Mijn huidige contract bij Oxxio loopt tot 1-4 (geen grapje), krijg 350,- terug dus kwam redelijk uit afgelopen jaar qua kosten maar de terugleverkosten vind ik wel vrij hoog.
Importeer 3100kwh, exporteer 3300kwh en verbruik maar 450m3 gas
Overweeg dus dynamisch te gaan (wil ook ws dit jaar een keer een thuisaccu voor meer NOM).
Werk vooral thuis dus kan makkelijk overdag de was/droger draaien etc. dynamisch klinkt dan goed.
Waar ik tegenaan loop is dat ik bij sommige vergelijkers wel Zonneplan zie en geen Frank Energie, bij andere weer Frank Energie en geen zonneplan.
Lijkt er op dat 1 van deze 2 de beste optie is voor mij maar hoe kan ik nu het beste goed vergelijken tussen deze 2?
Wil niet mijn omvormer laten aansturen door een leverancier dus daar moet ik ook nog naar gaan kijken hoe ik dat zelf ga doen igv negatieve prijzen.
Vind de prijzen nog steeds vrij verwarrend, weet wel dat ik in 2027 vrij over kan stappen dus vooral van belang nu eerst dat 2026 zo goedkoop mogelijk gaat.
Hoe kan ik nu het beste een goede leverancier met dynamisch contract vinden (er zijn er meer dat weet ik, als die er beter uitkomen dan ook goed).
[
Voor 6% gewijzigd door
tismij op 31-01-2026 17:54
]
It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.