Het grote Zal ik van energiecontract wisselen-topic

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13:22
FlyingPineapple schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 22:08:
[...]

https://www.eigenhuis.nl/...ollectieve-inkoop-energie

Even gegevens achterlaten, waarna je een “persoonlijk” aanbod krijgt, kortgezegd:
  • €0,19 per kwh met €100 loyaliteitsbonus bij een 1 jaar contract
  • €0,22 per kwh met €50 loyaliteitsbonus bij een 2 jaar contract
Thanks, ik zit nu 7 jaar bij VEH, hopelijk heeft dat nog invloed. Heb mij sowieso maar aangemeld. Na jaren een variabel contract nu maar even de zekerheid van een jaartje. Ik ben optimistisch in de zin van dat ik geloof dat als "straks" de meeste oorlogen weer voorbij zijn de energie prijzen dalen maar wie zal het zeggen. Nee hoef je niet op in te gaan :)

Ik ga nu in elk geval van United Consumers naar Budget Energie. Ik ga van ongeveer 190 euro per maand naar 135euro alhoewel ik denk dat ik bij Budget energie wel wat ga bijbetalen aan het einde van het jaar O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

MetalSonic schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 22:35:
Thanks, ik zit nu 7 jaar bij VEH, hopelijk heeft dat nog invloed.
Nee sowieso niet, het is een gezamenlijke inkoop geen voortrekactie gebaseerd op meeste jaren lid. Dat is bij VEH nooit zo, met niets.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
FlyingPineapple schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 22:08:
Even gegevens achterlaten, waarna je een “persoonlijk” aanbod krijgt, kortgezegd:
  • €0,19 per kwh met €100 loyaliteitsbonus bij een 1 jaar contract
  • €0,22 per kwh met €50 loyaliteitsbonus bij een 2 jaar contract
Kies jij voor 1 of 2 jarig? Met mijn verbruik a 2500 per jaar (geen teruglevering) is het verschil 150 euro over de loopperiode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyingPineapple
  • Registratie: Oktober 2022
  • Nu online
Bulldog schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:03:
[...]

Kies jij voor 1 of 2 jarig? Met mijn verbruik a 2500 per jaar (geen teruglevering) is het verschil 150 euro over de loopperiode.
Het was een beetje afwegen.. 2 jaar weten waar je aan toe bent of na 1 jaar mogelijk weer ergens anders een korting en betere deal krijgen.. ben voor het laatste gegaan. Voor 2 jaar is de deal niet zo scherp en zou je goed moeten vergelijken met bijvoorbeeld gaslicht.com. Bij het aanbod daar ligt de prijs per kwh hoger maar is ook de korting hoger. Die korting krijg je alleen pas bij je eindafrekening, dus als het bedrijf door onvoorziene omstandigheden bijvoorbeeld failliet gaat dan kun je er wel naar fluiten.

[ Voor 33% gewijzigd door FlyingPineapple op 21-09-2025 15:15 ]

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste

Let op:
Wij weten ook niet wat de energieprijzen in de toekomst gaan doen.
Zorg dat je voor reageren de topicstart gelezen hebt.