Ik heb eindelijk wat tijd gevonden om met de Button+ aan de slag te gaan.
Om te beginnen deze cradle geprint, zodat ik wat kan testen op mijn bureau, maar dit bevalt al zo goed, dat ik misschien wel een 2e Button+ moet gaan bestellen om aan de muur te hangen.
Bedankt voor het delen van het ontwerp!
Ik heb 'm geprint in zwart PETG, en dat is perfect. De voeding past erin, mooi ontwerp door gebruik te maken van de meegeleverde backplate. Alleen de reset knop is niet meer bereikbaar, misschien moet daar nog een gaatje voor in het ontwerp komen. Net zoals er nu al is voor de lock-schroeven.
:strip_exif()/f/image/GOqweKyRZYuFScxe5pzWOw0E.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/U8IZO4itCmPQsGwC1oAU4XBl.jpg?f=fotoalbum_large)
Om te beginnen deze cradle geprint, zodat ik wat kan testen op mijn bureau, maar dit bevalt al zo goed, dat ik misschien wel een 2e Button+ moet gaan bestellen om aan de muur te hangen.
Bedankt voor het delen van het ontwerp!
Ik heb 'm geprint in zwart PETG, en dat is perfect. De voeding past erin, mooi ontwerp door gebruik te maken van de meegeleverde backplate. Alleen de reset knop is niet meer bereikbaar, misschien moet daar nog een gaatje voor in het ontwerp komen. Net zoals er nu al is voor de lock-schroeven.
:strip_exif()/f/image/GOqweKyRZYuFScxe5pzWOw0E.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/U8IZO4itCmPQsGwC1oAU4XBl.jpg?f=fotoalbum_large)
FlorisNielssen schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:49:
Voor degenen, die hem zoals ik ook los/niet ingebouwd willen gebruiken, ik heb een 3D printbare cradle ontworpen:
[Afbeelding]
Hier de link naar Thingiverse.
Maakt gebruik van de back plate van de base voor wat meer stevigheid en ook de PSU past erin. Aan de achterkant een gat voor een kabeldoorvoer met trekontlasting, de datasheets/typenummers staan er op Thingiverse bij.
Heb deze voor 1 display met 1 bar gemaakt.
Voel je vrij om te printen of aan te passen naar je eigen wensen.
Kleine tip: ik zou hem wel in het zwart (laten) printen.