Nieuwe variant van rondreizen en m'n outfit aangepast daar op.
[ Voor 32% gewijzigd door Poops_McGhee op 07-04-2026 05:49 ]
[ Voor 32% gewijzigd door Poops_McGhee op 07-04-2026 05:49 ]
Amai nice. Zo ver ben ik nog niet ze...Poops_McGhee schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 05:42:
Nieuwe variant van rondreizen en m'n outfit aangepast daar op.spoiler:
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik heb het Elden Ring gevoel met deze game. Uiteraard niet qua combat, maar wel qua pure avontuur, vrijheid en dat je weinig aan het handje wordt gehouden. Deze game heeft wel veel meer te doen dan Elden Ring qua mechanics, maar het exploren en mysterie vind ik wel heel vergelijkbaar. Erg gaaf.Ricmaniac schreef op maandag 6 april 2026 @ 12:00:
[...]
verborgen geheimen, puzzels, bounties, sidequests/faction quests, kampjes clearen, open world Bosses bevechten, verborgen armor en wapens vinden etc. Is wat me zo te binnen schiet
:strip_exif()/f/image/wb0NLhTcCFy0NG7GQapQiruS.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 16% gewijzigd door Hulleman op 07-04-2026 09:55 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal | Xbox Series X |
TL;DR V-sync uit in jouw geval.
[ Voor 38% gewijzigd door Hulleman op 07-04-2026 10:52 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal | Xbox Series X |
Nice man! snap wat je zegt mbt Elden Ring ja.Hulleman schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 09:39:
[...]
Vervolgens lekker zuidwaarts cruisen op je paard en kwam ik in een toffe havenplaats terecht. Super mooi ver gezicht met dat schip. [Afbeelding]
Volgens mij gewoon snelmenu armor, schild selecteren, RT/LT, wapen selecteren.G_Dragon schreef op maandag 6 april 2026 @ 22:56:
[...]
Dan moet ik op Xbox nog een keer goed het menu in gaan duiken, want wij konden het vanmiddag niet vinden
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
:strip_exif()/f/image/OVvlLARf412EvbKxV3LLxNAF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WI2bSUxR3Zv7hi0tqjTe7088.jpg?f=fotoalbum_large)
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Die fasttravel points is wel een ding ja. Ik heb nog maar 10 uur in de game zitten, maar was er tot het 10e uur nog geen één tegengekomen. In het laatste uurtje vond ik er 3 op rij, maar dat was echt bij dom geluk. Ze liggen in mijn beperkte beleving ook vaak wat verdekt, zodat je ze niet goed ziet als je L1 + R1 indrukt.Chaoss schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 12:56:
Inmiddels 44 uur in de game zitten. Functionele minpunten tot nu toe:
Tijdens het freeroamen mis ik regelmatig van die fasttravel punten. Ik loop er dan langs maar omdat ze niet opvallen op de minimap mis ik ze.
Het tracken van quests kon beter, ik zoek me soms echt een slag in de rondte in die categorieën. E de minimap werkt ook hier niet echt mee, ik loop soms zo voorbij een quest objectieve omdat alleen de active quest opvalt op de minimap.
Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper? - R.I.P. Pricewatch
Dit is wel een ding ja. Vond dat ook vervelend en als ik ergens ben waar ik geen fast travel in de buurt heb ga ik voordat ik door of weg ga maar even kijken op een online map of er fast travels in te buurt zijn.Chaoss schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 12:56:
Inmiddels 44 uur in de game zitten. Functionele minpunten tot nu toe:
Tijdens het freeroamen mis ik regelmatig van die fasttravel punten. Ik loop er dan langs maar omdat ze niet opvallen op de minimap mis ik ze.
Klopt dit had ik bij de eerste area gedaan met die eerste bell.Poops_McGhee schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 14:12:
Als je de klokken luidt, dan worden oa de abyss FTP’s op de kaart aangegeven met een ‘mysterious energy’ ding.
Die fog houdt je sowieso. Ik heb nu 3 klokken gevonden en nog altijd is mijn map alleen open daar waar ik geweest ben.Ricmaniac schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 14:18:
[...]
Klopt dit had ik bij de eerste area gedaan met die eerste bell.
Maar toen kwam ik er gelijk achter dat ik dat helemaaal niet fijn vind na even spelenVind het fijner om op de map te kunnen zien waar ik wel en niet geweest ben middels de fog of war.
Ga de rest van de bellen pas gebruiken wanneer ik een keer het grootste deel van een map discovered heb denk ik om dat de resterende waypoints te zien
hoe dan? bij mij werd de hele map discovered voor die area toen ik dat gedaan hadPoops_McGhee schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 14:24:
[...]
Die fog houdt je sowieso. Ik heb nu 3 klokken gevonden en nog altijd is mijn map alleen open daar waar ik geweest ben.
Voor mij is navigeren al uitdaging genoeg. Ik ben zo iemand die met navigatie ook gewoon verkeerd kan rijden 😂
Dus extra bekende FTP’s is wel een must voor mij. Gelukkig is het een keuze om de klok te luiden, dus ieder z’n eigen playstyle. En dat is een goed ding in deze game.
Ja, dat had ik aan het begin ook.Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 14:30:
Hebben jullie ook last van het gevoel 'wat moet ik doen' in de game? Het is zo groot dat ik echt richting en sturing mis in de game. Ik heb niet veel tijd om te gamen en merk dat ik vaker aan het uitpluizen ben waar ik heen moet of wat ik moet doen dan echt het gevoel te hebben dat ik aan het gamen ben.
Probeer anders meer via je journal te doen.(mocht je dat niet doen) Kijk in je journal of je quests of sidequests actief hebt. En zo niet dan is het aan jezelf zeg maar om dat uit te zoeken. Je hebt vooral in het begin vaker dat je ineens meerdere quests unlocked als je 1 bepaalde interactie gedaan hebt met een NPC bijvoorbeeld.Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 14:30:
Hebben jullie ook last van het gevoel 'wat moet ik doen' in de game? Het is zo groot dat ik echt richting en sturing mis in de game. Ik heb niet veel tijd om te gamen en merk dat ik vaker aan het uitpluizen ben waar ik heen moet of wat ik moet doen dan echt het gevoel te hebben dat ik aan het gamen ben.
Het is heel simpel: wat je moet doen is je main quest (menu > journal > main quest). Vrijwel al het andere is optioneel. Er is ook geen druk, dus "uitpluizen wat je MOET doen" zou eigenlijk geen issue mogen heten. Waar de meeste mensen plezier uit halen bij dit spel is op de bonnefooi de wijde wereld intrekken en gewoon ter plekke ervaren wat die wereld biedt.Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 14:30:
Eigenlijk niet, ik volg de main questline vooral en die is vrij duidelijk in wat de volgende quest is.Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 14:30:
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
👀Ricmaniac schreef op dinsdag 7 april 2026 @ 14:33:
[...]
hoe dan? bij mij werd de hele map discovered voor die area toen ik dat gedaan had