• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:17
Ik had het spel even aan de kant gelegd omdat het op dit moment net iets TE complex was voor mij.
Maar er komt dus een "easy" difficulty en dat geeft mij hoop :)
Geen idee wat dat precies gaat betekenen (hoop niet dat het zoiets simpels is als alleen maar meer health/meer stamina etc) maar ik hoop dat de vele mechanics wat vergevingsgezinder gaan zijn.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb me er 21 uur goed mee vermaakt alleen miste ik ingame hints bij puzzels b.v. en had ik vaak geen flauw idee wat ik moest doen en ook niet hoe. Dat was dus elke keer opzoeken op YT want anders stond ik daar maar te kijken zonder enige clue wat te doen :D

Dus hopelijk gaat de easy mode mij terugbrengen. Aan de snelheid van de patches gaat het iig niet liggen, want dat is werkelijk waar fenomenaal snel _/-\o_

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• Psyx88
  • Registratie: April 2021
  • Nu online
Fijn dat Pearl Abyss er zo bovenop zit en rap met patches komt!
Heel blij dat ze de side character aandacht geven, dan kan ik toch vaker met Damiane op pad.
Ook leuk om te lezen dat ze de 'flight sonic boost bug' als feature hebben geimplementeerd. Heerlijk developers die niet zeggen 'mag niet', maar 'we can do better' :)

Even wat betreft het kamp (ik weet ff niet zo goed wat wel/niet in spoiler-tags te zetten)...
Er komt op een gegeven moment een optie om het kamp te verplaatsen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik hier wel spijt van heb gehad:
spoiler:
Je verhuist naar Pailune stad, dus alles zit dan verspreid over de stad, waar de Greymanes de plekken innemen van de merchants daar. Ik baal hiervan, want op Howling Hill zit alles lekker dicht bij elkaar.
Ik heb dus besloten om een oude save terug te laden en het hierbij te laten... dan maar niet de extra benefits.

• Psyx88
  • Nu online
Gisteren ook een hoop horse missies en challenges gedaan. Die waren leuk, zeg! En bij sommige moest je echt wel even de focus houden. Fijn ook dat je niet verplicht bent om een max level horse te hebben hiervoor. Ik had een level 3 legendary horse en met hem kon ik alle missies en challenges wel voltooien en zo dus ook nog mooi mijn paard levelen. En ook weer wat leuke dingen gekregen als beloning.
Mijn chest loopt wel snel vol zo met al die mooie spullen ;)

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:35

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

@Vortigen ik grijp bij de puzzels ook vrij snel naar een youtube video... ik hou eigenlijk ook niet van puzzel games. Collega van mij vroeg 'waarom speel je deze game dan?' Ik speel het om de wereld te ontdekken, de combat, gear verzamelen/upgraden, kamp uitbouwen. Genoeg te doen buiten de puzzels om.

Ik speel de game nu zon 45 uur en heb voor mijn gevoel nog niet veel of teveel puzzels gehad. Mischien ontloopt ik ze :+

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Wimpie79
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 00:18
Mijn favoriete plaats tot nu toe
Pororin
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O8LWgpkxCgXlQ_-EFAQQzdI7P1o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C2pIjU6hDFxC9HQ0akiIlvxs.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Wimpie79 op 11-04-2026 11:27 ]

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:35

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Wimpie79 schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 11:26:
Mijn favoriete plaats tot nu toe
Pororin
spoiler:
De eerste keer dat ik er tegenaan liep vond ik het het meest irritante dorp :+

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Wimpie79
Chaoss schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 11:28:
[...]

De eerste keer dat ik er tegenaan liep vond ik het het meest irritante dorp :+
Ben nog volop ip ontdekking daar... zit nog steeds in chapter 5. Da is gedaan . Voor de rest verkenning en side stuff en vraagtekens in Hernand

• Psyx88
  • Nu online
Ik deel de mening wel dat er toch een hoop puzzels niet heel logisch zijn. Ik zit dan vaak tijdens zo'n puzzel:
1. Wat moet ik doen?
2. Hoe dan?
... en als ik er dan na een (half) uur echt niet uit kom en op het internet ga speuren naar de oplossing is het vaak: 'maar hoe heb je ooit ontdekt dat het zo werkt dan?'

Er is een missie waar je een bepaald kuku item moet maken, maar ik heb echt een hele tijd vast gezeten hoe ik de benodigde ingredienten moest verzamelen. 0 hints en het was echt helemaal niet logisch.

Ook wordt je geleerd bepaalde abilities bij bepaalde puzzelelementen te gebruiken. Om dan vervolgens bij latere puzzels te merken dat deze abilities niets doen, maar dat je dan een andere en/of geupgrade ability nodig hebt. En kom hier maar eens achter.

Dus ja helaas moet ik toch wel eens uitwijken naar het internet, terwijl het toch leuker zou zijn om zelf tot de oplossing te komen.
spoiler:
En tja, als aardig wat van mid/end-game skills achter puzzels verstopt zitten, dan moet het wel duidelijk zijn wat je moet doen. Dus hier kan Pearl Abyss zeker nog wel wat stappen maken.
Al heb ik wel begrepen dat de beknopte uitleg bij de puzzels al vele malen beter is dan in de review versie van de game.

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:40
Zeer zeker! Dacht er van de week nog aan, dit moet veel makkelijker kunnen dan bij knowledge 1 of 2 bolletjes checken

_/-\o_

• Psyx88
  • Nu online
Ik vind Pororin echt fantastisch.. geeft me enorme 'Middle-earth'-vibes. 'Have you ever held a cat?' meowww
Met de opbouw, van hoe je initieel in het dorp moet geraken, was ik al verkocht.
Alle NPC interacties in dat dorp zijn ook te hilarisch.
En er zijn wel wat quests met veel humor erin.
spoiler:
Ik ben inmiddels member of the Pororin clan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pygcFfYSeyKDGpK22TKDFUbze20=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wSImQR6q7RU1nS28giju1p8X.png?f=fotoalbum_large

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0y-If1FCdzpXstwSMiXaOSq6gIA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EBVjsp63YH9b8BRFTLtU6cAN.png?f=fotoalbum_large

Wij zijn al flink wat uren verder sinds het verzoek van Annabella, maar het beloofde zadel dat ze zou gaan maken hebben we nog steeds niet ontvangen. Heeft iemand hier het zadel wel al gekregen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2CDbtCCd08_jom0VXsrFhejUIN0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1t8n60hjeI4GJN53t49WNtwA.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZnzJWi0B1diUaU-HlVwr80oF6bk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GIxH5A4OwxPbdjFFUyjc86Rb.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xNHUGGExfKc8dgd2v9a7rwg08gA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mJ28Je9psuISNJTQTJeBe2F3.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_VSY865uf0bH-PMSpztvFhwZJ9I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SFOAWudiqN5hoFmTt6lXDHe8.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GT7POwzhLDAHXuaqhlawboNffWs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eZT0HrZIECelK1Rm7lCM6Ow9.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 46% gewijzigd door G_Dragon op 11-04-2026 12:15 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Wimpie79
Kijk naar de speeltijd 117 uur. Chapter 5 done. En nog niet buiten Hernand geweest. Oh my god deze game...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UZGxzPT6GkSdOZTd9MJe3LFVwPs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/or7b49VVBetxRWhXbn3b9zAe.jpg?f=fotoalbum_large

Vind ik wel een leuk pakje..
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KNywRA5g5aiuGG3CWkW6NkuF-Cs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BfoFpb2KhtYigo3TdpQFO1eI.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door Wimpie79 op 11-04-2026 12:30 ]

• Vortigen
Chaoss schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 11:25:
@Vortigen ik grijp bij de puzzels ook vrij snel naar een youtube video... ik hou eigenlijk ook niet van puzzel games. Collega van mij vroeg 'waarom speel je deze game dan?' Ik speel het om de wereld te ontdekken, de combat, gear verzamelen/upgraden, kamp uitbouwen. Genoeg te doen buiten de puzzels om.

Ik speel de game nu zon 45 uur en heb voor mijn gevoel nog niet veel of teveel puzzels gehad. Mischien ontloopt ik ze :+
Ik ben ook niet zo van de puzzels eerlijk gezegd. Aleen als het niet als het niet al te moeilijk is vind ik het wel grappig. En helaas ervaar ik de puzzels in CD als super onduidelijk dus dat helpt niet mee ;)

Games speel ik voor onstpanning, plezier en wat escapisme en dat gaf CD mij opzich best wel maar ik liep dus tegen die nare puzzels aan ...
Gelukkig is er tegenwoordig het grote internet met hints en oplossingen :+

Het Greymane kamp had ik nog maar net gekregen toen ik stopte dus daar weet ik nog niks van maar ik ga zometeen weer ff een kijkje nemen. Wat ik hier zo lees voegt dat heel veel goeds toe aan de speelervaring.

Oh, en mocht iemand nog een een goede tips&tricks video/website hebben, laat het mij weten (y)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:40
Vortigen schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 14:39:
[...]

Oh, en mocht iemand nog een een goede tips&tricks video/website hebben, laat het mij weten (y)
YT staat wel vol met die video's
Video van 2 uur zelfs _O-

• Wimpie79
Effe verdwaald geraakt. Wie is hier al geweest?
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IbDYr1rhio4T5FAMFNe0ITYpCr0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1U2u6VWNghyDknm53ETdAPA7.jpg?f=fotoalbum_large

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:28

Vis

Nu zo'n 5 uur in de game zitten op PS5 Pro, maar ik zit toch nog best wel te klooien met de instellingen hoor.. ik weet nog niet welke ik echt fijn vind.
Met PSSR aan is het op performance mode wel qua gameplay het fijnste, maar de details zijn op sommige momenten in game (ligt aan tijdstip van de dag) echt ruk. Dan wordt alles alsnog blurry. Terwijl ik dacht dat dit wel gefixt was.

Eigenlijk kan ik zeggen dat het overdag met zonnig en blauwe luchtjes óf snachts als het helemaal donker is, het mooiste is.

Delen jullie die ervaring op de PS5 Pro?

Wat zijn jullie tips?

Speel trouwens op een 4k Samsung TV uit 2018, welke nog net VRR had.. ik weet, had liever een OLED gehad, maar om die nou alleen voor deze game aan te schaffen is ook weer zoiets..

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:04
Prachtige game, dit. Leek vanmiddag wel even of ik op safari was.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tBHb-1_PzAG4tzXDK764h5sK77s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j2n0v87eV1buWT5xnCdcrpww.jpg?f=fotoalbum_large

Maar na het plaatjes schieten werd ik plots aangevallen. Best een clubje enemies die me kwamen bezoeken.

Liep niet goed af met ze en ik liep weg met een lekkere trophy.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VV8J-ksvbNMoy0bTNKDAQXozewk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xRbzQ36YZpnHKYtQYaQ9D6mx.jpg?f=fotoalbum_large

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:01

justifire

Shut up and squat !!

G_Dragon schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 11:55:
[Afbeelding]

Wij zijn al flink wat uren verder sinds het verzoek van Annabella, maar het beloofde zadel dat ze zou gaan maken hebben we nog steeds niet ontvangen. Heeft iemand hier het zadel wel al gekregen?

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nee en dat krijg je ook niet :')

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Wimpie79
Weet iemand wat dit is. Mss story ...
spoiler:
is niet ver van het scholar instituut
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ygJlrlrTxHhjzORXxAShCipKTqQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dnhz05vaTlkfmmse1CMK5hyc.jpg?f=fotoalbum_large

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:05
justifire schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 17:16:
[...]

Nee en dat krijg je ook niet :')
Huh maar dat zegt ze letterlijk, zelfs dat ze wat tijd nodig heeft om hem te maken? :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:21
G_Dragon schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 17:28:
[...]

Huh maar dat zegt ze letterlijk, zelfs dat ze wat tijd nodig heeft om hem te maken? :o
Ja snap het ook niet echt als dat het geval is. kan me niet herinneren dat ik een zadel zou krijgen though. volgens mij gaf ze mij andere dingen dan een zadel.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Ricmaniac
Cool dat waypoints nu ook sparkles hebben. Vallen ze wat meer op.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FUkBxnHAwv_zjbne4pKxN2Oz_uQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qpzahr7jt857ePOQsGxTqW9v.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 11-04-2026 18:45 ]

• Vis

Vis

Poops_McGhee schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 17:06:
Prachtige game, dit. Leek vanmiddag wel even of ik op safari was.

[Afbeelding]

Maar na het plaatjes schieten werd ik plots aangevallen. Best een clubje enemies die me kwamen bezoeken.

Liep niet goed af met ze en ik liep weg met een lekkere trophy.

[Afbeelding]
Deze 2 fotos laten exact zien wat ik dus bedoel.

Wereld van verschil qua visueel hoe dit spel is op het moment van de dag en welk weer er is.

Hoop dat ze met een patch komen dat ze de kleierige washed out kleuren fixen als het een beetje bewolkt/regen achtig is.

Anders gewoon altijd met zonnig weer spelen alleen haha.

• Psyx88
  • Nu online
Wimpie79 schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 17:21:
Weet iemand wat dit is. Mss story ...
spoiler:
is niet ver van het scholar instituut
[Afbeelding]
Dat is voor een side quest die later pas unlocked. Er zijn nog wel meer van dat soort pilaren te vinden in die omgeving.

• Wimpie79
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gLfVy8fQPUhSjDtTeTVKCeHC8P0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kqYCXo1HCkw1FcOQTiX54UVH.jpg?f=fotoalbum_large

Op weg naar de boot...

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:05
Ziet het spel er na de patch nou beter uit? De belichting lijkt stukken beter.

• Ricmaniac
mister_S schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 19:46:
Ziet het spel er na de patch nou beter uit? De belichting lijkt stukken beter.
Yup is ook aangepakt. Heel veel mooier

• Psyx88
  • Nu online
Ik ben nu bij een boss... de theme, setting sound effects, moveset en 'difficulty' zijn duidelijk geinspireerd door Elden Ring. I like it!
spoiler:
The Forgotten General in Pailune
Kom maar op overwhelming boss #3!

Want echte Dark Souls/Sekiro/Elden Ring-level difficulty ben ik nog niet tegen gekomen in deze game....

Triple force palm is OP.
edit: got him
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kw1KQ4DBx6RbcVOs6iGxpRJBJy8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mHSTcL8wCuhEaEvb0GzsbWWM.png?f=fotoalbum_large
cool gevecht wel... zaten toch nog wel wat verrassingen in ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Psyx88 op 11-04-2026 22:13 ]

• Poops_McGhee
New wheels legs.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hKAeQBHfCf-QVABM6nzY4LxWOcM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/giyNeZI5BqyHu8fgJZ4PD4Qe.jpg?f=fotoalbum_large

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:45
Wimpie79 schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 12:27:
Kijk naar de speeltijd 117 uur. Chapter 5 done. En nog niet buiten Hernand geweest.
Dan heb je een andere chapter 5 gedaan dan ik, want die van mij dwong me echt buiten Hernand ;)

• Ricmaniac
janus_freggel schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 22:00:
[...]

Dan heb je een andere chapter 5 gedaan dan ik, want die van mij dwong me echt buiten Hernand ;)
Haha klopt ja. toevallig ook zojuist afgerond. Gelukkig was ik daar al in de buurt geweest voor trade routes :P dus kon al gelijk fast travelen haha.

• Ricmaniac
Wel nice dat nu meerdere NPC interactions en die memories bijv ook, ook de fast forward optie hebben gekregen. Samen met de setting van Fast forward speed die er vandaag is bij gekomen hoef je niet meer zo ontzettend lang bij die memories te blijven staan :P

• Vortigen
Ik ben in chapter 3 de main quest aan het volgen om mijn kamp uit te breiden en heb zomaar in 1x een boss verslagen!
Het was de ....
spoiler:
Reed Devil in dat grote veld. Ik heb zijn aanvallen zowat allemaal kunnen blocken met mijn schild en goed opgelet voor openingen om toe te slaan met mijn Sword of the Lord.
Het gevecht duurde wel even (3 fasen) maar het is gelukt.
Ik ben best trots op mezelf :)
Morgen weer verder met de main quest. Ik wil heel graag meer Greymanes in mijn kamp hebben zodat ik ze op missies kan sturen om van alles te verzamelen. Nog geen idee hoe dat werkt maar dat zal wel uitgelegd worden.

• Vis

Vis

Zijn verrekijkers te koop/vinden in deze wereld?

Ik zit soms adembenemend de vergezichten te bekijken en vanaf kliffen naar dorpjes te turen, maar wat zou het vet zijn om dit ook met een verrekijker te kunnen doen en zo eventueel markers te plaatsen van spots die je kunt ontdekken via de verrekijker.

• Wimpie79
janus_freggel schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 22:00:
[...]

Voor chapter 5 ben ik effe in demenis gegaan maar gewoon main stuff gedaan en dan terug naar Hernand. Raad iedereeen aan om elkaar hoekje van Hernand uit te kammen. Je vind echt waardevolle stuff. Heb een kwart gedaan morgen verder exploreren....heb recept voor palmares pill gevonden door rond te lopen in Hernand

[ Voor 6% gewijzigd door Wimpie79 op 11-04-2026 23:47 ]

• Wimpie79
Ricmaniac schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 22:52:
[...]

Haha klopt ja. toevallig ook zojuist afgerond. Gelukkig was ik daar al in de buurt geweest voor trade routes :P dus kon al gelijk fast travelen haha.
Trade routes heb ik nog ni gedaan. Os dat met die huifkarren....

• Wimpie79
Vis schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 23:21:
Zijn verrekijkers te koop/vinden in deze wereld?

Ik zit soms adembenemend de vergezichten te bekijken en vanaf kliffen naar dorpjes te turen, maar wat zou het vet zijn om dit ook met een verrekijker te kunnen doen en zo eventueel markers te plaatsen van spots die je kunt ontdekken via de verrekijker.
Helaas niet. Maar zou idd wel handig zijn...

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:01

justifire

Shut up and squat !!

Fryslân boppe!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YgW1rFBY25u_mET05bVxEAMfrlI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6fSvyUQbuaWHd3oUGekMGkzt.png?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Poops_McGhee
Vandaag Chapter VII afgerond en aan Chapter VIII begonnen, maar had even geen zin meer in continue pixels pletten en ben weer een beetje aan het exploren geslagen.

Kom ik weer een legendary tegen die je als mount kunt houden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/34UUFvI56bQjJaa6gAXFpZd228I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uK8EgZzzyLkRDQW30fYtYvmK.jpg?f=fotoalbum_large

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:05
Ik vind de quests eigenlijk best goed en de MQ vind ik tot nu best interessant (richting einde chapter 4). Na alle slechte comments overal betreft het verhaal ("total shit"), ben ik tot nu blij verrast. De greymanes die ik tot nu heb verzameld vind ik ook goed gedaan.

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Die stenen ogres hebben opzich een makkelijke oplossing
spoiler: klik hier
maar als ik de axiom zweep op het oog mik (best lastig soms met de controller) wil het er niet elke keer af. Ik doe dan pull met LT en met de rechterstick ga ik op en neer. Ben er weer eentje tegengekomen nadat ik op twee plekken sterren ging kijken. Deze heeft ook een tweede fase met lasers uit stenen die langs je zweven die je van alle kanten bestoken.
Geloofde het wel na een paar pogingen. Morgen weer een dag. Naast hem heb ik nog drie bazen geprobeerd waar ik niet zo makkelijk uit ga komen. Eentje is gekoppeld aan de sanctums van de heksen. Something somethings sword. Eentje is een baas van de black bears met een grote schild. En ene Gwen. Ze hebben alle drie moves die je in een keer kunnen doden. Is opeens erg pittig :P

Inventaris

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Let op:
Verhalende elementen etc de komende periode graag even in spoilers zetten :).