in niet in de hal.
Alles is netjes ter plekke gefixed, maar al met al ben ik zeker 3.5 uur bezig geweest, dus neem die tijd goed voor jezelf.
Zoals anderen ook hebben gemerkt zit er standaard geen granny charger meer bij, maar toen ik uitlegde thuis nog geen laadpaal te hebben kreeg ik er gelukkig wel eentje gratis mee.
Mijn enige kritiekpunt is dat de auto totaal niet schoon was, zowel buiten als binnen niet. Dit maakt het soms lastig om te zeggen of iets schade of viezigheid is. Zo zat er bijv. een afdruk van een blaadje op de motorkap waarvan ik eerst dacht dat het gewoon viezigheid was, maar toen ik uiteindelijk ging poetsen met een doek en wat water ging het er echt niet af, dus dat is ook nog even gepolijst.
Hij rijdt verder als een raket op wielen, erg blij mee!!
Ik zou iedereen aanraden wel ruim de tijd te nemen bij het ophalen. Ik heb zelf een checklist afgewerkt en dat kostte echt wel een uur om goed te doen. Met deze app kan je makkelijk de standaard checklist afwerken: CarPrep, aanrader.
Uiteindelijk vond ik toch wel wat schade op plekken waar je misschien niet snel kijkt, bijv aan onderkant van de auto bij de bestuurdersstoel. Een klein zaklampje meenemen is handig, want zo licht is het soms in niet in de hal.
Alles is netjes ter plekke gefixed, maar al met al ben ik zeker 3.5 uur bezig geweest, dus neem die tijd goed voor jezelf.
Zoals anderen ook hebben gemerkt zit er standaard geen granny charger meer bij, maar toen ik uitlegde thuis nog geen laadpaal te hebben kreeg ik er gelukkig wel eentje gratis mee.
Mijn enige kritiekpunt is dat de auto totaal niet schoon was, zowel buiten als binnen niet. Dit maakt het soms lastig om te zeggen of iets schade of viezigheid is. Zo zat er bijv. een afdruk van een blaadje op de motorkap waarvan ik eerst dacht dat het gewoon viezigheid was, maar toen ik uiteindelijk ging poetsen met een doek en wat water ging het er echt niet af, dus dat is ook nog even gepolijst.
Hij rijdt verder als een raket op wielen, erg blij mee!!
En vandaag opeens een VIN nummer en een uitnodiging om de auto op te halen. Afspraak gemaakt voor komende dinsdagCyberEspresso schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 15:55:
Hier twee weken geleden een MY LR RWD in Quicksilver besteld. Tijdens het bestellen en de week erna stond er 'Oktober' als estimated delivery, inmiddels '10 November - 17 December' en nog geen VIN nummer.
Toch vraag ik me af waarom je dit met een Tesla wel doet en met elk ander merk auto niet? Daar trek je het doek er vanaf en rijd je met een fles wijn zo de dealer uit. En bij Tesla lijk je een checklist van een uur te moeten uitvoeren?edwardmp schreef op donderdag 7 november 2024 @ 12:56:
Ik heb zelf een checklist afgewerkt en dat kostte echt wel een uur om goed te doen.
28/10 via LM een MY LR midnight cherry red besteld, ben benieuwd wanneer deze geleverd gaat worden. Enige wat ik weet vanuit de LM is dat deze nog staat op 26/11 t/m 31/12
Dit is mijn eerste eigen auto. Ik denk dat ik het met iedere andere auto ook zou doen in dat geval.jongetje schreef op donderdag 7 november 2024 @ 14:01:
[...]
Toch vraag ik me af waarom je dit met een Tesla wel doet en met elk ander merk auto niet? Daar trek je het doek er vanaf en rijd je met een fles wijn zo de dealer uit. En bij Tesla lijk je een checklist van een uur te moeten uitvoeren?
Ik zit ook te wachten op de MY LR RWD
21 oktober besteld
app geeft aan 10 nov - 17 dec.
Net gebeld (ongeduldig) met Tesla en ze gaven aan de telefoon aan dat de auto uit Berlijn (fabriek) moet komen en waarschijnlijk eerste week december opgehaald kan worden. Nog even geduld dus (en hoef niet op een boot te wachten).
21 oktober besteld
app geeft aan 10 nov - 17 dec.
Net gebeld (ongeduldig) met Tesla en ze gaven aan de telefoon aan dat de auto uit Berlijn (fabriek) moet komen en waarschijnlijk eerste week december opgehaald kan worden. Nog even geduld dus (en hoef niet op een boot te wachten).
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Zojuist onderstaande SMS van Tesla gekregen.
Of kan ik als ik JA reageer zo ver vooruit de afspraak plannen?
Mijn plan was om de auto op te halen in de eerste week van december (de leveringsdatum in de Tesla app voor de auto staat ook nog voor die periode), kan ik dan hier gewoon NEE op reageren? Ook omdat mijn huidige Model 3 nog tot begin December loopt via een andere leasemaatschappij en ik geen overlap wil met contracten (en de bijbehorende kosten daarvan).TESLA UPDATE
Van uw leasemaatschappij hebben wij vernomen dat we uw nieuwe voertuig vanaf dit moment aan u mogen uitleveren. Reageer met JA als u op dit moment een voertuig in ontvangst kan nemen. Reageer met NEE als dat om wat voor reden dan ook niet kan. Wanneer er vragen of onduidelijkheden zijn kunt u ons bereiken via +31 (0)13 799 8814.
Wij horen heel graag van u. Alvast bedankt!
Uw Tesla Delivery Team
@Louw Post Waarom bel je niet gewoon even op, staat NB een nummer in het bericht.
@Louw Post waarom vraag je het hier en niet bij de wagenparkbeheerder? Die kan dan toch wat regelen met je oude auto waarschijnlijk. Of niet en dan weet je ook wat je moet doen.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Doe ik dat inderdaad, dacht misschien weet iemand dat toevallig.jongetje schreef op donderdag 7 november 2024 @ 17:35:
@Louw Post Waarom bel je niet gewoon even op, staat NB een nummer in het bericht.
Ik meld me ook in dit topic.
Op 6 november heb ik een Model 3 RWD besteld bij leasemaatschappij Arval. Sinds gisteren is deze zichtbaar als vervangende auto voor mijn huidige auto in de Arval-app. Geschatte leverdatum Arval: tweede helft van november, maar waarschijnlijk wordt het december.
Op 6 november heb ik een Model 3 RWD besteld bij leasemaatschappij Arval. Sinds gisteren is deze zichtbaar als vervangende auto voor mijn huidige auto in de Arval-app. Geschatte leverdatum Arval: tweede helft van november, maar waarschijnlijk wordt het december.
[ Voor 12% gewijzigd door Xeor op 08-11-2024 12:08 ]
9 juli: MY LR RWD black-black 20" besteld
1 nov: leaserestrictie verwijderd
Verwachte levering in app: 14-30 November (was vorige week 10 nov - 17 dec)
Nog geen VIN of kenteken.
Mensen met zelfde config en verwachte levering?
1 nov: leaserestrictie verwijderd
Verwachte levering in app: 14-30 November (was vorige week 10 nov - 17 dec)
Nog geen VIN of kenteken.
Mensen met zelfde config en verwachte levering?
Misschien handig voor de mensen die ook zo'n sms gekregen hebben. Ik heb zonet gebeld en blijkbaar is de leverdatum restrictie vanuit Alphabet opgeheven en mag Tesla daarom in sommige instanties eerdere leveren aan leaserijders (mijne stond op 1 december, heb ik ook zo gehouden vanwege huidige contract).Louw Post schreef op donderdag 7 november 2024 @ 16:44:
Zojuist onderstaande SMS van Tesla gekregen.
[...]
Mijn plan was om de auto op te halen in de eerste week van december (de leveringsdatum in de Tesla app voor de auto staat ook nog voor die periode), kan ik dan hier gewoon NEE op reageren? Ook omdat mijn huidige Model 3 nog tot begin December loopt via een andere leasemaatschappij en ik geen overlap wil met contracten (en de bijbehorende kosten daarvan).
Voor MY LR RWD is levertijd opgelopen , heb 09-10 besteld zou okt geleverd worden is nu begin December😢 zou mij niet verbazen dat het alsnog 2025 wordt🥲
Er zijn nog genoeg bootjes onderweg, en zo te zien varen ze allemaal om ipv door het suez kanaal, misschien dat het daarom langer duurt? En ws is het druk om alle 2019 lease M3's te vervangen.Dio 1969 schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 12:05:
Voor MY LR RWD is levertijd opgelopen , heb 09-10 besteld zou okt geleverd worden is nu begin December😢 zou mij niet verbazen dat het alsnog 2025 wordt🥲
Model Y komt idd uit Duitsland dus dat zijn gewoon vrachtwagens. Net nog contact gehad met tesla omdat mijn verwachte levering laatste week december is ondanks dat ik geen restricties meer heb (check gedaan door Tesla). Als je een Model Y Long Range RWD hebt besteld dan is de levertijd wat langer geeft Tesla aan vanwege hoge vraag/vertraging productie en kan deze oplopen naar 6weken. Restrictie op 1dec gaat dus erg krap worden.
Wetende dat Tesla zoveel mogelijk wil gaan leveren zal het wel goedkomen maar of je zin hebt in die spanning??? Persoonlijke keus. Ik zou die restrictie lekker naar half november laten zetten als dat kan (wie weet kost het niets extra zoals in mijn geval). Kost je alleen wat bijtelling maar de 4% pret is toch over dus kunnen we alvast wennen😜
Wetende dat Tesla zoveel mogelijk wil gaan leveren zal het wel goedkomen maar of je zin hebt in die spanning??? Persoonlijke keus. Ik zou die restrictie lekker naar half november laten zetten als dat kan (wie weet kost het niets extra zoals in mijn geval). Kost je alleen wat bijtelling maar de 4% pret is toch over dus kunnen we alvast wennen😜
Sorry, dacht dat de LR ook uit china kwam, beetje afhankelijk van productiecapaciteit..
[ Voor 9% gewijzigd door gjcvro op 08-11-2024 13:20 ]
Ik dacht dat de Model Y 7 zitter uit China kwam. Of komen die ook uit Duitsland?
Moeten ze hem wel kunnen leveren, ik (en lees het ook hierboven) krijg al berichten van Tesla dat dit jaar al spannend wordt...Maurice- schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:51:
1 jaar gratis Superchargen als je de Y dit jaar in ontvangst neemt.
Link naar Pepper app deal
Owh wacht ik zie het al, alleen op voorraadmodellen, even de oude voorraad wegwerken voor een nieuw model?
[ Voor 11% gewijzigd door jongetje op 08-11-2024 14:08 ]
Vandaag gezien dat er 2 eindafrekeningen bij zijn gekomen, 1 om de 1e auto te crediteren, en een nieuwe met een ander vin nummer klaargezet. En meteen de leverdatum naar 6 december.
Hier ook een ander VIN en een andere datumgjcvro schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 17:49:
Vandaag gezien dat er 2 eindafrekeningen bij zijn gekomen, 1 om de 1e auto te crediteren, en een nieuwe met een ander vin nummer klaargezet. En meteen de leverdatum naar 6 december.
Betreft een M3, long range RWD.
Vandaag mijn nieuwe model Y gaan afhalen, tot mijn grote verbazing zal de mobile charger toch bij in de auto.
Wat leuk, gezien toen ik hem bestelde dit er niet meer bij zou zitten en een optie van 200 euro zou zijn.
Ik ben dus blij !
Wat leuk, gezien toen ik hem bestelde dit er niet meer bij zou zitten en een optie van 200 euro zou zijn.
Ik ben dus blij !
Klopt. Vandaag mijn MY-RWD opgehaald in SC Utrecht en omdat het voor hen een "rustige dag" was (40 auto's uitleveren) sprak ik wat langer met een medewerker.Maurice- schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:51:
1 jaar gratis Superchargen als je de Y dit jaar in ontvangst neemt.
Link naar Pepper app deal
- Superchargen is vanaf vandaag tot 08-11-2025 gratis: https://x.com/teslaeurope/status/1854813447000633853
- Premium Connectivity is dat ook (ipv alleen de eerste maand).
[ Voor 5% gewijzigd door LastBoyScout op 08-11-2024 23:04 . Reden: Info toegevoegd. ]
Lang lopen wikken en wegen, model 3 of Y. Had toch voor de Y moeten gaan zie ik 😂. Gratis mobile connector, gratis supercharging, extra korting.. allemaal nadat ik mijn 3 had besteld. Prachtig bedrijf is ‘t ook 🥲. Mijn 3 wordt steeds duurder op deze manier.
Waarom? Nu heb je de Highland refresh. Als je voor de Y was gegaan had je over paar maanden gebaald dat de Juniper uit is (al die acties zijn er niet voor niks)Cullberg schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 09:50:
Lang lopen wikken en wegen, model 3 of Y. Had toch voor de Y moeten gaan zie ik 😂. Gratis mobile connector, gratis supercharging, extra korting.. allemaal nadat ik mijn 3 had besteld. Prachtig bedrijf is ‘t ook 🥲. Mijn 3 wordt steeds duurder op deze manier.
Omdat: gratis supercharging, gratis mobile connector, extra korting. Refresh wel/niet ben ik niet gevoelig voor. Vind beide auto’s erg tof. Is mijn eerste “echt” eigen auto, dus alles is prachtigWaarom? Nu heb je de Highland refresh. Als je voor de Y was gegaan had je over paar maanden gebaald dat de Juniper uit is (al die acties zijn er niet voor niks)
Dan annuleer je…Cullberg schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 12:01:
[...]
Omdat: gratis supercharging, gratis mobile connector, extra korting. Refresh wel/niet ben ik niet gevoelig voor. Vind beide auto’s erg tof. Is mijn eerste “echt” eigen auto, dus alles is prachtig.
Dat kan altijd, maar kost ook geld, daarbij heb ik mijn auto dan sowieso een stuk later en dat kost òòk geld. Ik vraag overigens niet om een oplossing/advies, zit louter een beetje te klagen
Ok, positief is wel dat de M3 een stuk zuiniger is..Cullberg schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 12:09:
[...]
Dat kan altijd, maar kost ook geld, daarbij heb ik mijn auto dan sowieso een stuk later en dat kost òòk geld. Ik vraag overigens niet om een oplossing/advies, zit louter een beetje te klagen.
Heb je ook de nieuwe M3 long range RWD? Dan kom je ook een stuk verder
Zeker! Lees super positieve dingen over de range/verbruik. Ben erg benieuwd. Ik ga zo’n 45k per jaar rijden dus hoe zuiniger hoe beter.Dekleijn schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 12:13:
[...]
Ok, positief is wel dat de M3 een stuk zuiniger is..
Heb je ook de nieuwe M3 long range RWD? Dan kom je ook een stuk verder
En lage rente van 1.99% bij een lening.Cullberg schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 12:01:
[...]
Omdat: gratis supercharging, gratis mobile connector, extra korting. Refresh wel/niet ben ik niet gevoelig voor. Vind beide auto’s erg tof. Is mijn eerste “echt” eigen auto, dus alles is prachtig.
Wat een leuk forum! Ik heb meteen een account aangemaakt voor mijn eerste berichtje. Bedankt allemaal voor de informatie tot nu toe!
Afgelopen donderdag heb ik via de Tesla website een terugbelverzoek ingediend. Binnen 10 minuten werd ik gebeld door een vriendelijke medewerker, die al mijn vragen helder heeft beantwoord. Een halfuurtje later heb ik via de website een bestelling geplaatst voor een voorraadmodel (met €3.000 korting) van de Model Y SR RWD. Binnen twee minuten na de aanbetaling werd ik opnieuw gebeld door dezelfde Tesla-medewerker, die me feliciteerde met de aankoop. Hij kon meteen het kenteken doorgeven (de auto stond nog niet op kenteken, gecheckt bij RDW).
Via de app heb ik verdere gegevens ingevoerd en ik kan de auto aanstaande maandag in Tilburg al ophalen! De SEPP-subsidie is ook aangevraagd, en ik las net dat ik daarnaast recht heb op een jaar gratis Superchargen. Prima deal, nieuwe MY voor 40k. Rij de auto prive en kan thuis laden.
Afgelopen donderdag heb ik via de Tesla website een terugbelverzoek ingediend. Binnen 10 minuten werd ik gebeld door een vriendelijke medewerker, die al mijn vragen helder heeft beantwoord. Een halfuurtje later heb ik via de website een bestelling geplaatst voor een voorraadmodel (met €3.000 korting) van de Model Y SR RWD. Binnen twee minuten na de aanbetaling werd ik opnieuw gebeld door dezelfde Tesla-medewerker, die me feliciteerde met de aankoop. Hij kon meteen het kenteken doorgeven (de auto stond nog niet op kenteken, gecheckt bij RDW).
Via de app heb ik verdere gegevens ingevoerd en ik kan de auto aanstaande maandag in Tilburg al ophalen! De SEPP-subsidie is ook aangevraagd, en ik las net dat ik daarnaast recht heb op een jaar gratis Superchargen. Prima deal, nieuwe MY voor 40k. Rij de auto prive en kan thuis laden.
Update:dhelios schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 19:26:
17-10 Blauwe MY RWD LR privé besteld (byebye E-Golf!) zwart interieur en zwarte velgen
Levertijd in de app stond op oktober
Vandaag gebeld en gevraagd hoe en wat, alle RWD LR zijn "op". In afwachting van Berlijn.. leverdatum bijgesteld naar 8 nov - 22 dec. Maar de dame aan de telefoon vertelde dat het vrijwel zeker december zal worden.
Datum bijgesteld naar 24 November - 10 December
Tesla wel even een mailtje gestuurd m.b.t. gratis superchargen voor 1 jaar, of dat ook voor ons/mij van toepassing is (ik ga uit van wel)
[ Voor 19% gewijzigd door dhelios op 10-11-2024 00:02 ]
Kreeg vandaag bericht dat het jaar gratis superchargen geldt voor alle leveringen tussen gisten en eind december.
Newbie vraagje over de 10.000 km gratis Supercharging. Hoe werkt dit precies? Start het tegoed vanaf de eerste keer dat je oplaadt bij een Supercharger, waarbij het systeem je kilometerstand registreert, en stopt het dan automatisch bij 10.000 km? En stel dat ik tussendoor thuis oplaad, blijft het tegoed dan gewoon 10.000 km, of houdt het systeem rekening met het gemiddelde aantal keren dat ik oplaad bij een Supercharger? Is dit tegoed ook geldig in het buitenland? Alvast bedankt voor de reactie!
[ Voor 48% gewijzigd door Kuipie op 10-11-2024 11:46 . Reden: Typo ]
Welke actie is dit?Kuipie schreef op zondag 10 november 2024 @ 11:45:
Newbie vraagje over de 10.000 km gratis Supercharging. Hoe werkt dit precies? Start het tegoed vanaf de eerste keer dat je oplaadt bij een Supercharger, waarbij het systeem je kilometerstand registreert, en stopt het dan automatisch bij 10.000 km? En stel dat ik tussendoor thuis oplaad, blijft het tegoed dan gewoon 10.000 km, of houdt het systeem rekening met het gemiddelde aantal keren dat ik oplaad bij een Supercharger? Is dit tegoed ook geldig in het buitenland? Alvast bedankt voor de reactie!
Staat op de website van Tesla. Ik haal die van mij morgen op dus dat is een leuk cadeautje.
1 jaar gratis Supercharging
Geldig voor een nieuwe of een vooraf geconfigureerde Model Y, onder voorbehoud van levering tussen 8 november 2024 en uiterlijk 31 december 2024. Als het moment van levering wordt uitgesteld ten gevolge van omstandigheden waar Tesla zelf invloed op heeft, hebt u mogelijk nog steeds recht op het voordeel wanneer u het voertuig op de eerst beschikbare, door Tesla aan u gemelde datum afgeleverd krijgt. Dit aanbod kan worden gecombineerd met een financieringsprogramma en/of andere aanbiedingen voor Model Y in het land waar het voertuig geleverd wordt en die aangegeven zijn op onze website, zoals, maar niet beperkt tot: actierentetarieven, referral-tegoeden en voorraadkortingen. Het voordeel van gratis Supercharging is gekoppeld aan het VIN van het voertuig en de hoofdbestuurder die het voertuig afgeleverd krijgt. Gratis Supercharging kan niet worden overgedragen aan een andere persoon als het voertuig wordt verkocht of op een ander voertuig. Bij zakelijke bestellingen moet de naam worden vermeld van de bestuurder die het voertuig afgeleverd krijgt, zodat die bestuurder van het aanbod kan profiteren. Gratis Supercharging vervalt 1 jaar na de datum van levering van het voertuig en kan niet worden overgedragen of ingewisseld voor tegoeden of contant geld. Tesla kan de beschikbaarheid of levering van het voertuig vóór 31 december 2024 niet garanderen. Occasions of Certified occasions van het type Model Y komen niet in aanmerking voor deze actie. Deze actie kan worden gewijzigd. Ook personen die profiteren van deze actie zijn onderworpen aan 'idle fees' of kosten en dienen zich te houden aan het Supercharging Fair Use-beleid.
Staat toch geen 10.000 bij?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Je hebt helemaal gelijk... geen idee hoe die 10.000 in mijn hoofd is gekomen... haha
Ik heb ook een Model Y besteld.
7 Zitter uitvoering
LR AWD (ivm 7zitter, anders had ik LR RWD genomen).
Kleur Midnight Cherry Red
Trekhaak
Zwart interieur
19”
Voor zo ver als ik weet wordt die kleur alleen in Berlijn geproduceerd?? Dus de 7-zitter versie neem ik aan ook.
Leasemaatschappij heeft de bestelling 5 november geplaatst volgens de Tesla app. Ik heb als levertijd “eerste helft december” gekregen. Ik heb nog geen VIN.
7 Zitter uitvoering
LR AWD (ivm 7zitter, anders had ik LR RWD genomen).
Kleur Midnight Cherry Red
Trekhaak
Zwart interieur
19”
Voor zo ver als ik weet wordt die kleur alleen in Berlijn geproduceerd?? Dus de 7-zitter versie neem ik aan ook.
Leasemaatschappij heeft de bestelling 5 november geplaatst volgens de Tesla app. Ik heb als levertijd “eerste helft december” gekregen. Ik heb nog geen VIN.
[ Voor 6% gewijzigd door Nelissuh op 10-11-2024 17:52 ]
Ok, de jaar lang gratis SC kende ik wel, de 10.000 die je noemde kende ik niet, en bestaat dus ook niet.Kuipie schreef op zondag 10 november 2024 @ 13:35:
[...]
Staat op de website van Tesla. Ik haal die van mij morgen op dus dat is een leuk cadeautje.
1 jaar gratis Supercharging
Geldig voor een nieuwe of een vooraf geconfigureerde Model Y, onder voorbehoud van levering tussen 8 november 2024 en uiterlijk 31 december 2024. Als het moment van levering wordt uitgesteld ten gevolge van omstandigheden waar Tesla zelf invloed op heeft, hebt u mogelijk nog steeds recht op het voordeel wanneer u het voertuig op de eerst beschikbare, door Tesla aan u gemelde datum afgeleverd krijgt. Dit aanbod kan worden gecombineerd met een financieringsprogramma en/of andere aanbiedingen voor Model Y in het land waar het voertuig geleverd wordt en die aangegeven zijn op onze website, zoals, maar niet beperkt tot: actierentetarieven, referral-tegoeden en voorraadkortingen. Het voordeel van gratis Supercharging is gekoppeld aan het VIN van het voertuig en de hoofdbestuurder die het voertuig afgeleverd krijgt. Gratis Supercharging kan niet worden overgedragen aan een andere persoon als het voertuig wordt verkocht of op een ander voertuig. Bij zakelijke bestellingen moet de naam worden vermeld van de bestuurder die het voertuig afgeleverd krijgt, zodat die bestuurder van het aanbod kan profiteren. Gratis Supercharging vervalt 1 jaar na de datum van levering van het voertuig en kan niet worden overgedragen of ingewisseld voor tegoeden of contant geld. Tesla kan de beschikbaarheid of levering van het voertuig vóór 31 december 2024 niet garanderen. Occasions of Certified occasions van het type Model Y komen niet in aanmerking voor deze actie. Deze actie kan worden gewijzigd. Ook personen die profiteren van deze actie zijn onderworpen aan 'idle fees' of kosten en dienen zich te houden aan het Supercharging Fair Use-beleid.
Zojuist de afleverafspraak kunnen vervroegen naar morgen. Happy! MY LR AWD
Lees even mijn eerdere reactie. Als je erom vraagt grote kans dat je die mobile connector ook wel gratis krijgtCullberg schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 12:01:
[...]
Ik zou zelf niet zo inzitten hierom, de model Y zit nu eenmaal in de ramsj omdat het in die zin een verouderd model is tov de 3 en ze van de voorraad afwillen.
[ Voor 15% gewijzigd door edwardmp op 11-11-2024 13:55 ]
Zojuist een Model Y RWD opgehaald in Tilburg, 16/10 besteld private Lease.
Auto stond er keurig bij, dus kon snel weer wegrijden. Granny charger lag al klaar in de kofferbak.
Het jaar gratis Superchargen zie ik alleen niet terug… in Tilburg kreeg ik te horen dat het in de app zou verschijnen. Als ik de voorwaarden lees zou het ook bij PL moeten gelden.
Iemand een andere ervaring?
Auto stond er keurig bij, dus kon snel weer wegrijden. Granny charger lag al klaar in de kofferbak.
Het jaar gratis Superchargen zie ik alleen niet terug… in Tilburg kreeg ik te horen dat het in de app zou verschijnen. Als ik de voorwaarden lees zou het ook bij PL moeten gelden.
Iemand een andere ervaring?
Thx voor de tip, ga ik zeker doen.edwardmp schreef op maandag 11 november 2024 @ 13:53:
[...]
Lees even mijn eerdere reactie. Als je erom vraagt grote kans dat je die mobile connector ook wel gratis krijgt
Ik zou zelf niet zo inzitten hierom, de model Y zit nu eenmaal in de ramsj omdat het in die zin een verouderd model is tov de 3 en ze van de voorraad afwillen.
Update: Mijn M3 RWD LR staat op de CMA CGM MONZA, komt 06-12-2024 aan in Zeebrugge, ophaallocatie aangepast van Hengelo naar Tilburg (op mijn verzoek). Afleverdatum staat in de app op 17-12-2024 <> 31-12-2024 (stond eerst op 06-12-2024 <> 21-01-2024).
6) 11-11 kenteken ontvangen. Vrijdag ophalen. Vraag me af of hij uberhaupt op de carrera stond...of wellicht een eerdere leveringkooskabelloos schreef op woensdag 6 november 2024 @ 10:22:
Ik kijk er naar uit
vanmorgen stonden er voornamelijk MYs in de hal, maar ook genoeg M3s!kooskabelloos schreef op maandag 11 november 2024 @ 16:19:
[...]
6) 11-11 kenteken ontvangen. Vrijdag ophalen. Vraag me af of hij uberhaupt op de carrera stond...of wellicht een eerdere levering
Hier stond eerst de verwachte levering op 25 december - 31 december en sinds een uurtje staat hij op 30 december - 31 december....Ik weet niet wat er gaande is in Duitsland???
Model Y Long Range RWD besteld in standaard wit op 19"
Model Y Long Range RWD besteld in standaard wit op 19"
Ze sturen in ieder geval nog reclame mailings uit met de tekst
Verder is de app met extra info niet goed voor mij, ik zit als een klein kind te vernieuwen…
Dus ik ga er vanuit dat reeds geplaatste bestellingen dat ook redden.Bestel en krijg uw auto geleverd vóór 31 december 2024.
Verder is de app met extra info niet goed voor mij, ik zit als een klein kind te vernieuwen…
Volgens mij doet Tesla er alles aan om dit kwartaal te leveren ivm de kwartaalcijfers. Begreep dat eerdere jaren er ook op b.v zondag uitgeleverd werd.
Vandaag in Tilburg geweest voor het ophalen van mijn MY. Helaas zat er kleine transportschade aan de wielkast maar wordt nog opgelost. Het was een feestje om weer naar het noorden te rijden (200km).
Onderweg SC geprobeerd en in het scherm zag ik dat het bedrag opliep maar eenmaal ontkoppeld stond het bedrag weer op 0. Nu zie ik in de app (menu rechtsboven, dan opladen) ook een plaatje met gratis supercharging tot volgend jaar.
Onderweg SC geprobeerd en in het scherm zag ik dat het bedrag opliep maar eenmaal ontkoppeld stond het bedrag weer op 0. Nu zie ik in de app (menu rechtsboven, dan opladen) ook een plaatje met gratis supercharging tot volgend jaar.
Weet iemand hoe lang de goedkeuring bij Findio duurt voor FL? Ze hebben mij (nog) niet om stukken gevraagd. Gaat om een gezonde BV dus daar maak ik mij niet druk om. Auto staat namelijk al klaar in Groningen.
Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.