[Black Friday] KPN Thuis & Mobiel (2025) Vorige deel Overzicht

Pagina: 1
Acties:
  • 13.162 views

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RFlUVHDKcQwlKM6uNiNHEhcTaGI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/eRVbFHtR5rjOFpM9gJcaejAC.png?f=fotoalbum_large

Een nieuw jaar, nieuwe Black Friday, dus ook weer nieuwe KPN Black Friday aanbiedingen.

Dit jaar is er de keuze uit een Dyson steelstofzuiger of 12 maanden korting bij een 2-jarig thuisinternet pakket.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Heel erg matig dit jaar. De kortingen voor 1 of 2 jarig Glasvezel contract (behalve de Dyson) zijn er vrijwel altijd.. ik ga even aankijken wat de rest aanbiedt.

[ Voor 28% gewijzigd door stin00 op 14-11-2025 13:12 ]

• Galdanwing
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 28-11 15:13
Je kan een cashback krijgen als je overstapt bij internetten.nl. Ik ga overstappen vanaf Youfone, dus ik vraag mij af of ik uberhaupt een monteur langs krijg!

• T-M4ster
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-11 10:21
Nog geen interessant verlengaanbod (1Gbit internet) deze week. Klantenservice adviseerde me om in week 48 terug te bellen.

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06:37
Galdanwing schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 00:13:
Je kan een cashback krijgen als je overstapt bij internetten.nl. Ik ga overstappen vanaf Youfone, dus ik vraag mij af of ik uberhaupt een monteur langs krijg!
Via cashbackXL levert je nog eens €20 bovenop die €25. Ik zit hetzelfde als jij, nu Youfone en ga waarschijnlijk naar budget tenzij KPN nog interessant wordt

• Superman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 00:15
supercop7373 schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 08:19:
[...]

Via cashbackXL levert je nog eens €20 bovenop die €25. Ik zit hetzelfde als jij, nu Youfone en ga waarschijnlijk naar budget tenzij KPN nog interessant wordt
Ook zo gedaan. Eerst was het onduidelijk of je tv moest bestellen maar je kan het ook gewoon enkel met internet bestellen.

• H-W
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23:18

H-W

Ik had deze week de klantenservice nog aan de lijn, inderdaad nog geen leuke aanbiedingen op het moment. Maar wat ze me wel wilde vertellen was dat de aanbiedingen voor bestaande klanten die konden verlengen dit jaar beter zouden zijn. Wordt vervolgd ...

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06:37
Superman schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 22:26:
[...]

Ook zo gedaan. Eerst was het onduidelijk of je tv moest bestellen maar je kan het ook gewoon enkel met internet bestellen.
Via Breedbandwinkel zijn de cashbacks ook naar minimaal €25 getrokken. Via CBXL wel iets minder terug op internet only dan bij internetten.nl

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:44
5€ voor 5 maanden bij verlengen van kpn is erg karig. Hebben mensen al een betere deal?

• jongeroel
  • Laatst online: 22:43
*knip* Referrals zijn niet toegestaan op Tweakers.

[ Voor 81% gewijzigd door Yorinn op 16-11-2025 20:19 ]

• Keiran
  • Laatst online: 22:27
T-M4ster schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 08:12:
Nog geen interessant verlengaanbod (1Gbit internet) deze week. Klantenservice adviseerde me om in week 48 terug te bellen.
Ik was voornemens vandaag te gaan bellen, maar dan doe ik dat volgende week. Het verlengaanbod is zoals gezegd, erg karrig. Vorig jaar ook minimaal korting gehad, maar toen was er eigenlijk ook weinig concurrentie

• Arend_Akelig
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:28
Ik had een Hussel 50mbit abonnement voor 50,20 euro per maand.
Eerste mannetje aan de lijn kon mij bieden:
2 jaar 100mbit
45,90, 12 maanden
50,90 12 maanden

Daarna doorverbonden met de volgende afdeling en zit nu voor:
2 jaar 100mbit
6 maanden 32,50
18 maanden 37,50

Heb de tweede akkoord gegeven. Toch een verdubbeling van snelheid + een aardige korting.
Zie dat nieuwe klanten 42,50 betalen voor dit abbo, toch netjes voor 15 minuten bellen.
Over hogere kortingen in bepaalde weken kon ze mij niets vertellen.

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:34
Arend_Akelig schreef op maandag 17 november 2025 @ 14:54:
Ik had een Hussel 50mbit abonnement voor 50,20 euro per maand.
Eerste mannetje aan de lijn kon mij bieden:
2 jaar 100mbit
45,90, 12 maanden
50,90 12 maanden

Daarna doorverbonden met de volgende afdeling en zit nu voor:
2 jaar 100mbit
6 maanden 32,50
18 maanden 37,50

Heb de tweede akkoord gegeven. Toch een verdubbeling van snelheid + een aardige korting.
Zie dat nieuwe klanten 42,50 betalen voor dit abbo, toch netjes voor 15 minuten bellen.
Over hogere kortingen in bepaalde weken kon ze mij niets vertellen.
En hoe kreeg je het voor elkaar doorverbonden te worden?

• Arend_Akelig
  • Registratie: December 2014
Dersan schreef op maandag 17 november 2025 @ 14:57:
[...]

En hoe kreeg je het voor elkaar doorverbonden te worden?
Dat de eerste aanbieding echt teveel geld was en dat ik verder ga kijken helemaal tov nieuwe klanten die voor kPN kiezen.

• Keiran
Toch even gebeld met KPN en direct de volgende aanbiedingen gekregen en geaccepteerd. Fijn geholpen door de klantenservice en binnen 20 min geregeld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4uopKdzWkXnmiIdE7jlfeSnWxZI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jJKd8rSj1NGEWpOQC1EMdnqr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FlpSJfa1_F10ENzXOGcZFK-SwE4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CtZVSGbTOfJjou8S45KqY7mS.jpg?f=fotoalbum_large

• Sjeefr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-12 13:47
Ik zit eerder te wachten op een leuke KPN aanbieding bij verlenging van een niet-unlimited mobiel abonnement. Jammer dat daar helemaal niks leuks voor is.

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:43

ManiacsHouse

Scheisse!

Keiran schreef op maandag 17 november 2025 @ 17:41:
Toch even gebeld met KPN en direct de volgende aanbiedingen gekregen en geaccepteerd. Fijn geholpen door de klantenservice en binnen 20 min geregeld.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wat is het uiteindelijke bedrag nou? €52 inclusief mobiel? Ik kan er geen soep van koken :?
Basisprijs is €60 voor 200Mb internet is sowieso duur zonder korting.

• Keiran
Volgens mij is het niet zo moeilijk, toch?

Half jaartje 52
Half jaartje 58
Een jaar volle mep a 70 euro.

Mobiel 22 euro zolang het contract loopt.

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:43

ManiacsHouse

Scheisse!

Keiran schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 19:49:
Volgens mij is het niet zo moeilijk, toch?

Half jaartje 52
Half jaartje 58
Een jaar volle mep a 70 euro.

Mobiel 22 euro zolang het contract loopt.
Dan nog. Ze rekenen zogenaamd een 'korting' op 200Mb internet (€59,32) en dan kost het €46,82. Terwijl als ik bij kpn kijk dit geen €59,32 kost maar slechts €43,50.

• SpiiRo
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-11 21:17
Heb een aanbod gehad en deze afgeslagen. Volgende week meer kans kon hij me melden. Ben benieuwd. Delta kwam ook met een goed aanbod. Zit alleen met mobiel dat niet interessant is bij Delta dus moet wel bij KPN blijven. Wordt vervolgd..

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-12 18:15

HellBeast

Oh My GoT!

Ik zit met 3 mobiele abonnementen en mijn thuisinternet bij KPN. Het mobiele abonnement van mijn dochter loopt af, ze mag van KPN al verlengen. Nu wil ik een Iphone 17 als verrassing voor haar bestellen bij het nieuwe abonnement. Wat is de beste strategie? Het liefst blijf ik bij KPN, maar tijdens Black Friday zullen andere providers wel goedkoper worden omdat ik daar dan als nieuwe klant binnenkom. Kan ik de klantenservice bellen en de aanbieding van de andere provider daar bespreken in de hoop op een gelijkwaardig aanbod van KPN? Of zijn ze daar niet gevoelig voor?

Beauty is in the eye of the beerholder

• DjoeC
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 00:18
HellBeast schreef op woensdag 19 november 2025 @ 11:18:
Ik zit met 3 mobiele abonnementen en mijn thuisinternet bij KPN. Het mobiele abonnement van mijn dochter loopt af, ze mag van KPN al verlengen. Nu wil ik een Iphone 17 als verrassing voor haar bestellen bij het nieuwe abonnement. Wat is de beste strategie? Het liefst blijf ik bij KPN, maar tijdens Black Friday zullen andere providers wel goedkoper worden omdat ik daar dan als nieuwe klant binnenkom. Kan ik de klantenservice bellen en de aanbieding van de andere provider daar bespreken in de hoop op een gelijkwaardig aanbod van KPN? Of zijn ze daar niet gevoelig voor?
Twee hele oude spreekwoorden: "Niet geschoten, altijd mis" en "de brutalen hebben de halve wereld". Proberen en je niet laten afschepen. Bereid zijn om op te zeggen en je naar de afdeling opzeggingen laten doorverbinden.

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-12 16:23
Geen KPN, dus hier offtopic.

[ Voor 80% gewijzigd door Yorinn op 19-11-2025 12:26 ]

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

DjoeC schreef op woensdag 19 november 2025 @ 12:18:
[...]

Twee hele oude spreekwoorden: "Niet geschoten, altijd mis" en "de brutalen hebben de halve wereld". Proberen en je niet laten afschepen. Bereid zijn om op te zeggen en je naar de afdeling opzeggingen laten doorverbinden.
Het proberen ga ik zeker doen. Ik was alleen benieuwd naar de ervaringen ermee.

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02:53
Ze wilden mij niet meer bieden dan een paar maanden 5 euro korting, dus ik ben weg naar Youfone :w . Dat scheelt 250 euro in een jaar. Kom ik volgend jaar (misschien) wel weer terug.

Roomba E5 te koop

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-12 07:44
ik ben benieuwd of ze ook bijhouden of je vaker hebt gedreigd weg te gaan: ik kan dat niet echt makkelijk en heb het idee dat ze inmiddels wel doorhebben dat ik niet echt weg ga, vorig jaar kwam men ook niet echt over de brug.

• klaaas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:14
Rare BF aanbieding bij KPN. Alle pakketten zijn €35 voor de helft van de looptijd, terwijl je bij b.v. internetten.nl 50% korting krijgt voor de helft van de looptijd. Altijd goedkoper dus voor internet only. Dat scheelt voor een 1Gbit abo bijna een tientje in de maand? Of zit ik nou verkeerd te kijken?

Hij wil.

• DjoeC
datadevil schreef op woensdag 19 november 2025 @ 14:33:
ik ben benieuwd of ze ook bijhouden of je vaker hebt gedreigd weg te gaan: ik kan dat niet echt makkelijk en heb het idee dat ze inmiddels wel doorhebben dat ik niet echt weg ga, vorig jaar kwam men ook niet echt over de brug.
Vast wel. Daarom altijd weggaan als alternatief bij de hand hebben. Ik ben vorig jaar vertrokken naar Odido, scheelde 300 euro. Dit jaar weer terug als nieuwe klant: 1Gb < 40,- maand voor 2 jaar . Idem mobiel: Aanbiedingen in de gaten houden, dit jaar over naar Simyo voor 2 jaar 2.50/maand 15GB, na ingang KPN abbo 25GB.....

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:05
werkt het nog om je KPN abo om te zetten naar je partner? In mijn geval heeft ze een andere achternaam en eventueel ook een ander rekeningnummer.

I want to live forever, so far.. so good.

• datadevil
DjoeC schreef op woensdag 19 november 2025 @ 15:01:
[...]

Vast wel. Daarom altijd weggaan als alternatief bij de hand hebben. Ik ben vorig jaar vertrokken naar Odido, scheelde 300 euro. Dit jaar weer terug als nieuwe klant: 1Gb < 40,- maand voor 2 jaar . Idem mobiel: Aanbiedingen in de gaten houden, dit jaar over naar Simyo voor 2 jaar 2.50/maand 15GB, na ingang KPN abbo 25GB.....
Met drie kinderen en een partner met een kpn mobiel en sites die op de vaste ip draaien is het nog niet zo simpel…

• DjoeC
Warbringer schreef op woensdag 19 november 2025 @ 16:12:
werkt het nog om je KPN abo om te zetten naar je partner? In mijn geval heeft ze een andere achternaam en eventueel ook een ander rekeningnummer.
Tja, per einddatum contract moet dat wel kunnen werken. Niet als overstap maar opzeggen en partner nieuw abbo laten afsluiten. Of je zou het (onterecht) op verhuizing naar niet KPN adres moeten gpoien.

• DjoeC
datadevil schreef op woensdag 19 november 2025 @ 17:24:
[...]

Met drie kinderen en een partner met een kpn mobiel en sites die op de vaste ip draaien is het nog niet zo simpel…
Ik heb 2x mobiele aanbieding met zelfde start/eind datum. Simpel: Nieuwe SIM op overstapdaum en klaar. Sites op vast IP nummer (heeft niks met BF aanbiedingen te maken) maar: Sites via Cloudflare laten lopen, DDNS in een Docker container en draaien maar. Bij Odido dit jaar maar 1x IP nummer wijziging gehad. O ja, KPN voorwaarden zeggen nu ook Dynamisch IP. Meer info? Er zijn andere topics waar dit aan de orde komt.

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:39

P_Tingen

omdat het KAN

Voor een kennis gisteren gebeld met KPN. Hij verbelde voor €70 vorige maand met een rekening van €120. En dat alleen voor internet en bellen, dus nog zonder tv. Dat moet goedkoper kunnen. Hij wil pertinent niet weg bij KPN want doodsbang dat er ook maar "iets" niet werkt, maar ik mocht wel voor hem bellen om te zien of zijn contract kon worden verlengd met een leuke korting. Nein, nicht möglich. Kon zijn contract niet omzetten. Als minimum optie voor hem nu maar volop bellen aangezet, zodat zijn belkosten in elk geval binnen de perken blijven

Ga misschien dan nog even bellen komende week. Zien of er iets mogelijk is met black friday

... en gaat over tot de orde van de dag

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-12 19:49

Dutchredgaming

ICT Beheerder

T/m is black friday volgens KPN?

Review QNAP TS-230 NAS

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
En mocht het allemaal tegen gaan vallen vrijdag: Je kan als ik het goed heb met je glasvezel ook nog een jaartje over naar Solcon. Je behoud dan je klantvoordeel op KPN Mobiel en krijg je toch nog bij verschillende vergelijkingssites een eenmalige 'cashback'. Bijvoorbeeld Pricewise:€ 205,00 extra korting op mijn postcode.

Toch?

Lekker!

• MWSAH
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-12 14:41
Op welk nummer kan je KPN uberhaupt contacten? Echt nergens te vinden.

• Napsju
MWSAH schreef op maandag 24 november 2025 @ 12:28:
Op welk nummer kan je KPN uberhaupt contacten? Echt nergens te vinden.
0800-0402

Lekker!

• stin00
  • Niet online
Ik zie nog geen extra kortingen bij KPN, maar het valt me wel op dat ze vandaag bezig zijn met de aanbiedingen. Bij Glasvezel stap 2. 'Kies je welkomstcadeau' zie ik ineens 2 extra opties die nagenoeg dezelfde korting bieden, het is een rommeltje:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q1fxiHif70zcFbSNfow-JmPqhcs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rZWtqEhCZZbIUBQ6BKJRzez6.png?f=fotoalbum_large

Wellicht dat ze ergens deze week met scherpere kortingen gaan komen? Of het is gewoon een foutje, maar gek is het wel. Zo heb je 6 maanden 50% korting of 6 maanden €35/maand.. laatstgenoemde is vaak duurder, tenzij je veel TV erbij neemt.

Ik ga zelf denk ik wachten tot de 'echte' black friday, dus op vrijdag. Wellicht ijdele hoop, maar ik hoop op een betere aanbieding.

[ Voor 15% gewijzigd door stin00 op 24-11-2025 14:05 ]

• DjoeC
stin00 schreef op maandag 24 november 2025 @ 12:46:
Ik zie nog geen extra kortingen bij KPN, maar het valt me wel op dat ze vandaag bezig zijn met de aanbiedingen. Bij Glasvezel stap 2. 'Kies je welkomstcadeau' zie ik ineens 2 extra opties die nagenoeg dezelfde korting bieden, het is een rommeltje:

[Afbeelding]

Wellicht dat ze ergens deze week met scherpere kortingen gaan komen? Of het is gewoon een foutje, maar gek is het wel. Zo heb je 6 maanden 50% korting of 6 maanden €35/maand.. laatstgenoemde is vaak duurder, tenzij je veel TV erbij neemt.

Ik ga zelf denk ik wachten tot de 'echte' black friday, dus op vrijdag. Wellicht ijdele hoop, maar ik hoop op een betere aanbieding.
Ik verwacht niet veel extra. Aanbieding alleen op vrijdag? Als iedereen op vrijdag gaat zitten kloppen lopen alle systemen vast ;)

• Dersan
Ik zit te twijfelen..

1. Ik ga weer bellen en krijg waarschijnlijk hooguit €5 per maand korting voor 6 maanden
2. Ik sluit abbo af op mijn eigen naam (nu op naam partner, wel zelfde adres. Maar of dit kan?...)
3. Ik stap over naar Odido (scheelt toch snel €200 op jaarbasis op basis van internet only 1 Gbit/s)

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02:20

Dennis1812

Amateur prutser

Dersan schreef op maandag 24 november 2025 @ 15:50:
Ik zit te twijfelen..

1. Ik ga weer bellen en krijg waarschijnlijk hooguit €5 per maand korting voor 6 maanden
2. Ik sluit abbo af op mijn eigen naam (nu op naam partner, wel zelfde adres. Maar of dit kan?...)
3. Ik stap over naar Odido (scheelt toch snel €200 op jaarbasis op basis van internet only 1 Gbit/s)
Als je 200 euro kan besparen. Met evt ook combi korting etc meegerekend zou het voor mij een no brainer zijn en overstappen en volgend jaar weer.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Dersan schreef op maandag 24 november 2025 @ 15:50:
Ik zit te twijfelen..

Ik zat ook te twijfelen, maar heb online verlengd (vijf maanden € 5 korting)>
Maar meer omdat ik medio vorig jaar voor 2 jaar verlengd had (en dus ook de grotere korting had gekregen), alleen hebben ze ergens niet goed geregistreerd dat ik een 2-jaars abonnement heb en dus kon ik nu verlengen. Om geen slapen honden wakker te maken maar online verlengd i.p.v. gebeld.

Odido (en Ziggo) heb ik ook overwogen, maar ik zit al jaren op zelfde IP-adres bij KPN en ben verder over de kwaliteit etc. wel tevreden (heb ook TV en mobiel abonnement bij ze).
Dat is mij ook wat waard :)

• DjoeC
geenstijl schreef op maandag 24 november 2025 @ 16:15:
[...]
maar ik zit al jaren op zelfde IP-adres bij KPN en ben verder over de kwaliteit etc. wel tevreden (heb ook TV en mobiel abonnement bij ze).
Dat is mij ook wat waard :)
Dat is bij mij (vanaf XS4all) heel lang een overweging geweest maar ik ben erachter dat dynamisch ook best werkt. Ik draai hier een DDNS oplossing die mijn DNSsen aanpast. En dat is afgelopen jaar gebeurd bij overgang KPN Odido en 1x halverwege t jaar. Nu ga ik terug naar KPN (als nieuwe klant) en verwacht ik weer dat het automatisch goed gaat. En komend jaar zien we opnieuw wie mij mag bedienen ;)

• Padje87
  • Registratie: September 2018
  • Nu online
Dit aanbod vandaag gekregen, nog niet op in gegaan. Denk dat het vanaf dit jaar Odido wordt.

12 maanden, totaal €696,60
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NZN7ux3d1dIGxW8wSBZf3Usi4oY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/W5RUnPStrmUr1WZ1GorYIpM4.jpg?f=user_large

24 maanden, totaal €1363,20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TM0bw6MqLwsf6ieHyy0DKkKTwZs=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/xJWOAlen6yFEujTqd7ITJm9T.jpg?f=user_large

4800Wp - 225° ZW - 12°

• Scorpio861
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-12 15:53
Padje87 schreef op maandag 24 november 2025 @ 19:14:
Dit aanbod vandaag gekregen, nog niet op in gegaan. Denk dat het vanaf dit jaar Odido wordt.

12 maanden, totaal €696,60
[Afbeelding]

24 maanden, totaal €1363,20
[Afbeelding]
Heb je hiervoor gebeld? Of via een chat o.i.d

• Padje87
  • Registratie: September 2018
  • Nu online
Gebeld met 0800-0402 en dan "abonnement verlengen" gezegd. Kwartiertje in de wacht.

4800Wp - 225° ZW - 12°

• twu
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 05:48

twu

Vandaag gebeld naar KPN voor nieuwe Internet/TV en mobiele abonnement. Na 'overleg met manager' kon hij maximaal 40 euro eenmalige vergoeding geven. Voor de rest zelfde prijzen als wat er online wordt aangeboden.

[ Voor 5% gewijzigd door twu op 24-11-2025 20:33 ]

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-12 21:51
Warbringer schreef op woensdag 19 november 2025 @ 16:12:
Vorig jaar nog gedaan. Werd wel flink gedreigd aan de telefoon bij opzeggen dat er een kans is dat "ik een paar weken zonder internet zit". Door een beetje pech van mij is einde contract op een zaterdag gezet en begin contract op een maandag.... in de vakantie! Dus dat was 2 dagen zonder internet zitten. Maar de maandag werkte internet gelijk vanaf 7.00 in de morgen. Ik kreeg daarna een SMSje dat er wat problemen waren met overzetten, maar niks van gemerkt. Alles werkte al naar behoren.

Enige wat ik moest doen is mobiel terug halen van mijn partner naar mij.

Optie zal ook altijd wel mogelijk zijn. Want als ik en mijn partner gaan scheiden en het contract staat op naam van mijn partner dan moet ik het contract overzetten naar mij mocht ze het huis uit gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door grote_oever op 24-11-2025 20:39 ]

• Ronzz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-12 10:53
Valt tot nu toe weinig te onderhandelen met KPN. Heb gebeld en via FB Messenger gevraagd of ze mij een beter aanbod kunnen bieden dan wat op de website staat. Opzich kan ik daar mee leven maar ik wil ESPN Compleet ook gratis voor 6 of 12 maanden. Ik kan niet combineren met mobiel en wil 12 maand ipv 24 maand.

Geen succes tot nu toe. Misschien dat ze vrijdag wat schappelijker zijn, anders maar bij mijn huidige provider Ziggo proberen.

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:48

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Als ik mijn huidige internet abonnement van KPN opzeg en dan als " nieuwe " klant weer een een thuis internet abonnement bij KPN neem. (door mijn vriendin)

Wat gebeurt er dan met de voordelen die wij hebben met onze mobiel bijv en een datakaartje. Worden die dan weer opgenomen met het nieuwe abonnement? of werkt dat niet zo?

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

• grote_oever
mydogisgone schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 16:01:
Als ik mijn huidige internet abonnement van KPN opzeg en dan als " nieuwe " klant weer een een thuis internet abonnement bij KPN neem. (door mijn vriendin)

Wat gebeurt er dan met de voordelen die wij hebben met onze mobiel bijv en een datakaartje. Worden die dan weer opgenomen met het nieuwe abonnement? of werkt dat niet zo?
Je mobiel staat los van je internet. Nadat je internet op nieuwe naam hebt dan kun je via je app producten toevoegen, waaronder je bestaande abbonementen. Na het toevoegen krijg je de voordelen weer, zoals combikorting.

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01:04
Nou net ook met KPN gebeld, en ik krijg niet meer dan het 5 euro korting per maand voor 12 maanden (2 jaar) of 5 euro korting per maand voor 5 maanden (1 jaar). Hetzelfde als de verlengshop. Ik stap wel over naar Odido voor 2 jaar.

• denver
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-12 16:58

Je bent in KPN haar ogen een nieuwe klant dus alle "extra's" die je nu hebt zal je waarschijnlijk opnieuw moeten afsluiten. Waarschijnlijk zal je al je huidige leen apparatuur moeten terugsturen en krijg je nieuwe toegestuurd 8)7

• Scorpio861
chengbondkwok schreef op woensdag 26 november 2025 @ 12:45:
Nou net ook met KPN gebeld, en ik krijg niet meer dan het 5 euro korting per maand voor 12 maanden (2 jaar) of 5 euro korting per maand voor 5 maanden (1 jaar). Hetzelfde als de verlengshop. Ik stap wel over naar Odido voor 2 jaar.
Dan is het maar net wie je aan de lijn krijgt, ik heb nu 12 maanden lang 10 euro korting + 3 maanden gratis ziggo sport totaal, ik ben tevreden met deze deal hoor :)

• chengbondkwok
Scorpio861 schreef op woensdag 26 november 2025 @ 16:41:
[...]

Dan is het maar net wie je aan de lijn krijgt, ik heb nu 12 maanden lang 10 euro korting + 3 maanden gratis ziggo sport totaal, ik ben tevreden met deze deal hoor :)
Jij hebt TV erbij dan? Ik heb namelijk zonder TV.

• Scorpio861
chengbondkwok schreef op woensdag 26 november 2025 @ 16:43:
[...]

Jij hebt TV erbij dan? Ik heb namelijk zonder TV.
klopt inderdaad , ik heb tv+ en internet

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

denver schreef op woensdag 26 november 2025 @ 15:15:
[...]

Je bent in KPN haar ogen een nieuwe klant dus alle "extra's" die je nu hebt zal je waarschijnlijk opnieuw moeten afsluiten. Waarschijnlijk zal je al je huidige leen apparatuur moeten terugsturen en krijg je nieuwe toegestuurd 8)7
Ja ik gebruik het modem van KPN niet. Dus die ligt in de doos en kan zo terug :)

• chengbondkwok
Scorpio861 schreef op woensdag 26 november 2025 @ 16:45:
[...]

klopt inderdaad , ik heb tv+ en internet
Ja, dan zal je waarschijnlijk die 5 euro extra korting op je TV krijgen. Voor mij was dat in ieder geval helaas te karig (ook omdat ik na die 5 euro dus weer de prijs incl inflatiecorrectie moet betalen).

• De_Flexe_Toki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 19:01

De_Flexe_Toki

Opgeroegd staat noger!

Via klantretentie kreeg ik 10 euro korting voor 12 maanden bij een abonnement voor 2 jaar. Bij 1 jaar kreeg ik 6 maanden 7,50 korting.
Dit alles bij internet only, dus het kan wel..

specs

• stin00
  • Niet online
De_Flexe_Toki schreef op woensdag 26 november 2025 @ 20:14:
Via klantretentie kreeg ik 10 euro korting voor 12 maanden bij een abonnement voor 2 jaar. Bij 1 jaar kreeg ik 6 maanden 7,50 korting.
Dit alles bij internet only, dus het kan wel..
Dat is voor glasvezel? Waardeloze korting, zou direct opzeggen :)

• datadevil
net ook geprobeerd, 7,50 voor 6 maanden voor internet+tv wat niet echt duidelijk was aan de telefoon (leek op een jaar) maar wat vervelender is is dat ik mijn mobiel wilde verlengen maar ze daar een andere abonnementsvorm hebben gekozen zonder dat duidelijk te melden. Ik had hussel onbeperkt voor een scherpe prijs en nu een 400 versie. Van 75Gb delen in Europa naar 50 vind ik een downgrade dus die ga ik annuleren...

[ Voor 8% gewijzigd door datadevil op 27-11-2025 09:33 ]

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:03

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ook net gebeld, vriendelijke medewerker overigens. Kon enkel 10 Euro p/m korting aanbieden bij twee jaar verlening, ik heb nu KPN Hussel 1GBit + TV maar de TV ligt al een jaar op zolder aangezien ik enkel via de app kijk (streaming).

Ik ga nog even verder shoppen, en rond kijken maar odido is op dit moment de grootste kanshebber voor een jaartje of twee en dan lekker NLZiet abbo erbij voor eventuele tv, dan ben ik nog aanzienlijk goedkoper uit.

[ Voor 25% gewijzigd door ShadowBumble op 27-11-2025 11:09 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• wibblemoo
  • Laatst online: 23:14
Net een nieuw abonnement afgesloten (geen verlenging):
1 Jaar 100Mbit, 6 maanden 35 euro.
Geen aansluitkosten.
Amazon prime 3 maanden en 12 maanden HBO Max voor 50% korting.

• De_Flexe_Toki
  • Laatst online: 30-11 19:01

De_Flexe_Toki

Opgeroegd staat noger!

wibblemoo schreef op donderdag 27 november 2025 @ 13:13:
Net een nieuw abonnement afgesloten (geen verlenging):
1 Jaar 100Mbit, 6 maanden 35 euro.
Geen aansluitkosten.
Amazon prime 3 maanden en 12 maanden HBO Max voor 50% korting.
Heb je daarvoor gebeld? Zo ja, met welke afdeling?

specs

• wibblemoo
  • Laatst online: 23:14
De_Flexe_Toki schreef op donderdag 27 november 2025 @ 14:24:
[...]

Heb je daarvoor gebeld? Zo ja, met welke afdeling?
Ja, de reguliere bestellijn.

• denver
Net gebeld met KPN.Het aanbod is niet fantastisch voor nieuwe klanten. Ik heb net mijn simyo abonnementen verlengd met een jaar en dan is KPN weer "iets" beter als keuze dan youfone i.v.m. de data verhoging.

Ik heb de standaard aanbieding gehad (black friday deal 6 of 12 maanden) maar dan geen aansluitkosten.
Dus zeker wel 25 euro korting 🥳
Ik ben goedkoper uit wanneer ik de vriendenlink van mijn vader gebruik. Dan krijg ik 50 euro cashback en hij ook.

Ik ga vandaag of morgen nog een keer bellen om te kijken of ik gratis/korting kan krijgen op een spotify en-of netflix abonnement maar ik heb hoge hoop maar lage verwachtingen daarover 🤣. Ik ga in elk geval voor twee jaar KPN. We gaan het zien....

• markweb4871
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-12 11:49
Bij 1 jaar verlengen 1gbit+TV:
KPN Internet 1 Gbit/s
Actie: 6 maanden €7,5 korting
KPN TV+ met TV+ Box
Actie: 3 maanden €5 korting

Daarna weer €66,73. Niet heel bijzonder.

• DjoeC
markweb4871 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 14:38:
Bij 1 jaar verlengen 1gbit+TV:
KPN Internet 1 Gbit/s
Actie: 6 maanden €7,5 korting
KPN TV+ met TV+ Box
Actie: 3 maanden €5 korting

Daarna weer €66,73. Niet heel bijzonder.
Aan het einde van een contract overstappen blijft eigenlijk altijd de beste optie. Da's de reden dat ik dit jaar weer naar KPN kom, 1Gb €26,50x6 maanden + €52,50x 6 maanden + 5 euro aansluitkosten (na 20 euro cashback) = €39,92/maand. Begin oktober aangevraagd via internetten.nl Die hebben dat nu nog steeds als aktie (nu 25 cashback). TV en dat soort gedoe heb ik niet nodig.

• Napsju
Napsju schreef op maandag 24 november 2025 @ 12:28:
En mocht het allemaal tegen gaan vallen vrijdag: Je kan als ik het goed heb met je glasvezel ook nog een jaartje over naar Solcon. Je behoud dan je klantvoordeel op KPN Mobiel en krijg je toch nog bij verschillende vergelijkingssites een eenmalige 'cashback'. Bijvoorbeeld Pricewise:€ 205,00 extra korting op mijn postcode.

Toch?
Inmiddels 225 bij Pricewise. Iemand ervaring met deze route?

Lekker!

• denver
Napsju schreef op donderdag 27 november 2025 @ 15:06:
[...]

Inmiddels 225 bij Pricewise. Iemand ervaring met deze route?
Ik ben vorig jaar via Pricewise overgestapt van KPN naar Solcon. De cashback krijg je via Solcon op je rekening gestort ongeveer twee maanden nadat je abonnement actief is. De overgang verliep zonder problemen bij mij.

• Napsju
@denver Dank je. Met behoud van klantvoordeel op mobiel?

Lekker!

• denver
Napsju schreef op donderdag 27 november 2025 @ 15:25:
@denver Dank je. Met behoud van klantvoordeel op mobiel?
Ja, Ik moest bij solcon dit wel aangeven in mijn klantenportaal maar dat was snel geregeld
meer info: https://www.kpn.com/service/solcon

• DjoeC
Hmm, als ik de Solcon aanbieding bekijk komt dat op gemiddeld 42,24/maand bij 1Gb internet only, Da's meer dan bij KPN via internetten.nl

Wel: Bij 2 jaar betaal je bok Solcon gemiddeld 1 euro/maand meer, dat scheelt dan volgend jaar overstappen of een slecht verlengingsaanbod.

• koelebobes
  • Laatst online: 03-12 15:09

koelebobes

Wen BTC €100K

Blijft toch een hele zoektocht

Heb op dit moment voor 25 euro internet thuis 400mbit en mobiel 11 euro voor een simonly met 10gb data en onbeperkt bellen

Had gehoopt de heleboel op de schop te gooien en naar 1 provider te gaan maar KPN komt niet onder mijn huidige aanbod uit :(

BTC €94.837,08

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-12 13:36
Gisteren ons vaste abo verlengd, en mijn eigen mobiele abo. Alles bij elkaar zijn wij nu ~200 euro goedkoper uit over 2 jaar verspreid t.o.v. "door laten lopen zoals het was". Overigens hebben/hadden we nu TV via Canal+, die verschuiven we (incl ESPN voetbal) nu naar KPN.

Aanbod voor vast:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WJNAOCpP--1zH0CrPv4of5ibyAA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/eqWEsMSKaXDqO0ZaXY1BSosk.png?f=user_large
(Disney+ is voor ons een extraatje en haal ik er na 3 maanden weer af)

Mobiel:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u9JIF8zqcjIQruU8ahtbEKWbEv0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/f6RYMp6n5XzXq7YjPJlX4ThF.png?f=user_large
SuperUnlimited 600. Was een oud "unlimited alles" abo van inmiddels 24,50. Kleine korting, maar wel weer mooi meegenomen.

De abo's van vrouw en kinderen konden niet goedkoper, die zitten op een oud abo van inmiddels 10,85 en ze konden niet lager dan 11 met verlengen komen.

Sometimes you need to plan for coincidence

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
koelebobes schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 07:56:
Blijft toch een hele zoektocht

Heb op dit moment voor 25 euro internet thuis 400mbit en mobiel 11 euro voor een simonly met 10gb data en onbeperkt bellen

Had gehoopt de heleboel op de schop te gooien en naar 1 provider te gaan maar KPN komt niet onder mijn huidige aanbod uit :(
Het zit hem vaak niet in de kale prijs maar in de extra's als je abonnementen combineert bij dezelfde provider. Dus dubbele data en MB's delen bij 2 mobiele abonnementen, gratis ESPN etc.

• koelebobes
  • Laatst online: 03-12 15:09

koelebobes

Wen BTC €100K

dutchgio schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 08:43:
[...]

Het zit hem vaak niet in de kale prijs maar in de extra's als je abonnementen combineert bij dezelfde provider. Dus dubbele data en MB's delen bij 2 mobiele abonnementen, gratis ESPN etc.
Zou internet via glas of kabel wel heel mooi vinden maar alles wat ik vind op Independer ook begint rond de 39 euro

Een simonly ga ik denk ik wel vinden

BTC €94.837,08

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-12 09:28
Alleen Internet glasvezel + 2x mobiel van KPN. Helaas meer dan 8 maanden lang €10 korting kunnen ze niets betekenen. Bij concullega's scheelt het niet veel, denk dat ze dit ook wel weten.

there's no tweak without the tweaker

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb gebeld met de klantenservice en heb geen extra korting kunnen krijgen. Alleen de normale korting die je krijgt als je meerdere produkten van KPN afneemt. Dat was teleurstellend. Ik ga straks nog wel even met de afdeling retentie/opzegging bellen. Bij andere aanbieders is een iphone 17 voor een vergelijkbare maandprijs, maar heb je wel een cashback of een ander cadeau.

• Xantilyst2
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 04-12 16:15
Ik heb met klantenservice een deal geslagen met overstap naar KPN:

-Mobiel abonnement 2,50 extra korting
-1000 MB internet voor eerste 12 maanden 35€ daarna 52,50€ (incl. Netflix)
-En dan de deal, krijg er ook de Dyson bij geleverd

• TSS_Droopy
  • Nu online
Xantilyst2 schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 09:29:
Ik heb met klantenservice een deal geslagen met overstap naar KPN:
...
-En dan de deal, krijg er ook de Dyson bij geleverd
Mooie deal, telefonisch of via de chat?

"I see said the blind man, as he picked up his hammer and saw"

• Xantilyst2
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 04-12 16:15
Telefonisch met KPN. Ze zeiden dat zij zoiets kunnen aanvragen intern. Mijn contract gaat ook pas in februari in, heb gevraagd of die dan nog wel beschikbaar is. Ze koppelen een Dyson al aan je reservering als je de boeking plaatst. Heb zojuist ook bevestiging op de mail gekregen dat ik de Dyson toegestuurd krijg

• Napsju
Ik ben maar voor de Solcon optie via Pricewise gegaan. Verhuizing van KPN in januari.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rCkBY3rVr774BqGj3VYKEZITKB4=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/QA2SZ1O3rDKweFAfEE4vkn6I.jpg?f=user_large

CashbackXL: 31,50 euro.

[ Voor 4% gewijzigd door Napsju op 28-11-2025 10:08 ]

Lekker!

• TSS_Droopy
  • Nu online
Xantilyst2 schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 09:53:
Telefonisch met KPN. Ze zeiden dat zij zoiets kunnen aanvragen intern. Mijn contract gaat ook pas in februari in, heb gevraagd of die dan nog wel beschikbaar is. Ze koppelen een Dyson al aan je reservering als je de boeking plaatst. Heb zojuist ook bevestiging op de mail gekregen dat ik de Dyson toegestuurd krijg
Geprobeerd, en serieus ook, maar helaas gingen ze er bij mij niet in mee. Max 50 euro cashback op de internetprijs na wat proberen.

"I see said the blind man, as he picked up his hammer and saw"

• maxvdh
  • Laatst online: 04-12 13:24
Ik zit al bij KPN. Voor 2024 kreeg ik altijd wel een redelijk retentie aanbod wat gelijk staat aan de publieke, nieuwe klant aanbieding.

Vorig jaar bij gebrek aan een goede aanbieding voor het eerst “overgestapt” op naam partner. Ziet er naar uit dat ik die route dit jaar weer ga bewandelen.

Voor nu lees ik nog even mee want anderen voor elkaar krijgen :-)

Geen enkele disruptie van dienstverlening ervaren toentertijd.

• grote_oever
maxvdh schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 12:14:
Geen enkele disruptie van dienstverlening ervaren toentertijd.
Wel even goed op letten dat de ingangsdatum gelijk ligt als de einddatum. Eerste jaar ging bij mij goed, maar tweede jaar heb ik niet opgelet. Einddatum viel op een zaterdag en maandag ging de nieuwe datum in.

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-12 14:56
Online verlengaanbod voor 24 maanden is 12 maanden korting a € 5,- per maand
Telefonisch aanbod gehad voor 24 maanden verlenging 6 maanden a € 15,- korting per maand, 6 maanden a € 10 korting per maand.

Aanbod voor mij goedkoper dan het afsluiten van een nieuw contract op ander adres (mogelijkheid ivm dubbele woning)

LOETKE

• grote_oever

Zie mijn eerdere reactie. Je mobiel staat los van je internet. Nadat internet actief is bij je vriendin kun je de bestaande producten toevoegen op haar account. Als ze die heeft toegevoegd dan krijg je de combikorting weer.

Het overnemen van een mobiel abbonementen gaat met "twee klikjes". Gevoelsmatig iets te makkelijk.. maar het werkt.

• paulmadejong
  • Laatst online: 02-12 10:37
RudyL schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 12:43:
Online verlengaanbod voor 24 maanden is 12 maanden korting a € 5,- per maand
Telefonisch aanbod gehad voor 24 maanden verlenging 6 maanden a € 15,- korting per maand, 6 maanden a € 10 korting per maand.

Aanbod voor mij goedkoper dan het afsluiten van een nieuw contract op ander adres (mogelijkheid ivm dubbele woning)
Hoe kreeg je dit voor elkaar over de telefoon? Ik kreeg te horen dat alleen het online aanbod geld en ze me niets beters kunnen bieden... moet de overstap maar eens gaan maken denk ik.

MacBook Pro 14" 2021

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

grote_oever schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 15:37:
[...]

Zie mijn eerdere reactie. Je mobiel staat los van je internet. Nadat internet actief is bij je vriendin kun je de bestaande producten toevoegen op haar account. Als ze die heeft toegevoegd dan krijg je de combikorting weer.

Het overnemen van een mobiel abbonementen gaat met "twee klikjes". Gevoelsmatig iets te makkelijk.. maar het werkt.
inmiddels nieuw abonnement aangeschaft :) Benieuwd hoe dit gaat. Verder is het tijdperk van goedkoper blijven bij KPN wel verdwenen |:( Volgens jaar sowieso met alles maar eens overstappen.

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-12 14:56
paulmadejong schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 16:17:
[...]

Hoe kreeg je dit voor elkaar over de telefoon? Ik kreeg te horen dat alleen het online aanbod geld en ze me niets beters kunnen bieden... moet de overstap maar eens gaan maken denk ik.
Voordeel is dat ik hier de beschikking heb over twee adressen waarop ik glasvezel kan aanvragen. Ik had dus bijvoorbeeld een nieuw contract kunnen afsluiten op het andere adres en zo de hogere korting kunnen krijgen.

Op basis daarvan nam lijn 1 contact op met lijn 2 en die kwam terug met dit voorstel. Volgens mijn berekening zelfs nog goedkoper dan een nieuw contract op het andere huisnummer met de dan aangeboden korting

LOETKE

• SpiiRo
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-11 21:17
Kreeg aanbod voor 2 jaar
6mnd €15 korting
6mnd €10 korting

Niet heel interessant. Heb mijn mobiele abonnementen naar zakelijk adres gezet en over gegaan naar Delta. 12mnd €30 voor 1gb internet only.

• CrusaderNoR
  • Laatst online: 04-12 14:35
Ik heb daarnet naar de KPN klantenservice gebeld met de tekst "abonnement opzeggen" maar het aanbod was niet onaardig om te verlengen. :D

Contract 24 maanden

Internet
1Gbit/s 12 maanden lang 10 euro korting per maand.

TV
ESPN 12 maanden gratis.
KPN TV met TV+ box 6 maanden lang 5 euro korting per maand.

Entertainment
Disney+ Premium 3 maanden gratis.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:03

ShadowBumble

Professioneel Prutser

mydogisgone schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 20:13:
[...]

inmiddels nieuw abonnement aangeschaft :) Benieuwd hoe dit gaat. Verder is het tijdperk van goedkoper blijven bij KPN wel verdwenen |:( Volgens jaar sowieso met alles maar eens overstappen.
Ik ben inmiddels ook overgestapt, betaal nu voor de komende 24 maanden 42,50 p/m voor een 1Gbit verbinding ( Gemiddelde genomen over 24 maanden ) Daarbij komt dan nog ongeveer 216 Euro voor een NLziet Premium abbo erbij (Volle 2 jaar abbo gerekend maar je heb zomaar kans dat effectief NLZiet enkel in de wintermaanden afgenomen wordt). Dat scheelt over de gehele periode een goede 500+ Euro voor exact hetzelfde.

Dan kijk ik over twee jaar wel weer wat tegen die tijd de beste opties zijn.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:00
SpiiRo schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 21:17:
Kreeg aanbod voor 2 jaar
6mnd €15 korting
6mnd €10 korting
Kreeg exact hetzelfde aanbod voor 2 jaar. Daarnaast voor 1 jaar:
6mnd €7,50 korting
3mnd €5 korting

Dus ga ook overstappen. Via Mobiel.nl krijg je vandaag nog €50 cashback op Budget Internet, dat is whitelabel KPN. Zie hier.

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

• ASP
  • Laatst online: 03-12 00:03

ASP

Tom Paris schreef op maandag 1 december 2025 @ 14:46:
[...]
Dus ga ook overstappen. Via Mobiel.nl krijg je vandaag nog €50 cashback op Budget Internet, dat is whitelabel KPN. Zie hier.
Als ik bij pricewise.nl kijk bij de specificaties van Budget (meer informatie, Internet klikken) dan mag je geen eigen server draaien en staan alle andere specificaties ook uit. Kijk je bij de ISP Solcon (beide KPN glas) op pricewise.nl dan staat alles wel aan. Weet iemand hoe dit zit? Mag je bij Budget geen eigen (VPN) server draaien? Of kun je er zelfs niet bij?

• Dersan
Ik wilde eerst binnen het gezin KPN verhuizen maar ga maar gewoon een jaartje naar Solcon, het is goed met ze.

Nu KPN 1Gbit/s €56,29 per maand, straks Solcon 250 Mbit/s €44,99 per maand met een cashback van €225, 1 jarig contract. Wat langzamer internet (denk ik snel genoeg en anders upgrade ik nog wel) maar wel een besparing ten opzichte van het maar door laten lopen van €385 op jaarbasis!

• Superman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 00:15
Dersan schreef op maandag 1 december 2025 @ 15:50:
Ik wilde eerst binnen het gezin KPN verhuizen maar ga maar gewoon een jaartje naar Solcon, het is goed met ze.

Nu KPN 1Gbit/s €56,29 per maand, straks Solcon 250 Mbit/s €44,99 per maand met een cashback van €225, 1 jarig contract. Wat langzamer internet (denk ik snel genoeg en anders upgrade ik nog wel) maar wel een besparing ten opzichte van het maar door laten lopen van €385 op jaarbasis!
Was Youfone niet goedkoper?

• Dersan
Superman schreef op maandag 1 december 2025 @ 15:59:
[...]

Was Youfone niet goedkoper?
Misschien marginaal maar daar heb ik minder vertrouwen in.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Modbreak:Black Friday is inmiddels voorbij en deze aanbieding is verlopen. Dit topic doe ik om deze reden ook op slot.

Voor verdere discussie over KPN thuisinternet-aanbiedingen mag in [KPN Glasvezel/xDSL] Prijzen, overstappen en aanbiedingen verder worden gediscussieerd.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Namen van medewerkers zijn niet van belang in de discussie(s) en mogen dus achterwege blijven.
• Algemene discussie over KPN mobiel mag in [KPN Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2 worden gevoerd.
• Linken naar aanbiedingen zien we het liefst met een directe link zonder (mogelijke) referral. Links die via pepper.com lopen, hebben meestal ook een referral.