Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RFlUVHDKcQwlKM6uNiNHEhcTaGI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/eRVbFHtR5rjOFpM9gJcaejAC.png?f=fotoalbum_large

Een nieuw jaar, nieuwe Black Friday, dus ook weer nieuwe KPN Black Friday aanbiedingen.

Dit jaar is er de keuze uit een Dyson steelstofzuiger of 12 maanden korting bij een 2-jarig thuisinternet pakket.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Heel erg matig dit jaar. De kortingen voor 1 of 2 jarig Glasvezel contract (behalve de Dyson) zijn er vrijwel altijd.. ik ga even aankijken wat de rest aanbiedt.

[ Voor 28% gewijzigd door stin00 op 14-11-2025 13:12 ]

• Galdanwing
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 00:41
Je kan een cashback krijgen als je overstapt bij internetten.nl. Ik ga overstappen vanaf Youfone, dus ik vraag mij af of ik uberhaupt een monteur langs krijg!

Let op:
• Namen van medewerkers zijn niet van belang in de discussie(s) en mogen dus achterwege blijven.
• Algemene discussie over KPN mobiel mag in [KPN Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2 worden gevoerd.
• Linken naar aanbiedingen zien we het liefst met een directe link zonder (mogelijke) referral. Links die via pepper.com lopen, hebben meestal ook een referral.