Dank voor de suggestie. Ik heb het vandaag getest,balk schreef op donderdag 28 november 2024 @ 20:58:
[...]
Nog niet getest, maar blijkbaar als je dit toevoegt dan kan je het instellen:
code:
1 2 3 4 5 6 7 "position": 8, "page": 1, "label": "LABEL", "toplabel": "Top label", "longdelay":100, "longrepeat":0, "leds": []
Dat geeft 100ms delay op de longclick, en met longrepeat: 0 krijg je geen repeat, anders elke x millisec.
Uit het voorbeeld dat je geeft lijkt het een instelling per knop te zijn. Ik heb geprobeerd het in de JSON op te nemen voor knop 8 met delay 5 (5 x 20 = 100 ms volgens @buttonplus ):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| "buttonid":"8-0", "position":8, "page":0, "label":"LABEL", "toplabel":"Top label", "longdelay":5, "longrepeat":0, "leds":[] |
Alleen krijg ik die instelling niet naar de Button. Als ik deze JSON importeer (met bv. een gewijzigd toplabel ter controle) krijg ik wel het gewijzigde toplabel te zien, maar de instellingen van longpress zijn niet veranderd.
Als ik vervolgens de JSON weer exporteer vanuit de Button staan inderdaad de longdelay en de longrepeat niet meer in de JSON. Het gewijzigde toplabel wel.
Zie ik iets over het hoofd?