Het grote Zal ik van energiecontract wisselen-topic

Pagina: 1 ... 39 40 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Novax schreef op maandag 20 juli 2026 @ 21:35:
[...]

Het is nu een heel duur moment om over te stappen naar vast, de bonussen dalen en met name de gastarieven zijn veel te hoog. Ik zou nog even wachten en je ondertussen inschrijven voor de volgende collectieve inkoop van zowel VEH als de Consumentenbond.
Hier gaat het jaarlijkse spelletje ook weer beginnen, meestal vanaf augustus rondneuzen. Ons contract loopt 7 november af en hebben nu United Consumers. De tarieven zijn schrikbarend momenteel, terwijl de zomer voor mij altijd een prima moment was om over te stappen.

Ik zit er voor nu zelfs aan te denken om straks dynamisch te gaan proberen voor gas, erger dan die vaste contracten kan het bijna niet worden...

iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line

• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20:43
THE_BASE schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 16:31:
[...]

Ik zit er voor nu zelfs aan te denken om straks dynamisch te gaan proberen voor gas, erger dan die vaste contracten kan het bijna niet worden...
Ik heb geen gas meer, dus makkelijk gezegd, maar als het tegen die tijd nog zo is, zou ik toch eerder voor variabel gaan, dan voor dynamisch.
Dan staat het tarief in ieder geval voor een maand vooraf vast, bij dynamisch weet je pas achteraf waar je aan toe bent met de prijzen.
En dan desnoods iedere maand naar de goedkoopste variabele, totdat er weer een interessant vast contract komt.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Truus01 schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 18:00:
[...]

Ik heb geen gas meer, dus makkelijk gezegd, maar als het tegen die tijd nog zo is, zou ik toch eerder voor variabel gaan, dan voor dynamisch.
Dan staat het tarief in ieder geval voor een maand vooraf vast, bij dynamisch weet je pas achteraf waar je aan toe bent met de prijzen.
En dan desnoods iedere maand naar de goedkoopste variabele, totdat er weer een interessant vast contract komt.
Je hebt gelijk, heb nooit aan dynamisch gewild voor gas. Dan zou ik inderdaad beter variabel kunnen kiezen. Op dit moment maar even snel Engie aangevraagd, maar dat is ook paniekvoetbal met de optie binnen 14 dagen te annuleren.

Ik wil van het gas af! :)

iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line

Pagina: 1 ... 39 40 Laatste

Let op:
Wij weten ook niet wat de energieprijzen in de toekomst gaan doen.
Zorg dat je voor reageren de topicstart gelezen hebt.