• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:46
DjoeC schreef op maandag 8 december 2025 @ 12:17:
[...]

Hmm, het klinkt wel alsof je naar de app gedwongen wordt. Je kunt niet via het web een rekening openen (we sturen u "informatie per post" toe.... Anders was t wel interessant als (tijdelijke) opvolger van Garantibank.
Ik heb al jaren een YKB rekening en deposito's. Nog geen app nodig gehad of geinstalleerd. Tancodes voor handelingen ontvang ik op een nietzosmart-phone. Na de papieren aanmelding verwacht ik dat je gewoon kunt internet bankieren.

• Harbo
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
App loopt vast bij de laatste stap (akkoord met voorwaarden). Ik krijg een uitroepteken terwijl alle documenten aangevinkt zijn en doorgelezen.

• Harry720A
  • Registratie: December 2023
  • Niet online
DjoeC schreef op maandag 8 december 2025 @ 12:17:
[...]Hmm, het klinkt wel alsof je naar de app gedwongen wordt. Je kunt niet via het web een rekening openen
Allerlei (bijv. e/o) formulieren zijn te downloaden op de website. Hoef je de informatiepost van YK niet af te wachten.

[ Voor 10% gewijzigd door Harry720A op 08-12-2025 12:51 ]

• irongalaxy
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 19:35
Harbo schreef op maandag 8 december 2025 @ 12:21:
App loopt vast bij de laatste stap (akkoord met voorwaarden). Ik krijg een uitroepteken terwijl alle documenten aangevinkt zijn en doorgelezen.
Bij mij ook (een melding in de trant van Server connectie fout). Later nog opnieuw geprobeerd, maar dan blijft de Yapi Kredi app hangen.

Tijdens het proces kreeg ik eerst een foutmelding bij het invullen van mijn tegenrekening. Er stond wel een groen vinkje, maar bij het bevestigen een foutmelding zonder uitleg. Ik denk dat dit te maken met de tenaamstelling van alleen voorletters bij mijn tegenrekening. Dat lees ik ook in dit topic als oorzaak.
Volgens de klantenservice was dit niet de oorzaak en gaf aan dat deze foutmelding vaker voorkomt en zij stelde voor om de papieren aanmeld formulier op te sturen.
Toen maar mijn Trade Republic als tegenrekening ingevuld in de app. Deze tegenrekening was wel akkoord. Maar het aanmeldproces dus niet kunnen voltooien.

• rechtsherstel
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 18:32
Mail van DHB Bank: Activeer de DHB Bank app en krijg €10 cadeau!

• TanteBeth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19:48
rechtsherstel schreef op maandag 8 december 2025 @ 18:00:
Mail van DHB Bank: Activeer de DHB Bank app en krijg €10 cadeau!
Stel eerst je mobiele nummer in bij de contactgegevens op de normale website van DBH Netbanking.
Anders kun je weer van voren af beginnen met App activeren...
Pagina: 1 ... 172 173 Laatste

Let op:
We hebben het hier over spaar- en depositorekeningen, voor alternatieven (beleggen e.d.) zijn er alternatieve topics. Tevens is het bespreken van de moraliteit en het politieke karakter van rendementsheffingen off-topic.

Twijfels over DGS of VRH: daarvoor kan je in het DGS topic of het VRH topic terecht.

Trade Republic heeft zijn eigen topic.

We willen hier geen persoonlijke updates zien, dat is eigenlijk niet interessant voor de meerderheid en maakt het topic lastig te lezen.

Referral vragen of aanbieden? Niet hier! Zien we dat, dan wordt je post zonder pardon verwijderd en krijg je direct een ban. Dat geldt in de breedste zin van het woord, dus ook hinten naar is niet de bedoeling