• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:41
Sinds de laatste update is bij ons de mechanische paraplu van Damiane onzichtbaar :p

[ Voor 16% gewijzigd door G_Dragon op 19-04-2026 14:16 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Wimpie79
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 18:52
Ludwig fight chapter 7 wow.

• Psyx88
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 18:46
Ik ben nu druk quests aan het doen en aan het ontdekken in 'The Crimson Desert'. Gave quests wel weer, met een hoop unieke enemy types.

Wel maf dat het dan ineens enorm gaat regenen in de woestijn 🙈🤔

• Psyx88
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 18:46
@G_Dragon Ik heb een soortgelijk issue met spear + cloak. Volgens mij zijn dit bugs die door de 'Hide Weapons' feature komen. Ik heb hier al een bugreport voor aangemaakt. Dus doe dit ook even. Hoe meer mensen dit soort issues melden, hoe sneller ze het fixen. Althans, dat is mijn hoop.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:41
Wij hebben net een hond vrijgespeeld *O*

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Wimpie79
Is mij eindelijk gelukt. Wel met drie palmar pills ... leuk wapen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rq5iuYzOjNaTjn784isCOD5OhJw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EJvadWu1fbG8W3wYKPIInm24.jpg?f=fotoalbum_large

• Wimpie79
G_Dragon schreef op zondag 19 april 2026 @ 16:47:
Wij hebben net een hond vrijgespeeld *O*
Dit is de mijne...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3lf9dFK8l9SfSIhWRhSx6SMLmoA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p3XqLDFisS0Njq1KBdZYimdr.jpg?f=fotoalbum_large

Heb er nu 5...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HHicRnrClEsdCyp3B7HhuMWpEmU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QoN0lf86gMedWJeT2kZYC7ZM.jpg?f=fotoalbum_large

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:10

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Wimpie79 schreef op zondag 19 april 2026 @ 08:59:
Zo goed als alle mogelijke quest gedaan in hernard. Bijna niets meer te doen. Wat ik nog kan doen in hernard. Juist begonnen aan chapter 7. Eerste voorzichtige stapjes in deminis gezet omdat daar chapter 7 start..
Ben het volledig met je eens, het constante heen en weer brengen van alles.
Bounty, waarom moet je die gast inleveren kop eraf en gaan.
Quests waar je iemand mee moet nemen achterop echt ruk.

Al meerdere bugs, kiln fixen dat stukken in de lucht hangen waar je niet bij kan, meerdere save reloads..

En de controls zijn echt ruk, echt een hele quest chain met guides moeten doen omdat dingen gewoon niet werken, forcepalm om spul af te breken werkte gewoon niet. Puzzles zonder uitleg, niet eens een dingetje van "begin hier".

Ga maar weer Witcher 3 spelen ben er ff klaar mee.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18:40
Kom je door simpelweg te spelen nog leuke armor of dyes tegen? Ik zit er nu dus wat uurtjes in maar ben nog niet echt dikke items tegen gekomen. Verschillende guides gekeken maar die sturen je een heel eind verderop in de map op plekken die je niet zo maar zelf tegen zou komen... tips?

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:54
Westland1940 schreef op zondag 19 april 2026 @ 18:40:
Kom je door simpelweg te spelen nog leuke armor of dyes tegen? Ik zit er nu dus wat uurtjes in maar ben nog niet echt dikke items tegen gekomen. Verschillende guides gekeken maar die sturen je een heel eind verderop in de map op plekken die je niet zo maar zelf tegen zou komen... tips?
Je komt wel wat tegen maar heel mondjesmaat. Sowieso werkt het allemaal wat overgecompliceerd want je moet eerst de dye vinden, dan unlocken, dan een dyer zoeken die de kleur kan zetten. Ik heb een paar kleuren die ik graag wilde specifiek opgezocht. Moest daarvoor wel de nodige kevercollecties bij elkaar sprokkelen, was nog aardig wat werk :+
Pagina: 1 ... 21 22 Laatste

Let op:
Verhalende elementen etc de komende periode graag even in spoilers zetten :).