Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmerblues
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-09 20:30
Novax schreef op maandag 29 september 2025 @ 20:36:
[...]

Banca Profilo heeft ook nog een 3 maanden deposito van 2,10% die je tussentijds kan opzeggen zonder verlies van rente. Kan een mooi alternatief zijn voor de spaarrekeningen bij Raisin als je het voornamelijk laat staan. Maar inderdaad wel een minimum van € 20.000.
2.10% komt erg dicht in de buurt van de 2% rente op een gewone gratis (betaal)rekening van Trade Republic. Dan heb je helemaal geen deposito (opzeg)meuk, krijg je NL IBAN nummer en ook nog eens maandelijks uitbetaalde rente. Tevens geen 20k limiet.

Ok, bij een deposito is de rente gegarandeerd voor de hele looptijd maar 3 maanden is ook weer niet zo lang.

[ Voor 9% gewijzigd door elmerblues op 29-09-2025 21:08 ]

If you don't look back at your car after you parked it, you bought the wrong car. Life is too short for boring cars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoeC
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16:23
ColeJ schreef op maandag 29 september 2025 @ 20:50:
[...]

En vanaf welk moment gaan die 7 dagen tellen? Als dat gaat tellen nadat een rechter uitspraak over het faillissement heeft gedaan ben je wel even verder...
Tja, volgens mij is een bank operationeel, onder curatele of in staat van faillissement. In de 1e 2 gevallen merk jij niets, in het 3e geval gaan naar mijn idee onmiddellijk de 7 dagen tellen. Maar, ianal.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novax
  • Registratie: November 2023
  • Niet online
elmerblues schreef op maandag 29 september 2025 @ 21:06:
[...]

2.10% komt erg dicht in de buurt van de 2% rente op een gewone gratis (betaal)rekening van Trade Republic. Dan heb je helemaal geen deposito (opzeg)meuk, krijg je NL IBAN nummer en ook nog eens maandelijks uitbetaalde rente. Tevens geen 20k limiet.

Ok, bij een deposito is de rente gegarandeerd voor de hele looptijd maar 3 maanden is ook weer niet zo lang.
Ja, het is ook meer een alternatief als je toch je geld bij het Raisin platform wilt houden en het nu bijvoorbeeld bij Distingo hebt staan. Buiten Raisin zijn er inderdaad nog betere opties, ook met acties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frankenstein
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 30-09 19:33
Vanavond 5k naar mijn vandaag geopende Garanti rekening gestort (de vorige is 7 juli gesloten). Nu staat er een bedrag aan opgebouwde rente dat overeenkomt met 1/365e van 2,55%.

Fijn alternatief voor Advanzia en met IP.

[ Voor 5% gewijzigd door Frankenstein op 29-09-2025 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:00

sanook

_/-\o_

Frankenstein schreef op maandag 29 september 2025 @ 23:51:
[...]

Vanavond 5k naar mijn vandaag geopende Garanti rekening gestort (de vorige is 7 juli gesloten). Nu staat er een bedrag aan opgebouwde rente dat overeenkomt met 1/365e van 2,55%.

Fijn alternatief voor Advanzia en met IP.
Bij mij nu ook de rente bijgeschreven zichtbaar en ijkt inderdaad op 2,55%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

xileS schreef op maandag 29 september 2025 @ 16:02:
Vanochtend vroeg (voor 5 uur) geld opgenomen van Advanzia, maar nog steeds niet binnen. Herinner mij dat dit normaal wel sneller ging en nog dezelfde dag op de tegenrekening staat. Hopelijk morgen wel binnen dan.
Bij mij nu bijna 24u na de opname geld nog niet op mijn tegenrekening. Ik vermoed dat er uitgelopen werkzaamheden zijn bij Advanzia, je ziet namelijk wel deze melding:
Due to scheduled maintenance, outgoing payments will be limited from 11:00 on 26 September to 07:00 on 29 September. We apologize for any inconvenience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
sanook schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 06:46:
[...]

Bij mij nu ook de rente bijgeschreven en lijkt inderdaad op 2,55%.
De rente is zichtbaar, niet bijgeschreven.
En indien het 9 a 10 cent is, is het 2,55%, anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

W1ck1e schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 07:07:
[...]

De rente is zichtbaar, niet bijgeschreven.
En indien het 9 cent is, is het 2,55%, anders niet.
Idd zichtbaar en niet bijgeschreven, maar het is geen 9 cent...
het is 10 cent!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frankenstein
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 30-09 19:33
sanook schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 07:09:
[...]

Idd zichtbaar en niet bijgeschreven, maar het is geen 9 cent...
het is 10 cent!
Bij mij 35 cent, lekker puh 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

Mochten er mensen zijn met een hypotheek bij Argenta, dan krijg je op de Argenta Spaarrekening 1,95% rente, dus 0,35 extra vergeleken met de normale rente. Niet heel hoog maar voor een niet-aktierente wel ok volgens mij. (https://www.argenta.nl/sparen/spaarrente-overzicht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justie
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Ik probeer een rekening te openen bij DHB bank, maar ik loop elke keer vast bij het aanmaken van een wachtwoord. Dit wachtwoord moet aan 4 eisen voldoen. Je ziet 4 rode kruizen staan. Nadat ik aan alle eisen voldoe zie je 4 groene vinkjes. Prima denk ik dan...maar nee. Hun systeem blijft ondanks de 4 groene vinkjes mijn wachtwoord weigeren. Ik heb inmiddels meerdere (verschillende) wachtwoorden geprobeerd, maar nee...
Iemand dit probleem ook gehad? hoe opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
sanook schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 06:48:
[...]

Bij mij nu bijna 24u na de opname geld nog niet op mijn tegenrekening. Ik vermoed dat er uitgelopen werkzaamheden zijn bij Advanzia, je ziet namelijk wel deze melding:

[...]
Bij mij al langer dan 24 uur geleden en hier ook nog niet binnen. Ik herinner mij vorige week wel een melding, maar op moment van opnemen was die er niet.

Als vandaag niet binnen is, moet ik even elders even tijdelijk geld lenen :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coffeeroam
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 16:41
xileS schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 12:17:
[...]

Bij mij al langer dan 24 uur geleden en hier ook nog niet binnen. Ik herinner mij vorige week wel een melding, maar op moment van opnemen was die er niet.

Het staat gewoon op de inlogpagina:
Due to scheduled maintenance, outgoing payments will be limited from 11:00 on 26 September to 07:00 on 29 September. We apologize for any inconvenience.
Het onderhoud zal ook wel een dag uitgelopen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
@sanook @xileS Is het bedrag wel al afgeschreven van de Advanzia rekening ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:12
xileS schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 12:17:
[...]

Daar gaat je winst :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

W1ck1e schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 12:39:
Ja, met datum 29/09 en er kwam instant een bevestigingsemail van de withdrawal (zoals gewoonlijk).
Vanochtend email gestuurd, even afwachten of daar een reactie op komt.

[ Voor 10% gewijzigd door sanook op 30-09-2025 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintje
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 14:42
sanook schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 13:06:
[...]

Ja, met datum 29/09 en er kwam instant een bevestigingsemail van de withdrawal (zoals gewoonlijk).
Zit in hetzelfde schuitje. Wilde net de boel overzetten naar een nieuwe bank. Fraai. Dat gaat me geld kosten

Edit: geld alsnog vandaag ontvangen. Storing of werkzaamheden bij Advanzia zullen nu wel voorbij zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Reintje op 30-09-2025 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
Reintje schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 14:38:

Zit in hetzelfde schuitje. Wilde net de boel overzetten naar een nieuwe bank. Fraai. Dat gaat me geld kosten
Anders dan dat je nu even geen rente krijjgt omdat het geld onderweg is, of dat je nu minder rente opbouwt dan op de rekening bij je nieuwe bank, is er geen geld dat je verliest. Toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintje
  • Registratie: September 2022
W1ck1e schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 15:08:
[...]

Anders dan dat je nu even geen rente krijjgt omdat het geld onderweg is, of dat je nu minder rente opbouwt dan op de rekening bij je nieuwe bank, is er geen geld dat je verliest. Toch ?
Flink is misschien ( 8) ) wat overtrokken.
Mis dus de rente en heb geen idee voor hoe lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
Reintje schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 15:11:
[...]

Flink is misschien ( 8) ) wat overtrokken.
Mis dus de rente en heb geen idee voor hoe lang.
Je schreef dan ook niet "flink" ;)
Ik ga morgen weer een opname doen, geen grote, want ik weet nog niet ol ik een verlengaanbod krijg of wat de rente voor oktober zal zijn (september is mijn derde hele maand)

Ik hoop wel dat de vertraging zsm voorbij is, ook namens jullie.

[ Voor 6% gewijzigd door W1ck1e op 30-09-2025 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoeC
Hmm, toch tikt een dagje rente(verlies) flink door.... Bij een tonnetje ~2.73 euro per procent per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
DjoeC schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 15:25:
Hmm, toch tikt een dagje rente(verlies) flink door.... Bij een tonnetje ~2.73 euro per procent per dag.
Inderdaad, met mijn rente van 2,7% en een opname van een ton is het toch zo'n 7,40 euro per dag zolang de opname onderweg is. 1 dag is niet zo'n "probleem", 1 weekje wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
W1ck1e schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 12:39:
Ja dat ging vrijwel direct geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
sanook schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 13:06:
[...]

Vandaag om 15:33 ontvangen zo te zien aan mijn ING melding.

Vlak daarvoor nog net ergens anders geld vandaan geplukt. En wil ik het gelijk overmaken, zie ik dat ik helemaal de (lage) daglimiet bij ING ben vergeten, alsnog weer 4 uur wachten :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

xileS schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 17:30:
[...]

Vandaag om 15:33 ontvangen zo te zien aan mijn ING melding.
Hier nu ook ontvangen en doorgestuurd naar Garantibank

[ Voor 28% gewijzigd door sanook op 30-09-2025 18:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
Wally2002 schreef op maandag 29 september 2025 @ 16:44:
[...]

Bevestigingsmail begin deze middag ontvangen met mijn nieuwe rekeningnummer. Dus met een werkdag zou je wel bericht moeten ontvangen.
Ze vroegen expliciet om een verificatiestorting van 1 euro. Die heb ik gelijk gedaan en zou volgens Revolut instant bijgeschreven moeten zijn.
Verder nog geen bericht ontvangen dus ga er van uit dat er ergens nog een batchverwerking tussen zit c.q. een handmatige actie.
Einde van de middag vandaag e-mail met bevestiging van activatie ontvangen van Garantibank en inloggegevens. Een storting vanaf Revolut verschijnt instant in de online omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook

sanook

_/-\o_

xileS schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 17:30:
[...]
Vlak daarvoor nog net ergens anders geld vandaan geplukt. En wil ik het gelijk overmaken, zie ik dat ik helemaal de (lage) daglimiet bij ING ben vergeten, alsnog weer 4 uur wachten :').
Beginnersfout... :)

Mijn tegenrekening gebruik ik verder niet als betaalrekening dus staat normaal gesproken geen geld op. Daarom had ik altijd een hoge limiet maar dat kan tegenwoordig alleen nog maar met een einddatum. Loop je na een jaar weer tegen die lage limiet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
sanook schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 18:46:
[...]

Beginnersfout... :)

Mijn tegenrekening gebruik ik verder niet als betaalrekening dus staat normaal gesproken geen geld op. Daarom had ik altijd een hoge limiet maar dat kan tegenwoordig alleen nog maar met een einddatum. Loop je na een jaar weer tegen die lage limiet op...
Jup en ING particulier is max 50k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
xileS schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:09:
[...]

Om dat even in perspectief te plaaten:
Het mediane (doorsnee) spaargeld van Nederlandse huishoudens was in 2023 €21.100, wat betekent dat de helft van de huishoudens meer spaart en de helft minder.
Dus de meesten zullen nauwelijks last hebben van zo'n "lage" limiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
W1ck1e schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:13:
[...]

Om dat even in perspectief te plaaten:

[...]

Dus de meesten zullen nauwelijks last hebben van zo'n "lage" limiet.
50k is de max limiet die je 4 uur van te voren dient in te stellen. Het stond bij mij iig op 2k standaard.

2k zal je ook niet iedereen regelmatig overmaken, maar tegenwoordig moet je dus rekening houden om het op tijd te verhogen. Het was idd een beginnersfoutje van mijn kant vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
xileS schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:18:
[...]

50k is de max limiet die je 4 uur van te voren dient in te stellen. Het stond bij mij iig op 2k standaard.

2k zal je ook niet iedereen regelmatig overmaken, maar tegenwoordig moet je dus rekening houden om het op tijd te verhogen. Het was idd een beginnersfoutje van mijn kant vandaag.
Mijn punt is natuurlijk dat voor het overgrote deel van de Nederlanders een maximale daglimiet van 50K voldoende is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoeC
xileS schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:09:
[...]

Hoger kan, maar alleen via een "kantoor". En daar zijn er niet zoveel meer van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
DjoeC schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:26:
[...]

Hoger kan, maar alleen via een "kantoor". En daar zijn er niet zoveel meer van....
Let er wel op dat het dan alleen voor die dag geld(t) tot 00:00. Blijkbaar is ING bezig met het uitrollen van een hoger limiet voor klanten. ABN Amro heeft een limiet tot 250k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoeC
Viper® schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:29:
[...]

Let er wel op dat het dan alleen voor die dag geld(t) tot 00:00. Blijkbaar is ING bezig met het uitrollen van een hoger limiet voor klanten. ABN Amro heeft een limiet tot 250k
Er zullen altijd mensen zijn die - bijvoorbeeld - een auto of een huis willen betalen en daarbij "gelijk willen oversteken". En je spaarcentjes over dagen spreiden naar de ontvanger toe is dus risico.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juan
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Voor de mensen die mee gedaan hebben met de 2,7% actie bij extra 5k storten, op Advanzia
Ze hebben de rente niet goed gedaan.

Er is maar 1,5% uitgekeerd over het bedrag op de rekening.
Heb ze gelijk gemaild met de belofte van 2,7% als bijlage, en het verzoek om het te corrigeren.

Vertrouwen is goed, controle nog beter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
De rentes van de spaardeposito's van Santander Bank zijn per 30 september gestegen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D5_DsY1epHwgklNLvxVB1_z6Z4U=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/87KZnj7pQ8xbVMRXQfcw9aeJ.jpg?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• kareltjekat
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 14:01
De ING heeft weer een tijdelijke (tot 15 oktober) deposito actie: 2,35% voor 6 maanden. Dat is toch een redelijk competitief aanbod, op Raisin is Banca Profilo de enige waar je zonder bronbelasting nog meer krijgt (2,40%).

Voor meer informatie: https://www.ing.nl/partic...rary-promotional-interest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
kareltjekat schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 10:37:
De ING heeft weer een tijdelijke (tot 15 oktober) deposito actie: 2,35% voor 6 maanden. Dat is toch een redelijk competitief aanbod, op Raisin is Banca Profilo de enige waar je zonder bronbelasting nog meer krijgt (2,40%).

Dank je wel voor de tip. Bij aanloggen kreeg ik geen melding (in juni dit jaar wel, het was toen voor 3 maanden 2,25%). Iets meer rente dan voor 6 maanden bij NIBC (2,30%)

Let op : wel weer bij ING die rare eis dat het nieuw geld moet zijn (vergeleken met het saldo van 30 september)
Maar daar is volgens mij een mouw aan te passen (als je elders geld hebt) : geld storten van een externe rekening, depo openen met dat nieuwe geld, geld terug storten op externe rekening.
En uit de voorwaarden "NL_Voorwaarden-POTD.pdf"
ING heeft het recht om de actie op elk moment eenzijdig te beëindigen.
Dus de aktie loopt niet gegarandeerd t/m 15 oktober.

Eventueel interessant indien Advanzia geen mooi nieuw aanbod voor mij heeft..

[ Voor 30% gewijzigd door W1ck1e op 01-10-2025 11:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mikeyfire643
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:19
dubbel post. 8)7

[ Voor 141% gewijzigd door mikeyfire643 op 01-10-2025 11:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
kbus schreef op zondag 1 juni 2025 @ 20:44:

Ik heb goede ervaringen met YapiKredi. Heen is tegenwoordig instant.
Zojuist merkte ik dat mijn opname van Yapi Kredi naar ING instant was, in ieder geval binnen een paar minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico Klus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:09
W1ck1e schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 10:50:
[...]

Dank je wel voor de tip. Bij aanloggen kreeg ik geen melding (in juni dit jaar wel, het was toen voor 3 maanden 2,25%). Iets meer rente dan voor 6 maanden bij NIBC (2,30%)

Let op : wel weer bij ING die rare eis dat het nieuw geld moet zijn (vergeleken met het saldo van 30 september)
Maar daar is volgens mij een mouw aan te passen (als je elders geld hebt) : geld storten van een externe rekening, depo openen met dat nieuwe geld, geld terug storten op externe rekening.
En uit de voorwaarden "NL_Voorwaarden-POTD.pdf"
[...]
Dus de aktie loopt niet gegarandeerd t/m 15 oktober.

Eventueel interessant indien Advanzia geen mooi nieuw aanbod voor mij heeft..
Ja rare jongens,
Wel pas weer terugstorten na 15 oktober, zie voorwaarden

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoeC

Hmm, nou nog zoiets voor zakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbus
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 14:06
W1ck1e schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 12:17:
[...]

Zojuist merkte ik dat mijn opname van Yapi Kredi naar ING instant was, in ieder geval binnen een paar minuten.
Dat is heel goed nieuws! Ergens deze maand was er toch een moment dat ook uitgaande betalingen instant moeten zij?! Maar of dat ook zou gelden voor spaarrekeningen was niet duidelijk. Maar bij YapiKredi in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:38

Moet je wel een ING rekening hebben voor minimaal "Pakketkosten per maand voor een Betaalrekening € 3,45". Ook € 20,70 voor 6 maanden. Wel interessant als je al bij de ING bankiert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• namliam_eht
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 16:11
DjoeC schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 13:38:
[...]

Hmm, nou nog zoiets voor zakelijk.
Want?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoeC
Zakelijk spaargeld (pensioenreserve) kan nauwelijks ergens gestald worden tegen een "aantrekkelijke" rente. En bij het overstappen van bank moet je weer door alle (zakelijke) Wwft hoepels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justie
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Helaas, ik heb niks van Advanzia vernomen. Vandaag hoge rente verlopen. Dit was pas de eerste keer dat ik een rekening bij hen heb. Ik wil het geld eraf halen, maar ik kan al urenlang niet inloggen. Ik blijf de melding krijgen: something went wrong. Please try again later. Grrrr.....

Begrijp ik het nu goed uit alle berichten dat ik het geld van mijn Advanzia kan afhalen, rekening opheffen en na bevestiging meteen weer rekening kan openen en de hogere rente kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
Justie schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 16:47:
Helaas, ik heb niks van Advanzia vernomen. Vandaag hoge rente verlopen. Dit was pas de eerste keer dat ik een rekening bij hen heb. Ik wil het geld eraf halen, maar ik kan al urenlang niet inloggen. Ik blijf de melding krijgen: something went wrong. Please try again later. Grrrr.....

Begrijp ik het nu goed uit alle berichten dat ik het geld van mijn Advanzia kan afhalen, rekening opheffen en na bevestiging meteen weer rekening kan openen en de hogere rente kan krijgen?
Al mijn aanlogpogingen vandaag lukten. Geld opnemen ook, maar nog niet aangekomen op tegenrekening. Klein bedrag, geen probleem.

Maar wil je ondanks de problemen vandaag later weer opnieuw een rekening openen ?
Pagina: 1 ... 161 162 Laatste

Let op:
We hebben het hier over spaar- en depositorekeningen, voor alternatieven (beleggen e.d.) zijn er alternatieve topics. Tevens is het bespreken van de moraliteit en het politieke karakter van rendementsheffingen off-topic.

Twijfels over DGS of VRH: daarvoor kan je in het DGS topic of het VRH topic terecht.

Trade Republic heeft zijn eigen topic.

We willen hier geen persoonlijke updates zien, dat is eigenlijk niet interessant voor de meerderheid en maakt het topic lastig te lezen.

Referral vragen of aanbieden? Niet hier! Zien we dat, dan wordt je post zonder pardon verwijderd en krijg je direct een ban. Dat geldt in de breedste zin van het woord, dus ook hinten naar is niet de bedoeling