Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Waah schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:11:
[...]

Wat dus grappig is omdat juist een partij als die van Frans is voor het verkleinen van het verschil tussen die elektrisch rijdende, warmtepomp en zonnepanelen hebbende hoogopgeleide en die in de huurwoning met de kachel op 15 graden.

Nee dan ga je economisch rechts stemmen :+ dat is de reden dat je in die huurwoning met je kacheltje op 15 graden zit _O-
Ik zeg ook niet dat het de logische keuze is, maar wel een gevolg van.

En in de lagere sociale kringen wordt er gewoon veel onderling besproken en gaat men niet diep in op de onderliggende problemen. Er zijn problemen, die simpel opgelost dienen te worden.

Ik werk zelf in een fabriek met veel simpele zielen die populistisch stemmen, veel verder dan 'die linkse partijen hebben boter op het hoofd' komen de gesprekken niet. Op 1 of andere manier zijn de ontstane problemen ook altijd veroorzaakt door links, terwijl we decennia lang een rechtse regering hebben gehad.

Mensen zien wat ze willen zien en kijken naar wat ze kunnen bevatten.

Iemand als Wilders is gewoon de meester in manipulatie en beeldvorming; het concreet benoemen van problemen en simpele beeldvorming voor oplossingen.

Het lijkt wel politiek :P

Maar het komt vanzelf ook wel weer goed, de praktijk lost het uiteindelijk wel op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:34
Yeşilgöz heeft zich net als Omtzigt snel aangepast aan de nieuwe realiteit. Niks uitsluiting. Dit kan wel eens heel snel gaan.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:01
Amphiebietje schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:20:
[...]

In zowel Frankrijk als België wordt al gesproken over het onteigenen van woningen die getroffen zijn door de watersnood veroorzaakt door de overvloedige regen. In NL is er nu ook een verzekeringsmaatschappij geweest die heeft gewezen op forse waardevermindering van huizen mocht het hier tot vergelijkbare overstromingen komen. Zonder maatregelen gaat dat ook werkelijk gebeuren, op een ergere wijze dan met.

Als een deel van Nederland liever haar kop in het zand steekt, mogen ze dat. Maar ga dan over 10-15 jaar niet zeiken dat je het niet zag aankomen omdat je nu ervoor kiest niks te doen.
Jamaar jamaar we mogen geen vlees meer eten dan jetweetzzz

/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:37
Deruxian schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:20:
Ohhh wat een vieze sneer naar de coalitiepartners van Yesilguz
Context?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Basekid schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:20:
Tja het lastige is dat (extreem) rechts nooit het probleem heeft om zich aan lastige dingen zoals feitjes te houden. Links wel...

Immigratieproblemen? Ach kom toch op... die komen echt niet door die paar duizend die we in een land van miljoenen inwoners binnenkrijgen. Het ligt aan het slopen van het asielsysteem (door... rechts!). En je zal zelf maar iemand zijn die door oorlog/haat/geweld zn land moet verlaten (want zoveel veiliglanders zijn er echt niet).

Klimaat, stikstof lijkt geen probleem... totdat we gewoon geen werkend biotoop meer hebben of stukjes natuur. Want ja we moeten natuurlijk wel 2x per jaar kunnen vliegen...

Lekker aan jezelf denken, zo komen we vooruit 8)7
Paar duizend?!
Realiseer jij je dat we afgelopen jaren honderdduizenden mensen hebben binnengehaald?!

Zonder dat we plek of capaciteit of uitzicht voor ze hadden?!

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:37

911GT2

en blazen maar!

Basekid schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:20:
Tja het lastige is dat (extreem) rechts nooit het probleem heeft om zich aan lastige dingen zoals feitjes te houden. Links wel...

Immigratieproblemen? Ach kom toch op... die komen echt niet door die paar duizend die we in een land van miljoenen inwoners binnenkrijgen. Het ligt aan het slopen van het asielsysteem (door... rechts!). En je zal zelf maar iemand zijn die door oorlog/haat/geweld zn land moet verlaten (want zoveel veiliglanders zijn er echt niet).

Klimaat, stikstof lijkt geen probleem... totdat we gewoon geen werkend biotoop meer hebben of stukjes natuur. Want ja we moeten natuurlijk wel 2x per jaar kunnen vliegen...

Lekker aan jezelf denken, zo komen we vooruit 8)7
Als je geen asielzoekers hebt, heb je geen asielsysteem nodig ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik! :+

Met bbb als kers op de taart.

@LZ86 hadden we er al een flesje op gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
alexbl69 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:21:
Yeşilgöz heeft zich net als Omtzigt snel aangepast aan de nieuwe realiteit. Niks uitsluiting. Dit kan wel eens heel snel gaan.
Ja tuurlijk. Die staan voor de kerst op het bordes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mekkieboek
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 20:12
Russel88 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:11:
Wat ik zo gek vind. VVD is er voornamelijk voor de multinationals. En dat geld gaat naar de aandeelhouders, waarvan de meesten niet in Nederland wonen.
Kijk naar de huur sector. Sociale woningen moesten verkocht worden, internationale bedrijven als Black Rock hebben woningen opgekocht.
De woning die vroeger 500 euro huur was, is nu 1000 geworden. En dat 1000 euro gaat naar het buitenland ipv dat het terug naar Nederland instroomt.

M’n collega’s die van school komen, kunnen niks kopen. M’n expat collega’s wel, want zij betalen stukken minder belasting. Ook een speerpunt van VVD.
Hear hear !

En dat is alleen nog het dossier wonen.
Maar dat vertellen ze vermoedelijk niet in de 'MainStreamMedia', jeweetwel, de Telegraaf, Powned, Geenstijl, ongehoord nederland. Geen kritiek op de schade die VVD heeft aangericht. Nee, lekker vingerwijzen naar een dikke vent met een grijze baard, de grote boze vijand.

|       |       |   ·  |     |  ·  |    |  · |    | · |   |   | : |  |  |·| |·| |·| |·|

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Gé Brander schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:12:
[...]

Wat denk je van 28 miljard voor 0,00038° C verlaging van de temperatuur?
Daar is die 28 miljard niet voor. Helaas kan Timmermans dat inderdaad niet zo goed uitleggen.

Die 28 miljard is voor allerlei maatregelen die gewoon een terugverdientijd hebben. Die onze afhankelijkheid van het midden-oosten voor een primaire levensbehoefte zoals energie, moeten verlagen.

Maar ja, als iets duidelijk uit deze uitslag te halen is, is het wel een gebrek aan langetermijnvisie en een hyperfocus op het individu in een vergrijzende 'wie dan leeft, wie dan zorgt'-samenleving.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:45
Hoeveel zetels had D66 ook al weer verloren? Waarom juichen ze allemaal? Flink verloren en hun grootste vijand is de grote winnaar.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Rene44 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:20:
Yesilgoz lijkt de deur open te zetten voor PVV-VVD-NSC
Samen goed voor 14 van de 38 zetels in de eerste kamer. Weet niet of je er dan veel doorheen gaat krijgen.

BBB erbij en je zit op 30. Nog steeds 8 zetels te kort voor een meerderheid in de TK en EK.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frame164
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 11-03 20:31
alexbl69 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:21:
Kan ook strategie zijn: laat Wilders maar eens echt gaan regeren en zo snel mogelijk. Veel van wat hij wil kan gewoon niet dus er is een grote kans dat z'n achterban dan gefrustreerd de pvv laat vallen bij de volgende verkiezingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skimine
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 01:37
gambieter schreef op woensdag 22 november 2023 @ 21:44:
[...]

He, waar moet Forumland dan komen? :+
Flevoland, zit ook al een mooie slotgracht omheen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Quad schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:12:
[...]

En Schiermonnikoog de winnaar van de tellingen. *O* :')
Ja dat begrijp ik niet helemaal, ze waren daar op het eilandje heel euforisch zag ik net. Maar dat is alleen maar dat ze het eerste klaar waren met tellen? Wat is daar zo bijzonder aan? Ze zijn toch ook maar heel klein?

[ Voor 4% gewijzigd door Silent Thunder op 22-11-2023 22:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• init6
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:18:

Gaat de PVV regeren, dan is het met rechts en dan gaat het asociale regeringsbeleid door.
Je kan je op 1 partij punt focussen, maar PVV is in veel punten ook links beleid. Zelf hoop ik dat nu eens de punten op zorg, belastingen terug naar de burger, AOW leeftijd, onderwijs en dierenbeleid van de PVV uitgevoerd gaan worden. Denk dat veel Nederlanders hier baat bij zullen hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• neonite
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:12
DutchManticore schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:22:
[...]

Paar duizend?!
Realiseer jij je dat we afgelopen jaren honderdduizenden mensen hebben binnengehaald?!

Zonder dat we plek of capaciteit of uitzicht voor ze hadden?!
Afgelopen jaar 403.108 personen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:06

ViezeVis

Sample Text

"We gaan geen ondemocratische of ongrondwettelijke maatregelen nemen, zoals korans en moskeeën verbieden. De Nederlander moet weer op één. Dáár gaan we het over hebben. De formatie zal niet over links gaan. Ik kijk naar centrumrechts, VVD en NSC. We zullen allemaal concessies moeten doen, ook wij."
bron: https://www.nu.nl/tweede-...-anders-in-nederland.html

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renegrunn
Silent Thunder schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:23:
[...]

Ja dat begrijp ik niet helemaal, ze waren daar op het eilandje heel euforisch zag ik net. Maar dat is alleen maar dat ze het eerste klaar waren met tellen? Wat is daar zo bijzonder aan?
Het eerste zijn... that's it.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 23:01
DutchManticore schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:13:
De mensen die hier nu vol afschuw spreken over de achterban van de PVV...en dat jullie op allerlei manieren hopen dat de PVV toch niet in de coalitie komt...

Snappen jullie dat JULLIE de reden zijn dat zoveel mensen in Nederland nu hun stem in de schoot van Wilders hebben geworpen?

Mocht de PVV weer buitengesloten worden dan vrees ik de volgende keer 45 zetels voor de PVV.

Jullie zullen moeten accepteren dat niet iedereen in Nederland het eens is met jullie wens om prioriteit te leggen bij het klimaat, stikstof en wagenwijd open grenzen terwijl er genoeg problemen zijn die burgers actief in hun leefkwaliteit raken.

Zet de emotie van je af, en zoek toenadering.
Ik wed dat als je even rustig doet, en kijkt naar het programma van Wilders je je in meer dan de helft van de punten kunt vinden.

Focus je daarop in plaats van de polarisatie
Omdat JULLIE wel de moeite hebben genomen om inhoudelijk te kijken naar waar Wilders voor staat?

Een Nexit? We hebben met z’n allen kunnen zien hoe het GB economisch vergaat. Top idee zou ik zeggen :)

Hoofdstuk fascisme slaan we maar even over, want dat wordt niet zo fraai. Wellicht zijn de bruine laarzen met black friday in de aanbieding.

En dan het Oekraïne standpunt.. letterlijk heulen met Rusland. In het Kremlin dansen ze ook op de tafels momenteel. Ongelofelijk stom om jezelf afhankelijk te maken van Rusland, maar als het aan Geeft ligt halen we de banden lekker aan.

Dan de economische impact van de plannen, ik mag hopen dan Henk en Ingrid goed gespaard hebben want Jan-Willen en Willemijn zullen er netto fors op vooruit gaan.

Sorry… ik heb dus geen toenadering nodig maar juist nog meer afstand want wellicht is de rabiate domheid besmettelijk.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:00

St@m

@ Your Service

Oh oh oh Jetten.. je lijkt wel een reageerder op tweakers zo zuur.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:59

d0s

sssst

Jetten... wat enorm slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frame164 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:23:
[...]

Kan ook strategie zijn: laat Wilders maar eens echt gaan regeren en zo snel mogelijk. Veel van wat hij wil kan gewoon niet dus er is een grote kans dat z'n achterban dan gefrustreerd de pvv laat vallen bij de volgende verkiezingen.
Precies, laat het maar zien en als het niet lukt dan die zetels afpakken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 14:34

ZieMaar!

Moderator General Chat
De mensen die hier nu vol afschuw spreken over de achterban van de PVV...en dat jullie op allerlei manieren hopen dat de PVV toch niet in de coalitie komt...

Snappen jullie dat JULLIE de reden zijn dat zoveel mensen in Nederland nu hun stem in de schoot van Wilders hebben geworpen?

Mocht de PVV weer buitengesloten worden dan vrees ik de volgende keer 45 zetels voor de PVV.

Jullie zullen moeten accepteren dat niet iedereen in Nederland het eens is met jullie wens om prioriteit te leggen bij het klimaat, stikstof en wagenwijd open grenzen terwijl er genoeg problemen zijn die burgers actief in hun leefkwaliteit raken.

Ik wed dat als je even rustig doet, en kijkt naar het programma van Wilders je je in meer dan de helft van de punten kunt vinden.

Ik vind het jammer dat er zoveel mensen op de PVV stemmen, ik denk dat een rechtse stem op VVD of NSC beter voor uiteindelijk alle Nederlanders is dan een stem op PVV. Blijkbaar (maar dat is het beeld vanuit mijn bubble) zijn mensen echt heel ontevreden maar ook echt bang voor links?

Dat laatste vind ik lastig, qua koopkracht voor de ‘normale’ Nederlander is links niet gevaarlijk, in tegendeel…is het dan echt de beeldvorming over de klimaat- en stikstofmaatregelen (“ze pakken mijn gehaktbal af”)? Grenzen wagenwijd open, is dat het frame wat ze meer hadden moeten ontkrachten?

Ik besef me heel goed dat ik in een bubbel zit waar de PVV totaal niet past, de enige PVV stemmers die ik weleens tegenkom zijn die bij de lokale sociale werkplaats (waar mijn vriendin als staf werkt), maar de groep moet uiteraard veel groter zijn…

Ik denk overigens dat het wel lastig is (voor links) om de samenwerking te zien. Een asielstop en niets doen voor t klimaat zijn wel fundamenteel qua verschil, toch? Dan kan je elkaar op zorg etc wel vinden, maar is dat voldoende?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:25
Dat oude kabinet gaat zo te horen nooit meer bij elkaar komen

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 19:06
Zo lang die maar geen minister van Justitie wordt.

* Stoney3K ontsleutelt alvast zijn stapel met oude harde schijven, voor het geval dat.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 19:34
D66 gaat nooit met PVV in een coalitie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:49
St@m schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:24:
Oh oh oh Jetten.. je lijkt wel een reageerder op tweakers zo zuur.
Tja, hij heeft wel gelijk. VVD heeft Wilders gigantisch geboost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:53
Jetten gooit VVD onder de bus...

Zeg maar dag tegen VVD+D66+NSC(?)+[Whatever]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:11
Yep. Zou me niet verbazen als ze de bbb toevoegen en Dilan premier laten worden.
Voor mij een nachtmerrie, maar Nederland heeft hiervoor gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frame164
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 11-03 20:31
init6 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:23:
[...]

Je kan je op 1 partij punt focussen, maar PVV is in veel punten ook links beleid. Zelf hoop ik dat nu eens de punten op zorg, belastingen terug naar de burger, AOW leeftijd, onderwijs en dierenbeleid van de PVV uitgevoerd gaan worden. Denk dat veel Nederlanders hier baat bij zullen hebben.
Het is maar de vraag of andere coalitiepartijen dat linkse beleid willen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
Miki schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:23:
[...]

Omdat JULLIE wel de moeite hebben genomen om inhoudelijk te kijken naar waar Wilders voor staat?

Een Nexit? We hebben met z’n allen kunnen zien hoe het GB economisch vergaat. Top idee zou ik zeggen :)

Hoofdstuk fascisme slaan we maar even over, want dat wordt niet zo fraai. Wellicht zijn de bruine laarzen met black friday in de aanbieding.

En dan het Oekraïne standpunt.. letterlijk heulen met Rusland. In het Kremlin dansen ze ook op de tafels momenteel. Ongelofelijk stom om jezelf afhankelijk te maken van Rusland, maar als het aan Geeft ligt halen we de banden lekker aan.

Dan de economische impact van de plannen, ik mag hopen dan Henk en Ingrid goed gespaard hebben want Jan-Willen en Willemijn zullen er netto fors op vooruit gaan.

Sorry… ik heb dus geen toenadering nodig maar juist nog meer afstand want wellicht is de rabiate domheid besmettelijk.
Volgens mij heb je zijn post niet helemaal begrepen.

Haal rustig adem, neem een slok water en lees hem nog een keer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

init6 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:23:
[...]

Wederom dan.
Waarom wil Wilders dan niet met links regeren en altijd met de VVD? ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 10:21
Jetten zegt wel even waarop het staat.

Kudos

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
dglavimans schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:13:
[...]

Zelfs iemand die zo tegen Wilders is als ik heb van 2.5m mensen kan je niet uitsluiten. Want wat zou je dan doen als land?
Een meerderheid vormen die ruim de helft van de kiezers vertegenwoordigt.
Zo "simpel" is het uiteindelijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Jammer Jetten. Had hem hoog zitten de laatste weken. Maar hier haaltbhij oorzaak en gevolg flink door elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xzaz
Rob wordt elk jaar sterker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
PatrickC schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:22:
Hoeveel zetels had D66 ook al weer verloren? Waarom juichen ze allemaal? Flink verloren en hun grootste vijand is de grote winnaar.
Vorige verkiezingen waren zij degenen die met de zwevende kiezers wegliepen, dat het zou dalen wist iedereen. Ze hebben wel de peilingen verslagen.

De grootste directe concurrent (de vijand zit ergens anders) is een samenvoeging die feitelijk niet aanzienlijk gegroeid is tov wat ze gezamenlijk los al hadden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:04
Mog schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:23:
[...]

Samen goed voor 14 van de 38 zetels in de eerste kamer. Weet niet of je er dan veel doorheen gaat krijgen.

BBB erbij en je zit op 30. Nog steeds 8 zetels te kort voor een meerderheid in de TK en EK.
Dat is ook nog wel een goede. Is dat zo weinig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[...]
Ja dat begrijp ik niet helemaal, ze waren daar op het eilandje heel euforisch zag ik net. Maar dat is alleen maar dat ze het eerste klaar waren met tellen? Wat is daar zo bijzonder aan? Ze zijn toch ook maar heel klein?
Net zoals dat mensen juichen als het Nederlands elftal wint van Gibraltar? ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:57

Quad

Doof

[...]

Ja, concurrentie met Vlieland. Is een ding daar.

Jetten heeft interview met Dilan gezien, en laat het gelijk merken.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Heb je je bron wel gelezen?
Asielmigratie is een klein deel van de totale migratie naar Nederland. In de afgelopen jaren kwam het overgrote deel, ruim 8 op de 10 migranten, hier om te werken of studeren, of vanwege de liefde.
20% van die 400.000 waren dus asielmigranten.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchManticore
[...]

Wacht je emotie even af. Reageer je vanavond even af op je verlies en morgen staat je vizier vast meer open

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:01
Waarvan ongeveer 50k asielzoekers...
https://ind.nl/nl/nieuws/...0het%20begin%20van%202023.

Nou whoop whoop wat een aantallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:52
Cheezborger schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:24:
[...]

Tja, hij heeft wel gelijk. VVD heeft Wilders gigantisch geboost.
Zij zelf ook met die voorpagina advertenties in landelijke dagbladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
PWM schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:25:
Jammer Jetten. Had hem hoog zitten de laatste weken. Maar hier haaltbhij oorzaak en gevolg flink door elkaar.
Precies. Maar hij spreekt hier voor eigen parochie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renegrunn
Vriendje Orban heeft Wilders inmiddels gefeliciteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Frame164 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:23:
[...]

Precies dit. Twintig jaar een grote mond en nu waarmaken, lukt dat niet, dan wordt het wel weer afgestraft. Met zoals de huidige coalitie partijen afgestraft worden. Zo gaat het al jaren.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Komt er nog een debat et de lijsttrekkers?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stoney3K
ZieMaar! schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:24:
[...]

Dat laatste vind ik lastig, qua koopkracht voor de ‘normale’ Nederlander is links niet gevaarlijk, in tegendeel…is het dan echt de beeldvorming over de klimaat- en stikstofmaatregelen (“ze pakken mijn gehaktbal af”)? Grenzen wagenwijd open, is dat het frame wat ze meer hadden moeten ontkrachten?
Ik denk oprecht dat het daar om gaat. Dat mensen bang zijn dat stemmen voor 'links' betekent dat je volgend jaar met een benzine-auto nergens meer de binnenstad in kan, je een CO2-budget krijgt om vlees te kopen bij de supermarkt, en je verplicht 'hen' moet erkennen als persoonlijk voornaamwoord.

Volslagen bezopen natuurlijk maar dat zijn wel de dingen die door rechts de hele tijd geframed worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

fsfikke schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:25:
[...]

[...]

ja maar honderdduizenden bekt lekkerder......

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:57

Quad

Doof

D-e-n schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:25:
[...]

Dat is ook nog wel een goede. Is dat zo weinig?
Daarom zei ik eerder, misschien moet je wel werken met links (GL PvdA), omdat je dan wel een meerderheid kan vormen in de 1e kamer.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Frame164 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:24:
[...]

Het is maar de vraag of andere coalitiepartijen dat linkse beleid willen.
In de praktijk stemt de PVV ook vaak mee met de VVD dus dat linkse beleid is het eerste dat sneuvelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 19:34
Volgende keer toch voor mijn eerste keus gaan in D66..

Strategisch kiezen laat me dubbel verliezen vandaag

[ Voor 33% gewijzigd door dglavimans op 22-11-2023 22:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silent Thunder
xzaz schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:26:
Komt er nog een debat et de lijsttrekkers?
Waarom, de verkiezingen zijn toch al geweest?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
PWM schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:25:
Na overleg met de D66 partijtop is besloten dat ze aan geen enkele constructie mee gaan werken en zich al op de volgende verkiezingen gaan richten.

Ze hebben nu zowel VVD als PVV uitgesloten. Wat blijft er dan nog over?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 21:39
Dat is natuurlijk een beetje een lastig cijfer. Want dat zijn niet allemaal migranten die blijven. Dat omvat bijvoorbeeld ook de gigantische aantallen buitenlandse studenten. En het gaat ook over groepen mensen die we gewoon nodig hebben, om bepaalde banen te vullen die we gewoon nodig hebben. Het frame waar volgens mij mensen aan denken bij migratie, zijn bootvluchtelingen uit Afrika en het Midden-Oosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchManticore
Basekid schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:25:
[...]

Waarvan ongeveer 50k asielzoekers...
https://ind.nl/nl/nieuws/...0het%20begin%20van%202023.

Nou whoop whoop wat een aantallen
Dat is exclusief nareizigers....

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 08:27

Welke partij wil de grens dan wagenwijd openzetten voor asielzoekers? En een voorbeeld met partijprogramma graag.

Zie eens in dat t allemaal met elkaar verbonden is. Stikstof en klimaat raakt ons direct. Als we daar niks mee gaan doen, dan worden de andere problemen ook alleen maar groter. Dit raakt mensen direct en indirect ook in hun leefkwaliteit. Alleen niet iedereen heeft dat door. Terwijl toch wel 75% van de Nederlanders zich zorgen maakt om het klimaat. Wil je die dan ook gaan negeren?

En ik wil best het partijprogramma van de PVV doornemen. Maar veel is toch te herleiden naar het aloude riedeltje, het is de schuld van de islam/de asielzoekers/een vreemdeling zeker, die verdwaald is.

De partij bestaat al jaren grotendeels vanwege zijn anti-islam standpunten. Jaren geleden bestond het partijprogramma uit één enkel A4tje, met 80% anti islam/asielzoekers praat en hoe het allemaal hun schuld was. Nu zou het ineens anders zijn? Kan het me niet voorstellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Aan de blik in Jette z'n ogen te zien borrelt de dark side flink op bij hem en de zijnen...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
*knip* D66 laat zien hoe een kleuter reageert op verliezen. Het ligt niet aan ons, maar aan (kijk terug). Hoewel hij persoonlijk een duidelijke stap maakt wordt het standpunt en de partij elke keer sneuer en sneuer.

[ Voor 4% gewijzigd door polthemol op 23-11-2023 06:53 ]

Divide and conquer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 08:27
DutchManticore schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:27:
[...]

Dat is exclusief nareizigers....
Wat een walgelijke term is voor familie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

fsfikke schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:25:
[...]

[...]

Ja en dat mag gewoon naar 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
xzaz schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:24:
Dat oude kabinet gaat zo te horen nooit meer bij elkaar komen
Toch wel apart, in de EU staan de VVD en D66 naast elkaar :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
alexbl69 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:27:
[...]

Na overleg met de D66 partijtop is besloten dat ze aan geen enkele constructie mee gaan werken en zich al op de volgende verkiezingen gaan richten.

Ze hebben nu zowel VVD als PVV uitgesloten. Wat blijft er dan nog over?
0 zetels volgens mij..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Silent Thunder schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:27:
[...]

Waarom, de verkiezingen zijn toch al geweest?
Dus? Vroeger was het altijd dat ze na de verkiezingen nog bij elkaar kwamen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12-09 16:22
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:08:
[...]

Nou, als je bijvoorbeeld in je huurwoning zit met de kachel op 15 graden om rond te kunnen komen...

Dan kan ik me voorstellen dat een gezellig gevormde ivoren toren bewoner die elektrisch rijden en warmtepompen verplicht wil stellen onbetrouwbaar over kan komen.

Met alle respect voor Frans, als er iemand heel ver weg staat van het plebs, is hij het wel.
Maar dan stem je wel op een rechtse partij die er juist voor zorgt dat je huurbaas de huur zoveel mogelijk mag verhogen en niet gedwongen wordt om je woning verder te isoleren. |:(

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DutchManticore
JanW schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:27:
[...]

Wat een walgelijke term is voor familie.
Dat is geen waardeoordeel dat is letterlijk de juridische term die daaraan vastzit....

Ga nu niet doen alsof ik een verkapte racist ben.
We hebben het hier over het vaststellen van de omvang van de instroom. Daar horen de nareizigers ook bij.

Zeker in een land met een schreeuwend huizen tekort

[ Voor 30% gewijzigd door DutchManticore op 22-11-2023 22:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

911GT2 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:27:
[...]

voor mensen als jij hoop ik haast dat wij collectief ook moeten vluchten......

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Anti-klimaat en anti-EU. Ik houd m'n hart vast. PVV wil alle win en zonne energie de deur uit en weer kolencentrales openen. Lekker dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

[...]

Dit soort vergelijkingen zijn hier absoluut niet welkom

[ Voor 21% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-11-2023 22:29 ]

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silent Thunder
xzaz schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:28:
[...]

Dus? Vroeger was het altijd dat ze na de verkiezingen nog bij elkaar kwamen.
Ik denk het niet, maar ik zou het wel leuk vinden om al die ongemakkelijke gezichten te zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

renegrunn schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:26:
Putin en zijn vriendjes kliek zetten idd de feestmuziek ook weer op vanavond.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Player1S schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:28:
[...]

voor mensen als jij hoop ik haast dat wij collectief ook moeten vluchten......
Ik zal nooit vluchten. Ik ben geen wegloper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08:16

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Malfunctions schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:28:
[...]

Maar dan stem je wel op een rechtse partij die er juist voor zorgt dat je huurbaas de huur zoveel mogelijk mag verhogen en niet gedwongen wordt om je woning verder te isoleren. |:(
Als de huur niet meer verhoogd mag worden, worden alle huurhuizen verkocht en kun je niks meer huren.

Woon je vervolgens op straat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:41
yinx84 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:28:
Anti-klimaat en anti-EU. Ik houd m'n hart vast. PVV wil alle win en zonne energie de deur uit en weer kolencentrales openen. Lekker dan.
Dit is echt bizar ja ik maak me daar ook enorm zorgen over nu, mag toch hopen dat dit soort zaken worden tegengehouden.

We moeten toch niet alleen korte termijn denken?

[ Voor 6% gewijzigd door Stylze op 22-11-2023 22:30 ]

Playstation 5

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• delpit
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
Sinterklaas heeft gewonnen. Geen gezeik iedereen rijk, geen vieze kookluchtjes meer in de gang van de flat, lekker met de oude diesel naar de binnenstad. Boeren mogen weer lekker onbeperkt stront uitrijden en we gaan onbeperkt huizen bouwen. Hoezee hoezee hoezee

Lang leve de jaren vijftig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
YakuzA schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:29:
[...]

Die hebben dan ook geen idee hoe ons politiek systeem werkt

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• renegrunn
[...]

Nee dat mag dus niet. Iets met verdragen...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 13:09
wimpie schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:27:
66 laat zien hoe een kleuter reageert op verliezen. Het ligt niet aan ons, maar aan (kijk terug). Hoewel hij persoonlijk een duidelijke stap maakt wordt het standpunt en de partij elke keer sneuer en sneuer.
Hij heeft gelijk. De VVD heeft bewust de boel laten klappen omdat ze dachten dat verkiezingen hen goed uitkwamen. Gegokt en verloren.

Dat is wmb ook de enige silver lining, dat de vvd is afgestraft. Maar man wat een ellende dit.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Jup, de wetenschap is klip en klaar. Beste recept tegen racistische extremisten als Wilders is isoleren en geen podium geven.

Yeşilgöz heeft de haatboodschap van Wilders genormaliseerd, en zo te zien wordt dat hier in het topic ook gretig gedaan :)

Coalitie van PvdA/GL, NSC, VVD en D66 dus :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• psychodude
  • Nu online
Grunwold schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:16:

en dat je pro-mileu / stikstof / klimaat bent, betekend niet automatisch dat je pro open grenzen bent, dat is een rechts frame.
Door het nadeel van het politieke systeem ontkom je er echter nauwelijks aan om je stem voor het één, voor het ander mee te laten tellen.

Wat dat betreft ben ik persoonlijk dan ook van opinie om meer thema gericht te stemmen, en politici gewoon veel meer een uitvoerende rol te laten hebben in deze.

Want stel je bent momenteel van een echt Nederland eerst mentaliteit, dan zit er geen enkele partij tussen die enerzijds de grenzen wilt sluiten en anderzijds honderden miljarden op Europees niveau wilt investeren om de Atlantische oceaan in te dammen binnen het Northern European Enclosure Dam voorstel.

Ook heb je weinig pro-Europese smaken waarin stikstof je allemaal geen snars uitmaakt en vind dat je best mooi een vinex wijk kunt bouwen in de Hooge Veluwe.

Partijen sluiten slecht aan bij de maatschappij. En dit is uiteraard gevoelsmatig, maar ik heb persoonlijk het idee dat dit afgelopen decennia toegenomen is. Deels doordat er mogelijk gewoon meer complex maatschappelijke problemen ontstaan zijn. Of deels gewoon omdat ik zelf langzamerhand een oude lul begin te worden en dit 20 jaar geleden tijdens het ouwehoeren op het schoolplein simpelweg niet dusdanig meekreeg :+.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cheezborger
yinx84 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:28:
Over maximaal 4 jaar is het weer over. En het is maar de vraag wat ze in 4 jaar daadwerkelijk concreet kunnen realiseren. Denk dat het niet zo storm loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

En dat lukt niet, klaar.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

[...]

En dat zal jouw ‘problemen’ 0 oplossen. Maar het geeft wel een lekker warm gevoel om gewoon de buitenlanders de schuld te geven.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:18
Heeft iemand Zelensky al gebeld om door te geven dat hij zijn F16's moet komen halen voor er een nieuw kabinet zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Laatst online: 11-09 14:00
[...]

Wie gaat dan al die banen draaien? Waar we zoveel tekorten in hebben? We maken niet genoeg kinderen met zijn allen dus zijn migranten op korte en lange termijn gewoon nodig.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
delpit schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:30:
Sinterklaas heeft gewonnen. Geen gezeik iedereen rijk, geen vieze kookluchtjes meer in de gang van de flat, lekker met de oude diesel naar de binnenstad. Boeren mogen weer lekker onbeperkt stront uitrijden en we gaan onbeperkt huizen bouwen. Hoezee hoezee hoezee

Lang leve de jaren vijftig
Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
[...]

Israel is toch de vriend van Wilders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

renegrunn schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:30:
[...]

Nee dat mag dus niet. Iets met verdragen...
Een verdrag is op te zeggen hè

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

En dit is hier ook niet welkom

[ Voor 88% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-11-2023 22:31 ]

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-e-n
renegrunn schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:26:
Hoe Orban zijn land regeert laat zien wat Wilders zijn ware intenties zijn. En dat tart toch de grondwet die we hier in Nederland hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
PrinsPils schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:30:
[...]

Hij heeft gelijk. De VVD heeft bewust de boel laten klappen omdat ze dachten dat verkiezingen hen goed uitkwamen. Gegokt en verloren.

Dat is wmb ook de enige silver lining, dat de vvd is afgestraft. Maar man wat een ellende dit.
Ik vraag me af of Teflon Mark het beter had gedaan. We gaan er nooit meer achterkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 00:13

Amphiebietje

In de blubber

Mog schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:28:
[...]

[mbr] Dit soort vergelijkingen zijn hier absoluut niet welkom[/]
Tja, wat Wilders daarnet heeft uitgekraamd is gewoon "Eigen volk eerst". Daarna is het een kleine stap naar "Niederlande uber Alles".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
Accretion schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:29:
[...]

Als de huur niet meer verhoogd mag worden, worden alle huurhuizen verkocht en kun je niks meer huren.

Woon je vervolgens op straat.
Ware het niet dat een huurhuis niet verkocht mag worden om de huurder er uit te kicken. "Koop breekt geen huur".

Die huizen moeten dan worden verkocht met de huurder er nog in. En dan zijn ze maar de helft waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PrinsPils schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:30:
[...]

Daar waar D66 dat al heel veel eerder had moeten doen, maar Rutte toch bleef steunen uit angst voor de toen al slechte peilingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wilders is pro Israel dat match dan weer niet met Rusland.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xzaz
Silent Thunder schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:31:
[...]

Israel is toch de vriend van Wilders?
Precies. De pvv wordt betaald door Israël

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:08
(jarig!)
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:08:
[...]

Nou, als je bijvoorbeeld in je huurwoning zit met de kachel op 15 graden om rond te kunnen komen...

Dan kan ik me voorstellen dat een gezellig gevormde ivoren toren bewoner die elektrisch rijden en warmtepompen verplicht wil stellen onbetrouwbaar over kan komen.

Met alle respect voor Frans, als er iemand heel ver weg staat van het plebs, is hij het wel.
Aan de andere kant, volgens mij zijn wij t land met 1 van de laagste aandelen hernieuwbare energie in de energiebehoefte en de hoogste energieprijzen/ t meest vatbaar voor geopolitieke ontwikkelingen

Wilders is heel goed in problemen benoemen, maar niet zo goed in haalbare oplossingen presenteren;
Je kan niet en de pensioenleeftijd verlagen, en de energienota verlagen en meer geld naar de zorg en de belastingen van de lage en middeninkomens verlagen puur door minder geld naar migratie te doen;

Waar verdienen we als NL ons geld mee? We zijn een handelsland (en belastingparadijs, dat zo snel mogelijk afschaffen ook al kost t ons geld)

Inmiddels beginnen huizen in overstromingsgevoelige regio’s minder waard te worden en lopen de kosten om ons te beschermen tegen slecht weer stevig op, maar klimaatproblematiek is blijkbaar onzin?

En ja, de manier hoe we in NL omgaan met migranten is niet goed; maar dat los je niet op door minder geld naar de IND te doen, maar dat stelt Wilders wel voor

Politici zijn gewoon niet eerlijk over de uitdagingen waar we voor staan en daardoor valt t telkens tegen. T is niet gek dat Wilders hiervan profiteert. Maar hij kan zijn beloftes ook niet waarmaken waardoor een grote groep kiezers nog meer teleurgesteld zal zijn en nog meer af zal haken in de maatschappij

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

[...]

Gaat Wilders zijn eigen vrouw dan ook weer naar Hongarije terug sturen? :)
Of trekt hij daar de streep van acceptabel?

[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 22-11-2023 22:32 ]

PSN

Pagina: 1 ... 9 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor discussie over de informatie, formatie en verkiezingsnieuws is er:
De Tweede Kamerverkiezingen 2023: coalitievorming en nieuws

Ondanks de kroeg setting, dit topic is niet om maar om ongefundeerd je frustratie, onderbuik of emotie te laten botvieren.

Hou de discussie, vriendelijk, respectvol en zoveel mogelijk op de inhoud.