• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01:51
Kuku Flame Spear goes woosh woosh boom

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zf1shUT.gif

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-04 12:21
Wimpie79 schreef op woensdag 29 april 2026 @ 12:33:
[...]

Zijn er twee in pailune tussen de sneeuwbergen. Weet niet van buiten. Maar ze brengen wel veel op qua donaties. Zit nu aan 10.000 stenen. Maar moet nog meer. Wapens had ik redelijk rap. Timber gaat heel traag. Zou eens moeten bezig houden uur of twee bomen hakken lol...
Timber gaat inderdaad traag. Waar ik perongeluk achter kwam is dat je bij heel veel dorpjes, camps en huisjes in de bossen, houtstapels hebt. Die kan je looten voor hout. Scheelt weer twee uur hout hakken ;)

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:31

Fanta

FordPerformance™️

Ik ben inmiddels ook in het bezit van een Kuku pot, maar ik begrijp er niets van hoe dat werkt. Ga ik hier nog zelf achter komen door gewoon te spelen, of kan ik beter op zoek gaan naar uitleg? Ik zie ook de meest fantastische wapens voorbij komen, zoals de Kuku spear hierboven van @2dope , of infinite explosive arrow Kuku bows, worden deze ook een beetje logisch geïntroduceerd of is dat ook zoiets wat je zelf uit moet vinden?

Daily driver | ’19 Ford Focus ST | Orange Fury
M.I.A.T.A. Is Always The Answer

• 2dope
Fanta schreef op donderdag 30 april 2026 @ 09:21:
Ik ben inmiddels ook in het bezit van een Kuku pot, maar ik begrijp er niets van hoe dat werkt. Ga ik hier nog zelf achter komen door gewoon te spelen, of kan ik beter op zoek gaan naar uitleg? Ik zie ook de meest fantastische wapens voorbij komen, zoals de Kuku spear hierboven van @2dope , of infinite explosive arrow Kuku bows, worden deze ook een beetje logisch geïntroduceerd of is dat ook zoiets wat je zelf uit moet vinden?
Jawel, je moet de Witch quests ff doorlopen, daar krijg je al een hoop crafting recipes die je nodig hebt. Dan ben je er natuurlijk nog niet, want je moet vervolgens de 'ingrediënten' nog bij elkaar zoeken. Het craften zelf is een apart systeem, dat doe je bij Grimnir, de pottenbakker bij de Kilnden Workshop (die is als het goed is al wel op je pad gekomen via de MQ).

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:21
Haha hoppa!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:01

Vis

Waar speel jij op? Die FPS is echt niet te doen joh.. zou daar error van krijgen.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• G_Dragon
Vis schreef op donderdag 30 april 2026 @ 17:29:
[...]

Waar speel jij op? Die FPS is echt niet te doen joh.. zou daar error van krijgen.
Ik speel op de Xbox Series X, dit is de eerste keer dat het spel op Balanced zo slecht loopt. Normaal heb ik een prima 40fps

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:01

Vis

G_Dragon schreef op donderdag 30 april 2026 @ 17:47:
[...]

Ik speel op de Xbox Series X, dit is de eerste keer dat het spel op Balanced zo slecht loopt. Normaal heb ik een prima 40fps
Ah ok, en hoe speelt die op de Xbox op Performance? Beetje mooi met 60fps ? Dan zou daar mijn voorkeur liggen.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• G_Dragon
Vis schreef op donderdag 30 april 2026 @ 19:02:
[...]

Ah ok, en hoe speelt die op de Xbox op Performance? Beetje mooi met 60fps ? Dan zou daar mijn voorkeur liggen.
Nog maar amper op gespeeld omdat de belichting enz er dan een stuk minder goed uit ziet, balanced in combinatie met VRR is echt heel goed speelbaar en behoud grotendeels de grafische pracht :)

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:31

Martinspire

Awesomeness

Martinspire - PC, PS5, XSX

• G_Dragon
Nature's Snare

• 2dope
De animaties bij quick swap naar je gereedschappen _O-

Even snel de boel aanvegen....
... Of wat zand in de ogen strooien
Pagina: 1 ... 23 24 Laatste

Let op:
Verhalende elementen etc de komende periode graag even in spoilers zetten :).