• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:57

Fanta

FordPerformance™️

LvMaij88 schreef op donderdag 23 april 2026 @ 13:33:
[...]

Had het inderdaad beter moeten verwoorden, maar als ik eten op de grond zet dan gaat die kat er gewoon niet naartoe. NPC's pakten wel het eten voor mijn neus op maar een kat weigert te eten.
Heb je zelf ervaring met katten?

Dan zou je kunnen begrijpen dat de devs dit eigenlijk dus heel realistisch hebben ontworpen.. :+

Daily driver | ’19 Ford Focus ST | Orange Fury
M.I.A.T.A. Is Always The Answer

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:47
[...]

Had het inderdaad beter moeten verwoorden, maar als ik eten op de grond zet dan gaat die kat er gewoon niet naartoe. NPC's pakten wel het eten voor mijn neus op maar een kat weigert te eten.
Lol en zo leer ik ook weer wat, nooit geweten dat je iets kan neerzetten boor de beestjes. Kende alleen de gift optie bij npc 's 😀

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:56
[...]

Als je ze het eten geeft wat ze willen eten, dan pakken ze het wel. Kip, vis rauw of gegrild.

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:56
2dope schreef op donderdag 23 april 2026 @ 12:57:
[...]

Yann is ook weer zo'n nietszeggend personage dat dan als 'unieke' karaktereigenschap opvliegendheid heeft. Zie idd meer klachten over hem, ik had een post op Reddit gemaakt in een thread over hem, ik schreef "AI, please create a character that's a real hothead" en die had 70 upvotes na een uur :D Wat ik daarmee bedoel is dat Yann ook weer zo'n vergeetbaar, cliché, pre-fabricated personage is, kennelijk delen meer mensen dat sentiment.

Meer NPC's hebben daar last van, het lijken een beetje massaproductiepersoonlijkheden alsof ze allemaal uit een soort "AI character generator" komen
Yann is filler die ze beter konden weglaten. Of de dev die met zijn quests is beziggeweest, is een sadist. Die wagon ride quest verhoogd het vermoeden dat dat ook zo is.
Heb zelf meerdere posts gezien met de vraag of we Yann niet kunnen killen. Ik steun dit initiatief 😄

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:16
Over die wagons gesproken. wat moet je daar doen? Ik heb nu de vraag afgerond en een kar laten bouwen maar dan?
Ik had hem helemaal volgepropt met van die items die je inpakt, maar niemand wil ze? moet je dan eindeloos rondrijden of hoe trigger je iets?

• Bas81
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18:01
mike0001 schreef op donderdag 23 april 2026 @ 14:03:
Over die wagons gesproken. wat moet je daar doen? Ik heb nu de vraag afgerond en een kar laten bouwen maar dan?
Ik had hem helemaal volgepropt met van die items die je inpakt, maar niemand wil ze? moet je dan eindeloos rondrijden of hoe trigger je iets?
Kijk naar de tradepoints (weegschaal) op de map. Als je die locaties bekijkt kun je zien welke goederen ze kopen/verkopen en wat de markt doet. Daar moet je dan dus heen met je kar. Let wel dat er minimum hoeveelheden zijn om te verkopen (anders rijd je voor niks heen... wat ik al 2x heb gedaan).

• Wimpie79
  • Registratie: April 2026
  • Nu online
Hoeveel kost de nieuwe kist bij de vendors. Al iemand deze gekocht?

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14:28
[...]

Je moet onbewerkt eten geven, volgens mij voor katten rauwe visfilet als ik me niet vergis

Xbox: Virgo Mossel

• Wimpie79
  • Nu online
29 gb op ps5. Nog redelijk groot qua update....

• RaXz
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 20:13
Angeloonie schreef op donderdag 23 april 2026 @ 09:40:
NOG ERGER: Ze worden ook niet meer in de compass getoond.. What the hell?
Daar ben ik erg blij mee want minimap clutter was de hoofdzakelijke reden dat ik die markers niet gebruikte.

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:30
Wimpie79 schreef op donderdag 23 april 2026 @ 14:43:
29 gb op ps5. Nog redelijk groot qua update....
Tx voor de heads-up.. Zal hem thuis vast aanzetten :9

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:49
[...]

Nee was prima hoor. Maar kat vreet niet alles en de zwervers wel :D

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:49
https://x.com/CrimsonDesert_/status/2047327481389277216

https://crimsondesert.pea...Notice/Detail?_boardNo=85
Patch Notes Version 1.04.01
[Controller] Changed the button used to change the names of pets and horses from (R3/RS) to (L3/LS).
Fixed an issue where certain owned mounts were not appearing in the Quick Slot, preventing them from being summoned.
[PlayStation/Xbox] Changed the "Change Preset" option to be displayed the same way as on PC.
Fixed an issue where pets would eat wood or ore gathered with a logging axe or pickaxe.
[Keyboard/Mouse] Fixed an issue where furniture could not be placed while using housing mode in certain situations.
Fixed an issue where crashes could occur while dyeing or changing customization.
Fixed an issue where stamina would recover when sheathing and unsheathing certain weapons while sprinting.
[Damiane] Fixed an issue where Blinding Flash was canceled in safe zones.
[Kliff] Fixed an issue where the flight speed of Focused Aerial Roll became slower than intended.
[Oongka/Damiane] Fixed an issue where ranged weapons could not target anything other than bosses during boss battles.
Fixed an issue where the game would return to the title screen when observing a skill that had already been acquired by consuming an Abyss Artifact while the inventory was full.
Please note that if you were unable to recover an Abyss Artifact by observing an already acquired skill while your inventory was full, you can recover the Abyss Artifact by using the Reset All function.
Fixed an issue where hit effects were displayed when attacking NPCs that could not be attacked while wearing a Mask.
Fixed an issue where the game would crash during combat with a certain boss when using a customized character. (To avoid spoilers, the relevant boss is listed in the dropdown menu below.)
Je kan voortaan ook zien of trust opbouwen nut heeft bij NPC's en map heeft filters. Stond niet in de notes volgens mij?

[ Voor 3% gewijzigd door MrGizMo op 23-04-2026 17:16 ]

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18:04

JanAd

Wind’s howling

[...]

Oppakken, aaien, 4 dagen op een rij en je hebt de kat. Ik wist van dat eten geven niks af, ik heb die quest met de hond pas iets later gedaan :P

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Wimpie79
  • Nu online
500 markers kan je oo de map zetten nu. Ook goede verbetering. Juust getest voor refinement en idd je moet niet meer heen en weer lopen veey handy.

• Wimpie79
  • Nu online
Niet dat ik van kerk muziek houd. Toch leuk om naar te kijken en te luisteren...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GWj6aAG37XIxHAxz8mAckDg3BQk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9HMrXZPUBFYMMzJDXJpt43fb.jpg?f=fotoalbum_large

• Jeroenske
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l7GyTxNsaWSgEJ8bdEgoq1mS52c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3y6OwzbdAcUIiAjigf7ece6H.jpg?f=fotoalbum_large

De cloud ballon doet het eindelijk maar valt een beetje tegen. Veel ruimte nodig om hem te kunnen spawnen en bij landen knalt ie gewoon in elkaar om vervolgens veel te lang te moeten wachten om hem weer te kunnen spawnen. Oh en die deurtjes vind ik maar gevaarlijk zo :+

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21:02
Jeroenske schreef op donderdag 23 april 2026 @ 20:44:
[Afbeelding]

De cloud ballon doet het eindelijk maar valt een beetje tegen. Veel ruimte nodig om hem te kunnen spawnen en bij landen knalt ie gewoon in elkaar om vervolgens veel te lang te moeten wachten om hem weer te kunnen spawnen. Oh en die deurtjes vind ik maar gevaarlijk zo :+
haha vet zeg! ik heb ook een enhanced cloud cart blueprint gevonden, maar wat zou er beter worden?

en wat een gigantisch grote patch weer vandaag, alles werkt net weer een stukje beter.
Wat gelijk opvalt is de bird-stand (om vogels als companions te krijgen) kuku cooler en een valuables chest (beide via een quest).

[ Voor 13% gewijzigd door jellybrah op 23-04-2026 21:02 ]

Pagina: 1 ... 22 23 Laatste

Let op:
Verhalende elementen etc de komende periode graag even in spoilers zetten :).