Cogitationis poenam nemo patitur
sind wanneer had PER 5 sec straf?Hippocampus schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:40:
[...]
Volgens mij van medium naar hard gegaan, plus die straf van 5 sec. gepakt.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
In Multiviewer F1 doet hij het in ieder geval wel.Bullet NL schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:40:
Waardeloos dat die livetining het niet doet! Slecht v99r mijn humeur op de vroege zondag
"When you grow up your heart dies"
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
In de multiviewer F1 app werkte het na een paar keer refreshen.Bullet NL schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:40:
Waardeloos dat die livetining het niet doet! Slecht v99r mijn humeur op de vroege zondag
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
iedereen die nog slaapt heeft geen slechte keuze gemaakt
Ze laten de timing zien van de GP in AustinRocketKoen schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:18:
[...]
Bij mij zegt de live timing dat Norris op p1 rijdt

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
dan is ie wel vroeg binnen hoorDaniëlWW2 schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:44:
Ik denk dat Leclerc maar een keer gaat stoppen.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Nu welbasvn schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:45:
Lijkt wel of Max aldoor z´n DRS niet gebruikt? net bij Zhou ook al
Na zoveel pech heeft hij wel een overwinning vanaf pole verdiend.
Hij opent zojuist wel gewoon, bij Zhou was niet in een DRS zone dat hij die inhaalde.basvn schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:45:
Lijkt wel of Max aldoor z´n DRS niet gebruikt? net bij Zhou ook al
Ze waren voor de race wel aan zijn DRS aan het sleutelen, schijnbaar. Maar doet het nu dus wel.
[ Voor 15% gewijzigd door Wild Chocolate op 19-11-2023 07:46 ]
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Ik denk meer dat hij dat zij omdat hij het niet met ze eens is.PjotrStroganov schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:46:
Send them my regards indeed lol. Max had denk ik niet verwacht te moeten werken.
Dit gevoel heb ik dus ook. Met DRS komt hij niet snel genoeg dichterbijWild Chocolate schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:46:
[...]
Hij opent zojuist wel gewoon, bij Zhou was niet in een DRS zone dat hij die inhaalde.
Ze waren voor de race wel aan zijn DRS aan het sleutelen, schijnbaar. Maar doet het nu dus wel.
Hij zit in de DRS trein. eigen schuld.Zingo schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:47:
[...]
Dit gevoel heb ik dus ook. Met DRS komt hij niet snel genoeg dichterbij
Het DRS voordeel van de Red Bull is relatief klein op low-downforce circuits, dat is al het hele seizoen zo. Werkt vooral heel goed wanneer de vleugel steiler staat.Zingo schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:47:
[...]
Dit gevoel heb ik dus ook. Met DRS komt hij niet snel genoeg dichterbij
Offtopic: waarom is er amper wat op Deliveroo op een zondagmorgen. Wat verwachten ze van mij dat ik ontbijt ga maken?
Perez moet nog stoppen...Tonkey schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:48:
Perez heeft gewoon 10 seconden voorsprong, leuk dat hij weer eens meedoet!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
We wisten dat dat ging gebeuren
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Officieel heeft hij ook al een pitstop gemaakt
Max zijn voorvleugel.plizz schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:50:
Wie heeft schade? Verstappen of Russel?
⏩ PVOutput☀️
max pissed en niet even rustig afwachten.......
KOn het niet goed zien
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Russel.plizz schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:50:
Wie heeft schade? Verstappen of Russel?
Max zijn band lijkt goed, voorvleugel heeft schade
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nee? Hoezo? RUS stuurt op Max in.Quad schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:51:
Straf nr2 voor Max komt eraan?
Eerder voor Russel een strafQuad schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:51:
Straf nr2 voor Max komt eraan?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Jep, maar Max reed niet voor 'm in de apex.
⏩ PVOutput☀️
Binnenbocht vs buitenbocht.
VER > pit
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
werd op sky al opgemerkt Max zat er verder naast dan Lec en Rus stuurde in
Ik zou het doen!
Ik hoop dat hij geen fuck ups gaat doen en gewoon de eerste plaats gaat pakken
[ Voor 61% gewijzigd door Silent Thunder op 19-11-2023 07:53 ]
Hoe dan? George stuurt gewoon in alsof er niemand naast hem zitSouthern Sun schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:52:
Jammer hoor, iets teveel van de oude Max dit. Wat mij betreft 2x zijn fout.
Inderdaad. Russel ook altijd.Dj-sannieboy schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:50:
Daar kon je op wachten
Die bocht is best krap. Rus kan ook niet ergens naar toe.
Dan moet RUS wel heel hard remmen.
Zit heel het weekend al niet lekker in zijn vel mbt deze raceskimine schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:52:
Misschien kunnen ze met de SC ook even het paaltje terugzetten
Daar heb ik in gekeken, mijn haar zit goed. Anders nog iets?Holk schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:52:
George, SPIEGELS! Sukkel
-
Ja, trek even een shirt aan.markje1 schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:53:
[...]
Daar heb ik in gekeken, mijn haar zit goed. Anders nog iets?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Wel als ze niet stoppen jasjaool schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:54:
Dit is in het nadeel voor LEC lijkt mij.

of gedwongen om te remmen en max er langs te laten, maar jaDarkSide schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:53:
Vond hem toch twijfelachtig van max.
Die bocht is best krap. Rus kan ook niet ergens naar toe.
Dan moet RUS wel heel hard remmen.
Onmogelijk in die tijdd-vine schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:54:
Hebben ze bij Max alleen banden gedaan of ook vleugel?
voor de SCSilent Thunder schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:54:
Is LEC nog niet binnen geweest...?
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Die stoppen dus niet lijkt mij omdat hij net gestopt is.
Kan zijn, maar Max doet wel weer lekker een 'ik gooi hem er naast en je gaat maar opzij of we crashen allebei' move... Bij Leclerc was het ook al een lompe actie (hij haalde de bocht zelf ook niet).Holk schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:53:
[...]
Hoe dan? George stuurt gewoon in alsof er niemand naast hem zit
Hij zat er niet naast...
Het circuit… nope. Kan er niet aan wennen. Sfeerloos. Ook onboard vind ik het geen leuk circuit om naar te kijken.
Hopelijk luisteren ze naar de kritiek wat je hier en daar leest en gaan ze enkele zaken aanpassen.
Als hij George afkneep, zeker. Maar in die bocht konden ze makkelijk 2 breed doorheen. Dat is racen.Southern Sun schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:52:
Jammer hoor, iets teveel van de oude Max dit. Wat mij betreft 2x zijn fout.
Dat wordt nog wel spannend.
⏩ PVOutput☀️
niet ernaast nee maar hij was er wel dan kan je niet zomaar insturen....m0ridin schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:55:
[...]
Kan zijn, maar Max doet wel weer lekker een 'ik gooi hem er naast en je gaat maar opzij of we crashen allebei' move... Bij Leclerc was het ook al een lompe actie (hij haalde de bocht zelf ook niet).
Hij zat er niet naast...
Wat valt er aan te passen?streamnl schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:55:
De race/gevechten zelf is zeker wel leuk om naar te kijken. Veel meer actie dan ik had verwacht.
Het circuit… nope. Kan er niet aan wennen. Sfeerloos. Ook onboard vind ik het geen leuk circuit om naar te kijken.
Hopelijk luisteren ze naar de kritiek wat je hier en daar leest en gaan ze enkele zaken aanpassen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik denk dat Max op racecraft Checo voorbij kan als ze bij elkaar in de buurt komen.Exocet schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:56:
Max gaat dan sowieso niet winnen, Red Bull gaat niet toestaan dat ze gaan vechten voor positie
Denk niet dat Max zich daar aan houdt, als ie er al bij kan komen.Exocet schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:56:
Max gaat dan sowieso niet winnen, Red Bull gaat niet toestaan dat ze gaan vechten voor positie
Hij zat er toch verre van genoeg naast? Dit zijn van die acties waar de kans op dit resultaat zeer groot is. Slimmer om te wachten op een beter moment, maar het past wel bij zijn race van vandaag. Vond alleen dat Max wat dat betreft veel volwassener was geworden de laatste jaren.Holk schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:53:
[...]
Hoe dan? George stuurt gewoon in alsof er niemand naast hem zit
Ik heb niet het idee dat Max het laat lopen als hij kans heeft om te winnenExocet schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:56:
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |