LEC lekker bezig
Die race engineers bij Ferrari. Kan daar ook enige enthousiasme vanaf? Italianen zijn toch zo gepassioneerd?
"When you grow up your heart dies"
Ik snap PER echt niet, ik was er al een beetje bang voor
Als ie onder druk staat dan doet ie altijd iets stoms
[ Voor 32% gewijzigd door Silent Thunder op 19-11-2023 08:11 ]
andere rearwing afstelling dus dan VerSilent Thunder schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:11:
PER is dan ook geen wereldkampioenschapsmateriaal. Leuk als tweede rijder maar meer ook niet.Silent Thunder schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:11:
Leek er op dat PER echt niet verwachtte dat LEC er al vorbij zou gaan.
Nu zijn we iig weer terug met de race tussen VER en LEC
Nu zijn we iig weer terug met de race tussen VER en LEC
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Genoeg ervaring om niet te vroeg te juichen.sjaool schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:11:
Die race engineers bij Ferrari. Kan daar ook enige enthousiasme vanaf? Italianen zijn toch zo gepassioneerd?
Het is wel een snelle baan precies of het is de regie. Vind het leuker dan MiamiRyur schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:11:
Ik vind de baan niks, maar leuke race!
Wat een zonneschijn daar in de pit bij Ferrari.
Zonnebril moet op
Zonnebril moet op
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Wow, die was leuk!
En perez is drs als kwijt. Ver gaat er nu vandoor.
Wow wat een racers zijn LEC en VER.... ik denk dat het nog wel een keer stuivertje wisselen wordt
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Van passie en emotie?DarkSide schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:12:
Zonnebril moet op
Tegen de wallen of misschien verveling?DarkSide schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:12:
Zonnebril moet op
Tranen van ellende verbergen.DarkSide schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:12:
Zonnebril moet op
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
En uit de DRS.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Max is wegZewatanejo schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:13:
Wow wat een racers zijn LEC en VER.... ik denk dat het nog wel een keer stuivertje wisselen wordt
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Nog 12 ronden.
En nog een SC?
En nog een SC?
Dit wordt het DRS-spelletje weer.
Norris voor de zekerheid toch maar het ziekenhuis
PER blijft ook in de DRStrein
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
waarom ? de penalty heeft ie al tijdens de pit uitgevoerd dus alles ervoor is ervoorstreamnl schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:15:
Nu nog 5 (beter 6) seconden verder uitlopen dan wat ie nu heeft.
Een saaie race vind ik het niet echt eerlijk gezegd.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Max moet uit DRS rijden. En pER binnen DRS.
Maar LEC heeft denk ik nog wel een voordeeltje met de banden.
Nog leuke 11 rondes te gaan
De 5 s zijn al genomen tijdens de pitstop.streamnl schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:15:
Nu nog 5 (beter 6) seconden verder uitlopen dan wat ie nu heeft.
de banden van Per en Ver zijn nieuwer heDarkSide schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:16:
Max moet uit DRS rijden. En pER binnen DRS.
0.8s on DRS
Echt waar?Dat heb ik serieus gemist.Wognummer schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:15:
[...]
waarom ? de penalty heeft ie al tijdens de pit uitgevoerd dus alles ervoor is ervoor
Waarschijnlijk was ik een nieuwe bak koffie halen.
Thanks
Lec z’n banden gaan nu op.. VER gaat uit blijven lopen tot het eind.
Dat zijn nieuwe woorden voor max
: just have to work hard to break the tow"
En we mogen weer https://www.formula1.com/en/vote.html
ik blijf het herhalen te vroeg deze dagstreamnl schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:17:
[...]
Echt waar?Dat heb ik serieus gemist.
Waarschijnlijk was ik een nieuwe bak koffie halen.
Thanks
Wilde net zeggen. Tot nu toe valt het niets tegen. Het gaat alle kanten op en zelfs een overwinning door Max is niet eens zeker door die lange tow.Quad schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:16:
Een saaie race vind ik het niet echt eerlijk gezegd.
De tow lijkt nu gebroken..
Hey... niet snel m'n typo quoten
Hey... niet snel m'n typo quoten
[ Voor 58% gewijzigd door Zewatanejo op 19-11-2023 08:19 ]
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Als PER nu ff LEC inhaalt dan kan mij dat weer overtuigen
Dat is wel heel dramatischZewatanejo schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:18:
De toekomst lijkt nu gebroken
ik vermaak me uitstekend iddKlaasjeNL schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:17:
[...]
Wilde net zeggen. Tot nu toe valt het niets tegen. Het gaat alle kanten op en zelfs een overwinning door Max is niet eens zeker door die lange tow.
alleen last van een kat die eten eist maar doen voor de finish hehe
Dat dachten we ook tijdens de eerste stint, maar toen was het juist de RBR die terug begon te vallen. Kan nog alle kanten op.Arend_Akelig schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:17:
Lec z’n banden gaan nu op.. VER gaat uit blijven lopen tot het eind.
PER kan goed bijblijven bij LEC. Hij moet hem even inhalen zodat VER weg kan rijden.
Straten circuits liggen Max niet. En baan temperatuur is te laag voor het normale nadeel van Ferrari, dat ze banden vreten.DarkSide schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:17:
Dat zijn nieuwe woorden voor max
las ik het toch correct. Filosofisch wel.
Misschien is Exocet stiekem Leclerc die meeleest vanuit zijn auto?
[ Voor 14% gewijzigd door cy-gor25 op 19-11-2023 08:19 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Max is al weg aan het rijden.sjaool schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:18:
PER kan goed bijblijven bij LEC. Hij moet hem even inhalen zodat VER weg kan rijden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Inderdaad....al zijn de bandjes van de Bulls nieuwer...KlaasjeNL schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:18:
[...]
Dat dachten we ook tijdens de eerste stint, maar toen was het juist de RBR die terug begon te vallen. Kan nog alle kanten op.
Had Max nu maar een net wat betere teamgenoot die echt met Leclerc gaat vechten zodat ze beide tijd verliezen. Nu blijft Perez er wat achter plakken.
Max een 0.5s sneller dan LEC.
Je moet snel zijn om buiten drs te komen maar je moet je rechtervoorband heel houden maar je moet snel zijn om buiten drs te komen maar je moet je rechtervoorband heel houden maar je moet snel zijn....
VER 2s los van LEC.
Perez doet t in de 1na laatste ronde om het zo in de laatste ronde weer te verliezen.
Ik zou het doen!
Nor naar het ziekenhuis wow voorzorg maar toch
- DaniëlWW2
- Niet online
Max Verstappen be like.Hippocampus schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:20:
Je moet snel zijn om buiten drs te komen maar je moet je rechtervoorband heel houden maar je moet snel zijn om buiten drs te komen maar je moet je rechtervoorband heel houden maar je moet snel zijn....
PEREZ zal er in de laatste ronde langs moeten anders wordt ie teruggepakt in de volgende ronde.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
PIA moet dus nog steeds stoppen. Hm...
Leclerc is klaar.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
LEC kan de druk weer eens niet aan.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
En een P1 en P2 voor Red Bull.
Ja Russel
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Is alweer even geleden, mooi!sjaool schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:22:
En een P1 en P2 voor Red Bull.
Dit had Lec toch lachend moeten winnen… bizar hoe die auto veranderd met hards
That didnt age well....Kadett schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:19:
[...]
Straten circuits liggen Max niet. En baan temperatuur is te laag voor het normale nadeel van Ferrari, dat ze banden vreten.
LEC heeft daar toch wel vaak last van vind ik.
under druk foutjes maken
under druk foutjes maken
Zonde van Leclerc, reed een goede race en had mega pech met de SC
Strategie McLaren???
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Toch jammer voor Lecrec, het begon net een beetje op racen te lijken.
was er niet een regel dat je niet meer onder de 2s mocht? Wegens te gevaarlijk.Wognummer schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:23:
Mcl 1,9 stop lol nice
- DaniëlWW2
- Niet online
Max blijft maar paarse sectoren rijden.
Die baan lijkt te blijven verbeteren en je moet misschien wel zo snel gaan om op temperatuur te blijven.
Die baan lijkt te blijven verbeteren en je moet misschien wel zo snel gaan om op temperatuur te blijven.
Wat is Wolff allemaal aan het doen?
En weer geen win van pole voor Charles.
Idd. Het verschil tussen mediums en hard is echt mega.Cowamundo schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:23:
Dit had Lec toch lachend moeten winnen… bizar hoe die auto veranderd met hards
Max kan nog sneller...
[ Voor 18% gewijzigd door sjaool op 19-11-2023 08:25 ]
Positief blijven ook al ben je keihard aan het falenMikeyMan schreef op zondag 19 november 2023 @ 08:24:
Wat is Wolff allemaal aan het doen?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |