• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:29

Vis

Remy!!!! schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 12:43:
[...]

Ik zag deze laatst voorbij komen op YT, misschien dat je er iets aan hebt?
[YouTube: Crimson Desert Mac Review: 7 Macs Tested (MacBook Neo to M5 Max!)]
Ja zie dat je eigenlijk wel echt een Macbook Max moet hebben, maar wellicht wel het proberen waard. En misschien brengen ze in de loop der tijd wel wat patches uit zodat het nog beter draait op een Pro.

Top.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17:18
We zijn onderweg met installeren ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ESx_niWvvPlJDZGDqMx9tWRLn0s=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/n9YdqWFYLyMphT8ynFhGl8dJ.png?f=user_large

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Is er nog een handigheidje om je masker op te zetten als je op de console speelt? Ik ga nu steeds de inventory in maar dan moet ik hem steeds opzoeken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 00:48
Donstil schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 14:44:
Is er nog een handigheidje om je masker op te zetten als je op de console speelt? Ik ga nu steeds de inventory in maar dan moet ik hem steeds opzoeken.
Links op d pad dacht ik. En dan daar selecteren

• Wolverine9000
Hoeveel bosses hebben jullie al verslagen. Ik denk 4 op 35 uur.

• menaze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:13
Westland1940 schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 08:34:
@Ricmaniac Welke site biedt hem aan voor 50,-? Ik dacht er een te vinden voor 56, komen er andere kosten bij is het nog 65+. De goedkoopste opties die ik kon vinden zijn Steam accounts of keys voor buiten de EU :(
Aanbod van keys en prijs varieren van dag tot dag, zou gewoon even regelmatig checken als je geen haast hebt. Ik heb een paar dagen geleden een deluxe key kunnen scoren voor een mooi bedrag. Dit was netto zonder extra kosten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mP5pC89vqO1pLZp9DCymoc5ag6Q=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/pUBn2XQdLmkA1WNUFkgoFLSo.png?f=user_large

• Pana
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:19
Deluxe versie voor 58 euri op de kop kunnen tikken enkele dagen geleden. _/-\o_

• Donstil
  • Niet online
Wolverine9000 schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 14:53:
[...]

Links op d pad dacht ik. En dan daar selecteren
Aaah shit thanks!

Ik kom er hierdoor nu pas achter dat ik kan R2-L2 op die vakjes 8)7

• Wolverine9000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xTvFMNTCjrQ0-QOEHgbn-Btg9Uc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S3TU4xI2lodcJSqlT1hSjGkl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PzE2KrE0-zuaIiWk8s4kZ7X3s-g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GaxFhnZTBou6Q7YpxOE6LI2B.jpg?f=fotoalbum_large

• Wolverine9000
Donstil schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 15:22:
[...]

Aaah shit thanks!

Ik kom er hierdoor nu pas achter dat ik kan R2-L2 op die vakjes 8)7
Na 35 uur ontdek ik nog dingen

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 00:02
Wolverine9000 schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 15:23:
[...]

Wachttorens neerhalen met R1+R2.. heerlijk realistisch _/-\o_

• Westland1940
menaze schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 15:13:
[...]

Aanbod van keys en prijs varieren van dag tot dag, zou gewoon even regelmatig checken als je geen haast hebt. Ik heb een paar dagen geleden een deluxe key kunnen scoren voor een mooi bedrag. Dit was netto zonder extra kosten.

[Afbeelding]
Thanks voor het meedenken maar ik heb hem net gekocht, wordt nu geïnstalleerd ;)

• Donstil
  • Niet online
Wolverine9000 schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 15:23:
[...]

Haha hier nog een! Al is het met wat minder tijd

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb een tijdje getwijfeld, vooral omdat remappen maar deels gaat en ik ben team RDFG. Het is een beetje hinderlijk omdat ik de knoppen verre van comfy vind met bedienen, maar nog wel te doen. Ben ook niet zo'n fan van die console-manier van knoppen ingedrukt houden en 1001 combinaties. Maar het is overleefbaar :)

Voelt echt als een blend van witcher, assassins creed, red dead redemption. Het is een beetje much met zoveel detail, te doen en een inventory die ondanks alle fixes nog steeds volloopt als een mofo, maar ik heb geen spijt van mijn aankoop. Geen zin in RSI in de vingers? dan beetje rondstruinen en wat vissen of een beestje meesleuren en verkopen. Beetje van uitzicht genieten, beetje ergeren aan puzzels en die dan per ongeluk alsnog oplossen :+ Ohja en honden en katten aaien 12/10 :P

[ Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 27-03-2026 16:03 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 18:10
2Dutch schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 16:01:
Heb een tijdje getwijfeld, vooral omdat remappen maar deels gaat en ik ben team RDFG. Het is een beetje hinderlijk omdat ik de knoppen verre van comfy vind met bedienen, maar nog wel te doen. Ben ook niet zo'n fan van die console-manier van knoppen ingedrukt houden en 1001 combinaties. Maar het is overleefbaar :)

Voelt echt als een blend van witcher, assassins creed, red dead redemption. Het is een beetje much met zoveel detail, te doen en een inventory die ondanks alle fixes nog steeds volloopt als een mofo, maar ik heb geen spijt van mijn aankoop. Geen zin in RSI in de vingers? dan beetje rondstruinen en wat vissen of een beestje meesleuren en verkopen. Beetje van uitzicht genieten, beetje ergeren aan puzzels en die dan per ongeluk alsnog oplossen :+ Ohja en honden en katten aaien 12/10 :P
Ik ben inmiddels 32 uur verder en het hele ontdekkingsgevoel word alleen maar sterker :p
spoiler:
vooral in het noorden en noord oosten. Een Bismuth spear vinden, vlakbij een bismuth crabqueen bevechten (met supertoffe mechanics), een gigahoge frosttower vinden en voor die regio nog laaaaang niet sterk genoeg zijn, goldrush door de ore mines af te gaan, een paar quests doen waar eigenlijk ook een verstopte treasure quest bij in zit, een legendary animal vinden (of moeten afmaken). Het is allemaal erg meesterlijk gedaan, Bethesda is er niets bij.
Jammer wel dat sommige unieke wapens kapot kunnen, slecht stukje design wel.

• Westland1940
Installatie klaar, net de eerste minuten gezien. Upscale maakt het wel allemaal blokkerig op 1080p. Wellicht toch voor mijn smaak iets te low quality. Tijd voor een budget upgrade misschien... zonde om dit zo te ervaren. De sfeer is direct wel genieten, maar duidelijk heel uitgebreid ja.

• Wolverine9000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4HSJiss7a21YklkluMYRK2HZD7A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LQEnyvdBDhYMrsMgmzsbeejW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J7uNhu8tE59BGdOQecsPYD3V7rA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/togQLqlxF4dYkC5n9lpYhNmQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1fz3Z4VBVHhKFxoq2l2cVWp1gbA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RrkNnziopbwowjjZ65mn6QOW.jpg?f=fotoalbum_large

• Wolverine9000
Heb nog altijd geen beter armor gevonden. Zijn heel veel video's where to het good arnor of wapens. Maar die negeer ik bewust

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:38
Ik zie online veel berichtgeving over dat de developer heeft aangekondigd dat het een MMO ervan wilt maken in via een DLC oid.
Maar ik kan niet echt de bron vinden hier van. Iemand anders een bron gevonden?

Toch overstag gegaan hier, ik twijfelde tussen de PS5 en de PC versie toch voor de PC gegaan (54 EUR voor de Delux)

Arghhh Key gekocht op gameseal maar krijg in Steam de melding not available in this country (staat op Netherlands)

[ Voor 25% gewijzigd door Falcon Heavy op 27-03-2026 18:47 ]

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:48
Falcon Heavy schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 18:37:
Toch overstag gegaan hier, ik twijfelde tussen de PS5 en de PC versie toch voor de PC gegaan (54 EUR voor de Delux)

Ik zie online veel berichtgeving over dat de developer heeft aangekondigd dat het een MMO ervan wilt maken in via een DLC oid.
Maar ik kan niet echt de bron vinden hier van. Iemand anders?

Arghhh Key gekocht op gameseal maar krijg in Steam de melding not available in this country (staat op Netherlands)
1. Continuous Patches & Improvements
CEO Huh Jin-young stated that the team will continue to upgrade the game post-launch through consistent patches. Based on user feedback, they are specifically looking into further refining the control schemes and overall gameplay mechanics.

2. Storytelling Concerns
Regarding criticisms about the game's storyline, the CEO admitted, "I sympathize with the regrets some users feel regarding the story." He explained that while the production team tried to address these concerns, they ultimately decided to prioritize strengthening the core gameplay experience—areas where they felt most confident—given the development timeline.

3. DLC and Monetization Strategy
There are currently no confirmed plans for paid DLC. For the time being, the strategy is to focus on free patches and updates. CEO Huh noted that while expansion packs are a viable model, the current priority is to maximize sales of the "main book" (base game) by expanding content through free updates.

4. Mod Support
The CEO acknowledged the potential of a modding community, especially given the game's sandbox structure. However, he noted that supporting mods requires opening up a significant portion of the proprietary engine. While the development team views the idea positively, there are no specific plans to implement it yet.

5. Multiplayer
When asked about multiplayer, the CEO revealed that the team has experimented with it internally. However, he stated that maintaining the current graphical fidelity in a multiplayer environment is difficult on existing hardware. As a result, there are no immediate plans to implement multiplayer features.

https://n.news.naver.com/article/001/0015985300?sid=105

Dit is 1 van de laatste nieuwsberichten, misschien ergens iets verloren gaan met vertalen maar DLC en MMO kwam niet voorbij dacht ik

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:50
Dat is waarschijnlijk gebaseerd op een post van een anonieme medewerker, geen idee of het echt is/was, dat development een ramp was en dat het eigenlijk een MMO is die last minute is aangepast.

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:38
MrGizMo schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 18:48:
[...]

----------

https://n.news.naver.com/article/001/0015985300?sid=105

Dit is 1 van de laatste nieuwsberichten, misschien ergens iets verloren gaan met vertalen maar DLC en MMO kwam niet voorbij dacht ik
Ja die zag ik ook alleen omdat het er juist niet stond dacht ik misschien niet de juiste bron :)

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:37
En nu ook de optimized settings van DF

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper? - R.I.P. Pricewatch

• Wolverine9000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1xlUDEQZUIo6kFSpehRn5loSi28=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/87QaTmx1VWj2xagKtpZUE2PI.jpg?f=fotoalbum_large
Effe een bounty inleveren op 3000 meter afstand...

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:26
Nu midden in een mental assylum :P Probeerde hier eerst binnen te sneaken maar werd gepakt en er uit gegooid. Toen toch maar van zo'n shady NPC een outfitje over gekocht voor 10 silver. Nu mag k gaan en staan waar ik wil

Het blijft zo'n mooie game. Screenshots laten niet zien hoe mooi het voelt als je gewoon aan het spelen bent haha

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kylAlQ1GARJVqrQLby5RSXVpEEs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/t5AZqQPzk8hVWpv0ErclJrHU.png?f=fotoalbum_large

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Wolverine9000
Hoe moet dat ook weer dat het tweede character die vrouw mee vecht of op pad gaat met u

• Ricmaniac
F1 wheel tevoorschijn halen en als je dan hovert over een andere character en loslaat wissel je naar die genen maar als je spatiebalk doet op die character terwijl je hovert dan summon je diegene er bij.

• Wolverine9000
Ricmaniac schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 20:25:
F1 wheel tevoorschijn halen en als je dan hovert over een andere character en loslaat wissel je naar die genen maar als je spatiebalk doet op die character terwijl je hovert dan summon je diegene er bij.
Op consoles bedoel ik. Sorry vergeten bij te zeggen . Zit nog altijd in de eerste regio....

• Wolverine9000
Ricmaniac schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 20:13:
Nu midden in een mental assylum :P Probeerde hier eerst binnen te sneaken maar werd gepakt en er uit gegooid. Toen toch maar van zo'n shady NPC een outfitje over gekocht voor 10 silver. Nu mag k gaan en staan waar ik wil

Het blijft zo'n mooie game. Screenshots laten niet zien hoe mooi het voelt als je gewoon aan het spelen bent haha

[Afbeelding]
Ziet er mij nog de eerste regio uit. Nog niet geweest denk ik...

• Ricmaniac
Wolverine9000 schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 20:34:
[...]

Ziet er mij nog de eerste regio uit. Nog niet geweest denk ik...
Dat is chapter 3. Je bent wel even bezig hoor in de eerste zone :P ik ben er ook nog niet uit. Maar speel dan ook alles behalve efficient :D

• Ricmaniac
Wolverine9000 schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 20:26:
[...]

Op consoles bedoel ik. Sorry vergeten bij te zeggen . Zit nog altijd in de eerste regio....
console hetzelfde alleen weet ik niet hoe je je character wheel tevoorschijn haalt :P maar dan druk je op A ipv spatiebalk

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s7SpXGub62jicNma3hYydudtMqU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RmKdzpY6c1bgcJOOO4oGDv4n.png?f=fotoalbum_large

• Wolverine9000
Ricmaniac schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 20:46:
[...]

Dat is chapter 3. Je bent wel even bezig hoor in de eerste zone :P ik ben er ook nog niet uit. Maar speel dan ook alles behalve efficient :D
Ben daar ook al geweest. Is da de manor. Tip er zijn heel veel secrets daar. Zeg ni dewelke. He kan later nog terug komen maar he krijgt geen toegang meer. Dan maar de gards vermoord....

• Ricmaniac
Oh wtf ik kom er nu achter dat je als je de character niet summoned ze blijven staan waar ze gebleven waren. En als je dan daar naartoe wisselt ben je nog op die plek... zo zou je opzich 3 characters verspreid over de wereld kunnen hebben straks gok ik.

Maarja wordt wel lastig bijhouden :P Meeste spelen liever toch 1 character uiteindelijk denk ik

• Ricmaniac
Pff de hele Hernand regio is momenteel rood voor mij en heb geen idee hoe dat is gekomen.. denk dat ik gewoon perongeluk een npc heb aangevallen ofzo.

Er staat dat ik fined ben voor 1 silver.. dus nu zoeken waar ik dat kan aflossen..

• Wolverine9000
Ricmaniac schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 21:35:
Pff de hele Hernand regio is momenteel rood voor mij en heb geen idee hoe dat is gekomen.. denk dat ik gewoon perongeluk een npc heb aangevallen ofzo.

Er staat dat ik fined ben voor 1 silver.. dus nu zoeken waar ik dat kan aflossen..
Absolution in de kerk mss...

• Fer10
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 23:41
Zijn er nog veel issues en bugs of is het spel prima speelbaar? Het kriebelt ondertussen wel redelijk, maar kan anderzijds nog wel wat patches afwachten als dat wijs is.

• Remy!!!!
Net m'n 'bankrekening' geopend, en je kans dus ook echt een investment strategy kiezen! :D
Voor nu maar de low invest route gekozen, die lijkt mij het handigst de andere zijn wel heeel risky.
Wel grappig dat ik in het echte leven wel in crypto investeer, en met beleggen de offensieve route kies, maar in een spelletje vind ik het te riskant :X :o

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:02
@Ricmaniac in de kerk in Hernand kan je je boete afkopen zag ik laatst. Weet niet of het maar 1 silver is of dat ze misschien wat meer vragen, maar het is dus mogelijk.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• Ricmaniac
Mijn faoviete scene van vanavond :D Wat een mooi stuk was dat toen ik daar aan kwam

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HegEkXYSKSPOkuEz6CyoWUr2PVc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/E6etO3ndGz2FG0XRJB6JzwJ5.png?f=fotoalbum_large

Snap alleen niet waarom ik de screenshot veel slechter krijg dan zelf spelend.. maargoed het is echt een super mooi gebied. rechts op die berg (buiten frame) een pad omhoog wat lijkt op een volgende biome

• Remy!!!!
Ricmaniac schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 23:07:
Mijn faoviete scene van vanavond :D Wat een mooi stuk was dat toen ik daar aan kwam

[Afbeelding]

Snap alleen niet waarom ik de screenshot veel slechter krijg dan zelf spelend.. maargoed het is echt een super mooi gebied. rechts op die berg (buiten frame) een pad omhoog wat lijkt op een volgende biome
Klopt dat probleem heb ik ook steeds, de screenshots zijn een stuk slechter dan ingame.

En succes met de boot :+

• Wolverine9000
Remy!!!! schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 23:16:
[...]

Klopt dat probleem heb ik ook steeds, de screenshots zijn een stuk slechter dan ingame.

En succes met de boot :+
Moet deze regio ook nog verkennen. Wel al gepasseerd met mijn paard....

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:58

justifire

Shut up and squat !!

:9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wGP-bCBrcOLOBKVYvhyW0wHw2hI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gpHbUsbhhuvZkfUcKxMcve7a.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PhidaIqVTOVlGHW4Xe4MluNd3c4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/G0tBhN0Kx5z7KKDjh3zUQEU0.png?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Ricmaniac schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 23:07:

[Afbeelding]

Lol, liep jij net langs ? :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• shineonu
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Wat te doen met mijn silver… ik heb nu zo’n 200 silver maar geen idee wat ik er nou eens van moet kopen. Bij de vendors vind ik ook alleen maar items waar ik zelf al genoeg van bezit (hides, iron, eten etc).

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

shineonu schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 23:39:
Wat te doen met mijn silver… ik heb nu zo’n 200 silver maar geen idee wat ik er nou eens van moet kopen. Bij de vendors vind ik ook alleen maar items waar ik zelf al genoeg van bezit (hides, iron, eten etc).
Heb er zelf een two handed sword van laten smeden, vervolgens zo ver mogelijk ge-upgrade.
Toen naar de heks wat slots op laten zetten en toen waren de centjes plots als sneeuw voor de zon verdwenen O-)

• Jeroenske
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 00:29
Wolverine9000 schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 19:28:
[Afbeelding]
Effe een bounty inleveren op 3000 meter afstand...
Vraag me af of je die bounty ook niet gewoon bij de jail van een stad die wat dichterbij is kan inleveren ? Anders moet je wel heel veel meters maken voor wat silver.

• Psyx88
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 00:45
Wat een fantastische game is dit zeg!
De tijd vliegt als je de wereld aan het ontdekken bent.

Ik heb nog wel een kleine tip voor iedereen die veel met Damiane speelt.. geef niet te veel van je goede gear aan haar...
spoiler:
...want ze is vanaf chapter 5 een tijd niet beschikbaar... : |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Psyx88 op 28-03-2026 00:45 ]

• Wolverine9000
Jeroenske schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 00:19:
[...]

Vraag me af of je die bounty ook niet gewoon bij de jail van een stad die wat dichterbij is kan inleveren ? Anders moet je wel heel veel meters maken voor wat silver.
Geen idee eigenlijk. Heb met plezier de rit van 3000 meter gedaan.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste