Ja. Tenminste dat heb ik paar maanden geleden telefonisch nog voor elkaar gekregen.Samplex schreef op zondag 11 januari 2026 @ 11:47:
Kan je ook verlengen met deze pepper link en behoud je dan je korting op het glasvezel abbo van Odido?
Kan ook bevestigen dat het nog werkt,had gisteren wel de fout gemaakt om te verlengen inplaats van een nieuw Nr.
Heb dit net telefonisch geregeld ,zodat volgende maand mijn nieuw contract in gaat voor 2 jaar a 15 Euro en de glasvezel korting blijft, me happy
Heb dit net telefonisch geregeld ,zodat volgende maand mijn nieuw contract in gaat voor 2 jaar a 15 Euro en de glasvezel korting blijft, me happy
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.
Wat bedoel je met verlengen i.p.v. nieuw nummer? Krijg je nu wel of geen nieuw nummer?GRAD85 schreef op maandag 12 januari 2026 @ 09:51:
Kan ook bevestigen dat het nog werkt,had gisteren wel de fout gemaakt om te verlengen inplaats van een nieuw Nr.
Toen ik vanochtend via de chat hier achteraan ging kreeg ik te horen dat mijn glasvezel voordeel er af zou gaan, en ik dus ipv 18 euro nog maar 5 euro korting daarop zou houden.GRAD85 schreef op maandag 12 januari 2026 @ 09:51:
Als ik bel zou het anders zijn begrijp ik ?
Krijg nu een nieuw Nr,anders ging het niet.rens-br schreef op maandag 12 januari 2026 @ 10:35:
[...]
Wat bedoel je met verlengen i.p.v. nieuw nummer? Krijg je nu wel of geen nieuw nummer?
Hij moest ook eerst navragen of het wel mocht.
Had gisteren die code en link gebruikt en kreeg ook die 15,- optie,maar nadat ik inlogde bij Odido veranderde het in verlenging,zodoende gebruikte ik die optie maar dat ging fout,moest ineens 45,- voor glasvezel betalen.
Daarom vandaag met een medewerker gebeld dat ik alles terug wilde draaien, ik legde uit waarom en vroeg of ik die 15,- optie kon gebruiken en dat ging dus ,moest wel deze code geven E2B5A644BE.
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.
Ah check. Nieuw nummer dus, paar maanden geleden toen ik overstapte mocht ik mijn huidige nummer gewoon behouden.GRAD85 schreef op maandag 12 januari 2026 @ 11:07:
[...]
Krijg nu een nieuw Nr,anders ging het niet.
Hij moest ook eerst navragen of het wel mocht.
Had gisteren die code en link gebruikt en kreeg ook die 15,- optie,maar nadat ik inlogde bij Odido veranderde het in verlenging,zodoende gebruikte ik die optie maar dat ging fout,moest ineens 45,- voor glasvezel betalen.
Daarom vandaag met een medewerker gebeld dat ik alles terug wilde draaien, ik legde uit waarom en vroeg of ik die 15,- optie kon gebruiken en dat ging dus ,moest wel deze code geven E2B5A644BE.
Ik heb hem gebruikt voor een nieuw abonnement afkomstig van een andere provider. Nummerbehoud aangevraagd en contract is binnen met netjes de 16 euro (ivm 1 jaar) uitgewerkt. Prima deal
Nou terugkomend naar bijna 1 maand Odido.maubaan schreef op vrijdag 19 december 2025 @ 15:45:
ik gooi mijn ervaring hier ff in.
.......
nu de uptime en storingen nog mee gaan maken of ik zo blij blijf met Odido
in het begin kon ik in mij Unifi zien dat de lijn nog niet mega stabiel was, er was wat schommeling in de snelheid. na 2 dagen was dit alleen compleet weg.
Ik ben zeer tevreden over de glasvezel, snelheid is stabiel. ping time is laag (5/7 ms) en tot nu toe geen storingen.
over de TV kan ik niet veel positief zeggen.. het draait allemaal op een Android box met de Odido app.
De box heb ik nu al 3x met de hand moeten herstarten omdat er weer iets niet werkt.
eigenlijk geneigd over te stappen naar de TV app ipv de tv box.
I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500
Vraagje:
Ik meen hier ergens gelezen te hebben dat je halverwege je 2 jarig abo, opnieuwe korting kan krijgen op Odido glasvezel + tv. iemand tips?
Ik heb een abo afgesloten voor 2 jaar met de eerste 10 maand korting, deze is nu afgelopen.
Volgens mij had ik gelezen dan je je abo dan opnieuw kunt verlengen oid?
Klopt dit of heeft iemand hier ervaring mee?
Bij voorbaat dank.
Ik meen hier ergens gelezen te hebben dat je halverwege je 2 jarig abo, opnieuwe korting kan krijgen op Odido glasvezel + tv. iemand tips?
Ik heb een abo afgesloten voor 2 jaar met de eerste 10 maand korting, deze is nu afgelopen.
Volgens mij had ik gelezen dan je je abo dan opnieuw kunt verlengen oid?
Bij voorbaat dank.
rens-br in "[Odido Glasvezel] Ervaringen & Discussie"Jjjb schreef op maandag 12 januari 2026 @ 15:56:
Nou, vandaag zou ik overstappen naar Odido, maar vanwege storing bij Delta wordt m’n Zyxel modem niet herkend / geactiveerd.
Helpdesk gebeld en die zei dat ik de Nokia ONT 2 uur van het stroom moet afhalen en dan opnieuw moet proberen.
Ook met m’n eigen Fritzbox werkt het niet. Dat wordt over 5G internetten
Edit: 2 uur later nog steeds geen werkende verbinding……
Helpdesk gebeld en die zei dat ik de Nokia ONT 2 uur van het stroom moet afhalen en dan opnieuw moet proberen.
Ook met m’n eigen Fritzbox werkt het niet. Dat wordt over 5G internetten
Edit: 2 uur later nog steeds geen werkende verbinding……
[ Voor 29% gewijzigd door chengbondkwok op 12-01-2026 20:54 ]
Hier (Nijmegen) sinds vanmiddag de 3e storing in 4 maanden. Geen licht op het ONT en schijnbaar zijn we niet de enige maar ze kunnen pas vrijdag een monteur sturen!? Ik wilde odido een kans geven maar zodra het contract afloopt snel weer terug naar KPN.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Glasvezel, andere onderwerpen horen in:
- xDSL: [Odido xDSL] Ervaringen & Discussie
- Mobiel: [Odido Mobiel] Ervaringen & Discussie
- 5G voor thuis: [Odido Klik&Klaar - 5G vast internet] Ervaringen & Discussie
FAQ:
- Alle vragen omtrent de monteurs
- Alle vragen omtrent korting en verlengen
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Glasvezel, andere onderwerpen horen in:
- xDSL: [Odido xDSL] Ervaringen & Discussie
- Mobiel: [Odido Mobiel] Ervaringen & Discussie
- 5G voor thuis: [Odido Klik&Klaar - 5G vast internet] Ervaringen & Discussie
FAQ:
- Alle vragen omtrent de monteurs
- Alle vragen omtrent korting en verlengen