• crooksnor
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:09
Boring OT status zegt: onderweg (VIN) en eindfactuur al ontvangen. Betekent dit onderweg naar de dealer vanuit de fabriek?

• bos078
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:24
MY Premium RWD LR Stealth grey - zwart interieur
14 april 2026: Besteld (contant) met inruil MY 2024 - Levering mei - juni
17 april 2026: Levering aangepast juli - augustus
18 april 2026: Levering aangepast 26 mei - 27 juni
28 april 2026: Levering aangepast 13 mei - 4 juni
14 mei 2026: Levering aangepast 27 mei - 4 juni
22 mei 2026: Levering aangepast 14 juni - 30 juni
11 juni 2026: Levering aangepast 25 juni - 30 juni
11 juni 2026: VIN ontvangen in BOT app en Delivery Status app

• Contagion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:11
@Kampioen_Geduld ik had hetzelfde met een model 3. Niemand wilde hem (ook als 2e hands zijnde) niet verzekeren want nieuwwaarde te hoog, te veel vermogen of inderdaad achteraf gezeur om een trackingsysteem waarbij het systeem van Tesla zelf niet geaccpeteerd wordt.

Ik heb uiteindelijk gekozen voor insuremytesla en dan heb je helemaal niets van al dit gedoe. Een Model 3 is een Model 3 en volgens mij vragen ze niet eens welke uitvoering :). Al 3 jaar prima tevreden over en ook steeds goedkoper dan de bekende verzekeraars.

[ Voor 5% gewijzigd door Contagion op 11-06-2026 16:28 ]

• Apen staart
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:57
Iemand ervaring met het afzeggen van een inruilaanbod, maar dat de 3000 Euro inruil wel op je factuur blijft staan als 'loyaliteitskorting' ??

• Contagion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:11
Ik kreeg direct na afwijzen twee nieuwe bestelovereenkomsten. Een waar de korting verdwenen was en een direct daarop waarop de inruilkorting terug was. Ik vermoed dat dat is omdat ik het aanbod afwijs (eerste overeenkomst) maar bij Tesla wel heb aangegeven dat ik iets wil inruilen (dus komt de tweede overeenkomst). In de app is na het afwijzen de knop om alle informatie aan te leveren over het inruilvoertuig immers ook nog/weer actief.

Ik heb nog geen factuur dus in dat geval durf ik niet te zeggen of dat klopt.

• JanV23
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19:42
Hallo allemaal, ik lees al een tijdje mee omdat ik ook in spanning afwacht.

Sinds vandaag eindelijk een hidden VIN !

MY Premiun LR RWD, stealth grey, wit interieur, trekhaak, 20", FSD licentie, zakelijk financial lease 0%, thuislevering

25-04 Besteld (levering juli-augustus)

diverse wijzigingen in leveringswindow

25-05 EDD 17 juni - 30 juni

02-06 EDD 21 juni - 30 juni

11-06 EDD 29-30 juni + hidden VIN

Zo te zien doen ze bij Tesla hun best om nog flink wat te leveren aan het einde van Q2!

Weet iemand hoe de thuislevering in zn werk gaat? Komt er een grote trailer voor rijden? Krijg je tijd voor de inspectie?

• Whatarethose
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:12
JanV23 schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 19:42:
Weet iemand hoe de thuislevering in zn werk gaat? Komt er een grote trailer voor rijden? Krijg je tijd voor de inspectie?
Er komt iemand van het delivery/service center of van een chauffeursdienst (een hiker), die rijdend in jouw auto de auto komt brengen. En die gaat met het OV weer terug.
Pagina: 1 ... 123 124 Laatste

Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.