• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-05 11:44
mister_S schreef op maandag 11 mei 2026 @ 13:29:
Als je moet overschakelen neer één van de andere karakters, krijg je dan wel de kans om wapens voor ze uit de storage te pakken?
Ik neem aan normaal gesproken wel, maar in mijn geval waar ik de wapens in de private storage heb liggen en net een camp update missie klaar heb die ik met Kliff moet afronden kan ik niet bij de private storage komen :)

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-05 11:44
G_Dragon schreef op maandag 11 mei 2026 @ 10:04:
[...]

Dan heb ik niks gezegd, ik begrijp je frustratie ook volkomen als je niet met de anderen speelt omdat die je niet liggen en dan kan het inderdaad extra zwaar wegen als je er opeens wel verplicht mee moet spelen. Je hebt het creatief opgelost, hopelijk niet al teveel in moeten leveren van je vooraad?

Ik vind eerlijk gezegd juist heel tof dat ze dit zo hebben gedaan en ook de reden waarom je opeens verplicht even met een andere personage moet gaan spelen, zal het voor de rest niet spoileren.
Nu weer even verder gegaan, maar omdat ik met die dame verder moet en ze heel erg underpowered is word ik continue afgemaakt.... nu kan ik gaan grinden met haar om verder te komen, maar dat lijkt me niet de bedoeling. Zoals je hebt kunnen lezen kan ik ook niet meer bij de private storage komen, want dat trigert een kliff quest.... lol is er wel heel snel af zo hoor ;)

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:02
Vanavond chapter 11 afgesloten :)
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v8v4jDWCpD5f7ib-oVdNEvDBMzM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pBiq7UyuhVEFLktEnwclxDa3.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5IlO5eAMni7-FjSIUn4Q8z8sTn4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/feRdK8gIH8F0DEvZwgYO8XcN.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/85YCIyHm6paNaIiOTwMAT8sdSX0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SrVPiNQSWDUr0LlNKuy99fSj.png?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01:06

Vis

Tip.

Night Tone Mode staat dus standaard op ON na de nieuwste update, maar op mijn PS5 Pro heb ik naar mijn idee veel meer last van pop-in daarmee van de gehele wereld. Echt bizar, zelfs bergen poppen in, dat had ik voorheen nooit. Dus Night Tone Mode voegt niks toe imo. Meteen weer uitgeschakeld. Betere kleuren ook op OFF btw.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:37

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik weet niet precies wat die Night Tone doet? Maar ik had gisteravond wel het idee dat dat de nacht minder donker is, was voorheen bijna zwart.

Pop-in was me niet opgevallen. Zal er vanavond eens op letten.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:41
Die nieuwe Iguana mount is wel lijp :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HRnwZW_0GQbrcb0-KPhnJfj9J20=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8723AvFsM1tAPP73Y6vfRKn9.png?f=fotoalbum_large

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 00:54
Inmiddels 70 uur er opzitten en net de eerste witch vrijgespeeld (halverwege chapter 5). Ik blijf mij vermaken. Wel vind ik weinig sidequest van de "Tales of Hernandian Residents". Weet iemand hier hoe de RNG voor deze quest spawns precies werkt?

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:49
Avondje op mount jacht geweest.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8qMRW3v_mS_J9JJ8hUbkKKEtE8s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yZ9WeodWqSU5PzQFEnl82oz1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Hgla2ducFYLv5zs8wbgmQXfH0c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0R3ooTlFwhqcb4bF68INaSlM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W9Dn0_l57Y5jFKVwQXRDdSPO7Tk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sNXTFmjqlWZKugNQqnVnjy5N.jpg?f=fotoalbum_large

En ook een “Chocobo” gescoord

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dJglfrWpNwyq-_mvqPdAJ8qMlPI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SpjZswINeUM8vmkactp8ylSG.jpg?f=fotoalbum_large

Tijdens de jacht deze ook nog tegengekomen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S2Is470eazgc7uA70-RgdEDGqxs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lJxr3SDTFLtdv43i4Ko0ZJl4.jpg?f=fotoalbum_large

• Poops_McGhee
Er staat altijd een huur iguana en kameel bij de oost poort van Tommaso. Die heb ik vaker gebruikt voor de lulz. Maar het is wel gaaf dat we ze nu kunnen houden. Kameel hadden we gratis gekregen, zag ik.

Grappig is ook dat de iguana’s stamina cold suffer heeft in Pailune. Die is warmere oorden gewend😄

• Ricmaniac
Poops_McGhee schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 05:02:
Avondje op mount jacht geweest.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

En ook een “Chocobo” gescoord

[Afbeelding]

Tijdens de jacht deze ook nog tegengekomen

[Afbeelding]
Zo dan! netjes hoor al die mounts :D

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:22

Fanta

FordPerformance™️

G_Dragon schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 12:11:
Wederom bedankt, ik weet nu waar ik fout ging. Blijkbaar is het vele malen overzichtelijker om naar Ross te gaan dan de hele map over te zoeken naar waar er missies zijn :$

Vanmorgen heb ik iedereen op missies gestuurd en net weer voor de tweede keer, het levert inderdaad behoorlijk veel op :)

@Donstil En ik ben bij de bank geweest, moet nu 2 ingame dagen wachten.

Mijn vrouw heeft tijdens het ontdekken nog een Harpy nest gevonden in de bergen, waar we flink wat gold bars gevonden hebben:

[Afbeelding]
Je hebt er nog 4 gemist, ik had er gisteren 215.. 8) Lekker cashen zo. Nu nog een keer echte gold bars tegen komen, daar heb ik er pas 1 van gevonden (in Lioncrest Manor).

Daily driver | ’19 Ford Focus ST | Orange Fury
M.I.A.T.A. Is Always The Answer

• G_Dragon
Gisteravond nog wat missies uit chapter 12 gespeeld, ben daar nu inmiddels ook alweer op de helft. Die laatste chapters zijn blijkbaar niet heel lang :)

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 13-05-2026 11:47 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 19:27
Ik ben bij chapter 11 begin interesse te verliezen, mijn character heb ik al vrij snel helemaal maxxed out qua gear. Side quests weinig aan het doen omdat ik merk dat dit te weinig oplevert dus mijzelf nu door het verhaal aan het worstelen waarbij ik veel doorspoel. De grootte van de map en omgeving is fantastisch, opzich het battle systeem ook wel vet alleen de diepgang in gear + uitbreiding vind ik echt matig voor endgame.

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:23
Superstom. Ik had een poging gewaagd om de tijger te claimen. Uiteindelijk gelukt om erop te rijden, maar ik dacht dat ik het hiermee dus al had geclaimd. Ik spring er dus af, de tijger verdween en ik dus kijken of ik het kon summonen. Blijkt dat ik de tijger dus eerst had moeten voeden om vertrouwen op te bouwen en daarmee dus volledig te kunnen claimen als mount. Helaas daarna ook meteen gesaved, dus weg tijger!

• Poops_McGhee
Lashrom schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 15:51:
Superstom. Ik had een poging gewaagd om de tijger te claimen. Uiteindelijk gelukt om erop te rijden, maar ik dacht dat ik het hiermee dus al had geclaimd. Ik spring er dus af, de tijger verdween en ik dus kijken of ik het kon summonen. Blijkt dat ik de tijger dus eerst had moeten voeden om vertrouwen op te bouwen en daarmee dus volledig te kunnen claimen als mount. Helaas daarna ook meteen gesaved, dus weg tijger!
Als je de rest van de tijgers niet gekilled hebt, dan spawnen ze weer. Heb je de legendary en zijn pack gekilled, dan moet je wachten tot PA de boel patched of hotfixed, zodat er weer tijgers spawnen. Ik heb helaas de legendary al een poos geleden gekilled, inclusief z’n maatjes, dus kan ik het wel vergeten om een tijger mount te halen.

Tip, gebruik alleen force palm on ze te versuffen. Of met je blote handen vechten, want anders gaan ze te snel dood.

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:55
Heb nu 63 uur in het spel zitten, geen crash gehad en nu met de laatste patch/hotfix de ene na de andere.
Soms al na een maar minuten. Wordt er compleet gestoord van. :(

(PC uiteraard, en vanilla zonder mods)

[ Voor 5% gewijzigd door vassago op 13-05-2026 21:20 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Fanta schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 08:03:
[...]

Je hebt er nog 4 gemist, ik had er gisteren 215.. 8) Lekker cashen zo. Nu nog een keer echte gold bars tegen komen, daar heb ik er pas 1 van gevonden (in Lioncrest Manor).
Dit is gepatched overigens, de visser geeft nu ook nog maar 5 silver.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Donstil
  • Niet online
vassago schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 21:18:
Heb nu 63 uur in het spel zitten, geen crash gehad en nu met de laatste patch/hotfix de ene na de andere.
Soms al na een maar minuten. Wordt er compleet gestoord van. :(

(PC uiteraard, en vanilla zonder mods)
Hoezo "Pc uiteraard", is die versie onstabieler?

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:22

Fanta

FordPerformance™️

Donstil schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 21:33:
[...]

Herken ik me niet in trouwens. Ik speel op PC en ik heb na 75 uur nog geen enkele crash, freeze of bug meegemaakt.

Daily driver | ’19 Ford Focus ST | Orange Fury
M.I.A.T.A. Is Always The Answer

• G_Dragon
Wow wat is het verhaal sterk zeg, ben nu bij de laatste missie van chapter 12. Die heel moeilijk is pfff :p

Edit: en daar zijn dan de credits! We did it *O* oOo

[ Voor 20% gewijzigd door G_Dragon op 13-05-2026 21:56 ]

• Donstil
  • Niet online
Fanta schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 21:35:
[...]

Herken ik me niet in trouwens. Ik speel op PC en ik heb na 75 uur nog geen enkele crash, freeze of bug meegemaakt.
Nee ik had het ook niet echt eerder gehoord, daarom verbaasde het mij ook.

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 21:35:
Wow wat is het verhaal sterk zeg, ben nu bij de laatste missie van chapter 12. Die heel moeilijk is pfff :p
Huh wordt het verhaal ineens sterk? Ik ben in hoofdstuk 8 en kan mij daar echt helemaal niets bij voorstellen, vind de missies en de verhaallijn by far het minste van de game.

• Ricmaniac
Ja same hoor. Vond het niet zo slecht als dat veel online comments het lieten blijken en vermaak me prima met het verhaal. Maar sterk vind ik het ook niet. En mis het totaal niet bij deze game ook :D Het speel plezier staat los van de story.

• G_Dragon
Donstil schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 22:03:
[...]

Huh wordt het verhaal ineens sterk? Ik ben in hoofdstuk 8 en kan mij daar echt helemaal niets bij voorstellen, vind de missies en de verhaallijn by far het minste van de game.
Ik vind het verhaal van begin tot eind heel sterk en duidelijk, het bouwt op naar een voorspelbare conclusie. Waar ik natuurlijk niet over ga spoileren :)

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:55
Donstil schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 21:33:
[...]

PC Master Race en consoles crashen niet toch? :+

Maar het lijkt wederom met HDR te maken te hebben, HDR stond aan op de TV en uit in het spel.
HDR in het spel ook weer aangezet en crashes lijken verdwenen. (Heb het zelf niet uitgezet btw)

En er is al eens een fix geweest voor HDR issues :|

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 00:54
JDdeV1992 schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 22:46:
Inmiddels 70 uur er opzitten en net de eerste witch vrijgespeeld (halverwege chapter 5). Ik blijf mij vermaken. Wel vind ik weinig sidequest van de "Tales of Hernandian Residents". Weet iemand hier hoe de RNG voor deze quest spawns precies werkt?
Mocht iemand zich, net als ik, afvragen hoe deze quests precies werken: Ze spawnen dus compleet random en er kunnen er maximaal 2 tegelijk actief zijn. Je wilt dus alle locaties afrijden om te zien welke gespawned is voor je en dat elke keer opnieuw.

Hier een handig linkje met alle spawnlocaties: https://crimsondesert.gaming.tools/faction-quests/akapen/hernand_request/quest_node_her_hernandcastle_citizenstory
Pagina: 1 ... 24 25 Laatste

Let op:
Verhalende elementen etc de komende periode graag even in spoilers zetten :).