Weet je de bijbehorende percentages ook nog?Appie_1988 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 17:10:
[...]
Niet specifiek op het verbruik. Alleen de range was aan het begin 624 km en bij terugkomst 554. Dus 70 km minder, waar we ongeveer 45-50km gereden hebben.
En welke banden, welke modus gereden. Volgens mij kijk je daar niet meteen naar en ga je genieten van de ruimte. Was de rij-ervaring wel goed?
Kan niet wachten om te gaan testrijden.
Met een of twee keer maximaal een uurtje rijden is dat erg lastig te zeggen lijkt me.ricky_leek schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 17:05:
Hebben jullie tijdens de diverse proefritten ook al zicht op de efficiëntie/verbruik?
Gereden in de comfort modus, met volgens mij 20inch zomerbanden. Rij ervaring was prima. Met 220pk is de auto vlot genoeg, lekker ruim, prima stoelen en het touchscreen werkt lekker snel.zwellugje schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 19:19:
[...]
En welke banden, welke modus gereden. Volgens mij kijk je daar niet meteen naar en ga je genieten van de ruimte. Was de rij-ervaring wel goed?
Kan niet wachten om te gaan testrijden.
Moet wel zeggen dat de raamstijlen in combinatie met de buitenspiegels wel je zicht opzij enigzins beperken. Bij het afslaan echt even goed eromheen kijken om te zien of je niks mist. Zorgt dat je extra moet opletten zullen we maar zeggen.
Ook een beetje irritant is de waarschuwing als je ook maar 1 km boven de toegestane snelheid rijdt. Direct een pieptoon en een knipperend snelheidsbord op je dashboard. Dat kan vast uitgezet worden alleen niet naar gekeken. Geen showstoppers, maar viel me wel op.
Knopje links naast het stuur zet alles uit blijkbaar. Dat was het grote pluspunt van de renault. Niet 5 handelingen om dat allemaal uit te zetten.Appie_1988 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 21:43:
[...]
Gereden in de comfort modus, met volgens mij 20inch zomerbanden. Rij ervaring was prima. Met 220pk is de auto vlot genoeg, lekker ruim, prima stoelen en het touchscreen werkt lekker snel.
Moet wel zeggen dat de raamstijlen in combinatie met de buitenspiegels wel je zicht opzij enigzins beperken. Bij het afslaan echt even goed eromheen kijken om te zien of je niks mist. Zorgt dat je extra moet opletten zullen we maar zeggen.
Ook een beetje irritant is de waarschuwing als je ook maar 1 km boven de toegestane snelheid rijdt. Direct een pieptoon en een knipperend snelheidsbord op je dashboard. Dat kan vast uitgezet worden alleen niet naar gekeken. Geen showstoppers, maar viel me wel op.
Goed om te horen dat het zo fijn reed en in mijn Tesla M3 moet ik ook extra kijken.
Klopt. Je kan in die Perso modus al je wensen/instellingen opslaan en die kan je dan met een (of twee) druk(ken) op de knop activeren met die knop links, echt fijn!zwellugje schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 21:55:
[...]
Knopje links naast het stuur zet alles uit blijkbaar. Dat was het grote pluspunt van de renault. Niet 5 handelingen om dat allemaal uit te zetten.
Goed om te horen dat het zo fijn reed en in mijn Tesla M3 moet ik ook extra kijken.
Er is een nieuwe Scenic e-tech geregistreerd in NL met kenteken Z952LB
Zie https://opendata.rdw.nl/V...rtuigen/m9d7-ebf2/explore
Zie https://opendata.rdw.nl/V...rtuigen/m9d7-ebf2/explore
Vandaag een proefrit mogen mogen maken in de Renault Scenic Esprit Alpine Gris Satin met zwart dakje.
Ik ben onder de indruk van de auto, qua binnen ruimte de grootste auto van mijn lijstje (o.a. e308SW en Enyaq).
Rij prestaties zijn zeker goed, 220 pk is meer dan voldoende en stuur/wielen reageren ook lekker vlot op de bewegingen die je maakt.
Qua uiterlijk hoef ik er niks over te zeggen, ziet er zeer goed uit!
Deze auto heeft voor mij de nummer 1 positie van mijn lijstje veroverd. Nu nog wachten tot augustus totdat ik hem mag bestellen.
Dealer heeft nog wel gekeken naar de volgende zaken:
Ik ben onder de indruk van de auto, qua binnen ruimte de grootste auto van mijn lijstje (o.a. e308SW en Enyaq).
Rij prestaties zijn zeker goed, 220 pk is meer dan voldoende en stuur/wielen reageren ook lekker vlot op de bewegingen die je maakt.
Deze auto heeft voor mij de nummer 1 positie van mijn lijstje veroverd. Nu nog wachten tot augustus totdat ik hem mag bestellen.
- Dubbele bodem is mogelijk voor ruim 200+ euro's
- Elektrische stoelen niet mogelijk in de Alpine (wederom bevestigd)
- Zonnewering voor achterruiten is er (nog) niet, vond ik toch wel vreemd
- Geplande leveringstijd is +- 2 tot 3 maanden
Groetjes van G
Heeft een van jullie al z'n auto obv het VIN nummer kunnen toevoegen aan de MyRenault app?
Ik heb van mijn dealer het VIN nummer gekregen, maar ik kan deze waarde niet invullen in de app. Ook via de site: https://myr.renault.fr/track-order.html krijg ik een foutmelding te zien.
Nu vraag ik me af of het wellicht aan mij, aan de VIN, of aan de app ligt. Of dat ik misschien toch nog te vroeg ben?!
Ik heb van mijn dealer het VIN nummer gekregen, maar ik kan deze waarde niet invullen in de app. Ook via de site: https://myr.renault.fr/track-order.html krijg ik een foutmelding te zien.
Nu vraag ik me af of het wellicht aan mij, aan de VIN, of aan de app ligt. Of dat ik misschien toch nog te vroeg ben?!
Wslk te vroeg, zolang het hij niet geproduceerd is (fabriekje groen), zal het VIN inactief blijven.vanopzij schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 14:52:
Heeft een van jullie al z'n auto obv het VIN nummer kunnen toevoegen aan de MyRenault app?
Dank je wel. Dan is het een kwestie van wachten. Zoals het er nu naar uit ziet ben jij volgens mij een van de eersten die z'n auto in de app toe zou moeten kunnen voegen.TaxiGilbert schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 15:02:
[...]
Wslk te vroeg, zolang het hij niet geproduceerd is (fabriekje groen), zal het VIN inactief blijven.
Ik begin zelf nu ongeduldig te worden nu alles dichterbij komt, het is is al een half jaar wachten, maar nu de laatste paar weken zijn aangebroken duurt het me allemaal veel te lang

11/05 bij mij idd, ik hou jullie op de hoogtevanopzij schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 15:11:
[...]
Dank je wel. Dan is het een kwestie van wachten. Zoals het er nu naar uit ziet ben jij volgens mij een van de eersten die z'n auto in de app toe zou moeten kunnen voegen.
Ik begin zelf nu ongeduldig te worden nu alles dichterbij komt, het is is al een half jaar wachten, maar nu de laatste paar weken zijn aangebroken duurt het me allemaal veel te lang
Ik heb mijn VIN nummer idd ook vandaag gekregen, maar kan er nog niets mee in de app. Kwestie van afwachten dus. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk te vaak even de foto's bekijk van de auto (ook hier in het topic) en steeds maar hoop dat ik hem snel in bezit heb haha..vanopzij schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 15:11:
[...]
Dank je wel. Dan is het een kwestie van wachten. Zoals het er nu naar uit ziet ben jij volgens mij een van de eersten die z'n auto in de app toe zou moeten kunnen voegen.
Al dat ongeduld komt mij heel bekend voor. Heb nog net geen aftelkalender gemaakt. 😂Hoianddoei schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 21:51:
[...]
Ik heb mijn VIN nummer idd ook vandaag gekregen, maar kan er nog niets mee in de app. Kwestie van afwachten dus. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk te vaak even de foto's bekijk van de auto (ook hier in het topic) en steeds maar hoop dat ik hem snel in bezit heb haha..
ik dacht dat ik een beetje gek/raar was. Maar lees gelukkig dat meer mensen er last van hebbenHoianddoei schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 21:51:
[...]
Ik heb mijn VIN nummer idd ook vandaag gekregen, maar kan er nog niets mee in de app. Kwestie van afwachten dus. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk te vaak even de foto's bekijk van de auto (ook hier in het topic) en steeds maar hoop dat ik hem snel in bezit heb haha..
Als je op de my renault site je VIN toevoegt pakt ie hem wel en dan staat hij daarna ook in je app. Alleen is dus al een poosje het plaatje en alles verdwenen, die had ik er in de eerste dagen nog wel bij staan. Denk dus dat ze iets aan de server kant uitgezet hebben. Zullen wel gedacht hebben, al die gekke nederlanders die nog te produceren auto's lopen toe te voegen... zal ze leren.. ;-)
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
Bij mij is sinds een paar dagen de afbeelding van de wagen terug in de app, en deze keer ook met de volledige configuratie opgelijst.Japie.G schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 08:30:
Als je op de my renault site je VIN toevoegt pakt ie hem wel en dan staat hij daarna ook in je app. Alleen is dus al een poosje het plaatje en alles verdwenen, die had ik er in de eerste dagen nog wel bij staan. Denk dus dat ze iets aan de server kant uitgezet hebben. Zullen wel gedacht hebben, al die gekke nederlanders die nog te produceren auto's lopen toe te voegen... zal ze leren.. ;-)
Bestelling volgen werkt wel nog steeds niet, ook niet via renault.fr. Geplande leverdatum via dealer: 15/06.
Dat is vooruitgang! Dan zal de jouwe wel geproduceerd zijn/gepland zijn!arneeuh schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 09:00:
[...]
Bij mij is sinds een paar dagen de afbeelding van de wagen terug in de app, en deze keer ook met de volledige configuratie opgelijst.
Bestelling volgen werkt wel nog steeds niet, ook niet via renault.fr. Geplande leverdatum via dealer: 15/06.
[ Voor 6% gewijzigd door Japie.G op 03-05-2024 09:43 ]
Voor diegene die in dit topic straks als eerst mag rijden in een eigen Scenic, wij verwachten heel veel foto's en ervaringenremco1b schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 08:16:
[...]
ik dacht dat ik een beetje gek/raar was. Maar lees gelukkig dat meer mensen er last van hebben
Hej @Hoianddoei ik zie dat je bent toegevoegd als topicstarter? Tijd voor een mooie nieuwe startpost? :-D
Haha, klopt. Ik ben nu op vakantie zonder laptop, zodra ik terug ben maak ik een mooie startpostJapie.G schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 09:58:
Hej @Hoianddoei ik zie dat je bent toegevoegd als topicstarter? Tijd voor een mooie nieuwe startpost? :-D
Oh, helemaal herkenbaar. Leaseovereenkomst is getekend, dus nu moet wagenparkbeheer even als de donder opschieten met die offertes en de goedkeuring op een van deze geven zodat ik -eindelijk :+- een besteldatum en verwachte leverdatum kan ontvangen.remco1b schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 08:16:
[...]
ik dacht dat ik een beetje gek/raar was. Maar lees gelukkig dat meer mensen er last van hebben

Ik ga in ieder geval uit van levering medio september, dan kan het denk ik alleen maar meevallen. Gelukkig wordt volgende maand de aandacht volledig verplaatst naar het verwachte eerste kind
Zijn jullie (ook) al op zoek naar accessoires en andere dingen om rond/na de levering te hebben? Bijvoorbeeld een mooie hoes voor de sleutel en andersoortige handigheden? En zo ja, wat dan? #verlengdevoorpret
Autostoeltje al besteld?Ik ga in ieder geval uit van levering medio september, dan kan het denk ik alleen maar meevallen. Gelukkig wordt volgende maand de aandacht volledig verplaatst naar het verwachte eerste kind
En zorg dat je kunstvoeing in huis hebt. Ik mocht midden in de nacht op pad naar een winkel die nog open was omdat borstvoeding niet lukte. Niet ideaal zal ik zeggen.
Voor mijn Megane ben ik erg blij met een soortgelijk bakje als deze. Ik ga ervan uit dat hij ook in de scenic past. Ik hoop binnenkort ook even een testrit te kunnen maken, dan zal ik hem gelijk even passen :-)
Nee, maar wel actief mee bezig. Nog tips? Zelf kijken we nu naar een Maxi Cosi Pebble 360, dat draaibare lijkt me wel handig - zeker in de VW Up van de vrouw en in de garage met beperkte ruimte. Maarja, is maar 10 maand nodig (waarvan 7 ofzo met de Scenic) dus wellicht kan een gewone ook wel. Morgen iig even de Cabriofix passen in de huidige auto (Leon ST).
Yes, hebben zo'n kleine doosje met een stuk of drie losse porties voor de evt. eerste nood.vanopzij schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 13:35:
[...]
En zorg dat je kunstvoeing in huis hebt. Ik mocht midden in de nacht op pad naar een winkel die nog open was omdat borstvoeding niet lukte. Niet ideaal zal ik zeggen.
Wij hebben voor alle 3 kinderen een Maxi Cosi Cabriofix gebruikt. Advies is wel om ze zo lang mogelijk hierin te houden. Nu ben ikzelf 190 en mijn vrouw is ook niet klein wat resulteert in grote kinderen, maar toch hebben ze er alle 3 minstens een jaar in de Maxi Cosi gezeten. Ik heb nooit een isofix bevestiging gehad, je kunt die dingen prima met de gordel vastmaken. En op die manier is hij ook in alle auto's te gebruiken.MaSw85 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 14:26:
[...]
Nee, maar wel actief mee bezig. Nog tips? Zelf kijken we nu naar een Maxi Cosi Pebble 360, dat draaibare lijkt me wel handig - zeker in de VW Up van de vrouw en in de garage met beperkte ruimte. Maarja, is maar 10 maand nodig (waarvan 7 ofzo met de Scenic) dus wellicht kan een gewone ook wel. Morgen iig even de Cabriofix passen in de huidige auto (Leon ST).
[...]
Yes, hebben zo'n kleine doosje met een stuk of drie losse porties voor de evt. eerste nood.
Ik rijd nu ook een Leon ST en ik heb altijd de kids achter de passagier gehad met de Maxi Cosi, want anders moest ik mijn eigen stoel naar voren zetten.
Qua ruimte, je zult de deur toch open moeten doen om je maxi cosi in de auto te krijgen, dus je hebt er zeker ruimte voor nodig.
Ik weet wel dat er tegenwoordig ander oplossingen zijn, maar onze Maxi Cosi kon ook mooi op het onderstel van de kinderwagen, wat voor een korte boodschap, of korte stop heel makkelijk was.
Zoiets is in ieder geval een stuk voordeliger en ziet er ook een stuk praktischer uit dan de modulaire organizer voor de middenconsole die Renault zelf aanbiedt voor €93...Japie.G schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 13:38:
Voor mijn Megane ben ik erg blij met een soortgelijk bakje als deze. Ik ga ervan uit dat hij ook in de scenic past. Ik hoop binnenkort ook even een testrit te kunnen maken, dan zal ik hem gelijk even passen :-)
Thnx! Isofix lijkt me wel handig. En willen twee stoeltjes, zodat je niet dat hele ding hoeft te slepen (de Up staat op ± 75m lopen) en het kind in de auto pas in de Maxi Cosi doet. Daarom lijkt me zo'n draaibaar ding wel handig.vanopzij schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 14:33:
[...]
Wij hebben voor alle 3 kinderen een Maxi Cosi Cabriofix gebruikt. Advies is wel om ze zo lang mogelijk hierin te houden. Nu ben ikzelf 190 en mijn vrouw is ook niet klein wat resulteert in grote kinderen, maar toch hebben ze er alle 3 minstens een jaar in de Maxi Cosi gezeten. Ik heb nooit een isofix bevestiging gehad, je kunt die dingen prima met de gordel vastmaken. En op die manier is hij ook in alle auto's te gebruiken.
Ik rijd nu ook een Leon ST en ik heb altijd de kids achter de passagier gehad met de Maxi Cosi, want anders moest ik mijn eigen stoel naar voren zetten.
Qua ruimte, je zult de deur toch open moeten doen om je maxi cosi in de auto te krijgen, dus je hebt er zeker ruimte voor nodig.
Ik weet wel dat er tegenwoordig ander oplossingen zijn, maar onze Maxi Cosi kon ook mooi op het onderstel van de kinderwagen, wat voor een korte boodschap, of korte stop heel makkelijk was.
Die velgen van de Techno vallen me zo op de echte foto's nog wel mee (t.o.v. de configurator). Afhankelijk van de kleur vind ik de zilveren deurstijlen etc. wel minder mooi dan het antraciet van de Esprit Alpine.maho99 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 14:47:
Inmiddels ook 2 Scenics aangekomen bij Zeeuw & Zeeuw in Leiderdorp. Had helaas alleen tijd om snel wat foto’s te maken, binnenkort maar een proefrit plannen. Heb ‘m in zwart besteld, grijs is eigenlijk ook wel heel fraai..
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ruimer dan de Enyaq? Dat klinkt interessant. Die rijd ik nu.Garrettvr schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 23:13:
Vandaag een proefrit mogen mogen maken in de Renault Scenic Esprit Alpine Gris Satin met zwart dakje.
- Dubbele bodem is mogelijk voor ruim 200+ euro's
- Elektrische stoelen niet mogelijk in de Alpine (wederom bevestigd)
- Zonnewering voor achterruiten is er (nog) niet, vond ik toch wel vreemd
- Geplande leveringstijd is +- 2 tot 3 maanden
Ja ik had ook overwogen om de 19" velgen op de iconic te nemen. Maar de 19" velgen blijken ook heel smal te zijn, 205mm, vs 235mm voor de reguliere 20".MaSw85 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 14:50:
[...]
Die velgen van de Techno vallen me zo op de echte foto's nog wel mee (t.o.v. de configurator). Afhankelijk van de kleur vind ik de zilveren deurstijlen etc. wel minder mooi dan het antraciet van de Esprit Alpine.
Ja, van binnen, niet in de kofferbak.FJP84 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 15:34:
[...]
Ruimer dan de Enyaq? Dat klinkt interessant. Die rijd ik nu.
Dit ziet er uit als bijna dezelfde versie als dat ik besteld heb.Alleen zijn in de configurator de de deurstijlen anders (lees zwart) en bij deze grijsachtig. Ik krijg dat in de configurator niet voorelkaar. Als ik voor de twotone kies komt het al wel dichter in de buurt.maho99 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 14:47:
Inmiddels ook 2 Scenics aangekomen bij Zeeuw & Zeeuw in Leiderdorp. Had helaas alleen tijd om snel wat foto’s te maken, binnenkort maar een proefrit plannen. Heb ‘m in zwart besteld, grijs is eigenlijk ook wel heel fraai..
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Peroonlijk vind ik wat in de configurator zie mooier dan deze versie.
:fill(white):strip_exif()/f/image/iExxxWm4Ha9IBvN4SlRPYnI8.png?f=user_large)
Komt m.n. doordat de B- en C-stijl niet zwart zijn denk ik.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Ik denk, en hoop, dat je daar gelijk in hebtEchnon schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 15:52:
Kan ook bescherming zijn en dat deze nog niet is uitgepakt. Op de deuren zitten ook nog stootstrips
Hej de eerste foto’s van een zwarte techno. Das zoals ik hem besteld heb. Dank! Indien mogelijk meer foto’s welkom😃 Ga ervan uit dat het beschermfolie is op de B en C stijl..maho99 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 14:47:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Er zit nog beschermfolie op de B en C stijl en op de achterspoiler, is zowieso allemaal zwart...Japie.G schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 16:04:
[...]
Hej de eerste foto’s van een zwarte techno. Das zoals ik hem besteld heb. Dank! Indien mogelijk meer foto’s welkom😃 Ga ervan uit dat het beschermfolie is op de B..
[...]MaSw85 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 14:26:
[...]
Zelf met een kleine van 6 maanden kan ik niet meer zonder de Pebble 360. Nu op vakantie mis ik het draaien echt heel erg, hoe snel je gewend kan raken aan dat gemaakt haha
[ Voor 7% gewijzigd door Hoianddoei op 03-05-2024 17:29 ]
Vandaag in de Scenic gereden, prima ervaring. Ik stoorde me er alleen aan dat de radio steeds van zender wisselde en ik niet wist waarom. Blijkt dat ik telkens met m’n knie tegen dat draaiwieltje aan de achterkant van de geluidsbediening aan het stuur kwam. Dat pookje zit daar voor mij heel vervelend.
Klopt, dat is inderdaad de bescherming die er nog op zat.ArievdVoort schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 16:01:
[...]
Ik denk, en hoop, dat je daar gelijk in hebt
Gelukkig maar. Als je nog de mogelijkheid hebt, zou je dan nog wat foto's kunnen plaatsen zonder bescherming?maho99 schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 19:17:
[...]
Klopt, dat is inderdaad de bescherming die er nog op zat.
Dan kan ik nog ongeveer 1,5 maand kijken naar de auto waar ik straks in ga rijden.
Ik kreeg vandaag een telefoontje van de dealer in Almere, (Bochane) dat ze daar binnenkort ook een auto hebben voor een proefrit. Ik heb zelf een tijd geleden al eens getest, maar misschien dat iemand anders zich nog kan aanmelden.
Aankomende maandag proefrit gepland in Goes, in Roosendaal nog geen Scenic en de verwachting was pas dat ze hem daar pas half/eind juni in de showroom hebben staan 😳
Er komen er langzaamaan meer in Nederland: volgens RDW zijn er nu 15, waarvan 11 op kenteken.
Zojuist gebeld door Hedin automotive Eindhoven. Vanaf eind volgende week staan ze klaar om te testrijden.
Meteen om 13:00 uur een afspraak voor een testrit. Zin in in.
Meteen om 13:00 uur een afspraak voor een testrit. Zin in in.
Hoi Ralph, normaliter zal Roosendaal eind volgende week ook de auto ontvangen.ralphkeb schreef op zaterdag 4 mei 2024 @ 09:49:
Aankomende maandag proefrit gepland in Goes, in Roosendaal nog geen Scenic en de verwachting was pas dat ze hem daar pas half/eind juni in de showroom hebben staan 😳
Wat vinden jullie van de nieuwe designslag die Renault maakt op de nieuwe modellen?
Ik vond het design van de nieuwe Scenic echt een flinke vooruitgang van Renault, maar vind het jammer dat de andere nieuwe modellen nu een soortgelijke front krijgen. De Captur/Symbioz/Rafale (een beetje) hebben allemaal dezelfde neus, al vind ik die van de Scenic wel een stuk verfijnder en meer luxe uitstralen.
Zie foto's hieronder wat ik bedoel.
Scenic:
:strip_exif()/f/image/ZeB4Vy2Dbz5nau7LLY8HwjPE.jpg?f=fotoalbum_large)
Captur:
:strip_exif()/f/image/LsWhSd4KLsl0neSIFwpH7y9x.jpg?f=fotoalbum_large)
Symbioz:
:strip_exif()/f/image/O8fMtbfczkLYXcJrZdpK5iCV.jpg?f=fotoalbum_large)
Rafale:
:strip_exif()/f/image/dTqgmlAb8l7QWoMns0oBy0J8.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat unieke wat de Scenic een paar maanden geleden had aan het design is er nu wel een beetje vanaf en maakt hem dus toch iets minder onderscheidend.
Sowieso brengt Renault ineens heel veel nieuwew SUV achtige modellen uit de laatste tijd haha
Vinden jullie het ook jammer dat de Scenic hierdoor minder een eigen karakter heeft of?
Ik vond het design van de nieuwe Scenic echt een flinke vooruitgang van Renault, maar vind het jammer dat de andere nieuwe modellen nu een soortgelijke front krijgen. De Captur/Symbioz/Rafale (een beetje) hebben allemaal dezelfde neus, al vind ik die van de Scenic wel een stuk verfijnder en meer luxe uitstralen.
Scenic:
:strip_exif()/f/image/ZeB4Vy2Dbz5nau7LLY8HwjPE.jpg?f=fotoalbum_large)
Captur:
:strip_exif()/f/image/LsWhSd4KLsl0neSIFwpH7y9x.jpg?f=fotoalbum_large)
Symbioz:
:strip_exif()/f/image/O8fMtbfczkLYXcJrZdpK5iCV.jpg?f=fotoalbum_large)
Rafale:
:strip_exif()/f/image/dTqgmlAb8l7QWoMns0oBy0J8.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat unieke wat de Scenic een paar maanden geleden had aan het design is er nu wel een beetje vanaf en maakt hem dus toch iets minder onderscheidend.
Sowieso brengt Renault ineens heel veel nieuwew SUV achtige modellen uit de laatste tijd haha
Vinden jullie het ook jammer dat de Scenic hierdoor minder een eigen karakter heeft of?
Alle merken doen dit wel natuurlijk. Maar eens dat de Scenic van voren het mooiste oogt inderdaad.Hoianddoei schreef op zondag 5 mei 2024 @ 19:58:
Wat vinden jullie van de nieuwe designslag die Renault maakt op de nieuwe modellen?
Scenic:
[Afbeelding]
Captur:
[Afbeelding]
Symbioz:
[Afbeelding]
Rafale:
[Afbeelding]
Ben ik het mee eens. Alle modellen lijken wel op elkaar van voor, maar de Scenic straalt wat meer agressie uit.MaSw85 schreef op zondag 5 mei 2024 @ 21:02:
[...]
Alle merken doen dit wel natuurlijk. Maar eens dat de Scenic van voren het mooiste oogt inderdaad.
Vind het veruit de mooiste.
Ja, eens dat elk merk dit doet hoor. Scenic is dan nog steeds wel completer en strakker, maar had toch gehoopt dat ie ook wat unieker bleef. Maar misschien is dat gewoon iets wat ik graag meer wil zien, maar zal in de praktijk natuurlijk wat lastiger zijn
Aangaande puur de Scenic (ik bekijk alleen de elektrische modellen), nee die doet 't 'em niet voor mij.Hoianddoei schreef op zondag 5 mei 2024 @ 19:58:
Weinig vibe.
En dat vind ik weer niet.Hoianddoei schreef op zondag 5 mei 2024 @ 19:58:
Ik vond het design van de nieuwe Scenic echt een flinke vooruitgang van Renault,
Maar goed, smaken verschillen daar valt ook gewoon niet over te twisten, ieder zijn meug.
Ik vind de nieuwe 5 er dan weer leuk uit zien, en de Alpine versie er van nog iets leuker.
Maar goed, vooralsnog staat de Rivian R2 bij mij bovenaan het lijstje als opvolger van mijn Megane;
:strip_exif()/f/image/qnEpgx6j6NpchFlHhimYvDBe.jpg?f=fotoalbum_large)
Zitten we wel ergens eind 2027, begin 2028, wie weet heeft Renault dan weer iets wat mij kan bekoren.
Of een ander merk.
Komt tijd, komt raad.
Met 75% van het bestellijstje die lease rijdt en voor dit jaar een nieuwe auto moet, zijn dit wel heel ver in de toekomst liggende modellen. Maar het zou idd leuk zijn als er een Rivian a) in Europa is, b) betaalbaar is en c) Rivian nog bestaat tegen de tijd dat ik de opvolger van mijn Scenic e-tech moet uitkiezen.Zjanzjak schreef op maandag 6 mei 2024 @ 10:12:
Maar goed, vooralsnog staat de Rivian R2 bij mij bovenaan het lijstje als opvolger van mijn Megane;
Zitten we wel ergens eind 2027, begin 2028, wie weet heeft Renault dan weer iets wat mij kan bekoren.
Of een ander merk.
Komt tijd, komt raad.
Wat ik wel vreemd vindt (wat betreft design) dat de megane e-tech afwijkt. Deze zal ongetwijfeld een tech update en facelift krijgen. Persoonlijk vind ik de megane veel franser dan de nieuwe gezichten zoals de Scenic. Deze zijn vrij "Duits".
Gisteren een witte Scenic zien rijden. Wel een hele mooi bak hoor! Veel minder SUV en meer Station achtig.
Gisteren een witte Scenic zien rijden. Wel een hele mooi bak hoor! Veel minder SUV en meer Station achtig.
Dit 'gaat de ronde' op Franse fora. Facelift in 2025.twowheeler schreef op maandag 6 mei 2024 @ 10:56:
Wat ik wel vreemd vindt (wat betreft design) dat de megane e-tech afwijkt. Deze zal ongetwijfeld een tech update en facelift krijgen. Persoonlijk vind ik de megane veel franser dan de nieuwe gezichten zoals de Scenic. Deze zijn vrij "Duits".
:strip_exif()/f/image/2FwG8jNi54KVnlZzKzUWTlWc.jpg?f=fotoalbum_large)
mag hopen dat ze dan wel iets aan die achterkant doen, nu zijn het net twee verschillende auto's. Boven het achterwiel is het design vrij klassiek vindt ik (wel mooi). Daar past die neus echt totaal niet bij wat mij betreft.TaxiGilbert schreef op maandag 6 mei 2024 @ 11:00:
[...]
Dit 'gaat de ronde' op Franse fora. Facelift in 2025.
[Afbeelding]
Maar Renault kennende gaan ze er wel wat moois van maken. Hoop wel dat ze onderscheidend blijven, zeker gezien ze een eigen platform hebben en niet een van de 1000 stellantis varianten bijvoorbeeld.
Met je genoemde punten hou ik ook rekening maar deze privé-rijder gaat altijd van het positieve uit.Echnon schreef op maandag 6 mei 2024 @ 10:49:
Met 75% van het bestellijstje die lease rijdt en voor dit jaar een nieuwe auto moet, zijn dit wel heel ver in de toekomst liggende modellen. Maar het zou idd leuk zijn als er een Rivian a) in Europa is, b) betaalbaar is en c) Rivian nog bestaat tegen de tijd dat ik de opvolger van mijn Scenic e-tech moet uitkiezen.
Wel met disclaimer vandaar het woordje 'vooralsnog' ergens in 1 van mijn zinnen.
Voor de rest zit ik bovenop het nieuws aangaande Rivian,maar dan ook echt bovenop, van elke scheet die daar gelaten wordt ben ik al 20 weken eerder op de hoogte. Ik overdrijf, maar echt, er bovenop.
Daarnaast ben ik een dagdromer en vind ik het leuk om naar mogelijke opvolgers te kijken.
Hoe ver in de toekomst dat ook zal zijn.
Als dit het wordt dan weet ik 100.000.000% zeker dat de Megane zeker afvalt voor opvolging.TaxiGilbert schreef op maandag 6 mei 2024 @ 11:00:
Dit 'gaat de ronde' op Franse fora. Facelift in 2025.
Al kreeg ik 'em gratis.
Als het meer de Alpine kant uitgaat zou ik nog wel twijfelen:
:strip_exif()/f/image/9qVmAl6T6shvym4mDgoBkQeI.jpg?f=fotoalbum_large)
Misschien heb ik het eerder gemist, maar wat bevalt je niet aan de nieuwe designslag van Renault?[...]
Als dit het wordt dan weet ik 100.000.000% zeker dat de Megane zeker afvalt voor opvolging.
Al kreeg ik 'em gratis.
Die is heel simpel, ik vind het niet mooi.Hoianddoei schreef op maandag 6 mei 2024 @ 15:15:
Misschien heb ik het eerder gemist, maar wat bevalt je niet aan de nieuwe designslag van Renault?
Wat verder niet boeit hoor, wat ik al zei, smaken verschillen.
Ik ben privérijder en ik koop een auto grotendeels op emotie, naast wat praktische zaken MOET ik de auto vooral mooi vinden.
Wat ik dan in dit topic doe?
Uit nieuwsgierigheid en om wat info te geven aangezien er raakvlakken zijn met de Megane.
Gisteren een uurtje gaan proefrijden in de Scenic, wat een verademing vooral kwa ruimte ten opzichte van de Megane.
Rijdt ook een stuk strakker (lijkt wel een Duitser), we hadden een Alpine mee, maar eerlijk hadden wij liever een instap versie mee hahaha.
Wij krijgen op het werk een lijst met modellen waar we uit kunnen kiezen en dat zal naar verwachting 1 van de 170 pk modellen zijn, van de Megane kunnen we ook alleen de Evolution kiezen (al is die bij mij maar tijdelijk).
Bij de proefrit in de Kia Niro kregen we wel een goedkopere versie mee, weet je gelijk waar je aan toe bent.
Beide auto’s hebben hun voor en nadelen, maar neig richting de Scenic 😎
Rijdt ook een stuk strakker (lijkt wel een Duitser), we hadden een Alpine mee, maar eerlijk hadden wij liever een instap versie mee hahaha.
Wij krijgen op het werk een lijst met modellen waar we uit kunnen kiezen en dat zal naar verwachting 1 van de 170 pk modellen zijn, van de Megane kunnen we ook alleen de Evolution kiezen (al is die bij mij maar tijdelijk).
Bij de proefrit in de Kia Niro kregen we wel een goedkopere versie mee, weet je gelijk waar je aan toe bent.
Beide auto’s hebben hun voor en nadelen, maar neig richting de Scenic 😎
Laten we hopen dat ze net te duits worden. Van die eenheidsworst is al genoeg. Maar kan niet wachten meer van de Scenic te zien. En de technische vernieuwingen!
Binnenkort wordt een eerste reclamespotje verwacht met Frans Duits.twowheeler schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 09:24:
Laten we hopen dat ze net te duits worden. Van die eenheidsworst is al genoeg. Maar kan niet wachten meer van de Scenic te zien. En de technische vernieuwingen!
Zodra ik terug ben van vakantie, hoop ik ook eindelijk een ritje te kunnen maken in deze wagen
Over reclamespots gesproken. Zag op de presentatie van Terwolde de NL versie van deze spot (of was die alleen in mijn beleving NL?) maar nog niet in real life gesignaleerd..Hoianddoei schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 10:35:
[...]
Binnenkort wordt een eerste reclamespotje verwacht met Frans Duits.
Zodra ik terug ben van vakantie, hoop ik ook eindelijk een ritje te kunnen maken in deze wagen
YouTube: pourquoi attendre ? | Renault Scenic E-Tech 100% électrique
[ Voor 3% gewijzigd door Japie.G op 07-05-2024 12:15 ]
Ja klopt, deze is voor in de showroom. Ik hoop mijn demo komende week te ontvangen. Die is full-option.
Gaaf 😍
Filmpje waarin de kofferbak met de dubbele laadvloer wordt opgemeten
https://youtu.be/gZQHXfqwqDQ&t=140
Ik vermoed de comfort range, aangezien er bij 49% zo'n 104-128km gereden kan worden.Echnon schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 20:55:
Filmpje waarin de kofferbak met de dubbele laadvloer wordt opgemeten
Miles.FJP84 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 23:55:
[...]
Ik vermoed de comfort range, aangezien er bij 49% zo'n 104-128km gereden kan worden.
Volgens mij is het een iconic, die is er niet in comfort range. Overigens moet je niet kijken naar het bereik in die filmpjes. Als zn voorganger even een paar keer plankgas gegeven zakt die meter als een gek. Gebaseerd op mn ervaring met de megane :-)
@TaxiGilbert , wat zegt dit linkje nu bij jou?
https://myr.renault.fr/track-order.html
[ Voor 47% gewijzigd door Japie.G op 08-05-2024 06:15 ]
Aan de velgen en bekleding te zien is dat inderdaad een Iconic.
Voor de mensen die het filmpje niet gezien hebben: Afmetingen kofferbak tot de hoedenplank: 97 breed, 85 diep en 48 cm hoog. Met de dubbele laadbodem eruit zal die 48 cm richting 63-68 cm gaan vermoed ik.
Voor de mensen die het filmpje niet gezien hebben: Afmetingen kofferbak tot de hoedenplank: 97 breed, 85 diep en 48 cm hoog. Met de dubbele laadbodem eruit zal die 48 cm richting 63-68 cm gaan vermoed ik.
[ Voor 17% gewijzigd door MaSw85 op 08-05-2024 09:26 ]
Ja, alle markten zijn een beetje afwijkend in de optiepakketen door al die verschillende vormen van EV subsidies. Dit is een Iconic, ondanks dat het dashboard is afgewerkt met stof. Aan de stoelen en de deuren is wel te zien dat het een Iconic is, en in de UK is solarbay en pack augmented vision standaard op de Iconic. Een techno is daar ook niet op te pimpen met allerlei packs, dus een techno met solarbay kan niet in de UK. Dus dit is een Iconic. En de Iconic is ook in de UK alleen met 87 kWh batterij beschikbaar.FJP84 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 23:55:
[...]
Ik vermoed de comfort range, aangezien er bij 49% zo'n 104-128km gereden kan worden.
:fill(white):strip_exif()/f/image/9UeT3omOiXlFCaOzRTvx5O5W.png?f=user_large)
Omgerekend is het zo'n 200 km. Op 10:21 zie je ook het energy consumption scherm, hij haalt een eco score van 56 en een verbruik van 2,6 mpkWh (21.43 kWh/100km)
[ Voor 32% gewijzigd door Echnon op 08-05-2024 10:16 ]
Link zegt niets, maar wel een boodschap waar ik niet zo gelukkig van wordt...Japie.G schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 06:11:
[...]
Miles.
Volgens mij is het een iconic, die is er niet in comfort range. Overigens moet je niet kijken naar het bereik in die filmpjes. Als zn voorganger even een paar keer plankgas gegeven zakt die meter als een gek. Gebaseerd op mn ervaring met de megane :-)
@TaxiGilbert , wat zegt dit linkje nu bij jou?
https://myr.renault.fr/track-order.html
/f/image/z2Z1sKdzG9mKn26teepXSekV.png?f=fotoalbum_large)
"In de huidige context van een tekort aan elektronische componenten en transport ervaren we verstoringen in de productie en levering van voertuigen: uw Renault-vestiging is volledig gemobiliseerd tijdens deze uitzonderlijke periode."
Die melding staat er al maanden een is natuurlijk multi interpretabel.TaxiGilbert schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 11:04:
[...]
Link zegt niets, maar wel een boodschap waar ik niet zo gelukkig van wordt...
[Afbeelding]
"In de huidige context van een tekort aan elektronische componenten en transport ervaren we verstoringen in de productie en levering van voertuigen: uw Renault-vestiging is volledig gemobiliseerd tijdens deze uitzonderlijke periode."
Tnx. Ik had wel gezien dat het de Iconic was. Stoelen mooier dan verwacht, maar die overige witte accenten niet mijn smaak. Alleen even niet bij stil gestaan dat het dan niet de comfort range kan zijn danEchnon schreef op woensdag 8 mei 2024 @ 10:00:
[...]
Ja, alle markten zijn een beetje afwijkend in de optiepakketen door al die verschillende vormen van EV subsidies. Dit is een Iconic, ondanks dat het dashboard is afgewerkt met stof. Aan de stoelen en de deuren is wel te zien dat het een Iconic is, en in de UK is solarbay en pack augmented vision standaard op de Iconic. Een techno is daar ook niet op te pimpen met allerlei packs, dus een techno met solarbay kan niet in de UK. Dus dit is een Iconic. En de Iconic is ook in de UK alleen met 87 kWh batterij beschikbaar.
[Afbeelding]
Omgerekend is het zo'n 200 km. Op 10:21 zie je ook het energy consumption scherm, hij haalt een eco score van 56 en een verbruik van 2,6 mpkWh (21.43 kWh/100km)

Zojuist gereden in de Alpine. Wat een bruut ding is dat als je er voor staat.
Gereden zonder Pack Advanced en geen moment gemist. Twijfel over het panorama dak. Geen enkele keer door gekeken tijdens het rijden
Wel veel pookjes aan het stuur maar dat zal een kwestie van gewenning zijn. Wel meteen geklooi met het verstellen van de stoel, dat voelt toch wel oldschool aan.
Satin Gris was wel echt mooi, vraag me af of die gewone grijze echt metalic is of ook aan de matte kant. Jammer dat ik niet die twee kleuren naast elkaar zag. Zijn die beschikbaar van de normale grijze?
Gereden zonder Pack Advanced en geen moment gemist. Twijfel over het panorama dak. Geen enkele keer door gekeken tijdens het rijden
Wel veel pookjes aan het stuur maar dat zal een kwestie van gewenning zijn. Wel meteen geklooi met het verstellen van de stoel, dat voelt toch wel oldschool aan.
Satin Gris was wel echt mooi, vraag me af of die gewone grijze echt metalic is of ook aan de matte kant. Jammer dat ik niet die twee kleuren naast elkaar zag. Zijn die beschikbaar van de normale grijze?
Ja die had ik ook gezien. Links is de Alpine in Gris Schiste volgens mij en niet die Satin. Is dat 1300 euro waard, mmm.Appie_1988 schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 14:51:
Ze druppelen langzaam binnen. Foto's vanuit een Facebook groep.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zelfde layout als de Megane, heb 'em nu bijna anderhalf jaar met 30k op de teller.zwellugje schreef op zaterdag 11 mei 2024 @ 14:44:
Wel veel pookjes aan het stuur maar dat zal een kwestie van gewenning zijn.
Alleen eergisteren nog zette ik de ruitenwisser aan toen ik even snel in zijn achteruit wilde.
Maar waar is waar, ik ben nu wel meer gewend aan alle hendels bij het stuur dan int begin.
Ik zit ook over een Scenic na te denken. Ik heb nog wel wat twijfels en vragen.
Heeft iemand ervaring met de Renault app voor iPhone? Het lijkt erop dat in de App store er nogal wat negatieve reacties staan. Oplaadstatus klopt niet, of wordt niet ververst. Programmering van verwarming kan niet. Etc. Etc.
Is het zinnig om de laadpaal thuis via Renault / Mobilize te doen? Wat zijn de pas-ervaringen?
De 3D around view camera is niet leverbaar voor de Techno versie. Klopt dat? Zou dat wellicht later via een software update nog kunnen, of heeft de Techno domweg minder camera’s?
Heeft iemand ervaring met de Renault app voor iPhone? Het lijkt erop dat in de App store er nogal wat negatieve reacties staan. Oplaadstatus klopt niet, of wordt niet ververst. Programmering van verwarming kan niet. Etc. Etc.
Is het zinnig om de laadpaal thuis via Renault / Mobilize te doen? Wat zijn de pas-ervaringen?
De 3D around view camera is niet leverbaar voor de Techno versie. Klopt dat? Zou dat wellicht later via een software update nog kunnen, of heeft de Techno domweg minder camera’s?
App op iPhone is prima, maar beperkt qua functionaliteit. Verder af en toe een hickup als de server down is. Heb het in afgelopen jaar 3x gehad ofzo dat de app het even niet deed. Ik ben verder eigenlijk gewoon prima tevreden. Als tweaker nerd lees ik de API ook zelf uit en zie ik dus direct als er serverside iets mis is. Valt allemaal erg mee. Ik mis qua functionaliteit alleen heel erg dat ik in de app het maximale laadniveau kan aanpassen. Dat moet nu in de auto. Stond wel als toekomstige functie aangekondigd, dus ik houd hoop.nazdrovje schreef op maandag 13 mei 2024 @ 20:42:
Ik zit ook over een Scenic na te denken. Ik heb nog wel wat twijfels en vragen.
Ik heb een easee lite thuislader en dat werkt 100pct probleemloos met de megane (scenic is technisch vrijwel zelfde auto). Ik gebruik dat mobilize gedoe allemaal niet. Meer ervaringen kun je in het megane etech topic halen..
Ik heb als early bird wel een scenic techno met 360 besteld. Ik hoop dus dat die er wel op komt🤪. Ik zag al dat die optie nu niet meer beschikbaar is.
/f/image/lna2t5Oua11jOeR4Bh606n5H.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 23% gewijzigd door Japie.G op 13-05-2024 21:12 ]
Ik zelf ben van plan om de renault add-on voor Home Assistant te gaan gebruiken, kan je daar het laadniveau ook niet instellen ??Japie.G schreef op maandag 13 mei 2024 @ 20:57:
[...]
Als tweaker nerd lees ik de API ook zelf uit en zie ik dus direct als er serverside iets mis is. Valt allemaal erg mee. Ik mis qua functionaliteit alleen heel erg dat ik in de app het maximale laadniveau kan aanpassen. Dat moet nu in de auto. Stond wel als toekomstige functie aangekondigd, dus ik houd hoop.
[Afbeelding]
Nope, voor se megane niet helaas! Misschien biedt android 12 die optie wel.. we zullen zien!tweetyvogel schreef op maandag 13 mei 2024 @ 23:03:
[...]
Ik zelf ben van plan om de renault add-on voor Home Assistant te gaan gebruiken, kan je daar het laadniveau ook niet instellen ??
Is dit niet iets... https://renault-api.readthedocs.io/en/latest/endpoints.htmlJapie.G schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 06:16:
[...]
Nope, voor se megane niet helaas! Misschien biedt android 12 die optie wel.. we zullen zien!
Waar ik op 24 april al de bestelling had gedaan bij Wagenparkbeheer, is gisteren eindelijk de auto besteld door de LM bij de dealer (Hedin Eindhoven; terwijl ik in Noord-Drenthe woon...). Hopelijk kan het bij Hedin in Groningen of Assen worden afgeleverd maar dat is geen Hedin Renault dus zal wel niet - ga het iig wel vragen. Er is ook de optie van op kantoor of thuis afleveren maar dan komt zo'n student 'm brengen en het liefst rijd je zelf als eerste (en enige) in de nieuwe auto
Ja dat zijn de bekende endpoints, maar helaas kun je daar niet zeggen dat je vandaag de accu tot 100 procent wilt hebben, en morgen maar tot 60 procent. Het maximaal laadniveau kan alleen in de auto worden ingesteld (vooralsnog..)tweetyvogel schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 08:34:
[...]
Is dit niet iets... https://renault-api.readthedocs.io/en/latest/endpoints.html
Ja voor mij is hij ook in Eindhoven besteld. Ik denk dat ik tegen die tijd een dagje Eindhoven ga plannen.MaSw85 schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 10:03:
Waar ik op 24 april al de bestelling had gedaan bij Wagenparkbeheer, is gisteren eindelijk de auto besteld door de LM bij de dealer (Hedin Eindhoven; terwijl ik in Noord-Drenthe woon...). Hopelijk kan het bij Hedin in Groningen of Assen worden afgeleverd maar dat is geen Hedin Renault dus zal wel niet - ga het iig wel vragen. Er is ook de optie van op kantoor of thuis afleveren maar dan komt zo'n student 'm brengen en het liefst rijd je zelf als eerste (en enige) in de nieuwe auto
Die neiging heb ik straks ook denk ik. Heb ik direct 200 km de tijd om te wennen enzoborkhuis schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 18:54:
[...]
Ja voor mij is hij ook in Eindhoven besteld. Ik denk dat ik tegen die tijd een dagje Eindhoven ga plannen.
[ Voor 8% gewijzigd door MaSw85 op 15-05-2024 07:14 ]
Nee nog niet, heb mijn garage een screenshotje gevraagd
Edit: de Scenic zit al op transport naar mijn garage blijkbaar
[ Voor 13% gewijzigd door TaxiGilbert op 15-05-2024 10:39 ]
TaxiGilbert schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 09:24:
[...]
Nee nog niet, heb mijn garage een screenshotje gevraagd
Edit: de Scenic zit al op transport naar mijn garage blijkbaar
Aantal bij de RDW geregistreerde Scenic e-tech staat op dit moment op 46, waarbij nog niet alle auto's op naam zijn gezet.