Ik heb nog vaste telefonie, en ik wil mijn nummer meenemen. Zou het werken wanneer ik dit nummer zou opgeven bij de IBAN switch. Heeft iemand daar ervaring mee?Jillesvdv schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:16:
[...]
Je krijgt bij het opzeggen een opzegdatum. Je kan bij het opnieuw aanvragen dan gewoon de dag daarna kiezen voor het laten ingaan van het nieuwe abonnement.
Ja, werkt gewoon.xetri schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 14:57:
[...]
Ik heb nog vaste telefonie, en ik wil mijn nummer meenemen. Zou het werken wanneer ik dit nummer zou opgeven bij de IBAN switch. Heeft iemand daar ervaring mee?
Na ruim een jaartje Odido glasvezel ga ik weer terug naar Ziggo. Bij Odido gemiddeld 42,50 per maand betaald voor een jaar gigabit en televisie, maar nu 65 euro. Internet was uitstekend, televisie is minder dan die van Ziggo, maar acceptabel.
Nu weer terug naar Ziggo; een jaar lang 39 euro, Disney+ en omdat mijn vrouw en ik allebei Vodafone hebben krijgen we daar ook nog 12,50 korting en nog een TV-pakketje erbij.
Nu weer terug naar Ziggo; een jaar lang 39 euro, Disney+ en omdat mijn vrouw en ik allebei Vodafone hebben krijgen we daar ook nog 12,50 korting en nog een TV-pakketje erbij.
Dus er is geen controle of het vaste telefoonnummer bij het huidige ziggo contract exact hetzelfde is als het vaste nummer bij het nieuwe contract (met ander IBAN)?
Ik heb het uiteindelijk maar opgelost door een gratis Revolut rekening aan te maken, daar een beetje geld opgestort en toen het abo afgesloten. Volgens de chatmedewerker kan het weer omgezet worden als het abo eenmaal geactiveerd is.Zenix schreef op maandag 20 november 2023 @ 22:12:
Die IBAN check is wel vervelend, mijn ouders zijn vorig jaar overgestapt naar Odido, maar de check zit er nog steeds in. Webcare heeft het nog niet voor elkaar gekregen om het weg te krijgen.
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Nee, abonnement kon gewoon aangevraagd worden. Je hoeft alleen een andere naam en IBAN op te geven. Wij hebben het huidige huisnummer ook gewoon overgenomen van de vorige eigenaar, dit telefoonnummer hoort bij het huis.xetri schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 16:10:
[...]
Dus er is geen controle of het vaste telefoonnummer bij het huidige ziggo contract exact hetzelfde is als het vaste nummer bij het nieuwe contract (met ander IBAN)?
ik bedoel het telefoonnummer, niet het huisnummer :-)Prosac schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 16:22:
[...]
Nee, abonnement kon gewoon aangevraagd worden. Je hoeft alleen een andere naam en IBAN op te geven. Wij hebben het huidige huisnummer ook gewoon overgenomen van de vorige eigenaar, dit telefoonnummer hoort bij het huis.
Dat zeg ik toch ook?xetri schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 16:26:
[...]
ik bedoel het telefoonnummer, niet het huisnummer :-)
Edit: misschien even ter context, we hebben een huis uit de 19e eeuw, ergens in de loop van de 20e is er een telefoon gekomen, vanaf een 3 cijferige code heeft dit huis altijd hetzelfde telefoonnummer gehad. Inmiddels zijn dit 6 cijfers. De enige reden om een telefoonabonnement te houden, is om een stukje geschiedenis van het huis te behouden. Een oude draaitelefoon hangt hier nog aan de muur, met een 4 cijferig nummer er op.
[ Voor 52% gewijzigd door Prosac op 21-11-2023 16:32 ]
Ik heb voor mijn ouders ook maar even gebeld en uiteindelijk akkoord gegaan met 45 euro korting voor 9 maanden. Wederom een jaarcontract dus volgend jaar rond deze periode maar opnieuw kijken wat mogelijk is
. Ze zijn hartstikke tevreden over Ziggo en dit scheelt wel gedoe met het terugsturen van het modem en de Next.
Ok, ik wist niet dat een telefoonnummer bij een huis kon horen. Weer iets geleerd. Dank voor de info!Prosac schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 16:30:
[...]
Dat zeg ik toch ook?
Edit: misschien even ter context, we hebben een huis uit de 19e eeuw, ergens in de loop van de 20e is er een telefoon gekomen, vanaf een 3 cijferige code heeft dit huis altijd hetzelfde telefoonnummer gehad. Inmiddels zijn dit 6 cijfers. De enige reden om een telefoonabonnement te houden, is om een stukje geschiedenis van het huis te behouden. Een oude draaitelefoon hangt hier nog aan de muur, met een 4 cijferig nummer er op.
Standaard krijg je een SmartWifi pod 6 erbij in bruikleen. Kun je die draadloos verbinden met je ziggo modem? En doet het modem ook mee in het Mesh netwerk?
Klopt het dat een extra punt 1,25 euro per maand kost? In principe wel top eigenlijk, als het allemaal goed samenwerkt.. Dan hoef ik voor dat ene jaar geen kabel te trekken ivm locatie ziggo aansluiting. De Next Mini werkt ook met wifi.
Ingangsdatum heb ik op 5 maart gezet, maar kan ik hem beter op 23 februari zetten zodat ik volgendjaar binnen 90 dagen van black friday zit? Dan kan ik mogelijk weer naar kpn als die een mooie actie hebben.. Of mag dat ook langer dan 90 dagen zijn?
Klopt het dat een extra punt 1,25 euro per maand kost? In principe wel top eigenlijk, als het allemaal goed samenwerkt.. Dan hoef ik voor dat ene jaar geen kabel te trekken ivm locatie ziggo aansluiting. De Next Mini werkt ook met wifi.
Ingangsdatum heb ik op 5 maart gezet, maar kan ik hem beter op 23 februari zetten zodat ik volgendjaar binnen 90 dagen van black friday zit? Dan kan ik mogelijk weer naar kpn als die een mooie actie hebben.. Of mag dat ook langer dan 90 dagen zijn?
Mooie aanbieding heeft Ziggo nu wel, ook mobiel met Vodafone.
Na een jaartje kpn 1gbps voor €35, nu terug naar Ziggo 1000/100 +tv en espn voor €39.
Daarnaast aan het dubben voor een iPhone 14 + 1-jarig 20GB=40GB Vodafone abo van €20,50 per maand en €552 voor toestel. Heb ik volgend jaar weer wat te kiezen voor vast internet + Sim-only
Of 2jaar 20GB voor €19,50 en €480 voor toestel, maar is denk ik minder interessant
Na een jaartje kpn 1gbps voor €35, nu terug naar Ziggo 1000/100 +tv en espn voor €39.
Daarnaast aan het dubben voor een iPhone 14 + 1-jarig 20GB=40GB Vodafone abo van €20,50 per maand en €552 voor toestel. Heb ik volgend jaar weer wat te kiezen voor vast internet + Sim-only
Of 2jaar 20GB voor €19,50 en €480 voor toestel, maar is denk ik minder interessant
[ Voor 14% gewijzigd door GAIAjohan op 21-11-2023 22:26 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Via ING heb je nu dezelfde aanbieding maar dan met €100 cashback.
Als bestaande klant gebeld door ziggo.
Beste wat ik aangeboden kreeg was 20 eu korting voor 6 maanden... (begon met 10 eu korting...)
Aangezien er glasvezel is aangelegd hier en als voorwaarde gesteld is dat men over gaat op glasvezel ander betaal je 250 eu extra het volgende gedaan:
- KPN black friday deal 6 maanden 50% korting op glasvezel
- Ziggo alleen TV afname
Jaarprijs is dan goedkoper dan 1 jaar alles bij Ziggo als bestaande klant bij Ziggo.
Volgend jaar maar kijken of ik dan helemaal over ga of weer terug ga naa Ziggo..
Beste wat ik aangeboden kreeg was 20 eu korting voor 6 maanden... (begon met 10 eu korting...)
Aangezien er glasvezel is aangelegd hier en als voorwaarde gesteld is dat men over gaat op glasvezel ander betaal je 250 eu extra het volgende gedaan:
- KPN black friday deal 6 maanden 50% korting op glasvezel
- Ziggo alleen TV afname
Jaarprijs is dan goedkoper dan 1 jaar alles bij Ziggo als bestaande klant bij Ziggo.
Volgend jaar maar kijken of ik dan helemaal over ga of weer terug ga naa Ziggo..
Vorig week gebeld en kreeg ik telefonisch 9 maanden 35 euro per week per maand korting. Na wat dubben zojuist gebeld dat ik toch wil annuleren. Het prijsverschil is simpelweg te groot. Dat kan niet wat mijn abo is gelocked aldus de meneer. Hij gaat een issue inschieten en dan duurt het 7 dagen totdat ik reactie krijg. Toevalligerwijs na de Black Friday deals.
Ondertussen wel een nieuw abo afgesloten op naam van mijn vriendin. Hopelijk krijg ik de data bij elkaar
Ondertussen wel een nieuw abo afgesloten op naam van mijn vriendin. Hopelijk krijg ik de data bij elkaar
XXXVI
35 euro per week.. tjonge, wie heb je gesproken? dan ga ik die ook bellen!ephymerous schreef op woensdag 22 november 2023 @ 13:44:
Vorig week gebeld en kreeg ik telefonisch 9 maanden 35 euro per week korting. Na wat dubben zojuist gebeld dat ik toch wil annuleren. Het prijsverschil is simpelweg te groot. Dat kan niet wat mijn abo is gelocked aldus de meneer. Hij gaat een issue inschieten en dan duurt het 7 dagen totdat ik reactie krijg. Toevalligerwijs na de Black Friday deals.
SinterklaasSuperCrisz schreef op woensdag 22 november 2023 @ 13:58:
[...]
35 euro per week.. tjonge, wie heb je gesproken? dan ga ik die ook bellen!![]()
XXXVI
Weet iemand wat de procedure is voor bestaande ziggo klanten? Komen wij ook in aansprakign voor een BF actie?
Pff net aan de telefoon gehad.Un93m59 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 15:40:
Weet iemand wat de procedure is voor bestaande ziggo klanten? Komen wij ook in aansprakign voor een BF actie?
6 maanden €20 korting + gratis pakket...
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Wanneer ik kijk staat de casback voucher op uitverkocht, is it just me?trainz2009 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 22:31:
Via ING heb je nu dezelfde aanbieding maar dan met €100 cashback.
Ik heb vandaag de trekker overgehaald.
KPN bood een flut korting aan voor bestaande klanten. Dus nu weer een jaartje ziggo.
12 maanden voor 39 euro incl espn. Een gratis wifi booster erbij. Voor de formule 1 neem ik wel een F1 abo ipv viaplay.
KPN bood een flut korting aan voor bestaande klanten. Dus nu weer een jaartje ziggo.
12 maanden voor 39 euro incl espn. Een gratis wifi booster erbij. Voor de formule 1 neem ik wel een F1 abo ipv viaplay.
Ik had Internet Only met kabel tv. Kreeg een aanbod van 35 euro korting voor 9 maanden na doorvragen. Ik heb uiteindelijk gekozen voor een upgrade van mijn pakket naar Internet + TV en krijg nu 45 euro korting voor 9 maanden. Gratis ESPN kreeg ik er helaas niet doorheen. Heb nog 14 dagen bedenktijd om over het aanbod na te denken.Un93m59 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 15:40:
Jep voor nu uitverkocht helaas..Heezen2011 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 16:35:
[...]
Wanneer ik kijk staat de casback voucher op uitverkocht, is it just me?
Als ik het hier zo een beetje terug lees, valt er nog wel iets meer uit te halen dan €20 korting voor 6 maanden als vaste klant.
Morgen nog maar eens bellen…
Morgen nog maar eens bellen…
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Ik ben bang helaas voor altijd, is/was een tijdelijke deal… zo stom geweest niet meteen de voucher binnen te halen, was toch 2 weken geldig/om te verzilveren

"I'll leave the party in style and not to be carried out"
Deal is geldig tot 10 december dus wie weet.MixT2311 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 19:23:
[...]
Ik ben bang helaas voor altijd, is/was een tijdelijke deal… zo stom geweest niet meteen de voucher binnen te halen, was toch 2 weken geldig/om te verzilveren
Uiteindelijk ben ik nu voor de deal via Cashback gegaan.
Bij de ING bleek je nog wel de 19,95 aansluitkosten te moeten betalen, daarmee is de cashback deal gunstiger.
Via Cashback 85 euro terug bij het afsluiten van Elite internet met tv start pakket.
Voor een jaar komen daarmee de kosten op 350 euro ~ 30 euro/m
Nu alleen nog even kpn mobiel omzetten naar vodafone om daar ook een mooie deal uit te halen + extras
Bij de ING bleek je nog wel de 19,95 aansluitkosten te moeten betalen, daarmee is de cashback deal gunstiger.
Via Cashback 85 euro terug bij het afsluiten van Elite internet met tv start pakket.
Nu alleen nog even kpn mobiel omzetten naar vodafone om daar ook een mooie deal uit te halen + extras
Ik ben wel voor de ING deal gegaan en betaal géén aansluitkosten.Heezen2011 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 09:40:
Grab shell dude!
Je kunt ook Hollands Nieuwe overwegen, krijg je ook gratis Skyshowtime en dubbele data icm Ziggo.Heezen2011 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 09:40:
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Heb als bestaande klant een aanbod gekregen voor 20 euro korting voor 9 maanden op een internet only abonnement van 38,50 (100/25).
Dat komt op 52% korting; een hogere korting dan nieuwe klanten krijgen voor hetzelfde abonnement.
Behalve dat ik er dan geen Disney+ ofzo bij krijg. Volgens mij geen hele slechte deal.
Dat komt op 52% korting; een hogere korting dan nieuwe klanten krijgen voor hetzelfde abonnement.
Behalve dat ik er dan geen Disney+ ofzo bij krijg. Volgens mij geen hele slechte deal.
[ Voor 158% gewijzigd door Wouter op 24-11-2023 11:02 ]
Via ing heb ik ook een ziggo internet&tv afgesloten, inderdaad zonder aansluitkosten.jOzh schreef op donderdag 23 november 2023 @ 09:49:
[...]
Ik ben wel voor de ING deal gegaan en betaal géén aansluitkosten.
@jOzh heb jij hier al bevestiging gehad vanuit ziggo ? Heb hem gisteravond aangevraagd..nog niks gehoord verder.
Ik heb zojuist in één keer, zonder "overleg" en in de wacht gezet te worden, 9×45 euro korting gekregen aan de telefoon
dan ga ik niet moeilijk doen met het opzeggen+aanmelden op andere naam en IBAN
Ter informatie: we hebben Internet 500/50 + TV Start met 2 CI+-modules à €73,50 per maand. Eerste 9 maanden dus €28,50 per maand (in ieder geval tot de inflatiecorrectie in mei). We worden binnenkort aangesloten op glasvezel, dat zal ook helpen, en kon de KPN-aanbieding voorlezen.
Ter informatie: we hebben Internet 500/50 + TV Start met 2 CI+-modules à €73,50 per maand. Eerste 9 maanden dus €28,50 per maand (in ieder geval tot de inflatiecorrectie in mei). We worden binnenkort aangesloten op glasvezel, dat zal ook helpen, en kon de KPN-aanbieding voorlezen.
[ Voor 6% gewijzigd door beste-spellen op 23-11-2023 19:50 ]
Wat is nu de beste deal zonder ING kortingscode? Want die is niet meer beschikbaar, alleen de cashbackxl deal?
Vandaag te horen gekregen dat mijn aanvraag via Meervoordeel niet kan worden doorgestuurd naar ziggo omdat er al een aanvraag of contract loopt op het adres.
Heb het nieuwe contract afgesloten op de zelfde dag als dat het oude contract zou aflopen. Vorig jaar lukte dit wel. Iemand nog tips?
Heb het nieuwe contract afgesloten op de zelfde dag als dat het oude contract zou aflopen. Vorig jaar lukte dit wel. Iemand nog tips?
Je moet het laten ingaan op de dag nadat je contract is afgelopen. Dus je ziggo abbo wordt 15 december opgezegd kan je 16 december je nieuwe laten ingaan (wel op naam van je partner en andere bank). Want technisch gezien, is er nog steeds een abbo actief op die dag.CR9 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 21:21:
Vandaag te horen gekregen dat mijn aanvraag via Meervoordeel niet kan worden doorgestuurd naar ziggo omdat er al een aanvraag of contract loopt op het adres.
Hoeft niet perse. Die van mij eindigt 1 maart (kan nog niet opzeggen, kan 1 feb pas) en de nieuwe heb ik alvast op 1 maart gezet. Alles is prima gegaan qua afsluiten, heb alle mails gehad. Vorig jaar ook zo gedaan. Rond 12 uur viel het ‘oude’ modem toen uit en heb ik de nieuwe ingeplugd. Binnen een half uur was alles weer online.dutchnltweaker schreef op donderdag 23 november 2023 @ 21:24:
[...]
Je moet het laten ingaan op de dag nadat je contract is afgelopen. Dus je ziggo abbo wordt 15 december opgezegd kan je 16 december je nieuwe laten ingaan (wel op naam van je partner en andere bank). Want technisch gezien, is er nog steeds een abbo actief op die dag.
Edit: dit was wel rechtstreeks via ziggo.
©2004
Zojuist een bestelbevestiging ontvangen vanuit Ziggo.
Abonnement besteld via meervoordeel met ing rentepunten code, ik zou de bestelbevestiging vanuit ziggo goed controleren bij mij mist de 12 maanden 50% korting en ESPN compleet. Ziggo klantenservice kan dit niet aanpassen, enkel je order annuleren.
Abonnement besteld via meervoordeel met ing rentepunten code, ik zou de bestelbevestiging vanuit ziggo goed controleren bij mij mist de 12 maanden 50% korting en ESPN compleet. Ziggo klantenservice kan dit niet aanpassen, enkel je order annuleren.
Pff, gisteren geen tijd gehad om die ING voucher te bestellen, nu helaas uitverkocht.. Jammer.
Ja ik heb een bestelbevestiging ontvangen maar hierop ontbreekt de 12 maanden 50% korting :-/guero schreef op donderdag 23 november 2023 @ 17:17:
[...]
Via ing heb ik ook een ziggo internet&tv afgesloten, inderdaad zonder aansluitkosten.
@jOzh heb jij hier al bevestiging gehad vanuit ziggo ? Heb hem gisteravond aangevraagd..nog niks gehoord verder.
Morgen maar eens bellen…
Grab shell dude!
Controleer inderdaad bij een bestelling via ING / Meervoordeel de bestelbevestiging van Ziggo goed.jOzh schreef op donderdag 23 november 2023 @ 23:16:
[...]
Ja ik heb een bestelbevestiging ontvangen maar hierop ontbreekt de 12 maanden 50% korting :-/
Morgen maar eens bellen…
Bij mij ontbreekt de 50% korting op het maandbedrag en de cashback staat op €0 in plaats van €100.
De telefoon werd niet beantwoord, dus ik heb een mail gestuurd.
Zit wel verschil in of rechtstreeks ziggo, of via een reseller.hk12nl schreef op donderdag 23 november 2023 @ 22:19:
[...]
Hoeft niet perse. Die van mij eindigt 1 maart (kan nog niet opzeggen, kan 1 feb pas) en de nieuwe heb ik alvast op 1 maart gezet. Alles is prima gegaan qua afsluiten, heb alle mails gehad. Vorig jaar ook zo gedaan. Rond 12 uur viel het ‘oude’ modem toen uit en heb ik de nieuwe ingeplugd. Binnen een half uur was alles weer online.
Edit: dit was wel rechtstreeks via ziggo.
Ga denk ik toch maar via cashbackxl afsluiten als ik het zo lees.Almerian schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 00:35:
[...]
Controleer inderdaad bij een bestelling via ING / Meervoordeel de bestelbevestiging van Ziggo goed.
Bij mij ontbreekt de 50% korting op het maandbedrag en de cashback staat op €0 in plaats van €100.
De telefoon werd niet beantwoord, dus ik heb een mail gestuurd.
Ik heb dinsdagavond via meervoordeel een deal afgesloten. Bevestiging binnen via de mail en daarin stond dat ik binnen 48u een mail zou krijgen van Ziggo.
Ik heb nog niks binnen. Duurde het bij jullie ook langer dan 48u?
Nee, ik heb hem afgesloten en binnen 12u bevestiging vanuit ziggo ontvangen. Deze klopt alleen niet ze noteren de korting niet.Oekieee schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 08:49:
Ik heb dinsdagavond via meervoordeel een deal afgesloten. Bevestiging binnen via de mail en daarin stond dat ik binnen 48u een mail zou krijgen van Ziggo.
Gelijk bestel!guero schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 09:09:
ING vouchercodes zijn weer beschikbaar via rentepunten!
Oh ik zag dat ik gisteren toch een mail heb ontvangen. Het viel me totaal niet op, omdat er geen ziggo of iets dergelijks in het onderwerp stond.Oekieee schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 08:49:
De deal is niet doorgegaan. Er staat in de mail dat ik al een ziggo abonnement heb, terwijl ik dit jaar het abonnement op m'n vrouw der naam had staan + haar IBAN. Komend jaar komt het abonnement weer op mijn naam staan.
Nu heb ik gewoon via ziggo zelf gebruik gemaakt van de 12 maanden 50% korting + disney+ 12 maanden gratis.
Het enige verschil met meervoordeel is een 50 euro bol.com kaart. Die neem ik dan maar voor lief.
Hopelijk gaat het nu wel door
Heeft er iemand al eens gebeld voor Internet Start & Ziggo Go? Ik kreeg 9 maanden 10 euro per maand korting. Lijkt erop dat mensen hier ook 20 euro korting voor 9 maanden hebben gekregen?
Ik wil vandaag ook wel overzetten op de naam van mijn vrouw, maar heb nog mijn huidige abbo nog niet opgezegd. Dat moet je wel eerst doen en bevestiging van de datum krijgen? En daarna verlengen pas verlengen op die datum?
Had ik in het verleden ook wel eens, even gebeld met meervoordeel en probleem was opgelost.Oekieee schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 09:42:
[...]
De deal is niet doorgegaan. Er staat in de mail dat ik al een ziggo abonnement heb, terwijl ik dit jaar het abonnement op m'n vrouw der naam had staan + haar IBAN. Komend jaar komt het abonnement weer op mijn naam staan.
Lijkt me niet nodig. Wat nu als een nieuwe bewoner al eerder het pand in gaat? Dan moet het gewoon mogelijk zijn om al eerder te starten. Het is alleen financieel minder aantrekkelijk om het al eerder te doen, je wilt natuurlijk het liefst zo lang mogelijk van je oude contract gebruik blijven maken op het moment dat je er nog voor betaalt.dutchnltweaker schreef op donderdag 23 november 2023 @ 21:24:
[...]
Je moet het laten ingaan op de dag nadat je contract is afgelopen. Dus je ziggo abbo wordt 15 december opgezegd kan je 16 december je nieuwe laten ingaan (wel op naam van je partner en andere bank). Want technisch gezien, is er nog steeds een abbo actief op die dag.
Hoe werkt het precies als je wilt opzeggen en een nieuw contract aanvraagt via de IBAN switch methode? Je kan bij opzeggen geen einddatum opgeven, en je wilt zo min mogelijk overlap. Je kan wél het nieuwe contract in laten gaan op 1 januari.. Maar hoe zit het opzeggen?
[ Voor 17% gewijzigd door SuperCrisz op 24-11-2023 12:04 ]
Heeft iemand al geprobeerd of https://www.cashbackxl.nl/webshops/meervoordeelnl ook nog in combinatie hiermee werkt?
Edit..Ah, waarschijnlijk niet, je komt met de link namelijk niet bij de ING pagina terecht.
Edit..Ah, waarschijnlijk niet, je komt met de link namelijk niet bij de ING pagina terecht.
[ Voor 29% gewijzigd door Wisey op 24-11-2023 12:37 ]
Als ik vandaag opzeg krijg ik uiterlijk pas binnen 4 weken de bevestiging
dan is de BF deal al verlopen of de meervoordeel deal.... nu bellen om op te zeggen is volgens mij qua drukte ook een drama??
dan is de BF deal al verlopen of de meervoordeel deal.... nu bellen om op te zeggen is volgens mij qua drukte ook een drama??
Nou even maar gebeld. Zit nu op 1gbit en start TV. Kreeg 35 euro korting voor 6 maanden. Heb toch besloten op te zeggen per einde contract in maart, krijg ik een email dat ze m op 24 december opzeggen met afkoopkosten erbij. Leuke start van de kerst 😁
Ben hier ook benieuwd naar. Heb eergisteren opgezegd, maar nog geen mail gehad met een datum o.i.d. Wel een gemiste oproep van Ziggo gisteren..Rubke schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 14:25:
Als ik vandaag opzeg krijg ik uiterlijk pas binnen 4 weken de bevestiging
Er stond dat er een maand opzegtermijn is. Kan ik al een nieuw abonnement afsluiten gerekend met een maand na de opzegdatum, of moet ik echt eerst wachten op bevestiging van Ziggo? Komt dit uberhaupt nog per mail of kan dit alleen telefonisch worden bevestigd?
dat dus, vraag ik me ook af. iemand ervaring hiermee?JohanPG schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 14:27:
[...]
Ben hier ook benieuwd naar. Heb eergisteren opgezegd, maar nog geen mail gehad met een datum o.i.d. Wel een gemiste oproep van Ziggo gisteren..
Er stond dat er een maand opzegtermijn is. Kan ik al een nieuw abonnement afsluiten gerekend met een maand na de opzegdatum, of moet ik echt eerst wachten op bevestiging van Ziggo? Komt dit uberhaupt nog per mail of kan dit alleen telefonisch worden bevestigd?
De bevestiging van ziggo ivm opzeggen komt pas op de dag dat het contract beëindigd word. Dus als je hebt opgezegd telefonisch bijv. dan maken ze hier een notitie van, als je nog moet bellen kan je eventueel het gesprek opnemen om de telefonische bevestiging achter de hand te houden. Maar normaal gesproken is 1 telefoontje genoeg, is die maand opzegtermijn voorbij dan pas krijg je de mail van beëindiging.
Dus een nieuw abonnement afsluiten met ingangsdatum over een maand moet gewoon werken, uiteraard op een andere naam en rekening.
Dus een nieuw abonnement afsluiten met ingangsdatum over een maand moet gewoon werken, uiteraard op een andere naam en rekening.
ok bellen dus, het formulier invullen is niet zo handig toch? want dan krijg je alsnog telefoon...guero schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 14:34:
De bevestiging van ziggo ivm opzeggen komt pas op de dag dat het contract beëindigd word. Dus als je hebt opgezegd telefonisch bijv. dan maken ze hier een notitie van, als je nog moet bellen kan je eventueel het gesprek opnemen om de telefonische bevestiging achter de hand te houden. Maar normaal gesproken is 1 telefoontje genoeg, is die maand opzegtermijn voorbij dan pas krijg je de mail van beëindiging.
werkt het nieuwe abbo dan ook met meervoordeel (ing) actie? of allee via de website?
[ Voor 5% gewijzigd door Rubke op 24-11-2023 14:39 ]
Hier ging het formulier invullen perfect. Na een uurtje werd ik gebeld door Ziggo of ik geen korting ofzo wilde, gelijk afgekapt en gezegd dat ik met einde huidige jaarcontract wil opzeggen.Rubke schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 14:38:
[...]
ok bellen dus, het formulier invullen is niet zo handig toch? want dan krijg je alsnog telefoon...
werkt het nieuwe abbo dan ook met meervoordeel (ing) actie? of allee via de website?
Bij het insturen van het formulier krijg je trouwens direct een (generieke) mail, je hebt dus bewijs dat je hebt opgezegd alleen de datum staat er niet bij.Na het telefoongesprek heb ik ook geen mail meer ontvangen.
We hebben je aanvraag voor een opzegging ontvangen. Jammer dat je wilt opzeggen. Weet dat onze deur altijd voor je open staat voor hulp en advies.
Op ziggo.nl/vertrekken lees je wat opzeggen voor jou betekent en waar je rekening mee moet houden. Liever iemand spreken over je opzeggingsaanvraag? We helpen je graag verder, bel gratis 0800 – 0250 202.
Goed om te weten
Je opzegtermijn is meestal 1 maand en hangt af van tot wanneer je contract loopt. Heb je nog een lopend contract? In Mijn Ziggo vind je de einddatum van je contract.
Hoe nu verder
Binnen 10 dagen ontvang je een mail met details over je opzegging. Apparatuur in bruikleen? We laten je weten hoe je die terugstuurt.
We bellen om je opzegging te bevestigen. Ons telefoonnummer begint met “030”. Ook voor eventuele vragen helpen we je natuurlijk verder.
Toch liever blijven? We hebben een mooi aanbod voor je. We komen graag met je in contact, bel gratis 0800 – 0250 202.
ok opzeggen via het formulier en direct nieuwe aanvragen via ing meervoordeel werkt wel?
Ik zou er een paar daagjes overheen laten gaan zodat het door alle systemen heen is verwerkt.Rubke schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 14:43:
ok opzeggen via het formulier en direct nieuwe aanvragen via ing meervoordeel werkt wel?
Zie inderdaad de generieke mail in de ongewenste email staan nu. Als dit functioneert als bevestiging kan ik dus nu in principe zonder problemen een nieuwe abbo afsluiten op andere naam en IBAN etc ?
Dinsdag 21 november opgezegd, dus ingang nieuwe abbo 20 december aangeven zou goed zijn?
Dinsdag 21 november opgezegd, dus ingang nieuwe abbo 20 december aangeven zou goed zijn?
Zojuist 12 x 35 EUR korting en een jaar ESPN complete aangeboden gekregen (en geaccepteerd). Wel naar doorvragen: eerste aanbod was 9x 20 EUR en een jaar Film 1. Abonoment is i-net grootste abonement, geen telefoon en tv compleet.
Heb jij al bevestiging van CashbackXL?Heezen2011 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 09:40:
Ik heb die van m'n ouders vandaag opgezegd, op 24 december is 'ie klaar. Omdat 24 december zondag is en vervolgens kerst, kun je het nieuwe abonnement pas in laten gaan op 27 december. Heb voor 23 december gekozen, alles is per mail bevestigd, ook de nieuwe datum.JohanPG schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 14:46:
Zie inderdaad de generieke mail in de ongewenste email staan nu. Als dit functioneert als bevestiging kan ik dus nu in principe zonder problemen een nieuwe abbo afsluiten op andere naam en IBAN etc ?
Zoals ik al eerder zei: moet geen problemen opleveren lijkt met. Het gebeurt zo vaak dat er dubbele abonnementen op 1 adres zitten bij verhuizingen.
Ik zou bellen, dan krijg je meteen te horen dat ze hem voor je opgezegd hebben en dat word genoteerd. Ik zou hem via ziggo zelf aanvragen daar meervoordeel(ingactie) na 2x aanvragen niet meer betrouwbaar is, heb 2x een bevestiging gehad die niet klopte en waar geen korting op vermeld stond.Rubke schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 14:38:
[...]
ok bellen dus, het formulier invullen is niet zo handig toch? want dan krijg je alsnog telefoon...
Zit nu zwaar te twijfelen tussen ziggo en kpn. Ik ga in een nieuwbouw appartement wonen waarbij het glasvezel ready is. Ik weet dat kpn glasvezel heeft en ziggo het laatste gedeelte met coax doet. Wat raden jullie aan? Ik weet namelijk echt niet welke deal ik moet nemen als nieuwe potentiële klant.
Ik zou dan voor kpn 1gbit nemen en na de 6 maanden actie verlagen naar 100mbit
en voor ziggo zou ik heel het jaar 1gbit nemen voor 50%.
Iemand die mij advies kan geven om een keuze te maken? Merk je namelijk echt wat van glasvezel internet als je ook gbit van ziggo hebt. Zit daar echt veel verschil tussen?
Iemand die mij advies kan geven om een keuze te maken? Merk je namelijk echt wat van glasvezel internet als je ook gbit van ziggo hebt. Zit daar echt veel verschil tussen?
Ik vind het wel echt bijzonder hoe afhankelijk je bent van de persoon die je aan de lijn krijgt bij klantbehoud. Ik kom met hangen en wurgen niet verder dan 6 maanden €35 korting en eventueel een zenderpakket terwijl ik ook 9 maanden €45 korting voorbij hoor komen met een jaar lang een gratis streaming dienst….
Straks nog maar eens bellen
Aannemen ik kom niet verder dan we kunnen geen korting geven hahaWildOne schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 18:58:
Ik vind het wel echt bijzonder hoe afhankelijk je bent van de persoon die je aan de lijn krijgt bij klantbehoud. Ik kom met hangen en wurgen niet verder dan 6 maanden €35 korting en eventueel een zenderpakket terwijl ik ook 9 maanden €45 korting voorbij hoor komen met een jaar lang een gratis streaming dienst….
Zoveel mensen zoveel wensen, dit is net zo lastig als: ik wil of een VW Golf of toch een Ford Focus.Fooos schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 18:49:
Zit nu zwaar te twijfelen tussen ziggo en kpn. Ik ga in een nieuwbouw appartement wonen waarbij het glasvezel ready is. Ik weet dat kpn glasvezel heeft en ziggo het laatste gedeelte met coax doet. Wat raden jullie aan? Ik weet namelijk echt niet welke deal ik moet nemen als nieuwe potentiële klant.
Voor mij is er amper meerwaarde aan meer dan 300mbit download, maar is upload net zo belangrijk, dus ik heb meer over voor 300 / 300 mbit, dan voor 1200 / 120mbit. Maar ik schiet 80GB tot 250GB aan data per dag voor klanten, die geüpload worden naar mijn 2 andere werkplekken voor backups. Hoe sneller dat gaat, hoe eerder ik eventueel op de andere locatie verder kan werken aan die set data.
Nog liever heb ik 1Gbit down en up, maar dan wel op alle locaties (maar ik ben op 1 locatie gecapped op 300mbit, dus beperkte meerwaarde om de rest sneller te hebben).
Ik kom van KPN glasvezel af 1gbit, nu overgestapt op ziggo 1gbit, kwa internet en tv merk je werkelijk geen verschil. De aanbieding die ziggo nu heeft is een stuk aantrekkelijker ivm de hogere korting en gratis zenderpakketten die ze aanbieden. Ik heb er zelfs twee zenderpakketten gratis bij gekregen.Fooos schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 18:49:
Eind van de middag gebeld, met het huidige abonnement (TV Start & Internet Start à € 60,50) kon ik 9 maanden € 20,- korting krijgen.
Bij verhogen naar TV Complete & Internet XXL à 71,- kon ik 9 maanden € 45,- korting krijgen. Per saldo voordeliger voor het komende jaar. Aanvullend nog een jaar gratis ESPN kunnen bedingen, ik ben tevreden met het aanbod.
Bij verhogen naar TV Complete & Internet XXL à 71,- kon ik 9 maanden € 45,- korting krijgen. Per saldo voordeliger voor het komende jaar. Aanvullend nog een jaar gratis ESPN kunnen bedingen, ik ben tevreden met het aanbod.
Kijk aan deze comment heb ik wat, super! Merk je ook geen verschil tijdens het gamen?guero schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 19:59:
[...]
Ik kom van KPN glasvezel af 1gbit, nu overgestapt op ziggo 1gbit, kwa internet en tv merk je werkelijk geen verschil. De aanbieding die ziggo nu heeft is een stuk aantrekkelijker ivm de hogere korting en gratis zenderpakketten die ze aanbieden. Ik heb er zelfs twee zenderpakketten gratis bij gekregen.
Net toch ook maar gebruik gemaakt van de black friday actie + cashbackxl.
Betaal bij KPN 87 euro voor 100 mbit internet + tv(incl viaplay, espn en disney nog t/m 20-2-2024. (Kon vorig jaar maar 6 maanden korting krijgen als trouwe klant van 10 jaar).
Ga nu bij Ziggo voor Elite/Max + viaplay, espn en disney EUR 72,48 per maand betalen.
En dan heb ik dus 1000mbit download, ziggo sport totaal en 85 euro cashback extra..
En zo'n smart wifi pod gratis, geen idee of het iets is.
Betaal bij KPN 87 euro voor 100 mbit internet + tv(incl viaplay, espn en disney nog t/m 20-2-2024. (Kon vorig jaar maar 6 maanden korting krijgen als trouwe klant van 10 jaar).
Ga nu bij Ziggo voor Elite/Max + viaplay, espn en disney EUR 72,48 per maand betalen.
En dan heb ik dus 1000mbit download, ziggo sport totaal en 85 euro cashback extra..
Meervoordeel heeft mij een bevestiging gestuurd die gewoon klopt.guero schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 17:55:
[...]
Ik zou bellen, dan krijg je meteen te horen dat ze hem voor je opgezegd hebben en dat word genoteerd. Ik zou hem via ziggo zelf aanvragen daar meervoordeel(ingactie) na 2x aanvragen niet meer betrouwbaar is, heb 2x een bevestiging gehad die niet klopte en waar geen korting op vermeld stond.
De bevestiging die ik van meervoordeel kreeg klopt ook. Maar de bevestiging die daarop volgde van Ziggo zelf vermeldt de korting niet.Wolly schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 20:46:
[...]
Meervoordeel heeft mij een bevestiging gestuurd die gewoon klopt.
Grab shell dude!
De bevestiging van meervoordeel klopt wel, daarna ontvang je de bevestiging van ziggo zelf daar staat de 12 maanden korting en gratis tv pakket niet op. Vervolgens ga je bellen of contact via chat leggen en word je bestelling geannuleerd.Wolly schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 20:46:
[...]
Meervoordeel heeft mij een bevestiging gestuurd die gewoon klopt.
Ik weet niet tot wanneer Ziggo’s black Friday actie loopt maar het kan zo wezen dat die een deze dagen afloopt en je achter het net vist omdat meervoordeel de bestelling incorrect doorgeeft. Sprak vandaag een sales medewerker en die zegt dat ze al heel lang dit soort problemen hebben met acties vanuit meervoordeel.
Ik wacht lekker af en laat het er op aan komen. Wanneer Ziggo niet juist factureert dan hang ik tegen die tijd wel aan de lijn.guero schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 21:29:
[...]
De bevestiging van meervoordeel klopt wel, daarna ontvang je de bevestiging van ziggo zelf daar staat de 12 maanden korting en gratis tv pakket niet op. Vervolgens ga je bellen of contact via chat leggen en word je bestelling geannuleerd.
Ik weet niet tot wanneer Ziggo’s black Friday actie loopt maar het kan zo wezen dat die een deze dagen afloopt en je achter het net vist omdat meervoordeel de bestelling incorrect doorgeeft. Sprak vandaag een sales medewerker en die zegt dat ze al heel lang dit soort problemen hebben met acties vanuit meervoordeel.
Grab shell dude!
Ze gaan niet juist factureren want de korting is niet bij hun bekend, dat word bij voorbaat al aangegeven zodra je contact met ze legt. Ze schuiven het dan door naar hun derden partij waar je het abonnement aangevraagd hebt, die hebben het niet correct doorgegeven. Ze kunnen ook niks aanpassen. Schijnbaar gebeurd dit met enige regelmaat. Wel hebben ze mooi alternatief als je direct contact legt via chat of telefoon en het geval voor legt. Ipv cashback een tweede extra pakket gratis voor een jaar.jOzh schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 21:33:
[...]
Ik wacht lekker af en laat het er op aan komen. Wanneer Ziggo niet juist factureert dan hang ik tegen die tijd wel aan de lijn.
Tja, Ziggo kiest er voor om samen te werken met deze partijen. Ik heb een bevestiging met de juiste waarden en Ziggo weet heus wel welke actie er vanuit hun partners aangeboden wordt. Dat ze niets kunnen aanpassen lijkt me ook grote onzin.guero schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 21:45:
[...]
Ze gaan niet juist factureren want de korting is niet bij hun bekend, dat word bij voorbaat al aangegeven zodra je contact met ze legt. Ze schuiven het dan door naar hun derden partij waar je het abonnement aangevraagd hebt, die hebben het niet correct doorgegeven. Ze kunnen ook niks aanpassen. Schijnbaar gebeurd dit met enige regelmaat. Wel hebben ze mooi alternatief als je direct contact legt via chat of telefoon en het geval voor legt. Ipv cashback een tweede extra pakket gratis voor een jaar.
Misschien heb ik er straks spijt van maar dat zien we dan wel weer
Grab shell dude!
Ik zie dat jullie problemen hebben met de ziggo aanbieding icm meervoordeel.guero schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 21:45:
[...]
Ze gaan niet juist factureren want de korting is niet bij hun bekend, dat word bij voorbaat al aangegeven zodra je contact met ze legt. Ze schuiven het dan door naar hun derden partij waar je het abonnement aangevraagd hebt, die hebben het niet correct doorgegeven. Ze kunnen ook niks aanpassen. Schijnbaar gebeurd dit met enige regelmaat. Wel hebben ze mooi alternatief als je direct contact legt via chat of telefoon en het geval voor legt. Ipv cashback een tweede extra pakket gratis voor een jaar.
Om toch nog de juiste aanbieding te kunnen gebruiken mét cashback zou je die van CashbackXL kunnen overwegen, je hebt dan een cashback van EUR 85,- als je het pakket neemt met Elite internet plus TV (dan 12 maanden 50% korting, plus HBO of Disney+ etc, plus wifipod).
Wij hebben deze afgelopen week besteld (ingangsdatum pas later) maar nog dezelfde dag zowel vanuit cashbackXL als Ziggo de bevestiging ontvangen.
Ter info het screenshot van mail vanuit Ziggo met daarop duidelijk product en kortingen:
:strip_exif()/f/image/7VzTcPOJ16OSNfIecUvsKQos.jpg?f=fotoalbum_large)
Nee totaal niet, ik game voornamelijk call of duty op de PS5, wel bekabeld uiteraard en dit werkt helemaal top! Exact dezelfde ervaring als met kpn glasvezelFooos schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 20:27:
[...]
Kijk aan deze comment heb ik wat, super! Merk je ook geen verschil tijdens het gamen?
Net maar even gebruik gemaakt van de ING rentepunten actie gezien ik ga verhuizen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/YxumT8s46mqBWE7PAagzkbZs.png?f=user_large)
Prima deal, 1000/100, had liever KPN glasvezel gehad maar prijs verschil is me te groot. Gelijk mijn Vodafone sim only maar even verlengd 40GB, onbeperkt bellen/sms voor 17 euro per maand.
Prima deal denk ik zo.
:fill(white):strip_exif()/f/image/YxumT8s46mqBWE7PAagzkbZs.png?f=user_large)
Prima deal, 1000/100, had liever KPN glasvezel gehad maar prijs verschil is me te groot. Gelijk mijn Vodafone sim only maar even verlengd 40GB, onbeperkt bellen/sms voor 17 euro per maand.
Prima deal denk ik zo.
Ben benieuwd wat jij voor bevestiging van Ziggo krijgt…rolandos582 schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 10:13:
Net maar even gebruik gemaakt van de ING rentepunten actie gezien ik ga verhuizen.
[Afbeelding]
Prima deal denk ik zo.
[ Voor 75% gewijzigd door jOzh op 25-11-2023 11:02 ]
Grab shell dude!
Ik kreeg deze terug met €39 vanuit Ziggo.rolandos582 schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 10:13:
[Afbeelding]
Prima deal denk ik zo.
:strip_exif()/f/image/64ZSNOkCxZvSBHx77ITkexRa.jpg?f=fotoalbum_large)
Hoe lang duurde het voordat jullie, die via CBXL registreerde, de bevestiging kregen dat de cashback aanvraag is goedgekeurd?
20 november heb ik een abbo afgesloten, er zit maar enkele minuten tussen de doorverwijzing van de website van CBXL naar Ziggo.nl en daarna de mail met bevestiging vanuit Ziggo maar van CBXL heb ik nog niets ontvangen. Abbo gaat pas eind december in, zou deze dan pas komen?
20 november heb ik een abbo afgesloten, er zit maar enkele minuten tussen de doorverwijzing van de website van CBXL naar Ziggo.nl en daarna de mail met bevestiging vanuit Ziggo maar van CBXL heb ik nog niets ontvangen. Abbo gaat pas eind december in, zou deze dan pas komen?
Read the badge, Bitch!
Maar je kreeg een ander maandbedrag voorgeschoteld. Wat ga je nu doen?trainz2009 schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 14:36:
[...]
Ik kreeg deze terug met €39 vanuit Ziggo. [Afbeelding]
Met MeerVoordeel gemaild. Alleen ze zijn wat traag met reageren.GioStyle schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:07:
[...]
Maar je kreeg een ander maandbedrag voorgeschoteld. Wat ga je nu doen?
Tijdlijn:Zeeuw schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:05:
Hoe lang duurde het voordat jullie, die via CBXL registreerde, de bevestiging kregen dat de cashback aanvraag is goedgekeurd?
19:33 Bestelling geplaatst*
19:42 Samenvatting overeenkomst (mail Ziggo)
19:55 Bevestiging van cashbackXL
Alles op dezelfde dag.
Ik ben dus bang dat jij, als je nog niks van CashbackXL hebt ontvangen, mogelijk niet de goede route (vanuit app of website CashbackXL naar Ziggo, dan bestellen) hebt gekozen of mogelijk iets met cookie settings niet goed.
Zou CashbackXL FAQ’s even doornemen, eventueel contact opnemen met ze.
*ingang abonnement hier pas in januari
Hoe kan je espn en disney gratis krijgen? Je kan toch maar 1 ding kiezen?rvrrr schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 20:39:
Net toch ook maar gebruik gemaakt van de black friday actie + cashbackxl.
Twee pakketen gratis is mogelijk, via ziggo klantenservice, afdeling verkoop.dutchnltweaker schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:18:
[...]
Hoe kan je espn en disney gratis krijgen? Je kan toch maar 1 ding kiezen?
Ahh oké.guero schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 17:37:
[...]
Twee pakketen gratis is mogelijk, via ziggo klantenservice, afdeling verkoop.
Zijn er nog problemen hiermee? Beter voor cashbackxl gaan?jOzh schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 21:03:
[...]
De bevestiging die ik van meervoordeel kreeg klopt ook. Maar de bevestiging die daarop volgde van Ziggo zelf vermeldt de korting niet.
Wacht dus als ik telefonisch als nieuwe klant een abbo neem kan ik dus bijv disney+ en HBO kiezen? Inplaats van alleen disney+?guero schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 17:37:
[...]
Twee pakketen gratis is mogelijk, via ziggo klantenservice, afdeling verkoop.
Hmm die moet ik nog krijgen maar mag hopen dat het kloptjOzh schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 10:58:
[...]
Ben benieuwd wat jij voor bevestiging van Ziggo krijgt…

Ik had ook geen bevestiging van CashbackXL, dus heb inmiddels al een claim ingediend. Had ik vorig jaar met KPN ook al en KPN behandelt geen claims, dus die werd helaas afgewezen en dus ook geen cashbackZeeuw schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:05:

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Ja, je regelt een ING voucher.
Met die voucher bestel je internet Elite plus TV Start voor €36,25 per maand. Dat is €435 op jaarbasis. Daarnaast krijg je door die voucher een cashback van €100.
€435 - €100 = €335
€335 / 12 = €27,92 per maand
Werkt meervoordeel dus wel goed?GioStyle schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 19:32:
[...]
Ja, je regelt een ING voucher.
Met die voucher bestel je internet Elite plus TV Start voor €36,25 per maand. Dat is €435 op jaarbasis. Daarnaast krijg je door die voucher een cashback van €100.
€435 - €100 = €335
€335 / 12 = €27,92 per maand
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Inhoudelijke en technische discussie over Ziggo mag in [Ziggo] Ervaringen & Discussie - Deel 10 worden gevoerd.
• Namen van medewerkers zijn niet van belang in de discussie(s) en mogen dus achterwege blijven.
• Linken naar aanbiedingen zien we het liefst met een directe link zonder (mogelijke) referral. Links die via pepper.com lopen, hebben meestal ook een referral.
• Inhoudelijke en technische discussie over Ziggo mag in [Ziggo] Ervaringen & Discussie - Deel 10 worden gevoerd.
• Namen van medewerkers zijn niet van belang in de discussie(s) en mogen dus achterwege blijven.
• Linken naar aanbiedingen zien we het liefst met een directe link zonder (mogelijke) referral. Links die via pepper.com lopen, hebben meestal ook een referral.