Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonPoedersuiker
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 22-02-2024
Het ‘verlossende sms’je’ gekregen van Tesla. Mijn M3 LR AWD in Stealth Grey met wit interieur ga ik ophalen op 23 februari in Tilburg.

Besteld op 05-12 via de LM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolle Dries
  • Laatst online: 27-02-2024
Dolle Dries schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 09:37:
Ik doe ook maar mee:

8-1-2024 besteld
pearl white, zwart interieur
M3 RWD

verwachte levering 10-2 / 24-2

Ik ben nog in afwachting van een leveringsSMS
Gisteren het verlossende SMSje gehad, de 28e feb mag ik hem ophalen in Tilburg. Wat kan wachten lang duren!
Tenzij je een audi kiest, lees ik net. 2 jaar wachttijd!!!

[ Voor 7% gewijzigd door Dolle Dries op 02-02-2024 08:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tombola
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-06 12:46
Jessedg90 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 18:55:
[...]

Heel snel! Ook wit?
Hier is die 24 jan besteld, ook maandag halen!
Nee, een zwarte, gekozen 2 dagen nadat die kleur niet meer gratis was, wel na de prijsverlaging, dus uiteindelijk € 300 duurder dan voor de prijsverlaging 8)7

Ik kreeg van de leasemaatschappij te horen dat accessoires zoals een trekhaak niet direct geleverd worden maar dat je die via de tesla app moet "bestellen" ook als zit het dus wel in je leasecontract. Iemand hier ervaring mee?
Ik moet er dus vanuit gaan dat er nu geen trekhaak bij zit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Giga
  • Laatst online: 24-04-2024
Dolle Dries schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 08:42:
[...]

Gisteren het verlossende SMSje gehad, de 28e feb mag ik hem ophalen in Tilburg. Wat kan wachten lang duren!
Tenzij je een audi kiest, lees ik net. 2 jaar wachttijd!!!
2,5 zelfs FFS! 8)7
RoelG79 in "Het Audi Q4 E-Tron leveringen topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanm3
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-06 14:27

johanm3

Het kan altijd slechter

Aii 2 jaar wachten op een Audi. Hopelijk was het het waard ;)

Vandaag is mijn inruil auto gekoppeld aan het account en in mindering gebracht op de totaalsom plus het VIN ontvangen.

M3 RWD stealth grey zwart interieur.
Aankoop 01-02-2024
VIN 02-02-2024
ETA 23-02 / 8-03

Gadgets fan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolibrie23
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-01 09:31
johanm3 schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 11:10:
Aii 2 jaar wachten op een Audi. Hopelijk was het het waard ;)

Vandaag is mijn inruil auto gekoppeld aan het account en in mindering gebracht op de totaalsom plus het VIN ontvangen.

M3 RWD stealth grey zwart interieur.
Aankoop 01-02-2024
VIN 02-02-2024
ETA 23-02 / 8-03
Ik wilde mijn auto inruilen bij Tesla. Eind 2023 kreeg ik een waardebepaling en ben hiermee akkoord gegaan. Door vertraging in het leveringsproces is de levering van de M3 pas volgende week maar afgelopen maandag verliep dus het inruilaanbod voor mn huidige auto (geldt volgens mij een maand). Ik heb opnieuw de waarde door Tesla laten uitrekenen maar was opeens 10% lager. Echt vervelend! Ik ga nu maar elders mn auto verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LigeTRy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:05
En een paar dagen voor de levering alsnog een vertraging voor m'n kiezen. Afspraak stond 5 feb en is nu verplaatst naar 7 feb.

M3 RWD Red, eentje vanaf te hoegh trapper. Inmiddels bijna een maand tussen aankomst boot en uitlevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:14
SL65 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 12:24:
Hier ook bericht gehad.

28 december besteld (LM in NL). Net SMS gehad dat ik het ophalen kon plannen. Nu 6 februari gepland. Het gaat om een Model 3 RWD in het wit.
Krijg zojuist een SMS dat er mogelijk vertraging kan ontstaan door de protesten in België. Ik zou nog bericht krijgen mocht het echt vertraging geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 13:49
Ik ben net gebeld dat mijn levering van komende dinsdag verplaatst is naar vrijdag, ze verwachten 'm pas donderdagavond binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cautje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:55
Zojuist via SMS:

Tesla Update - We informeren u dat er een mogelijk vertraging kan ontstaan bij de levering van uw Tesla. Protesten in Belgie zorgen op dit moment voor vele logistieke vertraging. We volgen de ontwikkelingen op de voet en houden u op de hoogte betreft de gevolgen voor uw levering. Als u geen bericht van ons ontvangt, blijft de levering zoals gepland staan. Dank voor uw begrip in deze situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolibrie23
cautje schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 14:18:
Zojuist via SMS:

Tesla Update - We informeren u dat er een mogelijk vertraging kan ontstaan bij de levering van uw Tesla. Protesten in Belgie zorgen op dit moment voor vele logistieke vertraging. We volgen de ontwikkelingen op de voet en houden u op de hoogte betreft de gevolgen voor uw levering. Als u geen bericht van ons ontvangt, blijft de levering zoals gepland staan. Dank voor uw begrip in deze situatie.
Ik kreeg deze ook zojuist binnen. Geduld is een hele schone zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-06 10:52
Staan jullie auto's die nu vertraagd zijn gepland voor ophalen in Tilburg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
dimocash schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 16:13:
MY RWD Blk in Utrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-06 23:06

Sebazzz

3dp

kolibrie23 schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 15:42:
[...]

Ik kreeg deze ook zojuist binnen. Geduld is een hele schone zaak
In dit geval stinkt deze zaak naar mest.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Ja :( Van 1-feb naar 2-feb naar 7-feb.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasonv
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-03-2024
In belgie kreeg ik dat bericht ook (voor een model Y...) ik belde... ja.. fout van een medewerker.. dus ik gok dat ze dat naar alle wachtenden hadden verzonden ipv de M3's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artisyy
  • Laatst online: 10-05 11:45
Daarnet weer gebeld met Tesla België voor mijn wekelijkse update. Het transport is bevestigd. Medewerker zei wel dat het op papier is bevestigd, dus er kan nog altijd iets tussenkomen.
Ik kon ook meteen een afspraak maken. Dus als alles goed verloopt, rij ik volgende vrijdag met een MY LR MCR zwart interieur! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SL65
Ja Tilburg, maar tot nu toe nog niks qua vertraging. Puur een update over de actuele situatie.

[ Voor 7% gewijzigd door SL65 op 02-02-2024 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
Betreffen dit auto’s die nog vanuit België (Zeebrugge) naar Nederland moeten komen?
Die van mij staat al in Tilburg, hoop dat het niet ook wordt vertraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Weet iemand hoe dit fiscaal zit qua bijtelling? Kenteken heb ik al een paar dagen geleden ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanm3

johanm3

Het kan altijd slechter

kolibrie23 schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 13:04:
[...]

Ik wilde mijn auto inruilen bij Tesla. Eind 2023 kreeg ik een waardebepaling en ben hiermee akkoord gegaan. Door vertraging in het leveringsproces is de levering van de M3 pas volgende week maar afgelopen maandag verliep dus het inruilaanbod voor mn huidige auto (geldt volgens mij een maand). Ik heb opnieuw de waarde door Tesla laten uitrekenen maar was opeens 10% lager. Echt vervelend! Ik ga nu maar elders mn auto verkopen.
Ik acht de kans bij mij ook wel redelijk klein dat het allemaal op tijd lukt. Bod is idd 30 dagen geldig ( vanaf 29 jan 23 ). Verwachte levering 23 feb. - 6 mrt. Poseidon komt aan op 21 feb in Zeebrugge...

Gadgets fan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pascalw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-05 21:06
dimocash schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 19:43:
Betreffen dit auto’s die nog vanuit België (Zeebrugge) naar Nederland moeten komen?
Ja, dat lijkt me wel. Mijn auto stond ook op de Hoegh Trapper en is vandaag geleverd (afspraak is niet verplaatst). Ik had woensdag nog geïnformeerd of de stakingen van invloed waren op de levering, maar toen werd aangegeven dat de auto al in Tilburg was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:25

MazeWing

The plot thickens...

Echt belachelijk dat het nu, jaren na corona en chiptekorten, nog steeds zo slecht gesteld is bij een boel merken. Wat dat betreft is Tesla een verademing qua levertijden.

Wat is in hemelsnaam de reden dat je nog steeds bij veel merken 6-12 maanden mag wachten en uitschieters, zoals bij Audi, meer dan 2 jaar?? Tegen de tijd dat je de auto hebt staat de refresh al voor de deur.... 8)7 |:(

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

pascalw schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 20:07:
[...]

Ja, dat lijkt me wel. Mijn auto stond ook op de Hoegh Trapper en is vandaag geleverd (afspraak is niet verplaatst).
Hoe kan daar zo'n verschil in zitten? :? Ik zou gisteren mijn auto krijgen, toen vandaag en nu pas woensdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
dimocash schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 19:43:
My komt uit Duitsland volgens de vin, maar het rommelt rondom NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Sebazzz schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 19:51:
Weet iemand hoe dit fiscaal zit qua bijtelling? Kenteken heb ik al een paar dagen geleden ontvangen.
Wat bedoel je precies?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolibrie23
Sebazzz schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 22:55:
[...]

Hoe kan daar zo'n verschil in zitten? :? Ik zou gisteren mijn auto krijgen, toen vandaag en nu pas woensdag.
Vervelend, ik denk dat er ook een factor van willekeur achter zit.

Ik ga komende woensdag ook naar Tilburg maar kreeg ook de sms met de waarschuwing dat levering mogelijk uitgesteld gaat worden. Maar als ik eenmaal in de M3 zit, ben ik een gelukkig mens en vergeet ik dit weer :-).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jonazzty
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 26-03-2024
Gisteren eindelijk mijn M3 in ontvangst mogen nemen ! JEEJ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Nou, ik begreep van een collega dat de bijltelling ingaat op moment van op kenteken zetten, niet het moment dat je bij de Tesla dealer wegrijdt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sebazzz schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 10:44:
[...]
Nou, ik begreep van een collega dat de bijltelling ingaat op moment van op kenteken zetten, niet het moment dat je bij de Tesla dealer wegrijdt.
Als jij de berijder van de auto bent gaat doorgaans de bijtelling in. Dat is dus meestal de dag dat het kenteken op naam gezet wordt.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Niet online
Sebazzz schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 10:44:
[...]
Nee, zoals hierboven, pas als de auto op naam gezet wordt.
Of eigenlijk pas vanaf het moment dat je de auto krijgt.

Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

kolibrie23 schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 09:54:
[...]

Vervelend, ik denk dat er ook een factor van willekeur achter zit.
Ja, irritant, ik heb de bestelling al in juli gedaan, contract van de huidige wagen liep in december af :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Einde van blokkade in Zeebrugge, "maar het kan een week duren voor vertraging is weggewerkt""Er is al wel wat beweging in gekomen", vertelt Dirk De fauw, burgemeester van Brugge en ondervoorzitter van de haven. "Vrachtwagens die de haven wilden verlaten, die kunnen vertrekken, dat is geen probleem. Maar vrachtwagens die een terminal als bestemming hebben om hun lading te lossen of op te laden, zij moeten nog wachten. De terminals kunnen die grote massa niet aan."

Volgens De fauw kan het tot een week duren voor alles genormaliseerd is. "Bij ICO Terminals hebben ze een achterstand van 1.800 vrachtwagens, dat is een heel pak. Sommige vrachtwagens zullen inderdaad zo lang nog moeten wachten."
Hopelijk komt er snel schot in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
M3 is besteld! (RWD UR, via LM) Als ik hier zo zit te lezen moet ik hem niet voor April verwachten, dat is wel balen. :P Ben benieuwd. Eerste EV, hopelijk bevalt het en valt er te leven met de range.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LigeTRy
WhatsappHack schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 16:02:
M3 is besteld! (RWD UR, via LM) Als ik hier zo zit te lezen moet ik hem niet voor April verwachten, dat is wel balen. :P Ben benieuwd. Eerste EV, hopelijk bevalt het en valt er te leven met de range.
Gaaf, het wachten duurt tergend lang, maar uiteindelijk maakt t ook niet uit. Qua range ga je ook prima uitkomen met alle laadpalen overal. Ik kom net terug uit Oostenrijk (helaas met ICE want mn Tesla mag ik woensdag ophalen) en was weer verbaasd hoeveel palen (en superchargers) ik meer zag dan vorig jaar. En dat zonder er actief naar aan het zoeken was ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:45
Gefeliciteerd in een mooie kleur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanm3

johanm3

Het kan altijd slechter

Neeee toch? April?! Mag hopen van niet 😅
Wat geeft de app aan als verwachte leverdatum?

Ik heb dezelfde maar dan in stealth grey besteld. 23 feb - 8 mrt

Gadgets fan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAJ_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-09-2024
Op 2-2 via LM een M3 RWD Black met zwart interieur en standaard wielen in bestelling gezet.
Vandaag verwachte leverdatum ontvangen vanuit LM voor 01-04-2024

Nog geen verdere info ontvangen dan deze eerste verwachte leverdatum.
Is er kans dat dit nog naar voren geschoven wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LigeTRy
RAJ_B schreef op maandag 5 februari 2024 @ 08:35:
Op 2-2 via LM een M3 RWD Black met zwart interieur en standaard wielen in bestelling gezet.
Vandaag verwachte leverdatum ontvangen vanuit LM voor 01-04-2024

Nog geen verdere info ontvangen dan deze eerste verwachte leverdatum.
Is er kans dat dit nog naar voren geschoven wordt?
Levertijd vanuit de LM is vaak wat conservatief, heb je de Tesla app al? En staat de auto daar al in?
De levertijden in de Tesla app zijn over het algemeen een iets betrouwbaarder (want die weten daadwerkelijk waar de auto is, de LM niet), maar zijn zeker geen garantie voor een exacte datum totdat je daadwerkelijk een afspraak hebt gepland, en zelfs dan wordt ie nog wel eens verplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAJ_B
LigeTRy schreef op maandag 5 februari 2024 @ 08:43:
[...]

Levertijd vanuit de LM is vaak wat conservatief, heb je de Tesla app al? En staat de auto daar al in?
De levertijden in de Tesla app zijn over het algemeen een iets betrouwbaarder (want die weten daadwerkelijk waar de auto is, de LM niet), maar zijn zeker geen garantie voor een exacte datum totdat je daadwerkelijk een afspraak hebt gepland, en zelfs dan wordt ie nog wel eens verplaatst.
Nee heb nog niet de Tesla app, dient de inlog hiervan door de LM aangeleverd te worden of kan ik zelf een account aanmaken met het emailadres dat bekend is bij LM?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17:35
RAJ_B schreef op maandag 5 februari 2024 @ 09:36:
[...]

Nee heb nog niet de Tesla app, dient de inlog hiervan door de LM aangeleverd te worden of kan ik zelf een account aanmaken met het emailadres dat bekend is bij LM?
De LM kan jouw e-mailadres koppelen, vervolgens kun je daarmee de status volgen vanuit de app van Tesla.

Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LigeTRy
RAJ_B schreef op maandag 5 februari 2024 @ 09:36:
[...]

Na een tijdje krijg je een SMS (waarschijnlijk op je werktelefoon), maar je kan het wat frontrunnen door inderdaad een account aan te maken met het email adres wat aan de LM is doorgegeven.

dergelijk informatie staat ook in het TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
SL65 schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 14:06:
[...]

Krijg zojuist een SMS dat er mogelijk vertraging kan ontstaan door de protesten in België. Ik zou nog bericht krijgen mocht het echt vertraging geven.
Nu echt vertraagd. Verplaatst van 6 februari naar 9 februari helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

SL65 schreef op maandag 5 februari 2024 @ 12:29:
[...]

Nu echt vertraagd. Verplaatst van 6 februari naar 9 februari helaas.
Nu 12 februari bij mij :(

1 -> 2 -> 7 -> 12....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:17
Sebazzz schreef op maandag 5 februari 2024 @ 13:37:
[...]

1 -> 2 -> 7 -> 12....
Das toch ... Kan je niet bellen met Tilburg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolibrie23
Sebazzz schreef op maandag 5 februari 2024 @ 13:37:
[...]

1 -> 2 -> 7 -> 12....
Pfff, ik heb het met je te doen. Dit is echt een fors uitstel…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandeefke
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 14-04 22:41
Via ALD bestelling op 30/10/23 M3 RWD, grijs met trekhaak en zwart interieur.
Woensdag 7/2, mag ik hem ophalen (eindelijk) was normaal voorzien voor 1/12/2023, maar zat vertraging op.

Tesla heeft hem bij mijn werkgever gebracht + 4 seizoen banden door aparte maatschappij van de LM.
Ik tel af :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
Rogar schreef op maandag 5 februari 2024 @ 13:45:
[...]

Maar die auto staat er toch al?
Dan waarom dan het uitstel?
Dit begrijp ik niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Rogar schreef op maandag 5 februari 2024 @ 13:45:
[...]

Tsja, vrijdag 9 was ook een optie maar dan heb ik geen vervoer, en hij wist niet zeker of de auto er dan wel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

dimocash schreef op maandag 5 februari 2024 @ 13:56:
[...]

Maar die auto staat er toch al?
Dan waarom dan het uitstel?
Dit begrijp ik niet echt.
Nee, die auto staat in Zeebrugge nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
Sebazzz schreef op maandag 5 februari 2024 @ 13:57:
[...]

Ze hadden aangegeven dat wegwerken van de achterstanden door de staking 1 a 2 weken kon kosten. Misschien krijg je straks nog een sms met uitstelling. Als je daar vanuit gaat, kan het alleen maar meevallen als je hem eerder op mag halen.

Maar kan me de frustratie goed voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
Sebazzz schreef op maandag 5 februari 2024 @ 13:57:
[...]

Aha, vandaar de uitstel. Ik begrijp het.
Wel erg :( :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LigeTRy
kolibrie23 schreef op maandag 5 februari 2024 @ 13:45:
[...]

Pfff, ik heb het met je te doen. Dit is echt een fors uitstel…
Ach, denk nog maar eens aan die eerdergenoemde Audi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolibrie23
Hier ook bericht van Tesla: van 7 feb naar 12 feb….😔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tombola
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-06 12:46
tombola schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 09:32:
[...]

Nee, een zwarte, gekozen 2 dagen nadat die kleur niet meer gratis was, wel na de prijsverlaging, dus uiteindelijk € 300 duurder dan voor de prijsverlaging 8)7

Ik kreeg van de leasemaatschappij te horen dat accessoires zoals een trekhaak niet direct geleverd worden maar dat je die via de tesla app moet "bestellen" ook als zit het dus wel in je leasecontract. Iemand hier ervaring mee?
Ik moet er dus vanuit gaan dat er nu geen trekhaak bij zit?
Zo, net opgehaald, trekhaak zat er zelfs al bij 8) . Helaas deden de camera's aan de rechterkant het niet. Hiervoor een serviceafspraak moeten maken. :(
Hoop dat alles snel goed komt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
Tot mijn grote vreugde zie ik mijn bestelde Model 3 Long Range in mijn Tesla account staan met een reserveringsnummer, de auto heeft alleen nog geen banden, maar dat terzijde. :+

Alleen zodra ik de reservering wil bekijken gebeurd er verder niets.

Iemand die weet wat dit kan zijn?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8CJ9Y7RfhUlh1qVI-ADoiaI_gjU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LF39rZxTOvsjiHIdcA1TI07l.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rogar
Davidas schreef op maandag 5 februari 2024 @ 18:44:
Tot mijn grote vreugde zie ik mijn bestelde Model 3 Long Range in mijn Tesla account staan met een reserveringsnummer, de auto heeft alleen nog geen banden, maar dat terzijde. :+

[Afbeelding]
Ik heb hetzelfde op de site van Tesla, maar via de app kan ik wel een VIN zien. Komt denk ik doordat de auto door de LM is besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Davidas schreef op maandag 5 februari 2024 @ 18:44:

[Afbeelding]
Het betekent niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAJ_B
LigeTRy schreef op maandag 5 februari 2024 @ 08:43:
[...]

Aangemeld via Tesla app, de M3 staat er inmiddels ook in met VIN
Verwachte leverdatum 19 feb - 4 maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-06 18:40
Er staat vermeld als mee te nemen naar de ophaalafspraak:

Kopie van uw huidige autoverzekeringsbewijs (of bewijs van Tesla-polis, indien vereist)

Dien ik die echt geprint te overhandigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandeefke
  • Laatst online: 14-04 22:41
Vraagje,

Morgen mag ik mijn model 3 RWD afhalen.
Wat moet er allemaal bijzitten?

USB stick (dashbord)
Granny charger (Schuko stekker)
Blauwe laadkabel
First aid kit
Compressor voor de banden en herstel kit
Brandblusser
Gele vest
Gevarendriehoek
Oog voor depanage

Nog andere dat ik vergeten ben?

Dank!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Niet online
Hertog_Martin schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 11:38:

Kopie van uw huidige autoverzekeringsbewijs (of bewijs van Tesla-polis, indien vereist)

Megat in "Het grote Tesla Levering topic #2"

Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-05 23:28
Vanmorgen gebeld door Tesla dat de levering van mijn M3 niet door kan gaan. Auto staat nog in Zeegbrugge door de stakingen/protesten. Herpland naar maandag.

Inmiddels wel een beetje klaar met de steeds latere levering. 15 december ‘23 had hij initieel geleverd moeten worden…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-06 18:44
Pandeefke schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 11:56:
Vraagje,

Morgen mag ik mijn model 3 RWD afhalen.
Wat moet er allemaal bijzitten?

USB stick (dashbord)
Granny charger (Schuko stekker)
Blauwe laadkabel
First aid kit
Compressor voor de banden en herstel kit
Brandblusser
Gele vest
Gevarendriehoek
Oog voor depanage

Nog andere dat ik vergeten ben?

Dank!
toon volledige bericht
Gezien de gebruikte woorden gaat het om België? Want in NL wordt er geen blusser, en banden compressor en herstelkit geleverd.

Maar als je toch gaat controleren pak er een checklist bij voor de betreffende auto, even googlen en je vind er wel 1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metrik
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02-06 12:55
Klopt, ik stelde die vraag destijds.
Werd inderdaad niet naar gevraagd bij het afhalen (nu 3 weken geleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megat
  • Laatst online: 22:16
Hertog_Martin schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 11:38:
Toen wij onze auto ophaalden, werd er niet naar verzekering gevraagd. Dit schijnt alleen zo te zijn als je via Tesla de auto hebt verzekerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Nog mensen die vandaag of gister een auto hebben opgehaald? Ik hoop erg dat ik vrijdag inderdaad aan de beurt ben, maar heb er wel wat twijfel over met de huidige problemen in Nederland/België.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-06 18:40
Megat schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 14:27:
[...]
Toen wij onze auto ophaalden, werd er niet naar verzekering gevraagd. Dit schijnt alleen zo te zijn als je via Tesla de auto hebt verzekerd
Duidelijk, thx.

Deze mail gekregen:
150 km gratis Supercharging

Als gevolg van nieuw beleid in de sector moet uw voertuig worden vervoerd met een maximale lading van de batterij van 50%. Dit betekent dat de laadtoestand van de batterij van uw Model Y op de leveringsafspraak lager kan zijn dan voor Tesla gebruikelijk is.

Ter compensatie van dit ongemak geven wij u 150 km gratis Supercharging*. U kunt uw Supercharging-tegoed enkele dagen na de levering bekijken in het gedeelte 'Refereren en verdienen' in de Tesla-app.
Met ~50% kom ik wel thuis iig, maar FYI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Hertog_Martin schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 16:49:
[...]

Deze mail gekregen:

[...]

Met ~50% kom ik wel thuis iig, maar FYI.
Die heb ik al twee keer gekregen met die vertragingen, net zoals de SMS met het kenteken.
Heb ik straks ook 2x150km supercharging? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rogar
Sebazzz schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 17:31:
[...]

Die heb ik al twee keer gekregen met die vertragingen, net zoals de SMS met het kenteken.
Heb ik straks ook 2x150km supercharging? :+
Zie eerst die auto maar eens te krijgen 😇😇

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bonjour
  • Laatst online: 17-04 23:04
Ze proberen de autos wel vol geleverd af te leveren. In de afleverhal staan veel laders, en die zijn constant in gebruik om de af te leveren autos vol te laden.

Geen garantie dat ie vol is als je hem op komt halen, maar kans is vrij groot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Rogar schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 18:31:
[...]

Zie eerst die auto maar eens te krijgen 😇😇
Breek me de bek niet open.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• LigeTRy
Geen smsjes met verplaatsingen gehad, dus ik zit nu dan toch echt in de trein. Ondanks dat ie al een tijd aan wal staat en het door verschillende redenen langer heeft geduurd, binnen iets meer dan een maand ophalen is toch erg netjes voor een auto.

05-01 besteld door LM
10-01 aangekomen in Zeebrugge met hoegh trapper, ophalen zou eerst de 24e kunnen
<Heel veel geduld>
07-02 ophalen in Tilburg

M3 RWD Rood met zwart interieur.

Zodra ik m ergens heb geparkeerd zal ik voor jullie een paar kiekjes schieten.

Omdat ik m zo ophaal zal ik mijn order update script ook niet meer kunnen onderhouden, zie je een verbetering, schiet dan even een Issue of Pull request in.

Succes met wachten allemaal! Zoek steun bij elkaar ;)

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• LigeTRy
Zoals beloofd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JmpxQEtb5GuM55SaLgog8_MukSk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fuNqWBdTEzj13GTb65IHPUgC.png?f=fotoalbum_large

Ophalen ging zoals verwacht en meermaals benoemd, rustig alles bekeken en ingesteld. Na 20 minuutjes weggereden met 47% batterij. Geen bijzonderheden behalve dat de vloermat achterin wat gek lag, maar dat was ook alles.

Als ie van jezelf is rijdt ie nog lekkerder dan tijdens een proefrit ;) *O* *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Giga
  • Laatst online: 24-04-2024
LigeTRy schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 11:45:
Zoals beloofd

[Afbeelding]

Ophalen ging zoals verwacht en meermaals benoemd, rustig alles bekeken en ingesteld. Na 20 minuutjes weggereden met 47% batterij. Geen bijzonderheden behalve dat de vloermat achterin wat gek lag, maar dat was ook alles.

Prachtige kleur blijft het. Heb zitten twijfelen tussen wit en rood. Uiteindelijk toch voor wit gekozen want ik vond die mooier op de nova velgen. Maar zou net zo blij zijn geweest met rood... Of... misschien toch nog ietsjes blijer met rood achteraf...? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
VIN nummer is binnen! Verwachte aankomst: 25 feb. Verwachte levering: 26feb-9maart. Ik ben heel benieuwd. :) (M3 RWD UR LM)

[ Voor 6% gewijzigd door WhatsappHack op 07-02-2024 12:03 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
WhatsappHack schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 12:03:
VIN nummer is binnen! Verwachte aankomst: 25 feb. Verwachte levering: 26feb-9maart. Ik ben heel benieuwd. :) (M3 RWD UR LM)
Nice! Hoe veel tijd zat er tussen RN en VIN?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:25

MazeWing

The plot thickens...

LigeTRy schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 11:45:
Zoals beloofd

[Afbeelding]

Wat een prachtige kleur blijft het toch! Als ik een model 3 genomen had dan zou ik ook voor de rode gegaan zijn.

Jammer dat ze de ultra red in Europa niet aanbieden op de Y, hier moeten we het doen met 🍆 kleur...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
24 Januari heb ik de Model Y RWD mogen halen om 17.00 uur. Ik kwam om 16.30 binnen na mijn oude leasewagen ingeleverd te hebben bij een VW vestiging dicht in de buurt van de Tesla dealer in Groningen.

Direct kwamen ze naar mij toe dat er iemand niet was komen opdagen om zijn wagen op te halen dus die van mij stond al klaar (hoe dan.. :? )

En daar stond hij/zij/het dan.. Een schitterende witte Model Y. Performance.

Ik neem deze graag mee zei ik, maar dat is niet mijn auto. Beste man ging het VIN nummer nog even checken en kwam tot dezelfde conclusie. Mijn auto stond nog bij de poetser, of ik nog even geduld had |:(

Rondje om de auto gaf een paar kleine aandachtspuntjes welke direct opgepakt werden, niets bijzonders.

Maar toen was het eindelijk zover. Na een overbodige uitleg over de werking van de wagen, want, na een half jaar elk fimpje/fora/review bekeken te hebben bleek mijn kennis verder te reiken dan de knaap met google die naast me zat. Maar Bless him, hij werkte er nog maar net.

Begrijp me niet verkeerd, de algehele ervaring/indruk van de Tesla dealer in Groningen is perfect. Ten alle tijd correct te woord gestaan en direct geholpen.

Ik kreeg de auto mee met 91% accu. Via een kleine omweg ben ik naar huis gereden om in de avond na het eten een supercharger in de buurt te zoeken. Laat deze pas 17 km verderop zitten dus direct een mooi excuus voor een ritje.

De volgende ochtend direct de auto bij de lokale bandenboer achtergelaten voor de winterwissel, want de dag daar weer op zou ik naar het Oostenrijkse Sölden vertrekken voor een weekje op de latten. Na de winterwissel de nieuwe doppen geplaatst, auto ingepakt en op pad!

Ik kan eerlijk zeggen dat ik niet vaak zo relaxed op reis ben geweest. De verplichte stops waren erg aangenaam. Over die 1000 km heb ik 5 keer moeten stoppen en gemiddeld waar mogelijk in duitsland 140-150 km/u aangehouden (uitschieters tot aan de snelheidsbegrenzer, hij zit er echt ). Per lading kwam ik dan ong 200-250 km ver. Laden steeds van ong 10% tot 75-85% in 10-15-20 min.

Terugreis op dezelfde manier, heerlijk ontspannen afgelopen weekend weer thuis gekomen. Ondertussen staat er ruim 2500 km op de teller.

Irritaties? Alleen de al bekende zaken:
* Ruitenwissers, doen het wanneer niet nodig en vice versa
* Hoedenplank, useless piece of ****

Verder nog vol in de wittebroodsweken. Voor de mensen die nog wachten, heel veel succes, het is echt de moeite waard!

Hieronder wat sfeerplaatjes:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dQMq7fkD0AiPobSRjqCoMuyCbrc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/diPZJogO2nOoc0DhPU5ijc8S.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W_NDK1jZHtciJq_csyFZpncWdN0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qBSkYdM0M3qeZ63Yx5WAsCun.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qS-h1pLmPIsYbsK-8NxXUm7QHbs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qy7DrBnH4S5zMNy1LVe3gBuZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WhpJVoPAWiQOkskv5GOK4Asc2mw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2DEhoXKlsvmkJn7HGV7cqUgm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5JjR9Lj26djnzP6bq9PS_Ff1THQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G2p3O3mCtlmgBYPGqqIxzLOu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasonv
jasonv schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 14:07:
[...]

Inschrijvingsbewijs ondertussen al ontvangen... telefonisch: nog steeds in Duitsland

+ levertijd aangepast, nu max tot Februari 08 ;(
Nadat de aflevering was verschoven naar maandag de 12e, en dan telefonisch naar vrijdag de 9e met melding dat de wagen normaal binnenkomt ergens donderdag de 8e (daar stond eerst een aflevermoment op) daarnet gebeld en ik mag de MY LR vandaag ophalen... maar dan kan ik niet |:( dus morgennamidag eindelijk zover..
een maand wachten op op een wagen die "onderweg" stond... niet zo fijn.. hopelijk ben ik dat morgenavond al vergeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Davidas schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 12:21:
[...]

Nice! Hoe veel tijd zat er tussen RN en VIN?
Een paar uur tops :) ‘s middags besteld en verschenen in de app met RN, toen ik ‘s gisteravond keek was ook een VIN toegewezen. Let wel: als je hem via een LM hebt die een latere leverdatum meegeven dan kan het sowieso langer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
WhatsappHack schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 15:49:
[...]

Een paar uur tops :) ‘s middags besteld en verschenen in de app met RN, toen ik ‘s gisteravond keek was ook een VIN toegewezen. Let wel: als je hem via een LM hebt die een latere leverdatum meegeven dan kan het sowieso langer duren.
Dit staat er in de mail die ik gisterochtend heb ontvangen mbt de leverdatum.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A9lmHioH9V0HcpROsSdCw9fJKDQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y0tWT4lsYzcu94xvsaURFWmc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blinky
  • Laatst online: 17:18
Davidas schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 16:09:
[...]

Dit staat er in de mail die ik gisterochtend heb ontvangen mbt de leverdatum.

[Afbeelding]
Idem hier, zelfde mail gehad gisterochtend. Model Y RWD. Op 4 februari door de LM besteld. Nog geen VIN in de app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-04 22:10
Mijn model 3 op 1 Feb besteld, vandaag 7 Feb VIN toegewezen gekregen en levering staat voor 24 Feb - 9 MRT.

Gaat zoals ze vooralsnog aangeven vrij snel, kan er vanuit gaan dat hij dus al op de boot staat.

Model 3 stealth Grey op 18" met black interior. Standard range.

[ Voor 3% gewijzigd door akaQ op 07-02-2024 20:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:32
akaQ schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 20:08:
Mijn model 3 op 1 Feb besteld, vandaag 7 Feb VIN toegewezen gekregen en levering staat voor 24 Feb - 9 MRT.

Gaat zoals ze vooralsnog aangeven vrij snel, kan er vanuit gaan dat hij dus al op de boot staat.

Model 3 stealth Grey op 18" met black interior. Standard range.
Waarschijnlijk staat ie ook op de Poseidon (een hoop autos van Tweakers staan erop aan de datumranges te zien) Die meert waarschijnlijk op 20/2 aan in Zeebrugge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaQ
Rhndy schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 20:35:
[...]

Waarschijnlijk staat ie ook op de Poseidon (een hoop autos van Tweakers staan erop aan de datumranges te zien) Die meert waarschijnlijk op 20/2 aan in Zeebrugge.
Dat vermoeden had ik inderdaad ook, en vanaf zeebrugge nog transport naar Utrecht. Dus reken voor het gemak 14 dagen bij de 20e op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bakkerty
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-04 21:38
Ik denk dat Giga-Berlin toch echt even dicht is… ik wacht al 14 dagen op een VIN van mijn bestelde MY-LR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
Bakkerty schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 21:49:
Ik denk dat Giga-Berlin toch echt even dicht is… ik wacht al 14 dagen op een VIN van mijn bestelde MY-LR.
Ik hoop de Y morgen einde middag op te kunnen halen in Utrecht; ze verwachten 'm vanavond binnen op de vrachtauto dus ze hebben ook niet hele veel marge zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superstore
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 18-03-2024
Je bent niet de enige, ik heb hetzelfde voor mijn bestelde MY RWD! Ook rond dezelfde tijd besteld, ben benieuwd! In de app schuiven de tijdslijnen vrolijk door. :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwasie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:27
Tesla told Reuters it will suspend most car production at its factory near Berlin from Jan. 29 to Feb. 11, citing a lack of components after many ships were re-routed around the southern tip of Africa.12 jan 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neovo
  • Registratie: Maart 2020
  • Niet online
Superstore schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 08:50:
[...]
Je bent niet de enige, ik heb hetzelfde voor mijn bestelde MY RWD! Ook rond dezelfde tijd besteld, ben benieuwd! In de app schuiven de tijdslijnen vrolijk door. :-)
Herkenbaar! MY RWD besteld door de leasemaatschappij op 30 januari. Vooralsnog geen VIN zichtbaar in de app en de levertijd schuift elke dag met één dag op (staat nu op 7 - 22 februari).
Ben benieuwd of het nog gaat lukken deze maand. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jochemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-05 08:22
Neovo schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 09:43:
[...]

Herkenbaar! MY RWD besteld door de leasemaatschappij op 30 januari. Vooralsnog geen VIN zichtbaar in de app en de levertijd schuift elke dag met één dag op (staat nu op 7 - 22 februari).
Hier ook hetzelfde. 1 februari bestelling gedaan bij LM, en nu met alle controles en checks van werkgever gaan ze hopelijk deze week nog een bestelling doen bij Tesla. Als ik de verhalen zo lees hier, kan ik begin maart wel vergeten om ermee naar Oostenrijk te rijden ;w

It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superstore
Neovo schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 09:43:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vf2UrNHjqWSC9C10nYwy7iFHnxg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QOQM3XELUf3515QoijOR3yxO.jpg?f=fotoalbum_large

Hahahahaa ik kijk ook elke ochtend weer beteuterd naar de opgeschoven tijdslijnen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• akaQ
Jochemp schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 09:46:
[...]

Hier ook hetzelfde. 1 februari bestelling gedaan bij LM, en nu met alle controles en checks van werkgever gaan ze hopelijk deze week nog een bestelling doen bij Tesla. Als ik de verhalen zo lees hier, kan ik begin maart wel vergeten om ermee naar Oostenrijk te rijden ;w
Ook 1 feb besteld en wel een VIN en afleverdatum, zonder VIN geen auto.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blinky
Blinky schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 18:56:
[...]

Idem hier, zelfde mail gehad gisterochtend. Model Y RWD. Op 4 februari door de LM besteld. Nog geen VIN in de app.
Deze ochtend een update in de app gehad. Nu ook een VIN toegewezen gekregen en de leverdatum is veranderd van 'binnen 2 tot 3 weken' naar 'tussen 7 en 14 februari'. Ben benieuwd of het grote schuiven van de einddatum bij mij morgenvroeg dan ook zichtbaar wordt (zoals ik hierboven een paar keer lees).

Update: nog geen minuut nadat ik bovenstaande post zie ik de afleverdatum verspringen naar tussen 8 en 15 februari 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Blinky op 08-02-2024 12:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bakkerty
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-04 21:38
Toch wel bijzonder… want ik heb alleen een RN nummer maar verder geen indicatie van eventuele afleverdatum.
Maar sommige hebben ook alleen een RN nummer maar ook een verwachte afleverdatum.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superstore
Bakkerty schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 12:25:
Toch wel bijzonder… want ik heb alleen een RN nummer maar verder geen indicatie van eventuele afleverdatum.
Maar sommige hebben ook alleen een RN nummer maar ook een verwachte afleverdatum.
Ik heb mijn RN nummer en leverindicatie dezelfde dag ontvangen. Toen de bestelling van de leasemaatschappij binnen was bij Tesla, hebben ze mij een dag later (1 februari) gebeld om de bestelling te verifiëren en niet lang daarna vond ik online zowel het RN nummer als de leverindicatie. Alhoewel de leverindicatie een wassen neus is, deze loopt elke dag met een dag op... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
Superstore schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 12:55:
[...]

Ik heb mijn RN nummer en leverindicatie dezelfde dag ontvangen. Toen de bestelling van de leasemaatschappij binnen was bij Tesla, hebben ze mij een dag later (1 februari) gebeld om de bestelling te verifiëren en niet lang daarna vond ik online zowel het RN nummer als de leverindicatie. Alhoewel de leverindicatie een wassen neus is, deze loopt elke dag met een dag op... 8)7
MY of M3?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Blinky
Blinky schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 12:14:
[...]

Deze ochtend een update in de app gehad. Nu ook een VIN toegewezen gekregen en de leverdatum is veranderd van 'binnen 2 tot 3 weken' naar 'tussen 7 en 14 februari'. Ben benieuwd of het grote schuiven van de einddatum bij mij morgenvroeg dan ook zichtbaar wordt (zoals ik hierboven een paar keer lees).

Update: nog geen minuut nadat ik bovenstaande post zie ik de afleverdatum verspringen naar tussen 8 en 15 februari 8)7
Update 2 (gaat opeens snel):
Rond 13h een sms met een afspraakverzoek gekregen. Eerste opties kwamen niet uit. Na een sms-je terug met een datum+tijd die wel schikte, kreeg ik binnen het uur een reactie via sms alsook in de app dat ik hem op de aangegeven datum en tijd kan komen halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasonv
jasonv schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 15:14:
[...]

Nadat de aflevering was verschoven naar maandag de 12e, en dan telefonisch naar vrijdag de 9e met melding dat de wagen normaal binnenkomt ergens donderdag de 8e (daar stond eerst een aflevermoment op) daarnet gebeld en ik mag de MY LR vandaag ophalen... maar dan kan ik niet |:( dus morgennamidag eindelijk zover..
een maand wachten op op een wagen die "onderweg" stond... niet zo fijn.. hopelijk ben ik dat morgenavond al vergeten ;)
Gisteren gaan ophalen.. jammer genoeg wel wat fijne krasjes op een deur (ik was ook niet de enige met dat probleem) dus servicerequest en we zien wel (mogelijks gaat de carwash er later wel meer maken dan dit).

Enkel nog geen sms ontvangen ivm 150km laden (de wagen stond maar op 21%).

Maar wat een zalige wagen toch >:)

En.. ik heb een trekhaak besteld... "over een week krijg je bericht, dan komen we langs om de keuring in orde te brengen"... euhm.. ok.. die had ik niet verwacht
Pagina: 1 ... 12 ... 61 Laatste

Let op:
Op https://whereboat.com kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

• Voor accessoires kan je terecht in het Tesla Model 3/Y topic en voor de S3XY buttons: Tesla Model 3 & Y Accessoires.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla Model 3 & Y topic - Deel 3 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat echt alleen over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.