Het grote Renault Scenic e-Tech 2024 topic

Pagina: 1 ... 8 ... 46 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:36

Japie.G

Colour Classic

TaxiGilbert schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 09:24:
[...]

Nee nog niet, heb mijn garage een screenshotje gevraagd ;)
Edit: de Scenic zit al op transport naar mijn garage blijkbaar :)
_/-\o_ dat gaat de eerste 'echte' worden in dit topic. In mijn woonplaats is er ook eentje bij de lokale dealer afgeleverd gisteren. Ze komen wel binnen nu..

Gaat wel wennen worden aan de nieuwe dashboard look. Vind die wel echt minder mooi dan bij de huidige megane. Ik ging er nog vanuit dat de 'megane view' ook wel selecteerbaar zou zijn maar het lijkt er niet op. De nieuwe Meganes hebben nu ook die nieuwe look er in.
ArievdVoort schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 13:53:
[...]

Aantal bij de RDW geregistreerde Scenic e-tech staat op dit moment op 46, waarbij nog niet alle auto's op naam zijn gezet.
Hoe check je dat?

[ Voor 40% gewijzigd door Japie.G op 15-05-2024 14:18 ]

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArievdVoort
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 04-06 09:02
Japie.G schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 14:13:
[...]

_/-\o_ dat gaat de eerste 'echte' worden in dit topic. In mijn woonplaats is er ook eentje bij de lokale dealer afgeleverd gisteren. Ze komen wel binnen nu..

Gaat wel wennen worden aan de nieuwe dashboard look. Vind die wel echt minder mooi dan bij de huidige megane. Ik ging er nog vanuit dat de 'megane view' ook wel selecteerbaar zou zijn maar het lijkt er niet op. De nieuwe Meganes hebben nu ook die nieuwe look er in.

[...]

Hoe check je dat?
Op deze site van de RDW: https://opendata.rdw.nl/V...rtuigen/m9d7-ebf2/explore

Met query: Scenic e-tech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoianddoei
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-06 22:59
TaxiGilbert schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 09:24:
[...]

Nee nog niet, heb mijn garage een screenshotje gevraagd ;)
Edit: de Scenic zit al op transport naar mijn garage blijkbaar :)
Zoo.. dat gaat vlot zeg. Stond voor eind juni gepland toch?

[ Voor 5% gewijzigd door Hoianddoei op 15-05-2024 14:28 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TaxiGilbert
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 07-06 23:47
ArievdVoort schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 13:53:
[...]

:*) Jij bent een echte geluksvogel. Stiekem toch wel een klein beetje jaloers.

Aantal bij de RDW geregistreerde Scenic e-tech staat op dit moment op 46, waarbij nog niet alle auto's op naam zijn gezet.
Een zware last op mijn schouders, 'eerste ' zijn op dit forum en asap een review moeten aanleveren :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaxiGilbert
Hoianddoei schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 14:27:
[...]

Ja, bestelbon zei 28 juni...dus beetje verbaasd dat mijn garage aangeeft dat ie al op transport staat, maar blij natuurlijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08:54

JanAd

Wind’s howling

TaxiGilbert schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 14:31:
[...]

Een zware last op mijn schouders, 'eerste ' zijn op dit forum en asap een review moeten aanleveren :D :D :D
Met foto’s van het dashboard en de verschillende ‘looks’ graag, dat is een hot topic bij de Megane-eigenaars ;)

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dansko84
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-06 11:03
Of direct hier: https://voertuig.net/zoek...el/scenic+e-tech+electric
Al loopt deze iets achter, maar werkt beter op mobiel ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Dansko84 op 15-05-2024 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArievdVoort
Dansko84 schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 15:41:
[...]

Die werkt inderdaad beter, maar wordt volgens mij alleen op vrijdag bijgewerkt.
Dat werkt dan weer minder goed i.c.m. mijn ongeduldige brein :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:15
En de Scenic vandaag ook maar besteld - blijft jammer niet de elektrische stoelen op de Alpine maar voor de rest compleet.

Zal de template ook even invullen. :)

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borkhuis
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:14
Dansko84 schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 15:41:
[...]

Of via deze link: https://www.kenteken.tv/h...=SCENIC&bjmin=2024&bjmax=

Het aantal bij RDW staat trouwens al op 56, met ook een aantal goedkopere exemplaren er tussen.

[ Voor 11% gewijzigd door borkhuis op 15-05-2024 21:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garrettvr
Garrettvr schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 23:13:
Vandaag een proefrit mogen mogen maken in de Renault Scenic Esprit Alpine Gris Satin met zwart dakje.
Ik ben onder de indruk van de auto, qua binnen ruimte de grootste auto van mijn lijstje (o.a. e308SW en Enyaq).

Rij prestaties zijn zeker goed, 220 pk is meer dan voldoende en stuur/wielen reageren ook lekker vlot op de bewegingen die je maakt.

Qua uiterlijk hoef ik er niks over te zeggen, ziet er zeer goed uit!

Deze auto heeft voor mij de nummer 1 positie van mijn lijstje veroverd. Nu nog wachten tot augustus totdat ik hem mag bestellen.

Dealer heeft nog wel gekeken naar de volgende zaken:
  • Dubbele bodem is mogelijk voor ruim 200+ euro's
  • Elektrische stoelen niet mogelijk in de Alpine (wederom bevestigd)
  • Zonnewering voor achterruiten is er (nog) niet, vond ik toch wel vreemd
  • Geplande leveringstijd is +- 2 tot 3 maanden
Ohoh, ik ga nu geen vrienden maken ben ik bang. Vanmiddag heb ik een BMW IX1 besteld. Hele simpele reden is dat deze voordeliger uit onze lease calculator rolde.

Desondanks wens ik alle Scenic rijders alvast heel veel plezier, het is en blijft zeker een mooie auto!

Groetjes van G

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweetyvogel
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:50
Japie.G schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 06:16:
[...]

Nope, voor se megane niet helaas! Misschien biedt android 12 die optie wel.. we zullen zien!
Kwam een youtube tegen over het laden van de Scenic : https://www.youtube.com/watch?v=SDi0aJ2kmlA en daarin was op 6:00 min een screenshot van de My Renault App te zien waarop eventueel het laadniveau ingesteld kan worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mdfZLwob63fGhbY0oIjHt_npaSo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/br9FnxJevJT7pYrgcmw3zsNU.jpg?f=user_large

Dus misschien ook wel via api :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:40
Garrettvr schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 23:02:
Ohoh, ik ga nu geen vrienden maken ben ik bang. Vanmiddag heb ik een BMW IX1 besteld. Hele simpele reden is dat deze voordeliger uit onze lease calculator rolde.

Desondanks wens ik alle Scenic rijders alvast heel veel plezier, het is en blijft zeker een mooie auto!
Ieder zijn meug toch?

Jij koopt er geen vanwege de centen, ik omdat ik de Scenic niet mooi vind (maar wel hier zit omdat er nogal wat raakvlakken zijn met de Megane die ik momenteel rijd).

Succes met de iX 1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrettvr
Zjanzjak schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 10:10:
[...]

Ieder zijn meug toch?

Jij koopt er geen vanwege de centen, ik omdat ik de Scenic niet mooi vind (maar wel hier zit omdat er nogal wat raakvlakken zijn met de Megane die ik momenteel rijd).

Succes met de iX 1!
Dankjewel!

Groetjes van G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

tweetyvogel schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 08:52:
[...]

Kwam een youtube tegen over het laden van de Scenic : https://www.youtube.com/watch?v=SDi0aJ2kmlA en daarin was op 6:00 min een screenshot van de My Renault App te zien waarop eventueel het laadniveau ingesteld kan worden.

[Afbeelding]

Dus misschien ook wel via api :)
Als t in de app zit komen we er ook wel uit hoe dat zelf aan te sturen! Scherp gezien! Android 12 gaat deze mogelijkheid dus wel bieden. Eindelijk!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Garrettvr schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 23:02:
[...]

Gefeliciteerd! Ook een supermooie wagen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesjuh
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19:31
Ik zag gisteren de video van Hedin Automotive waarin ze aangaven dat de fancy middenarmsteun optioneel is. Kan iemand dit bevestigen/ontkrachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:41
Poesjuh schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 14:53:
Ik zag gisteren de video van Hedin Automotive waarin ze aangaven dat de fancy middenarmsteun optioneel is. Kan iemand dit bevestigen/ontkrachten?
Die zit volgens de prijslijst enkel niet op de (goedkoopste) Evolution uitvoering.

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesjuh
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19:31
MaSw85 schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 14:57:
[...]

Die zit volgens de prijslijst enkel niet op de (goedkoopste) Evolution uitvoering.
Ah fijn, dat scheelt :) Niet dat ik verwacht die opties de komende x jaar nodig te gaan hebben, maar je weer maar nooit.

Huidige lease van de Ford Focus (hatchback) loopt in december af. Opties zijn of die verlengen voor een jaar, of iets nieuws. Qua budget heb ik de optie uit bijv.
- byd seal u
- scenic techno long range met driver assist pakket
- scenic techno normal range met driver assist pakket, comfort premium pakket en harman kardon sound pakket (denk dat pano dak het niet gaat worden)

Ben er nog niet helemaal over uit wat ik liever heb. Meer range en wat sneller opladen voor de paar keer per jaar dat we daar gebruik van maken of wat meer luxe het hele jaar maar minder range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arneeuh
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-05 14:09
Poesjuh schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 15:03:
[...]

Ah fijn, dat scheelt :) Niet dat ik verwacht die opties de komende x jaar nodig te gaan hebben, maar je weer maar nooit.

Huidige lease van de Ford Focus (hatchback) loopt in december af. Opties zijn of die verlengen voor een jaar, of iets nieuws. Qua budget heb ik de optie uit bijv.
- byd seal u
- scenic techno normal range met driver assist pakket, comfort premium pakket en harman kardon sound pakket (denk dat pano dak het niet gaat worden)

Ben er nog niet helemaal over uit wat ik liever heb. Meer range en wat sneller opladen voor de paar keer per jaar dat we daar gebruik van maken of wat meer luxe het hele jaar maar minder range.
Ik had dezelfde keuze (limiet lease budget via werkgever) en ben gegaan voor de normal range met alles erop behalve zetelverwarming en het pano dak. Heb in huidige wagen een pano dak en uiteindelijk vind ik dat niet echt nuttig. Als bestuurder heb je daar niets aan imo. Ik ga slechts enkele keren per jaar op reis met de wagen dus normal range is voor mijn situatie voldoende.

Moest ik elke dag veel verplaatsingen doen had ik wel gekozen voor de kalere long range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
Poesjuh schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 15:03:
[...]

- byd seal u

Het ligt, zoals @arneeuh al zegt, vooral aan je reisgedrag of je af kunt met de normal range. De Focus is wel echt een fijne auto (was ook mijn vorige leaseauto (wel de stationwagon overigens), wellicht dat een jaar verlengen ook goedkoper is dan een nieuwe auto omdat de fiscale waardes wel flink omhoog zijn gegaan.

---

Overigens vandaag de verwachte leverdatum van mijn Esprit Alpine gekregen: 20 september. Besteldatum was 13 mei, dus 130 dagen.

Komoot

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hoianddoei
Ik heb een begin gemaakt aan de topicstart. Mochten jullie nog input hebben wat ik hier aan toe kan voegen, let me know!

Vandaag toevallig ook de dealer gesproken. Mijn verwachte leverdatum van eind juni wordt hoogstwaarschijnlijk gewoon gehaald. Bij Renault staat nu in de planning dat deze geproduceerd wordt en hopelijk komt ie daarna begin juni van de band rollen. Daarna dus nog transport vanaf Frankrijk naar Nederland. Nog 6 weken dus ongeveer, geen geduld meer hahah

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• TaxiGilbert
De Scenic is vandaag afgeleverd in de garage! Jeuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoianddoei
TaxiGilbert schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 19:08:
De Scenic is vandaag afgeleverd in de garage! Jeuj!
Wow! Dat is echt vlot zeg. Voor jou is het nu echt aftellen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Jeetje das echt snel! Gaaaaaf!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19:11
Dealer demo’s zijn er nog niet eens allemaal.. mijn kenteken wel bekend, maar auto staat nog op een overslag locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Echnon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-05 17:21
AnthonyR schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 21:25:
Dealer demo’s zijn er nog niet eens allemaal.. mijn kenteken wel bekend, maar auto staat nog op een overslag locatie.
In Nederland zal het wel wachten zijn op de nieuwe kenteken serie, zeker de mensen die bij een LM hebben besteld. Mijn LM geeft alleen vage mededelingen als ik vraag hoe het er nou mee staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
Wachten op een nieuwe kentekenserie? Dat interesseert een leasemij niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:45
AnthonyR schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 22:23:
Precies, alleen kentekenliefhebbers/nerds :9

Nog even geduld O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazdrovje
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 08:05
Is die noodlaadkabel noodzakelijk? Heeft iedereen die?

Iets anders: tijdens de proefrit viel me op dat de metalen strip rechts op het dashboard het zonlicht vervelend kan reflecteren. Ik heb oriëntaties gehad waar het mij enigszins verblindde, en oriëntaties waar de reflectie in het zijraam het beeld op de rechterspiegel verminderden. Niet handig, misschien maar afplakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArievdVoort
AnthonyR schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 22:23:
Het enige wat voor een LM interessant is, is de restwaarde. Daar heeft een kentekenserie geen invloed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
nazdrovje schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 22:39:

Iets anders: tijdens de proefrit viel me op dat de metalen strip rechts op het dashboard het zonlicht vervelend kan reflecteren. Ik heb oriëntaties gehad waar het mij enigszins verblindde, en oriëntaties waar de reflectie in het zijraam het beeld op de rechterspiegel verminderden. Niet handig, misschien maar afplakken.
Ik heb de noodlaadkabel in ieder geval niet meebesteld. Deze optie staat ook niet in de Excel (zie startport) met leveringen om een snelle check te doen hoeveel personen deze gekozen hebben.

Kan me de reflectie niet herinneren, verschilt misschien ook per uitvoering. Welke heb je proefgereden? Met zonnig weer reed ik in een Esprit Alpine (waar deze ook wat donkerder lijkt dan de strip in de Iconic, althans op de foto die ik maakte), met bewolkt weer in de Iconic.

[ Voor 16% gewijzigd door MaSw85 op 17-05-2024 08:46 ]

Komoot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArievdVoort
MaSw85 schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 08:42:
[...]

Ik heb de noodlaadkabel in ieder geval niet meebesteld. Deze optie staat ook niet in de Excel (zie startport) met leveringen om een snelle check te doen hoeveel personen deze gekozen hebben.
Dacht dat ik iemand hier op het forum had zien zeggen dat je die kabel ook bij de Lidl kan kopen en dat deze veel goedkoper is dan de €500,- die Renault er voor vraagt.
Ik heb hem dus ook niet besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zjanzjak
nazdrovje schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 22:39:
Ik heb er 1, maar niet via Renault gekocht, want best prijzig.
Heb 'em online gekocht, een degelijke, online die instelbaar is van 8A tot 16A.

Noodzakelijk? Mwoah. Niet echt.
Kan alleen handig zijn.
Zelf gebruik ik 'em best wel, thuis in de garage.
Ondanks dat er op de groep alleen de koelkast in de garage en het lichtpunt van de garage op zit zet ik 'em nooit hoger dan 12 A. Laadverlies zit gemiddeld op 8%.
ArievdVoort schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 08:44:

Dacht dat ik iemand hier op het forum had zien zeggen dat je die kabel ook bij de Lidl kan kopen en dat deze veel goedkoper is dan de €500,- die Renault er voor vraagt.
Ik heb hem dus ook niet besteld.
Je hebt ze idd al goedkoop, Lidl vind ik alleen een beetje tricky.
Zelf heb ik 'em bij EVplug.eu gekocht.

[ Voor 26% gewijzigd door Zjanzjak op 17-05-2024 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borkhuis
Zjanzjak schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 08:48:

Dat scheelt inderdaad een heel stuk. Aangezien het voor mij om een leaseauto gast vraag ik me wel af hoe de verrekening van de stroom dan gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
borkhuis schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 11:08:
[...]

Dat scheelt inderdaad een heel stuk. Aangezien het voor mij om een leaseauto gast vraag ik me wel af hoe de verrekening van de stroom dan gaat.
Ben zelf privé rijder dus daar heb ik geen kaas van gegeten.

Misschien handig om hier even te vragen: Thuisladen van je EV deel 2

Of heeeeel misschien hier: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borkhuis
Zjanzjak schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 12:05:
[...]

Ben zelf privé rijder dus daar heb ik geen kaas van gegeten.

Misschien handig om hier even te vragen: Thuisladen van je EV deel 2

Of heeeeel misschien hier: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
Ik wacht wel even tot de auto er is (dat wordt pas eind september), en dan kijk ik wel wat de regelingen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaSw85
borkhuis schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 11:08:
[...]

Bij mij zit er een laadpaal in m'n leaseconstructie, die op eigen terrein wordt geplaatst. Laden via de werkgever/LM gaat doorgaans door middel van een laadpas. Met een noodkabel is dat op 220v dus dat kan je denk ik wel los registeren met een 3rd party oplossing (bijv. een Homewizward Energy socket of iets vergelijkbaars) maar dat valt natuurlijk lastig/niet te controleren door de LM/werkgever. Dus ik zou er van uit gaan dat opladen met de noodkabel in principe niet vergoed wordt.

Komoot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Echnon
borkhuis schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 12:49:
[...]

Ik wacht wel even tot de auto er is (dat wordt pas eind september), en dan kijk ik wel wat de regelingen zijn.
MaSw85 schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 13:16:
[...]

Bij mij zit er een laadpaal in m'n leaseconstructie, die op eigen terrein wordt geplaatst. Laden via de werkgever/LM gaat doorgaans door middel van een laadpas. Met een noodkabel is dat op 220v dus dat kan je denk ik wel los registeren met een 3rd party oplossing (bijv. een Homewizward Energy socket of iets vergelijkbaars) maar dat valt natuurlijk lastig/niet te controleren door de LM/werkgever. Dus ik zou er van uit gaan dat opladen met de noodkabel in principe niet vergoed wordt.
Het moet een MID gecertificeerde meter zijn, omdat de belastingdienst ook altijd nog een partij is bij een zakelijke lease. Homewizard heeft idd 2 MID gecertificeerde meters in het assortiment maar dat zijn meer apparaten voor in je meterkast waar een electricien een groep achter zet. Die groep kan dan eventueel ook bestaan uit een enkele stekkerdoos. De energy sockets expliciet dus niet.

Veel thuislaadpalen zijn op zichzelf al gecertificeerd als ze een laadkaart kunnen lezen, dan wordt het verbruik via een laadpaalprovider verrekend, die dat via een sim oid op afstand uitleest en in rekening brengt bij je werkgever en aan jouw het bedrag terugstort. Dan heb je in de meterkast alleen nog maar een automaat nodig en het liefste sluit je de laadpaal ook nog op de p1 poort van je slimme meter aan zodat de meter en de laadpaal kunnen communiceren en dat de laadpaal loadbalancing kan doen.

Als je de laadpaal dus niet hebt meegeleased moet je dus zelf de boekhouding doen (die dus belastingdienst proof moet zijn) en elke maand een onkostenvergoeding bij je werkgever indienen. Aangezien dat nogal wat werk voor jouw is en de administratie van je werkgever en je toch een electricien moet laten komen: als het nog kan zou ik een thuislaadpaal plus laadprovider abbo alsnog proberen voor elkaar te krijgen, en dan is September nog wel kort dag, omdat een laadpaal installeren gedaan moet worden door een electricien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borkhuis
Echnon schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 13:36:
[...]

[...]

Als je de laadpaal dus niet hebt meegeleased moet je dus zelf de boekhouding doen (die dus belastingdienst proof moet zijn) en elke maand een onkostenvergoeding bij je werkgever indienen. Aangezien dat nogal wat werk voor jouw is en de administratie van je werkgever: als het nog kan zou ik een thuislaadpaal plus laadprovider abbo alsnog proberen voor elkaar te krijgen, en dan is September nog wel kort dag, omdat een laadpaal installeren gedaan moet worden door een electricien.
Helaas heb ik geen plaats voor een laadpaal: ik kan niet op eigen terrein parkeren, en de kans dat ik voor de deur kan parkeren is ook niet heel erg groot. Dus wordt het dan de publieke laadpaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoianddoei
borkhuis schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 13:45:
[...]

Helaas heb ik geen plaats voor een laadpaal: ik kan niet op eigen terrein parkeren, en de kans dat ik voor de deur kan parkeren is ook niet heel erg groot. Dus wordt het dan de publieke laadpaal.
Hoe groot is de kans dat je in de praktijk echt de noodkabel zal gebruiken en dus eigen stroom gebruikt? Ik weet niet hoe het in jouw wijk zit, maar bij mij zijn er genoeg laadmogelijkheden waardoor ik dus altijd een plek vrij heb voor het laden. Hier gebruik je natuurlijk gewoon je laadpas.

Maar voor het thuisladen zal je inderdaad meer in het topic Thuisladen van je EV deel 2 moeten zijn. Ik denk dat je daar in het juiste topic zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08:54

JanAd

Wind’s howling

Ik heb meer dan jaar enkel de 'noodlader' van een BWM gebruikt :+ (van de bedrijfswagen van m'n partner)
Werkt eigenlijk ook prima mits je een garage of oprit hebt waar je de hele nacht/dag kan staan.

[ Voor 75% gewijzigd door JanAd op 17-05-2024 14:07 ]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
Hoianddoei schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 13:50:

Hoe groot is de kans dat je in de praktijk echt de noodkabel zal gebruiken en dus eigen stroom gebruikt?
Groot, tarief was voor mij lange tijd stukken goedkoper dan publiekelijk laden.
Granny charger hangt ook 'mooi' aan de muur in mijn garage, kwestie van 5 seconden om te gaan laden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArievdVoort
Zjanzjak schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 14:14:
[...]

Groot, tarief was voor mij lange tijd stukken goedkoper dan publiekelijk laden.
Granny charger hangt ook 'mooi' aan de muur in mijn garage, kwestie van 5 seconden om te gaan laden.
En hoe groot is die kans dan als leaserijder?
Zelf denk ik heel klein. Misschien een keer op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morkie69
  • Laatst online: 16:22
ArievdVoort schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 14:34:
[...]

Ik heb de granny 3 keer gebruikt. 2 keer toen ik aan het wachten was tot thuis de laadpaal geplaatst was en 1 keer op vakantie (was de laadvoorziening bij het hotel- alleen 220V)
Anders is hij nooit uit de auto geweest

Renault Scenic Alpine E-tech 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zjanzjak
ArievdVoort schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 14:34:

Geen flauw idee want ben geen leaserijder, ik kan alleen antwoorden vanuit het privérijder-perspectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kukle
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik had net genoeg budget via LM in België om de Evolution te kopen in het rood, met enkel parkeersensoren. Had eerst de Megane in gedachten, met meer radius en opties, maar die was te klein voor mij wegens nek- en rugproblemen. Scenic is perfect voor mij voor mijn houding. Besteld op 14/05, nog geen leverdatum.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• TaxiGilbert
Le voila! Volgende week rijden! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tdRWOy0tSyXrpyHwBnoy_lDeufQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kQqu7AEaVZJ2Xa3yzadLAxKF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/opEYrGG-guu7YuiVFv9OwzPrBks=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KpDSZitqX6yjtNEF2EEtd4P9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Echnon
Wow meer als een maand te vroeg. Ziet er goed uit! Is het rood in het echt ook zo diep of heeft het een oranje tint?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FJP84
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09:07
Geslaagde kleur!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 07-06 19:51
Ik zou altijd voor zilver of wit gaan, maar de achterkant van deze auto is zeer geslaagd 👌.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArievdVoort
Er zijn niet veel auto's waar de kleur rood zo mooi staat als bij deze. Geniet van het rijden, geluksvogel! 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazdrovje
Zjanzjak schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 08:48:
[...]
Ik heb er 1, maar niet via Renault gekocht, want best prijzig.
Heb 'em online gekocht, een degelijke, online die instelbaar is van 8A tot 16A.
[...]
Je hebt ze idd al goedkoop, Lidl vind ik alleen een beetje tricky.
Bedankt! Ze hebben er best veel verschillende. Welke heb jij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoianddoei
Lijkt zo uit de brochure te komen! Geluksvogel, volgende week horen we graag je eerste ervaringen :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kees_frl
Zo dan, mooie auto!

Ik krijg de Alpine in zwart, we mogen qua autobeleid geen felle kleuren helaas. Wordt mijn eerste zwarte auto.

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaxiGilbert
Echnon schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 18:05:
[...]

Wow meer als een maand te vroeg. Ziet er goed uit! Is het rood in het echt ook zo diep of heeft het een oranje tint?
Er staat een 2e hands Kadjar ook in Flamme Rouge en ik heb de indruk dat die wat meer oranje eruitziet. De Scenic lijkt idd 'dieper'...nochtans is de kleurcode altijd dezelfde gebleven...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwellugje
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 06-01 14:46
Ok, de kogel is door de kerk. Zojuist aan mijn leasecoordiator:

esprit Alpine 220 pk long range
two-tone gris schiste satin / noir étoilé KQL+GNE
pack premium sound harman kardon
pack advanced driving assist & augmented vision

Panoramadat is wel erg gaaf, maar voor iets waar ik nooit door naar buiten kijk onnodig. Tenminste dat vindt mijn vrouw :)

2 december loopt mijn huidige contract af, dus ben er mooi op tijd bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwellugje
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 06-01 14:46
En blijkbaar is aangekondigd dat je straks naar android automotive kunt casten.
https://androidworld.nl/n...pps-aan-dit-moet-je-weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
nazdrovje schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 19:09:
[...]

Bedankt! Ze hebben er best veel verschillende. Welke heb jij?
Edit, ik link de verkeerde, dank voor de oplettendheid @pbennink. ;)

Het is dus deze: Besen Mobiele Lader Wit met LCD Type 2 naar Schuko

[ Voor 16% gewijzigd door Zjanzjak op 17-05-2024 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
https://www.bright.nl/nie...s-met-nieuwe-updates.html

Google brengt casten naar Android voor de auto's. In het artikel spreekt nlmen over updates, verwachten jullie die ook voor de Scenic?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sylvester79
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06-06 22:05
Hoianddoei schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 14:27:
[...]

Mijne stond begin juli gepland, maar garage zegt nu half juni. Ben benieuwd....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

sylvester79 schreef op zondag 19 mei 2024 @ 09:47:
[...]

Mijne stond begin juli gepland, maar garage zegt nu half juni. Ben benieuwd....
De mijne kwam met t zelfde verhaal. Afwachten maar. Eerst zien, dan geloven, maar zou wel mooi zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArievdVoort
Japie.G schreef op zondag 19 mei 2024 @ 11:35:
[...]

De mijne kwam met t zelfde verhaal. Afwachten maar. Eerst zien, dan geloven, maar zou wel mooi zijn :-)
Hier juist andersom. Stond gepland op 17-6, maar dat wordt twee weken later. ☹️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-06 10:26
Hier ook te horen gekregen dat de levertijd eind juli staat. Gevraagd om een VIN nummer maar dat is compleet genegeerd…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sylvester79
  • Laatst online: 06-06 22:05
dicee schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:19:
Hier ook te horen gekregen dat de levertijd eind juli staat. Gevraagd om een VIN nummer maar dat is compleet genegeerd…
Ik heb het VIN nummer wel gekregen maar krijg een foutmelding op de site van Renault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazdrovje
Zit bij een Techno met pack Comfort ook een verwarmd stuur? Of zijn alleen de stoelen verwarmd? Er staat een icoontje in het plaatje dat het suggereert, maar in de tekst staat het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

nazdrovje schreef op zondag 19 mei 2024 @ 23:05:
Zit bij een Techno met pack Comfort ook een verwarmd stuur? Of zijn alleen de stoelen verwarmd? Er staat een icoontje in het plaatje dat het suggereert, maar in de tekst staat het niet.
In de prijslijst staat dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1FwuR3oc6i4hPKrIWouI1QvH8GU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oAyW2XDjODleP4Nh9TBbi2bu.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazdrovje
Bedankt! Toch gek dat het hier niet staat

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PcUu95OyZINCXSJyuPjinO_NpCs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UQVtr0SqCGEhOdl5n7gpLlvM.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pollekeb
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 12:00
Vorige week mijn bestelde Enyaq gecanceld ivm leverproblemen.
Dacht een overeenkomst met de leasemaatschappij te hebben om een al bestelde iconic te gaan leveren.
Maar helaas blijkt dat nu niet meer het geval te zijn en is er een nieuwe besteld met leverdatum eind Augustus.
Erg jammer omdat mijn huidige Enyaq problemen begint te krijgen en het leasecontract eigenlijk al verlopen is.
Dus dat wordt wachten met mogelijk nog een voorloper tussendoor.
Ik heb de rode two tone besteld ivm de prijs en lijkt mij hem best goed te staan.
Aftellen weer opnieuw begonnen

Renault Scenic iconic

Optielijst
metaallak

two-tone kleurstelling

Bekleding stof / TEP 'iconic'

Two-tone Rouge Flamme / Noir Etoile

Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
pollekeb schreef op maandag 20 mei 2024 @ 09:31:
Vorige week mijn bestelde Enyaq gecanceld ivm leverproblemen.
Dacht een overeenkomst met de leasemaatschappij te hebben om een al bestelde iconic te gaan leveren.
Maar helaas blijkt dat nu niet meer het geval te zijn en is er een nieuwe besteld met leverdatum eind Augustus.
Erg jammer omdat mijn huidige Enyaq problemen begint te krijgen en het leasecontract eigenlijk al verlopen is.
Dus dat wordt wachten met mogelijk nog een voorloper tussendoor.
Ik heb de rode two tone besteld ivm de prijs en lijkt mij hem best goed te staan.
Aftellen weer opnieuw begonnen

Renault Scenic iconic

Optielijst
metaallak

two-tone kleurstelling

Bekleding stof / TEP 'iconic'

Two-tone Rouge Flamme / Noir Etoile

Trekhaak
Vaste of wegneembare trekhaak?

Prima alternatief voor de Enyaq denk ik zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Laatst online: 20:10
Kees_frl schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 20:17:
Zo dan, mooie auto!

Ik krijg de Alpine in zwart, we mogen qua autobeleid geen felle kleuren helaas. Wordt mijn eerste zwarte auto.
Once you go black, you never go back..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nazdrovje
nazdrovje schreef op maandag 20 mei 2024 @ 09:07:
Bedankt! Toch gek dat het hier niet staat

[Afbeelding]
De dealer vertelde dat in de nu bestelbare Techno’s het comfort pack niet langer een verwarmd stuur bevat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

nazdrovje schreef op maandag 20 mei 2024 @ 14:40:
[...]

De dealer vertelde dat in de nu bestelbare Techno’s het comfort pack niet langer een verwarmd stuur bevat.
Dat lijkt me toch wel erg sterk. Zie nog geen nieuwe prijs/optielijsten bij renault. En op basis daarvan bestel je. Niet op basis van die site configurator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
FJP84 schreef op maandag 20 mei 2024 @ 10:34:
[...]

De Scenic is alleen te bestellen met een afneembare trekhaak voor zover ik weet.

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco1b
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 07-06 21:37
MaSw85 schreef op maandag 20 mei 2024 @ 17:16:
[...]

De Scenic is alleen te bestellen met een afneembare trekhaak voor zover ik weet.
Nee hoor ik kreeg het aanbod afneembaar ronde de 1100 en vast rond de 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
remco1b schreef op maandag 20 mei 2024 @ 18:13:
[...]

Nee hoor ik kreeg het aanbod afneembaar ronde de 1100 en vast rond de 850
Ah check. In mijn leaseportal stond alleen een afneembare (voor idd €1100).

Komoot

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Holyjoe
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:56
Holyjoe schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 08:53:
Vorige week vrijdag ook de bestelling via leaseplan gedaan. Alpine Two-tone Gris Schiste / Noir Etoilé metallic met een aantal extra opties, zal het google bestand aanvullen.

Huidige opgegeven levertijd door leaseplan is week 38 :X , hopelijk wordt dit nog naar beneden bijgesteld
Vandaag bericht gekregen dat de levering verschoven is naar week 24 ... dat gaat wel heel snel zo :*)
Fingers crossed dat dit zo is .... hoewel ik nog moet wennen om straks niet meer in de Karoq te rijden ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoianddoei
Holyjoe schreef op maandag 20 mei 2024 @ 21:24:
[...]

Vandaag bericht gekregen dat de levering verschoven is naar week 24 ... dat gaat wel heel snel zo :*)
Fingers crossed dat dit zo is .... hoewel ik nog moet wennen om straks niet meer in de Karoq te rijden ;w
Jeetje, week 24? Dat is echt heel snel in vergelijking met je oorspronkelijke verwachting. Leuk zeg, gaat snel zo! Welke dealer had je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holyjoe
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:56
Hoianddoei schreef op maandag 20 mei 2024 @ 22:14:
[...]

Jeetje, week 24? Dat is echt heel snel in vergelijking met je oorspronkelijke verwachting. Leuk zeg, gaat snel zo! Welke dealer had je besteld?
Ja was voor mij ook een grote verrassing :)

Hedin Eindhoven, via Leaseplan dus heb er zelf weinig over te zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
Holyjoe schreef op maandag 20 mei 2024 @ 22:20:
[...]

Ja was voor mij ook een grote verrassing :)

Hedin Eindhoven, via Leaseplan dus heb er zelf weinig over te zeggen
Als Hedin Eindhoven die van mij ook zo naar voren haalt, graag :) Maar mogelijk dat er precies zo 1 als je besteld had als voorraadauto was besteld of er een bestelling geannuleerd is...

Komoot

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hoianddoei
Hedin Eindhoven heeft het lekker druk, die van mij wordt daar ook geleverd. Staan we straks met zijn allen in de rij om de nieuwe auto op te halen, haha!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• borkhuis
Hoianddoei schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 10:53:
Hedin Eindhoven heeft het lekker druk, die van mij wordt daar ook geleverd. Staan we straks met zijn allen in de rij om de nieuwe auto op te halen, haha!
Die van mij komt daar ook vandaan, ik moet alleen nog 4 maanden wachten, tot mijn huidige leasecontract afloopt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TopOne01
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 17:04
Vandaag gemailed met de vraag of het VIN nummer al bekend is. Antwoord "Ja is bekend, auto komt vandaag binnen in Soest. Volgende week woensdag afleveren?"
Ietsje eerder dan 1 augustus.... :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Tjonge wat gaat dat hard ineens allemaal. Ben benieuwd wie de eerste tweaker is die hem daadwerkelijk voor de deur heeft sfaan😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaxiGilbert
Japie.G schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 14:37:
Tjonge wat gaat dat hard ineens allemaal. Ben benieuwd wie de eerste tweaker is die hem daadwerkelijk voor de deur heeft sfaan😃
Ik wacht ongeduldig op de inschrijfpapieren .... :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vanopzij
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-11-2024
Japie.G schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 14:37:
Ik zal nog snel wat runs naar de bouwmarkt en tuincentrum doen. Dat doe ik liever met mn huidige auto dan straks met de nieuwe..... 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kees_frl
vanopzij schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 14:58:
[...]

Ik zal nog snel wat runs naar de bouwmarkt en tuincentrum doen. Dat doe ik liever met mn huidige auto dan straks met de nieuwe..... 8)
haha idem, druk bezig met verhuizing dus alles in de 'oude' station :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArievdVoort
TopOne01 schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 14:28:
Vandaag gemailed met de vraag of het VIN nummer al bekend is. Antwoord "Ja is bekend, auto komt vandaag binnen in Soest. Volgende week woensdag afleveren?"
Ietsje eerder dan 1 augustus.... :X
Het lijkt erop dat de mensen die een Esprit Alpine hebben besteld, hun auto eerder krijgen dan gepland.
Of zijn er ook andere uitvoeringen die eerder komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaSw85
ArievdVoort schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 16:00:
[...]

Het lijkt erop dat de mensen die een Esprit Alpine hebben besteld, hun auto eerder krijgen dan gepland.
Of zijn er ook andere uitvoeringen die eerder komen?
Klopt! Ik ben net gebeld door Hedin. Mijn configuratie hebben ze een voorraadauto voor kunnen reserveren. Dus volgende week donderdag wordt de auto bij mij thuis afgeleverd en nemen ze de huidige flexlease mee. Volgens Hedin ben ik daarmee de eerste die vanuit hun de Scenic gaat rijden. Dus nu als de donder de laadpaalinstallatie gaan regelen via m'n werk. Zal ook de Excel even bijwerken.

Ik ben in ieder geval super blij! 8) _/-\o_ _/-\o_ O+ :9~

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maho99
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 07-06 22:35
Binnenkort kunnen een aantal van jullie het zelf ervaren lees ik maar hier een filmpje van een ‘Night test drive’ met de Scenic Alpine. Leuk detail: het Renault logo wordt blijkbaar naast de auto geprojecteerd bij het ontgrendelen van de auto (zie 1:26).

YouTube: Renault Scenic E-Tech 2024 - Night Test Drive POV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• arneeuh
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-05 14:09
Zopas bevestiging van garage gekregen dat mijn bestelde Scenic eerstdaags aankomt in garage. Gaat over de Techno variant, oorspronkelijk gepland op 15/06.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie_1988
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19:05
Mijn Techno is ook naar voren gehaald. Zou nu ook ergens in juni moeten komen ipv juli.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

maho99 schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 16:23:
Binnenkort kunnen een aantal van jullie het zelf ervaren lees ik maar hier een filmpje van een ‘Night test drive’ met de Scenic Alpine. Leuk detail: het Renault logo wordt blijkbaar naast de auto geprojecteerd bij het ontgrendelen van de auto (zie 1:26).

YouTube: Renault Scenic E-Tech 2024 - Night Test Drive POV
Puddle lights, heeft de megane ook! Leuk detail!

Mijn techno comfort range zou er ook in juni moeten zijn

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• AnthonyR
Vanmiddag gelost van de trailer, net al mee kunnen nemen. Genieten kan beginnen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M7cdjaGigTmNfgESWEIYNETwEiQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PAujIzaUVxvkvcrftJqof3EO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoianddoei
AnthonyR schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 19:29:
Vanmiddag gelost van de trailer, net al mee kunnen nemen. Genieten kan beginnen.
[Afbeelding]
Veel rijplezier! Staat mooi op die oprit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopOne01
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 17:04
[Afbeelding]
Gaaf! Enjoy! (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaxiGilbert
[Afbeelding]
Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
[Afbeelding]
Mooi! Benieuwd naar de ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pollekeb
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 12:00
FJP84 schreef op maandag 20 mei 2024 @ 10:34:
[...]

Afneembare trekhaak 1100 euro inderdaad, kan ook vast 850 euro uit mijn hoofd.

Ben benieuwd naar de eerste ervaringen nu er al auto's uitgeleverd worden.

[ Voor 24% gewijzigd door pollekeb op 21-05-2024 21:08 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 46 Laatste