[Black Friday] KPN Thuis & Mobiel (2023) Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 45.568 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:39
ANdrode schreef op maandag 20 november 2023 @ 19:50:
[...]

Ik denk dat providers het direct in hun retentie én instroom merken wanneer ze geen concurrerend aanbod doen.

De stap van Ziggo en KPN om actief een tweede jaar korting aan te bieden is slim (= goedkoper dan een nieuwe klant) maar in mijn ogen een game changer. Men eerst de afgelopen maanden "maar dat kreeg iedereen het eerste jaar" en gaat nu over op het tweede jaar korting voor retentie >:)
ja is logisch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-06 22:18
Casha schreef op maandag 20 november 2023 @ 08:56:
Net even belletje gedaan naar KPN, 20 minuutjes wachttijd, viel mee.

Ik heb een internet en tv pakket contract wat nu €57 per maand is.
Kreeg 1 jarig aanbod van €50 eerste 6 mnd laatste 6 mnd €55.
En aanbod 2 jarig abo van eerste 6 mnd €42, dan 6 mnd €47 en dan de laatste 12 mnd €55.

Over het foldertje wat hier boven eerder is gepost 12 mnd voor €45 zei de dame aan de telefoon dat deze actie voor bestaande klanten aankomende vrijdag online komen…

Heb dus niks afgesloten en wacht vrijdag wel even af of dat echt waar is wat ze zegt.
Tegen mij zei hij dat deze actie alleen was voor nieuwe klanten van afgelopen jaar. KPN, prima diensten, maar wat een flut bedrijf wat betreft communicatie in de opzeglijn.
VeeGee schreef op maandag 20 november 2023 @ 10:54:
Al jaren klant bij KPN/XS4ALL. Zowel thuis als mobiel. Daarom ook in het kader van Black Friday even gebeld met XS4ALL. We hebben nu XS4ALL glasvezel (100/100) incl. TV (2x), 4k en opnemen voor €58,50 per maand. Afgelopen jaar een korting gekregen van € 20/maand. Die korting loopt eind november af. Dan ga ik de reguliere prijs betalen van €75,50.

Telefonisch kon men bij een eenjarige verlenging slechts een vergelijkbare korting als eerder hier in dit topic genoemd aanbieden. Eerste 6 maanden € 7.50 korting en daarna €75 per maand. Verwijzen naar andere aanbiedingen voor bestaande klanten (zoals die flyer) hielp niets. Kwaliteit zou zogenaamd geld kosten.

Daarmee wordt het verschil met Ziggo wel érg groot. Weliswaar mis ik dan de KPN combikorting voor mobiel (twee mobiele abonnementen van KPN thuis), maar met een verschil van bijna € 30 per maand (!) loont het dan ook om daarvoor misschien te kijken naar een alternatief (Simyo?).

Ik vraag me af of er a.s. vrijdag nog daadwerkelijk een ander aanbod komt. Het liefst blijf ik klant bij KPN/XS4ALL, maar zo prijzen ze zichzelf wel uit de markt.
Die combi korting heb je bij Ziggo ook met Vodafone.

[ Voor 43% gewijzigd door aschja op 21-11-2023 15:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-06 21:38
Casha schreef op maandag 20 november 2023 @ 08:56:
Net even belletje gedaan naar KPN, 20 minuutjes wachttijd, viel mee.

Ik heb een internet en tv pakket contract wat nu €57 per maand is.
Kreeg 1 jarig aanbod van €50 eerste 6 mnd laatste 6 mnd €55.
En aanbod 2 jarig abo van eerste 6 mnd €42, dan 6 mnd €47 en dan de laatste 12 mnd €55.

Over het foldertje wat hier boven eerder is gepost 12 mnd voor €45 zei de dame aan de telefoon dat deze actie voor bestaande klanten aankomende vrijdag online komen…

Heb dus niks afgesloten en wacht vrijdag wel even af of dat echt waar is wat ze zegt.
Heb ook gebeld, zijn klant vanaf 2019 en hij kon mij 'de hoogste' korting geven. We betalen nu 59 euro per maand voor 100/100 internet en standaard televisie pakket.

Het aanbod dat hij mij deed was 6 maanden 42,50, 6 maanden 47,50 en daarna 12 maanden 55 euro.

In the end scheelt dat tov huidig tarief in 24 maanden ongeveer 250 euro. Moet eerlijk zeggen dat ik niet heel veel zin in geswitch heb naar bijvoorbeeld Ziggo. Zit je weer met een nieuwe modem en we kijken nu via de KPN app op een LG oled wat je dan zou moeten switchen naar een apple tv achtig iets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:31

Cordon

Lievelings jankert

Ook maar eens gebeld, 2 jaar klant en dacht, ze gaan lief doen.

Valt tegen…
  • €42,50 voor de eerste 6 maanden
  • €47,50 voor de volgende 6 maanden
  • €52,50 voor het jaar er na
Zit je toch weer 2 jaar aan KPN vast, laat maar zitten dan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:56
Afgaande op de ervaringen van de afgelopen pagina's is de korting die je krijgt als bestaande klant, ook al ben je al jaren klant, niet de moeite waard.

Ikzelf gok erop dat KPN a.s. vrijdag nog met een iets scherpere deal komt voor nieuwe klanten. Zodra dat het geval is dan zeg ik ons huidige contract op en vraag ik een nieuw contract aan op naam van mijn vrouw.

Voor die paar honderd euro wissel ik graag een modem en een tv kastje om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:13
https://www.kpn.com/shop/...llen?tv=ja&actie=coolblue

Die tekst boven in is beetje misleidend
  • Coolblue cadeaubon t.w.v. € 250,- bij een 2-jarig abonnement
  • Of ga voor 12 maanden Internet (en TV) voor € 35,- /mnd
  • Nu tijdelijk geen activatiekosten t.w.v. 25,-
12 mnd internet voor 35 euro... je mist de tekst dat het dan wel een 2 jarig contract is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-06 09:36

ronalddus

Buffalo77

paul-s83 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 23:09:
Afgaande op de ervaringen van de afgelopen pagina's is de korting die je krijgt als bestaande klant, ook al ben je al jaren klant, niet de moeite waard.

Ikzelf gok erop dat KPN a.s. vrijdag nog met een iets scherpere deal komt voor nieuwe klanten. Zodra dat het geval is dan zeg ik ons huidige contract op en vraag ik een nieuw contract aan op naam van mijn vrouw.

Voor die paar honderd euro wissel ik graag een modem en een tv kastje om :)
Kan je dezelfde dag opzeggen en aanvragen (onder andere naam) op hetzelfde adres?
Dan is dit altijd beter toch? :)

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

ronalddus schreef op woensdag 22 november 2023 @ 11:52:
[...]

Kan je dezelfde dag opzeggen en aanvragen (onder andere naam) op hetzelfde adres?
Als dat kan..

Vindt het aanbod beetje karig als ik eerlijk ben. Als bij elkaar 45 korting op 1 jaar.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:35
Cyberpope schreef op woensdag 22 november 2023 @ 12:27:
[...]

Als dat kan..

Vindt het aanbod beetje karig als ik eerlijk ben. Als bij elkaar 45 korting op 1 jaar.
Klopt ze hebben geen klanten extra nodig, over een week leveren ze weer een glaswijk op en stapt 50% over van Ziggo naar KPN en zo gaat dat elke paar weken. De klanten rollen gewoon tegen de voordeur aan van KPN, tja dan is korting geven niet nodig met black friday.

Waar Ziggo vroeger vele klanten van KPN xDSL, zonder veel inspanningen, kon werven met snelheid als argument. Is het landschap nu veranderd en lopen de klanten van Ziggo vanzelf naar glasvezel aanbieders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Laatst online: 15:13
weet iemand, als je Netflix via KPN afneemt, kan je dan wel gewoon Netflix via de reguliere Netflix app starten op mobiel of tv-app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:53
SuperCrisz schreef op woensdag 22 november 2023 @ 14:41:
weet iemand, als je Netflix via KPN afneemt, kan je dan wel gewoon Netflix via de reguliere Netflix app starten op mobiel of tv-app?
Niet helemaal het topic voor deze vraag maar het antwoord is ja. Werkt gewoon. Alleen de facturering gaat via je KPN rekening. Verder heb je gewoon 'normaal' Netflix.

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joey82
SuperCrisz schreef op woensdag 22 november 2023 @ 14:41:
Ja dat kan gewoon,

Ben al vanaf februari weg bij kpn en heb nog steeds spotify,netflix,disney en hbo via kpn lopen zonder er voor te betalen😆

Hun fout, niet die van mij 😆😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
ronalddus schreef op woensdag 22 november 2023 @ 11:52:
[...]

Weet niet wat je exact bedoelt, maar als je vandaag een nieuw contract aanvraagt dan kan die niet direct in gaan. KPN heeft uiteraard ff tijd nodig om alle hardware toe te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

stormfly schreef op woensdag 22 november 2023 @ 13:27:
[...]

...
Is het landschap nu veranderd en lopen de klanten van Ziggo vanzelf naar glasvezel aanbieders.
Omdat het 'betere' product uiteindelijk wint? :+

Nu maar hopen dat KPN, als één van de FttH-grootmachten, niet TE arrogant wordt... :|

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-06 12:32
We hebben een woonboerderij waarin twee adressen zitten. Een kap erboven en maken al enkele jaren gebruik van het kpn netwerk (1e jaar glasvezel moest Caiway zijn).

Nu vandaag ook navraag gedaan wat ze konden doen voor mijn contract en dat was een korting van € 7,50 per maand voor het 1e jaar, tweede jaar huidige prijs a € 77,- nog iets.

Ben dus echt aan het kijken wat overstappen gaat leveren, maar andere mogelijkheid die ik ook zie is een contract afsluiten op het andere adres. Ben ik dan een nieuwe klant en kan ik dan het voordeel krijgen die hen wordt aangeboden? Of mis ik dan een bepaalde voorwaarde?

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
RudyL schreef op woensdag 22 november 2023 @ 20:47:
Ben dus echt aan het kijken wat overstappen gaat leveren, maar andere mogelijkheid die ik ook zie is een contract afsluiten op het andere adres. Ben ik dan een nieuwe klant en kan ik dan het voordeel krijgen die hen wordt aangeboden? Of mis ik dan een bepaalde voorwaarde?
Ander adres, ander rekenignummer (bunq/openbank/revolut/kies maar), eventueel op naam partner: ✅

Waarschijnlijk is het andere adres genoeg maar ik zou twee variabelen wisselen.

• GraFX
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-05 20:39

GraFX

The Bartender

Momenteel is de 12 maanden voor 35 euro al online voor nieuwe klanten (2-jarig abonnement):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DSym3ix0yGDKUIxybWWrR-OVb5E=/x800/filters:strip_exif()/f/image/FFlGE9kSX03JIkADHD9vXxKk.png?f=fotoalbum_large

Comfort is the enemy of achievement.

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 21:13
Dag is bij een 2-jarig contract

• paul-s83
GraFX schreef op donderdag 23 november 2023 @ 14:59:
Momenteel is de 12 maanden voor 35 euro al online voor nieuwe klanten (2-jarig abonnement):

[Afbeelding]
Deze actie loopt al de gehele week. Hopelijk komen ze morgen met een actie voor 35 euro icm 1 jarig contract.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joey82
paul-s83 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 15:04:
[...]

Deze actie loopt al de gehele week. Hopelijk komen ze morgen met een actie voor 35 euro icm 1 jarig contract.
kleine 0,1% kans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:03
Het lijkt er op dat er dit jaar in tegenstelling tot voorgaande jaren geen sim only (verleng) aanbiedingen zijn. Heeft iemand iets gezien? Later vandaag maar even bellen dan.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Lees ik nu goed dat er mensen hun contract opzeggen en op dezelfde dag een nieuw contract aanvragen op naam van partner? Kan dit? Mag dit?

Is er niet een bepaalde tijd die er tussen moet zitten o.i.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaseLine
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-06 18:40
paul-s83 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 15:04:
[...]

Helaas. Zat er ook op te wachten maar ze blijven vasthouden aan 6x35 euro voor 1 jaar. Aangezien de verleng actie voor de bestaande klanten voordeliger is (12x45 euro) blijf ik nog maar bij ziggo en wacht ik af tot de feestdagen of er een betere aanbieding komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
Chip. schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 01:06:
Lees ik nu goed dat er mensen hun contract opzeggen en op dezelfde dag een nieuw contract aanvragen op naam van partner? Kan dit? Mag dit?

Is er niet een bepaalde tijd die er tussen moet zitten o.i.d?
Waarom zou dit niet kunnen? KPN weet toch niet of er nieuwe bewoners in de woning komen, of dst je “toevallig” uit elkaar gaat 😁.

Gewoon bestaande contract per 1 januari opzeggen en op die dag het nieuwe contract laten ingaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-06 17:37

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Kpn aanbieding is nagenoeg niets voor bestaande klanten.

Doorverbinden met retentie heeft 0 zin want die kunnen niets anders dan de eerste lijn.

Ik kreeg 1 jaar met 6 mnd beetje korting en espn plus hbo jaar gratis.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06 10:45

Quakie

quakelen

Rubman schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 08:59:

Doorverbinden met retentie heeft 0 zin want die kunnen niets anders dan de eerste lijn.

Hier precies hetzelfde.. ik ben blij dat ik relatief gauw aan de beurt was.

Ik ben wel gewoon akkoord gegaan, omdat de KPN kortingen verspreid zitten over entertainment, combi etc.
Hierdoor ontloopt het niet zo extreem want ik wil niet alles continue verplaatsen. Uiteindelijk ben ik gewoon tevreden met KPN (Thuis en Mobiel).

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royduin
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06 13:54
Ik ga na 5 jaar overstappen naar Youfone, hetzelfde netwerk maar goedkoper. In mijn geval: internet only 200mbit kost: 55,33 x 12 = 603,96 per jaar. Stel ik bel en krijg 15 euro korting de eerste 6 maanden zoals afgelopen jaar: 55,33 x 6 + 40,33 x 6 = 573,96. Youfone nu: 47 x 6 + 19 x 6 - 25 Cashback breedbandwinkel - 17,50 Cashbackxl = 353,50.

603,96 - 353,50 = 250,46 of 573,96 - 353,50 = 220,46 besparen. Hetzelfde netwerk. Gebruik het modem niet; dus overstap hoef ik niets voor te doen. Vlan's blijven hetzelfde.

Dan ook nog sim only: 14,60 x 12 = 175,20 voor 24GB + 150 minuten. Youfone 23GB + 200 minuten = 11 x 6 + 8 x 6 - 20 cashbackxl = 94. Weer 175,20 - 94 = 81,20 bespaard.

In 1 jaar dus meer dan 300 euro! Alleen even simkaartje wisselen.

[ Voor 9% gewijzigd door royduin op 24-11-2023 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:29

via retentie dan of gewoon bij de normale lijn gevraagd of er korting is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:05

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

Werkt opzeggen en vervolgens op andere naam contract afsluiten nog? Dan doen ik dat.

Ze konden mij ook niet meer bieden dan een kleine korting. Bij de afdeling opzeggen stond 250+ mensen in de rij volgens de medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vangoghnl
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11:07
Voor mijn ouders ook aan het kijken. Als je opzegt en onder naam partner weer afsluit. Heb je dan ook een ander rekeningnummer nodig?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

datadevil schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 09:17:
[...]

via retentie dan of gewoon bij de normale lijn gevraagd of er korting is?
Via normale lijn, maar via hem chat met retentie medewerker.

Al kom ik uiteindelijk wel goedkoper uit dan nieuw Odido Abonnement.
747,6 voor 1 jaar KPN
767,5 voor 1 jaar Odido
Beide met ESPN en bin KPN nog HBO erbij al heb ik dat afgelopen jaar niet gekeken.

Alleen even vergeten wat de snelheid was bij KPN vs 1Gbit bij Odido.

Nu maar weer in de wacht bij retentie.
Kijken of ik de vorige jaar beloofde nieuwe wifi punten eruit kan slepen. Zelfde korting voor abonnement is wat mij betreft dan Prima.

Ik weiger naar Ziggo te gaan

[ Voor 12% gewijzigd door Rubman op 24-11-2023 09:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 374460

Toch wel een mooi aanbod. Ga proberen hetzelfde voor elkaar te krijgen vanmiddag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:23
Wij betalen nu 88,49 per maand

Geen ziggo hier. Odido via breedbandwinkel + cashbackxl scheelt 343,- in het eerste jaar. Dan geen (2x) dubbele data van Simyo meer. Maar voor 343,- kun je flink wat data kopen. Ik denk dat we voor odido gaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-06 16:59
Anoniem: 374460 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 09:33:
[...]

Toch wel een mooi aanbod. Ga proberen hetzelfde voor elkaar te krijgen vanmiddag
Ga ik zo ook proberen. Wellicht een lagere korting dan vorig jaar. Maar beter een beetje korting, zonder de ellende van overstappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Phoolie schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 09:40:
[...]

Ga ik zo ook proberen. Wellicht een lagere korting dan vorig jaar. Maar beter een beetje korting, zonder de ellende van overstappen.
Gratis espn is al mooi. Scheelt toch gewoon een krat bier per maand :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

royduin schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 09:10:
Ik ga na 5 jaar overstappen naar Youfone, hetzelfde netwerk maar goedkoper. In mijn geval: internet only 200mbit kost: 55,33 x 12 = 603,96 per jaar. Stel ik bel en krijg 15 euro korting de eerste 6 maanden zoals afgelopen jaar: 55,33 x 6 + 40,33 x 6 = 573,96. Youfone nu: 47 x 6 + 19 x 6 - 25 Cashback breedbandwinkel - 17,50 Cashbackxl = 353,50.

603,96 - 353,50 = 250,46 of 573,96 - 353,50 = 220,46 besparen. Hetzelfde netwerk. Gebruik het modem niet; dus overstap hoef ik niets voor te doen. Vlan's blijven hetzelfde.
Tja, als dat een zekerheid zou zijn. Heb echt geen zin in gedoe in mijn netwerk door overstappen. Geen tijd en zin in.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:57
Cyberpope schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 09:52:
[...]

Tja, als dat een zekerheid zou zijn. Heb echt geen zin in gedoe in mijn netwerk door overstappen. Geen tijd en zin in.
Ik heb jaren bij BudgetThuis gezeten (eerst DSL en later op glas). Dat was inderdaad gewoon via infra van KPN en dus prima stabiel en snel. Alleen een ander labeltje op het product, maar daardoor wel stukken goedkoper. Nooit issues mee gehad.

Zie ook Barre73 in "[Youfone Internet/TV] Ervaringen & Discussie"

[ Voor 4% gewijzigd door ThinkPad op 24-11-2023 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
Phoolie schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 09:40:
[...]

Overstappen naar ander provider kan ik nog begrijpen, maar opzeggen en contract op andere naam zou geen ellende moeten opleveren. Enige wat je moet doen lijkt mij is de experiabox en tv ontvanger verwisselen.

En daarna je mobiele Kpn abbonementen weer koppelen aan het nieuwe account voor de korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edenh
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13:35
Vorig jaar overgestapt van Ziggo naar KPN voor 35 euro per maand 1000/1000). Net gebeld met KPN (de eerste keer werd de verbinding verbroken na 25 minuten, en toen weer 35 minuten in de wacht gestaan…) en te horen gekregen dat mijn contract voor het komende jaar ongewijzigd voor 45 euro per maand wordt voortgezet. Overstappen naar Ziggo zou nu voordeliger zijn, maar de hogere upload is wel fijn, en ik hoef verder niets te installeren. Niet ontevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playmaster
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-06 22:23
Ik had een 2 jarig aanbod gehad van 10 euro per maand korting op het eerste jaar. Maar ik zit niet graag 2 jaar vast omdat KPN altijd zo fijn de prijzen omhoog gooit onder de inflatie norm.

Dus ik denk ik ga het nog maar eens proberen voor 1 jaar aangezien ik hier hoor dat mensen toch een 1-jarige aanbieding krijgen.

Inmiddels sta ik al 40 minuten in de wacht.

En de telefoon opgehangen na 55 minuten. :(

[ Voor 6% gewijzigd door Playmaster op 24-11-2023 10:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik ga zo ook maar eens een poging wagen, want overstappen naar Budget (daar is alles toch hetzelfde?) scheelt 220euro op jaarbasis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sanane
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-06 21:23
Na veel heen en weer trekken is het mij gelukt om toch een deal af te sluiten.

Momenteel betaal ik €60 per maand voor 1000/1000 glas.

Deal wat ik heb afgesloten is € 45 eerste jaar en tweede jaar €52.
Dat is toch goedkoper dan wat ik nu betaal. Elke euro telt! Besparing van € 276

[ Voor 3% gewijzigd door sanane op 24-11-2023 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

ThinkPad schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 09:54:
[...]

Ik heb jaren bij BudgetThuis gezeten (eerst DSL en later op glas). Dat was inderdaad gewoon via infra van KPN en dus prima stabiel en snel. Alleen een ander labeltje op het product, maar daardoor wel stukken goedkoper. Nooit issues mee gehad.

Zie ook Barre73 in "[Youfone Internet/TV] Ervaringen & Discussie"
Ja, maar ik zie dat je bij Youfone geen begin gemist krijg bij het standaard pakket. Dat maakt de WAF nogal laag vrees ik. En bij mij is prijsverschil zover ik kan zien slechts 125 euro.

Ik geloof ook dat de infra goed is. Maar ik heb de experia box eruit en een eigen router draaien. Als daar toch gedoe mee komt wordt ik ook heel chagrijnig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-06 12:15

Sponge

Serious Game Developer

Heb hier uitgerekend dat we op 858e/jaar zitten bijn KPN met TV/internet (vorig jaar aangevraagd en op 1/1 Gbps). Contract opzeggen en opnieuw aanvragen zou 600e/jaar zijn. Toch een verschil van 258 euro.

Als er al een stuk korting af kan voor een jaar vind ik het ook prima, dat bespaard iedereen heel veel moeite (en CO2 qua modems, rondsturen, etc;)).

Ik zit te overwegen om zo ook maar de wachtrij in te gaan. Echter heb ik toch een beetje medelijden met de afdeling retentie... Maar tsja, dat bedrijven zich zo verschuilen achter mensen die niet zo snel van bellen houden om toch ook iets aan korting te krijgen (die nieuwe klanten dus gewoon kunnen krijgen) heb ik ook wat moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-06 07:55
Als ik het zo lees, ga ik de moeite niet eens nemen KPN te bellen dit jaar. Afgelopen jaren 6 maanden een tientje korting gekregen. In de tussentijd hebben ze de prijs ook met een 10tje verhoogd, dus onder de streep krijgen ze hun centjes wel.

Nu maar overstappen naar BudgetEnergie waar ik ook zit met mijn mobiel (zelfde verhaal als bovenstaande) en energie.

Ik betaal nu bij KPN €46,82 en ga bij Budget eerst €18,50 betalen en daarna €35,50 voor alleen internet. Scheelt €260 + de gebruikelijke graaiflatie van KPN.

[ Voor 5% gewijzigd door Ypuh op 24-11-2023 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rubman schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 09:32:
[...]

Via normale lijn, maar via hem chat met retentie medewerker.

Al kom ik uiteindelijk wel goedkoper uit dan nieuw Odido Abonnement.
747,6 voor 1 jaar KPN
767,5 voor 1 jaar Odido
Beide met ESPN en bin KPN nog HBO erbij al heb ik dat afgelopen jaar niet gekeken.

Alleen even vergeten wat de snelheid was bij KPN vs 1Gbit bij Odido.

Nu maar weer in de wacht bij retentie.
Kijken of ik de vorige jaar beloofde nieuwe wifi punten eruit kan slepen. Zelfde korting voor abonnement is wat mij betreft dan Prima.

Ik weiger naar Ziggo te gaan
Waar vind je de chat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilion
  • Laatst online: 06-06 13:33
Net ook maar eens gebeld maar was toch een teleurstelling helaas.

Momenteel heb ik nog een (schijnbaar oud) contract waarbij ik net geen €57/maand betaal voor 200/200. Ze kan me eigenlijk geen aanbod doen, buiten me omzetten naar het nieuwe contract, waarbij ik €50/maand ga betalen. Dit zou dan wel voor een jaar zijn.

Blijf het raar vinden dat er zo weinig gedaan wordt voor bestaande klanten en dat sommige klanten wel in aanmerking komen voor een gereduceerd tarief en andere niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-06 12:15

Sponge

Serious Game Developer

Xilion schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 10:24:
Blijf het raar vinden dat er zo weinig gedaan wordt voor bestaande klanten en dat sommige klanten wel in aanmerking komen voor een gereduceerd tarief en andere niet.
Ja, zo ken ik ook mensen met een wat nieuwer contract die opeens een SMS krijgen dat hun data verdubbeld is. Dal twee keer zelfs (van 8 naar 16 naar 32(!). Terwijl ik nog nooit zulke aanbiedingen krijgen, maar ik zit nog op een abonnement die afliep op 2013 ;). Misschien gewoon iets vaags in hun abo systeem...

Nou denk ik dat die onduidelijkheid juist ervoor zorgt dat veel meer mensen het gaan proberen.

[ Voor 0% gewijzigd door Sponge op 24-11-2023 10:29 . Reden: dubbel n ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Jinx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:20

L_Jinx

Oh, the humanity of it all

Playmaster schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 09:55:
Ik had een 2 jarig aanbod gehad van 10 euro per maand korting op het eerste jaar. Maar ik zit niet graag 2 jaar vast omdat KPN altijd zo fijn de prijzen omhoog gooit onder de inflatie norm.

Dus ik denk ik ga het nog maar eens proberen voor 1 jaar aangezien ik hier hoor dat mensen toch een 1-jarige aanbieding krijgen.

Inmiddels sta ik al 40 minuten in de wacht.

En de telefoon opgehangen na 55 minuten. :(
Net gebeld en binnen 10 minuten contact. (Gevraagd om verlenging bestaande abonnement)
Met 1 jaar is het 5 euro korting 6 maanden.
Nu nog korting op TV erbij gekregen en 12 maanden plus pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Laatst online: 07-06 22:33

Knud

Sandvich

Zojuist ook gebeld met KPN om mijn vaste internet (1Gb/s) te verlengen. Korting was 7,50. (Ik kom dan uit op 53 euro per maand)
Alleen nieuwe klanten krijgen grote korting.

Dus ik ga zeer waarschijnlijk overstappen naar Odido en dan betaal ik netto 37,5 per maand voor een jaar.
En dan stappen we volgend jaar weer naar KPN over.

Qua mobiel zat ik al bij Odido en onderaan de streep is dit samen gewoon stuk voordeliger bij Odido.

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:42

Nitai

Live the life you love.

Gebeld en kreeg een aanbod van 10 euro korting voor 6 maanden bij een jaarcontract Glasvezel Internet en TV. Ik ga opzeggen want ik ga gewoon voor korting, eens kijken of ik naar Odido ga, of Ziggo of weer een abonnement afsluit bij KPN.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Ik kwam ook echt niet verder dan 3 maanden 45, 3 maanden 50 en 6 maanden 55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-06 09:40
Hier uiteraard ook geprobeerd om contact te krijgen om iets wat aan korting te krijgen. Voorheen bij KPN gewerkt en zodra ik bij retentie kom de medewerker kaart erin gooien en zeggen van goh weet dat 6x35 mogelijk is alleen ik mag het niet voor mezelf doen, gooi er wat termen in van software die ze gebruiken en een gebruikersnaam en vaak geloven ze het wel.

Geef ze een bot voor een extra pakketje zodat de retentie medewerkers ook weer wat punten halen en vaak komt het dan wel goed. Maar dit keer helaas niet.. twee mensen gesproken welke er niet voor willen gaan, dus nu maar het contract stop gezet per 1-1-2024 en dan op 1-1-24 contract afgesloten op naam van vriendin met haar rekeningnummer.

Gaan zien of dit werkt en als het lukt dan doen we volgend jaar hetzelfde riedeltje.. stuk makkelijker dan een half uur in de wacht voor een 50/50 shot op korting

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:45

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Salv schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 10:55:
Hier uiteraard ook geprobeerd om contact te krijgen om iets wat aan korting te krijgen. Voorheen bij KPN gewerkt en zodra ik bij retentie kom de medewerker kaart erin gooien en zeggen van goh weet dat 6x35 mogelijk is alleen ik mag het niet voor mezelf doen, gooi er wat termen in van software die ze gebruiken en een gebruikersnaam en vaak geloven ze het wel.

Geef ze een bot voor een extra pakketje zodat de retentie medewerkers ook weer wat punten halen en vaak komt het dan wel goed. Maar dit keer helaas niet.. twee mensen gesproken welke er niet voor willen gaan, dus nu maar het contract stop gezet per 1-1-2024 en dan op 1-1-24 contract afgesloten op naam van vriendin met haar rekeningnummer.

Gaan zien of dit werkt en als het lukt dan doen we volgend jaar hetzelfde riedeltje.. stuk makkelijker dan een half uur in de wacht voor een 50/50 shot op korting
Hoe zit het precies met de voordelen dan? Ik heb nu samen met mijn vrouw een KPN mobiel abonnement en wil dus nu mijn huidige abonnement opzeggen en dus nieuwe aanvragen op de naam van mijn vrouw incl alle voordelen. Alleen was ik even benieuwd of de entertainment korting en combivoordeel blijft bestaan.

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-06 09:40
mydogisgone schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 11:06:
[...]

Hoe zit het precies met de voordelen dan? Ik heb nu samen met mijn vrouw een KPN mobiel abonnement en wil dus nu mijn huidige abonnement opzeggen en dus nieuwe aanvragen op de naam van mijn vrouw incl alle voordelen. Alleen was ik even benieuwd of de entertainment korting en combivoordeel blijft bestaan.
Dat weet ik niet, wij nemen alleen internet + tv af, voor mobiel zit ik bij Vodafone met een sim only uit 2015 en bundelkorting op het ouderlijk huis waar mijn ouders Ziggo hebben. Mijn vriendin zit bij een andere provider, dus ik daar kan ik geen antwoord op geven, mogelijk dat andere daar info voor hebben :)

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkey7
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:44
Ook zojuist een uur in de wacht gestaan voor twee gesprekken van 60 seconden. Bijzonder dat een bedrijf zich zo achter procedures verstopt, dit kon ook gewoon online.

Conclusie: je mag voor 1GBit internet only 47,50 (6mndn) + 52,50 (6 mndn) betalen, waar de nieuwe klanten aanbieding 26,50 kost het eerste halfjaar.

Dat is een serieus prijsverschil, maar kon de medewerkster helaas niets aan doen. Dat wordt dus óf overstappen andere provider of het trucje met partner.

Wat moet daat precies voor veranderen? Naam, natuurlijk, maar rekeningnummer?

[ Voor 8% gewijzigd door monkey7 op 24-11-2023 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Ik kreeg een heel verhaal dat het trucje met partner fraude zou zijn. :+

Dat het in de algemene voorwaarden stond en dat ik een boete zou kunnen krijgen. :w

[ Voor 37% gewijzigd door Cyberpope op 24-11-2023 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-05 08:05
Hoe zit het nou met die brief voor bestaande klanten? Zie hieronder:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qsFvbFToILzL9Kd_qffpQldK-SY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ADabS5yU61u0AnuraNZLCg5O.png?f=fotoalbum_large

Onder Mijn KPN zie ik nu een bedrag van € 60,86 staan bij 'kosten totaal'. Alle voorgaande maanden heb ik € 40,- euro betaald. Mijn contract loopt op 30 november af.

Zou ik voor interactieve TV nu de volle mep gaan betalen van € 17,50 (ik heb één extra tv kastje + gratis opnemen)? Dan zou ik op € 45,- + € 17,50 = € 62,50 uitkomen per maand.

In de kleine letters staat "Maandbedrag geldt voor 12 maanden Internet en TV in je huidige contract (exclusief extra's....)"

Lijkt mij er dan voor die € 45,- euro minimaal één TV-kastje bij inbegrepen zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17:29
Nieuw contract aangeboden gekregen via retentie

Duur: 12 maanden
6 maanden 52,50
3 maanden 57,50
3 maanden 62,50

Pakket 200 mbit en kpn TV+ box

Geen megadeal, maar even overnadenken of het ik het de moeite waard vind om voor die extra korting te switchen

Voor een tweejarig contract werden de kortingstermijnen verdubbeld, maar dan dus wel 2 jaar er aan vast, dat zal wel de nieuwe strategie zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door PureLOOD op 24-11-2023 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Inmiddels verlengd met 1 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Werknemer was aan het chatten met retentie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

DedSec85 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 11:26:

[Afbeelding]

Onder Mijn KPN zie ik nu een bedrag van € 60,86 staan bij 'kosten totaal'. Alle voorgaande maanden heb ik € 40,- euro betaald. Mijn contract loopt op 30 november af.
Bij mij staat er ook € 60,68 maar in de Mijn KPN app staat € 35. Ik betaal sinds november echter € 36,22 8)7
Lekker bezig KPN.
En vanaf 5 december inderdaad € 45, waarbij ik ervan uitga dat dat er niets verandert qua voorwaarden (snelheid, TV, etc.). Maar ik heb geen aanvullende pakketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieBrave
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-06 11:17
Momenteel ook bezig met verlengen, ook weinig mogelijk helaas.

Verlenging voor 12 maanden:
5€ korting op internet 6 mdn.
ESPN 6 mnd gratis (kan enkel 12 mn gratis bij 2-jarig abonnement).
HBO max 1 mnd gratis (mevrouw gaf aan dat ze of 3 mnd of 12 mnd kan doen).

Mevrouw werkte er nog maar kort maar kon wel aangeven dat collega's aangegeven hebben dat de kortingen dit jaar erg tegenvallen. Verwacht er dus inderdaad maar niet te veel van. Ze lijken vooral in te zetten op 2 jaar verlening, dit heb ik de vorige jaren nooit zo ervaren.

Stonden er nog 354 in de wacht ;).

[ Voor 9% gewijzigd door DieBrave op 24-11-2023 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
Reinier schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 11:44:
[...]

Bij mij staat er ook € 60,68 maar in de Mijn KPN app staat € 35. Ik betaal sinds november echter € 36,22 8)7
Lekker bezig KPN.
En vanaf 5 december inderdaad € 45, waarbij ik ervan uitga dat dat er niets verandert qua voorwaarden (snelheid, TV, etc.). Maar ik heb geen aanvullende pakketten.
Ik betaalde dus € 40,- maar de factuur van november was € 41,22.
Precies die € 1,22 verschil die jij ook hebt. Misschien inflatie op het internet abonnement?
Ik wil nu wel bellen voor korting maar weet niet wat ik straks ga betalen met die korting voor bestaande klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricktachtig
  • Laatst online: 17:17
Ik ben na bellen met KPN zonet voor de aanbieding van 18,50 per maand van Budget gegaan. Heb hier eerder bij gezeten en dankzij het KPN netwerk ervaarde ik toen geen verschil.

Helaas niks er uit kunnen halen wat in de buurt komt van gewoon overstappen. Gelukkig is overstappen zo simpel als een andere experiabox ophangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrdnmg
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-06 23:00
Hier ook ruim een uur aan de telefoon gezeten. Er is echt heel weinig mogelijk momenteel.
Ze sturen inderdaad op 2-jarige abonnementen.

Hier een jaar verlengd met 6 maanden lang 5 euro korting.
Een lachtertje in vergelijking met voorgaande jaren.

Het is me de overstap ook weer niet waard.

Op naar betere deals volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

DieBrave schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 11:48:
Momenteel ook bezig met verlengen, ook weinig mogelijk helaas.

Verlenging voor 12 maanden:
5€ korting op internet 6 mdn.
ESPN 6 mnd gratis (kan enkel 12 mn gratis bij 2-jarig abonnement).
HBO max 1 mnd gratis (mevrouw gaf aan dat ze of 3 mnd of 12 mnd kan doen).

Mevrouw werkte er nog maar kort maar kon wel aangeven dat collega's aangegeven hebben dat de kortingen dit jaar erg tegenvallen. Verwacht er dus inderdaad maar niet te veel van. Ze lijken vooral in te zetten op 2 jaar verlening, dit heb ik de vorige jaren nooit zo ervaren.

Stonden er nog 354 in de wacht ;).
Ik heb het volgende

12 maanden espn gratis
12 maanden HBO gratis
1 jaar korting op tv en internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Ricktachtig schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 11:59:
Ik ben na bellen met KPN zonet voor de aanbieding van 18,50 per maand van Budget gegaan. Heb hier eerder bij gezeten en dankzij het KPN netwerk ervaarde ik toen geen verschil.

Helaas niks er uit kunnen halen wat in de buurt komt van gewoon overstappen. Gelukkig is overstappen zo simpel als een andere experiabox ophangen.
Is Budget qua tv ook gelijk aan KPN?
Rubman schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 12:03:
[...]

Ik heb het volgende

12 maanden espn gratis
12 maanden HBO gratis
Contract voor 1 of 2 jaar?

[ Voor 21% gewijzigd door Phoolie op 24-11-2023 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieBrave
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-06 11:17
[...]

Ik heb het volgende

12 maanden espn gratis
12 maanden HBO gratis
Maar dat is vast bij een 2 jarig abonnement? Mijn abonnement is verlengd met 1 jaar, vandaar de mindere kortingen.

[ Voor 11% gewijzigd door DieBrave op 24-11-2023 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestrial
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 22:29
Ik denk dat juist doordat er zoveel mensen tegelijk bellen ze nu strenger zijn. Je kunt het beter een weekje uitstellen vermoed ik zo.

[ Voor 6% gewijzigd door Terrestrial op 24-11-2023 12:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricktachtig
  • Laatst online: 17:17
Phoolie schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 12:04:
[...]

Ja. Vorige keer kreeg ik zelfs een tv box en afstandsbediening van KPN er bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick24
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-05 21:12
De afgelopen dagen stilletjes meegelezen

Zojuist contact gehad met KPN voor het verlengen van mijn abbonement welke ik vorigjaar rond Black Friday heb afgesloten (12 maanden, 35 euro voor 100/10 VDSL met TV), bieden het volgende aan:

2 jarig contract
6 maanden 42,50
6 maanden 45,-
12 maanden 55,-

1 jarigcontract
6 maanden 45,-
6 maanden 55,-

Vrij matige aanbiedingen zoals iedereen al noemt, zeker gezien de concurrentie.

Iemand al praktijkervaring met het opzeggen van het abbonement en deze afsluiten op de naam van partner?(zou officieel fraude zijn volgens KPN medewerker :o)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Phoolie schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 12:04:
[...]

Staat er zelfs bij: interactieve TV van KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:05

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

Ik ben van KPN overgestapt naar KPN met een andere naam en rekeningnummer.

Scheelt toch weer. Gebeld maar de aanbieding die ze deden kwam niet in de buurt van de nieuwe klanten korting.

[ Voor 32% gewijzigd door xven0mxz op 24-11-2023 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
[...]

Ik heb het volgende

12 maanden espn gratis
12 maanden HBO gratis
Heb hier ook maar gebruik van gemaakt. Moest wel 2 jaar verlengen, maar dan kreeg ik:
12 maanden 10 euro korting op internet
6 maanden 5,32 euro korting op TV
12 maanden ESPN compleet gratis
12 maanden HBO gratis

Voor 1 jaar verlengen werden de kortingen gehalveerd (in maanden) en kon ik nog maar 3 maanden ESPN compleet krijgen en geen HBO.

Ongetwijfeld was er meer uit te slepen als ik door zou zeuren. Maar ik ben er tevreden mee.

[ Voor 20% gewijzigd door Phoolie op 24-11-2023 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-06 21:38
xven0mxz schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 12:49:
Ik ben van KPN overgestapt naar KPN met een andere naam en rekeningnummer.

Scheelt toch weer. Gebeld maar de aanbieding die ze deden kwam niet in de buurt van de nieuwe klanten korting.
Dit werkt niet toch? Of is het niet op hetzelfde adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

@Phoolie @DieBrave
Ik heb met 1 jaar verlengd.

Internet 200 plus TV ESPN & HBO beide 12 maanden gratis.
Eerste 6 maanden 7,50 korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Rubman schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 13:08:
@Phoolie @DieBrave

Dan heb jij het goed geregeld. Maar ik kan met mijn korting ook prima leven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-05 08:14

[Afbeelding]

Zou ik voor interactieve TV nu de volle mep gaan betalen van € 17,50 (ik heb één extra tv kastje + gratis opnemen)? Dan zou ik op € 45,- + € 17,50 = € 62,50 uitkomen per maand.

In de kleine letters staat "Maandbedrag geldt voor 12 maanden Internet en TV in je huidige contract (exclusief extra's....)"

Lijkt mij er dan voor die € 45,- euro minimaal één TV-kastje bij inbegrepen zit?
Ik heb zowel Internet als TV en betaal nu inderdaad 45 euro per maand.
TV-kastje heb ik nog wel maar niet in gebruik (App van de TV ruimt lekker op)

Zoals ik het heb begrepen van de dame aan de lijn is dat dit tarief geldt voor de komende 12 maanden maar dat je wel in staat bent per maand op te zeggen. Ik heb immers geen formeel akkoord gegeven voor een verlenging van een jaar en wettelijk gezien mag dat volgens mij ook niet stilzwijgend? (Niet zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Hoe zeggen jullie eigenlijk op? Zelf of laat je dat je nieuwe provider doen?

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:32
Tot hoe laat is retentie bereikbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boostie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 23:19
Pietervs schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 13:37:
Ik ga van KPN naar Ziggo en die bieden inderdaad een overstapservice aan. Dezelfde dag dat ik de bevestiging van Ziggo kreeg kwam ook KPN met een mailtje over de beëindiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
BertP schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 13:04:
[...]

Dit werkt niet toch? Of is het niet op hetzelfde adres?
Waarom zou dit niet werken, KPN weet toch niet wie bij wie hoort...

edit, direct overstappen werkt denk ik idd niet, maar huidige abbo opzeggen en op andere naam de nieuwe afsluiten zou gewoon lukken lijkt mij.

[ Voor 22% gewijzigd door paul-s83 op 24-11-2023 14:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:57

[Afbeelding]

[...]
Eigenlijk is dit toch een prima deal dan? Heb familielid vorig jaar met Black Friday geholpen. 1000/1000 met TV voor 12*€35 was toen de deal. En nu nog een jaartje door, maar dan voor 12*€45. Voor hoogste snelheid is dat helemaal niet zo slecht lijkt mij...

Of heeft niet iedereen die afgelopen jaar klant was deze aanbieding gekregen, maar alleen de mensen die vorig jaar de Black Friday deal pakten :? En gaat men daarom nu met KPN bellen?

En zoals @ManiacScum zegt kun je nog maandelijks opzeggen ook, wat ook wel handig is mocht zich de komende tijd nog een hele scherpe deal voordoen.

[ Voor 8% gewijzigd door ThinkPad op 24-11-2023 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:34
boostie schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 13:38:
[...]

Ik ga van KPN naar Ziggo en die bieden inderdaad een overstapservice aan. Dezelfde dag dat ik de bevestiging van Ziggo kreeg kwam ook KPN met een mailtje over de beëindiging.
Hier nog 1, ik ben ook naar ziggo.
12 maanden voor 43 euro (2 tv kastjes) incl 12 maand gratis ESPN en wifi booster.
Enige wat ik niet meer heb is viaplay, maar ik ga voor een los F1 abo. Ik kreeg ook gelijk een mail van KPN met de opzeggingsbevestiging.
Toevallig vandaag ook weer de maandrekening van KPN binnen, 102,50 euro. Dus ik bespaar komend jaar ong 60 euro per maand, F1 tv kost 65 euro voor een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
ThinkPad schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 13:42:
[...]

Eigenlijk is dit toch een prima deal dan? Heb familielid vorig jaar met Black Friday geholpen. 1000/1000 met TV voor 12*€35 was toen de deal. En nu nog een jaartje door, maar dan voor 12*€45. Voor hoogste snelheid is dat helemaal niet zo slecht lijkt mij...

Of heeft niet iedereen die afgelopen jaar klant was deze aanbieding gekregen, maar alleen de mensen die vorig jaar de Black Friday deal pakten :? En gaat men daarom nu met KPN bellen?

En zoals @ManiacScum zegt kun je nog maandelijks opzeggen ook, wat ook wel handig is mocht zich de komende tijd nog een hele scherpe deal voordoen.
Ja inderdaad. Vroeg me gewoon af wat ik nou ga betalen omdat Mijn KPN zo onduidelijk is. Heb m’n hele Ubiquiti configuratie op KPN afgestemd en net overgestapt naar Simyo met dubbele data dus ga dit jaar niet overstappen.

Een kennis wil wel van Ziggo naar KPN maar die zit nog tot volgend jaar april vast aan een contract.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• forzav
  • Niet online
ThinkPad schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 13:42:
[...]

Ik denk alleen voor klanten die vorig jaar een BF deal hadden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

boostie schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 13:38:
[...]

ik denk dat ik die ook maar ga gebruiken. Het verschil is gewoon te groot: 624 euro tegenover 490 euro, PLUS 1 tv pakket (ik neem ESPN), PLUS nog eens cashback (90 euro? nog ff uitzoeken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:59
Rubman schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 13:08:
@Phoolie @DieBrave

met 1jr verlengd
eerste 6 maanden voor 47,50
daarna 52,50
1gb internet only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:45

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Hier ook verlengd.

6 maanden 7,5 euro korting. Ik heb trouwens 1gb internet only :)

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Laatst online: 15:32
Na 19 jaar XS4ALL is het klaar.

Verlengingsaanbod op de 100/100 van €58 per maand was voor 1 jaar verlenging: 6 mnd €7,50 en bij 2 jaar verlenging 12 mnd €10

Argumenten als: KPN kost 100/100 €42,50 per maand en bij Youfone ben ik op jaar basis €300 goedkoper uit haalden niks uit.

Er waren kaders gesteld en die waren erg strak zei die…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• forzav
  • Niet online
supercop7373 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 14:13:

Verlengingsaanbod op de 100/100 van €58 per maand was voor 1 jaar verlenging: 6 mnd €7,50 en bij 2 jaar verlenging 12 mnd €10

Argumenten als: KPN kost 100/100 €42,50 per maand en bij Youfone ben ik op jaar basis €300 goedkoper uit haalden niks uit.

Als ik deze geluiden hoor dan ga ik het niet eens meer proberen bij KPN en overstappen naar Budget. Budget biedt precies hetzelfde voor 240euro minder per jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 09:47
Cyberpope schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 11:16:
Ik kreeg een heel verhaal dat het trucje met partner fraude zou zijn. :+

Dat het in de algemene voorwaarden stond en dat ik een boete zou kunnen krijgen. :w
Heb het niet kunnen vinden in de algemene voorwaarden. (Sta in de wacht bij KPN ondertussen) Zal ook eerst korting proberen te krijgen en anders aangeven dat ik mijn contract wil beëindigen. En mijn partner interesse heeft in een nieuwe internetverbinding. :+ Mochten ze dan over de voorwaarden beginnen vraag ik ze juiste paragraaf te citeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Pietervs schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 13:37:
50 minuten in de wacht.
Medewerker aan de lijn (overigens aardige vent): "nee, kan ik niks mee doen. U heeft al een verlenging van 45 euro per maand, als ik daar nu iets mee doe dan wordt het alleen maar duurder."

Prima, gaan we opzeggen.

Medewerker: "dat kunt u het beste doen via de opzegservice van uw nieuwe provider, dan komt u niet zonder internet te zitten..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• datadevil
  • Laatst online: 10:29
Pietervs schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 14:32:
[...]

50 minuten in de wacht.
Medewerker aan de lijn (overigens aardige vent): "nee, kan ik niks mee doen. U heeft al een verlenging van 45 euro per maand, als ik daar nu iets mee doe dan wordt het alleen maar duurder."

Prima, gaan we opzeggen.

Medewerker: "dat kunt u het beste doen via de opzegservice van uw nieuwe provider, dan komt u niet zonder internet te zitten..."
nou ja wel netjes toch dat ze dat laatste aangeven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VeeGee
  • Laatst online: 16:23
supercop7373 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 14:13:

Hier exact hetzelfde aanbod bij XS4ALL. Jammer maar helaas, maar ik ga ook vertrekken na jaren KPN/XS4ALL.

Tesla Model 3 RWD (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ook vandaag gesproken met de retentie afdeling (inspreken "opzeggen" of een terugbelafspraak maken via de chat op kpn.com). En ondanks dat de korting dit jaar tegenvalt ben ik zéér netjes geholpen: ze heeft alles aangevinkt wat er mogelijk was op basis van 1 jaar verlenging:
  • 6 mnd €5 korting op Internet - oude Hussel abo zou 6 mnd €7,50 korting zijn, maar dat is minder gunstig dan naar de nieuwe tarieven overstappen
  • 6 mnd €5 korting op het nieuwe KPN TV+
  • Opnemen Pakket 12 mnd gratis (€4,99)
  • ESPN Compleet 12 mnd gratis (€12,99)
  • Ziggo Sport 3 mnd gratis (€14,99)
  • HBO Max Standaard 12 mnd gratis (€7,99)
  • En door Thuis/Mobiel Combivoordeel: gratis pluspakket (€6,99) en €5,- entertainment korting

[ Voor 7% gewijzigd door vanardenne op 24-11-2023 14:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boostie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 23:19
Pietervs schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 14:02:
[...]

ik denk dat ik die ook maar ga gebruiken. Het verschil is gewoon te groot: 624 euro tegenover 490 euro, PLUS 1 tv pakket (ik neem ESPN), PLUS nog eens cashback (90 euro? nog ff uitzoeken).
Klopt. KPN geeft geen strohalm toe. Dan houdt 't op. Via CasbackXL kwam ik uit op €85. Volgens mij kan 't hoger, maar ik heb goede ervaringen met CBXL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

Mrk87 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 14:31:
[...]

Heb het niet kunnen vinden in de algemene voorwaarden. (Sta in de wacht bij KPN ondertussen) Zal ook eerst korting proberen te krijgen en anders aangeven dat ik mijn contract wil beëindigen. En mijn partner interesse heeft in een nieuwe internetverbinding. :+ Mochten ze dan over de voorwaarden beginnen vraag ik ze juiste paragraaf te citeren.
Waarom zeg je dat het je partner is? Jij belt en zegt op. Vervolgens belt je partner en die laten zeggen dat die daar woont en een abo wil afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Odido is met de meeste internet en tv na de actie periode 5 euro pm goedkoper,

Daar maar eens kijken dan....
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Namen van medewerkers zijn niet van belang in de discussie(s) en mogen dus achterwege blijven.
• Algemene discussie over KPN mobiel mag in [KPN Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2 worden gevoerd.
• Linken naar aanbiedingen zien we het liefst met een directe link zonder (mogelijke) referral. Links die via pepper.com lopen, hebben meestal ook een referral.