Hoe zit dit met gas <500?
Moet je dit zelf aangeven bij je provider?
Mijn 3 jaar contract loopt 1 maart af. Ik heb veel zonnepanelen (was alvast voor een warmtepomp, maar daar zie ik even vanaf totdat er meer duidelijk is wat er allemaal gaat gebeuren in de politiek)
Met salderen dat weg gaat, en de vraag of terug lever boeten verboden worden is het denk ik nog niet handig om dit jaar over te stappen, maar begin 20225 te kijken.
Maar mijn laatste jaarrekening was:
Normaal: 2150kw
Dal: 2950kw
Terugleveren normaal: 4250kw
Terugleveren dal: 1950kw
Gas: 150m3 (enkel water, stoken is met airco's en houtkachel)
De rest vd stroom verbruik ik dus direct (bijvoorbeeld laden auto op de zon)
Nu zal mijn stroomverbruik iets hoger uitvallen. (airco's), maar als ik nu een vergelijkings site invul ga ik van 750,- terug ontvangen , naar 1000,- betalen. Dat is een stap van 1750,- meer kosten ineens...
Moet je dit zelf aangeven bij je provider?
Mijn 3 jaar contract loopt 1 maart af. Ik heb veel zonnepanelen (was alvast voor een warmtepomp, maar daar zie ik even vanaf totdat er meer duidelijk is wat er allemaal gaat gebeuren in de politiek)
Met salderen dat weg gaat, en de vraag of terug lever boeten verboden worden is het denk ik nog niet handig om dit jaar over te stappen, maar begin 20225 te kijken.
Maar mijn laatste jaarrekening was:
Normaal: 2150kw
Dal: 2950kw
Terugleveren normaal: 4250kw
Terugleveren dal: 1950kw
Gas: 150m3 (enkel water, stoken is met airco's en houtkachel)
De rest vd stroom verbruik ik dus direct (bijvoorbeeld laden auto op de zon)
Nu zal mijn stroomverbruik iets hoger uitvallen. (airco's), maar als ik nu een vergelijkings site invul ga ik van 750,- terug ontvangen , naar 1000,- betalen. Dat is een stap van 1750,- meer kosten ineens...
Water-Escape