Ik heb hier ook last van. Maar kon net iemand op het Vodafone-netwerk te pakken krijgen, terwijl ik iemand die ook bij Odido zit niet te pakken kreeg (direct naar de voicemail). Heel vreemd.
Het niet werken van VoLTE of VoWifi en dus het terugvallen naar 3G is voor mij echt een vaker terugkerend probleem wat echt de laatste maanden al speelt. Soms helpt een restart, maar de afgelopen dagen niet.
Het niet werken van VoLTE of VoWifi en dus het terugvallen naar 3G is voor mij echt een vaker terugkerend probleem wat echt de laatste maanden al speelt. Soms helpt een restart, maar de afgelopen dagen niet.
EP