Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:37
Ik zie dat de Titania ook voor anker ligt momenteel bij Zeebrugge. Zou het kunnen dat de auto's met levertermijn 19/2 - 4/3 daar op staan in plaats van op de G Poseidon?

Dat zou echt een leuke verrassing zijn, want dit schip had ik niet op mijn radar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbodinni
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 12-03-2024
Rogar schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 09:24:
Ik zie dat de Titania ook voor anker ligt momenteel bij Zeebrugge. Zou het kunnen dat de auto's met levertermijn 19/2 - 4/3 daar op staan in plaats van op de G Poseidon?

Dat zou echt een leuke verrassing zijn, want dit schip had ik niet op mijn radar staan.
Ik had levertermijn 10/2- 24/2 en die van mij staat op de Bess. Mag hem zelf 26/2 op komen halen in Utrecht.
Dus ik denk zelf dat die op G poseidon staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olovv100
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 05-05 15:16

Je kan even met tesla bellen ik heb dezelfde leververwachting als jij, ze hebben mij verteld dat hij echt op de G Poseidon staat, die komt 20-02 om 22:00 aan in Zeebrugge. Ivm de logistieke problemen zal het ongeveer 10 werkdagen duren voor deze beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
jimbodinni schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 09:26:
[...]

Ik had levertermijn 10/2- 24/2 en die van mij staat op de Bess. Mag hem zelf 26/2 op komen halen in Utrecht.
Dus ik denk zelf dat die op G poseidon staat.
-O-
olovv100 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 09:33:
[...]

Je kan even met tesla bellen ik heb dezelfde leververwachting als jij, ze hebben mij verteld dat hij echt op de G Poseidon staat, die komt 20-02 om 22:00 aan in Zeebrugge. Ivm de logistieke problemen zal het ongeveer 10 werkdagen duren voor deze beschikbaar is.
Dus dan zou 'ie inderdaad eind februari/begin maart in Utrecht staan. Dan gaan we daar gewoon vanuit. Jammer, had een klein hoopje op een snellere levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonjour
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 17-04 23:04
[b][
En.. ik heb een trekhaak besteld... "over een week krijg je bericht, dan komen we langs om de keuring in orde te brengen"... euhm.. ok.. die had ik niet verwacht
is de trekhaak voor een M3 of MY?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KloyenZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik had een voorraad model Y besteld op 12/01 en dan dit RN aan KBC lease doorgegeven.
Nu kreeg ik vorige week een afhaal afspraak gepland op 13/02 maar nu laat de LM weten dat de voorziene aflevering verzet is naar 16/02 terwijl ik in de Tesla app nog altijd 13/02 zie staan.
Iemand idee wat de meest acurate info is ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rogar
Hmm in de app bij mij is nu de tekst "Kenteken: -" toegevoegd.

Betekent dit dat hij er toch binnenkort aankomt of een update van de app?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neovo
  • Registratie: Maart 2020
  • Niet online
Rogar schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 10:01:

Ik zag hetzelfde in de Tesla app vanmorgen, vooralsnog bij mij ook een streepje (net als bij VIN).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmartieMan
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 02-05 15:56
Rogar schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 10:01:

Ik zie hier inderdaad het zelfde, lijkt een update van de Tesla app te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Is toch mooi dat iedereen meteen in de positieve stress schiet over dat kopje "kenteken" :D (Myself included.)
Ben wel benieuwd of die vóór aflevering verschijnt, op zich wel leuk om te zien natuurlijk. En denk dat als er eenmaal een kenteken gekoppeld zit dat ie al in NL moet zijn toch? Dus wellicht wel een extra indicator om naast de geschatte levertijd te houden. :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:07

Sebazzz

3dp

Nou voorlopig moeten ze eerst de leveringen van de Hoegh Trapper afronden, die in de derde week van januari is aangemeerd.

Maar fingers crossed, na 1->2->7->12 feb heb ik nog geen belletje gekregen dat ik nóg langer moet wachten. O+

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

WhatsappHack schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 12:08:En denk dat als er eenmaal een kenteken gekoppeld zit dat ie al in NL moet zijn toch?
Nee, helemaal niet. Ik had al sinds 26 januari mijn kenteken en tot in ieder geval gisteren stond mijn auto nog in Zeebrugge door die kl*te boeren. :(

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
Sebazzz schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 12:50:
[...]

Nou voorlopig moeten ze eerst de leveringen van de Hoegh Trapper afronden, die in de derde week van januari is aangemeerd.

Maar fingers crossed, na 1->2->7->12 feb heb ik nog geen belletje gekregen dat ik nóg langer moet wachten. O+
Ja ja, dat gaat de goede kant op!!
Sebazzz schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 12:52:
[...]

Nee, helemaal niet. Ik had al sinds 26 januari mijn kenteken en tot in ieder geval gisteren stond mijn auto nog in Zeebrugge door die kl*te boeren. :(
Kan jij nu jouw auto al bedienen/localiseren via de app dan? Nee toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Rogar schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 13:01:
[...]

Kan jij nu jouw auto al bedienen/localiseren via de app dan? Nee toch?
Nee, maar tijdens die keren dat ik werd gebeld dat levering weer uitgesteld werd, kon mij wel verteld worden waar de auto op dat moment was: wachtend om opgehaald te worden uit Zeebrugge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zebesco030
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 06-05 01:24
Hallo iedereen,

Ik heb dus zojuist de bevestiging gekregen van Alphabet dat zij mijn MY P hebben besteld bij Tesla.

Ik had eigenlijk gedacht dat ik dan ook gelijk een een RN zou krijgen?

Iemand hier ook ervaring mee?

Groetjes,

Zebesco

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
De Titania ligt aan de kade en wordt uitgeladen momenteel. Goed nieuws voor de mensen wiens Tesla daar op staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jochemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 10:09
Zebesco030 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 15:13:
Hallo iedereen,

Ik heb dus zojuist de bevestiging gekregen van Alphabet dat zij mijn MY P hebben besteld bij Tesla.

Groetjes,

Zebesco
Ik geloof dat Alphabet dat RN niet direct communiceert of niet standaard. Daar zou je achteraan moeten bellen en waarschijnlijk een goede reden moeten hebben om die te achterhalen. Denk dat ze willen voorkomen dat mensen zelf aan de haal gaan met het RN 8)7

It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rogar
Zebesco030 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 15:13:
Hallo iedereen,

Groetjes,

Zebesco
Mijne is ook besteld door Alphabet en ik had vrij snel de mail dat ik een Tesla-account aan kon maken.

Ik had al een account en mijn Model 3 stond er dan ook in toen ik de app opende. Met RN en iets later zelfs de VIN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Hm, mijn VIN is weer uit de app verdwenen; dat is wel raar. Oo (Maar wie weet hebben ze een auto gevonden die eerder geleverd kan worden *kijkt hoopvol*)

[ Voor 42% gewijzigd door WhatsappHack op 09-02-2024 17:40 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluestra
  • Registratie: Oktober 2016
  • Niet online
WhatsappHack schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 17:36:
Hm, mijn VIN is weer uit de app verdwenen; dat is wel raar. Oo
Verdwenen of verborgen achter een extra knop, zoals velen (waaronder ikzelf) hebben opgemerkt sinds vandaag?

EDIT: hier ook verdwenen... Zie nu een streepje :|

[ Voor 8% gewijzigd door Bluestra op 09-02-2024 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Bluestra schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 17:40:
[...]

Verdwenen of verborgen achter een extra knop, zoals velen (waaronder ikzelf) hebben opgemerkt sinds vandaag?
Er staat, evenals bij dat nieuwe kopje kenteken, enkel nog een streepje/minnetje. Eerder vandaag en de afgelopen dagen stond het nummer er nog. Ik kijk onder “Details van het voertuig”. Daar staat RN, VIN, Kenteken. VIN was populated, is dat nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Bluestra schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 17:40:
EDIT: hier ook verdwenen... Zie nu een streepje :|
Ai. :P
Maar, ik zat even rond te neuzen. Het schijnt wel vaker te gebeuren dat die opeens pleite is. Het kan zijn dat ze er een hebben gevonden die sneller geleverd kan worden, het kan zijn dat ze hem re-routed hebben, het kan zijn dat er een vertraging is opgetreden voor dat voertuig en ze daarom een andere gaan zoeken, het kan zijn dat hij een kwaliteitscheck toch niet heeft doorstaan, het kan zijn dat ie toch weer terugkomt, etc. etc. Kortom: het zegt eigenlijk niets tot je meer info hebt. :+

Ik hoop uiteraard van harte dat het de eerste reden is, maar heb weinig reden om aan te nemen dát dat zo is haha.

[ Voor 6% gewijzigd door WhatsappHack op 09-02-2024 17:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-05 13:15
Zo, de Y is geleverd, ze hadden alleen de verkeerde in de afleverhal gezet :-D maar hij was keurig netjes 100% geladen en zag er prima uit. Nu lekker kloten met alle knopjes enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-05 12:47
WhatsappHack schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 17:42:
[...]

Er staat, evenals bij dat nieuwe kopje kenteken, enkel nog een streepje/minnetje. Eerder vandaag en de afgelopen dagen stond het nummer er nog. Ik kijk onder “Details van het voertuig”. Daar staat RN, VIN, Kenteken. VIN was populated, is dat nu niet meer.
Ha, bij mij is de VIN ook verdwenen. Ik denk dat we allemaal hopen dat er stiekem 1 van onze bestelling op de Titania staat ipv de Poseidon! Beetje wishful thinking maar ach, we moeten wat te doen hebben he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matss
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-04-2024
Rhndy schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 18:50:
[...]

Ha, bij mij is de VIN ook verdwenen. Ik denk dat we allemaal hopen dat er stiekem 1 van onze bestelling op de Titania staat ipv de Poseidon! Beetje wishful thinking maar ach, we moeten wat te doen hebben he
Laten we het hopen inderdaad! Die van mij is ook sinds vanmiddag verdwenen, kort nadat het Kenteken segment was toegevoegd. :?

Steam: matsFR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
De mijne is er inderdaad ook uit :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• johanm3
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:05

johanm3

Het kan altijd slechter

Bij mij ook sinds vandaag VIN niet meer zichtbaar.

M3 RWD stealth grey zwart interieur.
Aankoop 01-02-2024
VIN 02-02-2024
ETA 23-02 / 8-03

Trouwens... ooit lang lang geleden in mij tiener jaren mijn gebruikersnaam bedacht. In de hoop ooit een M3 te bezitten....
Volgens mij komt die droom uit haha, maar op een andere manier dan ik voorspeld had. :)

Gadgets fan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angriebirdie
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 01-08-2024
Bij mij is de vin ook weg. Ik hoop niet dat ik hem nu opeens eerder kan ophalen. Wilde hem juist begin maart ontvangen😅 de G poseidon kwam perfect uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-04 00:35
Bij mij is de vin ook weg. Oorspronkelijke leverdatum 19-2 - 4-3. Waarom zou de Titania eerst Zeebrugge voorbij varen en naar Antwerpen gaan om vervolgens naar Zeebrugge te varen. Om te bunkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-04 22:10
Mijn VIN staat er nog wel netjes, kenteken is idd wel toegevoegd maar staat nog niet ingevuld.

M3 rwd stealth Grey, 1 Feb besteld. Zou tussen 24-2 en 9-3 geleverd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ML1985
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 29-03-2024
LM heeft mijn M3 (LR, solid black) op 31 januari besteld. Alphabet gaf aan dat hij er medio februari zou zijn. Op 2 februari werd de bestelling zichtbaar in de Tesla app, met direct een RN en VIN, maar geschatte levering later dan gezegd (12-24 maart) en ook later dan sommige leden hier, die rond dezelfde periode hebben besteld. Vandaag ineens ook VIN nummer verdwenen. Benieuwd wat het nu zal worden… 🤞

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 12:17
ML1985 schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 22:42:
LM heeft mijn M3 (LR, solid black) op 31 januari besteld. Alphabet gaf aan dat hij er medio februari zou zijn. Op 2 februari werd de bestelling zichtbaar in de Tesla app, met direct een RN en VIN, maar geschatte levering later dan gezegd (12-24 maart) en ook later dan sommige leden hier, die rond dezelfde periode hebben besteld. Vandaag ineens ook VIN nummer verdwenen. Benieuwd wat het nu zal worden… 🤞
Ik heb dezelfde auto als jou besteld maar dan met black and white interior op 4 Februari, heb wel een RN direct ontvangen maar nog altijd geen VIN.

Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
SL65 schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 15:10:
Nog mensen die vandaag of gister een auto hebben opgehaald? Ik hoop erg dat ik vrijdag inderdaad aan de beurt ben, maar heb er wel wat twijfel over met de huidige problemen in Nederland/België.
Gister was het zover! Geen bijzonderheden. Auto was 28 december besteld en uiteindelijk 9 februari geleverd (stond op 6 eerst).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zM_RoK9d9-hfElDI4KBXi2eaxgo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bjjR4nttA62Kb3UW1a8sQbAf.jpg?f=fotoalbum_large
Nu genieten en wennen aan de grootte in de krappe parkeergarage :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie514
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 10-05 20:59
Hier ook iemand die een tikkie ongeduldig regelmatig de app controleert. Was ook teleurgesteld toen plotseling de VIN verdwenen was. Heel blij te lezen dat ik niet de enige ben waarbij dat gebeurt dus zal allemaal wel goedkomen. Verwachte levering staat nog op 24Feb-9Mrt. M3H, stealth grey.

M3H RWD, Zappi 3 fase, 9,8kWp Zuid, Zehnder Q450

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Giga
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 24-04-2024
Geen nood: dat berichtje van Tesla voor maken van de afhaalafspraak gaat vanzelf komen. Hoef je niets voor te doen, kun je ook niets voor doen. 🤗

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zebesco030
Oeh hij is net bij mij zichtbaar geworden in de app… 7-8 weken wachten op mijn MY P besteld via Alphabet.

MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAJ_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-09-2024
japie514 schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 13:54:
Hier ook iemand die een tikkie ongeduldig regelmatig de app controleert. Was ook teleurgesteld toen plotseling de VIN verdwenen was. Heel blij te lezen dat ik niet de enige ben waarbij dat gebeurt dus zal allemaal wel goedkomen. Verwachte levering staat nog op 24Feb-9Mrt. M3H, stealth grey.
Hier ook VIN verdwenen uit de app, wel is de kolom kenteken erbij gekomen maar nog niet ingevuld.
Leverdatum nog steeds op 19feb - 4maart.
Gaat om een M3 RWD Black

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-04 19:58
Wel vreemd dat er zoveel VIN nummers verdwenen zijn hier na de kenteken-update. Bij mij staat ie er gelukkig nog. M3 RWD wit 20 febr - 5 maart en staat op G Poseidon.

[ Voor 7% gewijzigd door mytheory op 10-02-2024 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perremans
  • Laatst online: 25-02-2024
Hier ook M3 RWD Black, 10-01 besteld door LM. Sinds enige tijd VIN en nu dus als zovelen ook kenteken in app (nog niet ingevuld). VIN staat er nog steeds in. Verwachte levering 20 feb - 8 mrt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rogar
Op reddit staat t vol met verhalen dat een VIN soms verdwijnt voor een paar dagen en dat je dan erna weer een VIN krijgt en snel een afspraak kan maken voor levering. 🤞🏻🤞🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olovv100
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 05-05 15:16
Mijn vin ook foetsie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martijnh013
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-02 12:57
Mijn VIN-nummer is terug van weggeweest. De leveringsdatum (20feb - 5mrt) en het VIN-nummer zijn onveranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga
Misschien als je via 4G zoekt, dat hij wel weer tevoorschijn komt. Zul je net zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-04 09:12
Als je in Tilburg komt om je Tesla op te halen moet je vooral letten op de volgende dingen:
Controleer altijd de lak
Check het interieur op foutjes (naden van de bekleding, dashboard, stuur etc)
Check de velgen
Check of de laadkabel aanwezig is (type 2 blauwe kabel en de thuis lader)
Heb je echt tijd teveel,
Ik heb afgelopen vrijdag mijn auto opgehaald maar had geen blauwe kabel. Wel een zwarte waarmee ik bij publieke palen kan opladen.

Is dit echt een andere kabel of is het hetzelfde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

dimocash schreef op zondag 11 februari 2024 @ 11:04:
Ik heb afgelopen vrijdag mijn auto opgehaald maar had geen blauwe kabel. Wel een zwarte waarmee ik bij publieke palen kan opladen.

Is dit echt een andere kabel of is het hetzelfde?
Dat zal ook gewoon een Type 2 kabel zijn, maar een ander kleurtje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-04 09:12
Slonzo schreef op zondag 11 februari 2024 @ 13:22:
[...]

Dat zal ook gewoon een Type 2 kabel zijn, maar een ander kleurtje :P
Aha dat is het inderdaad. En een voor mij erg lange kabel ook!
Maar goed om te lezen dat ik niks mis.
Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:01
Gisteren de knoop doorgehakt en een witte M3 RWD met trekhaak besteld.
Stond als "beschikbaar voor levering" op de website, ik heb dus al gelijk een VIN ontvangen.
Levering staat gepland voor 13-20feb.

Ik heb ook een inruil voorstel aangevraagd, ik ben benieuwd waar ze mee komen.
Zijn er hier mensen met ervaringen wat betreft een inruil bij Tesla? Kan ik hem inleveren bij de afhaallocatie? Hoe verhoud hun voorstel zich tot de ANWB verkoopservice en de wijkopenautos.nl zich?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• japie514
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 10-05 20:59
Mijn VIN is ook weer terug. Verwachte levertijd is hetzelfde gebleven: 24 Feb-9 Mrt. Nog een paar nachtjes slapen :-)

M3H RWD, Zappi 3 fase, 9,8kWp Zuid, Zehnder Q450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
japie514 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 08:45:
Mijn VIN is ook weer terug. Verwachte levertijd is hetzelfde gebleven: 24 Feb-9 Mrt. Nog een paar nachtjes slapen :-)
Hopelijk komt de mijne ook weer vandaag of morgen of anders de auto zelf zou ook mooi zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 15:10
silencedead schreef op maandag 12 februari 2024 @ 08:44:
Gisteren de knoop doorgehakt en een witte M3 RWD met trekhaak besteld.
Stond als "beschikbaar voor levering" op de website, ik heb dus al gelijk een VIN ontvangen.
Levering staat gepland voor 13-20feb.

Ik heb ook een inruil voorstel aangevraagd, ik ben benieuwd waar ze mee komen.
Zijn er hier mensen met ervaringen wat betreft een inruil bij Tesla? Kan ik hem inleveren bij de afhaallocatie? Hoe verhoud hun voorstel zich tot de ANWB verkoopservice en de wijkopenautos.nl zich?
Ik heb mijn auto ook aangeboden bij Tesla, maar zij bieden hem online aan bij handelaren die daar een bod op kunnen doen. Vervolgens schuiven ze je auto 1:1 door. Het voordeel is wel dat je je auto op de inleverlocatie mag inleveren en ze je inruilwaarde direct verrekenen op de factuur van je nieuwe auto. Wel handig, maar ik kreeg wel ruim 500 euro minder dan bij andere handelaren. Niet een super groot verschil, maar het is toch geld. Ik heb besloten mijn auto zelf te verkopen.

Bij andere verkoopservices moet je je auto na het accepteren van het bod vaak binnen 2 weken inleveren. Ik weet niet hoe dat bij Tesla zit als je levertermijn (zoals we hier toch geregeld lezen) opgeschoven wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-05 12:47
Net SMS gekregen om levering in te plannen. 8mrt kan ik de M3 UR ophalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
Rogar schreef op maandag 12 februari 2024 @ 09:15:
[...]

Hopelijk komt de mijne ook weer vandaag of morgen of anders de auto zelf zou ook mooi zijn.
Zojuist afspraak ingepland voor 7 maart... Alleen Tilburg ipv Utrecht.
Ga zo nog wel even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Hier ook een sms gekregen voor mijn M3 RWD in te plannen. Ik kan alleen kiezen voor 4, 5 en 6 maart. Alleen komt dat voor mij te vroeg. Wil eigenlijk 13 of 14 maart en dat kan ik niet selecteren. Eens kijken of ik ze kan bellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zebesco030
Lijkt dus weer op een ouderwetste SMS bom voor de gelukkige hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matss
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-04-2024
Hier ook een SMS maar de site/app geeft een foutmelding aan. Meer mensen last van? (Ik ben waarschijnlijk gewoon te ongeduldig :P)

Update; Net met Tilburg gebeld en die konden pas 18 maart als eerstvolgende leverdatum inplannen, erg frustrerend aangezien de app gewoon 24 feb - 9 maart aangaf. (Staat gewoon op de G Poseidon die 20e aankomt)

[ Voor 46% gewijzigd door Matss op 12-02-2024 12:18 ]

Steam: matsFR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
  • Laatst online: 10-05 19:43
Rogar schreef op maandag 12 februari 2024 @ 11:59:
[...]

Zojuist afspraak ingepland voor 7 maart... Alleen Tilburg ipv Utrecht.
Ga zo nog wel even bellen.
Hoe kon je Utrecht opgeven? Ik had destijds alleen de keuze tussen Groningen of Tilburg. Beide niet echt op de route en zou ook graag Utrecht (of Duiven) willen selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanm3

johanm3

Het kan altijd slechter

Matss schreef op maandag 12 februari 2024 @ 12:03:
Hier ook een SMS maar de site/app geeft een foutmelding aan. Meer mensen last van? (Ik ben waarschijnlijk gewoon te ongeduldig :P)
Ik krijg ook een fout melding helaas :( 😅

Gadgets fan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angriebirdie
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 01-08-2024
Hier ook een sms😎 ik kreeg 12-13 maart aangeboden in Tilburg, terwijl Utrecht was toegezegd 3 weken terug aan de telefoon. Net even gebeld, kan toch echt alleen in Tilburg helaas.. beetje jammer maar mag de pret niet drukken! Heb uiteindelijk 15 maart ingepland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3038
  • Laatst online: 03-04-2024
Zojuist afspraak gepland voor 7 maart in Tilburg.
Model 3 RWD Ultra Red

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
"In te plannen vanaf de 15e". Ik denk mooi, doe maar de 15e. Krijg ik SMS: ja, maart dus - niet februari. :+ Afijn, er is een iig een afspraak! Wel jammer dat het 3 weken later is dan in eerste instantie werd aangegeven. :P

[ Voor 3% gewijzigd door WhatsappHack op 12-02-2024 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:31
Er staan genoeg M3's op voorraad hoor, wellicht je order laten omzetten naar een voorraadmodel?

https://www.tesla.com/nl_...geby=plh&zip=1011&range=0

[ Voor 9% gewijzigd door turkeyhakan op 12-02-2024 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
  • Laatst online: 10-05 19:43
Voor de compleetheid:

26/1 besteld (Model 3 RWD, alles standaard. Verwachtte levertijd 1-4 weken)
27/1 VIN nummer in de app
12/2 SMS ontvangen om een afspraak te plannen
6/3 Afspraak om de auto op te halen in Tilburg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Vandaag na vertraging 1->2->7->12 feb mijn Tesla Model 3 RWD Blauw opgehaald (zakelijke lease). Functioneel zag ie er pico bello uit, lak leek ook in orde. Netjes 100% geladen, dus ik kon in één keer naar huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAJ_B
johanm3 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 12:11:
[...]

Ik krijg ook een fout melding helaas :( 😅
Hier ook nog een foutmelding helaas 😕

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAJ_B
Angriebirdie schreef op maandag 12 februari 2024 @ 12:20:
Hier ook een sms😎 ik kreeg 12-13 maart aangeboden in Tilburg, terwijl Utrecht was toegezegd 3 weken terug aan de telefoon. Net even gebeld, kan toch echt alleen in Tilburg helaas.. beetje jammer maar mag de pret niet drukken! Heb uiteindelijk 15 maart ingepland.
Welk nummer heb je hiervoor gebeld in Tilburg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolibrie23
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-01 09:31
Sebazzz schreef op maandag 12 februari 2024 @ 12:59:
Vandaag na vertraging 1->2->7->12 feb mijn Tesla Model 3 RWD Blauw opgehaald (zakelijke lease). Functioneel zag ie er pico bello uit, lak leek ook in orde. Netjes 100% geladen, dus ik kon in één keer naar huis :)
Fijn dat ie helemaal in orde was. Bij mij zat er een klein krasje op de lak en dat zijn ze nu aan het wegpoetsen. Verder was ie ook maar voor 20% opgeladen dus ze hebben hem ook nog even aan de supercharger gelegd🙃.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga
Even aan de zakelijke leasers hier die de LM via de werkgever hebben. Haalden / halen jullie echt zelf je auto bij Tesla op? Dat is toch gewoon iets wat de LM lekker mag regelen? Is er iets niet goed bij de oplevering, mogen zij het uitzoeken. Hoef je ook niet te klungelen met vervoer heen / 2 autos. Daarnaast, straks ben jij bij terugname van je auto verantwoordelijk voor zaken die jij bij de oplevering bij Tesla hebt gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Giga schreef op maandag 12 februari 2024 @ 13:24:
Even aan de zakelijke leasers hier die de LM via de werkgever hebben. Haalden / halen jullie echt zelf je auto bij Tesla op? Dat is toch gewoon iets wat de LM lekker mag regelen? Is er iets niet goed bij de oplevering, mogen zij het uitzoeken. Hoef je ook niet te klungelen met vervoer heen / 2 autos. Daarnaast, straks ben jij bij terugname van je auto verantwoordelijk voor zaken die jij bij de oplevering bij Tesla hebt gemist.
Dat puntje zag ik ook, en ze begonnen zelf ook over "je kan je lease auto die je nu hebt niet achterlaten" (heb ik niet, maar ok.). Dus gevraagd of er dan een checklist is die ik moet doorlopen. Reactie: nee, visuele inspectie is voldoende. Dat heb ik zwart op wit staan. Mocht daar later dan moeilijk over gedaan worden, dan kan ik daar op terugvallen; is immers het risico dat de LM neemt door hem niet zelf uit te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga
WhatsappHack schreef op maandag 12 februari 2024 @ 13:27:
[...]
is immers het risico dat de LM neemt door hem niet zelf uit te leveren.
Tsja, vooral dat zij dat risico nemen zou ik zwart op wit willen dan. ☺️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perremans
  • Laatst online: 25-02-2024
Vandaag ook een SMS gehad. Ophalen 1 maart in Utrecht (29-02 was een optie maar dan kan ik helaas niet). Tesla had eerder aangegeven dat ophalen in Utrecht geen optie is, maar nu blijkbaar wel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:01
Criminelis schreef op maandag 12 februari 2024 @ 11:10:
[...]

Ik heb mijn auto ook aangeboden bij Tesla, maar zij bieden hem online aan bij handelaren die daar een bod op kunnen doen. Vervolgens schuiven ze je auto 1:1 door. Het voordeel is wel dat je je auto op de inleverlocatie mag inleveren en ze je inruilwaarde direct verrekenen op de factuur van je nieuwe auto. Wel handig, maar ik kreeg wel ruim 500 euro minder dan bij andere handelaren. Niet een super groot verschil, maar het is toch geld. Ik heb besloten mijn auto zelf te verkopen.

Bij andere verkoopservices moet je je auto na het accepteren van het bod vaak binnen 2 weken inleveren. Ik weet niet hoe dat bij Tesla zit als je levertermijn (zoals we hier toch geregeld lezen) opgeschoven wordt.
Ik heb zojuist een bod van Tesla ontvangen, inderdaad ook €500 minder dan een andere partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
RAJ_B schreef op maandag 12 februari 2024 @ 13:13:
[...]

Welk nummer heb je hiervoor gebeld in Tilburg?
013-7998814

Heb ze net gebeld om de afspraak later in te plannen. Deden ze best moeilijk over, je moet de auto binnen een week ophalen en dat was uiterlijk 11 maart. Ik kon niet eerder dan 13 maart en dat zagen ze dan voor één keer door de vingers 😁

Maar ja met die boerenprotesten zal het toch wel opschuiven naar die datum.

Mijn vin is trouwens nu ook verdwenen.

[ Voor 4% gewijzigd door mytheory op 12-02-2024 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moobie
  • Laatst online: 22-03 22:44
turkeyhakan schreef op maandag 12 februari 2024 @ 12:38:
Er staan genoeg M3's op voorraad hoor, wellicht je order laten omzetten naar een voorraadmodel?

Ik had net gebeld of mijn afspraak niet eerder kon, staat nu begin maart (ja, ik ben ongeduldig :P). Ik had de voorraadmodellen ook al gezien dus ook nog even nagevraagd of dat geen mogelijkheid was. Blijkbaar staan de voorraadmodellen die ze nu laten zien op dezelfde boot, dus dat is ook geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbodinni
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 12-03-2024
turkeyhakan schreef op maandag 12 februari 2024 @ 12:38:

Daar had im toevallig afgelopen vrijdag over gebeld. Deze staan op de Bess en zijn helemaal niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

kolibrie23 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 13:22:
[...]

Fijn dat ie helemaal in orde was. Bij mij zat er een klein krasje op de lak en dat zijn ze nu aan het wegpoetsen. Verder was ie ook maar voor 20% opgeladen dus ze hebben hem ook nog even aan de supercharger gelegd🙃.
Ja ik zag achteraf ook een klein krasje maar dat heb ik zo weggepoetst zo klein het was.
LM kan het heen en weer krijgen, ik ben wel bijna 4 uur van mijn dag kwijt zo door 'm zelf te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
@Moobie en @jimbodinni wat is dat nou weer voor een actie vanuit Tesla zeg. Als er op de website staat "beschikbaar voor afhalen" dan mag je er wat mij betreft vanuit gaan dat die auto's ook klaar staan voor levering (zoals het voorheen werd genoemd). Een "beschikbaar voor afhalen" auto kiezen heeft dan dezelfde termijn als eentje die je zelf kunt samenstellen. Bijzondere gang van zaken (maar die lopen sowieso goed, dat zal het wel zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-05 17:38
Ik kreeg vanochtend ook een SMS dat ik een afleverafspraak kan inplannen, maar als ik dat probeer krijg ik een foutmelding, zowel via de app als via de link in de SMS. Kwestie van blijven proberen, of is er iets echt stuk? Gaat om lease via Autolease Midden Nederland.

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
swbr schreef op maandag 12 februari 2024 @ 15:39:
Ik kreeg vanochtend ook een SMS dat ik een afleverafspraak kan inplannen, maar als ik dat probeer krijg ik een foutmelding, zowel via de app als via de link in de SMS. Kwestie van blijven proberen, of is er iets echt stuk? Gaat om lease via Autolease Midden Nederland.
Even bellen met de dichtstbijzijnde SeC en mogelijk dat zij je gelijk verder kunnen helpen. Snelste weg, dan hier reacties af te zitten wachten en mogelijk een paar dagen in afleverdatum te gaan schuiven...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RAJ_B
swbr schreef op maandag 12 februari 2024 @ 15:39:
Hier het zelfde, net naar Tilburg gebeld en afspraak ingepland. Dus zou even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-04 00:35
Perremans schreef op maandag 12 februari 2024 @ 13:39:
Vandaag ook een SMS gehad. Ophalen 1 maart in Utrecht (29-02 was een optie maar dan kan ik helaas niet). Tesla had eerder aangegeven dat ophalen in Utrecht geen optie is, maar nu blijkbaar wel :-)
Ik zag bij het plannen van een afleverafspraak Tilburg staat (7 maart), terwijl bij een eerder gesprek Utrecht was toegezegd. Ik heb zojuist gebeld en ze gaven aan dat het niet meer gewijzigd kan worden aangezien het het transport al was ingepland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
Tijs_a schreef op maandag 12 februari 2024 @ 16:04:
[...]

Ik zag bij het plannen van een afleverafspraak Tilburg staat (7 maart), terwijl bij een eerder gesprek Utrecht was toegezegd. Ik heb zojuist gebeld en ze gaven aan dat het niet meer gewijzigd kan worden aangezien het het transport al was ingepland.
Hier precies hetzelfde... Blijft bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAJ_B
WhatsappHack schreef op maandag 12 februari 2024 @ 12:35:
"In te plannen vanaf de 15e". Ik denk mooi, doe maar de 15e. Krijg ik SMS: ja, maart dus - niet februari. :+ Afijn, er is een iig een afspraak! Wel jammer dat het 3 weken later is dan in eerste instantie werd aangegeven. :P
Same here, ook vanaf 15 maart op te halen.
In mijn geval een M3 RWD Black, zal dus nog even geduld moeten hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-05 17:38
RAJ_B schreef op maandag 12 februari 2024 @ 15:51:
[...]

Hier het zelfde, net naar Tilburg gebeld en afspraak ingepland. Dus zou even bellen.
Net gebeld met Tesla Delivery en inderdaad meteen een afspraak ingepland voor 15 maart :)

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-05 10:34
Hier een MY rwd black besteld op 2 feb door LM.
Hele tijd lever datum gehad van 7 tot 22 feb.
Maar vandaag is dat aangepast van 2 tot 3 week.

Ik ben bang dat dat hem niet meer gaat worden deze maand.
We wachten rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moobie
  • Laatst online: 22-03 22:44
turkeyhakan schreef op maandag 12 februari 2024 @ 15:18:
@Moobie en @jimbodinni wat is dat nou weer voor een actie vanuit Tesla zeg. Als er op de website staat "beschikbaar voor afhalen" dan mag je er wat mij betreft vanuit gaan dat die auto's ook klaar staan voor levering (zoals het voorheen werd genoemd). Een "beschikbaar voor afhalen" auto kiezen heeft dan dezelfde termijn als eentje die je zelf kunt samenstellen. Bijzondere gang van zaken (maar die lopen sowieso goed, dat zal het wel zijn).
@turkeyhakan Niet helemaal. De voorraadmodellen staan feitelijk op de eerstvolgende boot. Ik denk dat als je nu een auto besteld (en die niet onderweg is) dat de levertijd zo maar toch een paar weken langer kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neovo
  • Registratie: Maart 2020
  • Niet online
sk1nny666 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 16:44:
Hier een MY rwd black besteld op 2 feb door LM.
Hele tijd lever datum gehad van 7 tot 22 feb.
Maar vandaag is dat aangepast van 2 tot 3 week.

Ik ben bang dat dat hem niet meer gaat worden deze maand.
We wachten rustig af.
Hier exact hetzelfde sinds vandaag (met een MY RWD zwart besteld door LM op 30 januari).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zebesco030
Neovo schreef op maandag 12 februari 2024 @ 17:57:
[...]

Hier exact hetzelfde sinds vandaag (met een MY RWD zwart besteld door LM op 30 januari).
Heeft dit te maken met de productie in Berlijn die even stil lag? Mijn MY P is vrijdag besteld en bij mij geven ze 7-8 weken aan…

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• kolibrie23
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-01 09:31
Hier is ie dan! Wat rijdt ie toch heerlijk 🥰 Ik kreeg er 150km Supercharger credits bij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2xNZxXZzIGqjzhxUGxta1ZLRY5I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qY2cxk7Ug8iiLVx2WGSFT1AF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanm3

johanm3

Het kan altijd slechter

M3 RWD stealth grey zwart interieur.
Aankoop 01-02-2024
VIN 02-02-2024
ETA 23-02-2024 / 8-03-2024
SMS ontvangen op 12-02-2024 ( link werkte niet )
Afspraak 18-03-2024 ( na gebeld te hebben )

Gadgets fan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veyron180
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-03 15:50
Hebben mensen hier ervaring met bestellingen via de leasemaatschappij met een minimale afleverdatum?

Ik heb mijn model 3 namelijk een tijdje geleden besteld via Alphabet, maar de afleverdatum staat op 15 februari vanuit Alphabet. Ik heb al een account in de Tesla app maar daar staat de leverdatum nog op 30 april tot 14 juni (nog geen vin).

Gaat Tesla dan proberen vanaf 15 februari een VIN te koppelen? En is het dan handig om gelijk maar even te bellen?

Zou mooi zijn als er nog een rode model 3 beschikbaar is op de G Poseidon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga
veyron180 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 20:38:
Hebben mensen hier ervaring met bestellingen via de leasemaatschappij met een minimale afleverdatum?

Ik heb mijn model 3 namelijk een tijdje geleden besteld via Alphabet, maar de afleverdatum staat op 15 februari vanuit Alphabet. Ik heb al een account in de Tesla app maar daar staat de leverdatum nog op 30 april tot 14 juni (nog geen vin).

Gaat Tesla dan proberen vanaf 15 februari een VIN te koppelen? En is het dan handig om gelijk maar even te bellen?

Wat zegt de LM? Is zeg maar hun job om dit allemaal te regelen. Die kunnen meer met Tesla regelen dan u en ik. Die van mij regelde alles, stond netjes op de dag van de afhaalafspraak iemand voor mijn deur met de nieuwe auto. Wist mij ook een hoop te vertellen over de auto. En die persoon reeds vervolgens weg met mijn oude auto. 👋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

kolibrie23 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 19:12:
Hier is ie dan! Wat rijdt ie toch heerlijk 🥰 Ik kreeg er 150km Supercharger credits bij.

[Afbeelding]
Pro-tip: die IOS blurfunctie doet niet zoveel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veyron180
Giga schreef op maandag 12 februari 2024 @ 20:43:
[...]

Wat zegt de LM? Is zeg maar hun job om dit allemaal te regelen. Die kunnen meer met Tesla regelen dan u en ik. Die van mij regelde alles, stond netjes op de dag van de afhaalafspraak iemand voor mijn deur met de nieuwe auto. Wist mij ook een hoop te vertellen over de auto. En die persoon reeds vervolgens weg met mijn oude auto. 👋
Tot nu toe neemt de LM gewoon de informatie over van Tesla omtrent de verwachte levertijd. Ik was wel benieuwd of andere mensen hier ook ervaring mee hadden anders ga ik er donderdag sowieso zelf even achteraan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
veyron180 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 20:38:

Tesla belde mij daar toevallig over. Tesla gaf aan dat ze hem 1 tot 2 weken voor die minimale levertijd "pas" gaan bestellen. Als er dan al veel orders binnen zijn gekomen en er is simpelweg geen auto meer beschikbaar voor je, dan val je net buiten de boot. Het is dan ook een minimale afleverdatum, niet een maximale. 8)7

Tegen mij werd gezegd "Als je LM doorgeeft dat ie meteen geleverd mag worden, dan kan ik de bestelling nu doorvoeren". (Nu bleek dat het in mijn geval een miscommunicatie was en de auto al lang en breed door Tesla besteld was die dag, maar dat terzijde. :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veyron180
WhatsappHack schreef op maandag 12 februari 2024 @ 21:38:
[...]

Tesla belde mij daar toevallig over. Tesla gaf aan dat ze hem 1 tot 2 weken voor die minimale levertijd "pas" gaan bestellen. Als er dan al veel orders binnen zijn gekomen en er is simpelweg geen auto meer beschikbaar voor je, dan val je net buiten de boot. Het is dan ook een minimale afleverdatum, niet een maximale. 8)7

Tegen mij werd gezegd "Als je LM doorgeeft dat ie meteen geleverd mag worden, dan kan ik de bestelling nu doorvoeren". (Nu bleek dat het in mijn geval een miscommunicatie was en de auto al lang en breed door Tesla besteld was die dag, maar dat terzijde. :P)
Dat is goed om te horen! Dan ga ik morgen maar eens Tesla bellen aangezien de minimale afleverdatum al over 3 dagen is, misschien heb ik ook net zo veel mazzel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry-
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-01 16:04
Knip, dat is niet de bedoeling.

[ Voor 80% gewijzigd door Taro op 12-02-2024 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TK_
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20-02-2024

TK_

Ik heb afgelopen week als verwachtte levertijd gekregen 18 feb - 3 maart. Kan het nog gebeuren dat dit flink wordt vertraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
TK_ schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 00:01:
Ik heb afgelopen week als verwachtte levertijd gekregen 18 feb - 3 maart. Kan het nog gebeuren dat dit flink wordt vertraagd?
Ja in principe wel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hantheman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-05 07:59
Bestelling geplaatst: Stealth Gray M3 Verwachte levertijd: Februari 24 - Maart 09

Spannend dit is voor het eerst dat ik een nieuwe auto koop.
Hoop ook dat het goed gaat met de SEPP aanvraag, op de factuur staat nu 45.990,00 maar daar kan ik dus 1000,- afleverkosten en recyclevergoeding van af trekken zodat ik onder de magische 45k grens kom.

Zo nu eens lekker van dromen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAJ_B
TK_ schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 00:01:
Bij mij is 19feb - 4maart uiteindelijk een ophaaldatum van 15 maart geworden, en hier waren ze bij Tesla vrij zeker van maar ook dat weet je maar nooit.
Pagina: 1 ... 13 ... 59 Laatste

Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.