[Black Friday] KPN Thuis & Mobiel (2023) Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 45.564 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-02 13:06
Hier ook na jarenlang trouwe KPN klant geweest, overgestapt naar Odido glasvezel internet + TV APP en Ben sim only abbonement. Indien ik niets zou veranderen betaalde ik dus 390 euro meer dan dat ik nu doe per jaar.

Had KPN geprobeerd te bellen (retentie aangegeven) maar kwam eerst denk ik ergens anders terecht. Ze konden mij doorverbinden maar daar was de wachttijd nu opgelopen naar 50 min. Dus heb dit niet eens meer verder geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

ThinkPad schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 13:42:
[...]

Eigenlijk is dit toch een prima deal dan? Heb familielid vorig jaar met Black Friday geholpen. 1000/1000 met TV voor 12*€35 was toen de deal. En nu nog een jaartje door, maar dan voor 12*€45. Voor hoogste snelheid is dat helemaal niet zo slecht lijkt mij...

Of heeft niet iedereen die afgelopen jaar klant was deze aanbieding gekregen, maar alleen de mensen die vorig jaar de Black Friday deal pakten :? En gaat men daarom nu met KPN bellen?

En zoals @ManiacScum zegt kun je nog maandelijks opzeggen ook, wat ook wel handig is mocht zich de komende tijd nog een hele scherpe deal voordoen.
Nee, dat was alleen voor blackfriday klanten. Ze wilde me eerst alleen wat korting geven, pas toen ik zelf opmerkte dat ik naar de nieuwe propositie kan (ook 10 euro per maand minder) gaf ze aan dat ze hierop niet moeten sturen. Immes dan moet ook het kastje en zo opgestuurd worden met alle kosten.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:18
irritant, na 40+ minuten wachten is de verbinding verbroken :(
Morgen nog maar eens proberen...

[ Voor 21% gewijzigd door datadevil op 24-11-2023 14:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

datadevil schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 14:35:
[...]

nou ja wel netjes toch dat ze dat laatste aangeven?
Jazeker! Daarom zei ik ook: aardige vent :)

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:19
Ook hier exit KPN (na een hoop jaren trouwe klant te zijn geweest).
Naar aanleiding van de info hier geen poging meer ondernomen om als bestaande klant korting te krijgen.

We gaan van 76,50 euro per maand naar 43 euro per maand voor globaal hetzelfde bij Ziggo, waarbij we dan nog 12 maanden Disney+ erbij krijgen (die stond al op de verlanglijst), dus elke maand 33,50 (44,49 met Disney+ erbij) euro minder betalen dan bij KPN!

Volgend jaar wellicht weer terug ;)

Technisch gezien is wisselen tegenwoordig makkelijk.
Alles zit in de meterkast en of er nu een KPN glasvezelkastje of een Ziggo modem aan de Fritzbox router hangt maakt ook niet veel verschil.

[ Voor 20% gewijzigd door Leader98 op 24-11-2023 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
paul-s83 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 13:42:
[...]

Waarom zou dit niet werken, KPN weet toch niet wie bij wie hoort...

edit, direct overstappen werkt denk ik idd niet, maar huidige abbo opzeggen en op andere naam de nieuwe afsluiten zou gewoon lukken lijkt mij.
Check, als je annuleert/stopzet en dan een nieuw account aanzet zou het moeten werken volgens mij (als er 1 dag tussen zit in ieder geval). Meen dat ergens gelezen te hebben hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmokkie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-05 10:31
Vorige week ook gebeld, er was alleen een hele schrale korting mogelijk. Vorig jaar gebruik gemaakt van de black friday aanbieding van € 35,00 per maand. Nu lees ik dat mensen die vorig gebruik hebben gemaakt van de black friday aanbieding nu een aanbieding hebben gehad om te verlengen voor € 45,00 per maand. Ik heb die niet gekregen. Zou voor mij wel interessant zijn, ik zit inmiddels aan de € 81,00 per maand voor 1GB internet met 2x opnemen en ESPN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

BertP schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 15:12:
[...]

Check, als je annuleert/stopzet en dan een nieuw account aanzet zou het moeten werken volgens mij (als er 1 dag tussen zit in ieder geval). Meen dat ergens gelezen te hebben hier.
Was hier niet nodig. Gewoon opgezegd en nieuw abo aangevraagd op dezelfde dag. 's Nachts is de verbinding er 5 minuten uit geweest ivm resync van het modem. Niet eens het nieuwe modem hoeven te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Leader98 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 14:58:
Ook hier exit KPN (na een hoop jaren trouwe klant te zijn geweest).
Naar aanleiding van de info hier geen poging meer ondernomen om als bestaande klant korting te krijgen.

We gaan van 76,50 euro per maand naar 43 euro per maand voor globaal hetzelfde, waarbij we dan nog 12 maanden Disney+ erbij krijgen (die stond al op de verlanglijst), dus elke maand 33,50 (44,49 met Disney+ erbij) euro minder betalen dan bij KPN!

Volgend jaar wellicht weer terug ;)

Technisch gezien is wisselen tegenwoordig makkelijk.
Alles zit in de meterkast en of er nu een KPN glasvezelkastje of een Ziggo modem aan de Fritzbox router hangt maakt ook niet veel verschil.
Waar ben je heen gegaan dan?
EDIT: Met wat begrijpend lezen kan ik er uit opmaken dat het waarschijnlijk over Ziggo gaat :D

[ Voor 5% gewijzigd door Hann1BaL op 24-11-2023 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
Excuus, we zijn naar Ziggo gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:03
Waarom belt precies iedereen vandaag naar KPN? de keren ervoor was er geen wachttijd. Hele week is er dezelfde deal..
Moet even simpel wat regelen telefonisch over een contract, maar als ik een bel afspraak wil maken voor een later moment kan dit pas 28 november :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
Er was hoop dat ze vandaag alsnog een betere deal zouden leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-05 08:14
dutchnltweaker schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 15:17:
Waarom belt precies iedereen vandaag naar KPN? de keren ervoor was er geen wachttijd. Hele week is er dezelfde deal..
Moet even simpel wat regelen telefonisch over een contract, maar als ik een bel afspraak wil maken voor een later moment kan dit pas 28 november :+ .
Ga chatten, daar krijg je niemand te pakken, plan een belafspraak of laat je binnen een kwartier terug bellen. Werkt bij mij altijd zeer goed. Vanmorgen belden ze binnen 3 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodez
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-05 18:34
Nou, na 50 minuten er wel doorheen gekomen. Verwezen naar de brief die andere klanten hebben gehad van 45 euro per maand. De medewerkster moest dat nazoeken. Na 10 minuten kwam ze terug en adviseerde mij een klacht in te dienen via de website. Ze kon daar zeker niet in de buurt komen qua andere aanbiedingen. Deed niet eens een poging om aan te geven wat wel mogelijk was. Klacht zou na 5 dagen behandeld worden, maar dan zijn black friday aanbiedingen van concurrenten alweer voorbij.

Toch net maar opgezocht (niet geschoten is altijd mis), maar je kunt online niet eens een klacht indienen. KPN verwijst op de website om dat telefonisch te doen... 8)7

Nou, wordt inderdaad na bijna 10 jaar klant te zijn toch maar overstappen verwacht ik. Slecht hoor dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-06 10:04

Sponge

Serious Game Developer

Leader98 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 15:17:
Er was hoop dat ze vandaag alsnog een betere deal zouden leveren.
Dat was ook aangegeven door een medewerker volgens iemand hier, heel wat posts terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 374460

nou, net proberen te bellen, maar werd gelijk opgehangen vanwege drukte :+

via de chat maar een terugbelverzoek ingediend. we wachten af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieBrave
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-06 11:17
vanardenne schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 14:38:
Ook vandaag gesproken met de retentie afdeling (inspreken "opzeggen" of een terugbelafspraak maken via de chat op kpn.com). En ondanks dat de korting dit jaar tegenvalt ben ik zéér netjes geholpen: ze heeft alles aangevinkt wat er mogelijk was op basis van 1 jaar verlenging:
  • 6 mnd €5 korting op Internet - oude Hussel abo zou 6 mnd €7,50 korting zijn, maar dat is minder gunstig dan naar de nieuwe tarieven overstappen
  • 6 mnd €5 korting op het nieuwe KPN TV+
  • Opnemen Pakket 12 mnd gratis (€4,99)
  • ESPN Compleet 12 mnd gratis (€12,99)
  • Ziggo Sport 3 mnd gratis (€14,99)
  • HBO Max Standaard 12 mnd gratis (€7,99)
  • En door Thuis/Mobiel Combivoordeel: gratis pluspakket (€6,99) en €5,- entertainment korting
Welke snelheid heb je? 100/100 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:38
rud schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 15:14:
[...]

Was hier niet nodig. Gewoon opgezegd en nieuw abo aangevraagd op dezelfde dag. 's Nachts is de verbinding er 5 minuten uit geweest ivm resync van het modem. Niet eens het nieuwe modem hoeven te plaatsen.
Ff voor de duidelijkheid, heb je eerst opgezegd en daarna een nieuw abbo afgesloten?
En hoe zorg je ervoor dat beiden op dezelfde dag worden afgesloten en ingaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
DieBrave schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 15:24:
[...]

Welke snelheid heb je? 100/100 ?
Ik heb 1gbit (E52,50), maar de korting zou hetzelfde zijn bij 200/200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
paul-s83 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 15:25:
[...]

Ff voor de duidelijkheid, heb je eerst opgezegd en daarna een nieuw abbo afgesloten?
Is mij vorig jaar ook gelukt, ook op naam van de partner. Opzeggen per datum, aansluiten per dezelfde datum.
Migratie gebeurde overdag en dat merkte in alleen door een firewall rule in Azure, van het ene op het andere moment kon ik een vm niet meer benaderen omdat mijn ip-adres was gewijzigd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:21
Na alle berichten gelezen te hebben ook maar een poging gewaagd. Ik betaal 60,86 voor alleen internet (glasvezel 1Gbit). Voor nieuwe klanten geldt het tarief zonder korting 52,50 en dat is wat KPN ook aan mij kon "bieden". Dan maar overstappen, het verschil met Odido is 220,- per jaar 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door nanoChip op 24-11-2023 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 07:42
Terrestrial schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 12:07:
Ik denk dat juist doordat er zoveel mensen tegelijk bellen ze nu strenger zijn. Je kunt het beter een weekje uitstellen vermoed ik zo.
Dat ga ik denk ik ook maar eens doen.
De aanbiedingen zijn niet zo heel super dat ik daar 40-50 minuten voor in de wacht ga staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• menonv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-06 09:35

menonv

Beunhazerij?

Hier ook gebeld, vrij weinig mogelijk.

Glas 1000/1000 5 Euro korting 6 Maanden, daarna 6 maanden weer volledige prijs.
KPN normale TV , dus geen TV+ , 3 maanden 5 Euro korting.
HBO Max 12 maanden gratis.
ESPN evt. voor 3 maanden gratis.

Scheelt dus.. 45 euro dit jaar. Dat was veel meer geweest met eventueel over te stappen naar Ziggo of Odi(L)do.
maarja... iets met geen zin in gezeur met modems omwisselen.

i7-14700K @ 5.6G | MSI-Z690 | 64G | GigaByte RTX4080 SUPER | Storage / 14TB SHR2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
ManiacScum schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 15:26:
[...]

Is mij vorig jaar ook gelukt, ook op naam van de partner. Opzeggen per datum, aansluiten per dezelfde datum.
Migratie gebeurde overdag en dat merkte in alleen door een firewall rule in Azure, van het ene op het andere moment kon ik een vm niet meer benaderen omdat mijn ip-adres was gewijzigd :D
Laatste vraag ivm off-topic. Hoefde je je oude modem dan niet retour te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

paul-s83 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 15:25:
[...]

Bij datum van ingaan nieuwe abo datum van opzeggen vorige abo invullen. Was geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR2USA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-05 23:34
Ik heb momenteel 1gbit en betaal 60,86 per maand. Abonnement loopt 5 december af. Gebeld voor verlenging. Aanbod:
1 jaar: 6 x 47,50, 6 x 52,50
2 jaar: 12 x 42,50, 12 x 52,50

Gekozen voor 2 jaar. Levert mij ruim € 300 korting op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

paul-s83 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 15:34:
[...]

Ja, dat moet. Maar niet gedaan. Gewoon nieuwe modem in ongeopende doos weer retour gestuurd in de 'retour doos'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
paul-s83 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 15:34:
[...]

Jawel maar ik gebruik de apparatuur van KPN sowieso niet, die staan ongebruikt in de kast.
rud schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 15:38:
[...]

Ja, dat moet. Maar niet gedaan. Gewoon nieuwe modem in ongeopende doos weer retour gestuurd in de 'retour doos'.
Of helemaal niet gebruiken

[ Voor 30% gewijzigd door ManiacScum op 24-11-2023 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

RR2USA schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 15:36:
Ik heb momenteel 1gbit en betaal 60,86 per maand. Abonnement loopt 5 december af. Gebeld voor verlenging. Aanbod:
1 jaar: 6 x 47,50, 6 x 52,50
2 jaar: 12 x 42,50, 12 x 52,50

Gekozen voor 2 jaar. Levert mij ruim € 300 korting op.
Die 1 jaar prijs is hetzelfde als een nieuw abonnement als ik zo zie?

6 x 47.50 + 6 x 52.50 = 600

Voor nieuwe leden, aanbieding op dit moment:

6 x 35 + 6 x 65 = 600

Dus dat is gewoon een goed aanbod? Of vergis ik mij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:58

Licko

ZVDK

Sponge schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 15:43:
[...]

Die 1 jaar prijs is hetzelfde als een nieuw abonnement als ik zo zie?

6 x 47.50 + 6 x 52.50 = 600

Voor nieuwe leden, aanbieding op dit moment:

6 x 35 + 6 x 65 = 600

Dus dat is gewoon een goed aanbod? Of vergis ik mij?
Allebei even slecht idd

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Heb ook maar even de 'stoute schoenen' aangetrokken, en even gebeld via terugbel afspraak (was minder dan 20min wachten)

Samengevat:
  • Persoonlijke kortingen gaan per adres. Hier niet interessant (2 jarig, 10 euro korting per maand: ik wil niet een 2 jarige abonnement, dus dat was al een no-go voor mij)
  • Naar een nieuwe abonnement omgezet worden (zit nog op een 'oude hussel 1 gbit?') daar is de prijs iets lager van, maar ook niet relevant qua verschil
  • Aangegeven van opzeggen en opnieuw aanvragen: Dat kan, maar als men ziet dat er binnen 6 maanden signaal is geweest etc, dan wordt de korting geannuleerd.
Ik gaf aan: Maar wat als er een nieuw iemand komt wonen dan? Ja, als je alles overzet, dus helemaal nieuwe account aanmaakt, dan zou het kunnen. Zit je wel een paar dagen zonder internet (betwijfel ik?) en je moet er maar zin in hebben.(Bij mij is het ook beetje principe dat ik zo zonde vind dat er weer van alles moet gebeuren, versturen, busjes rondrijden, etc. voor gewoon een simpele administratieve aanpassing.)

Tsja, verschil is wel 258 euro. Ik denk er nog even een uurtje over na. In het ergste geval is er altijd nog de mobiele hotspot :).

Verder nog aangegeven dat al die verschillende aanbiedingen mensen juist hoop geven en daardoor gaan bellen.

Moet zeggen dat de persoon aan de telefoon nog heel geduldig was met mij. Ik ben altijd erg vriendelijk, maar kan mij voorstellen dat hij minder leuke mensen aan de lijn heeft gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

Sponge schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 16:18:

Ik gaf aan: Maar wat als er een nieuw iemand komt wonen dan? Ja, als je alles overzet, dus helemaal nieuwe account aanmaakt, dan zou het kunnen. Zit je wel een paar dagen zonder internet (betwijfel ik?) en je moet er maar zin in hebben.(Bij mij is het ook beetje principe dat ik zo zonde vind dat er weer van alles moet gebeuren, versturen, busjes rondrijden, etc. voor gewoon een simpele administratieve aanpassing.)
Bij ons lag de verbinding 's nachts er 5 minuten uit. We kregen een nieuw ip adres en een nieuw KPN emailadres wat we toch niet gebruiken. Verder veranderde er niets.

We kregen inderdaad een nieuw modem toegestuurd. Nieuwe modem in de retour doos gedaan en geretourneerd. Oude modem is dus gewoon blijven staan.

[ Voor 3% gewijzigd door rud op 24-11-2023 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
Ook hier een terugbelverzoek ingediend. Binnen 45 minuten iemand aan de lijn.

Ik heb echt nog een heel oud abonnement lopen (einde contract paar jaar geleden)

77,50 per maand.
- 2 tv ontvangers + opname pakket.
- 200/200 mbit

Aanbod KPN medewerker voor dezelfde specificaties:
- 6 maanden 55
- 6 maanden 60
- 12 maanden 67,50

Heb de beste mevrouw vriendelijk bedankt en gevraagd om direct op te zeggen.

Ook een verhaal omtrent overstap service bla bla moeten aanhoren, maar daar kan ik geen gebruik van maken want ik wil niet overstappen. Heb aangedrongen om dit dan ook maar gewoon direct te regelen. Zodoende een einde datum van contract te pakken gekregen, en kan dus het abonnement van de "nieuwe" bewoner op deze datum in laten gaan.

Nu nog ff bedenken of ik voor 12 maanden met 6 maanden korting, of 24 maanden met 12 maanden korting ga.

Op zich is de optie van 1Gbit icm Netflix wel interessant (41,99 ipv 35 per maand) scheelt toch ook weer een paar euro per maand op mijn al lopende Netflix account :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

paul-s83 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 16:55:

Nu nog ff bedenken of ik voor 12 maanden met 6 maanden korting, of 24 maanden met 12 maanden korting ga.
Het nadeel van 2 jaar abo's is dat KPN dan dus 3x (?) inflatiecorrectie toepast. Als je een 1-jarig abo neemt slechts 1 keer. En daarna kan je weer een nieuw abo afsluiten.

Die inflatiecorrecties vind ik zo gemeen. Alsof ik ook ieder half jaar een automatische inflatiecorrectie op mijn salaris krijg????

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

rud schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 17:16:
[...]

Die inflatiecorrecties vind ik zo gemeen. Alsof ik ook ieder half jaar een automatische inflatiecorrectie op mijn salaris krijg????
Weet je wat gemeen is, dat er inflatie is... :+

Maar terug naar het onderwerp; alle providers doen dit toch? Die periodieke prijsverhogingen? Soms gepaard met een snelheidsverhoging.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

ehtweak schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 17:28:
[...]

Maar terug naar het onderwerp; alle providers doen dit toch? Die periodieke prijsverhogingen? Soms gepaard met een snelheidsverhoging.
Door een nieuw abo aan te gaan reset je je maandelijkse bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:15
menonv schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 15:31:
Hier ook gebeld, vrij weinig mogelijk.

Glas 1000/1000 5 Euro korting 6 Maanden, daarna 6 maanden weer volledige prijs.
KPN normale TV , dus geen TV+ ,

maarja... iets met geen zin in gezeur met modems omwisselen.
Hier hetzelfde. Kon goedkoper door naar TV+ over te gaan. Dan werd het 65 voor het hele jaar. Maar TV+ is echt een no-go. Dan maar iets meer kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:44

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Hoezo is TV+ een no go?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UwRqEx5h5n4YCBEB7ws9wjf7C38=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dwXj3YP0ROAGzSBOnEV967Fv.jpg?f=fotoalbum_large

Ook net verlengd en voor mij met prima korting. ESPN stop ik ook weer na 12 maanden.

Ben nog altijd een tevreden klant en ik heb geen zin om over te stappen. Heb ook nog een mobiele abbo bij KPN lopen

[ Voor 11% gewijzigd door Motabeatz op 24-11-2023 18:15 ]

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:10
Gebeld met KPN en getracht om het abonnement om te zetten naar mijn vriendin (andere naam en bankrekening maar zelfde adres natuurlijk).

Kreeg te horen dat ik dan twee weken zonder internet zou komen te zitten omdat de “lijnen dan vrij gemaakt moeten worden”. Iemand eerder dat verhaal gehoord?

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

Warbringer schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 18:19:

Kreeg te horen dat ik dan twee weken zonder internet zou komen te zitten omdat de “lijnen dan vrij gemaakt moeten worden”. Iemand eerder dat verhaal gehoord?
Zie hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsdopey82
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-05 20:53
Gebeld met KPN en getracht om het abonnement om te zetten naar mijn vriendin (andere naam en bankrekening maar zelfde adres natuurlijk).

Hangt er vanaf of er een vrij aderpaar is op je adres. Zo niet, dan heb je een dienstonderbreking van x tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchnui
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-02 16:42
2 jarig abonnement enkel internet.

12x45,00 + 12x52,50 bij 1gb
12x42,50 + 12x50,00 bij 200/200
12x35,00 +12x42,50 bij 100/100

Dit is wat ik als opties kreeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

na een terugbel verzoek en 50 minuten in de wacht konden ze me dit aanbieden,

6 maanden 7,50 korting op internet
6 maanden 5 euro korting op tv
6 maanden gratis espn compleet

en voor mobiel 1 jaar verlengen

12+12gb internet+ 150 belminuten voor 16 euro per maand

niet zo mooie deal als vorig jaar qua internet+tv, maar toch maar weer mooi bespaard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83

Dit klinkt mij erg onwaarschijnlijk. Dit is toch hetzelfde scenario als dat jij gaat verhuizen en de nieuwe bewoner wilt toevallig ook KPN thuis hebben. Dan kan het toch ook op dezelfde dag worden omgezet.

Sowieso lijkt het mij niet handig om slapende honden wakker te maken aan de telefoon.

Daarnaast vind ik het ook echt vreemd dat de kortingen zo uiteenlopen. De een krijgt een mooie korting incl. gratis ESPN&HBO Max, andere tweeakters worden met een paar euro per maand met een kluitje het riet in gestuurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fooos
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 11-04 16:22
*knip* Crossposten is niet de bedoeling.

[ Voor 90% gewijzigd door Yorinn op 24-11-2023 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:46
paul-s83 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 18:36:
[...]

Daarnaast vind ik het ook echt vreemd dat de kortingen zo uiteenlopen. De een krijgt een mooie korting incl. gratis ESPN&HBO Max, andere tweeakters worden met een paar euro per maand met een kluitje het riet in gestuurd.
Dit vind ik ook vreemd, ik zou graag kpn willen. Vandaag weer gebeld en naar dit forum verwezen. Ik krijg niks extra’s los, met de vraag waarom andere wel meer krijgen wordt als onzin bestempeld.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:54
Motabeatz schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 18:10:
[Afbeelding]

Ook net verlengd en voor mij met prima korting. ESPN stop ik ook weer na 12 maanden.

Ben nog altijd een tevreden klant en ik heb geen zin om over te stappen. Heb ook nog een mobiele abbo bij KPN lopen
hier hetzelfde maar dan ook HBOmax gratis voor 12 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Laatst online: 22:56

Dennis1812

Amateur prutser

Nou ik word binnen 15minuten gebeld aldus de chat van KPN.
Kan thuis en mobiel verlengen. Ben benieuwd waar ze mee komen.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derky
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-03 19:30
Anoniem: 374460 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 18:28:
na een terugbel verzoek en 50 minuten in de wacht konden ze me dit aanbieden,

6 maanden 7,50 korting op internet
6 maanden 5 euro korting op tv
6 maanden gratis espn compleet
Bedankt voor het delen! Staat er bij jou op het overzicht wat je per mail ontvangt wel 7,50 korting bij internet? Ik heb net ook gebeld en de medewerker gaf aan hetzelfde te kunnen bieden maar in mijn overzicht staat nu 5 euro korting op internet. (op verzoek van mij HBO ipv ESPN)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cbXP1VQpdPMXLNzFYsqg17KsTeE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NSkGfgVyTrFewBSTAt5Uvygd.png?f=fotoalbum_large
De medewerker gaf aan voor mijn abonnement (1 Gbit, TV met 2 ontvangers, vast bellen) de onderstaande prijzen maar dat wijkt dus af van het overzicht hierboven;
57,- eerste 6 mnd
67,- daarna 6 mnd
74,99 na 1 jaar

Ik krijg nu ook KPN TV+ met nieuwe ontvangers, want heb nu interactieve TV. Ik twijfel nu echter of ik daar op zit te wachten want de huidige ontvangers zijn net een paar maanden geleden al omgewisseld en dit werkt prima.

Daarnaast heb ik ook voor mobiel simonly verlengd, dat is wél een zeer goede deal. >:)
1 jaar 24 GB Simonly onbeperkt bellen voor 12 euro per maand.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZYwUCpwBlHn8mNV2eGMyJc1PR5w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/P7WX7lxec1NEBnrc2LJ1jVZx.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:03
ManiacScum schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 15:18:
[...]

Ga chatten, daar krijg je niemand te pakken, plan een belafspraak of laat je binnen een kwartier terug bellen. Werkt bij mij altijd zeer goed. Vanmorgen belden ze binnen 3 minuten.
Eerst volgende datum voor een bel afspraak was 28 november :o . Maar ik heb ze te pakken gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Derky schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 19:54:
[...]

Bedankt voor het delen! Staat er bij jou op het overzicht wat je per mail ontvangt wel 7,50 korting bij internet? Ik heb net ook gebeld en de medewerker gaf aan hetzelfde te kunnen bieden maar in mijn overzicht staat nu 5 euro korting op internet. (op verzoek van mij HBO ipv ESPN)

[Afbeelding]
De medewerker gaf aan voor mijn abonnement (1 Gbit, TV met 2 ontvangers, vast bellen) de onderstaande prijzen maar dat wijkt dus af van het overzicht hierboven;
57,- eerste 6 mnd
67,- daarna 6 mnd
74,99 na 1 jaar

Ik krijg nu ook KPN TV+ met nieuwe ontvangers, want heb nu interactieve TV. Ik twijfel nu echter of ik daar op zit te wachten want de huidige ontvangers zijn net een paar maanden geleden al omgewisseld en dit werkt prima.

Daarnaast heb ik ook voor mobiel simonly verlengd, dat is wél een zeer goede deal. >:)
1 jaar 24 GB Simonly onbeperkt bellen voor 12 euro per maand.
[Afbeelding]
yep, staat erbij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waterhoofd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-06 11:31
Zojuist ook maar even een poging gedaan via terugbelverzoek via chat. Zeer vriendelijk te woord gestaan. Was van plan om abbo op te zeggen via retentie en opnieuw afsluiten via partner maar aanbod vond ik aantrekkelijk genoeg. Gbit + Netflix ultra 12 maanden voor 50.99 daarna 58,49. Kom vanaf een oud abonnement en betaal nu 82 euro per maand dus dikke prima.

Voor de geïnteresseerden. Ook direct naar mobiele verlenging gevraagd. Ook daar zijn kortingen mogelijk (3,50 p/m zo lang abbo loopt) van 25 euro onbeperkt naar 21,50 onbeperkt bellen & data. Dat met een nieuwe 15 pro max. :) 12 Pro Max is wel aan vervanging toe.

Zeker tevreden. Geen nieuwe klant korting maar alles samen toch een prima bedrag voor 15 minuten tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
Zit er toch over te denken om van KPN over te stappen naar Odido.

Hebben nu internet (100/100) en tv en daar betalen we 58 euro per maand voor. Odido heeft een aanbod van 6 maanden 25 euro en daarna 57,50 per maand. Belangrijkste voorwaarde is dat we de app van KPN (of odido) op de LG oled kunnen gebruiken omdat we geen zin in gehannes hebben met kastjes of een aparte afstandsbediening.

Mis ik iets of is het gewoon een kweste van odido aanvragen, modem ontvangen en wisselen met KPN moden en oude modem retourneren naar KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derky
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-03 19:30
Thx voor het snel checken! d:)b
Ik ga morgen nog maar een keer bellen dan, want ik ben bang dat het niet goed gaat als het bij mij verkeerd in de overzichtsmail staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Helaas konden ze niks momenteel.

Afdeling die dit moet regelen was al lekker naar huis.
Wel een aantekening dat ik gebeld heb op vrijdag en dus ook maandag nog recht op korting heb.

Advies gehad maandag dus terug te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmokkie
  • Laatst online: 22-05 10:31
Krijgen jullie nu nog medewerkers te spreken wanneer je de chat start? Ik kan pas maandag na 16 uur worden terug gebeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Zmokkie schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 20:17:
Krijgen jullie nu nog medewerkers te spreken wanneer je de chat start? Ik kan pas maandag na 16 uur worden terug gebeld...
Ik was vlak voor 20.00. medewerkers van sales gingen 20.00 blijkbaar naar huis en reguliere klantenservice kon niks betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:14
Dennis1812 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 20:18:
[...]

Ik was vlak voor 20.00. medewerkers van sales gingen 20.00 blijkbaar naar huis en reguliere klantenservice kon niks betekenen.
paar weken wachten en de 12 maanden 35 euro komt vanzelf wel weer voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
De aanbiedingen lopen toch nog wel door of is KPN nu ineens klaar? Ik wilde morgen even opnieuw doen maar bedenk me nu dat er dan misschien niemand is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

joey82 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 20:20:
[...]

paar weken wachten en de 12 maanden 35 euro komt vanzelf wel weer voorbij
Maandag krijg ik de korting nog aldus de beste meneer die er een aantekening van heeft gemaakt. Dus dat scheelt weer een paar maanden.

Ik ga de screenshot van een paar posts terug nemen als leidraad. Die HBO mogen ze houden. Maar die prijzen wil ik ook voor mijn abonnement en de sim only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanniep9
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:45
Pffff... wat een chaos deze verlenging.

In besteloverzicht en het contractoverzicht staan verschillende kortingen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nF0ao4-OUZe4IqnY3isxx0r1T9s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Pc4ZHBy7ptRCLCzGqKZfTJ3f.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aOI6Qp70wg1UpraC2o0L0A0zCAQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KYegehTmkODJyjcwoP0lMxDA.png?f=fotoalbum_large

Minimum contractsduur is ook verschillend. Zou 12 maanden moeten zijn.

Medewerker gaf aan dat ik beide combivoordelen krijg dus totaalprijs 55 euro voor de eerste zes maanden ( en daarna 65). Zo stond het ook in het systeem volgens hem. Op de overzichten stonden niet beide kortingen omdat het afhankelijk was van mobiele abonnement. Heel vaag verhaal. Hierboven zie ik ook wel gewoon beide kortingen op het overzicht en vorig jaar stonden ze er bij mij ook gewoon allebei op een overzicht vermeld. Een bevestiging per mail dat ik recht had op beide combivoordelen was uiteraard niet mogelijk.

Ook geprobeerd van TV+ af te komen maar dan zou er helemaal geen korting mogelijk zijn volgens hem en zou mijn huidige contract gewoon doorlopen. Ook daar lees ik hier andere verhalen.

Binnenkort nog maar een keer bellen en anders de boel binnen 14 dagen annuleren en naar een andere aanbieder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Nogmaals, wat is er mis met TV+?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Niet online

rud

Waterhoofd schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 20:04:

Voor de geïnteresseerden. Ook direct naar mobiele verlenging gevraagd. Ook daar zijn kortingen mogelijk (3,50 p/m zo lang abbo loopt) van 25 euro onbeperkt naar 21,50 onbeperkt bellen & data. Dat met een nieuwe 15 pro max. :) 12 Pro Max is wel aan vervanging toe.
Ik neem aan dat je die 15 Pro Max er niet gratis bij kreeg? Hoeveel moest je daarvoor betalen of ging dat niet via deze deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Nu ben ik ook wel nieuwsgierig aan het worden, ik ben er zelfs door aan het zoeken gegaan wat de verschillen zijn. Tot nu toe lijkt het mij meer dat je een meer entertainment achtige UI hebt op die TV Box ipv meer een "TV gevoel"? Zenders e.d. blijft gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:35
Vandaag een aantal maal contact gehad, korting bleef gelijk, eerste jaar 7,50 korting, tweede jaar geen korting. Toen navraag gedaan of ik op hetzelfde adres een eigen contract kon afsluiten, dat bleek niet mogelijk, moet het eerst worden opgezegd en pas na opzegdatum kan je nieuw aanvragen.

Enige mogelijkheid was het overzetten van het huidige contract op mijn naam en dan verlengen tegen het aanbod.

Het was geen probleem om een contract aan te vragen op het andere adres, glasvezel aansluiting is beschikbaar en dat kon dus. Aangezien dat ook ons 'echte' adres is, besloten het daarop aan te vragen en huidige contract op te zeggen. Toen ik daar een medewerker sprak was er meer mogelijk qua korting, exacte bedragen niet beschikbaar, maar hij begreep deze opzet ook wel.

Enige wat nu een beetje dubbel loopt is contract aangaan nieuwe adres en opzeg oude (weekje speling om aansluit perikelen tegen te gaan). Tevens moet ik mobiele nummers wijzigen van adres voor combi voordeel. Het lijkt mij de moeite waard...

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabe83
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:36
Morgen toch weer een nieuwe (cyberweekend) korting of wordt die teller gewoon gereset met als excuus 'wegens succes verlengd' ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joey82
rabe83 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 21:58:
Morgen toch weer een nieuwe (cyberweekend) korting of wordt die teller gewoon gereset met als excuus 'wegen succes verlengd' ?
ik gok het laatste....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:15
Sponge schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 21:18:
[...]

Nu ben ik ook wel nieuwsgierig aan het worden, ik ben er zelfs door aan het zoeken gegaan wat de verschillen zijn. Tot nu toe lijkt het mij meer dat je een meer entertainment achtige UI hebt op die TV Box ipv meer een "TV gevoel"? Zenders e.d. blijft gelijk.
Check even het kpn forum.
Zenders blijven idd gelijk maar er zitten nog wel wat kinderziektes in. Een KPN medewerker gaf dat ook toe toen ik ernaar vroeg vanmiddag.
Maar voor de een werkt het en voor de ander niet. De mensen die tevreden zijn hoor je daar niet natuurlijk. 😉

Ikzelf heb het voordat ik ging verlengen kunnen testen bij familie en vond het erg onhandig en onoverzichtelijk allemaal. Vonden zij ook maar konden helaas niet meer terug. Ik heb daarom maar mijn "oude" tv ontvangers gehouden. Wel iets duurder uit maargoed...

Zo'n nieuw kastje kan trouwens wel handig zijn als je geen smart tv hebt of als je smart tv al wat ouder is en de apps niet meer bijgewerkt of ondersteund worden. De apps blijven wel up to date met TV+.

[ Voor 9% gewijzigd door frank.. op 24-11-2023 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Is niks mis mee, heb het nu een maandje of 2 en ik vind het fijn werken 👌🏻

motabeatz.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-04 11:23
rabe83 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 21:58:
Morgen toch weer een nieuwe (cyberweekend) korting of wordt die teller gewoon gereset met als excuus 'wegens succes verlengd' ?
Gelukkig stelt KPN ons hierin nooit teleur ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/23zIh5hku_tDOu-BFFUm1euo1Cc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2aa4u2SToz3VRo6DEPdw1p4K.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Iemand enig idee of de opzeggen afdeling vandaag bereikbaar is? Ze bellen tot nu toe niet terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorteGebruiker
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
Weet iemand of KPN ook aan acties op Cyber Monday doet of zijn dat de huidige acties die wegens succes verlengd zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

datadevil schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 13:26:
Iemand enig idee of de opzeggen afdeling vandaag bereikbaar is? Ze bellen tot nu toe niet terug
Vanmorgen werd ik nog netjes teruggebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Cyberpope schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:31:
[...]

Vanmorgen werd ik nog netjes teruggebeld.
Nog maar eens aangevraagd nu, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:07
KPN Winkel:
We kunnen de tarieven bieden die een nieuw klant na de actieperiode heeft
In geval van 200MBit glasvezel is dat 50 euro/maand, 1 jaar contract

Qua mobiel (sim only) had KPN weinig bijzonders, dus dat aanbod heb ik als verlening geaccepteerd.
Dat is, tot de volgende indexatie, een mooie "cancel de inflatie" actie 8-)

concreet:
onbeperkt bellen + sms
24 GB Data (inc 5G)
2 jaar
husselkorting
18,50

--------
Voor beter aanbiedingen was het dus bellen, maar de winkel kon live de wachtrij zien. Om een uurtje of 11 vanmorgen was dat al zo'n 40 min en 82 bellers in de wachtrij. De medewerker kon mij vertellen dat er ongeveer 800 call center medewerkers bezig waren om de boel te verwerken

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• datadevil
datadevil schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 16:24:
[...]

Nog maar eens aangevraagd nu, bedankt
Nu een jaar 1gb en tv omgezet naar tv-plus. 10 korting voor 6 maanden (korting tv+ en actiekorting, beiden 5) en ESPN het hele jaar gratis (had ik wel al maar nu dus gratis)
Ook de kids abonnementen omgezet naar 3gb en 150 minuten/sms wat normaal 19 is en nu met 7,50 korting 11,50. Meer data dus voor zelfde prijs als voorheen. Helaas bij twee van de drie is de korting niet goed berekend en staat er nu 14 dus dat wordt nog opvolgen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
wel allemaal heel karig voor nieuwe klanten maar aan de andere kant, beter iets dan niets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

joey82 schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 18:34:
wel allemaal heel karig voor nieuwe klanten maar aan de andere kant, beter iets dan niets....
Voor bestaande klanten is het nog veel erger.

Maarja, ze hebben helemaal geen nieuwe klanten nodig. Die komen ook zonder korting wel. Dat is het probleem denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:25
Hoe kan je een bel me terug verzoek indienen? Ik kan dat neit vinden en na een half uur werd er opgehangen bij mij

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Dennis1812 schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 19:12:
[...]

Voor bestaande klanten is het nog veel erger.

Maarja, ze hebben helemaal geen nieuwe klanten nodig. Die komen ook zonder korting wel. Dat is het probleem denk ik.
het is ook een beetje denk ik dat het niet altijd feest hoeft te zijn met 12 maanden voor 35 euro,

daarnaast hebben best veel mensen de keuze om over te stappen naar waar ze meer korting kunnen krijgen zoals bij ziggo ( nieuwe klanten )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:10
joey82 schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 19:17:
[...]

het is ook een beetje denk ik dat het niet altijd feest hoeft te zijn met 12 maanden voor 35 euro,

daarnaast hebben best veel mensen de keuze om over te stappen naar waar ze meer korting kunnen krijgen zoals bij ziggo ( nieuwe klanten )
Ziggo biedt nu 1Gbit internet plus tv aan voor nog geen €28 per maand. Dat is gewoon heel erg scherp geprijsd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
28 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Musta schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 19:16:
Hoe kan je een bel me terug verzoek indienen? Ik kan dat neit vinden en na een half uur werd er opgehangen bij mij
https://www.kpn.com/service/service-ugs.htm en dan bv Abonnement & gegevens wijzigen, opzeggen en dan naar onder scrollen voor chat. Daar iets typen als 'verlengen' of 'opzeggen' en dan komt het goed..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 21:31

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Waarschijnlijk met cashbacks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

joey82 schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 19:17:
[...]

Waarom niet? Als ze met die prijs goede winsten kunnen maken is het toch prima? Waarom moet het altijd meer zijn voor de provider?
Ziggo kan het bieden voor minder. Dan zal kpn vast geen verlies maken met wat korting.

Het is jammer dat de daadwerkelijke kosten niet inzichtelijk zijn en er geen enkele provider lijkt te zijn met normale eerlijke prijzen.

Ik betaal per maand dik 80 euro. Wat blijkbaar voor 35 ook prima uit kan. En dan vinden mensen het raar dat ik om korting zou vragen?

[ Voor 18% gewijzigd door Dennis1812 op 25-11-2023 19:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Dennis1812 schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 19:29:
[...]

Ziggo kan het bieden voor minder.
Da's natuurlijk niet 1-op-1 waar. Want het internetproduct van Ziggo is echt wel anders dan dat van de glasvezelaanbieders.
Om maar eens te noemen een symmetrische versus asymmetrische verbinding. Lagere latency en pingtijden bij een FttH connectie. Kortere AMS-IX routering.
En imho is de glasvezelinfrastructuur energiezuiniger dan die van de kabelaar.
Maar als die dienst dan voor jou voldoet kun je toch overstappen?
Het is jammer dat de daadwerkelijke kosten niet inzichtelijk zijn
Volgens mij zijn regelmatig de KPN wholesale tarieven hier op tweakers ter sprake gekomen. En dan kun je grofweg uitrekenen van de marge is voor de individuele ISP's.
en er geen enkele provider lijkt te zijn met normale eerlijke prijzen.
In het verleden hebben meerdere kleine ISP's het geprobeerd, maar blijkbaar zijn lagere prijzen (of 'eerlijk' zoals je wilt) toch niet profitabel genoeg om continuïteit te waarborgen.
En dan vinden mensen het raar dat ik om korting zou vragen?
Vragen staat vrij. :+ En switchen van ISP ook.
Dus wat is nou het probleem? ;)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
[...]

Waarom niet? Als ze met die prijs goede winsten kunnen maken is het toch prima? Waarom moet het altijd meer zijn voor de provider?
Ziggo kan het bieden voor minder. Dan zal kpn vast geen verlies maken met wat korting.

Het is jammer dat de daadwerkelijke kosten niet inzichtelijk zijn en er geen enkele provider lijkt te zijn met normale eerlijke prijzen.

Ik betaal per maand dik 80 euro. Wat blijkbaar voor 35 ook prima uit kan. En dan vinden mensen het raar dat ik om korting zou vragen?
80 euro? wauw dat is wel veel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dsdopey82
[...]

Die 35 euro is alleen internet. Jij betaalt echt geen 80 euro voor alleen je internet. Daar zitten nog aanvullende diensten bij.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dsdopey82
Ik heb het beetje zitten volgen allemaal deze Black Friday en het is dit jaar teleurstellend. De aanbiedingen zijn gewoon de reguliere aanbiedingen die je bijna het hele jaar kan krijgen. Hoe ik dat weet? Omdat ik er werk en weet wat er mogelijk is. Momenteel ben ik met verlof en heb ik het dus via een andere weg moeten volgen. Ik ben natuurlijk zelf ook klant bij KPN en bel elk jaar met BF net als jullie.

Mijn tip? Stop hiermee. Het is echt je verspilde tijd en energie. Ik ga zelf echt geen uur of wat dan ook in de wacht zitten en dan is nog moeten leuren voor kortingen die ze niet kunnen aanbieden. Als je dan toch echt wil verlengen of wat dan ook, zou ik het lekker regelen na deze drukke periode. Doe er je voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

dsdopey82 schreef op zondag 26 november 2023 @ 11:36:
Ik heb het beetje zitten volgen allemaal deze Black Friday en het is dit jaar teleurstellend. De aanbiedingen zijn gewoon de reguliere aanbiedingen die je bijna het hele jaar kan krijgen. Hoe ik dat weet? Omdat ik er werk en weet wat er mogelijk is. Momenteel ben ik met verlof en heb ik het dus via een andere weg moeten volgen. Ik ben natuurlijk zelf ook klant bij KPN en bel elk jaar met BF net als jullie.

Mijn tip? Stop hiermee. Het is echt je verspilde tijd en energie. Ik ga zelf echt geen uur of wat dan ook in de wacht zitten en dan is nog moeten leuren voor kortingen die ze niet kunnen aanbieden. Als je dan toch echt wil verlengen of wat dan ook, zou ik het lekker regelen na deze drukke periode. Doe er je voordeel mee.
Snap ik. Maar ik heb 3x contact gehad met KPN afgelopen week. Investering van mijn kant was elke keer 3 minuten chat en vragen om teruggebeld te worden. Verder niet veel in de wacht gestaan behalve het "ik zoek het even uit' momentje waarmee ze (net doen alsof) met de rest overleggen. Dus zo veel moeite is het niet.
Overigens daarna wel overgestapt naar andere aanbieder. Mijn vriendin die vorig jaar al een beter aanbieding kreeg als nieuwe klant, krijgt nu automatisch nog een keer een betere aanbieding (45 euro) dan ik die al 10 jaar klant is. Dan stemmen met de voeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Cyberpope schreef op zondag 26 november 2023 @ 12:14:
[...]

Snap ik. Maar ik heb 3x contact gehad met KPN afgelopen week. Investering van mijn kant was elke keer 3 minuten chat en vragen om teruggebeld te worden. Verder niet veel in de wacht gestaan behalve het "ik zoek het even uit' momentje waarmee ze (net doen alsof) met de rest overleggen. Dus zo veel moeite is het niet.
Overigens daarna wel overgestapt naar andere aanbieder. Mijn vriendin die vorig jaar al een beter aanbieding kreeg als nieuwe klant, krijgt nu automatisch nog een keer een betere aanbieding (45 euro) dan ik die al 10 jaar klant is. Dan stemmen met de voeten.
Het “ik overleg” moment duurde bij mij meer dan vijf minuten en ik vermoed dat hij naar de wc moest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 21:31

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
dsdopey82 schreef op zondag 26 november 2023 @ 11:36:
Hoe ik dat weet? Omdat ik er werk en weet wat er mogelijk is. Momenteel ben ik met verlof en heb ik het dus via een andere weg moeten volgen. Ik ben natuurlijk zelf ook klant bij KPN en bel elk jaar met BF net als jullie.
Als jij er werkt, waarom moet jij dan tijdens je verlof een andere weg volgen? Conform de CAO krijg je standaard 50 % korting: https://www.fnv.nl/getmed....pdf&dtime=20230808114318

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joey82
We Are Borg schreef op zondag 26 november 2023 @ 14:31:
[...]

Als jij er werkt, waarom moet jij dan tijdens je verlof een andere weg volgen? Conform de CAO krijg je standaard 50 % korting: https://www.fnv.nl/getmed....pdf&dtime=20230808114318
oeps :D :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsdopey82
We Are Borg schreef op zondag 26 november 2023 @ 14:31:
[...]

Dat klopt, maar daarnaast kan ik toch net als ieder ander mijn pakket verlengen? En daar bovenop die 50%. Dat is hartstikke lekker toch?

Terugkomend op mijn toelichting. Het enige wat je kan doen om de welkomst acties te krijgen als nieuwe klant. Dus jij als bestaande klant je pakket opzeggen en een nieuwe aanvragen op iemand anders z'n naam. Anders grote kans dat het wordt afgewezen zoals eerder door iemand benoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
is dit wat mensen?

breedbankwinkel:

1gb up en down + tv

6 maanden 32,50 + 25 euro cashback

na 6 maanden 65 euro pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:48
joey82 schreef op zondag 26 november 2023 @ 17:59:
is dit wat mensen?

breedbankwinkel:

1gb up en down + tv

6 maanden 32,50 + 25 euro cashback

na 6 maanden 65 euro pm
Nee dat is niks :)

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
oke, wat wil jij dan?

12 maanden voor 10 euro? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:48
joey82 schreef op zondag 26 november 2023 @ 22:02:
[...]

oke, wat wil jij dan?

12 maanden voor 10 euro? :D
Was sarcastisch. Als je het topic een beetje gelezen had is dit gewoon de standaard aanbieding voor nieuwe klanten. En die kan je elk moment van het jaar krijgen.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
sig69 schreef op zondag 26 november 2023 @ 22:05:
[...]

Was sarcastisch. Als je het topic een beetje gelezen had is dit gewoon de standaard aanbieding voor nieuwe klanten. En die kan je elk moment van het jaar krijgen.
geduld loont
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Namen van medewerkers zijn niet van belang in de discussie(s) en mogen dus achterwege blijven.
• Algemene discussie over KPN mobiel mag in [KPN Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2 worden gevoerd.
• Linken naar aanbiedingen zien we het liefst met een directe link zonder (mogelijke) referral. Links die via pepper.com lopen, hebben meestal ook een referral.