[Black Friday] Ziggo Internet & TV 2023 [t/m 10-12] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 42.534 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:35
dutchnltweaker schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 19:33:
[...]

Werkt meervoordeel dus wel goed?
Daar ga ik wel vanuit. Ik heb nog niet besteld. Actie geldt tot 10 december. En mijn contract bij KPN loopt tot 10 januari, dus ik heb nog even de tijd om de definitieve beslissing te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:11

Zeeuw

5.6

Metalfreak schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 18:49:
[...]

Ik had ook geen bevestiging van CashbackXL, dus heb inmiddels al een claim ingediend. Had ik vorig jaar met KPN ook al en KPN behandelt geen claims, dus die werd helaas afgewezen en dus ook geen cashback :/
Lekker dan! Ik heb op dezelfde avond via CBXL een Vodafone en Ziggo abonnement afgesloten.
Van Vodafone heb ik een factuur ontvangen en die gebruikt bij mijn claim. Van Ziggo heb ik niets ontvangen anders dan een welkomstmail en de algemene voorwaarden. Een claim indienen lijkt dan niet te lukken.
Ik ga mijn aanmelding annuleren en dan via ING een jaarabonnement afsluiten voor 35,75 en 100 euro cashback!

[ Voor 3% gewijzigd door Zeeuw op 25-11-2023 19:45 ]

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bootism
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-12-2023
Goed dat ik nog even snel het forum raadpleeg. Ik probeerde deze Black Friday deal af te sluiten maar vond het al vreemd dat de 50% korting niet verrekend werd op het scherm.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y8koQbDc28rhJgM9zqf0vV5x5wE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VULb4IXbUI18Ckwc9HQe2dkO.png?f=fotoalbum_large

Blijkt dus vaker voor te komen. Ik had al bijna bevestigd. Nu gelukkig via telefoon doorlopen en daar krijg ik wel de korting verrekend. Opletten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 19:33:
[...]

Werkt meervoordeel dus wel goed?
Ga je dat bij elke post vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Laatst online: 17:35
Wolly schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 19:51:
[...]

Ga je dat bij elke post vragen?
Niet alleen hier, maar ook op Pepper. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:35
GioStyle schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 20:16:
[...]

Niet alleen hier, maar ook op Pepper. :D
Wie ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
bootism schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 19:47:
Goed dat ik nog even snel het forum raadpleeg. Ik probeerde deze Black Friday deal af te sluiten maar vond het al vreemd dat de 50% korting niet verrekend werd op het scherm.

[Afbeelding]

Blijkt dus vaker voor te komen. Ik had al bijna bevestigd. Nu gelukkig via telefoon doorlopen en daar krijg ik wel de korting verrekend. Opletten dus!
Dit is bij ziggo zelf of Meervoordeel.nl? Korting kan niet verschijnen door dat je adblockers hebt. Bij een clean chrome zonder extensies werkt het wel.

[ Voor 7% gewijzigd door dutchnltweaker op 25-11-2023 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-04 00:34
Ik heb zojuist via CashbackXL een Ziggo abonnement aangevraagd maar zie de cashback niet geregistreerd staan. Wel is er een activiteit naar Ziggo gelogged en waren mijn cookie-settings in orde.

Meer mensen met dit probleem of moet ik gewoon nog even afwachten voordat een en ander is geregisteerd (30min gewacht)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:33

Maxow

Hidden Sound System

Jewie schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 21:41:
Ik heb zojuist via CashbackXL een Ziggo abonnement aangevraagd maar zie de cashback niet geregistreerd staan. Wel is er een activiteit naar Ziggo gelogged en waren mijn cookie-settings in orde.

Meer mensen met dit probleem of moet ik gewoon nog even afwachten voordat een en ander is geregisteerd (30min gewacht)?
Hier hetzelfde, abonnement gisteren afgesloten via CashbackXL en nog steeds geen registratie ervan. Ook hier stonden de cookies goed en is wel Ziggo activiteit gelogd…
Daarnaast klopt mijn “bestel overzicht” ook niet want er is geen 12 maanden korting verwerkt. Enkel de gratis aansluitkosten. Morgen dus maar even contact opnemen met Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

CR9 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 21:21:
Vandaag te horen gekregen dat mijn aanvraag via Meervoordeel niet kan worden doorgestuurd naar ziggo omdat er al een aanvraag of contract loopt op het adres.
Heb het nieuwe contract afgesloten op de zelfde dag als dat het oude contract zou aflopen. Vorig jaar lukte dit wel. Iemand nog tips?
Probleem heb ik ook. Ik heb vorig jaar de overstap gemaakt van Ziggo naar KPN.

Als ik nu een abonnement af wil sluiten (ongeacht of ik het via cashbackxl of rechtstreeks bij Ziggo zelf probeer) krijg ik de melding dat er al een abonnement bestaat en de vraag of ik die aan wil passen.

Ik heb vrijdag gebeld naar Ziggo. Ze snapten er niks van, gaan het uitzoeken en ik word teruggebeld… maandag nog maar eens achteraan bellen.

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-04 17:07
Ik ga het maar afsluiten op de naam van mijn partner. Stel dat ziggo dat niet toestaat, of terugdraait. Is dan de consequentie enkel opzeggen van dat abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:33

Zenix

BOE!

Pietervs schreef op zondag 26 november 2023 @ 13:28:
[...]

Probleem heb ik ook. Ik heb vorig jaar de overstap gemaakt van Ziggo naar KPN.

Als ik nu een abonnement af wil sluiten (ongeacht of ik het via cashbackxl of rechtstreeks bij Ziggo zelf probeer) krijg ik de melding dat er al een abonnement bestaat en de vraag of ik die aan wil passen.

Ik heb vrijdag gebeld naar Ziggo. Ze snapten er niks van, gaan het uitzoeken en ik word teruggebeld… maandag nog maar eens achteraan bellen.
Zelfs als je geen contract meer hebt, kunnen ze dat niet oplossen. Heb voor mijn ouders maar contract op mijn naam gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:32
Heb nu ook de bevestiging van ziggo binnen, 39eu pet maand, niet zoals meervoordeel zei. Iemand hier al iets mee gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
rolandos582 schreef op maandag 27 november 2023 @ 14:33:
Heb nu ook de bevestiging van ziggo binnen, 39eu pet maand, niet zoals meervoordeel zei. Iemand hier al iets mee gedaan?
39euro klopt gewoon met ziggo richtlijn. Op voordeel staat het net ietsjes lager. Maar kijk maar als je op ziggo zelf besteld. Da is het 39.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Zenix schreef op maandag 27 november 2023 @ 11:54:
[...]

Zelfs als je geen contract meer hebt, kunnen ze dat niet oplossen. Heb voor mijn ouders maar contract op mijn naam gezet.
Nou, was een avontuur om een contract af te kunnen sluiten.
Eerste medewerker (vrijdag): we gaan het uitzoeken en bellen u terug.
Tweede medewerker (vanmiddag): "ik snap niet wat u bedoelt. Ik denk dat CashbackXL hun site aan moet passen. Oh, u heeft de foutmelding ook als u probeert te boeken via Ziggo.nl? Tja. Dan ga ik even overleggen."
Half uur in de wacht, word ik vervolgens terug in de wachtrij gegooid.
Derde medewerker: "bestaat niet wat u vertelt meneer. Helemaal onzin. Probeer eens een andere browser. Hoezo helpt dat niet? Vrijdag ook al? Tja. Dan ligt het aan CashbackXL. Niet? Oh. Meneer, u weet niet waar u het over heeft, want ik zie hier in het systeem geen enkel abonnement op uw adres." Verbreekt de verbinding... :o

Moet zeggen dat ik daarna weinig zin meer had in dat hele Ziggo-geneuzel. Maar goed. Toch maar weer teruggebeld. Dan maar even geen korting via CashbackXL. Contract afgesloten. Daarna meteen een klacht ingediend over het kennisniveau van de medewerkers en de onbeschoftheid van de "klantenservice". Daar ga ik een email over krijgen.
Gaan ze over mailen, is toegezegd. Heb ik gevraagd, ik ga de discussie namelijk niet nog eens via de telefoon voeren. Helaas komt de toezegging wel de van de "klantenservice", dus ik hou mijn hart vast...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-04 20:14

Metalfreak

Hoije woh!

Pietervs schreef op maandag 27 november 2023 @ 15:43:
[...]

Tweede medewerker (vanmiddag): "ik snap niet wat u bedoelt. Ik denk dat CashbackXL hun site aan moet passen. Oh, u heeft de foutmelding ook als u probeert te boeken via Ziggo.nl? Tja. Dan ga ik even overleggen."
Derde medewerker: "bestaat niet wat u vertelt meneer. Helemaal onzin. Probeer eens een andere browser. Hoezo helpt dat niet? Vrijdag ook al? Tja. Dan ligt het aan CashbackXL. Niet? Oh. Meneer, u weet niet waar u het over heeft, want ik zie hier in het systeem geen enkel abonnement op uw adres." Verbreekt de verbinding... :o
Ow, maar dat heb ik dus ook meegemaakt, ik zag toen in mijn Ziggo account dat er nog een 0 euro factuur in juni is gemaakt (terwijl mijn abonnement al in december was afgelopen) en dan zijn nu komende december pas die 6 maanden verstreken dat een account wordt opgeruimd. Maar je blijft dan wel lekker in een cirkeltje ronddraaien, de chatmedewerker zei ook al dat mijn situatie niet kon. Uiteindelijk maar een ander rekeningnummer gebruikt waardoor het als een nieuw account wordt gezien.

Inmiddels al de officiële bevestiging binnen van Ziggo en ook dat bij KPN het abo is opgezegd. Claim bij CashbackXL loopt nog, maar in mijn ervaring kan dat wel een paar maanden duren.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Metalfreak schreef op maandag 27 november 2023 @ 15:50:
[...]

Ow, maar dat heb ik dus ook meegemaakt, ik zag toen in mijn Ziggo account dat er nog een 0 euro factuur in juni is gemaakt (terwijl mijn abonnement al in december was afgelopen) en dan zijn nu komende december pas die 6 maanden verstreken dat een account wordt opgeruimd. Maar je blijft dan wel lekker in een cirkeltje ronddraaien, de chatmedewerker zei ook al dat mijn situatie niet kon. Uiteindelijk maar een ander rekeningnummer gebruikt waardoor het als een nieuw account wordt gezien.

Inmiddels al de officiële bevestiging binnen van Ziggo en ook dat bij KPN het abo is opgezegd. Claim bij CashbackXL loopt nog, maar in mijn ervaring kan dat wel een paar maanden duren.
Maar goed, dan klopt hun systeem dus gewoon niet. En de medewerkers weten daar niks van of mogen daar niks over zeggen. Wat dus hele vervelende discussies geeft aan de telefoon, want ik werd bijna voor leugenaar uitgemaakt. Je zou verwachten dat ze daar als IT bedrijf wel iets voor weten te vinden... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

Pietervs schreef op maandag 27 november 2023 @ 15:53:
[...]

Maar goed, dan klopt hun systeem dus gewoon niet. En de medewerkers weten daar niks van of mogen daar niks over zeggen. Wat dus hele vervelende discussies geeft aan de telefoon, want ik werd bijna voor leugenaar uitgemaakt. Je zou verwachten dat ze daar als IT bedrijf wel iets voor weten te vinden... :+
Mijn ervaring is trouwens dat de chat/webcaremedewerkers meer verstand van zaken hebben dan de mensen aan de telefoon.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:33

Zenix

BOE!

Pietervs schreef op maandag 27 november 2023 @ 15:43:
[...]

Moet zeggen dat ik daarna weinig zin meer had in dat hele Ziggo-geneuzel. Maar goed. Toch maar weer teruggebeld. Dan maar even geen korting via CashbackXL. Contract afgesloten. Daarna meteen een klacht ingediend over het kennisniveau van de medewerkers en de onbeschoftheid van de "klantenservice". Daar ga ik een email over krijgen.
Gaan ze over mailen, is toegezegd. Heb ik gevraagd, ik ga de discussie namelijk niet nog eens via de telefoon voeren. Helaas komt de toezegging wel de van de "klantenservice", dus ik hou mijn hart vast...
Ik ben er ook een week mee bezig geweest, maar dan via webcare, kwamen er ook niet uit. Die bleven wel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-04 14:31
Majesty schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 16:12:
[...]

Ik heb die van m'n ouders vandaag opgezegd, op 24 december is 'ie klaar. Omdat 24 december zondag is en vervolgens kerst, kun je het nieuwe abonnement pas in laten gaan op 27 december. Heb voor 23 december gekozen, alles is per mail bevestigd, ook de nieuwe datum.
Zoals ik al eerder zei: moet geen problemen opleveren lijkt met. Het gebeurt zo vaak dat er dubbele abonnementen op 1 adres zitten bij verhuizingen.
ook garantie dat het goed gaat? en dat je ouders niet opeens 24 december met kerst zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Hoelang duurt het dat je een mail van ziggo krijgt als je via meervoordeel besteld?
24 uur geleden aangevraagd, maar alleen ene mail van meervoordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 16:58
dutchnltweaker schreef op maandag 27 november 2023 @ 17:57:
Hoelang duurt het dat je een mail van ziggo krijgt als je via meervoordeel besteld?
Hier ook nog geen mail van ziggo. Vrijdag later op de middag bestelling geplaatst bij meervoordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
djmartyn schreef op maandag 27 november 2023 @ 18:17:
[...]

Hier ook nog geen mail van ziggo. Vrijdag later op de middag bestelling geplaatst bij meervoordeel.
Volgens mij is het toch 48 uur toch dat je een mail moet krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
dutchnltweaker schreef op maandag 27 november 2023 @ 19:11:
[...]

Volgens mij is het toch 48 uur toch dat je een mail moet krijgen?
Misschien dat hier ongelukkig het weekend even meespeelt. Misschien is het 48 uur geteld met werkdagen. Ben wel benieuwd of de kortingen goed mee gaan lopen in de aanvraag, lees her en der dat dat niet goed gaat.

[ Voor 15% gewijzigd door Jewie op 27-11-2023 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guero
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 29-11-2024
22:00 besteld en had de volgende dag 20:00 per mail bevestiging van ziggo.
Binnen 24u dus. Ga er maar vanuit dat er iets fout gaat want dat is bijna standaard bij meervoordeel🤣

Ik heb twee bestellingen geplaatst en beide waren onjuist. Mail gestuurd afgelopen donderdag en ook nog geen enkele reactie op gehad, hun bestelling is natuurlijk allang geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
guero schreef op maandag 27 november 2023 @ 21:03:
[...]

22:00 besteld en had de volgende dag 20:00 per mail bevestiging van ziggo.
Binnen 24u dus. Ga er maar vanuit dat er iets fout gaat want dat is bijna standaard bij meervoordeel🤣

Ik heb twee bestellingen geplaatst en beide waren onjuist. Mail gestuurd afgelopen donderdag en ook nog geen enkele reactie op gehad, hun bestelling is natuurlijk allang geannuleerd.
Wanneer heb je aangemeld dan? En heb je zelf geannuleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koploper07
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-04 14:05
Zaterdagavond om 19:00 aangemeld en vanavond om 20:00 bericht van Ziggo, kan dus iets langer duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guero
dutchnltweaker schreef op maandag 27 november 2023 @ 21:15:
[...]

Wanneer heb je aangemeld dan? En heb je zelf geannuleerd?
Aangemeld via ing/meervoordeel met cashback, geannuleerd door ziggo klantenservice nadat bevestiging vanuit ziggo niet klopte, korting en cashback stonden beide niet vermeld🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
guero schreef op maandag 27 november 2023 @ 21:47:
[...]

Aangemeld via ing/meervoordeel met cashback, geannuleerd door ziggo klantenservice nadat bevestiging vanuit ziggo niet klopte, korting en cashback stonden beide niet vermeld🤣
Via CBXL ook geen garantie op succes - daar gaat de aanvraag wel goed (logisch, rechtstreeks bij Ziggo) maar werd de cashback niet geregistreerd.

Denk trouwens dat de cashback niet vermeldt hoeft te staan - dit lijkt me meer iets tussen jou en meervoordeel naderhand.

[ Voor 12% gewijzigd door Jewie op 27-11-2023 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Koploper07 schreef op maandag 27 november 2023 @ 21:41:
[...]

Zaterdagavond om 19:00 aangemeld en vanavond om 20:00 bericht van Ziggo, kan dus iets langer duren
Ahh hier zondag, dus wacht even rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:32
Had 25-11 om 10:10 besteld, vandaag om 13:53 pas de bevestiging. Is natuurlijk druk met BF. Weekend zullen ze wel niks doen. Maar die getoonde prijs van 35,75 bij meervoordeel klopt dus niet en moet gewoon 39eu pm zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
rolandos582 schreef op maandag 27 november 2023 @ 23:16:
Had 25-11 om 10:10 besteld, vandaag om 13:53 pas de bevestiging. Is natuurlijk druk met BF. Weekend zullen ze wel niks doen. Maar die getoonde prijs van 35,75 bij meervoordeel klopt dus niet en moet gewoon 39eu pm zijn?
Is al vaker voorbij gekomen, ja idd 39is de ziggo prijs. Check ziggo, dan klopt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guero
Jewie schreef op maandag 27 november 2023 @ 21:52:
[...]

Via CBXL ook geen garantie op succes - daar gaat de aanvraag wel goed (logisch, rechtstreeks bij Ziggo) maar werd de cashback niet geregistreerd.

Denk trouwens dat de cashback niet vermeldt hoeft te staan - dit lijkt me meer iets tussen jou en meervoordeel naderhand.
Naderhand kreeg ik nog een tweede zenderpakket aangeboden🤣dus nu 12 maanden ESPN & Disney+ gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Rubke schreef op maandag 27 november 2023 @ 17:38:
[...]

ook garantie dat het goed gaat? en dat je ouders niet opeens 24 december met kerst zitten?
Geen garantie, maar alle bevestigingen zijn binnen in ieder geval. Ik verwacht dat het wel goed zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertuslambertus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-04 08:38
Ik heb afgelopen vrijdag via cashbackxl een bestelling gedaan. Hoelang kan het duren voordat deze bij cashbackxl te zien is?

Wat mij opvalt is dat de kleine cashbacks (zeg van 20 - 80 cent) altijd direct werkt. Als het gaat over paar tientjes of meer dan zijn ze niet zichtbaar (bij mij iig). Vandaar de vraag of anderen wel de cashback hebben gekregen, en hoelang het duurde voordat deze zichtbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-04 12:11

Licko

ZVDK

bertuslambertus schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 09:47:
Ik heb afgelopen vrijdag via cashbackxl een bestelling gedaan. Hoelang kan het duren voordat deze bij cashbackxl te zien is?

Wat mij opvalt is dat de kleine cashbacks (zeg van 20 - 80 cent) altijd direct werkt. Als het gaat over paar tientjes of meer dan zijn ze niet zichtbaar (bij mij iig). Vandaar de vraag of anderen wel de cashback hebben gekregen, en hoelang het duurde voordat deze zichtbaar was.
De bevestiging vanuit CashbackXL kwam bij mij direct binnen nadat ik de bestelbevestiging van Ziggo ontving. De goedkeuring van de cashback zal binnen enkele maanden volgen vermoed ik.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorro
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10:02
Jewie schreef op maandag 27 november 2023 @ 21:52:
[...]

De Ziggo black friday aanbieding genomen via CashbackXL hier.

Bevestiging is wel door deze partij zelf gemeld (bevestiging per mail vanuit CashbackXL) maar zie ik nergens iets van in de communicatie vanuit Ziggo. Dat je lijkt me ergens ook logisch, want de betaling gaat via CashbackXL en staat Ziggo buiten (Ziggo betaalt aan CashbackXL, niet aan mij)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_0sP-NV44g-s64dsWEjI3aOisTc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1xGpUuOa5yoVPXgndTxapaYI.jpg?f=fotoalbum_large

Van Ziggo heb ik enkel de bevestiging ontvangen mbt het abonnement en de kortingen (die staan wel juist vermeld gelukkig), zie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D3YL35r6X0ZWEos8aJuRnJTbTMk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7VzTcPOJ16OSNfIecUvsKQos.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door Yorro op 28-11-2023 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Laatst online: 25-04 15:44
Voor de mensen die het nieuwe contract over een paar maanden hebben afgesloten; wat is de status van jullie bestelling en de laatste mail?

Mijn status is: stap 2 en 'in behandeling'
Laatste mail is: 'alles over uw bestelling'

Ik wil even zeker weten dat dit klopt. Vorig jaar was ik ook in afwachting, was er iets fout gegaan aan hun kant en uiteindelijk koste het een hoop werk om het weer opnieuw te regelen... :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theonlymarco83
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:10
hk12nl schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 10:24:
Voor de mensen die het nieuwe contract over een paar maanden hebben afgesloten; wat is de status van jullie bestelling en de laatste mail?

Ik wil even zeker weten dat dit klopt. Vorig jaar was ik ook in afwachting, was er iets fout gegaan aan hun kant en uiteindelijk koste het een hoop werk om het weer opnieuw te regelen... :)
Zelfde hier met een contract dat in maart in moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
djmartyn schreef op maandag 27 november 2023 @ 18:17:
[...]

Nog steeds niets. Even gebeld en er werd aangegeven dat het nog even kon duren, vanwege drukte (vandaag of morgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
bertuslambertus schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 09:47:

Bij mij kwam deze ook niet. Bij navraag met een mailtje was het gewoon mijn schuld... Dat is natuurlijk makkelijk gezegd. Bij een andere cashback deal kwam de verwerking na een tiental minuten (dezelfde laptop, instellingen etc). Dit werd toen afgedaan als 'dan heb je geluk gehad dat het toen wel lukte'.

Beetje naar bedrijf dat CBXL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb voor de cashbacks een apart browser profiel zonder adblock en met alle privacy en anti-tracking functies uitgezet. Daarmee gaat het vrijwel altijd goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jewie
Erik1 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 12:36:
Ik heb voor de cashbacks een apart browser profiel zonder adblock en met alle privacy en anti-tracking functies uitgezet. Daarmee gaat het vrijwel altijd goed.
Kun je dan ook niet evengoed Chrome incognito gebruiken of is dat toch net wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Jewie schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 12:51:
[...]

Kun je dan ook niet evengoed Chrome incognito gebruiken of is dat toch net wat anders?
Gaat ook wel goed denk ik als je daar ook de instellingen naloopt (cookies, tracking) en adblock/privacy extensies uit zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Erik1 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 13:42:
[...]

Gaat ook wel goed denk ik als je daar ook de instellingen naloopt (cookies, tracking) en adblock/privacy extensies uit zet.
Je kunt ook even kijken of alles goed gaat bij CashbackXL door nadat je via de site doorklikt naar bv Ziggo, even de cookie settings te controleren via CashbackXL. Dan zie je direct of je doorverwijzing naar Ziggo is geregistreerd of niet. Dit doe je idealiter voordat je de bestelling op Ziggo.nl afrondt.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
Licko schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 13:48:
[...]

Je kunt ook even kijken of alles goed gaat bij CashbackXL door nadat je via de site doorklikt naar bv Ziggo, even de cookie settings te controleren via CashbackXL. Dan zie je direct of je doorverwijzing naar Ziggo is geregistreerd of niet. Dit doe je idealiter voordat je de bestelling op Ziggo.nl afrondt.
Dat stond bij mij dus ook allemaal goed - alles op groen, activiteit gelogd. Maar toch werd de cashback niet goed vastgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Jewie schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 13:53:
[...]

Dat stond bij mij dus ook allemaal goed - alles op groen, activiteit gelogd. Maar toch werd de cashback niet goed vastgelegd.
Dan is de enige optie een claim in te dienen, maar daarvoor heb je wel een factuur voor nodig vaak. Je hebt van Ziggo vermoedelijk enkel een bevestiging per mail ontvangen, misschien dat het daar mee lukt als je naam en klantnummer er zichtbaar op zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Mail gehad van ziggo, alles is prima gelukt via ing meervoordeel. De korting voor 12 maanden staat op de ziggo mail. Behalve de espn gratis pakket, dit staat er niet bij kan dat kloppen?

[ Voor 23% gewijzigd door dutchnltweaker op 28-11-2023 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellax
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-04 19:10
Gister ook het aanbod van ziggo geaccepteerd. Zit nu nog bij kpn en die wilde niks voor mij doen qua korting. Straks 1gig met tv compleet, hbo Max, 2 wifi pods en een 4K chromecast voor 39 euro per maand, 12 maanden lang. Zeker geen slechte deal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
dutchnltweaker schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 15:31:
Mail gehad van ziggo, alles is prima gelukt via ing meervoordeel. De korting voor 12 maanden staat op de ziggo mail. Behalve de espn gratis pakket, dit staat er niet bij kan dat kloppen?
Update: even snel contact met ziggo gehad, is inderdaad niet doorgekomen maar wanneer de abbo ingaat activeren ze het gewoon gratis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fommas
  • Laatst online: 24-04 12:53
hk12nl schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 10:24:

2 maanden geleden afgesloten, wordt morgen overgezet, maar heb nog geen pakket ontvangen. Vandaag toen het me te binnen schoot gebeld. En pakket wordt vandaag verstuurd dus ontvang het pas op de overstap dag ... als het goed is met de huidige pakket drukte. Zie het somber in, en inderdaad ook alleen die mail die jij benoemt ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volstrektus
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-04 18:06
JPtjeeNL schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 10:34:
Heeft er iemand al eens gebeld voor Internet Start & Ziggo Go? Ik kreeg 9 maanden 10 euro per maand korting. Lijkt erop dat mensen hier ook 20 euro korting voor 9 maanden hebben gekregen?
Ben ik ook benieuwd naar. Mijn vorige 9 maanden korting liep net af op een al langer lopend abonnement. Heb niet veel nodig. Wel voordeel nodig uiteraard :)

Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Jewie schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 13:53:
[...]

Bij m'n vriendin ging het ook mis; geen cashback geregistreerd. Ik en m'n ouders kregen echter binnen een paar minuten bevestiging van CashbackXL. Alles stond goed qua cookies, ze gebruikt geen adblockers, alles op groen bij die check van ze, en ze heeft ook nog de URL gecontroleerd voor ze bestelde; de referral ID van CashbackXL stond erin.

Ze heeft een claim ingediend... ben benieuwd.

[ Voor 3% gewijzigd door Wouter op 29-11-2023 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:27
Wouter schreef op woensdag 29 november 2023 @ 14:44:

Dat heb ik ook maar gedaan :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
[...]

Bij m'n vriendin ging het ook mis; geen cashback geregistreerd. Ik en m'n ouders kregen echter binnen een paar minuten bevestiging van CashbackXL. Alles stond goed qua cookies, ze gebruikt geen adblockers, alles op groen bij die check van ze, en ze heeft ook nog de URL gecontroleerd voor ze bestelde; de referral ID van CashbackXL stond erin.

Kan pas als je factuur ontvangt of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op woensdag 29 november 2023 @ 15:33:
[...]

Kan pas als je factuur ontvangt of niet?
Volgens mij moet je een claim indienen binnen 3 weken en het abonnement gaat over een maand in, dus ze heeft het gedaan met de bevestiging van Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theonlymarco83
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:10
[...]

Samen here! Toch een flink bedrag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
Mijn Ziggo aanvraag icm MeerVoordeel/ING lijkt te zijn goed gegaan - de bestelbevestiging laat in ieder geval geen fouten zien. Dus nu laat ik deze maar doorlopen en gaan we er vanuit dat de Eur 100,- cashback tzt ook goed komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Jewie schreef op woensdag 29 november 2023 @ 15:57:
Mijn Ziggo aanvraag icm MeerVoordeel/ING lijkt te zijn goed gegaan - de bestelbevestiging laat in ieder geval geen fouten zien. Dus nu laat ik deze maar doorlopen en gaan we er vanuit dat de Eur 100,- cashback tzt ook goed komt.
Die cashback moet je nog wel zelf aanvragen he ;)

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-04 14:49
Ik ga ook de IBAN switch methode doen icm cashback.
Afgelopen maandag opgezegd (27 nov), en kreeg daar per mail bevestiging van
Gisteren gebeld voor evt. voorstel maar afgeslagen. Einddatum zal zijn 27 december zei de beste man aan de telefoon

Wanneer is het verstandig om de nieuwe aanvraag te doen? Nog even wachten tot het in het systeem verwerkt is? Of hoeft dat niet per se (om evt. argwaan te voorkomen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-04 22:04
Zojuist klantenservice aan de lijn gehad om te bekijken wat voor verlengingsaanbieding zij kunnen doen.

Niet geheel ontevreden met het resultaat.

Internet Start > Internet Lite
TV Start (blijft zelfde)
Vast bellen > opgezegd

Van maandelijks 64.25 EUR naar 56 EUR gegaan, waarover we de eerste 9 mnd 20 euro korting krijgen.
Daarnaast 12 mnd gratis Sport Compleet pakket wat automatisch eindigt.

• Ronzz
  • Laatst online: 26-04 15:59
Paar dagen geleden ook gebruikgemaakt van de cashback en half jaar korting bij Ziggo.
Maandag kreeg ik een mail waarin staat dat de overstap van KPN naar ziggo niet gelukt is. Wel de cashback bevestiging ontvangen. Dinsdag krijg ik een sms en mail dat KPN het jammer vind dat ik wegga. Gisteren een mail van Ziggo: ‘belangrijke informatie over uw overstap’. Oa datum wanneer pakket wordt bezorgd staat hierin vermeld. Vandaag een mail van KPN met ‘overstap naar nieuwe aanbieder’.

Ik mag aannemen dat de overstap inmiddels geregeld is toch? Had eerst al gedoe met die IBAN check, maar die heb ik gelukkig kunnen omzeilen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
SuperCrisz schreef op donderdag 30 november 2023 @ 13:12:
Ik ga ook de IBAN switch methode doen icm cashback.
Afgelopen maandag opgezegd (27 nov), en kreeg daar per mail bevestiging van
Gisteren gebeld voor evt. voorstel maar afgeslagen. Einddatum zal zijn 27 december zei de beste man aan de telefoon

Wanneer is het verstandig om de nieuwe aanvraag te doen? Nog even wachten tot het in het systeem verwerkt is? Of hoeft dat niet per se (om evt. argwaan te voorkomen)
Niet te moeilijk doen en gewoon afsluiten :) Ik sluit eerste de nieuwe af en zeg dan pas op. Dat doen meerdere hier.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
dutchnltweaker schreef op woensdag 29 november 2023 @ 22:38:
[...]

Die cashback moet je nog wel zelf aanvragen he ;)
Wat dien je nog bij cashbackxl te doen dan?
Ik zie mijn cashback staan, maar ik begrijp niet of er nu nog iets vanuit mijn kant dient te gebeuren..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MAgSNUMTyG6N8YTSD93X1X482Ck=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ckze6BzahVG00hKHOI1xOwuG.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
wokkelz schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 17:11:
[...]

Ik zie mijn cashback staan, maar ik begrijp niet of er nu nog iets vanuit mijn kant dient te gebeuren..

[Afbeelding]
Niets, nu is het wachten tot die wordt goedgekeurd. Dat kan best een paar maanden duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Bedankt voor je reactie, ik was even in verwarring. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
wokkelz schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 17:11:
[...]

[Afbeelding]
Ah dacht dat je die van meervoordeel had gebruikt icm ing code.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
TexMex schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 17:56:
[...]

Niets, nu is het wachten tot die wordt goedgekeurd. Dat kan best een paar maanden duren.
In mijn geval binnen 24h na activering van het modem.
Dus binnen de 14 dagen opzegtermijn. Erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MixT2311
  • Laatst online: 12-04 15:11
Hoe snel hebben mensen die gebruik hebben gemaakt van de ING actie response gehad vanuit Ziggo?

(Wacht al sinds woensdag en begin wat zenuwachtig te worden nu het ‘bijna’ 10 december is :+ )

"I'll leave the party in style and not to be carried out"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
MixT2311 schreef op maandag 4 december 2023 @ 16:25:
Hoe snel hebben mensen die gebruik hebben gemaakt van de ING actie response gehad vanuit Ziggo?

(Wacht al sinds woensdag en begin wat zenuwachtig te worden nu het ‘bijna’ 10 december is :+ )
Huh welke response? Je krijgt geen response van Ziggo he.

https://www.ing.nl/punten/productdetail/1018115
Staat op de website van ING rentepunten ook gewoon beschreven:
Zo werkt het:
Nadat je je eerste factuur betaald hebt, kun je een claim indienen op onze website. Binnen 6 weken na claimen ontvang je het cadeau in huis! Liever de korting? Deze ontvang je direct op je maandbedrag. De instructies voor het claimen van je cadeau, of cashback, staan in de bestelbevestiging van Meervoordel.nl.
Hoe te verzilveren?
  1. Ga naar https://meervoordeel.nl/meer/ingactieziggo
  2. Kies het Internet & TV-pakket dat bij je past. Daarna krijg je de mogelijkheid om extra's toe te voegen.
  3. Vul de benodigde persoonsgegevens in. Na het invullen van alle gegevens krijg je een overzicht van het gekozen Internet & TV-pakket. Nadat je op verzenden hebt geklikt, vul je in de pop-up je unieke ING vouchercode in. Je ontvangt vervolgens een e- mailbevestiging van MeerVoordeel.nl.
  4. Als je een aanvraag bij MeerVoordeel hebt afgerond, dan krijg je binnen 48 uur een bevestiging van Ziggo. Zodra je de bevestiging hebt ontvangen, ben je klant bij Ziggo en verloopt de service verder via (Vodafone)Ziggo.
Hoe ontvang ik de € 100 retour?
  • Klik hier om je claim in te dienen.
  • Na het indienen van een claim duurt het tot 6 weken voordat het bedrag wordt overgemaakt, in verband met de verificatie vanuit Ziggo.

[ Voor 38% gewijzigd door dutchnltweaker op 04-12-2023 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MixT2311
dutchnltweaker schreef op maandag 4 december 2023 @ 16:31:
[...]

Huh welke response? Je krijgt geen response van Ziggo he.

https://www.ing.nl/punten/productdetail/1018115
Staat op de website van ING rentepunten ook gewoon beschreven:

[...]

[...]

[...]
Ja puntje 4, de mail van Ziggo, die 'response' :X Heb netjes van Meervoordeel de bevestiging gehad, maar onze vrienden van Ziggo zijn lekker traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
MixT2311 schreef op maandag 4 december 2023 @ 16:44:
[...]

Ja puntje 4, de mail van Ziggo, die 'response' :X Heb netjes van Meervoordeel de bevestiging gehad, maar onze vrienden van Ziggo zijn lekker traag
Wanneer heb je het aangevraagd? hier kregen we ook pas een mail na 3 a 4 dagen van ziggo. Sowieso kan je pas claimen bij een eerste factuur.

[ Voor 6% gewijzigd door dutchnltweaker op 04-12-2023 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
MixT2311 schreef op maandag 4 december 2023 @ 16:44:
[...]

Opgepast, bij mij bleef de response vanuit Ziggo ook uit en toen ik navraag deed bij meervoordeel was het antwoord “Ziggo heeft de aanvraag afgeketst, uw bestelling gaat niet door”.

Ik ben benieuwd hoelang ik zou moeten wachten tot ze hier zelf mee kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-04 10:01

Bluebe

Roar

Afgelopen zaterdag is ons jaarcontract weer afgelopen, hebben nu internet complete en tv complete voor €77,- per maand. dus vandaag gebeld maar de aanbieding viel me nogal tegen. De standaard 9 maanden 20,- korting + jaar gratis ESPN. Er was absoluut geen andere aanbieding mogelijk, zelfs niet na refereren naar dit topic en refereren naar de aanbieding die ik van Delta heb voor 1 jaar glasvezel 1 gbit/s + TV voor 35,- per maand. Nadeel is dat Delta pas vanaf Q2/Q3 beschikbaar is en ik geen zin heb tot die tijd de volle mep bij Ziggo te betalen. De aanbieding voor nu maar afgeslagen en zit er dan ook maar aan te denken op te zeggen aangezien het contract op naam van mijn vriendin staat en dan maar een nieuw contract te beginnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Bluebe op 04-12-2023 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-02 17:23
Had ik dit topic maar eerder gezien :)

Wij willen ook overstappen naar Ziggo en gebruik maken van de acties. Begrijp ik nu goed dat zowel via Ziggo direct of via ING(Ziggo) en cashbackXXL(Ziggo) acties kan combineren voor extra 100,- cashback?

Kan ik via ING doen en betaalrekening wijzigen later? Via Ziggo als ik op verder klik zie ik opeens 50% korting in winkelmand ipv bol.com voucher..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

mustiej schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 07:44:
Had ik dit topic maar eerder gezien :)

Wij willen ook overstappen naar Ziggo en gebruik maken van de acties. Begrijp ik nu goed dat zowel via Ziggo direct of via ING(Ziggo) en cashbackXXL(Ziggo) acties kan combineren voor extra 100,- cashback?

Kan ik via ING doen en betaalrekening wijzigen later? Via Ziggo als ik op verder klik zie ik opeens 50% korting in winkelmand ipv bol.com voucher..
Ja, je kunt inderdaad het rekeningnummer later wijzigen na activatie. Dat heeft een medewerker van de chat me in elk geval bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustiej
Metalfreak schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 08:14:
[...]

Ja, je kunt inderdaad het rekeningnummer later wijzigen na activatie. Dat heeft een medewerker van de chat me in elk geval bevestigd.
Top. Er wordt gevraagd voor een code maar snap niet waar ik deze vandaan moet halen :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djmartyn
mustiej schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 08:45:
[...]

Top. Er wordt gevraagd voor een code maar snap niet waar ik deze vandaan moet halen :?
Uit de rentepuntenwinkel van ING.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustiej
djmartyn schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 08:56:
[...]

Uit de rentepuntenwinkel van ING.
Ah, ik kwam meteen via meervoordeel naar die aanbieding vandaar. Inmiddels afgesloten bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
Wat is de snelste en makkelijkste manier om een ziggo abonnement op te zeggen? Ik heb nog een bestaand tv abonnnement wat opgezegd moet worden, omdat er nu een nieuwe abonnement op naam van mijn partner ingaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorro
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10:02
djmartyn schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 09:57:
Wat is de snelste en makkelijkste manier om een ziggo abonnement op te zeggen? Ik heb nog een bestaand tv abonnnement wat opgezegd moet worden, omdat er nu een nieuwe abonnement op naam van mijn partner ingaat.
Ik denk dat dit formulier het makkelijkst is:

https://www.ziggo.nl/opzeggen/formulier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
djmartyn schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 09:57:
Bellen naar ziggo. Dan menu 4/3/4 en tegen de medewerker vertellen dan je je huidige contract wil beëindigen.

[ Voor 32% gewijzigd door hk12nl op 05-12-2023 11:09 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
theonlymarco83 schreef op woensdag 29 november 2023 @ 15:49:
[...]

Samen here! Toch een flink bedrag
Wij hebben er uiteindelijk voor gekozen te annuleren en opnieuw aan te vragen (let er wel dat je eventuele overstap ook geannuleerd wordt). Binnen 10 minuten was de cashback geregistreerd.

[ Voor 9% gewijzigd door Wouter op 05-12-2023 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MixT2311
dutchnltweaker schreef op maandag 4 december 2023 @ 16:55:
[...]

Wanneer heb je het aangevraagd? hier kregen we ook pas een mail na 3 a 4 dagen van ziggo. Sowieso kan je pas claimen bij een eerste factuur.
Nou, aan de lijn gehad en het zou allemaal goed moeten zijn en ik zou door BF wat later de bevestiging van hen (Ziggo) krijgen. Moest anders vrijdag terugbellen als ik niks heb tegen die tijd en dan doen ze alles via de telefoon :")

En ze konden zien dat ik vorige jaar/keer ook al de BF deal (via ING/Meervoordeel) had gehad (maar dat was geen probleem O-) ). Waarschijnlijk is alles gekoppeld ook aan je e-mailadres.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

kaanmijo

Picobello B.V.

Mijn cashback bij CashbackXL is ondertussen goedgekeurd door Ziggo! :)
Abo is afgelopen vrijdag geactiveerd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_bQgTY2MfmFUGy2F0cL1_XBdZZk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/p6dB9b3oJw2AVlujUvwK1uax.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djmartyn
hk12nl schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:08:
[...]

Bellen naar ziggo. Dan menu 4/3/4 en tegen de medewerker vertellen dan je je huidige contract wil beëindigen.
Gelukt! En het nieuwe abo is sinds gisteren actief. Ik gebruik de CI+ module om tv te kijken met Vu Ultimo 4k (satelliet + kabel). De mediabox mini heb ik er nu ook bij en voor de vorm wel even getest. Maar beeldkwaliteit is echt lager dan via DVB-C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Ik heb het misschien over het hoofd gezien, maar tijdens het bestellen kon ik niet kiezen voor een CI+ module. Kan ik die nadien één aanvragen via de klantenservice? Ik zou graag een CI+ module gebruiken in plaats van een Mini Next.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
Licko schreef op woensdag 6 december 2023 @ 11:51:
Ik heb het misschien over het hoofd gezien, maar tijdens het bestellen kon ik niet kiezen voor een CI+ module. Kan ik die nadien één aanvragen via de klantenservice? Ik zou graag een CI+ module gebruiken in plaats van een Mini Next.
Ja, die kun je als het abonnement actief is aanvragen voor 2 euro per maand. De Mini Next kan zelf helaas niet omgewisseld worden, dus het wordt een extra CI+ module.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

djmartyn schreef op woensdag 6 december 2023 @ 13:07:
[...]

Ja, die kun je als het abonnement actief is aanvragen voor 2 euro per maand. De Mini Next kan zelf helaas niet omgewisseld worden, dus het wordt een extra CI+ module.
Oh jammer, ik had gehoopt de Next terug te kunnen sturen. Maar als dat niet mogelijk is verdwijnt de Next Mini ongebruikt in de kast en ga ik tv kijken via de app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djmartyn
Licko schreef op woensdag 6 december 2023 @ 13:59:
[...]

Oh jammer, ik had gehoopt de Next terug te kunnen sturen. Maar als dat niet mogelijk is verdwijnt de Next Mini ongebruikt in de kast en ga ik tv kijken via de app.
Altijd handig zo'n reserve apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dereiger
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 24-10-2024
Hi, hier loopt het ziggo abonnement af en opgezegd(opzegging per 5-1)

Als ik nu via cashback actie of via ziggo probeer aan te melden op andere naam+ Iban op 6-1 krijg ik het volgende bericht. Ik heb nu wel mijn ing punten ingezet, beetje jammer. Iemand ervaringen?

Wij hebben uw aanvraag bij MeerMetZiggo in goede orde ontvangen, maar helaas kunnen wij uw aanvraag niet verwerken.

Op postcode met huisnummer oopt momenteel een contract bij Ziggo of er is rechtstreeks bij Ziggo een aanvraag gedaan om een abonnement af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
dereiger schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 08:58:
Hi, hier loopt het ziggo abonnement af en opgezegd(opzegging per 5-1)

Als ik nu via cashback actie of via ziggo probeer aan te melden op andere naam+ Iban op 6-1 krijg ik het volgende bericht. Ik heb nu wel mijn ing punten ingezet, beetje jammer. Iemand ervaringen?

Wij hebben uw aanvraag bij MeerMetZiggo in goede orde ontvangen, maar helaas kunnen wij uw aanvraag niet verwerken.

Op postcode met huisnummer oopt momenteel een contract bij Ziggo of er is rechtstreeks bij Ziggo een aanvraag gedaan om een abonnement af te sluiten.
Heb je al een bevestiging met details van de opzegging ontvangen van Ziggo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dereiger
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 24-10-2024
Wolly schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 09:16:
[...]

Heb je al een bevestiging met details van de opzegging ontvangen van Ziggo?
Yes;

Beste,

U vroeg ons de volgende Ziggo dienst(en) te beëindigen:

Dienst
Einddatum

Extra TV-pakket naar keuze: Ziggo Sport Totaal
5 januari 2024

Ziggo Go
5 januari 2024

Internet Complete en TV Complete Next (zonder Bellen)
5 januari 2024

Veilig online pakket: Safe Online XL
5 januari 2024

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:44
Leuke grap, begin december het abo afgesloten, zou eigenlijk de 27ste ingaan mar het pakket is nooit opgestuurd. Wij bellen en zij, ja meneer postnl heft het druk en de feestdagen zitten ertussen etc. Nu dus waarschijnlijk een paar dagen zonder internet

NS FC: SW 2742 0448 8213

• dutchnltweaker
Musta schreef op donderdag 28 december 2023 @ 09:06:
Leuke grap, begin december het abo afgesloten, zou eigenlijk de 27ste ingaan mar het pakket is nooit opgestuurd. Wij bellen en zij, ja meneer postnl heft het druk en de feestdagen zitten ertussen etc. Nu dus waarschijnlijk een paar dagen zonder internet
Als het goed is niet, je blijft je aansluiting met je huidige provider voor 2 weken nog behouden heb ik begrepen.

• Nobodie
  • Laatst online: 25-04 20:56
Musta schreef op donderdag 28 december 2023 @ 09:06:
Bij mij zou ziggo ook ingaan op de 27ste. Had nog geen pakket ontvangen. Gisteren kreeg ik een track en trace en het als het goed is wordt het vandaag bezorgd. Heb nog steeds internet van de vorige provider maar ik heb dan ook gekozen voor de overstapservice.

• dutchnltweaker
Nobodie schreef op donderdag 28 december 2023 @ 09:51:
[...]
Heb nog steeds internet van de vorige provider maar ik heb dan ook gekozen voor de overstapservice.
Dat heb je toch automatisch als je overstapt?

• Nobodie
  • Laatst online: 25-04 20:56
dutchnltweaker schreef op donderdag 28 december 2023 @ 09:57:
[...]

Dat heb je toch automatisch als je overstapt?
Hier kan je volgens mij voor kiezen.

• mrtl
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 26-04 16:24
Iemand al de Bol cadeaukaart ontvangen? Ik zou 'em gisteren binnen hadden moeten krijgen, maar nog geen mail ontvangen.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Modbreak:Deze aanbieding is inmiddels al een paar weken verlopen. Gezien het hier nu alleen nog maar om algemene gaat, die ik dit topic op slot.

Verdere discussie over Ziggo mag in Topicreeks: [Ziggo] Ervaringen Topic worden gevoerd.

[ Voor 10% gewijzigd door Yorinn op 28-12-2023 20:50 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Inhoudelijke en technische discussie over Ziggo mag in [Ziggo] Ervaringen & Discussie - Deel 10 worden gevoerd.
• Namen van medewerkers zijn niet van belang in de discussie(s) en mogen dus achterwege blijven.
• Linken naar aanbiedingen zien we het liefst met een directe link zonder (mogelijke) referral. Links die via pepper.com lopen, hebben meestal ook een referral.