• Cambionn
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
npolm schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 11:37:
Gaan de console-spelers iets remappen? Ik misschien alleen spullen oppakken haha. Ben wel benieuwd naar jullie ideeen.
Geen console speler, maar speel wel met controller.

Ik ga vrij mogelijk wel wat aanpassen. En ben sowieso wel erg blij met deze optie.

De controlls zijn echt raar voor mijn gevoel. Inmiddels ben ik er aardig aan gewend, maar ik speel momenteel enkel dit spel. Ik heb sowieso weinig tijd momenteel, maar wat ook meespeelt is dat ik gewoon weet dat als ik een spel met (voor mij) normale controls en deze door elkaar ga spelen het een ramp wordt in beide. Nu hoef ik me daar geen zorgen om te maken, en kan ik alles wat ik nu nogsteeds continue fout blijf klikken (het gebeurd nu ook al) aanpassen.

[ Voor 5% gewijzigd door Cambionn op 29-05-2026 15:38 ]

I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:19
npolm schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 11:37:
Gaan de console-spelers iets remappen? Ik misschien alleen spullen oppakken haha. Ben wel benieuwd naar jullie ideeen.
Ik speel met een Dual Sense Edge en heb de boel bij aanvang al remapped. De standaard controls zijn een drama in deze game 😄

• Toekant
  • Registratie: Mei 2026
  • Laatst online: 31-05 20:23
Hulleman schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 14:29:
[...]

We kunnen je moeilijk helpen als we niet weten op wat voor tv je speelt en welke exacte grafische instellingen je in de game gebruikt. Mogelijk speel je op performance mode zonder dat je de optie '4K output' hebt aangezet. Dan is de beeldkwaliteit inderdaad zwaar dramatisch. Met 4K output is het een stuk beter, maar lever je performance in. Balanced mode op 40fps, als je tv dat ondersteunt, zou sowieso een acceptabel plaatje op moeten leveren.

Crimson Desert was voor mij wel het duwtje in de rug om mijn PS5 te verkopen en een Pro te kopen.
Bedankt voor je reactie! Ik speel dus op mijn ps5 op een Samsung S95B 65 inch televisie. In game heb ik volgende instellingen:

Preset --> performance
Sharpness Anhancement --> off
HDR --> off
V-sync --> on
Fixed 4K output --> on
120Hz --> off

Ik had van de week regen en dat zag er zo slecht uit. Kan ik hier dan nog iets aan wijzigen dat het beter kan worden? Als jij al zegt je ps5 te hebben verkocht voor een Pro heb ik er een hard hoofd in. :-(

• Toekant
  • Registratie: Mei 2026
  • Laatst online: 31-05 20:23
Ricmaniac schreef op donderdag 28 mei 2026 @ 14:31:
[...]

Bedoel je met kwaliteit dat je het niet mooi vind of bedoel je dat het heel haperd bijvoorbeeld enzo?
En speel je op een TV met 1080p (fullHD) of bijvoorbeeld 4k.

Dit zijn allemaal dingen die mee wegen voor juiste settings.
Bedankt voor je reactie! Het beeld hapert niet, het is meer de kwaliteit die ik totaal niet gewend ben. Puur grafisch. Het ziet er blurrie zeg maar. Dingen in de verte zien er uit alsof het 10 jaar geleden is. Ik speel op een Samsung 4k 65 inch tv. Hiervoor heb ik een reactie geplaatst met daarin de instellingen in game.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:58
What the hell 30 nieuwe pet species :P

Ze behandelen het echt als een live service game ipv singleplayer hahah _/-\o_

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:50
Toekant schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 16:03:
[...]

Bedankt voor je reactie! Ik speel dus op mijn ps5 op een Samsung S95B 65 inch televisie. In game heb ik volgende instellingen:

Preset --> performance
Sharpness Anhancement --> off
HDR --> off
V-sync --> on
Fixed 4K output --> on
120Hz --> off

Ik had van de week regen en dat zag er zo slecht uit. Kan ik hier dan nog iets aan wijzigen dat het beter kan worden? Als jij al zegt je ps5 te hebben verkocht voor een Pro heb ik er een hard hoofd in. :-(
Nee, in de regen ziet de game er slecht uit op de PS5. Ook met bliksem. Echt lachwekkend slechte lichteffecten op de omgeving.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal | Xbox Series X |

Pagina: 1 ... 25 26 Laatste

Let op:
Verhalende elementen etc de komende periode graag even in spoilers zetten :).