• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:31
Harry720A schreef op woensdag 29 april 2026 @ 16:29:
[...]
Dan zou je geen zaken mee moeten doen.
Daar/er?
Want?

• Coffeeroam
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 17:19
Harry720A schreef op woensdag 29 april 2026 @ 16:29:
[...]
Dan zou je geen zaken mee moeten doen.
Met de belastingdienst niet? :)

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Coffeeroam schreef op woensdag 29 april 2026 @ 17:19:
[...]

Met de belastingdienst niet? :)
Probeer ik al jaren, kom er niet af, tips?

Everything is better with Bluetooth

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:06
jeanj schreef op woensdag 29 april 2026 @ 17:20:
[...]

Probeer ik al jaren, kom er niet af, tips?
Emigreren? Krijg je te maken met een neef van de belastingdienst :+

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:19

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Modbreak:Kunnen we vanaf hier weer stoppen met de slowchat? Waarvoor dank :)

• DeBassie
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19:50
Ter info:

Recent een TagesgeldKonto bij ConsorsBank geopend. Dat ging gemakkelijk zoals CoffeeRoam al schreef.

Overboeken van mijn ING ging fluks.
Echter, bij terugboeken krijg ik: "Der Kunde hat keine Rechte diese Transaktion durchzuführen"... en kom ik dus niet verder. Zelfde gedrag op de website, als in de app. Bedrag was laag (€1) en het tegoed was voldoende.

De Chat-medewerker wist het 1-2-3 ook niet. Er wordt naar gekeken.
Voor de zekerheid ook maar een mail gestuurd.

Side info: Ik had eerder vandaag een tegenrekening gekoppeld (dus alleen naar die rekening over te boeken). Lijkt me niet dat dat er iets mee te maken heeft, maar goed.

Als iemand dit ook ooit had, ben ik benieuwd hoe dat opgelost is.

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

mrmrmr

𓅓 𓂋 𓅓 𓂋 𓅓 𓂋

DeBassie schreef op woensdag 29 april 2026 @ 19:50:
Side info: Ik had eerder vandaag een tegenrekening gekoppeld (dus alleen naar die rekening over te boeken). Lijkt me niet dat dat er iets mee te maken heeft, maar goed.
Dat kan er iets mee te maken hebben, soms worden wijzigingen batchgewijs (asynchroon dus) uitgevoerd. Dat is de methode die van oudsher voor mainframes wordt toegepast. Misschien vind er een controle plaats. Bij Nederlandse rekeningen kan je controleren of de naam bij de IBAN past.

Dat kan natuurlijk ook (near) realtime gebeuren/

Duitsers zijn vaak van de regeltjes, er kan iets anders in de weg zitten. Overigens knap dat het je lukte een rekening te openen, mij lukte het niet (Postident falen). Ze waren ook bepaald niet behulpzaam door naar elkaar te verwijzen. Dat gebeurt iets te vaak bij Duitse bedrijven om toeval te zijn. Het is niet alleen de bureaucratie maar ook gewoon onwil en een handig excuus.

• Harbo
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Heeft iemand hier ervaring met Scalable Prime+? Wordt spaargeld echt verspreidt over meerdere banken? Wat is de ervaring met de helpdesk? Kan men op willekeurige moment terug naar een free account?
Pagina: 1 ... 193 194 Laatste

Let op:
We hebben het hier over spaar- en depositorekeningen, voor alternatieven (beleggen e.d.) zijn er alternatieve topics. Tevens is het bespreken van de moraliteit en het politieke karakter van rendementsheffingen off-topic.

Twijfels over DGS of VRH: daarvoor kan je in het DGS topic of het VRH topic terecht.

Trade Republic heeft zijn eigen topic.

We willen hier geen persoonlijke updates zien, dat is eigenlijk niet interessant voor de meerderheid en maakt het topic lastig te lezen.

Referral vragen of aanbieden? Niet hier! Zien we dat, dan wordt je post zonder pardon verwijderd en krijg je direct een ban. Dat geldt in de breedste zin van het woord, dus ook hinten naar is niet de bedoeling