Button+ topic

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timonator
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:53
Ik krijg die firmware versie beta 3 met geen mogelijkheid geinstalleerd, weet niet of het iemand anders al gelukt is. Ik zag nu dat de button+ ook met WPA3 verbonden is met mijn AP. Die ga ik eens op WPA2 forceren, eens kijken of het daar aan ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• visleeuw
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 00:40
Timonator schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 10:19:
Ik krijg die firmware versie beta 3 met geen mogelijkheid geinstalleerd, weet niet of het iemand anders al gelukt is. Ik zag nu dat de button+ ook met WPA3 verbonden is met mijn AP. Die ga ik eens op WPA2 forceren, eens kijken of het daar aan ligt.
Op 3 juli heb ik een issue over het niet kunnen installeren van versie 3 aangemaakt op button.plus (issue 286). Daar is tot nu toe 1 comment op gekomen van iemand die het ook niet lukt. @Timonator jij bent dan in ieder geval de derde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:00
visleeuw schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 10:35:
[...]

Op 3 juli heb ik een issue over het niet kunnen installeren van versie 3 aangemaakt op button.plus (issue 286). Daar is tot nu toe 1 comment op gekomen van iemand die het ook niet lukt. @Timonator jij bent dan in ieder geval de derde.
omdat 't ding toch 90% van de tijd met "WiFi disconnected" idle staat te wezen, dacht ik laat ik 't eens proberen met v3.

Hier ook direct "Failed" bij de upgrade.

update: ook even aangevuld bij het gemelde incident. Een extra vote en comment bij de problem ID.

[ Voor 8% gewijzigd door Froos op 15-07-2025 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timonator
Er was mij iets opgevallen toen ik met netwerk settings aan het prullen was op mijn ruckus APs. Ik zag dat de button+ verbonden was via WPA3. Ik had een mix van WPA2/WPA3 aanstaan. Ik heb nu het netwerk gefixt op WPA2 en de button+ lijkt nu verbonden te blijven. Misschien kunnen de mensen die wifi issues hebben hier ook eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke the Duke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 18:16
Na iedere Homey Pro firmware update blijkt de Button+ niet meer te refreshen. Deze heeft FW 2.01. Ik moet dan de app een restart geven. Komt dat jullie ook bekend voor? Zou er een methode zijn om een app restart te automatiseren na een Homey firmware update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visleeuw
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 00:40
Luke the Duke schreef op maandag 28 juli 2025 @ 16:46:
Na iedere Homey Pro firmware update blijkt de Button+ niet meer te refreshen. Deze heeft FW 2.01. Ik moet dan de app een restart geven. Komt dat jullie ook bekend voor? Zou er een methode zijn om een app restart te automatiseren na een Homey firmware update?
Disclaimer: ik gebruik zelf geen Homey Pro, dus het probleem is mij onduidelijk. Kun je iets meer vertellen over de manier waarop de communicatie tussen Homey Pro en Button werkt? Is de Homey Pro ook de MQTT broker en moet de Button zich opnieuw aanmelden na de update van de Homey Pro (en daarmee van de MQTT broker)?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Torch1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 22:36
Luke the Duke schreef op maandag 28 juli 2025 @ 16:46:
Jazeker:
https://homey.app/f/cCcXhx

Als je de trigger kaart "Homey is gestart" niet hebt, dan moet je via instellingen/experimenten de "power user" inschakelen :-)
Deze flow herstart de app button+ iedere keer na een homey herstart. Is iets anders dan je wens, maar volgens mij bereik je hetzelfde. Eventueel kun je nog een paar seconden vertraging inbouwen zodat je zeker weet dat de homey en andere apps helemaal opgestart zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Torch1969 op 28-07-2025 18:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luke the Duke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 18:16
Torch1969 schreef op maandag 28 juli 2025 @ 18:46:
[...]

Jazeker:
https://homey.app/f/cCcXhx

Deze flow herstart de app button+ iedere keer na een homey herstart.
Ik heb deze flow nu aangemaakt en zal het de komende tijd eens bekijken. Dankjewel!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
@buttonplus Roland, mag ik je vragen naar je intenties en toewijding aan de Button+? Ik zie dat je nog wel Buttons produceert maar de 2.0 FW is inmiddels ruim 7 maanden oud.

Initieel wilde je de code niet open-sourcen omdat je bang was voor clones, maar ik denk dat we na een jaar wel kunnen stellen dat risico niet super groot is. Als je de code op GitHub gooit, kan dat het project in een enorme versnelling plaatsen.

Ik ben zelf begonnen om een firmware te schrijven die op HTTP requests is gebaseerd ipv MQTT, maar heb geen zin om een losse code base te maintainen. Ik bouw dat liever in een centrale repo.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• balk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:01
Ik draai al een tijdje de ESPhome versie die @DiXY heeft ontwikkeld. Ik heb ook wat geholpen en dat hadden we toen best snel op de rit. Ik denk ook dat open sourcen een boost zal geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:18
Ik ben ontzettend benieuwd naar de V2 versie, en had het plan deze voor meerdere ruimtes aan te schaffen. Maar het gebrek aan communicatie (hier en via nieuwsbrieven bijvoorbeeld) doet me toch een beetje twijfelen.

Sluit mij dus ook zeker aan bij bovenstaande reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Hier idem. De website toont ook geen nieuws over wat er dan verbeterd is aan de V2.

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel
Timonator schreef op zondag 27 juli 2025 @ 18:24:
Er was mij iets opgevallen toen ik met netwerk settings aan het prullen was op mijn ruckus APs. Ik zag dat de button+ verbonden was via WPA3. Ik had een mix van WPA2/WPA3 aanstaan. Ik heb nu het netwerk gefixt op WPA2 en de button+ lijkt nu verbonden te blijven. Misschien kunnen de mensen die wifi issues hebben hier ook eens naar kijken.
Ik heb ook Ruckus en dit klinkt als een degelijke oplossing, maar waar heb je die setting gevonden? Kan zijn dat ik te oude hardware heb hoor, maar krijg nergens gevonden waar ik het uberhaupt gemixt aan kan zetten, laat staan uit :P

Betreft wel Ruckus unleashed voor mij, wellicht zit er nog verschil met management via Zonedirector of smartzone

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smnk
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-09 09:03
TKroon schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 08:57:
Hier idem. De website toont ook geen nieuws over wat er dan verbeterd is aan de V2.
Staat wel omschreven in deze blog: https://button.plus/blog/104

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• buttonplus
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 12:01

buttonplus

Bedrijfsaccount Button+
Topicstarter
JackBol schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 21:28:
@buttonplus Roland, mag ik je vragen naar je intenties en toewijding aan de Button+? Ik zie dat je nog wel Buttons produceert maar de 2.0 FW is inmiddels ruim 7 maanden oud.

Initieel wilde je de code niet open-sourcen omdat je bang was voor clones, maar ik denk dat we na een jaar wel kunnen stellen dat risico niet super groot is. Als je de code op GitHub gooit, kan dat het project in een enorme versnelling plaatsen.

Ik ben zelf begonnen om een firmware te schrijven die op HTTP requests is gebaseerd ipv MQTT, maar heb geen zin om een losse code base te maintainen. Ik bouw dat liever in een centrale repo.
Hi Jack, allereerst: toewijding 100% en ambities 100K units de komende 2 jaar.
Maar natuurlijk snap ik jouw/jullie zorgen. De problemen met de productie en daarop volgende noodzakelijk ontwikkeling van een nieuwe versie hebben voor veel vertraging gezorgd. Maar de ontwikkeling van V2 is bijna klaar en er komt heel binnenkort weer een nieuwsbrief!

Over open source firmware: Ik hou het voorlopig nog gesloten zodat ik de zaak beter in de hand kan houden. Ik heb best sterke ideeën waar het naar toe moet, maar daarbij is betrouwbaarheid belangrijker dan features.

Het succes van dit project zit nu echt vast op de beschikbaarheid van de (nieuwe) hardware. Als de levering weer op gang komt krijgt de ontwikkeling van de firmware ook weer een boost, misschien wel open source.

Even over je HTTP request: jij maakte ooit (augustus 2023...) dit filmpje, waarin de kracht van MQTT heel goed duidelijk wordt:
JackBol schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 21:59:
[...]

Ik ben ook lekker bezig met die simulator.
Ik heb nu een Shelly Plug S, een switch in Loxone en een button in de simulator allemaal in sync.
Je drukt op 1 van de drie en allemaal schakelen ze realtime mee!

Ik begin echt super enthousiast te worden over dit project!

[Streamable: IMG_0013]
Als je een HTTP request gebruikt voor een 'klik' werkt dat wel, maar de LED dan? Die reageert op een actie van buitenaf, moet de button daar dan naar luisteren? MQTT is gewoon een prachtig protocol, ideaal voor huisautomatisering. Dit moet je niet willen nabouwen.

Als je een HTTP request wilt doen, stuur dan een MQTT bericht naar je controller, b.v. HA of Node Red, en laat deze de HTTP request doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Topicstarter
buttonplus schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 14:42:
[...]

Hi Jack, allereerst: toewijding 100% en ambities 100K units de komende 2 jaar.
Goed om te horen!
Als je een HTTP request wilt doen, stuur dan een MQTT bericht naar je controller, b.v. HA of Node Red, en laat deze de HTTP request doen.
Dat is precies het punt, ik ben op het punt gekomen dat ik de MQTT broker en NodeRed alleen nog maar voor de button+ heb. De rest van mijn huis draait 100% op HTTP. Vandaar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buttonplus
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 12:01

buttonplus

Bedrijfsaccount Button+
Topicstarter
JackBol schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 15:41:
Dat is precies het punt, ik ben op het punt gekomen dat ik de MQTT broker en NodeRed alleen nog maar voor de button+ heb. De rest van mijn huis draait 100% op HTTP. Vandaar de vraag.
Als je geen MQTT wilt gebruiken, hoe doe je het dan met de status van devices?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Topicstarter
buttonplus schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 00:31:
[...]

Als je geen MQTT wilt gebruiken, hoe doe je het dan met de status van devices?
Wat bedoel je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timonator
Michel schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 09:00:
[...]

Ik heb ook Ruckus en dit klinkt als een degelijke oplossing, maar waar heb je die setting gevonden? Kan zijn dat ik te oude hardware heb hoor, maar krijg nergens gevonden waar ik het uberhaupt gemixt aan kan zetten, laat staan uit :P

Betreft wel Ruckus unleashed voor mij, wellicht zit er nog verschil met management via Zonedirector of smartzone
Michel, sorry voor de late reply. Ik zelf gebruik ook Ruckus Unleashed.
Mijn setup is :
1 R850 (wifi 6 AP)
meerdere R500 (wifi 5 AP)
Omdat deze 2 soorten niet met elkaar overweg kunnen zijn er 2 masters bij mij.

Wat WPA3 betreft, dit kun je gemakkelijk zien onder de clients tabel uiterst rechtse kolom Encryption.
WPA2/3 aanzetten zit gewoon onder je Wi-Fi Networks setup. Gewoon je SSID aanklikken en edit. Dan kun je normaal kiezen voor WPA2, WPA3, WPA2/WPA3-Mixed, OWE. Blijkbaar bij mixed default de button+ naar WPA3. Ik heb nu zelf gekozen voor fixed WPA2 voor alle clients. (kwam hier achter toen ik Dynamic PSK ging instellen aparte VLANS op 1 SSID door verschillende wachtwoorden, maar dat is beetje off-topic)

Als jouw APs geen WPA3 ondersteunen dan zou ik het zoeken bij de button+ forceren op 1 vaste AP. Ik heb dit zelf gedaan door bij Admin & Services -> Services -> Access Control -> L2/MAC Access Cotnrol. Hier heb ik het mac address toegevoegd en "Only deny listed stations" aangezet. Hierdoor wordt de button+ niet toegelaten op de R500 APs.

Dit lijkt me voor jou geen oplossing, ik neem even aan dat je 1 master hebt en een aantal slaves die netjes samenwerken.
Wat ik in jouw scenario zou voorstellen is:
Een tweede SSID, enkel voor de Button+ aanmaken. (dit kan volgens mij gewoon hidden SSID zijn)
Dan in Unleashed onder Access Points, kun je group view aanzetten. Dan kun je 1 AP kiezen en in een aparte groep zetten. Dan Heb je een main groep met de standaard SSIDs zonder button+ SSID en 1 button+ group, die de standaard SSIDs heeft en de button+ SSID.

Ik hoop dat je eruit geraakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel
Timonator schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 15:49:
[...]

Michel, sorry voor de late reply. Ik zelf gebruik ook Ruckus Unleashed.
Mijn setup is :
1 R850 (wifi 6 AP)
meerdere R500 (wifi 5 AP)
Omdat deze 2 soorten niet met elkaar overweg kunnen zijn er 2 masters bij mij.

Wat WPA3 betreft, dit kun je gemakkelijk zien onder de clients tabel uiterst rechtse kolom Encryption.
WPA2/3 aanzetten zit gewoon onder je Wi-Fi Networks setup. Gewoon je SSID aanklikken en edit. Dan kun je normaal kiezen voor WPA2, WPA3, WPA2/WPA3-Mixed, OWE. Blijkbaar bij mixed default de button+ naar WPA3. Ik heb nu zelf gekozen voor fixed WPA2 voor alle clients. (kwam hier achter toen ik Dynamic PSK ging instellen aparte VLANS op 1 SSID door verschillende wachtwoorden, maar dat is beetje off-topic)

Als jouw APs geen WPA3 ondersteunen dan zou ik het zoeken bij de button+ forceren op 1 vaste AP. Ik heb dit zelf gedaan door bij Admin & Services -> Services -> Access Control -> L2/MAC Access Cotnrol. Hier heb ik het mac address toegevoegd en "Only deny listed stations" aangezet. Hierdoor wordt de button+ niet toegelaten op de R500 APs.

Dit lijkt me voor jou geen oplossing, ik neem even aan dat je 1 master hebt en een aantal slaves die netjes samenwerken.
Wat ik in jouw scenario zou voorstellen is:
Een tweede SSID, enkel voor de Button+ aanmaken. (dit kan volgens mij gewoon hidden SSID zijn)
Dan in Unleashed onder Access Points, kun je group view aanzetten. Dan kun je 1 AP kiezen en in een aparte groep zetten. Dan Heb je een main groep met de standaard SSIDs zonder button+ SSID en 1 button+ group, die de standaard SSIDs heeft en de button+ SSID.

Ik hoop dat je eruit geraakt :)
Geen probleem, dank voor je heldere uitleg!

Ik heb alleen maar R500's, dus inderdaad maar 1 master. En heb zo te zien uberhaupt geen WPA3 optie :+
Kan alleen WPA2 en none kiezen. Dus zal eens gaan kijken naar de optie voor een extra SSID voor de button+, niet zo'n gek idee inderdaad.

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fatal
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:44
ik krijg mijn button+ niet meer aan de praat.
Na laatste firmware update, naar 2.0.0 waren alle settings weg behalve de WiFi.
Probeerde nieuwe MQTT server toe te voegen, deze blijft alleen maar staan op: Closed connection
Firware updates/downgrades werken ook niet. Dan komt er direct op het scherm: Failed te staan.

enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiXY
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 09-09 15:26
@The Fatal al eens een reset gedaan? https://button.plus/support/docs/88

Mijn zelfbouw thuis accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiXY
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 09-09 15:26
balk schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 22:17:
Ik draai al een tijdje de ESPhome versie die @DiXY heeft ontwikkeld. Ik heb ook wat geholpen en dat hadden we toen best snel op de rit. Ik denk ook dat open sourcen een boost zal geven.
Tijd voor een update hier!
Er zijn de rond maart/april een aantal wijzigingen geweest in het esphome display component, waardoor de huidige voorbeelden niet meer compilen. Volgende week heb ik vakantie, het plan is dan weer het een en ander te updaten en mijn eigen buttons verder af te maken.

EDIT: het was even geleden.... het heeft met het image component te maken.

[ Voor 6% gewijzigd door DiXY op 07-08-2025 09:31 ]

Mijn zelfbouw thuis accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• balk
DiXY schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 05:30:
[...]

Tijd voor een update hier!
Er zijn de rond maart/april een aantal wijzigingen geweest in het esphome display component, waardoor de huidige voorbeelden niet meer compilen. Volgende week heb ik vakantie, het plan is dan weer het een en ander te updaten en mijn eigen buttons verder af te maken.
Interessant. Bij mij compileerde hij nog wel met ESPhome 2025.7. Zullen we hier verder praten? Ik ben even niet in de buurt van een computer dus ik kan je nu niet helpen.

[ Voor 6% gewijzigd door balk op 07-08-2025 07:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Dank @buttonplus voor de uitgebreide update :)!

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:56
Voor de mensen die zoeken:

https://button.plus/blog/112

tl;dr:
- Nieuwe hardware versie (waaronder in de toekomst mogelijk PoE)
- Nieuwe firmware versie (3.0), beta soon (tm)

• balk
P-Storm schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 13:22:
Voor de mensen die zoeken:

https://button.plus/blog/112

tl;dr:
- Nieuwe hardware versie (waaronder in de toekomst mogelijk PoE)
- Nieuwe firmware versie (3.0), beta soon (tm)
Ook interessant:
- je kunt het oude pcb upgraden naar pcb v2
- nieuwe firmware heeft support voor icoontjes

• Timonator
Michel schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 08:44:
[...]

Geen probleem, dank voor je heldere uitleg!

Ik heb alleen maar R500's, dus inderdaad maar 1 master. En heb zo te zien uberhaupt geen WPA3 optie :+
Kan alleen WPA2 en none kiezen. Dus zal eens gaan kijken naar de optie voor een extra SSID voor de button+, niet zo'n gek idee inderdaad.

Dank!
Hi Michel,

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of je wifi problemen verholpen zijn. Bij mij draait ie nu al meer dan een maand stabiel zonder disconnected problemen.

WPA2 forceren en 1 AP beschikbaar houden voor de B+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
OOh dit komt mooi op tijd. Ga zeker proberen een setje te bemachtigen, ondanks dat ze in Groningen gemaakt worden. Ach, soms moet je de minder bedeelde oosterburen een handje helpen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michel
Timonator schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 15:33:
[...]

Hi Michel,

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of je wifi problemen verholpen zijn. Bij mij draait ie nu al meer dan een maand stabiel zonder disconnected problemen.

WPA2 forceren en 1 AP beschikbaar houden voor de B+.
Het is inderdaad stabieler, is nog 1 keer weggevallen maar denk niet dat dat aan de button+ lag. Dus ben vooralsnog geholpen met je advies inderdaad! Sorry dat ik niets heb teruggekoppeld, totaal niet meer aan gedacht (wat natuurlijk een goed teken is omdat het apparaatje gewoon werkt :+ )

Heb niet veel tijd om te hobbyen op het moment, dus wil de laatste firmwares nog even niet installeren. Maar mocht het nieuwe model uit komen is er een kans dat we die erbij halen en dan is er weer mogelijkheid tot testen

[ Voor 14% gewijzigd door Michel op 29-08-2025 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_IBlackI_I
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:52
balk schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 14:41:
[...]

Ook interessant:
- je kunt het oude pcb upgraden naar pcb v2
Maar je moet dan ook alle modules vervangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• balk
I_IBlackI_I schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 15:40:
[...]

Maar je moet dan ook alle modules vervangen.
Nope, je kunt ook alleen het "moederbord" vervangen. De behuizing is anders geworden, zodat de modules beter vast zitten. Uit de blog:
As mentioned, the V2 base PCB is backward-compatible and can be retrofitted into existing V1 Button+ assemblies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 13:49
Vandaag bezig geweest met button+ weer. Als early adopter heb ik al een paar hangen voor de verlichting in de slaapkamers en bedienen van de screens. Werken top, al mis ik wel de ambient light sensor. Maar die lijkt in de nieuwe versie te komen.

Nog niks met Pages gedaan, dus dat ook maar eens geprobeerd. Ook alles geprobeerd in 1 Home Assistant automation te krijgen en dat is aardig gelukt.

Het resultaat is dat ik nu een soort remote heb voor mijn home theater. Met meerdere pagina's en de mogelijkheid om direct apps op te starten.

Nog niet af, maar het is een begin:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 13:49
balk schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 15:43:
[...]

Nope, je kunt ook alleen het "moederbord" vervangen. De behuizing is anders geworden, zodat de modules beter vast zitten. Uit de blog:

[...]
En wat is daar het nut van? Zaken als ambient light sensor e.d. zullen toch ook uitsparingen nodig hebben voor de sensor e.d.

Wat dat betreft ben ik iets te enthousiast geweest met direct 5 button+ te bestellen. Had beter eerst 2 kunnen doen en dan kijken wat nodig was. Maar ik klaag niet want op de brightness na ben ik wel erg tevreden en weet men hier al niet beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timonator
Voor de brightness gebruik ik een bewegings sensor in dezelfde ruimte. Schermen van B+ staan uit als er niemand in de buurt is en als iemand de ruimte inloopt gaat de brightness volledig aan. Zo voorkom ik hopelijk inbranden van de LCDs

• Froos
Heeft iemand een idee wanneer v3 van de firmware gereleased wordt?

• balk
Froos schreef op woensdag 10 september 2025 @ 18:24:
Heeft iemand een idee wanneer v3 van de firmware gereleased wordt?
Nog niet geprobeerd, maar er staat een beta op de site. Ik denk dat de stabiele versie binnen enkele weken komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froos
balk schreef op woensdag 10 september 2025 @ 20:13:
[...]

Nog niet geprobeerd, maar er staat een beta op de site. Ik denk dat de stabiele versie binnen enkele weken komt.
iedere keer als ik die probeer te downloaden, krijg ik een 404 Not Found.

Iemand anders wel succes gehad?

• Timonator
Ik kijk bijna dagelijks of de firmware online staat. Maar de 3.0 beta moet je meer zien als een aankondiging en is geen echte firmware. 28 juli stond in de blog dat we de firmware de komende weken konden verwachten. Hopelijk duurt dat niet meer zo lang.

• Milmoor
  • Laatst online: 13:20

Milmoor

Footsteps and pictures.

Wouter2403 schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 18:33:
[...]
Als ik op de link klik zie ik de docu staan, maar in het menu van de site is ie verdwenen lijkt het?
@buttonplus De handleiding van de led aansturing ontbreekt nog steeds in het menu. Je moet weten dat hij er is, bijv. via een externe link, anders vind je hem niet.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Let op:
Vragen/opmerkingen die gerelateerd zijn aan de ontwikkeling en gebruik van de onofficiële Button+ backend initiatieven graag in dit topic.