• mike7990
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:48
ZeRoC00L schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 15:02:
[...]

Meer verzekering en meer wegenbelasting (waarschijnljik)......
Meer MRB is zeker, de AWD weegt iets meer dan een RWD door de dubbele motor.
Verzekering weet ik niet zeker, nog niet naar gekeken.

• GabeNewell333
  • Registratie: November 2020
  • Nu online
ZeRoC00L schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 15:02:
[...]

Meer verzekering en meer wegenbelasting (waarschijnljik)......
Dat zal allemaal wel maar ik luister Drum and bass. I need a woofer :)

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Je kan gewoon aftermarket een woofer erin zetten hoor, keine problem.

• GabeNewell333
  • Nu online
r0bb schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 16:09:
Je kan gewoon aftermarket een woofer erin zetten hoor, keine problem.
Oke dus 2k tot 5,5K voor een audio upgrade is OK maar

één extra elektromotor, vierwielaandrijving, ongeveer 0,8 seconde snellere acceleratie naar 100 km/u, zes extra speakers en een subwoofer voor 3K meer is dan weer too much? :P

[ Voor 14% gewijzigd door GabeNewell333 op 10-08-2026 18:34 ]

• GabeNewell333
  • Nu online
DunaxNL schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 16:57:
[...]

De site bewaart niets per order: hij haalt elk uur alles opnieuw op en bouwt de pagina van nul. Wat de app deelt, staat er dus binnen een uur op, ook als je het later aanpast.

Ik heb nog een lokale snapshot van gisteren en dat naast de data van nu vergeleken. Van de 29 orders die gisteravond om 22:07 geen besteldatum hadden, hebben er nu twee er wel een. Dus het komt binnen.

Ik zie alleen wat BOT deelt, dus als de app hem nog niet gesynchroniseerd heeft kan ik hem ook niet zien.
Hoe kan ik fixen dat ik er tussen sta though? Besteldatum toegevoegd, maar ik zie 'm na een paar dagen nog niet. App opnieuw geinstalleerd, account verwijderd en opnieuw toegevoegd. Wat mis ik?

/edit: ga naar je app en klik op tabblad stats en accepteer de voorwaarden.

[ Voor 5% gewijzigd door GabeNewell333 op 10-08-2026 19:18 ]

• r0bb
  • Nu online
GabeNewell333 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 18:31:
[...]

Oke dus 2k tot 5,5K voor een audio upgrade is OK maar

één extra elektromotor, vierwielaandrijving, ongeveer 0,8 seconde snellere acceleratie naar 100 km/u, zes extra speakers en een subwoofer voor 3K meer is dan weer too much? :P
Dat zou ik er idd nooit voor uitgeven nee, waar haalde je dat vandaan?

• GabeNewell333
  • Nu online
r0bb schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 19:07:
[...]

Dat zou ik er idd nooit voor uitgeven nee, waar haalde je dat vandaan?
Ik snap je vraag niet helemaal. Er staat een hyperlink bij, gezien?

• DunaxNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:24
GabeNewell333 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 18:33:
[...]

Hoe kan ik fixen dat ik er tussen sta though? Besteldatum toegevoegd, maar ik zie 'm na een paar dagen nog niet. App opnieuw geinstalleerd, account verwijderd en opnieuw toegevoegd. Wat mis ik?
Kijk even bij More > Settings > Community & Privacy > Community Consent & Data. Staat Status daar op Granted? Zo niet, druk op Review Consent en geef opnieuw toestemming.

Daarna duurt het maximaal een uur voor hij verschijnt, want ik haal de gegevens elk uur op.

Staat hij er daarna nog steeds niet tussen, ga dan naar hetzelfde scherm > Stats Data Preview > scroll naar beneden > RAW JSON Payload (Orders), tik erop om alles te kopiëren en stuur het naar mij in een DM. Dan zoek ik hem rechtstreeks in de database op. Hopelijk zie ik dan waarom het misgaat.

Tesla ordermonitor: open orders, productie en RDW-registraties: tesla.we.gs

• GabeNewell333
  • Nu online
Ik ga hier even niet op reageren want iets met appels en peren.
DunaxNL schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 20:31:
[...]

Goede tip :) Gedaan

[...]

Ah, fijn dat ie er nu tussenstaat. Bedankt voor je compliment!
Ik weet waarom hij niet synchroniseert. Ik zou hier: https://tesla.we.gs/mijn-order
Het volgende aanpassen:
Mijn order volgen

In drie stappen volg je hier je eigen order:

1. Installeer de Boring Order Tracker-app en koppel je Tesla-account.
2. In je app: ga naar tabblad stats en accepteer de voorwaarden
3. Wacht tot je order in de lijst op het tabblad Orders verschijnt. Dat duurt meestal minder dan een uur.
4. Klik daar op het sterretje voor jouw regel.

Staat je order er na een paar uur nog niet in, dan deelt de app hem niet en valt er hier niets te volgen. Je keuze blijft in deze browser bewaard, er komt geen account of server aan te pas. Wis je je browsergegevens, dan moet je hem opnieuw aanwijzen.

Ik heb dit gedaan en het ging van 254 auto's naar 255 auto's. Mijn auto staat er nog wel in als RWD. Zal vast later geupdate worden naar AWD.

[ Voor 5% gewijzigd door GabeNewell333 op 10-08-2026 19:17 ]

• DunaxNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:24
GabeNewell333 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 19:15:
[...]

[...]

Ik weet waarom hij niet synchroniseert. Ik zou hier: https://tesla.we.gs/mijn-order
Het volgende aanpassen:
Mijn order volgen

2. Ga naar tabblad stats en accepteer de voorwaarden
3. Wacht tot je order in de lijst op het tabblad Orders verschijnt. Dat duurt meestal minder dan een uur.

Staat je order er na een paar uur nog niet in, dan deelt de app hem niet en valt er hier niets te volgen. Je keuze blijft in deze browser bewaard, er komt geen account of server aan te pas. Wis je je browsergegevens, dan moet je hem opnieuw aanwijzen.

Ik heb dit gedaan en het ging van 254 auto's naar 255 auto's. Mijn auto staat er nog wel in als RWD. Zal vast later geupdate worden naar AWD.
Ah, kijk aan! Super :)

Ik zal de tekst aanpassen. Fijn dat het gelukt is!

Edit: aangepast, bedankt voor je suggestie.

Mocht het nog steeds geen AWD worden, dan ben ik benieuwd naar je order data in de BOT app.

[ Voor 6% gewijzigd door DunaxNL op 10-08-2026 19:24 ]

Tesla ordermonitor: open orders, productie en RDW-registraties: tesla.we.gs

• r0bb
  • Nu online
GabeNewell333 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 19:15:
[...]

[...]

Het volgende aanpassen:
Mijn order volgen

2. In je app: ga naar tabblad stats en accepteer de voorwaarden

Wat ik bedoel te zeggen is, ik heb nooit gezegd dat het een betere keuze was. Wel dat het achteraf nog kon als je zou willen.

• GabeNewell333
  • Nu online
r0bb schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 19:21:
[...]

Wat ik bedoel te zeggen is, ik heb nooit gezegd dat het een betere keuze was. Wel dat het achteraf nog kon als je zou willen.
Je kan achteraf zelfs een extra Tesla bestellen! :D
Pagina: 1 ... 133 134 Laatste

Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.