• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:20
Tip voor andere beginners; shadow armor, cloak en boots van de shadow set zijn erg makkelijk te halen. Alleen aardig wat klimmen. Goed armor :)

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:03
Ik ben zojuist begonnen met crimson desert, na veel twijfel kon ik het toch niet laten en het is de eerste van dit soort games die ik speel. Normaal speel ik hoofdzakelijk SP games met een verhaal beetje recht aan recht toe, ben lichtelijk bekend met RPGs maar goed een nieuwe uitdaging. Had al begrepen dat ik de eerste 10 uur door moet komen omdat die het minst goed zijn en het daarna leuker wordt.

Enkele beginners tips?

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:19
DM89 schreef op woensdag 25 maart 2026 @ 12:07:
Ik ben zojuist begonnen met crimson desert, na veel twijfel kon ik het toch niet laten en het is de eerste van dit soort games die ik speel. Normaal speel ik hoofdzakelijk SP games met een verhaal beetje recht aan recht toe, ben lichtelijk bekend met RPGs maar goed een nieuwe uitdaging. Had al begrepen dat ik de eerste 10 uur door moet komen omdat die het minst goed zijn en het daarna leuker wordt.

Enkele beginners tips?
Nope geen tips in principe :P Go with the flow, geniet er van! Volgt in het begin de main objective zo veel mogelijk is opzich wel een goeie want daar unlock je veel dingen mee. (iets wat mij nooit luckt hoor raak altijd afgeleid haha) Verder is het handig om je gear wel af en toe te upgraden. slaap niet op die mats die je ervoor gathered want je hebt ze nodig bij bossfights. Gear upgrades maken veel uit tijdens die gevechten.

En wat ik zou aanraden is je early level skillpoints die je unlocked op je talent tree in Stamina gooien. maar ook dat is geen vereist maar vond ik handig.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:26
Heel dubbel gevoel bij deze game. Heb er nu aardig wat uurtjes in zitten maar vind de main quest zo saai en slecht. Ga hier heen ga daar heen pff. Ga nu maar weer gewoon op ontdekkingsreis maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. De main quest moet je volgen toch om dingen vrij te spelen?

[ Voor 4% gewijzigd door k1978 op 25-03-2026 12:42 ]

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:03
Ricmaniac schreef op woensdag 25 maart 2026 @ 12:20:
[...]

Nope geen tips in principe :P Go with the flow, geniet er van! Volgt in het begin de main objective zo veel mogelijk is opzich wel een goeie want daar unlock je veel dingen mee. (iets wat mij nooit luckt hoor raak altijd afgeleid haha) Verder is het handig om je gear wel af en toe te upgraden. slaap niet op die mats die je ervoor gathered want je hebt ze nodig bij bossfights. Gear upgrades maken veel uit tijdens die gevechten.

En wat ik zou aanraden is je early level skillpoints die je unlocked op je talent tree in Stamina gooien. maar ook dat is geen vereist maar vond ik handig.
Thnx, had ook gelezen dat ik veel vlees/eten moet maken voor Health en stamina..

Ik ga het zien, ga het rustig aan doen. Jammer dat het verhaal geen meerwaarde heeft, dat vin dik normaal gesproken wel belangrijk maar toch regelmatig periodes dat ik niet weer wat ik wil spelen omdat er niks is dus hoop dat dit een mooie opvulling wordt voor in die periodes.

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-03 18:52
k1978 schreef op woensdag 25 maart 2026 @ 12:34:
Heel dubbel gevoel bij deze game. Heb er nu aardig wat uurtjes in zitten maar vind de main quest zo saai en slecht. Ga hier heen ga daar heen pff. Ga nu maar weer gewoon op ontdekkingsreis maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. De main quest moet je volgen toch om dingen vrij te spelen?
Het is ook maar een framework om je over de wereld heen te loodsen en mechanieken uit te leggen. Niets meer. Exact zoals Skyrim vind ik zelf, dit spel laat me erg aan die spel denken.

• HWSHHZ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:30
Ricmaniac schreef op woensdag 25 maart 2026 @ 12:20:
[...]
Hahaha jaa ik heb er serieus 20 uur over gedaan om te ontdekken dat die drie grote iconen in de skill tree ook te upgraden zijn… 😂🤦‍♂️. Ik dacht dat het gewoon visuele dingen als een soort uitleg waren en dat alleen de kleine skills eronder te upgraden waren. Nooit geweten dat die ook te upgraden waren en ook belangrijk zijn, vooral voor je stamina inderdaad wat in het begin nog heel weinig is. Irriteerde me daar al flink aan maar ja door alle afleiding in het spel er toch niet echt mee bezig geweest verder maar dat had ik beter wel eerder uit kunnen zoeken O-) |:( 8)7

• Piet_Piraat7
Nog een tip; heb je veel rauw vlees en geen kook pot in de buurt? Leg het op de grond en schijn er op met blinding light :) alles is dan gebakken

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:13
Voor de PC gebruikers, hier een optimization guide.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper? - R.I.P. Pricewatch

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 25 maart 2026 @ 12:57:
Nog een tip; heb je veel rauw vlees en geen kook pot in de buurt? Leg het op de grond en schijn er op met blinding light :) alles is dan gebakken
Haha die kreeg ik van de week op Instagram, je kunt alles branden/verbranden met die skill, best wel cool.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Ricmaniac
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 25 maart 2026 @ 12:57:
Hahah holy moly.. We zijn al bijna een week lang aan het spelen en nog steeds elke dag leren we iets nieuws whaha

edit: net als dit waar ik zojuist achter kom 8)7 : je kunt ook je loot knop ingedrukt houde om makkelijker meerdere dingen te looten..

[ Voor 15% gewijzigd door Ricmaniac op 25-03-2026 14:09 ]

• Jeroenske
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tvFq4XLh286-p3XP_mWkSPfR1AI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5m2hlBfixEqoMX66qFJiY7Ma.jpg?f=fotoalbum_large

Ja koeitje deze keer was ik toch iets sneller :+

• Ricmaniac
Voor degene die andere characters al unlocked hebben spelen jullie voornamelijk met Kliff of met die andere characters? Ik speel nu met die dame want heb haar pas net unlocked. Maar wist je ook dat je die extra's gewoon als Pawn mee kon nemen als in Dragons Dogma (wel wat minder sterk) .. Dat wist ik helemaal niet joh.

• Bas81
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10:46
Vergeet niet de Tree slingshot te proberen met axiom. Heerlijk om wat meters te maken :-)

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:56
Ricmaniac schreef op woensdag 25 maart 2026 @ 14:42:
Voor degene die andere characters al unlocked hebben spelen jullie voornamelijk met Kliff of met die andere characters? Ik speel nu met die dame want heb haar pas net unlocked. Maar wist je ook dat je die extra's gewoon als Pawn mee kon nemen als in Dragons Dogma (wel wat minder sterk) .. Dat wist ik helemaal niet joh.
Ik speel alleen met Kliff. Wat bedoel je met extra's meenemen als Pawn? (I'm gettin' too old for this sh*t)...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:11
Ik probeerde dus een boom "om te hakken" met axion, met dit als gevolg :)

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OL5JjJy3AgpE-Sv-Yjsj1v5SP8M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q1jam6ipuIw46rGrFqpEmLJE.jpg?f=fotoalbum_large
Wat een cutie. Hangbuik varken

• Ricmaniac
Jackal131 schreef op woensdag 25 maart 2026 @ 15:21:
[...]

Ik speel alleen met Kliff. Wat bedoel je met extra's meenemen als Pawn? (I'm gettin' too old for this sh*t)...
De NPC kan dan gewoon met je mee lopen in de open wereld enzo en vecht automatisch mee.

Als je je F1 radial menu opent kan je wisselen van characters door op die andere character te gaan staan en los te laten toch. Maar wat je ook kan doen is op die andere character hoveren en dan de knop (spatie voor pc) drukken om die character bij je te summonen waardoor je gewoon naast elkaar loopt en de npc je helpt in combat enzo

Vervolgens kan je instant switchen tussen de characters die je mee hebt wat super chill is dan dat die de hele tijd swapt via een soort loading animatie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NRN2wM8s0Xg_qp80owR725Mgwi4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rU4j2pXkDYuICWk5pSXBVFg4.png?f=fotoalbum_large

• Ricmaniac
Wolverine9000 schreef op woensdag 25 maart 2026 @ 04:15:
[...]

Serieus da wist ik ook niet. Hoe combineer je die dan bij de black Smith...weer iets bijgeleerd.... gelukkig zit ik nog niet ver. Kan mij voorstellen dat dit voor andere items gelijk juwelen wel handig is.... thx voor de tip.
Rechtsboven naast "Refinement Materials" zie je "Same Equipment"

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D6zICa65Izlw__hAG--j3GqcaFM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/V3vsuRDX0olQQrrLN0lkwTgZ.png?f=fotoalbum_large

• Wolverine9000
Ricmaniac schreef op woensdag 25 maart 2026 @ 15:41:
[...]

Rechtsboven naast "Refinement Materials" zie je "Same Equipment"

[Afbeelding]
Had twee dezelfde gouden ringen en refinement gedaan attack plus 1... thx voor de tip

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12:12
https://steamcommunity.co...iledetails/?id=3690165914

[ Voor 4% gewijzigd door jellybrah op 25-03-2026 16:41 ]

• Wolverine9000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ni36XpMQzH_FkmAi4FFVXjIprvA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BFqPIpXdR7KvNrj6fC8ypNrk.jpg?f=fotoalbum_large

• Wolverine9000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LautNh-xcLFj4DOSckL_GJvvOrE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sZ1fFWJ9ddHZ8VLYxLJEot7e.jpg?f=fotoalbum_large
Iemand deze puzzel al tegen gekomen? Is nog in 1ste regio.
En op de tweede foto ook iets tegen gekomen. Geen flauw idee wat je er mee moet doen....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xXdYYCa8B9gWwryp2PtwmMnnmSQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bJ3zekL2tvvU25EVqY5Qf9G2.jpg?f=fotoalbum_large

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jdkFDt__Ffk19-DUvIBwcJ3HxPk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ddg4WBxhpgNy2ferFpv3uFCP.jpg?f=fotoalbum_large niet slecht voor m'n base ps5.. maar wat een spel. Het feit dat de stem gedempt klinkt als hij een helm opgeeft en viceversa.. zo simpel en logisch.

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:38
Derbiss schreef op woensdag 25 maart 2026 @ 22:01:
[Afbeelding] niet slecht voor m'n base ps5.. maar wat een spel. Het feit dat de stem gedempt klinkt als hij een helm opgeeft en viceversa.. zo simpel en logisch.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j5Dv6qpqKHMODGYOthOvneFXAPk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fz1HfC78l6jh7YptMwGrDTL8.png?f=fotoalbum_large

:D

• Donstil
  • Niet online
Dit soort video’s vind ik altijd wel lekker in dit soort games. Beetje een head start zeg maar.

Cool ook dat de kaart echt helemaal ram vol zit met geheimen.

[ Voor 42% gewijzigd door Donstil op 25-03-2026 23:12 ]

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Donstil schreef op woensdag 25 maart 2026 @ 23:10:
[Video: Don't Miss The Best Start in Crimson Desert!]

Dit soort video’s vind ik altijd wel lekker in dit soort games. Beetje een head start zeg maar.

Dankjewel !!
Ik hou ook van dit soort head start guides :)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• Donstil
  • Niet online
Vortigen schreef op woensdag 25 maart 2026 @ 23:36:
[...]

Dankjewel !!
Ik hou ook van dit soort head start guides :)
Ja ik ook :)

Krijg ik altijd mooi de feel voor de game enz en als bonus nog de gear ook :)

• Piet_Piraat7
Ik ben nu een quarry aan het bevrijden waarbij je 200 soldaten moet doden. Ik snap wel de kritiek dat sommige events te lang duren, 200 is echt teveel.

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:53
Ja dat was ook mijn eerste puzzel die ik tegenkwam, het duurde even maar er ligt ergens een steen in een hoekje ik dacht vlakbij de paal waar je de core uiteindelijk van krijgt en die moet je ergens op het speelbord plaatsen.
Vanuit de hoek waar je kijkt is het lastig te zien maar zie het als een soort dam bord waar je 2 kleuren stenen hebt en een patroon

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:53
FidoDido schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 07:51:
[...]

Ja dat was ook mijn eerste puzzel die ik tegenkwam, het duurde even maar er ligt ergens een steen in een hoekje ik dacht vlakbij de paal waar je de core uiteindelijk van krijgt en die moet je ergens op het speelbord plaatsen.
Vanuit de hoek waar je kijkt is het lastig te zien maar zie het als een soort dam bord waar je 2 kleuren stenen hebt en een patroon
Volgens mij quote ik de verkeerde afbeelding maar krijg het niet 123 gewijzigd maar je weet waar het over gaat vermoed ik :)

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 14:15
Even een vraag... ik ben nog niet ber in de story dus misschien wordt het nog uitgelegd. Maar soms kom ik bezette territories tegen, bestaande uit verschillende kampen en legeringsonderdelen.
Hoe bevrijd ik deze gebieden? En wat levert dat vervolgens op? Verdwijnen enemies dan permanent uit zo'n gebied? Ik merk overigens dat ik nog veels te slap ben om deze gebieden te bevrijden.

Wat een geweldige game is dit trouwens. Lang niet meer zoveel plezier en verwondering gehad als in deze game.

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

• Slender77
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14:29
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 07:48:
Ik ben nu een quarry aan het bevrijden waarbij je 200 soldaten moet doden. Ik snap wel de kritiek dat sommige events te lang duren, 200 is echt teveel.
Die quarry ten noorden van de stad waar je begint? Je moet naast die 200 vijanden ook nog eens een sterke baas verslaan om die te bevrijden. Om je veel frustratie te besparen zou ik me eerst op die baas richten. Als je die niet kunt verslaan is al dat andere voor niets.
Doordat je zoveel vijanden verslaat krijg je wel meerdere stenen voor upgrades dus vanuit die reden ook de moeite waard. :)

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:41
Wolverine9000 schreef op woensdag 25 maart 2026 @ 19:37:
[Afbeelding]
En op de tweede foto ook iets tegen gekomen. Geen flauw idee wat je er mee moet doen....
[Afbeelding]
ik heb die puzzel opgelost, maar weet nog steeds niet zeker of het de juiste manier was:
spoiler:
er zitten als je goed kijkt wat "groene bulten" op plekken waar je een zwarte of witte steen zou verwachten 1 daarvan heb ik zo'n steen die een beetje aan de kant ligt op gegooid
FidoDido schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 07:51:
[...]

Ja dat was ook mijn eerste puzzel die ik tegenkwam, het duurde even maar
Persoonlijke voorkeur, maar ik lees liever geen directe oplossingen over puzzel etc. Anders kan ik hier ook al niet meer rustig meelezen. Op reddit wordt je ook al dood gegooid met tips en tricks met dingen die je wel/niet moet doen. Weet niet hoe de rest er hier over denkt, maar naar mijn idee horen dat soort zaken onder een spoiler tag.

[ Voor 21% gewijzigd door SMD007 op 26-03-2026 08:40 ]

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

• npolm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14:00

npolm

P8

Ik heb nu al enkele keren gehad dat mijn Visione een memory fragment laat zien bij een bepaalde plek, maar ik krijg met geen mogelijkheid een 'secret' gevonden. Mijn lataarn wordt ook blauw. Kan dit puur en alleen een memory fragment zijn of is er altijd wel een geheim te vinden zoals gear?

|- Rotterdam -|

• MrGizMo
  • Laatst online: 13:38
Donstil schreef op woensdag 25 maart 2026 @ 23:10:
[Video: Don't Miss The Best Start in Crimson Desert!]

Ondertussen op reddit

• Donstil
  • Niet online
Hahah, ja maar Gamers en op Reddit, die haten alles joh 8)7

• Donstil
  • Niet online
Wolverine9000 schreef op woensdag 25 maart 2026 @ 19:37:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit vind ik dus altijd heel tof aan "dit soort games", je bent een beetje aan het rond rommelen en struikeld over een puzzel, grot, etc. Fijn dat dit hier ook zo in zit.

• Wolverine9000
Zit nog maar juist in mijn eigen kamp. Spelen jullie ook met de andere character.

• ourplayground
  • Laatst online: 13:30
Wolverine9000 schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 09:53:
Zit nog maar juist in mijn eigen kamp. Spelen jullie ook met de andere character.
Nope, maar ik moet zeggen dat ik me er ook niet echt in heb verdiept. Geen idee of andere personages voordeel hebben ten opzichte van Kliff.

• Wolverine9000
In begin van de game komt je de eerste keer in de abyss terecht. Moet je de rest van deze dingen zelf zoeken of zitten deze vast aan de quest zelf

• Ricmaniac
Wolverine9000 schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 09:53:
Ja ik wissel veel naar die chick sinds ik haar heb. Maar wat veel niet weten is dat je haar dus ook kan summonen als companion. F1 > hover character > Summon dan joint zij (of kliff als je dus met haar speelt) je als companion en vecht mee in open world enzo maar als je dan via datzelfde menu wisselt, wissel je instant omdat ze bij elkaar staan.. Dan hoef je niet zo'n loading animatie te zien dat die wisselt zeg maar.

Vind haar met 2 handed longsword heel cool vechten.

Denk als ik die berserker achtige character unlock ik veel met hem zal spelen

• Wolverine9000
Ricmaniac schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 10:46:
[...]

Ja ik wissel veel naar die chick sinds ik haar heb. Maar wat veel niet weten is dat je haar dus ook kan summonen als companion. F1 > hover character > Summon dan joint zij (of kliff als je dus met haar speelt) je als companion en vecht mee in open world enzo maar als je dan via datzelfde menu wisselt, wissel je instant omdat ze bij elkaar staan.. Dan hoef je niet zo'n loading animatie te zien dat die wisselt zeg maar.

Vind haar met 2 handed longsword heel cool vechten.

Denk als ik die berserker achtige character unlock ik veel met hem zal spelen
Ga eerst mijn camp verder doen in chapter 3. En dan terug op verkenning in eerste gedeelte voordat ik verder ga met de main quest....

• Wolverine9000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8wQFy2nMtnNcGQGjLHtilQUijcs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A31x3kCZA0zwKhvGrGvnFYrZ.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HVgZd47e_pglihVW2eKJDdcGpnI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3ZtR1khKOEqjmG5yVRPScW1u.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door Wolverine9000 op 26-03-2026 12:10 ]

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12:12
Er ligt een tegel vlakbij de initiatiestone. Leg die op het stuk dat niet geconnect is. Uiteindelijk heel simpel.

Die ore is bismutz je moet mazzel hebben dat er wat te mijnen stukjes bij zitten

• ourplayground
  • Laatst online: 13:30
jellybrah schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 12:12:
[...]

Er ligt een tegel vlakbij de initiatiestone. Leg die op het stuk dat niet geconnect is. Uiteindelijk heel simpel.

Die ore is bismutz je moet mazzel hebben dat er wat te mijnen stukjes bij zitten
misschien even een spoiler tag toevoegen?

• Draconus
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 13:32
npolm schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 09:30:
Ik heb nu al enkele keren gehad dat mijn Visione een memory fragment laat zien bij een bepaalde plek, maar ik krijg met geen mogelijkheid een 'secret' gevonden. Mijn lataarn wordt ook blauw. Kan dit puur en alleen een memory fragment zijn of is er altijd wel een geheim te vinden zoals gear?
Volgens mij had ik hetzelfde probleem enkele dagen geleden. Mijn Visione stond op 'auto' ingesteld en toen ik hem instelde op 'on' verscheen er ineens wel een memory. Je kan in dat radial-menu soms doorklikken voor een extra functie-menu. In dit geval off/auto/on. Hopelijk is dat bij jou ook de oplossing.

Edit: Ik bedoelde de instelling voor de lantaarn en niet de Visione, die je uiteraard wel op je hoofd moet hebben. Met de lantaarn op 'auto' kreeg ik geen memories te zien.

[ Voor 11% gewijzigd door Draconus op 26-03-2026 13:32 ]

• Wolverine9000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f86JIw-1fSzoz9SyKL1UZutQQlM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yHS5Ihx01ioyA4dekjfKF4N0.jpg?f=fotoalbum_large
Wat kom ik allemaal tegen tijdens gewoon wat rondlopen op de map...

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:38

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ook begonnen aan dit spel, maar mijn god wat ziet dit er ontzettend goed uit op de Xbox Series X! Maar ook de sfeer, muziek en het verhaal.. wauw..

Dit wil ik vaker zien!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• robinez
  • Laatst online: 14:11
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 26 maart 2026 @ 07:48:
die was inderdaad erg lang, ik deed er meer dan een uur over, maar op zich wel leuk om te doen en je level schiet er wel snel van omhoog.

overigens komt dit niet veel voor tot nu toe (zo'n 30 uur in de game verder), de meeste strongholds zijn wat kleiner of ze vluchten eerder als er teveel doden vallen.

Ik heb gisteren mijn inventory eens leeggemaakt met alle items die voor mijn eigen huis zijn (die met het home symbool in je inventory), Wel leuk dat je je eigen huis kan verbouwen en inrichten daarmee en het ruimt lekker op in je inventory.

Je eigen huis staat overigens ten oosten van je greymanes kamp (je kunt dat huis gewoon zien)

Ook kwam ik er gisteren bij toeval achter dan je sinds de patch wel markers kunt plaatsen op je map, dat is echt superhandig om bepaalde plekken snel te kunnen terugvinden.

[ Voor 9% gewijzigd door robinez op 26-03-2026 14:11 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste