Als er zoveel huizen opeens de markt op komen dan drukt dan misschien de woning prijs omlaag? Meer aanbod enzo..Accretion schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:29:
[...]
Als de huur niet meer verhoogd mag worden, worden alle huurhuizen verkocht en kun je niks meer huren.
Woon je vervolgens op straat.
Snap ik. Ging te ver. Excuus.Mog schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:28:
[...]
[mbr] Dit soort vergelijkingen zijn hier absoluut niet welkom[/]
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
We redden het echt wel zonder migranten hoor. Dat is het angstbeeld wat links er graag inpepert.!null schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:30:
[...]
Wie gaat dan al die banen draaien? Waar we zoveel tekorten in hebben? We maken niet genoeg kinderen met zijn allen dus zijn migranten op korte en lange termijn gewoon nodig.
Tja, als je bij een partij voor blanke mannen een getinte vrouw neerzet, hollen ze allemaal naar de PVV, wie had dat gedacht.Cheezborger schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:31:
[...]
Ik vraag me af of Teflon Mark het beter had gedaan. We gaan er nooit meer achterkomen.
Vind ik dus ook. Mijn broer woont in het buitenland, dubbel paspoort. Ben ik compleet tegen.YakuzA schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:31:
[...]
Gaat Wilders zijn eigen vrouw dan ook weer naar Hongarije terug sturen?
Of trekt hij daar de streep van acceptabel?
Volgens de huidige wetgeving niet neeStoney3K schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:31:
[...]
Ware het niet dat een huurhuis niet verkocht mag worden om de huurder er uit te kicken. "Koop breekt geen huur".
Die huizen moeten dan worden verkocht met de huurder er nog in. En dan zijn ze maar de helft waard.
Het lijkt wel alsof we allemaal Rutte 1 zijn vergeten. De PVV heeft wat sociale plannen om stemmen van links af te snoepen en zich als oppositie te kunnen presenteren, maar laten we niet doen alsof daar iets van overblijft als ze aan de macht zijn.init6 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:23:
[...]
Je kan je op 1 partij punt focussen, maar PVV is in veel punten ook links beleid. Zelf hoop ik dat nu eens de punten op zorg, belastingen terug naar de burger, AOW leeftijd, onderwijs en dierenbeleid van de PVV uitgevoerd gaan worden. Denk dat veel Nederlanders hier baat bij zullen hebben.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Eh dat redden we nu dus al niet.911GT2 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:32:
[...]
We redden het echt wel zonder migranten hoor. Dat is het angstbeeld wat links er graag inpepert.
Oh, en kijk even naar de UK.
En dan komen ze nog wel.. Zie ook het VK waar het niks minder geworden is qua asielzoekers sinds de Brexit.
Jeetje mina. TenenkrommendYakuzA schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:31:
[...]
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Wtf hee hoe komt Timmermans nou dat podium oplopen. Hebben jullie gezien hoe hij de trap op kwam ook...
Die hadden alsnog liever FvD gewild.YakuzA schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:29:
[...]
Putin en zijn vriendjes kliek zetten idd de feestmuziek ook weer op vanavond.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Verwijderd
Er is een verschil tussen niet met een partij in zee gaan omdat je tegen hun standpunten bent of een coalitie die vlees noch vis is vormen met andere partijen waar je ook geen overeenkomsten mee hebt, puur om die partij te isoleren en uit te sluiten.rik86 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:14:
[...]
Maar dan wordt jij toch uitgesloten? En iedereen die links van de VVD stemt? Dat zijn er meer dan de stemmers op Wilders
Elke coalitie met een zetel of 80 sluit ongeveer de helft van het land uit
Dat is de afgelopen jaren hard geprobeerd met de PVV en ik vrees dat die houding een groot aandeel heeft in de nu gepeilde winst van Wilders. Immigratie is een standpunt dat duidelijk leeft onder veel Nederlanders en jarenlang genegeerd is. Daarvoor krijg je een keer de rekening. Kijk waarop is gestemt VVD, die nu plots dit serieus zegt te nemen, NSC die dat prominent in hun programma hebben en de PVV hebben in de peilingen samen nu 79 zetels.
Een andere reden zal ongetwijfeld zijn dat men net als ik de VVD zat was, maar wel een regering over rechts wil. Bij NSC kan je daar niet zeker van zijn, bij PVV weet je dat die niet met SP/ GLPvdA gaan regeren. En wat is er verder nog op rechts naast fundamentalistische christenen en de FvD van de steeds verder van het pad rakende 'borealist' Baudet?
Persoonlijk ben ik niet blij met deze uitslag. Ik wil het over rechts hebben en met Wilders heb ik niets. Ik heb getwijfeld of ik strategisch VVD ging stemmen of toch NSC. Uiteindelijk voor NSC gekozen in de hoop dat anderen toch de VVD trouw bleven. Dat het PVV geworden lijkt had ik niet in deze mate verwacht, maar ik kan niet zeggen dat ik er door geschokt ben.
De beste speech van Timmermans is na de verkiezingen
Schiet tussen de palen en je scoort!
Je zegt gewoon ik houd me niet aan het asielzoekers quota... wat gebeurt er dan... niks. De EU wordt boos, maar dat is een papieren tijger, kijk maar naar Polen of Hongarije, daar krijgen ze ook niets gedaan vanuit de EU.renegrunn schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:32:
[...]
Leg eens uit hoe dat in zijn werk gaat.
Alsjeblieft zeg.. Timmermans. Dit kun je toch niet serieus nemen. Wat kleinzerig dit allemaal zeg. Wees een grote vent en feliciteer de winnaar man.
Iedereen is gelijk, behalve als je het lef hebt om meer centen te verdienen, dan mag je geplukt worden.
Iedereen is gelijk, behalve als je het lef hebt om meer centen te verdienen, dan mag je geplukt worden.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
Acteren kan deze man wel, mijn hemel.Trishul schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:33:
Wtf hee hoe komt Timmermans nou dat podium oplopen. Hebben jullie gezien hoe hij de trap op kwam ook...
De wereld vergaat.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2023 22:34 ]
Ja kunnen de investeringsbedrijven nog meer pandjes opkopenSilent Thunder schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:31:
[...]
Als er zoveel huizen opeens de markt op komen dan drukt dan misschien de woning prijs omlaag? Meer aanbod enzo..
Als Timmermans nou half zoveel emotie had gegeven als deze speech

Gelukkig kan NL niet zoveel aan dubbele paspoorten doen als het andere land er geen probleem mee heeft. Dat recht op het paspoort verdwijnt namelijk niet ook al zegt NL van wel, omdat NL niks te zeggen heeft over subjecten van andere landen.911GT2 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:33:
[...]
Vind ik dus ook. Mijn broer woont in het buitenland, dubbel paspoort. Ben ik compleet tegen.
PVV heeft uiteindelijk wel op het laatst de afbouw van salderen gestopt, immers een groot deel van Nederland heeft panelen, dus het is electoraal aantrekkelijk om daarvoor op te komenyinx84 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:28:
Anti-klimaat en anti-EU. Ik houd m'n hart vast. PVV wil alle win en zonne energie de deur uit en weer kolencentrales openen. Lekker dan.
Maar ja, al die grote woorden over het afschaffen van het klimaatfonds, dat is niet best inderdaad.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Grap is dat hij eigenlijk niks heeft gewonnen maar de stemmen van de echte linkse partijen heeft *knip* dit impliceert een illegale activiteit, onderbouw dat s.v.p.xzaz schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:34:
De beste speech van Timmermans is na de verkiezingen
[ Voor 12% gewijzigd door defiant op 23-11-2023 21:57 ]
als jij daadwerkelijk denkt dat het voor elke vluchteling een keuze is ben je behoorlijk naïef.911GT2 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:29:
[...]
Ik zal nooit vluchten. Ik ben geen wegloper.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Precies mijn gedachte. Ik vind hem sterk nu.dglavimans schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:34:
Als Timmermans nou half zoveel emotie had gegeven als deze speech
Ja, fair enough. Maar stiekem mis ik wel een links-conservatieve partij in NL (er werdt net ook het ontbreken van een rechts-progresieve partij genoemd). We hebben alleen partijen op de links-progresieve kant of de rechts-conservatieve kant.psychodude schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:30:
[...]
Door het nadeel van het politieke systeem ontkom je er echter nauwelijks aan om je stem voor het één, voor het ander mee te laten tellen.
Wat dat betreft ben ik persoonlijk dan ook van opinie om meer thema gericht te stemmen, en politici gewoon veel meer een uitvoerende rol te laten hebben in deze.
Gelukkig is Timmermans klaar voor de verkiezingen, na de uitslag.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Maar zou je Nederlands paspoort moeten vervallen als je een ander paspoort aanneemt.Amphiebietje schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:34:
[...]
Gelukkig kan NL niet zoveel aan dubbele paspoorten doen als het andere land er geen probleem mee heeft. Dat recht op het paspoort verdwijnt namelijk niet ook al zegt NL van wel, omdat NL niks te zeggen heeft over subjecten van andere landen.
Tja dat is een beetje inherent aan de partij D66. Enorm jammer.toolkist schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:31:
[...]
Daar waar D66 dat al heel veel eerder had moeten doen, maar Rutte toch bleef steunen uit angst voor de toen al slechte peilingen...
PvdA bestaat al heel lang, hoor...Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:35:
[...]
Grap is dat hij eigenlijk niks heeft gewonnen maar de stemmen van de echte linkse partijen heeft *knip*.
[ Voor 4% gewijzigd door defiant op 23-11-2023 21:58 ]
Dat is wat anders dan een verdrag opzeggen. Hoe werkt het opzeggen van een verdrag, daar begon je over namelijk.911GT2 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:34:
[...]
Je zegt gewoon ik houd me niet aan het asielzoekers quota... wat gebeurt er dan... niks. De EU wordt boos, maar dat is een papieren tijger, kijk maar naar Polen of Hongarije, daar krijgen ze ook niets gedaan vanuit de EU.
Oh, zowel Polen als Hongarije hebben afgelopen jaar 100-en miljoenen aan boetes (kortingen) betaald aan de EU wegens non-compliance.
Even aanvulling uit bovenstaande bron.
Asielmigratie is een klein deel van de totale migratie naar Nederland. In de afgelopen jaren kwam het overgrote deel, ruim 8 op de 10 migranten, hier om te werken of studeren, of vanwege de liefde.
In het theoretische voorstel dat een linkse partij aan de macht komt, worden die huizen dan weggegeven aan asielzoekers.Silent Thunder schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:31:
[...]
Als er zoveel huizen opeens de markt op komen dan drukt dan misschien de woning prijs omlaag? Meer aanbod enzo..
Daar scoort Wilders zijn zieltjes mee.
'stem voor jezelf en niet voor de natuur/buitenlander'
In barre tijden doet dat het natuurlijk goed.
Er zijn meer partijen centrum-progressief dan echt links-progressief.Grunwold schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:35:
[...]
Ja, fair enough. Maar stiekem mis ik wel een links-conservatieve partij in NL (er werdt net ook het ontbreken van een rechts-progresieve partij genoemd). We hebben alleen partijen op de links-progresieve kant of de rechts-conservatieve kant.
Weinig partijen die pleiten voor een basisinkomen en 100% vlaktaks voor alle vermogens boven de 1 miljoen bijvoorbeeld.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Klopt...Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:35:
[...]
Grap is dat hij eigenlijk niks heeft gewonnen maar de stemmen van de echte linkse partijen heeft *knip*..
GL-PvdA +8
SP -4
BIJ1 -1
PvdD -3
Per saldo: 0
[ Voor 4% gewijzigd door defiant op 23-11-2023 21:58 ]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Je hebt altijd een keuze.Player1S schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:35:
[...]
als jij daadwerkelijk denkt dat het voor elke vluchteling een keuze is ben je behoorlijk naïef.
Klassieke "look at what you made me do".DutchManticore schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:13:
Snappen jullie dat JULLIE de reden zijn dat zoveel mensen in Nederland nu hun stem in de schoot van Wilders hebben geworpen?
Kun je tenminste verantwoordelijkheid nemen voor je stem, en niet pretenderen dat anderen je dwongen?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Weetje, hij blijft Schouder aan Schouder zeggen die Timmermans.
Maar tegelijkertijd duwt die nu wel 2 miljoen Nederlanders weg met deze speech.
Maar tegelijkertijd duwt die nu wel 2 miljoen Nederlanders weg met deze speech.

Ik ben in hart en nieren CDA. Heb ik ook op gestemd.
Maar als ik Timmermans nu hoor, zou ik bijna Wilders gaan stemmen. Wat een enge armoe is deze man.
Maar als ik Timmermans nu hoor, zou ik bijna Wilders gaan stemmen. Wat een enge armoe is deze man.
Zo, en nu 300k wachtgeld pakken per maand hatseflats!!
Nee, op hem gestemd. Maar man, waarom niet eerder zoveel emotie erin gegooid..?!
Nee, op hem gestemd. Maar man, waarom niet eerder zoveel emotie erin gegooid..?!
Nee want die is blank en christen en spreekt de taal.YakuzA schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:31:
[...]
Maar dat gebeurt niet vanwege al de Nederlandse expats die in het buitenland gaan wonen voor het werk.911GT2 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:35:
[...]
Maar zou je Nederlands paspoort moeten vervallen als je een ander paspoort aanneemt.
Die vinden het wel fijn om dan een dubbel paspoort te nemen.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Vol haat naar PVV.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ga met Oekrainers praten. Ga met Joden uit de jaren 30-40 praten.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
Vluchtelingen zijn ook het probleem niet. Gelukszoekers wel, die leefgeld gratis zorg, en een huis met voorrang krijgen. En de Nederlander mag dat betalen en vist voor een huis achter het net.Player1S schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:35:
[...]
als jij daadwerkelijk denkt dat het voor elke vluchteling een keuze is ben je behoorlijk naïef.
En dan afvragen waarom de pvv zo groot is geworden

Zegt Frans nou echt dat alle vluchtelingen van elk conflict op aarde, welkom zijn in Nederland?
Lol, hoe dan!?
Lol, hoe dan!?
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Het migranten vraagstuk is ingewikkelder dan jij hier met dit valse frame voorstelt. Ten eerste zijn er ook rechtse partijen pro migratie. Neem de houding van de VVD richting arbeidsmigrantie.911GT2 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:32:
[...]
We redden het echt wel zonder migranten hoor. Dat is het angstbeeld wat links er graag inpepert.
Ten tweede heb je inderdaad migranten nodig, maar bij sommige sectoren moet je keuzes maken omdat je inderdaad niet onbeperkt mensen kunt binnen laten. Maar dat wil geen enkele partij hoor
Ik heb zelf NSC gestemd.gambieter schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:37:
[...]
Klassieke "look at what you made me do".
Kun je tenminste verantwoordelijkheid nemen voor je stem, en niet pretenderen dat anderen je dwongen?
Het feit dat dat er niet bij je ingaat is typerend voor de linkse houding.
Als ik het nuanceer, in plaats van doe alsof de wereld vergaat, zal ik er wel een zijn
[ Voor 11% gewijzigd door DutchManticore op 22-11-2023 22:39 ]
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Huh, ik dacht dat Timmermans een bruggenbouwer was?
Ik ben niet voor Timmermans, en ik vond zijn debatten ook niet denderend de afgelopen dagen. Enige wat ik fijn vond is dat hij niet op de man speelde. Terwijl de rest elkaar uit maakte voor klojo dit en aardappel dat, deed Timmermans daar niet aan mee.Dacuuu schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:35:
Tranentrekker dit Timmermans haha.
De grootste partij. Wat een diep en diep trieste avond. Nederland gidsland, al lang niet meer.
We hebben totaal onderschat wat de impact van desinformatie is, en wat de impact is van het feit dat we op scholen niet in staat zijn kinderen te leren feitenonderzoek te doen. Niet alleen hier maar overal in de wereld. Van Trump tot Wilders. Waarheden doen er niet meer toe. Sjaan haar onderbuik is net zo waardevol als peer-reviewed onderzoek.
We hebben helaas een grote groep mensen die niet meer in staat zijn om informatie op waarde schatten; en wat we in de wereld zien nu is daar een direct gevolg van.
We hebben totaal onderschat wat de impact van desinformatie is, en wat de impact is van het feit dat we op scholen niet in staat zijn kinderen te leren feitenonderzoek te doen. Niet alleen hier maar overal in de wereld. Van Trump tot Wilders. Waarheden doen er niet meer toe. Sjaan haar onderbuik is net zo waardevol als peer-reviewed onderzoek.
We hebben helaas een grote groep mensen die niet meer in staat zijn om informatie op waarde schatten; en wat we in de wereld zien nu is daar een direct gevolg van.
Misschien dat je je eens moet verdiepen in hoe dubbele paspoorten werken. De IND heeft een mooie uiteenzetting van hoe en wat, en daar zitten zaken bij die NL niet eenzijdig kan afbreken.911GT2 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:35:
[...]
Maar zou je Nederlands paspoort moeten vervallen als je een ander paspoort aanneemt.
Als er een beetje fatsoenlijk beleid wordt uitgevoerd waarvan de tekenen dan ook duidelijk zichtbaar zijn ?DutchManticore schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:13:
De mensen die hier nu vol afschuw spreken over de achterban van de PVV...en dat jullie op allerlei manieren hopen dat de PVV toch niet in de coalitie komt...
Snappen jullie dat JULLIE de reden zijn dat zoveel mensen in Nederland nu hun stem in de schoot van Wilders hebben geworpen?
Mocht de PVV weer buitengesloten worden dan vrees ik de volgende keer 45 zetels voor de PVV.
Dan zie ik de PVV niet groter worden in enige oppositie rol.
Vraag is of dat er gaat komen, ik moet het nog zien, enige kans voor andere partijen om NSC weer zo snel mogelijk te decimeren zullen ze met beide handen aangrijpen vermoed ik. Wat dat betreft verwacht ik nog wel wat van de VVD.
Genoeg huizen, en ter apel kan dat wel aanSup4rdurt schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:37:
Zegt Frans nou echt dat alle vluchtelingen van elk conflict op aarde, welkom zijn in Nederland?
Lol, hoe dan!?
[ Voor 5% gewijzigd door xzaz op 22-11-2023 22:39 ]
In een land met een huizentekort.Sup4rdurt schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:37:
Lol, hoe dan!?
En dan gek vinden dat de stemmers naar rechts vliegen

Ik zeg hierbij eenzijdig verdrag X op, dat is toch niet zo moeilijk. Recentelijk door genoeg staten gedaan over tal van onderwerpen.renegrunn schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:36:
[...]
Dat is wat zeggen dan een verdrag opzeggen. Hoe werkt het opzeggen van een verdrag, daar begon je over namelijk.
Oh, zowel Polen als Hongarije hebben afgelopen jaar 100-en miljoenen aan boetes (kortingen) betaald aan de EU wegens non-compliance.
Kun je een voorbeeld delen?911GT2 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:38:
[...]
Ik zeg hierbij eenzijdig verdrag X op, dat is toch niet zo moeilijk. Recentelijk door genoeg staten gedaan over tal van onderwerpen.
We kunnen er allemaal wat van vinden dat PVV de grootste wordt, maar uiteindelijk is het natuurlijk een tegenstem tegen meerdere kabinetten Rutte. Hoe vaak is er wel niet beterschap beloofd onder Rutte? Hoe vaak werd er niet gesproken van een nieuwe bestuurscultuur? En telkens ging men daarna op dezelfde voet met dezelfde poppetjes door. En een steeds groter wordende groep voelde zich daardoor in de maling genomen. De verkiezingen voor de Provinciale Staten met winst voor de BBB waren een voorbode en nu zien we de PVV de grootste worden. En volgens mij is dit enkel omdat Wilders al die jaren heeft benoemd wat iedereen eigenlijk al zag; er werd beterschap beloofd, maar er gebeurde niks en de regering raakte steeds verder vervreemd van Henk en Ingrid.
Dat de PVV nu de grootste wordt is volgens mij dan ook meer de schuld van de regeringspartijen dan de verdienste van Wilders. In die zin is het dan ook niet relevant of Wilders een oplossing heeft voor alle problemen. Men heeft op hem gestemd omdat hij verwoordt wat men al jaren voelt en roept, dus stemmen Henk en Ingrid op de PVV. En of een formatie dan überhaupt lukt "zien we daarna wel weer". Er is in elk geval een signaal afgegeven en daar was het veel kiezers om te doen.
Dat de PVV nu de grootste wordt is volgens mij dan ook meer de schuld van de regeringspartijen dan de verdienste van Wilders. In die zin is het dan ook niet relevant of Wilders een oplossing heeft voor alle problemen. Men heeft op hem gestemd omdat hij verwoordt wat men al jaren voelt en roept, dus stemmen Henk en Ingrid op de PVV. En of een formatie dan überhaupt lukt "zien we daarna wel weer". Er is in elk geval een signaal afgegeven en daar was het veel kiezers om te doen.
Ik ben geen Timmermans fan (en het programma), maar voor mij was hij wel de ideale minister president geweest.
Verwijderd
Wat ik erg interessant vind.Quad schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:37:
Vol haat naar PVV.
Haat naar PVV en deze kiezers mag dan dus wel.
Dan hoeft er niet schouder aan schouder.
Verdeeldheid veroordelen maar tegelijkertijd doe je nu zelf precies hetzelfde als Timmermans zijnde.
Dat kan wel, je trekt gewoon een paspoort in. Simpel zat.Amphiebietje schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:38:
[...]
Misschien dat je je eens moet verdiepen in hoe dubbele paspoorten werken. De IND heeft een mooie uiteenzetting van hoe en wat, en daar zitten zaken bij die NL niet eenzijdig kan afbreken.
Ik zou de Planbureau berekeningen er nog eens op nalezen, het programma van PVDA/GL bood de meeste economische groei. En van Wilders weten we in ieder geval dat zijn plannen economisch niet uitvoerbaar waren of dermate ongunstig voor zijn electoraat want anders had hij zijn plannen wel laten doorrekenen.St@m schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:34:
Alsjeblieft zeg.. Timmermans. Dit kun je toch niet serieus nemen. Wat kleinzerig dit allemaal zeg. Wees een grote vent en feliciteer de winnaar man.
Maar goed.. we gaan het zien de komende tijd.
Zeg het nog d66 rechts progressieve partij.Grunwold schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:35:
[...]
Ja, fair enough. Maar stiekem mis ik wel een links-conservatieve partij in NL (er werdt net ook het ontbreken van een rechts-progresieve partij genoemd). We hebben alleen partijen op de links-progresieve kant of de rechts-conservatieve kant.
(Oké wil je nog wel centrum rechts progressieve partij geven)
Overigens goeie speech Timmermans, dat vuur had ie meer in de campagne moeten laten horen.
Brexit
Verwijderd
Dat en dat integratie bij een groot deel van de immigranten(of de kinderen) maar niet wil werken, al jaren niet en men negeert dat.Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:37:
[...]
Vluchtelingen zijn ook het probleem niet. Gelukszoekers wel, die leefgeld gratis zorg, en een huis met voorrang krijgen. En de Nederlander mag dat betalen en vist voor een huis achter het net.
Maar ook links is niet voor gelukszoekers en daar zorg en huizen aan spenderen.Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:37:
[...]
Vluchtelingen zijn ook het probleem niet. Gelukszoekers wel, die leefgeld gratis zorg, en een huis met voorrang krijgen. En de Nederlander mag dat betalen en vist voor een huis achter het net.
PSN
Jep heel simpel.911GT2 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:38:
[...]
Ik zeg hierbij eenzijdig verdrag X op, dat is toch niet zo moeilijk. Recentelijk door genoeg staten gedaan over tal van onderwerpen.
Neem je alle consequenties dan even op je?
Ahum, het zijn toch echt de conservatieve partijen die arbeidsmigratie faciliteren. Bedenk je eens wie er het meeste baat hebben bij goedkope arbeidskrachten?911GT2 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:32:
[...]
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Hoe kun je de stemmen van de ene groep in godsnaam verklaren door de stemmen van de andere? Hoe heb ik of iemand anders ervoor gezorgd dat mensen op de pvv hebben gestemd? Wat een onzin.DutchManticore schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:13:
De mensen die hier nu vol afschuw spreken over de achterban van de PVV...en dat jullie op allerlei manieren hopen dat de PVV toch niet in de coalitie komt...
Mocht de PVV weer buitengesloten worden dan vrees ik de volgende keer 45 zetels voor de PVV.
Jullie zullen moeten accepteren dat niet iedereen in Nederland het eens is met jullie wens om prioriteit te leggen bij het klimaat, stikstof en wagenwijd open grenzen terwijl er genoeg problemen zijn die burgers actief in hun leefkwaliteit raken.
Zet de emotie van je af, en zoek toenadering.
Ik wed dat als je even rustig doet, en kijkt naar het programma van Wilders je je in meer dan de helft van de punten kunt vinden.
Focus je daarop in plaats van de polarisatie
Er is al meer dan 20 jaar rechts beleid dat problemen alleen maar voor zich uit schuift. Ik heb niks met open grenzen, maar het stoppen van migratie is een illusie. Maar het is op de een of andere manier mijn schuld, en ik moet maar toenadering zoeken?
Wat een waanzin.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Dit is geen 'enkel' verdrag maar een procedure (artikel 50).
[ Voor 3% gewijzigd door renegrunn op 22-11-2023 22:41 ]
En alle expats die belastingvoordelen krijgtVerwijderd schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:39:
[...]
Dat en dat integratie bij een groot deel van de immigranten maar niet wil werken, al jaren niet en men negeert dat.
U woont in Ter Apel?
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Wat een onzin. Er is echt niemand anders verantwoordelijk voor stemmen op Wilders dan de stemmers zelf.DutchManticore schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:13:
Ik zie het straks al gebeuren als Wilders er een potje van maakt, mocht hij minpres worden. Dan is het zeker ook de schuld van links die geen toenadering zochten waardoor Wilders zo kon groeien?
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
SP?Grunwold schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:35:
[...]
Ja ze hadden toch echt wel op migratie wat moeten inbinden om meer kiezers te trekken, maar makkelijk achteraf praten.DutchManticore schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:38:
[...]
In een land met een huizentekort.
En dan gek vinden dat de stemmers naar rechts vliegen
Playstation 5
Jup, en dat is dus wat @DutchManticore precies bedoeld.Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:39:
[...]
Wat ik erg interessant vind.
Verdeeldheid veroordelen maar tegelijkertijd doe je nu zelf precies hetzelfde als Timmermans zijnde.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Oh oehoe, wat waren de consequenties voor Brexit... Nauwelijks de moeite voor de UK. Maar intussen mogen ze wel weer zelf beleid maken. Dat is meer waard.Waah schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:40:
[...]
Jep heel simpel.
Neem je alle consequenties dan even op je?
Nooit Lemmings gespeeld ? Je kunt ook prima in strak mars tempo de afgrond in gidsen.Don Quijote schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:38:
De grootste partij. Wat een diep en diep trieste avond. Nederland gidsland, al lang niet meer.
Maar echt voorop liggen we ook daar niet in zowel Europa, als in de rest van de wereld.
Zijn huizen zijn groot genoeg voor een hoop opvang. En ik neem aan dat alle PvdA/GL stemmers ook een hoop mensen in huis nemen. Of nee, wacht... Die stemmers zitten vooral in de grote steden, ver van waar de grote AZC's zittenSup4rdurt schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:37:
Lol, hoe dan!?
Ik troost me in de gedachte dat Nederland maar een klein landje is.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Daar is een paradox vanVerwijderd schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:39:
[...]
Wat ik erg interessant vind.
Wikipedia: Paradox of tolerance
Maar het is toch geen verrassing dat een over het algemeen tolerante groep niet tolerant is over intolerantie...
Ik had /s moeten toevoegenjip_86 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:41:
[...]
Jij komt daar duidelijk niet vandaan. Aantal collegas komen uit die hoek, dat kunnen ze niet aan.
Je kan niet het paspoort van een ander land intrekken. Dat moet de ambassade van dat land doen.911GT2 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:39:
[...]
Dat kan wel, je trekt gewoon een paspoort in. Simpel zat.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
En wie is al die jaren aan de macht geweest?Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:39:
[...]
Dat en dat integratie bij een groot deel van de immigranten maar niet wil werken, al jaren niet en men negeert dat.
Als je die gelukszoekers niet wil, moet je zorgen dat er genoeg geld naar migratie gaat zodat je snel kan bepalen wie mag blijven en wie niet. Maar zodra de vluchtelingen enigzins afneemt breken ze alle opvangcentra af. Om vervolgens weer een overschot te veroorzaken in Ter Apel.
En de veroorzaker staat vervolgens vooraan om walging uit te spreken dat er geen opvanglocaties zijn

Ik had er vannacht nog voor gewaarschuwd. We moeten kappen met strategisch stemmen. En wat doen we met z’n allen. Applaus voor de strategische stemmer.
Pure gelukzoekers krijgen al geen verblijfsvergunning?Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:37:
[...]
Ik had het over het Nederlandse paspoort.Stoney3K schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:42:
[...]
Je kan niet het paspoort van een ander land intrekken. Dat moet de ambassade van dat land doen.
Meer dan de helft van de immigranten komt hier om te werken.Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:39:
[...]
Dat en dat integratie bij een groot deel van de immigranten(of de kinderen) maar niet wil werken, al jaren niet en men negeert dat.
Asielzoekers *mogen niet werken* zolang hun procedure loopt.
Hoe moeilijk is het te vatten?
De problemen met kinderen van immigranten ontstaan vooral omdat ze klaar waren om tweederangs burger te zijn. Maar die discussie is te lang om hier te voeren.
[ Voor 16% gewijzigd door Morrar op 22-11-2023 22:44 ]
Niet echt toch, is ook redelijk progressief.
We hebben niet echt een links conservatieve partij in general.
De enige die daar een beetje in de buurt komt is de PVV met sommige onderwerpen (zoals zorg bijvoorbeeld)
Nederland heeft gesproken. Het meeste schrik ik nog van de onzinnige en bijna trieste reacties hier op Tweakers. Ik begrijp dat het lastig is om voor sommige mensen een uitslag als deze te accepteren, maar is het dan zo nodig om zulke kinderachtige reacties te plaatsen.
Ik snap niet waarom er zo veel mensen zulke stemming en bangmakerij hier plaatsen nu de PVV de grootste is. Ze zullen nog steeds moeten samenwerken en de politiek hoort zich nog steeds aan wet-en regelgeving te houden. Stop eens met de onzin en doen alsof misinformatie of fake-nieuws ervoor gezorgd heet dat de PVV nu gewonnen heeft. De onwijs trieste manier van een land regeren door het vorige kabinet heeft hier uiteindelijk voor gezorgd.
Ik snap niet waarom er zo veel mensen zulke stemming en bangmakerij hier plaatsen nu de PVV de grootste is. Ze zullen nog steeds moeten samenwerken en de politiek hoort zich nog steeds aan wet-en regelgeving te houden. Stop eens met de onzin en doen alsof misinformatie of fake-nieuws ervoor gezorgd heet dat de PVV nu gewonnen heeft. De onwijs trieste manier van een land regeren door het vorige kabinet heeft hier uiteindelijk voor gezorgd.
Beleid zoals?911GT2 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:41:
[...]
Oh oehoe, wat waren de consequenties voor Brexit... Nauwelijks de moeite voor de UK. Maar intussen mogen ze wel weer zelf beleid maken. Dat is meer waard.
Ze komen er achter dat het helemaal zo slecht niet was en kopiëren ongeveer alle EU wetgeving.
PSN
Volgens mij zitten de meeste linkse stemmers toch echt niet in de grote steden hoorTheBrut3 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:41:
[...]
Zijn huizen zijn groot genoeg voor een hoop opvang. En ik neem aan dat alle PvdA/GL stemmers ook een hoop mensen in huis nemen. Of nee, wacht... Die stemmers zitten vooral in de grote steden, ver van waar de grote AZC's zitten
Wat een klassieke misser van Timmermans, de uitslag slechts door de bril van je eigen partij aanschouwen in plaats van door de bril van de kiezer. Wat een stommiteit. In een klap de afstand nog groter maken. Ik vind het echt een blunder van jewelste.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Verwijderd
Wel ironisch dat er nu wordt geroepen voor respect voor de stemmers van de PVV. De PVV die zoveel mensen geschoffeerd heeft.
Absoluut 0 respect voor de PVV of PVV-stemmers. Laat links het spel maar op dezelfde manier spelen. Timmermans begon net al goed.
Absoluut 0 respect voor de PVV of PVV-stemmers. Laat links het spel maar op dezelfde manier spelen. Timmermans begon net al goed.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor discussie over de informatie, formatie en verkiezingsnieuws is er:
De Tweede Kamerverkiezingen 2023: coalitievorming en nieuws
Ondanks de kroeg setting, dit topic is niet om maar om ongefundeerd je frustratie, onderbuik of emotie te laten botvieren.
Hou de discussie, vriendelijk, respectvol en zoveel mogelijk op de inhoud.
Voor discussie over de informatie, formatie en verkiezingsnieuws is er:
De Tweede Kamerverkiezingen 2023: coalitievorming en nieuws
Ondanks de kroeg setting, dit topic is niet om maar om ongefundeerd je frustratie, onderbuik of emotie te laten botvieren.
Hou de discussie, vriendelijk, respectvol en zoveel mogelijk op de inhoud.