• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:23

justifire

Shut up and squat !!

Derbiss schreef op zondag 22 maart 2026 @ 07:31:
[...]

Op x duwen als je in het kleine gearceerde stukje komt. Tot je helemaal rood bent. Dan win je :). Je krijgt een centje dacht ik als beloning
Weet niet hoe het op andere platforms zit, maar op de xbox is het momenteel een gokdingetje.
Als je op de knop drukt stopt de pijl later dus moet je voordat de pijl op het vakje zit op de knop drukken.
Als het vakje meteen aan het begin zit is dit sowieso niet haalbaar want hij draait er dan overheen…
Lijkt mij een bug (inputlag) net als dat bij het vissen de rechterstick draaien om te reelen niet werkt.
Ze hebben nog wat kevers te pletten.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:34
justifire schreef op zondag 22 maart 2026 @ 09:28:
Soms even stilstaan om te genieten van de vergezichten, die Koreanen hebben een mooie engine gebouwd :)

[Afbeelding]
Ja meerdere keren ook echt in AWE geweest van de renderdistance en de daarbij behorende graphics gewoon :) Heb wel depth of field uit staan.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• HWSHHZ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:41
Geraedus schreef op zondag 22 maart 2026 @ 09:00:
[...]

Ik ga er vanuit dat de komende patches groot van omvang gaat zijn, aangezien het spel pas op de markt is en het spel van omvang enorm is.
Ja lijkt me ook idd. Benieuwd wanneer de eerstvolgende komt en wat de patch notes zijn.

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 19:50
Een handig fast travel foefje:

Wil of moet je naar de compleet andere kant van de map? Teleport naar the abyss (muis scollwieltje in de map) en vlieg vanaf boven naar je bestemming! Tot zover CD airlines

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 21:46
justifire schreef op zondag 22 maart 2026 @ 09:33:
[...]

Weet niet hoe het op andere platforms zit, maar op de xbox is het momenteel een gokdingetje.
Als je op de knop drukt stopt de pijl later dus moet je voordat de pijl op het vakje zit op de knop drukken.
Als het vakje meteen aan het begin zit is dit sowieso niet haalbaar want hij draait er dan overheen…
Lijkt mij een bug (inputlag) net als dat bij het vissen de rechterstick draaien om te reelen niet werkt.
Op de ps5 ging het vrij vlotjes. Maar ik durf zelfs al te denken dat jouw grapje over kevers ook ergens zal zitten in dat spel :*)

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20:49
Ik ga de game waarschijnlijk ook wel halen. Toch wel geïnteresseerd geraakt door wat ik hier lees.
Voelt de game heel erg als een MMO? Zoals Where winds meet? Of voelt het wel als een single player game zoals Assassin's Creed.

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

• Ricmaniac
Frez schreef op zondag 22 maart 2026 @ 09:55:
Ik ga de game waarschijnlijk ook wel halen. Toch wel geïnteresseerd geraakt door wat ik hier lees.
Voelt de game heel erg als een MMO? Zoals Where winds meet? Of voelt het wel als een single player game zoals Assassin's Creed.
Het heeft redelijk wat gevoel van een MMO imo ja. Denk dat je best wel de referentie naar Where Winds Meet kan maken maar er zit geen enkele coop of online functionaliteit in natuurlijk.

Maar met Lifesim elementen erin (cooking, mining, woodcutting) enzo krijg je wel echt dat MMO gevoel vind ik.
Feit dat je gewoon met alle NPC's kan praten (hoe generiek het soms ook is) draagt aan dat lifesim gevoel bij.

• Ricmaniac
Ik moet ook even zeggen dat ik het zooo fijn vind dat als je NPC's of dieren moet volgen in de game je dat gewoon met Shift kan doen ipv daadwerkelijk continue moet opletten waar ze heen lopen :P

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:23
Ricmaniac schreef op zondag 22 maart 2026 @ 10:20:
Ik moet ook even zeggen dat ik het zooo fijn vind dat als je NPC's of dieren moet volgen in de game je dat gewoon met Shift kan doen ipv daadwerkelijk continue moet opletten waar ze heen lopen :P
Wat?? Je hoeft alleen maar Shift te drukken?? Tip van de week voor mij, thanks man _/-\o_

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Nu online
Ik raad aan om de bounty die heel ver weg zijn niet te doen. Want je komt op plaatsen waar je nog niet kan zijn. Zo heb ik een stuk gezien. Niet normaal. Wat een wereld....

• jellybrah
Wolverine9000 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 10:38:
Ik raad aan om de bounty die heel ver weg zijn niet te doen. Want je komt op plaatsen waar je nog niet kan zijn. Zo heb ik een stuk gezien. Niet normaal. Wat een wereld....
Heb je toevallig die bounty al gedaan (één van de eerste geloof ik) in een dal naast een kamp op de berg. De marker zegt dat ik precies in het hoekje (beneden) moet zijn en er staat "find and apprehend the bandit" (ofzo), maar ik kan daar werkelijk niets vinden behalve wat ander cannonfodder slechterikjes.

• Wolverine9000
  • Nu online
jellybrah schreef op zondag 22 maart 2026 @ 10:41:
[...]

Heb je toevallig die bounty al gedaan (één van de eerste geloof ik) in een dal naast een kamp op de berg. De marker zegt dat ik precies in het hoekje (beneden) moet zijn en er staat "find and apprehend the bandit" (ofzo), maar ik kan daar werkelijk niets vinden behalve wat ander cannonfodder slechterikjes.
Is dat toevallig blix. Zo ja is dat voor mij ook nog een raadsel.

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:15
Wolverine9000 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 10:43:
[...]

Is dat toevallig blix. Zo ja is dat voor mij ook nog een raadsel.
Ja, die is er alleen op bepaalde tijden....

Niets...

• Wolverine9000
  • Nu online
Ahrnuld schreef op zondag 22 maart 2026 @ 10:46:
[...]

Ja, die is er alleen op bepaalde tijden....
Ah verklaard veel dit. Heb eens gereisd naar een bounty 2500 meter ver weg en oh boy deze wereld. Staat nog veel te wachten....

• Wolverine9000
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RNmbTQw8W0S-Wq6jOQ65b0F0tkg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9gujxn01CBsLqiGV0YbG1Zia.jpg?f=fotoalbum_large
Dat kaart spel in 1ste stadje moet ik nog eens goed bestuderen. Want snap er de ballen van voorlopig

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
justifire schreef op zondag 22 maart 2026 @ 09:33:
[...]

Hmm dat lijkt hier wel te werken, maar lijn breekt zo snel dat weinig nut heeft :P
Vortigen schreef op zondag 22 maart 2026 @ 10:31:
[...]

Wat?? Je hoeft alleen maar Shift te drukken?? Tip van de week voor mij, thanks man _/-\o_
Die uitleg krijg je toch wel vroeg in de game haha

• jellybrah
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RZv5sEd6yT3n34qSKC8wgBLlB0M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xYVA9cvddCkqiav8KvipnfrL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Onf1knoHycq2czVF4ms1csnPLqw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z33m4hDelyE6FmLcB4DaQoCQ.jpg?f=fotoalbum_large

• Ricmaniac
MrGizMo schreef op zondag 22 maart 2026 @ 10:59:

Hmm dat lijkt hier wel te werken, maar lijn breekt zo snel dat weinig nut heeft :P
Je moet alleen reelen als de vis stil is. Als die een kant op zwemt moet je alleen tegensturen.
Als je gaat reelen terwijl de vis beweegt dan breekt je lijn snel.

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:48
Ook maar begonnen aan dit spel en positief verrast. Enige minpunt is dat ik nog wel is ruzie met de controls heb, simpel voorbeeld is opslaan en laden van een spel heb echt al 3x gehad dat ik een game laad ipv save en progressie kwijt bent. :+

Combat ook wel moeite om lt+rt+rb voor blind flash en dan die aanval uit te voeren. Merk dat muscle memory van al die jaren soms even in de weg zit, net zoals sprinten en springen. De leeftijd helpt ook niet meer ging vroeger gemakkelijker :P

Los van bovenstaand vermaak ik mij fantastisch qua mogelijkheden en vrijheid in het spel. Na chapter 2 vooral aan het ontdekken gisteren maar het dievenpad gekozen in de eerste stad bij de bank en de Manor en op bounty pad. Ga hier voorlopig wel mijn tijd in kwijt kunnen en qua graphics en uitzicht top!

[ Voor 4% gewijzigd door FidoDido op 22-03-2026 11:15 ]

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

MrGizMo schreef op zondag 22 maart 2026 @ 10:59:
[...]

Op Xbox ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

jellybrah schreef op zondag 22 maart 2026 @ 10:41:
[...]

Die had ik toevallig gisteren.
Lijkt bugged want spel geeft duidelijk de locatie weer maar is niemand te vinden…

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:16
Vissen had ik in het begin ook moeite mee, maar na het zien van een Fishing guide is het eigenlijk heel makkelijk.
Zodra je een vis aan de haak hebt, ga je met je hengel de tegenovergestelde kant op vs de vis.
Zodra hij stopt met spartelen/zwemmen (dan zie je het water niet meer spetteren), dan reel je hem in.
Mocht hij in de tussentijd weer beginnen met zwemmen, dan direct stoppen met reelen, en weer de tegenovergestelde richting hengelen.
Op die manier gaat het (naar mijn idee) heel makkelijk.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper? - R.I.P. Pricewatch

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:01

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Remy!!!! schreef op zondag 22 maart 2026 @ 12:45:
Vissen had ik in het begin ook moeite mee, maar na het zien van een Fishing guide is het eigenlijk heel makkelijk.
Zodra je een vis aan de haak hebt, ga je met je hengel de tegenovergestelde kant op vs de vis.
Zodra hij stopt met spartelen/zwemmen (dan zie je het water niet meer spetteren), dan reel je hem in.
Mocht hij in de tussentijd weer beginnen met zwemmen, dan direct stoppen met reelen, en weer de tegenovergestelde richting hengelen.
Op die manier gaat het (naar mijn idee) heel makkelijk.
Klinkt hetzelfde als bij Red Dead Redemption 2 :)
Was altijd een fijne manier van vissen, heel realistisch ook!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:38

John Doos

ClaudZaque

Ik heb met erg veel plezier zon 2uur kunnen spelen, nu kan ik met geen mogelijkheid meer in het spel komen.

Alles prima tijdens het opstarten vanuit steam(dus PC), maar zodra ik op play of load game drukt direct een crash naar desktop. De logfiles (C:\Users\...\AppData\Local\Pearl Abyss\logword ik niet veel wijzer van, en windows eventviewer geeft me ook niet veel aanknopingspunten. Namelijk geen logs ten tijde van de crash. (custom view gemaakt van het laatste uur, met alle levels aan en alle sources aan)

Logfiles van de game geven een aantal errors (thanks google translate):

2026-03-22 13:08:17) (0x6312) [ERROR] [url=0]Success[/url] [[SaveData] Check failed [-3]]]

2026-03-22 13:08:17) (0x3916) [DATA_ERROR] [url=0]Success[/url] [File path not found. [sequencer/stageseq/system/dead.paseq]]]

2026-03-22 13:08:17) (0x3916) [DATA_ERROR] [url=0]Success[/url] [File path not found. [sequencer/stageseq/contents/revivepoint/cd_seq_meditation_revivepoint_00.paseq]]]

2026-03-22 13:08:17) (0x3916) [DATA_ERROR] [url=0]Success[/url] [File path not found. [sequencer/stageseq/contents/revivepoint/cd_seq_stand_revivepoint_00.paseq]]]

2026-03-22 13:08:17) (0x3916) [DATA_ERROR] [url=0]Success[/url] [File path not found. [sequencer/stageseq/contents/revivepoint/cd_seq_walk_revivepoint_00.paseq]]]

Ik kan op dit moment geen Ticket openen bij Pearl Abyss, want die neemt ze niet meer aan.

Specs: 7900XT, 78003XD, 32GB, 9100 pro, 3440x1440 OLED, Heb de game cache verified, het spel geherinstalleerd, Bazitte geprobeerd, Win11 Pro x64 geprobeerd, dit op de laatste updates van AMD en van Windows. En inmiddels ook op een versie install van Windows. Uitvoeren als administrator, disable fullscreen optimizations, complete install folder en de .exe geexclude van Windows Security, RT uitgezet, vsync uitgezet, FSR en framegen staan uit etc. Alle known fixes op internet al geprobeerd voor zover mogelijk. Andere games werken wel gewoon naar behoren. Dus hardware falen lijkt mij niet aan de orde

Wie o wie heeft de gouden tip?

EDIT:

Ik heb de complete log, met deels koreanse tekst in LUMO gegooid.

En wat hij suggereert: Key Issues Identified:
  1. SaveData Check Failure ([SaveData] Check 실패 [-3]) - Error code -3 typically indicates a data integrity or permission issue with save files.
  1. Missing Sequence Files - Multiple .paseq files cannot be found in the sequencer/stageseq/ directory structure:
    • system/dead.paseq
    • contents/revivepoint/cd_seq_meditation_revivepoint_00.paseq
    • contents/revivepoint/cd_seq_stand_revivepoint_00.paseq
    • contents/revivepoint/cd_seq_walk_revivepoint_00.paseq
Nou save file corrupt dus en mogelijke verdere file corruptie.

En waarempel een nieuw game starten werkt....

[ Voor 16% gewijzigd door John Doos op 22-03-2026 13:21 ]

Nee

• Wolverine9000
  • Nu online
Iedere keer dat ik een marker zet op de map. Ben ik altijd afgeleid en kom ik ergens anders uit....
Wtf tax collector ben ik ook juust tegen gekomen haha :)

[ Voor 22% gewijzigd door Wolverine9000 op 22-03-2026 13:59 ]

• MrGizMo
  • Nu online
Yes!

(Xbox) An issue has been identified where the fishing reel-in function does not work properly when the "Invert Right Stick Y-Axis" setting is enabled in the device settings. Please note that if you disable this feature, the reel-in function will work normally.

Dus check ff of dit bij jou ook zo is?
Wolverine9000 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 13:23:
Iedere keer dat ik een marker zet op de map. Ben ik altijd afgeleid en kom ik ergens anders uit....
Heel herkenbaar dit, vandaar dat ik nog steeds in chapter 1 zit

[ Voor 26% gewijzigd door MrGizMo op 22-03-2026 14:00 ]

• Wolverine9000
  • Nu online
MrGizMo schreef op zondag 22 maart 2026 @ 13:59:
[...]

Yes!

[...]

Heel herkenbaar dit, vandaar dat ik nog steeds in chapter 1 zit
Ik helft chapter 2..

• Wolverine9000
  • Nu online
Mss stomme vraag. Als je betere gear vind wat doe je met de oude. Verkopen of bijhouden?

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

MrGizMo schreef op zondag 22 maart 2026 @ 13:59:
[...]

Yes!

(Xbox) An issue has been identified where the fishing reel-in function does not work properly when the "Invert Right Stick Y-Axis" setting is enabled in the device settings. Please note that if you disable this feature, the reel-in function will work normally.

Dus check ff of dit bij jou ook zo is?
Niet ingesteld maar zal vanavond voor de zekerheid even checken.
Is er ergens een lijst met known bugs ?

• MrGizMo
  • Nu online
justifire schreef op zondag 22 maart 2026 @ 14:10:
[...]

Niet ingesteld maar zal vanavond voor de zekerheid even checken.
Is er ergens een lijst met known bugs ?
Zeer zeker!

https://crimsondesert.pea...Notice/Detail?_boardNo=68

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:47
Wat een game dit zeg, heb pas 5 uur gespeeld maar nu merk je al dat er gigantisch veel te doen is, het is wel wat overwhelming allemaal al die opties maar hier gaan veel uren in zitten de komende maanden..

Combat voelt nog wel wat clunky light attacks van R1 op ps5 lijken niet echt goed te reageren of ligt het aan mij? Ik doe nu vooral maar met heavy attacks dat gaat een stuk beter.

Verder ziet het er prachtig uit zelfs op base ps5 op balanced mode.

Dit is wel een game die je niet even erbij kan spelen maar echt uren in moet duiken wil je er een beetje goed worden en alles begrijpen.

Geen game voor iedereen dus maar een droom voor de rpg/fantasy liefhebbers die zich willen verliezen in een gigantisch mooie wereld.

[ Voor 23% gewijzigd door Stylze op 22-03-2026 14:57 ]

Playstation 5

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:55
Iemand al poison gevonden ergens?

• Wolverine9000
  • Nu online
BlazeMuis schreef op zondag 22 maart 2026 @ 14:54:
Iemand al poison gevonden ergens?
Poison arrowa heb ik gevonden en gekregen

• Jeroenske
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:13
Stylze schreef op zondag 22 maart 2026 @ 14:53:
Wat een game dit zeg, heb pas 5 uur gespeeld maar nu merk je al dat er gigantisch veel te doen is, het is wel wat overwhelming allemaal al die opties maar hier gaan veel uren in zitten de komende maanden..

Combat voelt nog wel wat clunky light attacks van R1 op ps5 lijken niet echt goed te reageren of ligt het aan mij? Ik doe nu vooral maar met heavy attacks dat gaat een stuk beter.

Verder ziet het er prachtig uit zelfs op base ps5 op balanced mode.

Dit is wel een game die je niet even erbij kan spelen maar echt uren in moet duiken wil je er een beetje goed worden en alles begrijpen.

Geen game voor iedereen dus maar een droom voor de rpg/fantasy liefhebbers die zich willen verliezen in een gigantisch mooie wereld.
Dit komt waarschijnlijk omdat je R1 en R2 steeds indrukt terwijl je de knoppen gewoon vast kan houden en automatich ook de combo doet. Ook toevallig achter gekomen.

[ Voor 13% gewijzigd door Jeroenske op 22-03-2026 15:56 ]

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:55
Wolverine9000 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:06:
[...]

Poison arrowa heb ik gevonden en gekregen
Die kan ik ook wel vinden, maar ik bedoel de poison om deze pijlen zelf te maken.

• Wolverine9000
  • Nu online
BlazeMuis schreef op zondag 22 maart 2026 @ 15:55:
[...]

Die kan ik ook wel vinden, maar ik bedoel de poison om deze pijlen zelf te maken.
Geen idee, zit nog steeds in het 1ste gedeelte.

• jellybrah
Ok, nu toch wel één van meest k*tte stukken meegemaakt. Een andere portal naar the Abyss, en de puzzels daar... ongelofelijk slecht en haast NIET uit te voeren (voer een chip door een slot.. yeah right wat een BS is dat). En dat een paar uur door. Ok, ik snap dat er jank is, maar dit is next level. Want bij elk "foutje" donder je de afgrond weer in en kun je van voren af aan beginnen. Fijn dat spatie om te springen 50% van de keren werkt en je nét even een meter doorloopt nadat je gestopt bent. Soms is er ook een bug dat de hover ability registreert als vallen. Nee mij even niet gezien met deze bende.

Na 12 uurtjes laat ik de game even voor wat het is, de controls zijn onmogelijk voor de gameplay die ze je vragen uit te voeren. Bij een "responsiveness" update keer ik graag terug.

[ Voor 11% gewijzigd door jellybrah op 22-03-2026 16:27 ]

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:19
jellybrah schreef op zondag 22 maart 2026 @ 16:26:
Ok, nu toch wel één van meest k*tte stukken meegemaakt. Een andere portal naar the Abyss, en de puzzels daar... ongelofelijk slecht en haast NIET uit te voeren (voer een chip door een slot.. yeah right wat een BS is dat). En dat een paar uur door. Ok, ik snap dat er jank is, maar dit is next level. Want bij elk "foutje" donder je de afgrond weer in en kun je van voren af aan beginnen. Fijn dat spatie om te springen 50% van de keren werkt en je nét even een meter doorloopt nadat je gestopt bent. Soms is er ook een bug dat de hover ability registreert als vallen. Nee mij even niet gezien met deze bende.

Na 12 uurtjes laat ik de game even voor wat het is, de controls zijn onmogelijk voor de gameplay die ze je vragen uit te voeren. Bij een "responsiveness" update keer ik graag terug.
Je hebt ook nog de precise jump toch?

• Wolverine9000
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FJ6XJFiEqCV8yDiaYUfiT_uSRnM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M4sri93j2tdBlOFOlPbPbzdz.jpg?f=fotoalbum_large
Zie da schaap liggen

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:16
Ik heb denk ik een bug achtig iets gevonden? Ik heb m'n settings nu zo staan, en dan heb ik blurry beeld. Maar als ik upscale resolution op DLAA zet dan is het niet blurry meer, maar heb dan dipt m'n FPS aardig in. Tot zover logisch, maar als ik dan vervolgens m'n upscale weer op Quality zet, dan is m'n beeld niet blurry meer, en heb ik geen FPS issues.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qJ0HEhlEO1oamn9iJcF5OF2u6Uw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tD7bWratVLk5eP2AeeQ6WJtq.png?f=fotoalbum_large

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper? - R.I.P. Pricewatch

• jellybrah
swoutr schreef op zondag 22 maart 2026 @ 17:10:
[...]

Je hebt ook nog de precise jump toch?
Zeker, maae we hebben het over giga stukkej waarbij je moet gliden

• MrGizMo
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8ALiIyYTdod42AQaQspDsVGyTOw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/f4fm7rXly5tuRjzwi2GznUTS.png?f=fotoalbum_large

Gaat toch aardig goed zo

• Vortigen
Dat is netjes ja. Bijna een kwart miljoen spelers (y)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:18
@Vortigen Nog steeds tevreden met de 6700 XT? Ik zag dat er ook een AMD driver update was hiervoor. Deze vast geïnstalleerd :)

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Wooly!
spoiler:
Not Wooly ;(

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:40
Ga hem toch maar aanschaffen
Gewoon base ps5 of toch gelijk naar de Pro

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

• Vortigen
Westland1940 schreef op zondag 22 maart 2026 @ 18:36:
@Vortigen Nog steeds tevreden met de 6700 XT? Ik zag dat er ook een AMD driver update was hiervoor. Deze vast geïnstalleerd :)
Oh ja helemaal happy hier 8)
Heb net framegeneration aangezet en dat heeft een leuke boost in fps gegeven.
En inderdaad de AMD driver voor Crimson Desert geinstaleerd. Daar kon ik zo snel niet iets van merken maar het zal vast wel goed zijn :)

Had jij het nu al gekocht of wacht je toch nog even?

• Wolverine9000
  • Nu online
Ja hoor het is hem...

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:18
Vortigen schreef op zondag 22 maart 2026 @ 19:56:
[...]

Oh ja helemaal happy hier 8)
Heb net framegeneration aangezet en dat heeft een leuke boost in fps gegeven.
En inderdaad de AMD driver voor Crimson Desert geinstaleerd. Daar kon ik zo snel niet iets van merken maar het zal vast wel goed zijn :)

Had jij het nu al gekocht of wacht je toch nog even?
Nice, je mag als je wilt eens screenshots posten hier van hoe het eruit ziet in-game. Ik pak het ergens volgende week op als ik er goed voor kan zitten :) En wellicht droppen ze nog wel een patch met improvements.

• Genestealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:25
Voor wie gaat vissen en op de Xbox speelt en je maar afvraagt waarom, zodra je een vis aan de lijn hebt, je de lijn niet naar binnen kan hengelen? Betreft een bug.

De fix is eenvoudig maar best appart; je Xbox controller aansluiten met usb aan je Xbox en het naar binnen hengelen werkt. Kwam er zelf uiteindelijk achter na meerdere keren proberen en op een Reddit post topic tegen te komen over dit issue.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste