"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Heel erg matig dit jaar. De kortingen voor 1 of 2 jarig Glasvezel contract (behalve de Dyson) zijn er vrijwel altijd.. ik ga even aankijken wat de rest aanbiedt.
[ Voor 28% gewijzigd door stin00 op 14-11-2025 13:12 ]
Je kan een cashback krijgen als je overstapt bij internetten.nl. Ik ga overstappen vanaf Youfone, dus ik vraag mij af of ik uberhaupt een monteur langs krijg!
Let op:
• Namen van medewerkers zijn niet van belang in de discussie(s) en mogen dus achterwege blijven.
• Algemene discussie over KPN mobiel mag in [KPN Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2 worden gevoerd.
• Linken naar aanbiedingen zien we het liefst met een directe link zonder (mogelijke) referral. Links die via pepper.com lopen, hebben meestal ook een referral.
• Namen van medewerkers zijn niet van belang in de discussie(s) en mogen dus achterwege blijven.
• Algemene discussie over KPN mobiel mag in [KPN Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2 worden gevoerd.
• Linken naar aanbiedingen zien we het liefst met een directe link zonder (mogelijke) referral. Links die via pepper.com lopen, hebben meestal ook een referral.
/f/image/eRVbFHtR5rjOFpM9gJcaejAC.png?f=fotoalbum_large)