De redactie moet ook lunchen en ook maar net het signaal binnen krijgen (of juist nietP-Rock schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 13:02:
Raar dat Tweakers er nog geen bericht aan de storing heeft gewijd. Betreft toch een landelijke storing.
Ik heb ook een poging tot een nieuwssubmit gedaan, met een link naar de Odido pagina.Gropah schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 13:06:
[...]
De redactie moet ook lunchen en ook maar net het signaal binnen krijgen (of juist niet). Ik heb iig een nieuwssubmit gedaan, maar het feit dat het kon met een link van allestoringen betekent ook dat iemand anders dat nog niet had gedaan.
Maar deze kon ik niet submitten aangezien dit al gedaan was.
Het AD heeft het in ieder geval al opgepikt:
https://www.ad.nl/tech/st...-en-internetten~a68f123f/
[ Voor 10% gewijzigd door Eric H op 26-03-2026 13:10 ]
Eric, Signing off !!
Nee, wil je een echt betrouwbare (in de meest brede zin van het woord) provider moet je in ieder geval niet bij Odido zijn.
Mijn thuis internet dienst via Odido gaat wel prima *knock on wood
Elk bedrijf heeft natuurlijk de behoefte en noodzaak om winst te maken. Maar bij Odido krijg ik wel echt het idee dat het hen alleen gaat om nieuwe producten/diensten te slijten en de service daarna is totaal irrelevant, het boeit ze simpelweg niet.
[ Voor 31% gewijzigd door _Bailey_ op 26-03-2026 13:19 ]
[ Voor 11% gewijzigd door buglife op 26-03-2026 13:24 ]
Een zeer onbetrouwbare partij inderdaad. Het is het laatste jaar altijd maar afwachten wanneer de volgende storing/hack zich aandient. De enige manier om Odido te raken is in hun portemonnee._Bailey_ schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 13:16:
dit is nu in een klein half jaartje tijd zeker de 5e storing bij Odido Mobiel.
Nee, wil je een echt betrouwbare (in de meest brede zin van het woord) provider moet je in ieder geval niet bij Odido zijn.
Mijn thuis internet dienst via Odido gaat wel prima *knock on wood
Elk bedrijf heeft natuurlijk de behoefte en noodzaak om winst te maken. Maar bij Odido krijg ik wel echt het idee dat het hen alleen gaat om nieuwe producten/diensten te slijten en de service daarna is totaal irrelevant, het boeit ze simpelweg niet.
[ Voor 86% gewijzigd door P-Rock op 26-03-2026 13:50 ]
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van het Odido mobiele netwerk, andere onderwerpen horen thuis in:
- T-Mobile Glasvezel: [T-Mobile Thuis Glasvezel] Ervaringen & Discussie
- T-Mobile xDSL: [T-Mobile Thuis xDSL] Ervaringen & Discussie
- Delen van de onbeperkte SMS codes: Aanbiedingen en Kortingscodes