• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:12
Rednas schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 07:06:
Wat me zojuist opviel en relevant voor dit topic: via de website van Tesla zelf is de verwachte levertijd voor nieuwe bestellingen van een Model Y Performance nu opgelopen tot november-december, komende van september een dag geleden.
Ik word hier een beetje zenuwachtig van :-) Ik mag vanaf volgend jaar juli een nieuwe auto rijden, maar als ik het zo zie, moet ik toch wel echt ergens eind van dit jaar een keuze maken of uiterlijk ergens begin volgend jaar wil je op tijd kunnen rijden. Zou het wellicht iets met de Model Y L te maken hebben?

• mstrytesla
  • Registratie: Augustus 2026
  • Nu online
Morning, Heeft toch gewoon te maken met werken in batches? 🤔

• gdv75
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:01
mstrytesla schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 07:36:
Morning, Heeft toch gewoon te maken met werken in batches? 🤔
En waarschijnlijk dat ze de laatste maand van een kwartaal meestal de grote bulken uitgeven

Besteld 6 augustus, Model Y, RWD LR, stealthegrey, white interior, 19”, trekhaak achteraf, leverdatum 2-8 december, geleverd 10-12-2025. Voor vrouw model y rwd standard white besteld op 30-4-2026

turkeyhakan schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 07:20:
[...]

Ik word hier een beetje zenuwachtig van :-) Ik mag vanaf volgend jaar juli een nieuwe auto rijden, maar als ik het zo zie, moet ik toch wel echt ergens eind van dit jaar een keuze maken of uiterlijk ergens begin volgend jaar wil je op tijd kunnen rijden. Zou het wellicht iets met de Model Y L te maken hebben?
Wanneer "moet" je een nieuwe hebben en wat wil je bestellen? Men verwacht ook nog wel wat 2027 aanpassingen. Zo zou de YP wellicht nog wat meer vermorgen gaan krijgen.

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:12
Inspired schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 08:05:
[...]

Wanneer "moet" je een nieuwe hebben en wat wil je bestellen? Men verwacht ook nog wel wat 2027 aanpassingen. Zo zou de YP wellicht nog wat meer vermorgen gaan krijgen.
Eind juli 2027! Duurt nog wel even, maar de tijd vliegt ook voorbij en voor je het weet lopen die levertijden nog verder op.. de YP valt helaas niet meer in het budget, dus ik moet even kijken wat past en wat niet :|

• Yvarladze
  • Registratie: Juni 2022
  • Nu online
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en alle antwoorden! Ik mag mijn Model Y Premium RWD komende dinsdag ophalen 💪🏼

Dankzei dit forum zijn de 2,5 maand wachttijd voorbij gevlogen.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:34
Yvarladze schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 09:27:
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en alle antwoorden! Ik mag mijn Model Y Premium RWD komende dinsdag ophalen 💪🏼

Dankzei dit forum zijn de 2,5 maand wachttijd voorbij gevlogen.
Laat even weten of er een subwoofer in zit ;)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Yvarladze
  • Registratie: Juni 2022
  • Nu online
Oekol schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 10:07:
[...]

Laat even weten of er een subwoofer in zit ;)
Ja zal het laten weten, ik laar ook het scherm wel weten maar ik verwacht geen subwoofer en een 16 inch scherm

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:34
Yvarladze schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 10:29:
[...]

Ja zal het laten weten, ik laar ook het scherm wel weten maar ik verwacht geen subwoofer en een 16 inch scherm
Dat is mijn verwachting inderdaad ook. Geen sub, maar wel een 16" scherm.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Pagina: 1 ... 134 135 Laatste

Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.