[Black Friday] Ziggo Internet & TV 2023 [t/m 10-12] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 42.672 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SKPLd-XcB3Hn8uN-UQzwL4tH0uw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yEqL5DjLRe2kS5dSjFb1tZQy.png?f=user_large
https://www.ziggo.nl/campagne/blackfriday
Kies voor Internet & TV van Ziggo en krijg tot 12 maanden 50% korting óf een bol.com cadeaukaart tot wel € 450. Én geniet 1 jaar lang van een streamingdienst of extra tv-pakket.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qk-NUjLh6K3pmg-MjhxWoK9uRok=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wpNg0vTkI6ExsSl83gZehogv.png?f=user_large
Welkomstcadeau van Ziggo
Stap je over naar Internet & TV of Alles-in-1? Dan geniet je 12 maanden lang van een streamingdienst of extra tv-pakket. Kies uit Disney+, HBO Max, ESPN Compleet, Ziggo Sport Totaal of Film1.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XV0wdUGCoCZssQJrKv4U74FvOkI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ySSsLmmcANSy1dYvBW4RghBt.png?f=user_large
Boost je wifi met SmartWifi
Met SmartWifi pods, onze slimme wifi-versterkers, krijg je overal in huis perfecte wifi. Kies voor Internet Start, XXL of Elite en krijg 1 gratis SmartWifi pod zolang je klant bent.
Voorwaarden
• Je kunt gebruik maken van deze actie t/m 10 december 2023. Ziggo behoudt zich het recht voor om deze actie zonder opgaaf van reden per direct te beëindigen en/of aan te passen.​
• Kies je voor de cadeaukaart, dan ontvang je deze 14 dagen na installatie van je Ziggo pakket per e-mail. Met deze e-mail kun je de cadeaukaart verzilveren bij bol.com. Na ontvangst van dit bericht is de cadeaukaart 3 jaar geldig. Bewaar de code goed.

Alleen voor nieuwe klanten
Voor huidige klanten heeft Ziggo deze "aanbiedingen": https://www.ziggo.nl/aanbiedingen?cust_status_ziggo=probCust

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:55
Voor mij een interessante aanbieding. Mijn Tweak glasvezel abo loopt af en gaat sowieso over naar Odido, de persoonlijke aanbieding moet nog krijgen.

Ik wil in principe alleen internet en qua snelheid vind ik 400mbit prima.

De aanbieding loopt tot 10-12, ik heb dus nog even de tijd om een keuze te maken :)

[ Voor 68% gewijzigd door B-Real op 13-11-2023 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
B-Real schreef op maandag 13 november 2023 @ 15:14:
Voor mij een interessante aanbieding. Mijn Tweak glasvezel abo loopt af en gaat sowieso over naar Odido, de persoonlijke aanbieding moet nog krijgen.

Ik wil in principe alleen internet en qua snelheid vind ik 400mbit prima.

Wat ik irritant vind is dat je maar slecht kunt zien wat je uiteindelijk gaat betalen. Ook de omschrijving "tot x% korting", is dan een bijzondere. Hoe weet ik nou welke korting ik krijg?
Je klinkt je abo bij elkaar en rechts in je scherm wordt het maandbedrag exclusief korting getoond.

Als ik zelf even een rekensommetje maak

Internet & TV
- 400Mbit
- TV Start

Dat kost €65,50 per maand en met 50% korting (ga ik dan maar van uit) dus €32,75

Internet only
- 400Mbit

Kost € 52 per maand. De eerste 9 maanden met 50% korting en dus €26, daarna de volle mep. Gemiddeld over een jaar kom je dan op € 32,50.

Dan voor 25 cent extra per maand ook maar TV er bij. Heb ik ook weer Ziggo Sport Racing en zeggen we NL Ziet wel op :P

Ik vind dus alleen de omschrijving "tot x% korting" bijzonder én vind het irritant dat ik dus niet de bevestiging van de eindprijs krijg, misschien dat ik daarvoor het bestelproces verder moet doorlopen maar geen zin om nu al mijn persoonsgegevens al in te vullen...

Ik heb nog even gelukkig, actie loopt tot 10 december :)
toon volledige bericht
Heb je niet per ongeluk de Bol. cadeaukaart-optie aan staan? Als ik voor de korting kies, zie ik die namelijk wel gelijk staan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3kI36F-jKjUOf9J1_quqdwTjhWQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kc8MH9vtPJbtZzi9kHkJpzeR.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
Yorinn schreef op maandag 13 november 2023 @ 15:17:
[...]

Heb je niet per ongeluk de Bol. cadeaukaart-optie aan staan? Als ik voor de korting kies, zie ik die namelijk wel gelijk staan.

[Afbeelding]
Verwijder mijn bericht maar, zit hem in de cookies....

Nu zie ik idd wel de korting verrekend worden, dus mijn vorige bericht is compleet fout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
B-Real schreef op maandag 13 november 2023 @ 15:19:
[...]

Nu zie ik idd wel de korting verrekend worden, dus mijn vorige bericht is compleet fout ;)
Je bent trouwens wel goedkoper uit als je voor 1Gbit gaat ipv 400Mbit.

400Mbit is met korting in totaal €491,25 het eerste jaar.
Ga je voor de 1Gbit, dan betaal je in totaal over 12 maanden (incl korting) €435. Dat is €56,25 goedkoper voor sneller internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:23
Yorinn schreef op maandag 13 november 2023 @ 15:17:
[...]

[Afbeelding]
Wel een verschil met de aanbieding voor huidige klanten. Ik ben vorig jaar overgestapt tegen 12 maanden 50% korting. Achteraf viel het me erg tegen qua werk dus om nou weer naar KPN over te stappen zie ik ook niet zitten. Eens kijken hoe ze genegen zijn deze aanbieding ook voor huidige klanten te geven? Anders nieuw abonnement op naam van mijn vriendin?

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
ephymerous schreef op maandag 13 november 2023 @ 15:26:
[...]

Wel een verschil met de aanbieding voor huidige klanten. Ik ben vorig jaar overgestapt tegen 12 maanden 50% korting. Achteraf viel het me erg tegen qua werk dus om nou weer naar KPN over te stappen zie ik ook niet zitten. Eens kijken hoe ze genegen zijn deze aanbieding ook voor huidige klanten te geven? Anders nieuw abonnement op naam van mijn vriendin?
Dat is waarschijnlijk ook een optie. Let er wel op dat je mogelijk geen nummerbehoud (voor een vast telefoonnummer) kan aanvragen (en dat ze je daar pas héél laat over informeren).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
ephymerous schreef op maandag 13 november 2023 @ 15:26:
[...]

Nieuw abonnement op naam van partner/huisgenoot/familie is mogelijk:

1. Zeg je Ziggo abonnement dat op jouw naam staat op, bijv per 1 januari 2024.
2. Sluit een nieuw abonnement met 50% korting af op zelfde adres met andere naam + IBAN, per 2 januari 2024.
3. Je moet de oude apparatuur terugsturen (modem en TV ontvangers).
4. Je ontvangt nieuwe apparatuur die je exact hetzelfde aansluit
5. Voila, 1 jaar korting met wat moeite.

Er moet 1 dag zitten tussen opzegdatum en nieuwe contractdatum zodat het systeem je niet flagged als 'er is al een contract, geen korting/contract mogelijk'. Wel wat gedoe, maar kan veel geld schelen. Je verliest wel een eventueel vast telefoonnummer of Ziggo mailadres, maar dat wordt niet veel meer gebruikt anno nu :D

[ Voor 5% gewijzigd door stin00 op 13-11-2023 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

B-Real schreef op maandag 13 november 2023 @ 15:19:
[...]

Zit er ook mee te vechten.
Knap irritant dat Ziggo dat niet beter voor elkaar heeft. :(

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-06 13:07
Op zich wel interessant - zeker met die nieuwe box die gewoon over UTP loopt. Ik zit nu nog bij KPN welke afloopt op de 23-11 dus normaal gesproken verleng ik altijd bij hen met een korting van een maand of 6. Even dubbel check maar als ik het nu opzeg dan kan ik Ziggo dus laten ingaan op 23-12 ivm een maand opzegtermijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deurwaarder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:42

Deurwaarder

*blaf*

Pietervs schreef op maandag 13 november 2023 @ 19:13:
[...]

Zit er ook mee te vechten.
Knap irritant dat Ziggo dat niet beter voor elkaar heeft. :(
Ik zat ook lange tijd te stoeien, en ook met het weghalen van ziggo cookies kwam de korting niet in beeld.
Na het uitzetten van de adblocker werkt het wel!

-Geen deurwaarder-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:05
Tip: gebruik cashbackxl om daarna naar ziggo te gaan, hierdoor kan je nog eens tot 90 euro cashback krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Deurwaarder schreef op maandag 13 november 2023 @ 21:35:
[...]

Ik zat ook lange tijd te stoeien, en ook met het weghalen van ziggo cookies kwam de korting niet in beeld.
Na het uitzetten van de adblocker werkt het wel!
inderdaad zeg.
Op mijn tabblad met 2 verschillende browsers: niet werken. Op mijn PC: niet werken. Op mijn laptop: niet werken. Pihole ff uitgezet: wel werken ;(
Dank voor de tip!

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:59
Korte vraag m.b.t. deze kortingen.

Ik ben sinds 01-05-2023 klant bij Ziggo en zit dus nog in mijn eerste jaar. Heeft het zin om met Ziggo contact op te nemen om deze deal te krijgen vanaf 01-05-2024 wanneer mijn eerste jaar erop zit?

Daarnaast zag ik dat veel andere providers ook hun black friday deals online hebben staan. Ook hier dezelfde vraag; zou je bij een van hen een contract kunnen aanvragen dat per 01-05-2024 ingaat om gebruik te maken van de acties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• znight
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-06 21:04
stin00 schreef op maandag 13 november 2023 @ 15:36:
[...]

Nieuw abonnement op naam van partner/huisgenoot/familie is mogelijk:

1. Zeg je Ziggo abonnement dat op jouw naam staat op, bijv per 1 januari 2024.
2. Sluit een nieuw abonnement met 50% korting af op zelfde adres met andere naam + IBAN, per 2 januari 2024.
3. Je moet de oude apparatuur terugsturen (modem en TV ontvangers).
4. Je ontvangt nieuwe apparatuur die je exact hetzelfde aansluit
5. Voila, 1 jaar korting met wat moeite.

Er moet 1 dag zitten tussen opzegdatum en nieuwe contractdatum zodat het systeem je niet flagged als 'er is al een contract, geen korting/contract mogelijk'. Wel wat gedoe, maar kan veel geld schelen. Je verliest wel een eventueel vast telefoonnummer of Ziggo mailadres, maar dat wordt niet veel meer gebruikt anno nu :D
Misschien overbodig, maar kan iemand bevestigen dat dit werkt? Ziggo gebeld dat mijn contract medio januari afloopt maar mochten / konden nog geen aanbieding doen. Anders ga ik deze truc gebruiken. Scheelt toch veel geld op jaarbasis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theonlymarco83
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:13
Iemand van jullie de registratie via cashbackxl al binnen? Zie op de site van cashbackxl namelijk nog andere (oudere) namen staan van de abonnementen en bijbehorende korting. Dus ben wel benieuwd welke cashback ik zou krijgen met internet elite + tv compleet resp. Internet elite + tv max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
znight schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 12:19:
[...]

Misschien overbodig, maar kan iemand bevestigen dat dit werkt? Ziggo gebeld dat mijn contract medio januari afloopt maar mochten / konden nog geen aanbieding doen. Anders ga ik deze truc gebruiken. Scheelt toch veel geld op jaarbasis.
Vreemd, 120 dagen voor contract mag je verlengen. Je moet wel de opzeglijn bellen en niet de gewone klantenservice. Die kan wel voor je iets betekenen.

[ Voor 3% gewijzigd door dutchnltweaker op 14-11-2023 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:38
dutchnltweaker schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 12:28:
[...]

Vreemd, 120 dagen voor contract mag je verlengen. Je moet wel de opzeglijn bellen en niet de gewone klantenservice. Die kan wel voor je iets betekenen.
Is dat een ander nummer, zo ja, welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visophetdroge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:03
Via Breedbandwinkel nog extra €35 cashback en een Pathé Thuis film cadeau, bovenop de aanbieding bij Internet Elite. Alleen de SmartWifi Pod lijkt wel te ontbreken.

https://www.breedbandwinkel.nl/black-friday/ziggo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• znight
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-06 21:04
dutchnltweaker schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 12:28:
[...]

Dan ga ik toch nog een bellen. Thnx voor de tip.

Edit: zojuist gebeld, 9 maanden 20 euro pm korting, maar dan vind ik het nog te duur. Andere naam op hetzelfde adres zou niet werken doordat er 6 maanden tussen zou moeten zitten.

[ Voor 21% gewijzigd door znight op 14-11-2023 12:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Visophetdroge schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 12:44:
Via Breedbandwinkel nog extra €35 cashback en een Pathé Thuis film cadeau, bovenop de aanbieding bij Internet Elite. Alleen de SmartWifi Pod lijkt wel te ontbreken.

https://www.breedbandwinkel.nl/black-friday/ziggo
Alleen cashbackxl is 90 euro cashback, meer dan de 35 euro.

Zelfs als je van cbxl naar breedbandwinkel gaat is de totale cashback 71 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
JeroenV_ schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 12:36:
[...]

Is dat een ander nummer, zo ja, welk?
Zelfde nummer, alleen moet je in het keuze menu kiezen voor afdeling retentie/opzeggen en niet voor de normale klantenservice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arj1o1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15:13
theonlymarco83 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 12:27:
Iemand van jullie de registratie via cashbackxl al binnen? Zie op de site van cashbackxl namelijk nog andere (oudere) namen staan van de abonnementen en bijbehorende korting. Dus ben wel benieuwd welke cashback ik zou krijgen met internet elite + tv compleet resp. Internet elite + tv max.
85 euro cashback bij internet elite+TV start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lewisblack
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-05 16:04
dutchnltweaker schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 14:02:
[...]

Zelfde nummer, alleen moet je in het keuze menu kiezen voor afdeling retentie/opzeggen en niet voor de normale klantenservice.
Dat keuze menu is lastig zeg, volgens mij kwam ik ergens anders terecht. Ze konden mij 9 maanden 10 euro korting bieden.. jammer. Dan kijk ik maar even verder, Ziggo beviel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:06
Zo ik ga Ziggo weer 14 dagen testen, wat een ontzettend goede aanbieding. Zeker via cashbackXL nog 90 euro retour.

Ik zit op niet zo'n best stukje coax, maar dat ga ik in de 14 dagen ervaren of dat in de afgelopen jaren is verbetert door de leegloop naar glas in de wijk.

KPN is nog niet helemaal wakker qua verleng kortingen, vorig jaar overigens wel.

Ziggo gaat de 17e in, 14 dagen bedenk tijd. Dan pak ik de échte blackfriday korting van KPN nog even telefonisch mee, ik verwacht dat ze nog wel wat dieper gaan. En dan tegen het einde van oktober besluiten wat ik aanhou.

Waarom dan nu wel Ziggo bestellen? Omdat ik gewoonweg niet geloof dat zij de scherpte van deze aanbieding tot 10 december kunnen continueren. De uitstroom van klanten is erg hoog bij Ziggo, toch verwacht ik dat het gratis TV pakket er snel afgaat als er voldoende nieuwe klanten zijn geworven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZWIj0JTvxKgezLoFeJD1vXzcM7k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PdWSOtsute5cwdyon2MPpjNz.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperdunk_15
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-06-2024
znight schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 12:46:
[...]

Dan ga ik toch nog een bellen. Thnx voor de tip.

Edit: zojuist gebeld, 9 maanden 20 euro pm korting, maar dan vind ik het nog te duur. Andere naam op hetzelfde adres zou niet werken doordat er 6 maanden tussen zou moeten zitten.
Ik ben dus benieuwd of dat inderdaad zo is, als klantenservice zou ik dat ook altijd zeggen maar tot nu toe nog niemand gehoord die dit ook daadwerkelijk heeft getest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Hyperdunk_15 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 16:27:
[...]

Ik ben dus benieuwd of dat inderdaad zo is, als klantenservice zou ik dat ook altijd zeggen maar tot nu toe nog niemand gehoord die dit ook daadwerkelijk heeft getest...
Volgens zeggen toetst KPN op Naam + IBAN, adres blijft immers ongewijzigd. Dit zal voor Ziggo ook de enige mogelijkheid zijn tot het maken van onderscheid.

Als je in de rabobank app bij je partner even een nieuwe rekening erin klikt voor 3 euro per maand kan je een poging wagen. Als je een en/of rekening aanmaakt is het duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperdunk_15
stormfly schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 16:53:
[...]

Volgens zeggen toetst KPN op Naam + IBAN, adres blijft immers ongewijzigd. Dit zal voor Ziggo ook de enige mogelijkheid zijn tot het maken van onderscheid.

Als je in de rabobank app bij je partner even een nieuwe rekening erin klikt voor 3 euro per maand kan je een poging wagen. Als je een en/of rekening aanmaakt is het duurder.
Met meerdere bankrekeningen moet dat geen probleem zijn. Ik wil sowieso opzeggen omdat mijn jaarcontract eerdaags verloopt en ik het aanbod voor klantbehoud nog al mager vindt. Dit is natuurlijk een mooie aanbieding, dus zeker het proveren waard.Ben alleen benieuwd wat er gebeurt als Ziggo het er niet mee eens is? Wordt het abbo dan teruggedraaid of ga je dan de normale prijs betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Hyperdunk_15 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 19:24:
[...]

Met meerdere bankrekeningen moet dat geen probleem zijn. Ik wil sowieso opzeggen omdat mijn jaarcontract eerdaags verloopt en ik het aanbod voor klantbehoud nog al mager vindt. Dit is natuurlijk een mooie aanbieding, dus zeker het proveren waard.Ben alleen benieuwd wat er gebeurt als Ziggo het er niet mee eens is? Wordt het abbo dan teruggedraaid of ga je dan de normale prijs betalen?
Ik ben er ook niet in thuis, maar ik kan mij niet voorstellen dat ze de prijs aanpassen. Je hebt immers een nieuw contract met de afgesproken prijzen.

Zonder contractverplichting kan je het oude abonnement ook elke maand opzeggen, dat zal je eerst moeten doen. En dan een dag later het nieuwe abonnement in laten gaan, dat laatste zou ik wel doen om een eventueel grijs gebied uit te sluiten. Dan is het net alsof er een nieuwe bewoner is komen wonen, inclusief een nachtje zonder internet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acid Vendetta
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:32
Voor nieuwe zakelijke klanten misschien nog wel net iets interessanter vanwege de 12 maanden korting bij internet only:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C-oomx3cyOiyb9LRI_FBDSPzG4c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/I0h7h5NrqQh6YqZvgoqPtQUP.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Acid Vendetta schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 19:43:
Voor nieuwe zakelijke klanten misschien nog wel net iets interessanter vanwege de 12 maanden korting bij internet only:

[Afbeelding]
Wat ik niet snap is dat zakelijke klanten 1,2 gbit abonnement kunne afsluiten. Waarom is dit er niet voor particulieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:29
Wij hebben al een Disney+ account maar zouden graag gebruik maken van de Ziggo aanbieding. 2 vragen:

1. Kan je je bestaande account meenemen/overzetten?
2. Het Disney+ abbo staat toch los van Ziggo? Maw ik kan toch gewoon via de Disney+ app inloggen etc?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maric321
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 27-04 01:57
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jdMenLBuKBAbU1185_yQsAa1_hU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4AE3PuAuVGyIbEaypzJbNuGR.jpg?f=fotoalbum_large

Betekent dit dat je ook een abbonement bij Vodafone nodig hebt om de cashback te ontvangen, of begrijp ik dit verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
maric321 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 21:49:
[Afbeelding]

Betekent dit dat je ook een abbonement bij Vodafone nodig hebt om de cashback te ontvangen, of begrijp ik dit verkeerd?
Dat denk ik wel. De staffel eronder is 85 bij een gigabit abonnement + tv.

[ Voor 5% gewijzigd door stormfly op 14-11-2023 21:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb zojuist ook Internet Elite + TV Start afgesloten en €85 bevestigd gekregen via CBXL.

Vorig jaar ben ik van Ziggo naar KPN overgestapt, maar mijn IBAN werd nog herkend als bestaande klant. Gelijk maar even aangemeld bij Revolut en zo een nieuwe IBAN gekregen. Ook uiteraard via CBXL voor nog eens €10 cashback :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
maric321 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 21:49:
[Afbeelding]

Hoe kunnen ze dat weten dan dat je al Vodafone hebt afgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 22:27:
[...]

Hoe kunnen ze dat weten dan dat je al Vodafone hebt afgesloten?
Ze zien of er een Vodafone contract staat geregistreerd op postcode+ huisnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rundfunk28
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22-06 21:40
Erik1 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 22:05:
Ik heb zojuist ook Internet Elite + TV Start afgesloten en €85 bevestigd gekregen via CBXL.

Vorig jaar ben ik van Ziggo naar KPN overgestapt, maar mijn IBAN werd nog herkend als bestaande klant. Gelijk maar even aangemeld bij Revolut en zo een nieuwe IBAN gekregen. Ook uiteraard via CBXL voor nog eens €10 cashback :+
Heb jij de cashback direct bevestigd gekregen? Ik verwacht namelijk pas dat ze die bevestigen nadat de 14 dagen bedenktermijn is afgelopen. Zelf zie ik in ieder geval nog niks staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Rundfunk28 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 22:44:
[...]

Heb jij de cashback direct bevestigd gekregen? Ik verwacht namelijk pas dat ze die bevestigen nadat de 14 dagen bedenktermijn is afgelopen. Zelf zie ik in ieder geval nog niks staan.
Bevestiging is altijd binnen +- 10 minuten. Goedkeuring voor uit kunnen betalen >2 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bevestiging inderdaad direct, in 2021 had ik de goedkeuring ongeveer 5 weken na de aanvraag. Nu heb ik een ingangsdatum begin volgend jaar dus verwacht dat de goedkeuring nu ook langer duurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jay-B
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
hk12nl schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 20:59:
Wij hebben al een Disney+ account maar zouden graag gebruik maken van de Ziggo aanbieding. 2 vragen:

1. Kan je je bestaande account meenemen/overzetten?
2. Het Disney+ abbo staat toch los van Ziggo? Maw ik kan toch gewoon via de Disney+ app inloggen etc?
1. Ja, in het geval van Disney+ zal bij activatie via Mijn Ziggo je huidige abonnement bij Disney+ worden gepauzeerd en de facturatie via Ziggo verlopen, ook na de 12 maanden tenzij je zelf het abonnement weer opzegt.
2. Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Wolly schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 22:34:
[...]

Ze zien of er een Vodafone contract staat geregistreerd op postcode+ huisnummer.
Hoe? Want die informatie delen gaat wel ver eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
*knip* Offtopic. Vragen over welke bank beter is, hoort niet in een aanbiedingentopic thuis.

[ Voor 84% gewijzigd door Yorinn op 15-11-2023 06:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op woensdag 15 november 2023 @ 05:58:
[...]

Hoe? Want die informatie delen gaat wel ver eerlijk gezegd.
Het is hetzelfde bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Dus? Daarvoor moeten ze dan persoongegevens opvragen neem ik aan, dat kan toch niet zomaar voor een ander product?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op woensdag 15 november 2023 @ 08:35:
[...]

Dus? Daarvoor moeten ze dan persoongegevens opvragen neem ik aan, dat kan toch niet zomaar voor een ander product?
Ik weet niet of je nu serieus bent. Ziggo en Vodafone zijn 1 bedrijf, die mogen inderdaad registreren welke producten er worden afgenomen op 1 adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Wolly schreef op woensdag 15 november 2023 @ 08:38:
[...]

Ik weet niet of je nu serieus bent. Ziggo en Vodafone zijn 1 bedrijf, die mogen inderdaad registreren welke producten er worden afgenomen op 1 adres.
Nee dat snap ik, het gaat mij er om dan Cashbackxl dus makkelijk aan de gegevens kan komen als je niet eens via hun wat heb afgesloten omtrent Vodafone. Dat vodafone en ziggo het registeren prima, mar dat een andere partij dat kan inzien is wel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
dutchnltweaker schreef op woensdag 15 november 2023 @ 08:53:
[...]

Nee dat snap ik, het gaat mij er om dan Cashbackxl dus makkelijk aan de gegevens kan komen als je niet eens via hun wat heb afgesloten omtrent Vodafone. Dat vodafone en ziggo het registeren prima, mar dat een andere partij dat kan inzien is wel vreemd.
Waarom zouden ze het kunnen zien? Door middel van cookies en tracking leg jij een relatie met jouw order en de cashbacksite, daarop komt alleen een OK terug vanuit Ziggo lijkt mij in de aankomende maanden.

Laat ik het anders stellen, mijn hollandsnieuwe abonnement stond op het adres van mijn ouders. En ik kreeg de volledige cashback bevestiging over de 90euro. Ze checken dat dus niet realtime, vast en zeker later, ik heb het hn adres dan ook maar even terug gezet naar mijn eigen adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op woensdag 15 november 2023 @ 08:53:
[...]

Ik denk dat het een verkeerde aanname is dat Cashbackxxl iets over die gegevens nodig heeft. Zij moeten alleen weten welk bedrag er moet worden uitgekeerd, waarom zouden zij moeten gaan bijhouden welke opties de klant allemaal heeft gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:18
znight schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 12:19:
[...]

Mijn contract loopt officieel 1-2-2024. Ik heb een interessante aanbieding gekregen. Helaas niet zo’n scherpe aanbieding als voor nieuwe klanten. Dus mijn advies: gewoon weer bellen.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
pinokkia schreef op woensdag 15 november 2023 @ 09:50:
[...]
Mijn contract loopt officieel 1-2-2024. Ik heb een interessante aanbieding gekregen. Helaas niet zo’n scherpe aanbieding als voor nieuwe klanten. Dus mijn advies: gewoon weer bellen.
Misschien wel handig dat je even meldt welke aanbieding je dan hebt gekregen.. is het de 9x €20 korting aanbieding? En vaak nog een extra zenderpakketje erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:18
stin00 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 09:54:
[...]

Misschien wel handig dat je even meldt welke aanbieding je dan hebt gekregen.. is het de 9x €20 korting aanbieding? En vaak nog een extra zenderpakketje erbij.
Klopt ik heb voor het eerst zo’n aanbieding gekregen.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Codemeister
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:30
Zelf ook even gebeld, bestaand Ziggo abonnement (Giga en TV Compleet).
Binnen 10 seconden was het aanbod 9 maanden 10 euro korting, na doorvragen werd het al snel 9 maanden 20 euro korting. Ook nog even gevraagd naar extra voetbalzenders: die kreeg ik er 12 maanden gratis bij.

Tevreden! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben.
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:57
Ik zoek even wat advies. Op dit moment heb ik Ziggo en heeft mijn vriendin Vodafone. Dit betalen we vanaf een gezamenlijke rekening, maar het staat verder op naam van mijn vriendin.

Wij gaan verhuizen en ik zou graag gebruik maken van de Ziggo deal. Wat is mijn beste optie hierin? Ik dacht zelf aan het pakket aanvragen op het nieuwe adres onder mijn naam, betalen vanaf mijn eigen rekening en dan later het Vodafone abonnement van mijn vriendin ook overzetten naar dit adres om de voordelen te krijgen.

Idealiter zou ik ook 1 of 2 maanden overlap hebben qua internet / tv in beide huizen, dus het is prima om het huidige abonnement niet over te zetten en dus een nieuwe aan te vragen.

Zou dit helemaal goed moeten gaan? Of ga ik hier toch tegen problemen aanlopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raambanaan
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-06 14:57
Ontvangen aanbod als bestaande klant op 500/50 (oude structuur) en tv start:
9 maanden €45,- korting
12 maanden Ziggo Sport Totaal, ESPN Compleet en Disney+ gratis

Achtergrond:
Geen gebruik gemaakt van cashback.
Klant in kwestie (familielid) betaalde inmiddels zo'n 2 à 3 jaar ruwweg €75,- per maand; vroeger abonnee van UPC, nooit overgestapt.
Aangegeven dat Delta een aanbieding had, heer aan de lijn gaf vrij snel aan dat €45,- per maand korting mogelijk was gedurende 9 maanden en bood daarna nog een televisiepakket aan. Gezegd dat ik het verschil nog te groot vond en over zou stappen, echter familielid gaf aan tevreden te zijn met Ziggo en zodoende contact opgenomen via opzeggingen. Mevrouw aan de lijn verteld in te willen gaan op het eerder telefonisch aangebodene en kreeg subiet nog extra pakketten. Familielid in kwestie kijkt echter geen televisie dus in verband met het gedoe van opzeggen in de toekomst aangegeven enkel de korting te willen.

[ Voor 70% gewijzigd door raambanaan op 15-11-2023 15:04 . Reden: Addendum ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-04 07:13
raambanaan schreef op woensdag 15 november 2023 @ 11:56:
9 maanden €45,- korting
Dat lijkt er meer op, hoe ging dit gesprek?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-09-2024

rolandb

raambanaan schreef op woensdag 15 november 2023 @ 11:56:
9 maanden €45,- korting
Dat is hetzelfde als ik heb, ik kom niet verder dan 9x20 en ESPN. Wat heb je gevraagd aan ze :-) ?

edit - Met refereren naar jouw post kom ik tot 9*35 euro + ESPN

[ Voor 7% gewijzigd door rolandb op 15-11-2023 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amokjeeh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-04 07:13
Ik ga voor nieuw op naam van mijzelf (huidige op naam van mijn vrouw). Met cashback is het verschil echt te groot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
Ruben. schreef op woensdag 15 november 2023 @ 11:14:
Ik zoek even wat advies. Op dit moment heb ik Ziggo en heeft mijn vriendin Vodafone. Dit betalen we vanaf een gezamenlijke rekening, maar het staat verder op naam van mijn vriendin.

Wij gaan verhuizen en ik zou graag gebruik maken van de Ziggo deal. Wat is mijn beste optie hierin? Ik dacht zelf aan het pakket aanvragen op het nieuwe adres onder mijn naam, betalen vanaf mijn eigen rekening en dan later het Vodafone abonnement van mijn vriendin ook overzetten naar dit adres om de voordelen te krijgen.

Idealiter zou ik ook 1 of 2 maanden overlap hebben qua internet / tv in beide huizen, dus het is prima om het huidige abonnement niet over te zetten en dus een nieuwe aan te vragen.

Zou dit helemaal goed moeten gaan? Of ga ik hier toch tegen problemen aanlopen?
Wat ik eigenlijk altijd doe, ook met andere abonnementen.

Is gewoon rouleren tussen mij, mijn vriendin, onze rekeningen en de gezamenlijke rekening zodat er geen overlap is en je telkens een nieuwe klant lijkt.

Misschien dat het zonder ook wel goed gaat, maar gewoon netjes het proces van een nieuwe klant doorlopen is het makkelijkste. Gezien het feit dat ze amper moeite doen voor bestaande klanten en/of je tot in den treure moet bellen en zeuren voor een aanbieding om te verlengen, terwijl nieuwe klanten het automatisch krijgen, geeft mij de indruk dat ze het zelf ook zo willen blijkbaar :P

Vodafone over zetten op het Ziggo adres is geen probleem, daarbij maakt alleen het adres uit naam/mailadres/rekeningnummer checken ze niet weet ik uit ervaring O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nenoki
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-06 15:24
Is het terugkijken bij de nieuwe pakketten beperkt naar 2 dagen? Ik heb zelf nog de oude pakketten en kan tot 7 dagen terugkijken. Wij kijken in het weekend nog regelmatig programma's terug van 5 of 6 dagen geleden.

Zie ook geen los opnemen pakket zo op de site van Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperdunk_15
rolandb schreef op woensdag 15 november 2023 @ 12:29:
[...]

Dat is hetzelfde als ik heb, ik kom niet verder dan 9x20 en ESPN. Wat heb je gevraagd aan ze :-) ?

edit - Met refereren naar jouw post kom ik tot 9*35 euro + ESPN
Ik ben even benieuwd of je hebt gebeld via het keuze menu of via een ander nummer? Als ik via het keuze menu naar opzeggen abbo ga dan is er bijna niets mogelijk. 9 maanden 10 euro korting was het maximale en anders kon ik beter overstappen... :+ (dit was wel 2 weken terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Nenoki schreef op woensdag 15 november 2023 @ 13:30:
Is het terugkijken bij de nieuwe pakketten beperkt naar 2 dagen? Ik heb zelf nog de oude pakketten en kan tot 7 dagen terugkijken. Wij kijken in het weekend nog regelmatig programma's terug van 5 of 6 dagen geleden.

Dat is alleen bij start inderdaad (de goedkoopste). Bij compleet en max is dat 7 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker

Los opnemen bestaat niet, dat zit overal ingebakken standaard behalve bij start (altijd zo geweest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Via de apps van Ziggo GO en Ziggo GO TV blijft het terugkijken voor alle pakketten 7 dagen. Met TV Start op het kastje zelf is het inderdaad wel beperkt tot 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-06 08:11
Via de chat contact gehad met Ziggo. Ik vroeg naar de Blackfriday actie voor bestaande klanten. Kreeg toen het nummer van de afdeling Retentie. Daar 6x€36 korting gehad en ESPN voor 1 jaar. Ik ben geen grote onderhandelaar, maar ben hier al blij mee. Heb 500/50 pakket en tv compleet en al heel lang klant van Ziggo.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
voor mijn schoonouders net gebeld pakket opgeschoond en 9x20 euro korting gekregen inc 2 wifi pods

ze zijn tevreden dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-09-2024

rolandb

amokjeeh schreef op woensdag 15 november 2023 @ 13:11:
Ik ga voor nieuw op naam van mijzelf (huidige op naam van mijn vrouw). Met cashback is het verschil echt te groot.
Kan je dan je huidige account opzeggen en op een ander naam weer aanmelden als zijnde een nieuwe klant?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
rolandb schreef op woensdag 15 november 2023 @ 16:10:
[...]

Kan je dan je huidige account opzeggen en op een ander naam weer aanmelden als zijnde een nieuwe klant?
Ja, dat kan. Wij hebben het al enkele keren op deze manier gedaan: TexMex in "[Ziggo] Ervaringen & Discussie - Deel 10".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Nu online

Metalfreak

Hoije woh!

Iemand het volgende al eens meegemaakt? Vorig jaar ben ik overgestapt van Ziggo naar KPN met de black friday deal? Nu wil ik via de website weer overstappen naar Ziggo, maar ik krijg te zien dat er al een account op mijn adres bestaat. Ik kan inderdaad nog inloggen met de gegevens van mijn oude abonnement, maar als ik dat doe, zie ik (zoals verwacht) dat ik geen producten actief heb. Maar hierdoor kan ik ook de nieuwe aanvraag niet voltooien. Iemand dit toevallig al meegemaakt en op weten te lossen?

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Metalfreak schreef op woensdag 15 november 2023 @ 22:24:
Iemand het volgende al eens meegemaakt? Vorig jaar ben ik overgestapt van Ziggo naar KPN met de black friday deal? Nu wil ik via de website weer overstappen naar Ziggo, maar ik krijg te zien dat er al een account op mijn adres bestaat. Ik kan inderdaad nog inloggen met de gegevens van mijn oude abonnement, maar als ik dat doe, zie ik (zoals verwacht) dat ik geen producten actief heb. Maar hierdoor kan ik ook de nieuwe aanvraag niet voltooien. Iemand dit toevallig al meegemaakt en op weten te lossen?
Zit er wel 12 maanden tussen de laatste overstap en nu? Dat zou de meest logische verklaring zijn. Anders kan je het beste contact met Ziggo zoeken en zien wat zij vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrtl
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 23-06 07:04
Een bol cadeaubon van 450 piek bij het 1Gbit/s abonnement, en daarnaast 12 maanden gratis ESPN is een deal die ik persoonlijk niet kan laten liggen. Ik zat ook te denken aan KPN, maar hun vergelijkbare deal is alleen voor abonnementen met een 2-jarige looptijd en een bon van 250 euro bij Coolblue (zolang de voorraad strekt :? ). De luxe die ik heb is dat ik op mijzelf ga, geen bestaand abonnement ergens heb, en dus keuze heb uit veel opties (gezien er ook een glasvezelaansluiting ligt).

Qua geld bespaar je meer als je voor de korting gaat, maar het is natuurlijk een keuze om vrijwel direct 450 euro te kunnen uitgeven tegenover een lager maandbedrag (12 maanden 50% korting). Ik vind het verschil tussen de twee keuzes wel erg meevallen, volgens mij gaat het dan om 18 euro totaal op een jaar met Internet Elite en TV Compleet?

En met een adblocker werkt hun bestelpagina inderdaad niet goed.

• dutchnltweaker
Yorinn schreef op woensdag 15 november 2023 @ 23:56:
[...]

Zit er wel 12 maanden tussen de laatste overstap en nu? Dat zou de meest logische verklaring zijn. Anders kan je het beste contact met Ziggo zoeken en zien wat zij vinden.
Maar het is toch zo dat er 6 maanden moet tussen zitten?

• stormfly

Staat haarfijn op de bestelsite in de “blokken” uitgelegd. Wat welk pakket bevat. Simuleer maar een bestelling.

• stormfly
dutchnltweaker schreef op donderdag 16 november 2023 @ 08:03:
[...]

Maar het is toch zo dat er 6 maanden moet tussen zitten?
Dat is alleen als je dezelfde naam/IBAN/email gebruikt.

Een nieuwe bewoner (of partner) zou vanaf morgen op dat adres een nieuw abonnement moeten kunnen afnemen met de nu geldende kortingen.

• stormfly
Zie mijn vorige post. Welke van de parameters komt overeen met je vorige abonnement?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Nu online

Metalfreak

Hoije woh!

stormfly schreef op donderdag 16 november 2023 @ 09:22:
[...]

Zie mijn vorige post. Welke van de parameters komt overeen met je vorige abonnement?
Ik woon alleen, dus er is geen andere bewoner. Dus alles. Maar dat abonnement is op 22-12-2022 al verlopen en er is dus ook geen product meer actief.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• dutchnltweaker
mrtl schreef op donderdag 16 november 2023 @ 00:28:
Een bol cadeaubon van 450 piek bij het 1Gbit/s abonnement, en daarnaast 12 maanden gratis ESPN is een deal die ik persoonlijk niet kan laten liggen. Ik zat ook te denken aan KPN, maar hun vergelijkbare deal is alleen voor abonnementen met een 2-jarige looptijd en een bon van 250 euro bij Coolblue (zolang de voorraad strekt :? ). De luxe die ik heb is dat ik op mijzelf ga, geen bestaand abonnement ergens heb, en dus keuze heb uit veel opties (gezien er ook een glasvezelaansluiting ligt).

Qua geld bespaar je meer als je voor de korting gaat, maar het is natuurlijk een keuze om vrijwel direct 450 euro te kunnen uitgeven tegenover een lager maandbedrag (12 maanden 50% korting). Ik vind het verschil tussen de twee keuzes wel erg meevallen, volgens mij gaat het dan om 18 euro totaal op een jaar met Internet Elite en TV Compleet?

En met een adblocker werkt hun bestelpagina inderdaad niet goed.
Hier is de besparing te zien.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NsLQ4bfeEy4xsxj8thktOR-KEJU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/C27lQx8mRtoIbbNeVQLif3Ir.png?f=user_large
@Yorinn Misschien in OP toevoegen? Berekening heb ik vanuit iemand uit pepper.

• hk12nl
Ik had dit dus ook met een eerder gebruikt rekeningnummer (tot maart dit jaar). Wellicht dat het toch 12 maanden is.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaer288
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-06 14:52
hk12nl schreef op donderdag 16 november 2023 @ 09:29:
[...]

Ik had dit dus ook met een eerder gebruikt rekeningnummer (tot maart dit jaar). Wellicht dat het toch 12 maanden is.
Hmm in de actievoorwaarden staan als definities:

Nieuwe klant: Een Klant die in de afgelopen 6 maanden geen internet van Ziggo had.

Bestaande klant: Een Klant die op dit moment internet van Ziggo heeft of in de afgelopen 6 maanden internet van Ziggo heeft gehad. Indien een Klant een wijziging in een bestaand internetabonnement aanbrengt is ook sprake van een bestaande klant.

https://www.ziggo.nl/voorwaarden (Actievoorwaarden)

[ Voor 4% gewijzigd door Jaer288 op 16-11-2023 11:23 ]

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:46
B-Real schreef op woensdag 15 november 2023 @ 13:21:
[...]

Wat ik eigenlijk altijd doe, ook met andere abonnementen.

Is gewoon rouleren tussen mij, mijn vriendin, onze rekeningen en de gezamenlijke rekening zodat er geen overlap is en je telkens een nieuwe klant lijkt.

Misschien dat het zonder ook wel goed gaat, maar gewoon netjes het proces van een nieuwe klant doorlopen is het makkelijkste. Gezien het feit dat ze amper moeite doen voor bestaande klanten en/of je tot in den treure moet bellen en zeuren voor een aanbieding om te verlengen, terwijl nieuwe klanten het automatisch krijgen, geeft mij de indruk dat ze het zelf ook zo willen blijkbaar :P

Vodafone over zetten op het Ziggo adres is geen probleem, daarbij maakt alleen het adres uit naam/mailadres/rekeningnummer checken ze niet weet ik uit ervaring O-)
Op hoop van zegen, opgezegd en als ik een einddatum weet ga ik op naam en rekening van m’n vriendin een nieuw abonnement aanvragen.
Ben benieuwd. Ziggo had net al gebeld zag ik, maar had hem gemist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Nu online

Metalfreak

Hoije woh!

hk12nl schreef op donderdag 16 november 2023 @ 09:29:
[...]

Met de chat konden ze me niet echt verder helpen. Ze willen maar al te graag het via de chat in orde maken, maar dan mis ik de cashback via cashbackXL, dus dat doen we maar niet. Maar vervolgens ben ik doorgezet naar administratie om te kijken of mijn account verwijderd kon worden, dat kon niet zomaar blijkbaar, maar ook deze wilde het abonnement wel even voor me afsluiten. Deze persoon gaf ook aan dat het dan een foutje op de website moest zijn. Ik krijg de melding om in te loggen, log in, vervolgens doorloop je de stappen voor het aanvragen van een nieuw abonnement en krijg je de melding om in te loggen en repeat...

Wel gaf de eerste persoon al aan dat het met een nieuw IBAN nummer wel zou werken, dus ik overweeg nu om maar een account bij een gratis bank als OpenBank of Revolut te gaan aanmaken om het voor elkaar te krijgen. Na activatie van het account kun je dan je rekeningnummer wijzigen.

[ Voor 3% gewijzigd door Metalfreak op 16-11-2023 10:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Jaer288 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:03:
[...]

Nieuwe klant: Een Klant die in de afgelopen 6 maanden geen internet van Ziggo had.

Bestaande klant: Een Klant die op dit moment internet van Ziggo heeft of in de afgelopen 6 maanden internet van Ziggo heeft gehad. Indien een Klant een wijziging in een bestaand internetabonnement aanbrengt is ook sprake van een bestaande klant.

Zou denk ik gewoon even met Ziggo bellen en dit probleem voorleggen
Ik had gelukkig nog een derde rekening dus die heb ik nu maar even gebruikt. Hopelijk werkt hij volgend jaar wel weer :)

©2004

• B-Real
Ook de overstap gewaagd :)

Zit nu bij Tweak, die gaan over naar Odido maar heb nog altijd geen aanbieding gehad. Daarnaast loopt mijn abo begin december af.
Sowieso een mooi moment om over te stappen met een mooie deal.

Leuk is ook dat er nu weer eens iets goedkoper wordt per saldo, zelfs zonder cashback.

Mijn ervaring met cashbacksites zijn niet geweldig, toch een account aangemaakt bij cashbackxl en zie dat er al 85eu geregistreerd staat.

Kortom, tevreden tot nu toe :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Hier ook m'n abonnement opgezegd. Wacht al sinds 16-1-2023 op Odido om glasvezel vanuit de stoep naar binnen te trekken, maar ze krijgen het maar niet rond. Dus die gecancelled, en zo nieuw abo op ander rekeningnummer en naam bij Ziggo afsluiten. Scheelt me €608,- op jaarbasis vergeleken met mijn huidige situatie bij Ziggo en ook nog dubbel zo snel internet 8)7 .

• tim.w
Bestaande Ziggo klant hier met een contract tot 29 april. Ik heb gebeld en als ik het nieuwe contract op naam van m'n vriendin zet kan ik 9 maanden 50% korting krijgen + 12 maanden gratis HBO en een wifi pod.

• Inieminie
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-06 09:35
tim.w schreef op donderdag 16 november 2023 @ 14:38:
Bestaande Ziggo klant hier met een contract tot 29 april. Ik heb gebeld en als ik het nieuwe contract op naam van m'n vriendin zet kan ik 9 maanden 50% korting krijgen + 12 maanden gratis HBO en een wifi pod.
Zeggen ze dat aan de telefoon? Wij zijn net contract vrij en hij staat op naam van mijn man. Hij zou op mijn naam en rekeningnummer kunnen, ik kijk alleen een beetje op tegen het gedoe… vorige keer sloot kpn ons af en hadden we geen signaal toen hadden we 5 dgn geen tv en internet (moet je het sinterklaasjournaal vanaf je telefoon streamen 🙈)

• tim.w
Inieminie schreef op donderdag 16 november 2023 @ 15:32:
[...]

Zeggen ze dat aan de telefoon? Wij zijn net contract vrij en hij staat op naam van mijn man. Hij zou op mijn naam en rekeningnummer kunnen, ik kijk alleen een beetje op tegen het gedoe… vorige keer sloot kpn ons af en hadden we geen signaal toen hadden we 5 dgn geen tv en internet (moet je het sinterklaasjournaal vanaf je telefoon streamen 🙈)
Ja en heb het aanbod per mail zwart op wit laten doorsturen. Nieuwe contract gaat in per 29 april 2024.
Tuurlijk, zal even wat omwisselen worden of een halve dag geen internet of iets dergelijks, maar voor een paar honderd euro korting heb ik dat wel over.

• Inieminie
Die halve dag of dag vind ik niet zo’n probleem die week was wel heel vervelend. (Bleek in de wijkkast niet aan te staan)

• Metalfreak
  • Nu online

Metalfreak

Hoije woh!

Jaer288 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:03:
[...]

Hmmm, ik zie dus na wat zoeken wel nog een 0,00 euro factuur van juni in mijn account, dat zou misschien triggeren dat die 6 maanden nog niet om zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• daveytje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:05
Vandaag eenm brief gekregen dat ik na mijn jaarcontract van vorig jaar nog 9 maanden 50% korting krijg.
Als KPN niet met 12 maanden met 1 jaar abo komt blijf ik dus nog een jaartje bij Ziggo.

• tim.w
Inieminie schreef op donderdag 16 november 2023 @ 15:46:
Die halve dag of dag vind ik niet zo’n probleem die week was wel heel vervelend. (Bleek in de wijkkast niet aan te staan)
Maar wie zegt dat je een week zonder internet of tv komt te zitten via deze constructie? :P
Dat het bij jou mis is gegaan is heel vervelend maar dat wil niet zeggen dat het standaard zo is.

• Licko
  • Laatst online: 15:03

Licko

ZVDK

Jay-B schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 23:01:
[...]

1. Ja, in het geval van Disney+ zal bij activatie via Mijn Ziggo je huidige abonnement bij Disney+ worden gepauzeerd en de facturatie via Ziggo verlopen, ook na de 12 maanden tenzij je zelf het abonnement weer opzegt.
hbo
Weet je toevallig of dit ook geldt voor HBO? Ik heb een abo bij HBO met de 'levenslange' korting a 50%. Zou jammer zijn als ik die korting kwijt ben na 12 maanden Ziggo.

Bij HBO wordt niets gepauzeerd en dien je dus een nieuwe abo af te sluiten als je na 12 maanden weer HBO zou willen.

[ Voor 11% gewijzigd door Licko op 16-11-2023 18:24 ]

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• Inieminie
tim.w schreef op donderdag 16 november 2023 @ 17:34:
[...]

Maar wie zegt dat je een week zonder internet of tv komt te zitten via deze constructie? :P
Dat het bij jou mis is gegaan is heel vervelend maar dat wil niet zeggen dat het standaard zo is.
Nee dat is helemaal waar…. Ik heb alleen meerdere van dat soort ervaringen waarschijnlijk trek ik dat aan 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
daveytje schreef op donderdag 16 november 2023 @ 17:13:
Vandaag eenm brief gekregen dat ik na mijn jaarcontract van vorig jaar nog 9 maanden 50% korting krijg.
Als KPN niet met 12 maanden met 1 jaar abo komt blijf ik dus nog een jaartje bij Ziggo.
Pro-actief mensen deze korting geven? Slim.

Overstappen voor 6 maanden extra korting: worth it.
Overstappen voor 3 maanden: halveert het voordeel voor het werk :)

Kan mij alleen niet voorstellen dat ze dit bij alle klanten doen.

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
Van 20mbit voor 32,5 / maand naar 1gbit voor 29,5 / maand. Prima deal. Volgend jaar hopelijk overstappen naar glasvezel.

[ Voor 7% gewijzigd door Sethro op 16-11-2023 18:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jay-B
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Licko schreef op donderdag 16 november 2023 @ 17:56:
[...]
Bij HBO wordt niets gepauzeerd en dien je dus een nieuwe abo af te sluiten als je na 12 maanden weer HBO zou willen.
Sterker nog, na de 12 maanden ga je automatisch over op de betaalde variant van 7,99 (minus 5% wat Ziggo noemt kijkvoordeel)

• Licko
  • Laatst online: 15:03

Licko

ZVDK

Jay-B schreef op donderdag 16 november 2023 @ 19:30:
[...]

Sterker nog, na de 12 maanden ga je automatisch over op de betaalde variant van 7,99 (minus 5% wat Ziggo noemt kijkvoordeel)
Goed om te weten! 7,99 is 't me niet waard namelijk. Aanbod is nog al mager.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• Wimbr70
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 05-06 17:00
Ik hoef dit jaar niet te bellen; vandaag post van Ziggo; ik krijg automatisch na afloop van mijn contract nog 9 maanden 50% korting op mijn abonnement. Prima initiatief van Ziggo...niet eerder meegemaakt.

• Hyperdunk_15
Ik heb vandaag ook gebeld met de retentielijn van Ziggo. Die gaven inderdaad aan dat er deze week een brief op de mat komt met 50 procent korting voor 9 maanden (brief nog niet ontvangen trouwens).

Heb er toch voor gekozen om mijzelf als nieuwe klant te registreren in plaats van mijn vriendin nu. Dit ging prima en levert mij een dubbel zo snel internetpakket op en een jaar lang ESPN. Toch wel de moeite waard. Morgen dus het huidige contract maar opzeggen.

• Inieminie
Hyperdunk_15 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 19:53:
Ik heb vandaag ook gebeld met de retentielijn van Ziggo. Die gaven inderdaad aan dat er deze week een brief op de mat komt met 50 procent korting voor 9 maanden (brief nog niet ontvangen trouwens).

Heb er toch voor gekozen om mijzelf als nieuwe klant te registreren in plaats van mijn vriendin nu. Dit ging prima en levert mij een dubbel zo snel internetpakket op en een jaar lang ESPN. Toch wel de moeite waard. Morgen dus het huidige contract maar opzeggen.
Krijg je dit als je belt thuisgestuurd of sowieso? Want voor ons is dit echt helemaal prima dan ga ik geen moeite verder doen.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Inhoudelijke en technische discussie over Ziggo mag in [Ziggo] Ervaringen & Discussie - Deel 10 worden gevoerd.
• Namen van medewerkers zijn niet van belang in de discussie(s) en mogen dus achterwege blijven.
• Linken naar aanbiedingen zien we het liefst met een directe link zonder (mogelijke) referral. Links die via pepper.com lopen, hebben meestal ook een referral.