De discussie over temperatuur en koeling is begonnen omdat ik mijn oplossing met extra fans heb getoond.
Dit heeft in zoverre met 'aansturing' te maken omdat het de werking van de Multiplus beïnvloedt. Ik overweeg nog om de fans vanuit de Cerbo aan en uit te zetten, afhankelijk van de actuele temperatuur. Dat komt als ik meer inzicht heb in de 'nieuwe' temperatuur-situatie.
Een volgende stap die ik overweeg is om laad- en ontlaad-vermogens te beperken om de temperatuur onder controle te houden, met name bij hoge buitentemperatuur.
Heeft iemand een (wetenschappelijk) idee in hoeverre een hoge temperatuur invloed heeft op de efficiency?
Dit heeft in zoverre met 'aansturing' te maken omdat het de werking van de Multiplus beïnvloedt. Ik overweeg nog om de fans vanuit de Cerbo aan en uit te zetten, afhankelijk van de actuele temperatuur. Dat komt als ik meer inzicht heb in de 'nieuwe' temperatuur-situatie.
Een volgende stap die ik overweeg is om laad- en ontlaad-vermogens te beperken om de temperatuur onder controle te houden, met name bij hoge buitentemperatuur.
Heeft iemand een (wetenschappelijk) idee in hoeverre een hoge temperatuur invloed heeft op de efficiency?
:strip_exif()/f/image/ijvP8oY3Tonjo9aWsMXJFf79.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mISalrKOIrJAkEA7YNuejOpr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VjvQD3zDYdvWdMm2cmCR6Yqn.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/0kAWRIZQcqYBCfdbE5N66vH1.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IiGWabMSVRRrhglXZA2OJISf.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/3q3zBrKH1ZXVKfqURCleKHN2.jpg?f=fotoalbum_large)