• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Oh de enhanced update is nu al uitgekomen :)

https://crimsondesert.pea...otice/Detail?_boardNo=118

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l7sjOS-NbUXSqdGeeZtqOcHul8k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iyOd7f37yTzykD6uByp3YIUg.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 94% gewijzigd door Ricmaniac op 25-08-2026 22:43 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-09 18:00

RoamingZombie

Watching the sheeple...

Voor mij is het te laat. Tenzij het verhaal echt meerdere factoren in kwaliteit is gestegen ben ik niet gemotiveerd om opnieuw te beginnen en die eindeloze tutorials en fetch quests opnieuw te doen.

Ninety percent of everything is crap.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

RoamingZombie schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 10:03:
Voor mij is het te laat. Tenzij het verhaal echt meerdere factoren in kwaliteit is gestegen ben ik niet gemotiveerd om opnieuw te beginnen en die eindeloze tutorials en fetch quests opnieuw te doen.
Jij hebt na 200 uur je geld er ook wel uit.

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 13:23
Alleen wat is er nou precies Enhanced? Het is grotendeels een trailer / update met alle post-launch updates. Alsof dat er standaard niet bij zat?

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Westland1940 schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 11:59:
Alleen wat is er nou precies Enhanced? Het is grotendeels een trailer / update met alle post-launch updates. Alsof dat er standaard niet bij zat?
Klopt het is voornamelijk een marketing manier denk ik. Maar er zijn wel nieuwe cutscenes voor verhaalverbetering etc van wat ik begrijp.

Maar als je al langere tijd gewoon nog speelt merk je niet zo veel nieuws nee.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-09 18:00

RoamingZombie

Watching the sheeple...

418O2 schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 11:12:
[...]

Jij hebt na 200 uur je geld er ook wel uit.
True, maar het was meer McDonalds dan een bevredigende maaltijd. Helft van mijn speeltijd was meer sink cost fallacy dan fun.

Ninety percent of everything is crap.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Heftig, ben voor mn gevoel pas net Hernand uit... 🙃

Snelle jongens bij Pearl Abyss, ergens wel jammer dat ze aan het begin aangaven dat toekomstige DLC voor iedereen gratis zou zijn.

Aan de andere kant, ze verdienen het ook wel, dus die 25 euro mogen ze van mij ook zeker krijgen. Ooit, want wil eerst de story helemaal uitspelen en meer ontdekken. Dus zal de DLC ergens volgend jaar pas aanschaffen.

Maar er komt tegelijkertijd ook zoveel tofs aan komende maanden, en ben ook met andere games bezig nu. Maar elke keer Crimson Desert opstarten is wel weer een besef momentje dat het echt een parel is wat mij betreft.

Still hooked!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:01
Het is net wat er in de DLC zit, alleen maar nieuwe gebieden, quests en/of een verhaallijn hoeft van mij niet.
En waarschijnlijk heeft het overgrote deel van de spelers hier weinig aan omdat het basis spel al 300+ uur groot is.

Nieuwe skills en wapens of wapenupgrades zouden wel welkom zijn. Ik kom om in de abys artifacts maar niets om ze aan uit te geven.

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:16
Preordered de DLC op PS5. €.22,49. Valt me echt mee. Nu maar wachten op 16 oktober. Dan heb ik een maandje om te spelen, voordat GTA6 er is 😂
Pagina: 1 ... 26 27 Laatste

Let op:
Verhalende elementen etc de komende periode graag even in spoilers zetten :).