[Black Friday] KPN Thuis & Mobiel (2023) Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 45.512 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DedSec85
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-05 19:22
KPN heeft inmiddels ook wat Black Friday Deals online staan:
  • € 250,- CoolBlue tegoed bij een looptijd van 2 jaar;
  • Philips Soundbar bij looptijd van 2 jaar
  • 6 maanden voor € 35,- euro bij een looptijd van 1 jaar
  • 2 KPN SuperWifi punten bij een looptijd van 1 jaar
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9VCIk-rhtGxCZrwBQpzuMr0GBXw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4addgswIG90EjA8AofzjiSM5.png?f=fotoalbum_large

Vorig jaar heb ik 1 jaar lang voor € 40,- per jaar kunnen afsluiten dus dit is wel een karige BF-actie maar wilde hem jullie toch niet onthouden :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
DedSec85 schreef op maandag 13 november 2023 @ 21:13:
KPN heeft inmiddels ook wat Black Friday Deals online staan:
  • € 250,- CoolBlue tegoed bij een looptijd van 2 jaar;
  • Philips Soundbar bij looptijd van 2 jaar
  • 6 maanden voor € 35,- euro bij een looptijd van 1 jaar
  • 2 KPN SuperWifi punten bij een looptijd van 1 jaar
[Afbeelding]

Vorig jaar heb ik 1 jaar lang voor € 40,- per jaar kunnen afsluiten dus dit is wel een karige BF-actie maar wilde hem jullie toch niet onthouden :)
Dat is inderdaad karig. Ik zit inmiddels al bijna 2 jaar met 50% korting bij KPN, maar het lijkt erop dat ze daar vanaf stappen. Hopelijk komt Odido met een mooie deal, anders heeft Ziggo nog een scherpe actie. Maar liever glasvezel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:46
6 maanden voor 35 euro is toch prima? Dat is een besparing van ruim 150 (voor mij), snel verdient met een belletje/chatje.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-05 19:22
darkdesign schreef op maandag 13 november 2023 @ 21:17:
[...]

Dat is inderdaad karig. Ik zit inmiddels al bijna 2 jaar met 50% korting bij KPN, maar het lijkt erop dat ze daar vanaf stappen. Hopelijk komt Odido met een mooie deal, anders heeft Ziggo nog een scherpe actie. Maar liever glasvezel.
Ik kreeg nu ook een brief....als ik er nog een jaar aan vast plakte (mijn 2e jaar), dan zou ik een jaar lang € 45,- per maand gaan betalen (excl. de extra's zoals een extra setopbox enz.)
sig69 schreef op maandag 13 november 2023 @ 21:18:
6 maanden voor 35 euro is toch prima? Dat is een besparing van ruim 150 (voor mij), snel verdient met een belletje/chatje.
Ziggo bied een korting van 50% voor één jaar als nieuwe klant. Onlangs is een paar weken geleden bij kennissen glasvezel gelegd en toen kwam de KPN monteur met dezelfde deal van 6 maanden voor € 35,- euro aan de deur.

[ Voor 29% gewijzigd door DedSec85 op 13-11-2023 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
sig69 schreef op maandag 13 november 2023 @ 21:18:
Dat is gewoon weinig vergeleken met voorgaande jaren/deals. Ik heb 1.5 maand geleden nog een 1 jarig KPN contact via breedbandwinkel afgesloten met 12 maanden €35 en nog wat cashback, gemiddeld iets meer dan €31 per maand voor 1 Gbps glasvezel + TV.

Ziggo biedt nu ook weer 12 maanden 50%. KPN heeft een matig black friday aanbod. Maar misschien komt het nog..

[ Voor 8% gewijzigd door stin00 op 13-11-2023 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
DedSec85 schreef op maandag 13 november 2023 @ 21:20:
[...]

Ik kreeg nu ook een brief....als ik er nog een jaar aan vast plakte (mijn 2e jaar), dan zou ik een jaar lang € 45,- per maand gaan betalen (excl. de extra's zoals een extra setopbox enz.)
Bij mij was dat nog 35 euro per maand voor 1gbps+tv, maar 45 euro per maand is ook niet slecht. Daar zou ik het ook voor doen.

Ziggo heeft overigens wel echt een top deal nu, als je alle extra's erbij rekent zoals Disney+ en Cashbackxl, dan betaal je amper 3 tientjes per maand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:48

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Als ik tijd heb zal ik morgen eens bellen. Altijd de vraag wat ze voor bestaande klanten willen doen :)

Ik wilde mijn twee mobiele abonnementen nog in de mix gooien (meer data nodig) maar KPN heeft dat zelf weer als bundelvoordeel toegevoegd. Dus die upgrades zijn niet meer nodig

[ Voor 46% gewijzigd door We Are Borg op 13-11-2023 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Ben benieuwd wat er voor bestaande klanten mogelijk is.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
The Legend schreef op maandag 13 november 2023 @ 22:41:
Ben benieuwd wat er voor bestaande klanten mogelijk is.
Zou ik nooit doen.. is altijd zeer lage korting.

Waarom niet naar ziggo? 12 maanden 50% korting, 12 maanden gratis Disney+ of HBO max en nog tot €90 cashbackxl. Dat is echt een steengoed aanbod :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Nu online

The Legend

*Plop*

stin00 schreef op maandag 13 november 2023 @ 22:52:
[...]

Waarom niet naar ziggo? 12 maanden 50% korting, 12 maanden gratis Disney+ of HBO max en nog tot €90 cashbackxl. Dat is echt een steengoed aanbod :+
Toch het gedoe van een ander modem met een andere dhcp-range. En ben verder wel tevreden over KPN (vorig jaar overgestapt van Ziggo naar KPN).

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Laatst online: 07:37
The Legend schreef op maandag 13 november 2023 @ 23:13:
[...]

Toch het gedoe van een ander modem met een andere dhcp-range. En ben verder wel tevreden over KPN (vorig jaar overgestapt van Ziggo naar KPN).
Ik ben vorig jaar over gestapt. Het viel mij inderdaad erg tegen qua werk. Toch een paar uurtjes mee geweest om alles weer online te krijgen. Ik switch niet terug.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-05 20:20

Honesty

kattenneus!

*knip* Offtopic. Deze vraag gaat niet specifiek over deze aanbieding en kan dus beter in een ander topic in Internet en hosting worden gesteld.

[ Voor 82% gewijzigd door Yorinn op 14-11-2023 07:56 ]

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Iemand al een poging gedaan (met de Ziggo aanbieding in de hand) om te dreigen met opzeggen? Ik moet nog een maandje wachten to het contract verlopen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-05 16:26
PureLOOD schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 09:33:
Iemand al een poging gedaan (met de Ziggo aanbieding in de hand) om te dreigen met opzeggen? Ik moet nog een maandje wachten to het contract verlopen is
Als je contract nog maar 1 maand loopt, kan je gewoon verlengen hoor. Ik zou er dus gewoon een belletje aan wagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:41
Alleen de 2 jarige aanbieding is nieuw, de 35 euro korting voor 6 maanden hebben ze altijd. Wat wel wel nieuw is, is de 25 euro aansluitkosten, die was vorige maand nog gratis.

Dus black Friday deal is minder aantrekkelijk dan vorige maand.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

stin00 schreef op maandag 13 november 2023 @ 21:23:
[...]

Dat is gewoon weinig vergeleken met voorgaande jaren/deals. Ik heb 1.5 maand geleden nog een 1 jarig KPN contact via breedbandwinkel afgesloten met 12 maanden €35 en nog wat cashback, gemiddeld iets meer dan €31 per maand voor 1 Gbps glasvezel + TV.

Ziggo biedt nu ook weer 12 maanden 50%. KPN heeft een matig black friday aanbod. Maar misschien komt het nog..
Hoe bedoel je "misschien komt het nog"? Als KPN volgende week andere aanbiedingen online zet krijgen ze van iedereen die deze week een abonnement heeft afgesloten weer hoopjes telefoontjes met een heleboel administratieve rompslomp daarom heen.

Dus het zou me verbazen als er nog iets komt.
Ziggo geeft BF deals aan mensen van wie het contract in de komende 6 maanden verloopt:
Zelf opzeggen
Wanneer je zelf opzegt bij je huidige provider kunnen we je binnen 3 tot 5 werkdagen aansluiten. Loopt je contract nog? Dan kan je zelfs aangeven dat je over 6 maanden wilt overstappen.
(onder veelgestelde vragen - Kan ik overstappen naar Ziggo).
Dat weet KPN ook, en anders kun je ze daar in een telefoontje wel op wijzen :+

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-04 09:40
Lukt het iemand tegenwoordig nog om een contract verlenging met z'n deal als deze te bespreken via de chat?
Vaak wil ik dit soort dingen onder werktijd doen en dan is bellen gewoon onhandig maar als ik via de klantenservice - administratie - wijzigingen of klantenservice - contract opzeggen - algemene opzegging wil doen dan schakelt de chatbot altijd naar wij kunnen je bellen.

Welke route ik ook kies ik kom altijd uit op bellen, daar waar ik dit gewoon nog middels de chat zoals voorgaande jaren wil doen, iemand toevallig een tip?

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Pietervs schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 10:20:
[...]
Hoe bedoel je "misschien komt het nog"? Als KPN volgende week andere aanbiedingen online zet krijgen ze van iedereen die deze week een abonnement heeft afgesloten weer hoopjes telefoontjes met een heleboel administratieve rompslomp daarom heen.

Dus het zou me verbazen als er nog iets komt.
Soms komen vergelijkingssites als breedbandwinkel nog met 12 maanden korting deals of hele flinke cashbacks. Dat is eigenlijk de laatste hoop. Ik verwacht ook niet dat KPN zelf nog op Black Friday ineens met een knaller komt.
Salv schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 10:21:
Lukt het iemand tegenwoordig nog om een contract verlenging met z'n deal als deze te bespreken via de chat?
Vaak wil ik dit soort dingen onder werktijd doen en dan is bellen gewoon onhandig maar als ik via de klantenservice - administratie - wijzigingen of klantenservice - contract opzeggen - algemene opzegging wil doen dan schakelt de chatbot altijd naar wij kunnen je bellen.

Welke route ik ook kies ik kom altijd uit op bellen, daar waar ik dit gewoon nog middels de chat zoals voorgaande jaren wil doen, iemand toevallig een tip?
Ik ben niet zo bekend met KPN, maar net even voor je geprobeerd.

1. Via Klantenservice > Bestelling > Status van je bestelling
2. Scroll naar onderen
3. Click bij chat met Dot op 'Open chat'
4. Vraag direct: 'medewerker spreken'
5. Doorloop de chatbot wizard.

Geen idee of ze korting via de chat geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

stin00 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 10:30:
[...]

Soms komen vergelijkingssites als breedbandwinkel nog met 12 maanden korting deals of hele flinke cashbacks. Dat is eigenlijk de laatste hoop. Ik verwacht ook niet dat KPN zelf nog op Black Friday ineens met een knaller komt.
oh, op die manier
Daar had ik niet aan gedacht! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gielie
gielie schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 10:07:
Alleen de 2 jarige aanbieding is nieuw, de 35 euro korting voor 6 maanden hebben ze altijd. Wat wel wel nieuw is, is de 25 euro aansluitkosten, die was vorige maand nog gratis.

Dus black Friday deal is minder aantrekkelijk dan vorige maand.
Ik heb even de vergelijking gemaakt met ziggo/ kpn voor 1 jaar incl espn 1gbit down 100/1000 mbit up, daar schrik ik wel van.
Ziggo is 36,25 per maand en kpn 60 euro per maand gemiddeld, scheelt 285 euro per jaar.

KPN moet echt met iets beters komen wil ik over stappen.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MDXTweaker
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-05 16:04
Ik vind KPN ook wel behoorlijk duur worden dus ben aan het kijken om over te stappen naar Ziggo / Odido. Maar waar ik tegenop zie is het aanpassen van mijn EdgeRouter. Deze is nu perfect ingesteld voor mijn KPN abonnement. Is er al iemand overgestapt met een vergelijkbare router? Het zou natuurlijk zomaar kunnen dat het een kwestie is van wat kleine aanpassingen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

MDXTweaker schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 11:35:
Ik vind KPN ook wel behoorlijk duur worden dus ben aan het kijken om over te stappen naar Ziggo / Odido. Maar waar ik tegenop zie is het aanpassen van mijn EdgeRouter. Deze is nu perfect ingesteld voor mijn KPN abonnement. Is er al iemand overgestapt met een vergelijkbare router? Het zou natuurlijk zomaar kunnen dat het een kwestie is van wat kleine aanpassingen. :?
Ik heb voor mezelf de 3 op een rijtje gezet:
- KPN: 624 euro voor het komende jaar (1 Gb)
- Odido: 697,50 voor het komende jaar (1 Gb)
- Ziggo: 400 Mb: 560,67 per jaar, 1 Gb: 490,56 voor het komende jaar. Plus 1 gratis pakket.

Ik schrok er van hoeveel duurder Odido is. Tegelijkertijd verbaas ik me over het feit dat Ziggo 1 Gb goedkoper is dan de 400 Mb aansluiting.

Ik ga komende week maar eens bellen met de KPN, want 130 euro EN een pakket is toch wel een erg groot verschil.

en via Breedbandwinkel schijnt er nog een actie van 90 euro korting te lopen voor Ziggo, maar daar heb ik zelf nog niet naar gekeken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:35
Pietervs schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 12:01:
[...]

Ik heb voor mezelf de 3 op een rijtje gezet:
- KPN: 624 euro voor het komende jaar (1 Gb)
- Odido: 697,50 voor het komende jaar (1 Gb)
- Ziggo: 400 Mb: 560,67 per jaar, 1 Gb: 490,56 voor het komende jaar. Plus 1 gratis pakket.

Ik schrok er van hoeveel duurder Odido is. Tegelijkertijd verbaas ik me over het feit dat Ziggo 1 Gb goedkoper is dan de 400 Mb aansluiting.

Ik ga komende week maar eens bellen met de KPN, want 130 euro EN een pakket is toch wel een erg groot verschil.

en via Breedbandwinkel schijnt er nog een actie van 90 euro korting te lopen voor Ziggo, maar daar heb ik zelf nog niet naar gekeken
hou er alleen rekening mee dat de 1 Gb van ziggo geen 1 Gb upload heeft maar dat die achterblijft op 50mbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

RenaldoN schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 12:05:
[...]

hou er alleen rekening mee dat de 1 Gb van ziggo geen 1 Gb upload heeft maar dat die achterblijft op 50mbit
Ze beweren 100? maar dat is geen probleem hier: zoveel doe ik niet in de cloud dat ik daar echt last van ga hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
RenaldoN schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 12:05:
[...]

100 mbit, en dat haal ik ook prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

[...]

Waarom niet Ziggo? Puur mijn ervaring van het verleden: onbetrouwbaar, veel storingen, gezeur waar ik niet meer op zit te wachten. KPN glasvezel bevalt erg goed :)
Ja net gedaan. Aanbieding: 2 jaar contract, waarbij 1 jaar korting van 7,50 per maand voor internet (1Gb) en 5 euro korting voor TV zes maanden. Dus korting totaal van 120 euro. Vrij mager aanbod en je zit twee jaar vast, dus jaar erop geen korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 15:54

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ja, klinkt mooi dit, maar doe wel goed onderzoek eerst. We zijn overgestapt naar Odido en besparen voor éxact hetzelfde; 480 euro. Bellen om er wat af te lullen bij KPN zat er niet meer in gaven ze aan, dus dan is het; doei!

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
We Are Borg schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 13:50:
[...]
Waarom niet Ziggo? Puur mijn ervaring van het verleden: onbetrouwbaar, veel storingen, gezeur waar ik niet meer op zit te wachten. KPN glasvezel bevalt erg goed :)
Dat is erg jammer, het kan je anders zo €400 op jaarbasis schelen. Ben blij dat Ziggo bij mij al 10 jaar betrouwbaar internet/tv levert, al ga ik nu voor het eerst naar KPN glasvezel omdat ik 12 maanden 50% korting krijg. Ben benieuwd hoe dit bevalt en dan over 1 jaar weer terug naar Ziggo, mooi heen en weer pingpongen voor korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:25
Ik wilde dit topic openen en toen bleek er al 1 te zijn! Heel fijn.

Het is al weken karig bij KPN mbt kortingen, een jaar lang bijtekenen en dan 6x 7,50 korting is niet heel tof gaf ik ze terug aan de telefoon.

Als je wat verder doordenkt klopt het wel, Ziggo stroomt leeg en die klanten gaan vanzelf naar glasvezel van KPN. KPN heeft het helemaal niet nodig om nu scherp in te zetten, alhoewel ik mij wel herinner dat ze vorig jaar niet snel waren. Ik kreeg bijna het gevoel dat ze de uitstroom monitoren en als dat een enorme golf is, dat ze dan scherper gaan aanbieden op BF dag zelf.

Ondanks dat ik het nooit heb durven dromen, ga ik misschien toch terug naar Ziggo. Die aanbieding is echt onweerstaanbaar goed en ik ben ook hollandsnieuwe klant. Wel zonder overstap service, ik wil het wel eerst testen.

Kom op KPN ;-) (ik weet dat ze niet meelezen) zet een stapje extra voor ons!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-05 16:35

SilencerNL

No remorse

Zojuist met KPN gebeld voor verlenging van 1 jaar... Het aanbod aan mij (Internet 1gb + TV + Spotify family) is de eerste 3 maanden 10 euro korting, daarna 3 maanden 5 euro korting, rest van de 6 maanden normaal bedrag (77,99 euro)

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
We Are Borg schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 13:50:
[...]

[...]

Ja net gedaan. Aanbieding: 2 jaar contract, waarbij 1 jaar korting van 7,50 per maand voor internet (1Gb) en 5 euro korting voor TV zes maanden. Dus korting totaal van 120 euro. Vrij mager aanbod en je zit twee jaar vast, dus jaar erop geen korting.
Exact heb nog nooit een KPN monteur over de vloer gehad en Ziggo kwam hier elk kwartaal, dat geeft mij nog een lichte twijfel of ik dit wel wil. :9 14 dagen proeftermijn maar goed benutten.

Die 24 maanden termijn is totaal niet in verhouding in relatie tot het aanbod. Zelfs voor 12 maanden is het mager.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stormfly
SilencerNL schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 14:19:
Zojuist met KPN gebeld voor verlenging van 1 jaar... Het aanbod aan mij (Internet 1gb + TV + Spotify family) is de eerste 3 maanden 10 euro korting, daarna 3 maanden 5 euro korting, rest van de 6 maanden normaal bedrag (77,99 euro)
Ik geloof nog niet dat de BF kortingen ingeladen zijn in de systemen. Ik hou mijn fingers crossed voor vrijdag de 24e. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
Ik heb net even met kpn gebeld maar meer korting dan op de site staat zit er niet in, helaas geen kpn voor mij dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laurens0619
  • Laatst online: 09:10
Vorig jaar nog een gratis tv bij 1 jaar Solcon glasvezel gepakt maar die zit er denk ik ook niet meer in.
edit:
ah toch wel, solcon heeft die actie weer (bij 1 jarig lijkt het)
https://www.solcon.nl/par...kketten/vlugge-voordelen/
Waarsch deze tv

Als je kijkt op het archief van de welkomstacties van KPN dan lijkt alles nu icm 2 jaar te zijn.
https://www.kpn.com/welkomstcadeau.htm

Ergens snap ik het wel hoor, voor mensen die scherp waren en ieder jaar overstape kostte was het wel erg veel korting, vooral op de 50/100mbit internet only abonnement die ik altijd neem

[ Voor 44% gewijzigd door laurens0619 op 14-11-2023 14:47 ]

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-04 09:40
stin00 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 10:30:
[...]

[...]

Ik ben niet zo bekend met KPN, maar net even voor je geprobeerd.

1. Via Klantenservice > Bestelling > Status van je bestelling
2. Scroll naar onderen
3. Click bij chat met Dot op 'Open chat'
4. Vraag direct: 'medewerker spreken'
5. Doorloop de chatbot wizard.

Geen idee of ze korting via de chat geven.
toon volledige bericht
Helaas blijft elke mogelijkheid momenteel komen met ik ga kijken of medewerker beschikbaar is en dan stappen ze over naar een belmoment helaas.

Dan zal ik van den week maar even bellen voor een abo aanpassing en zien of de 6 maanden korting nagekomen kan worden.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:06
Onlangs de KPN unlimited van mijn vrouw kunnen verlengen voor 21,50 voor twee jaar door te bellen. Mijn oude BF deal van 20GB loopt nog voor 17,95 pm. Had op verlengdeal gehoopt, maar hou deze aan en deel dan gewoon GBs :+

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:03
Ophidian schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 14:43:
Onlangs de KPN unlimited van mijn vrouw kunnen verlengen voor 21,50 voor twee jaar door te bellen. Mijn oude BF deal van 20GB loopt nog voor 17,95 pm. Had op verlengdeal gehoopt, maar hou deze aan en deel dan gewoon GBs :+
Had als ik jou was niet voor 2 jaar gekozen, zeker met inflatie continue. 21,50 kreeg ik vorig jaar ook al aangeboden voor 1 jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-04 12:03
misschien komen ze volgende week nog met andere aanbiedingen, het is nog lang geen BlackFriday....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

NeFoRcE schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 13:53:
Ja, klinkt mooi dit, maar doe wel goed onderzoek eerst. We zijn overgestapt naar Odido en besparen voor éxact hetzelfde; 480 euro. Bellen om er wat af te lullen bij KPN zat er niet meer in gaven ze aan, dus dan is het; doei!
Waar gaat mijn rekensom dan fout? Want verschil is bij mij slechts 45 EUR

KPN Internet (1Gb) + TV eerste 12 maanden (7,5 korting internet 12 maanden, 6 maanden korting TV): 600 EUR
Odido Internet (1Gb) + TV eerste 6 maanden: 180 EUR + 345 EUR (laatste 6 maanden) + 30 EUR (activatiekosten) = 555 EUR

[ Voor 7% gewijzigd door We Are Borg op 14-11-2023 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padje87
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08:22
Zoals ieder jaar volgende week ook maar weer bellen (0800 0402) en zien wat ze bieden als je Tweakers noemt en dreigt met opzeggen.

Afgelopen jaar mooi HBO max gratis en een goeie korting gehad.

4800Wp - 225° ZW - 12°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
We Are Borg schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 20:25:
[...]

KPN Internet (1Gb) + TV eerste 12 maanden (7,5 korting internet 12 maanden, 6 maanden korting TV): 600 EUR
Odido Internet (1Gb) + TV eerste 6 maanden: 180 EUR + 345 EUR (laatste 6 maanden) + 30 EUR (activatiekosten) = 555 EUR
Je vergeet de activatie kosten bij kpn en de instalatie kosten bij odido.
Ik kom kom kwa abo op precies hetzelfde, 600 euro per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaay
  • Registratie: Januari 2022
  • Niet online
laurens0619 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 14:39:
Vorig jaar nog een gratis tv bij 1 jaar Solcon glasvezel gepakt maar die zit er denk ik ook niet meer in.
edit:
ah toch wel, solcon heeft die actie weer (bij 1 jarig lijkt het)
https://www.solcon.nl/par...kketten/vlugge-voordelen/
Waarsch deze tv

Als je kijkt op het archief van de welkomstacties van KPN dan lijkt alles nu icm 2 jaar te zijn.
https://www.kpn.com/welkomstcadeau.htm

Ergens snap ik het wel hoor, voor mensen die scherp waren en ieder jaar overstape kostte was het wel erg veel korting, vooral op de 50/100mbit internet only abonnement die ik altijd neem
Interessant, zit momenteel met een aflopend Solcon abonnement. Iemand ervaring met het krijgen van korting bij verlenging van een jaar?
Zal morgen als de klantenservice open is ook nog eens even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Laatst online: 08-05 15:54

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

We Are Borg schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 20:25:
[...]

Zonder korting (want dat kreeg ik niet meer) betaalde ik bij KPN 71 euro zoiets. Bij Odido, incl alle kortingen, en nog een cashback van 60 euro via breedbandwinkel kwam het totaal verschil over 1 jaar uit op 480 euro. Makkelijk verdiend dus.

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer288
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-05 12:50
darkdesign schreef op maandag 13 november 2023 @ 21:42:
[...]

Bij mij was dat nog 35 euro per maand voor 1gbps+tv, maar 45 euro per maand is ook niet slecht. Daar zou ik het ook voor doen.

Ziggo heeft overigens wel echt een top deal nu, als je alle extra's erbij rekent zoals Disney+ en Cashbackxl, dan betaal je amper 3 tientjes per maand.
*knip*, niet meer relevant

@stormfly Thanks, was ik niet van op de hoogte

[ Voor 54% gewijzigd door Jaer288 op 15-11-2023 11:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stormfly
Jaer288 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 10:34:
[...]

Ziggo zeker interessant. Let wel op, om in aanmerking te komen voor de Ziggo CashbackXL moet er wel een Vodafone abonement actief zijn op je adres. Dit is dan wel het KPN topic, maar voor een goed vergelijk is dit iets om rekening mee te houden, mocht je geen Vodafone abonement hebben of niet van plan zijn naar Vodafone mobiel over te stappen.

[...]

Bron: Voorwaarden via https://www.cashbackxl.nl/webshops/ziggo
Stop met het verspreiden van ruis aub :P ....je zakt dan gewoon 5 euro naar de staffel van 85.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fBYsTETHrCkm-ROdv3A8UVDXejY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2P377vanfY4grCLCbOTOquv4.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cosmo_roel
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-04 15:29
[...]

Vergeet niet dat als je een huisgenoot hebt (partner, 18+ kind, student, whatever) je je eigen huidige abo op kunt zeggen en een nieuw kunt aan laten sluiten op diens naam. Dat heb ik vorig jaar gedaan. Er werd gewoon aan meegewerkt aan de telefoon. Verder geen downtime en/of nieuwe spullen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
joey82 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 17:43:
misschien komen ze volgende week nog met andere aanbiedingen, het is nog lang geen BlackFriday....
Volgens mij kwam vorig jaar de écht goede deal inderdaad ook pas op Black Friday zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Laatst online: 09-05 16:57

Licko

ZVDK

Net gebeld met KPN. Mijn abonnementen lopen allebei deze week af, sim only (onbeperkt) en internet only (50Mbit). Ze wilde toch even kijken of ze me als klant konden behouden, aangezien ik aangaf dat Ziggo wel een hele goede actie heeft momenteel.

Beste wat ze me kon bieden, is een verlenging glasvezel voor 2 jaar (!) maar dan wel 100 Mbit. Eerste jaar € 35,00 en 2e jaar 42,50.
Mobiel abonnement kon ze überhaupt geen korting geven bij verlening, maar ook hier was de aanbieding van toepassing op een verlenging van 2 jaar.

Ik heb maar vriendelijk bedankt voor de moeite. Het ziet er naar uit dat ik na jaren weer terug ga naar Ziggo. En dan zien we volgend jaar wel weer of ik terug ga naar glasvezel.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boostie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-05 16:20
KPN kon er max 12,5 voor 6 maanden vanaf halen als bestaande klant. Daarom gebruik gemaakt van de Ziggo aanbieding voor nu, maar hopelijk komt KPN op Black Friday zelf nog met een echt goede aanbieding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 374460

TexMex schreef op woensdag 15 november 2023 @ 14:08:
[...]

Volgens mij kwam vorig jaar de écht goede deal inderdaad ook pas op Black Friday zelf.
dat verwacht ik ook wel. ik vermoed dat andere aanbieders nog wel gaan stunten, kpn moet dan eigenlijk wel meegaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gielie
Ze hebben dan toch een extra korting erin gegooid, 12 maanden voor 35 euro maar dan wel voor 2 jaar. Is eigenlijk hetzelfde als 6 maanden bij 1 jarig contract. Geen betere deal dus eigenlijk.

Ik zou graag willen overstappen naar kpn maar daarbij heb ik ook nog 3 mobiele abonnementen die over zouden moeten, betekend totaal 4x aansluitkosten van 25 euro, te gek voor woorden eigenlijk.

Oja bij kpn moet je ook extra betalen voor 4K en opnemen wat bij ziggo er gewoon bij in zit.

Komop kpn make me an offer i can’t refuse.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:03
gielie schreef op donderdag 16 november 2023 @ 08:29:
Ze hebben dan toch een extra korting erin gegooid, 12 maanden voor 35 euro maar dan wel voor 2 jaar. Is eigenlijk hetzelfde als 6 maanden bij 1 jarig contract. Geen betere deal dus eigenlijk.

Ik zou graag willen overstappen naar kpn maar daarbij heb ik ook nog 3 mobiele abonnementen die over zouden moeten, betekend totaal 4x aansluitkosten van 25 euro, te gek voor woorden eigenlijk.

Oja bij kpn moet je ook extra betalen voor 4K en opnemen wat bij ziggo er gewoon bij in zit.

Komop kpn make me an offer i can’t refuse.
Het is met alle respect bar slecht wat ze aanbieden, hier gaan we na 2 jaar wel overstappen naar ziggo/vodafone met een veer betere deal inclusief cashback. Of €684 voor kpn 1 jaar met die half jaar korting, of €483,56 voor 1 jaar met cashback bij ziggo. 2/3 maanden terug konden ze dat wel aanbieden aan hun klanten en nu is het zo pover.

• joey82
dutchnltweaker schreef op donderdag 16 november 2023 @ 11:39:
[...]

Het is met alle respect bar slecht wat ze aanbieden, hier gaan we na 2 jaar wel overstappen naar ziggo/vodafone met een veer betere deal inclusief cashback. Of €684 voor kpn 1 jaar met die half jaar korting, of €483,56 voor 1 jaar met cashback bij ziggo. 2/3 maanden terug konden ze dat wel aanbieden aan hun klanten en nu is het zo pover.
hoezo slecht? het is niet zo dat ze het MOETEN doen....

beter iets dan niets en overstappen loont meestal....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Ze moeten inderdaad helemaal niets, maar op basis van de afgelopen jaren “verwacht” je het wel en valt het tegen als het dan niet zo is.

Ik ben dus maar overgestapt van KPN Hussel 1Gbit naar Caiway Internet+TV 1Gbit. 12 maanden 35/mnd (dus zelfde aanbieding als het afgelopen jaar), geen aansluitkosten, 80 euro cashback via breedbandwinkel en nog eens 27,50 via CashbackXL. Kan ik weer een jaar vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:56
RadioAir schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 07:13:
Ze moeten inderdaad helemaal niets, maar op basis van de afgelopen jaren “verwacht” je het wel en valt het tegen als het dan niet zo is.

Ik ben dus maar overgestapt van KPN Hussel 1Gbit naar Caiway Internet+TV 1Gbit. 12 maanden 35/mnd (dus zelfde aanbieding als het afgelopen jaar), geen aansluitkosten, 80 euro cashback via breedbandwinkel en nog eens 27,50 via CashbackXL. Kan ik weer een jaar vooruit.
Je bent een topper! Deze heb ik ook besteld (inc. de CashbackXL korting, dank voor de attentie).

@dit topic: Ik heb ook nog met KPN gebeld en 30 min in de wacht gestaan om met het KCC 'opzeggen' in contact te komen. Was mijn kortste ' ik ga weg, wat kunnen jullie bieden' gesprek ooit. Twee medewerkers hebben aangegeven dat ze echt niets boven de bekende kortingen kunnen bieden op dit moment.
Volgend jaar beter werd aangegeven :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricktachtig
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10-05 14:59
Ik kreeg bij bellen een aanbieding wat niet heel goed was, en ook nog eens voor 24 maanden. Dus ik gaf aan er vanaf te zien. Kreeg toen als tip mee om volgende week vrijdag op Black Friday zelf nogmaals te bellen omdat er dan ook aanbiedingen zullen zijn voor bestaande klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Ricktachtig schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 16:00:
Ik kreeg bij bellen een aanbieding wat niet heel goed was, en ook nog eens voor 24 maanden. Dus ik gaf aan er vanaf te zien. Kreeg toen als tip mee om volgende week vrijdag op Black Friday zelf nogmaals te bellen omdat er dan ook aanbiedingen zullen zijn voor bestaande klanten.
Mijn ouders belden vandaag met KPN en zij kregen te horen dat ze maandag terug moesten bellen want dan zou er een BF actie bekend zijn...

Zoals ieder jaar roepen de medewerkers van KPN maat wat volgens mij. Ik ga voor de zekerheid denk ik voor de aanbieding van Ziggo en zal die eventueel ontbinden als KPN met een betere aanbieding komt. Maar eerst zien dan geloven.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:14

Dennis1812

Amateur prutser

Ben benieuwd volgende week
Ziggo helaas geen optie, ik heb alleen glasvezel binnen.

Dus hoop maar dat kpn met iets moois komt.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-05 20:25
Ricktachtig schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 16:00:
Gisteren ook gebeld om mijn contract te verlengen, ik kreeg ook een slechte aanbieding, enkel maar 10 euro korting ipv de black friday aanbieding, ze gaven als tip om donderdag te bellen omdat dan de BF aanbieding ook geld voor bestaande klanten. Ik ben benieuwd, mocht dit niet het geval zijn dan stap ik wel gewoon over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-05 08:45
Dennis1812 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 16:19:
Ben benieuwd volgende week
Ziggo helaas geen optie, ik heb alleen glasvezel binnen.

Dus hoop maar dat kpn met iets moois komt.
Ieder huis heeft toch een coax aansluiting? En als je intern UTP bedoelt, die next box van Ziggo loopt ook via UTP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:50
Ik volg dit topic ook met grote interesse. Mocht KPN inderdaad zo star blijven ga ik ook switchen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markiew
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-04 19:27
cosmo_roel schreef op woensdag 15 november 2023 @ 13:59:
[...]

Vergeet niet dat als je een huisgenoot hebt (partner, 18+ kind, student, whatever) je je eigen huidige abo op kunt zeggen en een nieuw kunt aan laten sluiten op diens naam. Dat heb ik vorig jaar gedaan. Er werd gewoon aan meegewerkt aan de telefoon. Verder geen downtime en/of nieuwe spullen gehad.
Is dat dan puur een administratieve handeling? Huidige KPN modem etc. kan je dan blijven gebruiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 374460

Katseviool schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 21:50:
[...]

Ieder huis heeft toch een coax aansluiting? En als je intern UTP bedoelt, die next box van Ziggo loopt ook via UTP.
nee hoor, niet ieder dorp heeft dat. ikzelf ook niet. heb alleen glasvezel via kpn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Ik wacht rustig af of KPN nog met wat beters komt. Anders is bij Ziggo Internet Elite & TV Start voor €435 en dan nog eens €85 aan cashback, dus netto €350 een goede aanbieding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:14

Dennis1812

Amateur prutser

Katseviool schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 21:50:
[...]

Wellicht een kleine nuance dan. Ik zou niet weten waar hij ligt in huis. Glasvezel komt in de woonkamer binnen. Maar ook alleen glasvezel. En in de meterkast ligt ook niks. Nog nooit iets anders gevonden

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Crosspost:

Ik twijfel nog. Op dit moment nog Odido maar door geweldige niet communicatie is door het omzetten van mijn mobiele abonnement naar Samen Unlimited ook mijn klantenkorting gewijzigd. Waardoor ik nu 38,50 ipv 27,50 per maand betaald voor 1gb. Totaal niet gek natuurlijk verder maar ben er een beetje klaar mee.

Doorgerekend met Ziggo en KPN incl. Netflix en Videoland.

Odido (huidig): 605,64 euro per jaar (incl. combi voordeel)
KPN: 548,76 euro per jaar (incl. 6 maanden 50% + cashback + combi voordeel)
Ziggo: 508,32 euro per jaar (incl. 12 maanden 50% + cashback + 1 jaar Disney+ + combi voordeel)

Ziggo lijkt de betere deal maar ik hang ook erg aan mijn glasvezel met een hoge upload. Dus twijfel.
Ik ben benieuwd of KPN met een nog betere deal komt.

[ Voor 3% gewijzigd door HekkeySE op 18-11-2023 09:13 ]

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:00

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Vorig jaar nog een goede deal kunnen maken voor verlengen, korting 200Mbit HBO en Eredivisie erbij voor nop.

Volgende week maar even bellen om te kijken wat ze voor bestaande klanten kunnen doen.
2 wifi punten zou lekker zijn, ben wel klaar met die brakke experia dingen. Beetje korting is ook weer mooi en als ze gratis pakketten erbij doen en de snelheid naar 1Gbit kunnen gooien blijf ik.

Uit principe niet naar Ziggo, upload nodig en zoveel ellende mee gehad. Als ik mijn schoonvader nu hoor alleen maar gezeik met kastjes zit al aan zijn 5e tv boxje, die blijven stuk gaan of elke dag de verbinding met afstandsbediening verliezen.
Odido kan nog maar hebben (zeer goedkope maar goede) mobiele abonnementen bij KPN dus zitten wel redelijk vast als we de korting willen houden hierop. Helaas zal KPN dag ook weten ;)

Abonnement loopt 25-11 af dus mooi rond de BF dag. Goh wanneer zou hij afgesloten zijn O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Rubman op 18-11-2023 10:03 ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Diegenen die vorig jaar de deal 12x35 gepakt hebben kunnen zeer binnenkort, zegge in een hoop gevallen vandaag al, een brief tegemoet zien waarin wordt aangekondigd dat als je niets doet, je automatisch nog een jaar voor 12x45 krijgt. Dan is Ziggo nog steeds goedkoper maar voor de “ik vind het gedoe” groep is het een overweging.

Overigens lijkt het er wel op dat KPN en Ziggo al dan niet informeel contact hebben gehad aangezien Ziggo exact hetzelfde aan het doen is voor de BF klanten van vorig jaar, alleen daar gaat het om 9 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmo_roel
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-04 15:29
RadioAir schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 12:26:
Diegenen die vorig jaar de deal 12x35 gepakt hebben kunnen zeer binnenkort, zegge in een hoop gevallen vandaag al, een brief tegemoet zien waarin wordt aangekondigd dat als je niets doet, je automatisch nog een jaar voor 12x45 krijgt. Dan is Ziggo nog steeds goedkoper maar voor de “ik vind het gedoe” groep is het een overweging.
En dan is dat in geval van (alleen) 1 gbit internet ook nog iets goedkoper dan wat er wordt aangeboden momenteel (wie weet wat er op black friday zelf nog komt).

6 * 52,50 + 6 * 35 + 25 = 550 > 540 = 12 * 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:44

Overigens lijkt het er wel op dat KPN en Ziggo al dan niet informeel contact hebben gehad aangezien Ziggo exact hetzelfde aan het doen is voor de BF klanten van vorig jaar, alleen daar gaat het om 9 maanden.
Ik heb deze idd net gekregen. Even afwachten waar ze volgende week mee komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fooos
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 11-04 16:22
Hey guys! Ik krijg over 3 weken de sleutels van mijn nieuwe appartement waar glasvezel al gefixt is. Zowel KPN als Ziggo glasvezel ligt hier. Ik woon nog bij mijn ouders dus ben bij beide geen huidige klant.

Ik zie dat KPN een black friday actie heeft voor internet: 1 jaar waarbij ik de eerste 6 maanden 50% korting (21,25 euro) en daarna 42,50 betaal (100mbits).

En een andere actie voor internet & tv voor 35 euro de eerste 6 maanden daarna 52,50 euro

Is dit de beste actie die ik ga krijgen als nieuwe klant? of zou ik even moet wachten tot volgende week vrijdag?

Ik zag ook dat Ziggo een mooie actie heeft lopen van 12 maanden voor 36,25 euro: Internet Elite & TV Start + gratis 12 maanden disney+.

Ik heb alleen geen goede ervaring met Ziggo, sinds mijn ouders nu thuis ziggo hebben en het echt heel slecht is. Meerdere keren al ziggo laten komen om het te fixen. Daarom twijfel ik dus om voor mijzelf KPN te nemen.

Ik hoef eigenlijk geen tv, ben alleen geintresseerd in internet. Iemand advies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-05 11:40
@RadioAir Inderdaad vandaag de brief ontvangen :*). Ik ben er echt enorm blij mee *O*. Ziggo is wellicht iets goedkoper, maar zoals @stormfly eerder in dit topic al zei, had ik ook echt enorm vaak problemen met Ziggo. Ziggo had hier in Tilburg ongeveer maandelijks werkzaamheden. Vaak ook langer dan een uur. En de laatste maanden contact met de klantenservice (zakelijk en corporate) was één groot drama. Zeer onvriendelijk en onbehulpzaam.

Ik heb nu een jaar KPN en heb in totaal nog maar 10 minuten meetbare downtime gehad _/-\o_ . Ook is mijn ping veel lager bij KPN dan bij Ziggo. Ik kan eenvoudig mijn eigen router gebruiken, wat weer 30 euro aan stroom bespaart. En met de gigabit upload kan ik ook eenvoudig bestanden delen met vrienden en familie. Iets wat ik nauwelijks deed bij Ziggo. De klantenservice heb ik nog geen een keer nodig gehad. Het enige wat ik mis is Ziggo Sport Totaal, maar voor die inmiddels uitgeklede content heb ik geen 15 euro per maand over. En eigenlijk doen de illegale alternatieven het beter en zenden echt alle wedstrijden uit die ik wil zien :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

12*45 is zelfs beter dan de deal voor nieuwe klanten, want die is maar de helft van het jaar 35, en daarna gewoon fiks duurder.

Ben benieuwd of er nog betere deals aankomen.

Edit: toch al gevonden. Dat wordt weer opnieuw op mijn naam bestellen, met de cashbackxl actie. Dat levert 50+ euro op voor nieuwe klanten. En daarmee is de actie met 6*35 minus de cashback toch weer voordeliger.

[ Voor 11% gewijzigd door Jeroenneman op 18-11-2023 22:07 ]

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reputatio
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:33
Ik ga ook maar overstappen naar KPN, zit op het moment bij Delta, maar die ondersteunen (nog) geen IPv6 en geen bridge mode. Heb ook UniFi en ik zie dat ik met KPN Glasvezel dit direct aan kan sluiten, zonder tussenkomst van hun modem. Dus één kastje en Single-point-of-failure minder plus IPv6 :)

Qua kosten maakt het niets uit en gezien de aanbiedingen nu, ga ik er altijd op vooruit.
Ik kan namelijk ook alleen maar kiezen tussen het KPN Netwerk of Caiway/Delta, Ziggo levert niet in Zeeland en ik ben wel fan van glasvezel.

Nu wil ik alleen ook gebruik maken van de CashbackXL en ik moet ook 1 mobiel abonnement verlengen en 1 nieuwe Sim-only aanvragen. Iemand hier die weet hoe ik dit het beste kan doen toevallig?
Wat betreft de aanbiedingen die evt volgende week nog komen, dit kan ik altijd in de bedenktermijn nog regelen volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
alex3305 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 21:20:
@RadioAir Inderdaad vandaag de brief ontvangen :*). Ik ben er echt enorm blij mee *O*. Ziggo is wellicht iets goedkoper, maar zoals @stormfly eerder in dit topic al zei, had ik ook echt enorm vaak problemen met Ziggo. Ziggo had hier in Tilburg ongeveer maandelijks werkzaamheden. Vaak ook langer dan een uur. En de laatste maanden contact met de klantenservice (zakelijk en corporate) was één groot drama. Zeer onvriendelijk en onbehulpzaam.

Ik heb nu een jaar KPN en heb in totaal nog maar 10 minuten meetbare downtime gehad _/-\o_ . Ook is mijn ping veel lager bij KPN dan bij Ziggo. Ik kan eenvoudig mijn eigen router gebruiken, wat weer 30 euro aan stroom bespaart. En met de gigabit upload kan ik ook eenvoudig bestanden delen met vrienden en familie. Iets wat ik nauwelijks deed bij Ziggo. De klantenservice heb ik nog geen een keer nodig gehad. Het enige wat ik mis is Ziggo Sport Totaal, maar voor die inmiddels uitgeklede content heb ik geen 15 euro per maand over. En eigenlijk doen de illegale alternatieven het beter en zenden echt alle wedstrijden uit die ik wil zien :o.
Ik krijg geen goede korting van KPN. (ik noem 7,50 korting voor 6 maanden = geen). Ik ga KPN vrijdag nog even bellen op de echte zwarte vrijdag, en dan zeg ik direct op als ze weer blijven hangen in die 7,5euro aanbiedingen.

Ik tik dit nu over mijn nieuwe Ziggo aansluiting, en dat is iets wat ik niet had verwacht te doen. De reden is dat mijn vrouw vroeg; merk je echt wat van die "extra ping"? Want het is ook wel leuk dat we die extra content krijgen van Ziggo met deze aanbieding, de kids hebben nu de leeftijd voor Disney+. Met Ziggo heb ik tenminste nog IPv6 als Tweaker, iets wat met Odido glasvezel niet lukt.

offtopic:
Zit wel boven op de stabiliteit in de 14 dagen retourrecht, heb via de community gevraagd of ze een modem meting willen starten. Dat is een debug log voor de klantenservice, het lijkt nu wel stabieler dan eerst. Denk dat het wijknet flink is leeggestroomd door de glasvezel aanleg hier vorig jaar. En ten goede, nu kom je tenminste uit op waar je voor betaald. Die langdurige onderhoudswerkzaamheden van Ziggo kijk ik niet naar uit. Daar blinkt KPN echt in uit, die hebben 1x onderhoud gehad hier in de nacht in ruim een jaar tijd

Ben wel benieuwd naar jouw brief, ik sta in de systemen van KPN met een kruisje achter mijn naam denk ik: klanten die vragen worden overgeslagen :+ Hoop dat KPN nog overstag gaat vrijdag voor een mooie aanbieding, hou liever glas :9

[ Voor 3% gewijzigd door stormfly op 18-11-2023 22:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly

Hmmm ja ik denk dat ik niet in die groep klanten val, ik was al VDSL klant en heb toen verlengd met 9x35 als bestaande klant. Dat verklaart mogelijk wel dat hier niets in de bus valt of ooit gevallen is 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alex3305
Dat vind ik wel enorm vervelend, van alle aanbieders overigens, dat ze er zo verschillend met zowel bestaande als nieuwe klanten wordt omgesprongen. Inderdaad wat @stormfly zegt, 45 euro korting op jaarbasis is bijna niets als andere klanten rond de 200-250 euro korting krijgen.
stormfly schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 22:39:

De reden is dat mijn vrouw vroeg; merk je echt wat van die "extra ping"?
Gemiddeld 15ms bij online gamen. En circa 8ms bij DNS requests. Ik merkte het met name in de overgangsperiode. Nu valt het mij niet (meer) op.
de kids hebben nu de leeftijd voor Disney+
Ja dat is superleuk, maar wij hebben geen kinderen en ik host mijn eigen content. Deze prikkel sla ik dus even over.
Met Ziggo heb ik tenminste nog IPv6 als Tweaker
Ik heb anderhalf jaar full DS gedraaid bij Ziggo als beta-tester. Dat was vrij aardig, maar compliceerde mijn interne netwerk wel enorm. Sommige interne diensten wilde bijvoorbeeld ook via IPv6 naar buiten. Bij KPN heb ik het nu een paar keer aangezet om de wijziging na een uurtje of twee weer terug te draaien. Ik wil hier zeker nog achteraan, maar het is zeker geen fire and forget.

Bij mij was de (zakelijke!) klantenservice ook nog een overweging. Ik had zakelijk omdat de consumentenklantenservice schandalig slecht is bij Ziggo. Echter is de zakelijke klantenservice niet altijd bereikbaar en wordt je daarom soms doorgestuurd naar consument, zonder dat dit verteld wordt. Hier heeft mijn vrouw een aantal keer zeer onbehulpzame aanvaringen gehad met de medewerker. Wat extra bijzonder is omdat mijn vrouw jaren bij Ziggo op de klantenservice heeft gewerkt.

Ook gingen de beta-tests mis bij Ziggo waardoor ik langere tijd zonder (nogmaals, zakelijk!) internetverbinding heb gezeten. Dit was voor mijn eigen risico en kon Ziggo niet verhelpen. Ook kreeg ik geen compensatie. En als klap op de vuurpijl was er geen retentie bij Ziggo, waardoor we (bijna net zoals sommige hier nu) letterlijk 0 euro korting konden krijgen.

Daarvoor ben ik 7 jaar tevreden klant geweest en bij mijn ouders 10+ jaar. Ik had ook gewoon het gevoel dat ik daar op een lijstje stond en ze mij weg wilde hebben :w. Wat jij eigenlijk ook zegt @stormfly.
Ben wel benieuwd naar jouw brief
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tbmzy7r2_J4olZS2L9-SHE-bVd8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/61tPy4SpVTPAdxXYVHiTPDtc.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joey82
12 maanden 45 euro is natuurlijk min de jaarlijkse verhogingen van een paar euro....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Laatst online: 08:52

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

joey82 schreef op zondag 19 november 2023 @ 16:17:
12 maanden 45 euro is natuurlijk min de jaarlijkse verhogingen van een paar euro....
Actie tarief wordt niet geherindexeerd zolang dat geldt als je dat bedoelt.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-05 17:57

Tomatoman

Fulltime prutser

Tomba schreef op zondag 19 november 2023 @ 18:06:
[...]

Actie tarief wordt niet geherindexeerd zolang dat geld als je dat bedoelt.
Welk geld bedoel je?

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Tomba schreef op zondag 19 november 2023 @ 18:06:
[...]

Actie tarief wordt niet geherindexeerd zolang dat geld als je dat bedoelt.
ik bedoel de jaarlijkse inflatie blabla verhoging wat elke provider jaarlijks doorvoert....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
joey82 schreef op zondag 19 november 2023 @ 19:58:
[...]

ik bedoel de jaarlijkse inflatie blabla verhoging wat elke provider jaarlijks doorvoert....
Ik betaal nog steeds gewoon 35€ per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
alex3305 schreef op zondag 19 november 2023 @ 21:31:
[...]

Ik betaal nog steeds gewoon 35€ per maand.
;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Casha
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 19-12-2024
Net even belletje gedaan naar KPN, 20 minuutjes wachttijd, viel mee.

Ik heb een internet en tv pakket contract wat nu €57 per maand is.
Kreeg 1 jarig aanbod van €50 eerste 6 mnd laatste 6 mnd €55.
En aanbod 2 jarig abo van eerste 6 mnd €42, dan 6 mnd €47 en dan de laatste 12 mnd €55.

Over het foldertje wat hier boven eerder is gepost 12 mnd voor €45 zei de dame aan de telefoon dat deze actie voor bestaande klanten aankomende vrijdag online komen…

Heb dus niks afgesloten en wacht vrijdag wel even af of dat echt waar is wat ze zegt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-05 17:11
Casha schreef op maandag 20 november 2023 @ 08:56:
Net even belletje gedaan naar KPN, 20 minuutjes wachttijd, viel mee.

Ik heb een internet en tv pakket contract wat nu €57 per maand is.
Kreeg 1 jarig aanbod van €50 eerste 6 mnd laatste 6 mnd €55.
En aanbod 2 jarig abo van eerste 6 mnd €42, dan 6 mnd €47 en dan de laatste 12 mnd €55.

Over het foldertje wat hier boven eerder is gepost 12 mnd voor €45 zei de dame aan de telefoon dat deze actie voor bestaande klanten aankomende vrijdag online komen…

Heb dus niks afgesloten en wacht vrijdag wel even af of dat echt waar is wat ze zegt.
Dit zou zo irritant zijn dan heb je vrijdag allemaal mensen aan de lijn die gaan annuleren van bestaande verlenging om die nieuwe deal te nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:12
Al jaren klant bij KPN/XS4ALL. Zowel thuis als mobiel. Daarom ook in het kader van Black Friday even gebeld met XS4ALL. We hebben nu XS4ALL glasvezel (100/100) incl. TV (2x), 4k en opnemen voor €58,50 per maand. Afgelopen jaar een korting gekregen van € 20/maand. Die korting loopt eind november af. Dan ga ik de reguliere prijs betalen van €75,50.

Telefonisch kon men bij een eenjarige verlenging slechts een vergelijkbare korting als eerder hier in dit topic genoemd aanbieden. Eerste 6 maanden € 7.50 korting en daarna €75 per maand. Verwijzen naar andere aanbiedingen voor bestaande klanten (zoals die flyer) hielp niets. Kwaliteit zou zogenaamd geld kosten.

Daarmee wordt het verschil met Ziggo wel érg groot. Weliswaar mis ik dan de KPN combikorting voor mobiel (twee mobiele abonnementen van KPN thuis), maar met een verschil van bijna € 30 per maand (!) loont het dan ook om daarvoor misschien te kijken naar een alternatief (Simyo?).

Ik vraag me af of er a.s. vrijdag nog daadwerkelijk een ander aanbod komt. Het liefst blijf ik klant bij KPN/XS4ALL, maar zo prijzen ze zichzelf wel uit de markt.

Tesla Model 3 RWD (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:46
Dat belooft niet veel goeds voor mijn kpn/xs4all verlenging van internet only 100/100. Ik ga geen €58 betalen in ieder geval. Dan maar een jaar Odido

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-05 13:28
VeeGee schreef op maandag 20 november 2023 @ 10:54:
Al jaren klant bij KPN/XS4ALL. ... We hebben nu XS4ALL glasvezel (100/100) incl. TV (2x), 4k en opnemen ... reguliere prijs betalen van €75,50.
...
Bizar. Wat een hoog bedrag.
Ik zit ook bij KPN, maar dan via Telfort.
Zowel Telfort als Xs4all bestaan niet meer.
Ik heb 100Mbit VDSL met TV en betaal €46 per maand.
Ik gebruik combi korting om op 1 van mijn mobiele telefoons dubbele data te krijgen.

Ze zijn glasvezel aan het graven hier, maar no-way dat ik 100Mbit VDSL ga inleveren voor 100Mbit glas tegen een prijsverhoging.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-05 15:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jHH-k7MunK0yumJWtGJEgsttCmw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tgiDMaq6tEjnuHn0mnR7wvUg.png?f=fotoalbum_large

Deze mail heb ik afgelopen week ook gehad nadat ik een jaar voor 35 heb gehad (Internet 1000/1000 + tv). Ik moet KPN nog even bellen want Odido / Ziggo zitten scherp in de wedstrijd en de deal van 45 heb ik dus sowieso al in de pocket

KPN 12 x 45 = 540 voor 1000/1000 + TV
Odido (6 x 30) + (6 x 60) = 540 (geen aansluitkosten bf deal) voor 1000/1000 + TV (edit TV toegevoegd)
Ziggo: 12 x 36,25=435 voor internet 1000/100 + tv + gratis jaar lang HBO/Disney+ of andere dienst

[ Voor 19% gewijzigd door lubbertkramer op 20-11-2023 11:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-05 13:19
lubbertkramer schreef op maandag 20 november 2023 @ 11:09:
[...]

[Afbeelding]

Deze mail heb ik afgelopen week ook gehad nadat ik een jaar voor 35 heb gehad (Internet 1000/1000 + tv). Ik moet KPN nog even bellen want Odido / Ziggo zitten scherp in de wedstrijd en de deal van 45 heb ik dus sowieso al in de pocket

Odido (6 x 30) + (6 x 45) = 450 (geen aansluitkosten bf deal) voor 1000/1000 + TV
Ziggo: 12 x 36,25=435 voor internet 1000/100 + tv + gratis jaar lang HBO/Disney+ of andere dienst
Heb je bij Odido wel de TV kosten meegenomen na 6 maanden? Volgens mij kom je bij Odido op 60 euro ofzo uit per maand na de 6 maanden korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-05 16:36
[...]

[Afbeelding]

Odido (6 x 30) + (6 x 45) = 450 (geen aansluitkosten bf deal) voor 1000/1000 + TV
En de enige aanbieding die ik (tot nu toe) vanzelf heb gekregen is dubbele data op mijn mobiel. Ik maakte de 12GB al nooit op, laat staan de 24GB die ik nu heb.
Op die paar weken vakantie in de zomer na, uiteraard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
stomley schreef op maandag 20 november 2023 @ 11:25:
[...]

Heb je bij Odido wel de TV kosten meegenomen na 6 maanden? Volgens mij kom je bij Odido op 60 euro ofzo uit per maand na de 6 maanden korting.
ik was te snel inderdaad, brengt het op dezelfde prijs als KPN maakt vooral Ziggo scherp in de wedstrijd qua prijs. Moet nog wel mijn 3 x mobiel (voor nu simyo) meenemen (nu even erbuiten gehouden) maar dat is volgens mij redelijk om het even wat ze daarmee extra geven als je compleet gaat

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FlHiDHXVfcD-rwwSJr_r7GEvLdU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/3FCqpJZZDeLBmUAZUaeHP7K5.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 17% gewijzigd door lubbertkramer op 20-11-2023 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyDH
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07:15
Heb het ook weer eens geprobeerd maar na 3mnd - 5euro korting gelijk besloten over te stappen. Heb er geen zin in om weer 3x te moeten bellen.

Kreeg ook te horen dat ik na mijn contract gelijk vrij was... maar dat bleek bij het 2e belletje helemaal niet zo te zijn.

Ben nu voor een jaar overgestapt naar Budget Energie (op het netwerk van KPN) en volgend jaar zie ik wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-M4ster
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-04 18:51
Vandaag net als ieder jaar ook maar weer eens gebeld voor een verlening via afdeling opzeggingen.

Aanbod was kariger dan vorig jaar (9 maanden voor €35 incl. TV), nu 1 jaar verlengen voor 1Gbit/s internet only €47,50 voor 6 maanden en daarna €52,50 of 2 jaar verlengen 12 maanden voor €45 en 12 maanden voor €52,50.

Het foldertje hierboven (12 maanden voor €45) nog even genoemd maar daar had de medewerker nog nooit van gehoord. Wel geregeld dat ik op black friday wordt teruggebeld, misschien dat er dan meer mogelijk was. Als dit aanbod blijft staan wordt het overstappen naar Odido of Ziggo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-02 13:06
VeeGee schreef op maandag 20 november 2023 @ 10:54:
Al jaren klant bij KPN/XS4ALL. Zowel thuis als mobiel. Daarom ook in het kader van Black Friday even gebeld met XS4ALL. We hebben nu XS4ALL glasvezel (100/100) incl. TV (2x), 4k en opnemen voor €58,50 per maand. Afgelopen jaar een korting gekregen van € 20/maand. Die korting loopt eind november af. Dan ga ik de reguliere prijs betalen van €75,50.

Telefonisch kon men bij een eenjarige verlenging slechts een vergelijkbare korting als eerder hier in dit topic genoemd aanbieden. Eerste 6 maanden € 7.50 korting en daarna €75 per maand. Verwijzen naar andere aanbiedingen voor bestaande klanten (zoals die flyer) hielp niets. Kwaliteit zou zogenaamd geld kosten.

Daarmee wordt het verschil met Ziggo wel érg groot. Weliswaar mis ik dan de KPN combikorting voor mobiel (twee mobiele abonnementen van KPN thuis), maar met een verschil van bijna € 30 per maand (!) loont het dan ook om daarvoor misschien te kijken naar een alternatief (Simyo?).

Ik vraag me af of er a.s. vrijdag nog daadwerkelijk een ander aanbod komt. Het liefst blijf ik klant bij KPN/XS4ALL, maar zo prijzen ze zichzelf wel uit de markt.
Ik heb denk ik een vergelijkbare situatie, en ik ga denk ik gewoon de knoop doorhakken en naar ziggo/odido + Sim only (2 keer) van Simyo.

KPN werkt totaal niet mee dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

streelder schreef op maandag 20 november 2023 @ 12:44:
[...]

Ik heb denk ik een vergelijkbare situatie, en ik ga denk ik gewoon de knoop doorhakken en naar ziggo/odido + Sim only (2 keer) van Simyo.

KPN werkt totaal niet mee dit jaar.
Kun je niet beter een sim-only aanbieder kiezen die wel combi-korting geeft bij een Ziggo of Odido abonnement? Simyo heeft toch enkel deals met KPN?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lubbertkramer
[...]

[Afbeelding]

Odido (6 x 30) + (6 x 60) = 540 (geen aansluitkosten bf deal) voor 1000/1000 + TV (edit TV toegevoegd)
KPN aan de telefoon gehad maar medewerker gaf aan tot vrijdag te wachten en dan even terug te bellen voor een beter aanbod dan hij nu zou kunnen doen _/-\o_ Ik heb hem bedankt voor zijn eerlijkheid en dan nu vrijdag maar afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
ik acht de kans aannemelijk dat kpn ergens na bf wel weer komt met een 12 maanden x 35 euro actie voor 1 jaar....

is een gevoel, maarja, kan er ook naast zitten, daarnaast snap ik wel dat het voor providers ook wel een keer klaar is met al die mooie kortingen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]

Vergeet niet dat je bij overstappen naar Ziggo ook een cashback krijgt van 85 euro via Cashbackxl. Opzich wel een redelijke prijs die 45 euro bij KPN, maar met cashback is Ziggo nu 190 euro goedkoper nog dan KPN.. Disney+ nog niet meegerekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
joey82 schreef op maandag 20 november 2023 @ 17:29:
is een gevoel, maarja, kan er ook naast zitten, daarnaast snap ik wel dat het voor providers ook wel een keer klaar is met al die mooie kortingen....
Ik denk dat providers het direct in hun retentie én instroom merken wanneer ze geen concurrerend aanbod doen.

De stap van Ziggo en KPN om actief een tweede jaar korting aan te bieden is slim (= goedkoper dan een nieuwe klant) maar in mijn ogen een game changer. Men eerst de afgelopen maanden "maar dat kreeg iedereen het eerste jaar" en gaat nu over op het tweede jaar korting voor retentie >:)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Namen van medewerkers zijn niet van belang in de discussie(s) en mogen dus achterwege blijven.
• Algemene discussie over KPN mobiel mag in [KPN Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2 worden gevoerd.
• Linken naar aanbiedingen zien we het liefst met een directe link zonder (mogelijke) referral. Links die via pepper.com lopen, hebben meestal ook een referral.