WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

• the-spawn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:11

the-spawn

.: Dark Storm :.

the-spawn schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 22:46:
[...]

Rond 16:00 weer een update gekregen. Afspraak gemaakt voor vrijdag 5 juni.
Gisteren de MY opgehaald in Tilburg. Ik was er vroeger (35min) dan gepland. We zijn vriendelijk ontvangen, kregen koffie aangeboden. De auto moest nog geregistreerd worden en we konden een proefrit maken om FSD te ervaren. Dat hebben we gedaan door Tilburg Reeshof, dit was een hele goede en leuke ervaring.

Daarna de auto gezocht in de hal en de checklist doorlopen. Alles was erg netjes en geen krassen of iets dergelijks ontdekt. Hij was voor 96% geladen en had 2 km op de ODO.

Uiteindelijk weg gegaan en gisteren meteen 300km gereden. Echt een heerlijke, stille auto om mee te rijden.

Suc6 voor iedereen die nog wacht en daarna veel veilige KM gewenst.

• Nielsracing
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:45
Nielsracing schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 12:08:
[...]

Deze week de auto afgehaald in Utrecht. Ondanks dat ik wat huiverig was gezien eerdere posts, was ik blij verrast. Gewapend met een ellenlange TOST checklist heb ik de auto nagelopen en werkelijk niets kunnen vinden. De auto is tip top in orde en gelukkig ook geen microscratches op de lak.

Het enige waar ik nog achter ben gekomen is dat het stuur een millimeter scheef staat zodra je rechtuit rijdt.

De aflevering blijft onpersoonlijk maar de lol daarna is er niet minder om. Kortom, grote blij!
Inmiddels een kleine 1.000km verder. Enige dat is opgevallen is dat mijn stuur een tikkeltje scheef is uitgelijnd maar gezien de wat aflopende lijn van het dashboard is dat moeilijk te zien.

Daarnaast, hoewel dit normaal schijnt te zijn, worden alle Tesla’s af fabriek worden geleverd met enigszins verouderde fabriekssoftware. Het duurt even voordat de auto wordt opgenomen in de normale uitrol van OTA software updates. Vooralsnog nog geen fsd voor mij omdat mijn huidige software 2026.8.300 dat simpelweg nog niet ondersteund.

Verder, wat een apparaat! :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EG3fbVkBHhaq1i0MP8ZVQupe3lI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zyy6tlmLwCCZHZgZqqVVM2LF.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 122 123 Laatste

Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.